COTTO vs CANELO: KLUCZE DO WYGRANEJ

To już dziś w nocy! Największa portorykańsko-meksykańska batalia od czasu hitowego pojedynku Trinidad-De La Hoya jest tym, na co czekają kibice boksu po zawodzie, jaki w maju sprawiła walka stulecia pomiędzy Mayweatherem a Pacquiao. Poznajcie wady i zalety Miguela Cotto (40-4, 33 KO) i Saula Alvareza (45-1-1, 32 KO). Stary lis kontra młody wilczek. Co będzie górą - doświadczenie czy młodość?

MIGUEL ANGEL COTTO (40-4, 33 KO)

Klucze do wygranej:

1. Praca nóg. Dwaj rywale, którzy sprawili Alvarezowi największe problemy to lotni na nogach Mayweather i Lara. Cotto na pewno nie zaboksuje w tak ostrożny i defensywny sposób jak oni, ale jeśli będzie pracował na nogach jak w rewanżu z Margarito albo w walkach z Martinezem i Geale'em - bardzo utrudni zadanie Meksykaninowi, który kiepsko wypada na tle dobrze poruszających się przeciwników. Miguel musi unikać lin i narożników, krążąc wokół rywala na środku ringu i błyskawicznie skracać dystans, doprowadzając do krótkich spięć, którymi będzie wyprzedzał akcje Meksykanina.
2. Nie kopać się z koniem. Największa broń Canelo to szybkie kombinacje potężnych uderzeń na głowę i tułów. Żeby być skutecznym, Saul musi jednak mieć przeciwnika tuż przed sobą. Cotto nie powinien się wdawać w długie wymiany z silniejszym fizycznie rywalem. Większy Alvarez na pewno nie da się przepchnąć, nie będzie też się cofał. Miguel musi zadać swój cios i od razu zwiększać dystans - jak w ostatnich dwóch walkach.
3. Ciosy na tułów. W przeszłości Alvarez miewał problemy kondycyjne, szczególnie "puchł" w starciach z Troutem i Mayweatherem. Jeżeli tym razem rzeczywiście miał trudności z osiągnięciem limitu, może to mieć znaczenie w walce. Nie wszyscy pamiętają, że za najgroźniejszą broń Cotto zawsze uchodził lewy hak na tułów. Pod opieką Roacha Miguel przypomniał sobie, jakie atuty doprowadziły go do tytułów mistrzowskich w niższych kategoriach. Uderzenia na korpus mogą otworzyć Portorykańczykowi drogę do zwycięstwa przed czasem w końcówce walki.

SAUL "CANELO" ALVAREZ (45-1-1, 32 KO)

Klucze do wygranej:

1. Wywierać inteligentną presję. Cotto jest bardzo niebezpieczny, kiedy naciera, ale nie bije tak mocno z defensywy, co było widać jak na dłoni w jego pojedynkach z Pacquiao i Margarito. Jeżeli Canelo narzuci mu swój styl i będzie go zaganiał do lin lub narożników, nie będzie musiał tak bardzo się obawiać ciosów rywala, który znany jest przecież z mocnego pojedynczego uderzenia, szczególnie z lewej ręki. Cotto nie słynie też z żelaznej kondycji i jeśli zostanie zmuszony do dużego wysiłku przez 9-10 rund, być może dopadnie go kryzys, który Alvarez mógłby wykorzystać na zakończenie walki.
2. Dostosować się. To mogą być bokserskie szachy, w których doświadczenie jest nieporównywalnie cenniejsze od daru młodości. Od zawsze Canelo ma problemy z dobrze poruszającymi się zawodnikami. Mayweather udzielił mu już srogiej lekcji, a w walce z Larą młodej gwieździe musieli nieco pomóc sędziowie. Cotto jest bardziej mobilny od Saula i jego taktyka na pewno bazuje na wykorzystaniu tej przewagi. Jeżeli Canelo będzie za nim nieporadnie człapał, sprawi Portorykańczykowi prezent. Obdarzony skromnymi na tę kategorię warunkami fizycznymi Cotto zadziwiająco dobrze potrafi utrzymywać wyższych rywali w bezpiecznej odległości przy użyciu lewego prostego. Canelo musi dobrze ruszać głową, by Miguel zaczął szukać w swoim arsenale innych ciosów. Te z kolei dadzą Meksykaninowi większą szansę na skutecznie skontrowanie.
3. Zmusić Cotto do wojny. Jeżeli wszystko zawiedzie, pozostaje strategia macho. Najgroźniejszą broń Alvareza stanowią jego kombinacje. Młody Meksykanin pięknie składa uderzenia w długie i precyzyjne serie - pod warunkiem, że rywal stoi przed nim jak Kirkland czy Angulo. W ostatnich walkach Cotto był bardzo zdyscyplinowany, ale nadal ma w sobie duszę wojownika i na pewno wciąż lubi się bić. Jeżeli Canelo wciągnie Portorykańczyka w ostre wymiany, czeka nas kolejne "big drama show". Może Cotto bije odrobinę mocniej, ale to Canelo sprawia wrażenie bardziej odpornego na ciosy. Wojna będzie mu więc na rękę.

Typ rozsądku: Świeższy Canelo zacznie przełamywać starszego, nieco rozbitego Cotto około 8. rundy i wygra przez TKO lub bezdyskusyjnie na punkty

Przeczucie: Cotto rozpocznie znakomicie, zdobędzie przewagę i mimo problemów w drugiej połowie walki utrzyma ją do końca i zwycięży nieznacznie na punkty

Transmisja z gali Cotto-Canelo od godziny 1:00 w Polsat Sport. Zapraszamy także do wspólnego oglądania z czytelnikami BOKSER.ORG w specjalnie przygotowanym temacie "Waszym zdaniem: Cotto vs Canelo".

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

Przygodę z Bokser.org rozpoczął w 2009 roku, obecnie zastępca redaktora naczelnego serwisu. Twórca artykułów i felietonów. Z ramienia portalu relacjonuje gale z Polski i Europy. W swoim dziennikarskim CV posiada wywiady z Royem Jonesem Jr, Evanderem Holyfieldem, Shannonem Briggsem, Oliverem McCallem, Olą Afolabim czy choćby ostatnimi wielkimi mistrzami wagi ciężkiej - braćmi Kliczko. Od lutego 2014r. także dziennikarz redakcji sportowej Super Expressu.

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 21-11-2015 14:40:26 
Sorki że pierwszy robie wpis w temacie walki która jak dla mnie jest nieciekawa . Wyjaśnie potem .
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 21-11-2015 14:43:26 
ps jak sie pojawią wpisy jaka to ciekawa walka :)
 Autor komentarza: Arabian
Data: 21-11-2015 14:43:42 
Strasznie mnie dziwi małe zainteresowanie przecierz jest wszystko Nazwiska ,ofensywny styl do tego jeden to meksykanin ,a na walke FMJ vs Pac był Hype jak nie wiem choć kazdy wiedział że FMJ ma przewage w zasięgu i to dużą a do tego Pacman po walkach z marquezem nigdy nie był taki sam, bo meksykanin lał go niemiłosiernie a w końcu gdy wyraznie przegrywał po raz pierwszy w ich walkach zrobił pacowi KO, po którym pac już nie był maszyną do zabijania ewidentnie się bał.
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 21-11-2015 14:47:16 
Arabian
Strasznie mnie dziwi małe zainteresowanie przecierz jest wszystko Nazwiska ,ofensywny styl do tego jeden to meksykanin ,a na walke FMJ vs Pac był Hype jak nie wiem choć kazdy wiedział że FMJ ma przewage w zasięgu i to dużą a do tego Pacman po walkach z marquezem nigdy nie był taki sam, bo meksykanin lał go niemiłosiernie a w końcu gdy wyraznie przegrywał po raz pierwszy w ich walkach zrobił pacowi KO, po którym pac już nie był maszyną do zabijania ewidentnie się bał.
///
wez jakos skoordynuj wypowiedż . Odnieś sie punktowo do Alwareza albo Cotto .
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 21-11-2015 14:50:48 
Leszek Dudek
Typ rozsądku: Świeższy Canelo zacznie przełamywać starszego, nieco rozbitego Cotto około 8. rundy i wygra przez TKO lub bezdyskusyjnie na punkty

Przeczucie: Cotto rozpocznie znakomicie, zdobędzie przewagę i mimo problemów w drugiej połowie walki utrzyma ją do końca i zwycięży nieznacznie na punkty
///
Mistrzu nie obstawiaj dwóch stron jeśli masz być czytelnie postrzegany przez userów :) nie bądz mydłem .
 Autor komentarza: Arabian
Data: 21-11-2015 14:52:11 
Alvarez
-ofensywny styl
-ma cios przynajmniej w 155
-jest meksykaninem
-Gwiazda

Cotto
-Znany na ringach nie od dziś najlepszy w obecnym boksie resume po Pacmanie
-ofensywny styl
-legenda z Puerto rico

Podsumowująć obydwaj są rozpoznawalni maja w rekordzie dobre nazwiska (Canalo troche mniej) i na pewno bedzie to wojna a kibice i tak wolą macanki ,a potem płacz że boks jest nudny a jak jest dobra walka to mają to w dupie.
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 21-11-2015 14:52:15 
PS choć wiem że dudek to mydło , śliskie mydło .
 Autor komentarza: rocky86
Data: 21-11-2015 14:56:02 
zgadzam sie zarowno z kluczami do wygranej, jak i typem rozsadku, o prawdopodobnym przebiegu walki rowniez juz pisalem. Poczatek walki dla Junito, w koncowce bedzie przelamany. Cotto musi duzo sie ruszac, kontrolowac dystans jabem i wchodzic z krotkimi kombinacjami gora-dol, dol-gora. Boksowac i wdrozyc in&out.
Jesli Canelo nie wysuszyl sie zbytnio i nie oslabil, to mimo wszystko powinien przelamac Cotto w koncowce.
 Autor komentarza: Arabian
Data: 21-11-2015 14:56:34 
To największa walka jaką można zrobić w boksie i na horyzoncie nie ma innej a przechodzi bez echa chyba mój ukochany sport staje sie niszowy smutne ale prawdziwe.
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 21-11-2015 15:06:40 
rocky86
zgadzam sie zarowno z kluczami do wygranej, jak i typem rozsadku, o prawdopodobnym przebiegu walki rowniez juz pisalem. Poczatek walki dla Junito, w koncowce bedzie przelamany. Cotto musi duzo sie ruszac, kontrolowac dystans jabem i wchodzic z krotkimi kombinacjami gora-dol, dol-gora. Boksowac i wdrozyc in&out.
Jesli Canelo nie wysuszyl sie zbytnio i nie oslabil, to mimo wszystko powinien przelamac Cotto w koncowce.
///
czy ty zauważyłeś że koleś obstawia dwa wyniki i że gadanie jesli jeden zawalczy tak a drugi tak jest bez sensu bo to jest poprostu oszustwo jeśli niby znawca obstawia dwa wyniki walki?
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 21-11-2015 15:07:46 
PS w ten sposób można napisać o każdej walce !!!!!
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 21-11-2015 15:14:02 
Ja chciałbym poznać typ tego pana redaktora a nie ściemnianie jakieś !
 Autor komentarza: Arabian
Data: 21-11-2015 15:15:17 
Nie da się dokładnie wytypować walki bokserskiej daj spokój ziomek.
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 21-11-2015 15:15:18 
wygra PIS albo PO , to już przerabialiśmy.
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 21-11-2015 15:17:12 
Arabian
Nie da się dokładnie wytypować walki bokserskiej daj spokój ziomek.
///
nie rozumiesz ,nie chodzi o sprawdzone wytypowanie a o to co ma ten Dudek do powiedzenia poza ściemnianiem .
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 21-11-2015 15:18:13 
a ściemniać już sie nauczył :)
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 21-11-2015 15:20:01 
wygra ten jesli bedzie lepszy ale wygra tamten jesli bedzie pepszy :)
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 21-11-2015 15:20:46 
*lepszy :) cala analiza wypowiedzi redaktora .
 Autor komentarza: Arabian
Data: 21-11-2015 15:20:49 
Dla mnie Canalo zastopuje Cotto kiedy ten zacznie mieć przestoje i posmakuje kobinacji rudego.
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 21-11-2015 15:22:29 
Ok . Mnie to i tak nie interesuje który z nich wygra , ja czekam jedynie na wystąpienie mistrza Rigo .
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 21-11-2015 15:23:35 
a tu jedynie pisze o tym jak ktoś obija sobie dupe obstawiając dwa wyniki .
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 21-11-2015 15:24:56 
@PolskaKielbasa

Odnosze wrażenie, że chyba chcesz tu sprowokować jakieś zamieszanie. Napisałeś chyba z 9 postów i w żadnym nie zawarłeś ani jednej opini na temat walki. Za to już zdążyłeś obrazić autora tekstu oraz zaczepić pozostałych userów. Proponuję sianie zamętu gdzie indziej.
 Autor komentarza: Arabian
Data: 21-11-2015 15:25:13 
Ciebie nie interesuje ta walka? jeśli Rudy przegra to bedzie katastrofa dla boksu który i tak już cieniuje.
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 21-11-2015 15:36:39 
Arabian
Ciebie nie interesuje ta walka? jeśli Rudy przegra to bedzie katastrofa dla boksu który i tak już cieniuje.
///
naprawde mnie nie interesuje ta walka dwóch średniaków , to żadni mistrzowie o czym każdy dobrze rozgarniety człowiek wie:) a to że mają fanów placących kase to inna sprawa .
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 21-11-2015 15:39:13 
Alvarez strasznie wyciety... az niezdrowo to wyglada. Stawialem na niego, ale zaczynam miec watpliwosci czy to sie nie odbije na jego postawie. Mam tez pytanie. Czy ktos wie o ktorej do ringu wejda Cotto/Alvarez? Musze jechac na lotnisko o 5 30 i moge nie obejrzec walki :(
 Autor komentarza: Madras
Data: 21-11-2015 15:39:17 
Widzę, że tryb rozsądku na realizację walki u redaktora pokrywa się z moim typowaniem pod wczorajszą ceremonią ważenia. Generalnie nadal stawiam na Rudego, ale mam wątpliwości, jak większość widać. Zawodnicy są świetni, więc nie ma co się dziwić, że trudno przewidzieć końcowy rezultat. Jednakże stawiam na młodzieńczą siłę i hard ducha.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 21-11-2015 15:40:17 
hehe rozum - przeczucie :D
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 21-11-2015 15:41:51 
trashtalk
Odnosze wrażenie, że chyba chcesz tu sprowokować jakieś zamieszanie. Napisałeś chyba z 9 postów i w żadnym nie zawarłeś ani jednej opini na temat walki. Za to już zdążyłeś obrazić autora tekstu oraz zaczepić pozostałych userów. Proponuję sianie zamętu gdzie indziej.
///
zamieszanie ? sorki owszem napisalem kilka zdań nie zgodnych z nurtem redaktora i innych osób owszem ale napisałem to zgodnie z moimi spostrzeżeniami oraz z poszanowaniem dla zdania innych osób ...
Po prostu jak dla mnie to walka średniaków mocno wypromowanych , prawdziwa ciekawa walka to starcie Rigo , to jedyny mistrz godny obejrzenia na tej gali :)
 Autor komentarza: F30
Data: 21-11-2015 15:43:24 
@dudas
Rafał włamał ci się na konto ? bo typ troche taki podpadający pod naszego hakiera :)
 Autor komentarza: F30
Data: 21-11-2015 15:45:02 
@arabian
tak walka Cotto vs Alvarez to gwarantowane emocje , wymiany , star cwany lis kontra młody silny byczek jak anjbardziej jest to bardziej atrakcyjne zestawienie od floyd vs pac
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 21-11-2015 15:47:17 
A Cotto vs Alvarez? Tu w skrócie alaliza godna redaktora :
jesli pierwszy bedzie lepszy to wygra ale jesli drugi bedzie lepszy to wygra .
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 21-11-2015 15:49:36 
ja juz sie naczytałem przez te kilka lat chybionych analiz pana redaktora :)i prosze dajcie sobie z tym na luz :)
 Autor komentarza: Arabian
Data: 21-11-2015 15:52:27 
PolskaKielbasa

Cotto vs Alvare walka Sredniaków xD dobry troll
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 21-11-2015 15:57:32 
Ale "Canelo" ma "sześciopak"! WOW!
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 21-11-2015 16:04:12 
@PolskaKielbasa

Wiadomo, że wygra lepszy...;-)
Po co te nerwy...?
 Autor komentarza: avlin
Data: 21-11-2015 16:04:13 
Można zapytać o typy społeczności na walki :
Vargas vs Miura
Abraham vs Murray
Perez vs Crolla

Z góry dzięki osobiście dałem na wszystkich po prawej.
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 21-11-2015 16:05:08 
Arabian
PolskaKielbasa

Cotto vs Alvare walka Sredniaków xD dobry troll
///
rozumiesz to w zły sposób ale to są średniacy na których zbija sie kase .
 Autor komentarza: gawulow
Data: 21-11-2015 16:06:16 
Jak myślicie Panowie? O ktorej do ringu wejdzie Szakal?
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 21-11-2015 16:07:28 
Twój cytat:"...ale to są średniacy..."
*
*
A kto w takim razie to są nie-średniacy?
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 21-11-2015 16:08:18 
@PolskaKielbasa

Posłuchaj skoro nie interesuję Cię ta walka to co tutaj robisz?! Mówisz że to walka dwóch przeciętniaków, OK szanuje twoje zdanie, ale po za ciągłym powtarzaniem tych samych frazesów nie przedstawiłeś żadnych merytorycznych argumentów popierających twoją tezę. Za to moim zdaniem ta walka jest ciekawa i to z wielu względów. Już nie będę wspominał o samych zawodnikach bo każdy nawet średnio interesujący się boksem fan jest wstanie docenić klasę oby dwóch. Ta walka da nam również odpowiedzi na parę pytań np. w jakim kierunku pójdzie zawodowy boks ( chodzi mi tu czy po odejściu Floyda i Mannego w przyszłym roku, jest możliwe osiągnięcie wielkich wyników PPV), być może czas PPV będzie mijał, czy wogóle Saul ma szanse stać się tak wielka gwiazdę na jaką Go kreują itp. Także jak widzisz ta walka wcale nie musi być nudna. Co do Rigo, którego jak dajesz nam wszystkim do zrozumienia bardzo lubisz ( co oczywiście jest zrozumiałe), mówisz że to będzie prawdziwa walka, ale patrząc na jego przeciwnika ja tam się walki nie spodziewam tylko deklasacji. Więc daj se może już spokój kolego.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 21-11-2015 16:12:11 
# trashtalk

Pomimo Twojego nieładnego i dziwnego "nicka" napisałeś trochę prawdy ...:-)
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 21-11-2015 16:21:46 
Bo jest to dobre zestawienie dwóch średniaków czyli bokserów majacych poziom troszke niższy niż mistrzowski . No a kto ma mistrzowski poziom ? NP. Money .Pomimo że odszedł należy tych dzisiejszych walczaków oceniać właśnie z ich walk z najlepszymi czyli z Nim . To są średniacy cokolwiek byście tu nie napisali . Pamietajcie też że nad wygranym tej walki wisi pojedynek z prawdziwym mistrzem GGG.
Zreszta moje wpisy sa jedynie świadectwem jak Ja to widze , nikt z was nie musi podzielać mojego widzenia . Nie chce nikomu psuć przyjemności z ogladania tej walki bo zapewne bedzie na wysokim poziomie , mi chodzi jedynie o to czy to jest napewno pojedynek mistrzowski przez duże M ? w moich oczach tak nie jest i tylko to .
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 21-11-2015 16:28:39 
@PolskaKielbasa

Spoko Ziom, ja piepsze...jest GIT!
Każdy se może napisać co se chce pod tematem, po to są właśnie komenty...
Ale każdy może się do tego odnieść ...byle nie chamsko i kururarnie...:-)jak to mówił Ferdek Kiepski...
Pozdro!

PEACE!
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 21-11-2015 16:29:31 
*i nie-kururarnie.
 Autor komentarza: F30
Data: 21-11-2015 16:29:57 
kolejny troll a wy dyskutujecie luzik panowie super wieczór przed nami :)
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 21-11-2015 16:32:17 
@PolskaKiełbasa

OK nareszcie rozwinąłeś swoją myślę. Tylko po tym co teraz napisałeś myślę, że teraz powinniśmy ogłosić śmierć boksu zawodowemu, bo jeśli mówisz że Cotto i Alvarez to dwaj średniacy
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 21-11-2015 16:34:10 
@F30

Twój cytat:...kolejny troll ..."

*
*
Wypraszam sobie ...
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 21-11-2015 16:37:11 
@PolskaKiełbasa

OK nareszcie rozwinąłeś swoją myślę. Tylko po tym co teraz napisałeś myślę, że teraz powinniśmy ogłosić śmierć boksu zawodowemu, bo jeśli mówisz że Cotto i Alvarez to dwaj średniacy i masz swoją własną klasyfikację mistrzowską ( do której należą tylko nieliczni typu Rigo czy GGG) to idąc Twoim tokiem myślenia nie powinno wogóle organizować żadnych gal, bo nie warto ich oglądać.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 21-11-2015 16:47:05 
Autor komentarza: LennoxLewisLionData: 21-11-2015 16:34:10
@F30

Twój cytat:...kolejny troll ..."

*
*
Wypraszam sobie ...

Milan to napisał do atmela vel kiełbasa

Ja pierdziele org ma naprawdę jakiś magnes przyciągający trolli ostatnio jest jakaś kumulacja
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 21-11-2015 17:11:40 
@ tolek78

Aha...
 Autor komentarza: qwerty890
Data: 21-11-2015 17:15:58 
Jeżeli walka zamieni się bardziej w wojnę to raczej wygra Canelo, jednak jeżeli, to co jest napisane na początku, Cotto będzie dobrze pracował na nogach to może wygrać na punkty. Poza tym Canelo będzie dużo cięższy więc Cotto powinien być i tak lotniejszy na nogach. Ciekawe jeszcze jaką przyjmie strategię, ale lepiej niech nie wchodzi w wymiany, bo z resztą po co, i tak jak pisałem ma szansę wygrać.
 Autor komentarza: F30
Data: 21-11-2015 17:20:45 
LLL
To nie było skierowane w Twoja stronę :)
Jeśli @polskakielbasa to atmel to cofam trolla wogole :)
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 21-11-2015 17:24:00 
@F30

Spoko, skapowałem...:-) I @ tolek78 mnie też uświadomił...luzzz...:-")

Jakoś tak nie sumałem bazzzy...XD

Pzdr wszystkim fanom boksu!
 Autor komentarza: Tsuruga32
Data: 21-11-2015 17:56:36 
Moim zdaniem, zaskakująco łatwo może wygrać Canelo. Wszyscy się rozwodzą nad tym jaki progres zrobił Cotto, ale zauważcie, że to nie jest ten sam rudy co od Floyda czy chociażby Lary. Stawiam na KO na Cotto po ciosach na korpus w okolicach 9/10 rundy
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 21-11-2015 18:02:17 
A ja stawiam, jak to powiedział @Rocky ...ciosy na ciało...XD
 Autor komentarza: Bongo
Data: 21-11-2015 18:03:54 
Stawiam na Cotto. Myśle, ze jest na wyżynach swoich umiejętności
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 21-11-2015 18:12:41 
Też uważam, że wygra Cotto. Niby ma już swoje lata, ale na pewno wyjdzie świetnie przygotowany.
 Autor komentarza: rakowski
Data: 21-11-2015 18:28:35 
Na rudym jest spora presja,ale to jest ten moment,w którym musi wygrać z gwiazdą z Portoryko.
Sprawa drugorzędna czy za pomocą sędziów czy nie wygra ten pojedynek "Canelo".
Przekazanie pałeczki pierwszeństwa z niewykluczoną pomocą sędziów to zadanie na jutrzejszy ranek.:D
Nastawiam się na wojenkę od 5,6 rundy.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 21-11-2015 18:55:36 
ja to niestety walki w nocy nie obejrze, gdyz za jakies 2h mam wymarsz na melanz, wrocemz rana, to akurat na powtorke ssie zalapie. Trzymam kciuki za Cotto, stawiam na Canelo. Milego "Waszym zdaniem"
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 21-11-2015 19:21:55 
@rocky86
Twój cytat:"...Trzymam kciuki za Cotto, stawiam na Canelo. ..."


Hahaha...to tak jak ja, ale chłopie jedna rada nie przegnij "pałki" na tym melanżu , bo bedzie Wiesz co.....Syndrom dnia wczorajszego i być może W-S-T-Y-D.

Pamiętaj....teraz są takie urządzenia co nie tylko zdjęcia robią, ale nawet nagrywajoommmm.....:XD
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 21-11-2015 19:23:09 
ACHTUNG chłopie ACHTUNG!!!
Szczerze Ci Radza...
 Autor komentarza: rocky86
Data: 21-11-2015 19:36:31 
LennoxLewisLion

Takich eventow jak dzisiejszy zaliczylem w zyciu 30-40,zawsze wracam o wlasnych silach, niejednokrotnie koncze nocke powtorka gali o 9-10 rano i dopiero lulu.

Doswiadczenie mam solidne, wroce to pewnie cos nawet naskrobie tutaj, pic to trzeba umic 😊

Pozdrawiam
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 21-11-2015 19:50:51 
Heh, no to pozdro!
 Autor komentarza: gluton
Data: 21-11-2015 20:20:37 
Cotto ma 6kg mniej wiec ciezko mu bedzie bo na nogach nie lata jak Pacman...
Typuję wygraną Alwareza w 6-7 rundzie przez KO na tułów.
 Autor komentarza: cassiusx
Data: 21-11-2015 20:50:42 
Walka faktycznie zapowiada się - jak zapowiadał się Trinidad-De La Hoya, miejmy tylko nadzieję że nie będzie miała takiego przebiegu i werdyktu. Wtedy kibicowałem Felixowi (który wygrał), dziś również Portorykańczykowi. Problem w tym, że w tamtej walce czystych ciosów było jak na lekarstwo, a i sam werdykt - mimo ze dobry dla mnie - mocno dyskusyjny.
 Autor komentarza: cassiusx
Data: 21-11-2015 21:21:21 
A co do analizy - ok, przy czym Cotto mimo niższego wzrostu i zasięgu nie będzie aż tak bardzo (moim zdaniem) odstawał siłowo, bo sam ma mocny cios, jest twardy i ciężki do przepchnięcia w klinczu nawet z większymi rywalami, a ponadto ma już doświadczenie w walkach z dwoma prawdziwymi "średnimi", którego Rudy jeszcze nie ma. Myślę, że Cotto będzie lepszy (cwańszy, bardziej doświadczony) i powinien wygrać, ale boję się o werdykt. Jedno jest pewne, Dudas na pewno dzisiaj trafi wynik ;)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.