DUHAUPAS CHĘTNIE PRZETESTUJE JOSHUĘ

Pod koniec września Johann Duhaupas (32-3, 20 KO) sprawił Deontay Wilderowi spore problemy w jego drugiej obronie pasa WBC wagi ciężkiej. Teraz Francuz chciałby przetestować namaszczonego na przyszłą gwiazdę królewskiej kategorii Anthony'ego Joshuę (15-0, 15 KO), który po trudnej przeprawie z Dillianem Whyte'em powróci do akcji dopiero 9 kwietnia w Londynie.

- Już wróciłem na salę po walce z Wilderem i jestem gotowy na grzmoty z Joshuą. Po obejrzeniu drugiej rundy jego starcia z Whyte'em ucieszyłem się, bo już wiem, że Joshua nie ma najmocniejszej szczęki. Nie ma jeszcze również tak potrzebnego doświadczenia. Od zawsze powtarzałem, że chcę mierzyć się z najlepszymi i wygrywać takie walki. Udowodniłem to w konfrontacji z Wilderem i oczekuję na kolejne duże wyzwania, a czymś takim byłby bez wątpienia pojedynek z Joshuą - powiedział niedawny pretendent do tytułu wszechwag.

- Jesteśmy gotowi i chętnie porozmawiamy na ten temat z Eddie Hearnem, promotorem Joshuy - dodał Mehdi Ameur, menadżer Francuza.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: basu00
Data: 16-12-2015 18:31:38 
ooo ciekawy pomysł...
 Autor komentarza: tolek78
Data: 16-12-2015 18:34:00 
Też chętnie taki pojedynek bym obejrzał według mnie byłby to o wiele większy test dla Antka od Whyte
 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 16-12-2015 18:56:01 
Whyte pewnie lepszy, Przydupas jest dobry o tyle, że walczył z Widerem - który sam jest mocno wątpliwy.
 Autor komentarza: AutorKomentarza
Data: 16-12-2015 18:59:08 
Lepszy Duhaupas niż Chisora, ale na pewno nie lepszy niż Whyte.

Dzięki Wilderowi słabsi journaymani i bumy głośno domagają się walk na szczycie, a nawet o pas. Tyle pożytku z tego kłapacza ryjem.
 Autor komentarza: Barkley00
Data: 16-12-2015 19:13:42 
Popieram, Duhaupas lepszym wyborem od kompletnie rozbitego Joshuy, niemniej nie będzie w stanie zagrozic Angolowi, co najwyżej da fajną walke kibicom.
 Autor komentarza: Barkley00
Data: 16-12-2015 19:13:58 
rozbitego Chisory*
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 16-12-2015 19:22:24 
W wadze ciężkiej jest wielu niedocenianych albo przecenianych zawodników, ale zawsze tak się dzieje kiedy jest zmiana warty pomiędzy końcem starej ery, a początkiem nowej.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 16-12-2015 19:25:25 
Mowi sie tez o walce z Heleniusem i moim zdanie, to bylaby ciekawsza opcja, a Joshua moglby zmierzyc sie z kims wiekszym od siebie, no i o EBU.
Ten caly Dupa, to z Wilderem glownie chodzil i zbieral na twarz i jego jedyny atut to twarda glowa, bo za wiele to w tamtej walce nie pokazal. Taka nieco mniejsza wersja Wacha, dobry na testera kondycyjnego, to nie jest nawet szeroka czolowka, no ale lepszy od porozbijanego Chisora.
 Autor komentarza: AutorKomentarza
Data: 16-12-2015 19:55:40 
Apropos Heleniusa

Ma walczyć w sobotę z niepokonanym Franzem Rillem na gali w Finlandii.
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 16-12-2015 20:37:59 
Super pomysl! Duhaupas bardzo twardy. Dobrze sie takie korespondencyjne pojedynki oglada i duzo by nam powiedzialy o AJ.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 16-12-2015 20:54:35 
Dupa jest bez sensu ! Gówno nie test ! Wiadomo że AJ pewnie wygra.

Niech zabierze lepiej pas bumobijowi (nie wierze w walke z powietkinem, beda tak lawirowac az sie wkoncu z pojedynku z Sasha wykreca) albo tego Heleniusa walnie !
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 16-12-2015 20:55:26 
Autor komentarza: rocky86
Data: 16-12-2015 19:25:25
Mowi sie tez o walce z Heleniusem i moim zdanie, to bylaby ciekawsza opcja, a Joshua moglby zmierzyc sie z kims wiekszym od siebie, no i o EBU.
Ten caly Dupa, to z Wilderem glownie chodzil i zbieral na twarz i jego jedyny atut to twarda glowa, bo za wiele to w tamtej walce nie pokazal. Taka nieco mniejsza wersja Wacha, dobry na testera kondycyjnego, to nie jest nawet szeroka czolowka, no ale lepszy od porozbijanego Chisora.


100% racji kolego.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 16-12-2015 20:56:45 
Autor komentarza: Barkley00
Data: 16-12-2015 19:13:42
Popieram, Duhaupas lepszym wyborem od kompletnie rozbitego Joshuy


LoL chyba kpisz. Joshua rozbija innych ale do bycia rozbitym to podejrzewam lata swietlne go dzielą.
 Autor komentarza: adept
Data: 16-12-2015 21:01:13 
Myślę, że czepianie się Anthony'ego jest bez sensu. Chłopak ma dopiero 15 walk na koncie i 26 lat a już widać w nim potencjał na przyszłego mistrza. Wydaje mi się, że na pewno zdobędzie jakiś pas mistrzowski, zwłaszcza że o IBF nie będą bili się jakieś wielkie asy - Glazkov i Martin (a Joshua jest jak na razie 8 w rankingu). Z obydwoma Joshua byłby faworytem i są do pokonania przez niego jak najbardziej. A czy to ważne jest czy uda mu się pokonać Fury'ego lub Wildera? Najważniejsze, że jest pięściarzem, który walczy efektownie. Jego walka z Whyte'm była pełna emocji i waga ciężka coraz bardziej podnosi swój poziom dzięki takim walkom.

Jest oczywiście możliwe, że zaliczy jakąś wpadkę i sensacyjną porażkę po drodze, ale patrząc jak do tej pory sobie radzi jest to mało prawdopodobne. Skoro Fury nie zaliczył po drodze porażki i wygrał w walce o pas to bardziej utalentowany Joshua miałby nie dać rady?
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 16-12-2015 21:17:08 
Kapral
Cztaj ze zrozumieniem zanim zaczniesz tutaj shitstorm... Barkley sie poprawil.
Co do walki z Duhapausem to jest to o wile bardziej sensowne niz pojedynek z rozwalkowanym Chisora. Dereck padnie w pierwszych rundach po obcierce. Porownanie do Wildera jak na tacy. Jak AJ ma zaatakowac pas WBC jak Povietkin bedac obowiazkowym pretendentem nie moze sie dogadac o walke, to ty myslisz ze Joshue na dobrowolna bumobij wezmie? Jak ty sobie to wyobrazasz?
 Autor komentarza: Wojtek007
Data: 16-12-2015 22:29:27 
Autor komentarza: adept
Data: 16-12-2015 21:01:13
Myślę, że czepianie się Anthony'ego jest bez sensu. Chłopak ma dopiero 15 walk na koncie i 26 lat a już widać w nim potencjał na przyszłego mistrza. Wydaje mi się, że na pewno zdobędzie jakiś pas mistrzowski, zwłaszcza że o IBF nie będą bili się jakieś wielkie asy - Glazkov i Martin (a Joshua jest jak na razie 8 w rankingu). Z obydwoma Joshua byłby faworytem i są do pokonania przez niego jak najbardziej. A czy to ważne jest czy uda mu się pokonać Fury'ego lub Wildera? Najważniejsze, że jest pięściarzem, który walczy efektownie. Jego walka z Whyte'm była pełna emocji i waga ciężka coraz bardziej podnosi swój poziom dzięki takim walkom.

Jest oczywiście możliwe, że zaliczy jakąś wpadkę i sensacyjną porażkę po drodze, ale patrząc jak do tej pory sobie radzi jest to mało prawdopodobne. Skoro Fury nie zaliczył po drodze porażki i wygrał w walce o pas to bardziej utalentowany Joshua miałby nie dać rady?

Też uważam że pas IBF to dla Joshuy dobra droga na początek. Potem Szpilka o WBC - a co naszym trzeba kibicować :). I się w ciężkiej będzie działo.
 Autor komentarza: deeceWzp
Data: 16-12-2015 22:57:29 
Duhaupas nokautuje Whayta pod koniec pojedynku albo wygrywa na punkty, widać że chłopak słabo boks czyta a książki czyta ?
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 17-12-2015 02:30:44 
Autor komentarza: wojtyla85
Data: 16-12-2015 21:17:08
Jak AJ ma zaatakowac pas WBC jak Povietkin bedac obowiazkowym pretendentem nie moze sie dogadac o walke, to ty myslisz ze Joshue na dobrowolna bumobij wezmie? Jak ty sobie to wyobrazasz?


Z tej prostej przyczyny ze AJ posiada peryferyjny pas tej organizacji. Nie musze ci chyba tłumaczyć jakie to ma przełożenie na pozycje w rankingu ?
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 17-12-2015 02:32:14 
Autor komentarza: adept
Data: 16-12-2015 21:01:13
Myślę, że czepianie się Anthony'ego jest bez sensu. Chłopak ma dopiero 15 walk na koncie i 26 lat a już widać w nim potencjał na przyszłego mistrza. Wydaje mi się, że na pewno zdobędzie jakiś pas mistrzowski, zwłaszcza że o IBF nie będą bili się jakieś wielkie asy - Glazkov i Martin (a Joshua jest jak na razie 8 w rankingu). Z obydwoma Joshua byłby faworytem i są do pokonania przez niego jak najbardziej. A czy to ważne jest czy uda mu się pokonać Fury'ego lub Wildera?


Sądzę że robi ich obu choc moze nie na jednej gali ;) Natomiast problemy mialby z dojrzałym boksersko Powietkinem.
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 17-12-2015 08:13:18 
Kapral
Chodzi mi o to że Donatan unika trudnych rywali. Povietkin jest obowiązkowy, AJ nie.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 17-12-2015 16:59:09 
A ja bym zobaczył Duhaupasa z Hughie Fury.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.