WŁADIMIR KLICZKO: ROBI MI SIĘ JUŻ NIEDOBRZE OD JEGO GADANIA

Tyson Fury (24-0, 18 KO) dopiął chyba swego, bo udało mu się wyprowadzić Władimira Kliczkę (64-3, 53 KO) z równowagi. Anglik czym bliżej walki, tym mówi więcej i w ostrzejszym tonie.

- Dobro zawsze pokona zło. Tak traktuję moją walkę z Kliczką. Wiem, że on wyznaje diabła. Wszyscy oni obracają się w większych kręgach, robią magiczne sztuczki - mówił pretendent. - Nasza walka to będzie swoista terapia. Niewątpliwie Fury'emu poluzowało się kilka śrubek w głowie. Muszę je dokręcić - ripostował champion. Ale Fury poczuł wiatr w żagle i jak już się rozkręcił, to chyba nawet nie kontroluje co mówi...

- Robi mi się już niedobrze od jego gadania. To po prostu ohydne co on wyprawia. To już nie ma nic wspólnego z promocją walki, tylko pokazuje, kim naprawdę jest Fury. On ma móżdżek wielkości orzecha włoskiego - wścieka się królujący wagą ciężką od dekady Władimir.

FURY: KLICZKO CZCI DIABŁA. ZAGŁADA BLISKO. ZALEGALIZUJĄ PEDOFILIĘ

- Rozumiem, że w boksie są różne charaktery, lecz niektóre rzeczy powinien zachować dla siebie. Żyjemy w demokratycznym świecie i każdy ma prawo wyrazić swoją opinię, jednak jemu należy się lanie. Są pewne reguły i ludzie powinni się szanować nawzajem. Jego głupich wypowiedzi nie da się nawet skomentować - dodał Kliczko.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Callisto
Data: 11-11-2015 23:12:15 
To sie Wladzia po ludzku zezygaj. Napewno ci to nie zaszkodzi a kto wie moze nawet w detoxie po 'odzywkach' pomoze.
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 11-11-2015 23:13:58 
E tam Władimir gadasz głupoty, dawno już tak ciekawie przed walką nie było :)
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 11-11-2015 23:18:56 
Promocja trwa nadal...
 Autor komentarza: tomekzzar
Data: 11-11-2015 23:30:51 
Walka nie potrwa nawet 3 rund,Fury po walce bedzie zrzucał wine na złe moce,z usmiechem na twarzy inkasując pieniądze za walke będzie domagał się rewanżu,każdy cygan kocha pieniądze,każdy sprzedałby własne dzieci ,każdy nie wie co to honor i lojalność.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 11-11-2015 23:41:59 
https://www.youtube.com/watch?v=HMDvdKUFDIo Od 3:15 Władimir mówi o magicznej dłoni. Wygląda jakby i jemu poluzowało się kilka śrubek.
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 11-11-2015 23:47:17 
A tutaj macie filmik z przygotowań :

https://www.youtube.com/watch?v=6VOSqUps01U

Jak zwykle w dobrej formie, zobaczymy jak będzie w ringu.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 11-11-2015 23:48:00 
Heh. Magiczna dłoń ;D
Ta sama która sprawiała że Haye musiał szukać wzrokiem dalekich punkcików w które mógł się tępo patrzeć udając że jej nie widzi xD
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 11-11-2015 23:49:20 
https://www.youtube.com/watch?v=F0fxIUMaTqg

A tu trochę ćwiczenia akcji na tarczy. Władek wygląda jak zwykle. Szybki i pewny siebie.
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 11-11-2015 23:52:58 
No cóż, jak zwykle świetna forma Władka, tutaj nie widać oznak starzenia, przekonamy się co będzie w ringu.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 11-11-2015 23:59:33 
No tak. Na treningach to sobie może i salta podczas tarczy wykonywać a jak będzie wyglądał ringu to inna para kaloszy.
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 12-11-2015 00:03:23 
Dokładnie, przekonamy się już za nieco ponad 2 tygodnie.
A tak w ogóle, to cały czas uważam, że ta rzekoma kontuzja łydki, to była ściema na maxa, tak jak rok temu kontuzja bicepsa, wydaje mi się, że Władek albo potrzebował więcej czasu na przygotowania, albo nie mógł się wstrzelić ze sparingpartnerami jak należy, nie wiem, nie zarzucam mu absolutnie tutaj że się obsrał, ani nic z tych rzeczy, ale to trochę dziwne, że rok temu z Pulevem, teraz z Furym przełożył, inna sprawa że dla przeciwników to także dodatkowy czas na ostatnie szlify i zrobienie formy życia na walkę.
A Furemu to chyba nawet wyszło na zdrowie.
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 12-11-2015 00:04:32 
Zamiast 'na zdrowie' miało być ' na dobre'.
Ale na zdrowie chyba też, bo rzekomo coś tam chyba chory był w tym czasie.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 12-11-2015 00:34:39 
mowcie co chcecie, koksiasz itd ale zaden koks bez takiego zapierdalania jaki on wykonuje nie przyniesie zadego efektu
 Autor komentarza: zniszcze
Data: 12-11-2015 00:41:49 
To mógł wyjść do walki a nie przekładać
ulżyłby w cierpieniach
sam sobie narobił ochoty na rzyganie
na własną życzenie
 Autor komentarza: Adii1766
Data: 12-11-2015 02:05:41 
tomekzzar skąd ta pewność to kliczko a nie fury wygra, anglik w porównaniu z leapaiem czy nawet pulevem jest o 3 klasy wyżej , ludzie go nie doceniają a zrobią to dopiero gdy położy ukraińca . Ilu było takich którzy kreowali kurdiaszowa na dominatora junior ciężkiej co się stało potem? I nie chodzi mi o to ze kliczko nie ma obrony bo ma i to nie przeciętną jednak pokażcie mi zawodnika poza Purritim ,Sandersem co do brestera to kliczko przegrał z samym sobą niż z nim a i nie zapominajmy o peterze skończyłby go gdyby miał lepszą kondycję od tantej walki nie było ani jednego zawodnika który pokazałby wyrażną wole zwycięstwa pulev coś tam próbował ale jakim cudem miał wygrac z ukraińcem jeśli przerwacał się prawie po każdym ciosie? Mało tego walczył bardzo żle statyczny zawodnik za podwójnej gardy bez przyzwoitej odporności na ciosy polegie ale to jest kwestia tego ze władimir jest taki dobry tylko to że dotychczas miał kiepskich przeciwników , zwróćcie uwagę na to jak walczył nigeryjczyk z ruskim od poczatku poszedł do półdystansu co chwile lokował jakiś cios i nawet gdy dostał potężna bombe od ruskiego to szybko zażegnał kryzys i przeszedł do dalszego wyniszczania kurdiaszowa. Jeśli fury ma wygrać z kliczko to ma walczyć w podobny sposób nic nie badać ani nie zastanawiać się nie wiadomo nad czym , tak samo jak wach z povietkinem , jeśli juz wiking okazionalnie wyprowadził zdecydowany cios lewą ręką to w 99% dochodził on celu , tak więc fury jeśli poważnie myśli o wygranej to powinien zaskoczyć nas odpornością na ciosy ale najważniejszym jego zadaniem bedzie wyprowadzenie dużej ilość celnych ciosów na takiej zasadzie ze co 2/3 sekundy coś trafia bo z dystansu uderzająć 20 razy na rundy nie ma takiej obcji żeby wygrać. Od aktywności furego zależy to jaki bedzie wynik tej walki;]
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 12-11-2015 02:45:18 
"anglik w porównaniu z leapaiem czy nawet pulevem jest o 3 klasy wyżej"

A skąd ta pewność? I to 3 klasy? Hmm.
Twoje rozumowanie jest powalające. Klitschko nie jest wcale taki dobry tylko miał kiepskich przeciwników. Rozumiem że jeśli Tyson przegra to też okaże się kiepski? Tym bardziej że wszystko zależy od Niego samego jak to piszesz.
Władimir będzie widać tylko tłem.

Jeśli Fury ma wygrać to sobie nie może pozwolić na to o czym piszesz chyba że w przypadku gdyby sobie nie radził walcząc chłodno lub jeśli trafi Włada czymś co go zamroczy solidnie. Ewentualnie jeszcze po 8 rundzie jeśli będzie skrajnie przegrywał na punkty.

Facet nie ma szczęki, szybkości i siły ciosu by kogoś takiego jak Włada po prostu zlać bez myślenia w ringu. Zresztą pooglądaj jego walki. Zawsze gdy walczył mądrze i trzymał się taktyki dawał dobre walki i wygrywał bez większych problemów a gdy tylko szukał bijatyki, wymian i zapominał o taktyce albo szorował dechy albo był mroczony i pływał.
 Autor komentarza: Adii1766
Data: 12-11-2015 03:10:55 
BlackDog moja wyjaśnienie przede wszystkim prawdziwe , boks jest prosty jak gra w szachy jeśli masz przewagę nad przeciwnikiem bo ją wykorzystujesz , nie zaprzeczam Cunninham pokazał ze fury ma podejżąną szczękę ale nie zapominaj jak kiepsko kliczko walczuł z Jenningsem co czarny też nie zabłysną z takim zasięgiem ramion powinien go wypykać do jednej bramki jabem w stylu alego , kliczko wieloletnie pracował z 2 pod zględem kompetencji trenerem w histori zaraz po Casie Damato , i tu nie chodzi o to jak walczył kliczko tylko o postawę przeciwników ukraińca sposób ich boksowania to woda na młyn dla niego jakim cudem mielimy wygrać walcząc w taki sposób nie mogą go nawet czysto trafiać w miare zazwyczaj przez zły styl walki teraz mało kto walczy jak czołówka HW z lat 90 80% zawodników do 3/4 liga 15% 2 liga 4,(9) 1 liga a na palcach jednej ręki można policzyć tych co pokazują poziom mistrzowski Joshua,Parker dobrze się zapowiada no i kliczo, on ma łatwiej bo przez długie lata nie miał nawet kto mu zagrozić fury bedzie miał swoją okazje 28 na dzień dzisiejszy 50 na 50 chociaż z minimalnym wskazanim na anglika jeśli on mówi prawdę i naprawde wierzy ze stoi po jasnej stronie mocy to niech dobro zatriunfuje nad złem;]
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 12-11-2015 03:27:11 
To że nie ma dziś tylu wspaniałych ciężkich to fakt ale nie można robić cienkich bolków z tych których mamy. Często to świetni amatorzy czy zdolni zawodowcy.
To że na tle Władimira wyglądają jak wyglądają nie znaczy że walczył on z samymi bumami.
Tyson Fury wcale nie jest najgroźniejszym na papierze rywalem Władka. Przynajmniej póki co nie można tego stawiać jako pewnik bo może to byś solidna pomyłka.

Wielu pięściarzy mogło zagrozić Władimirowi a to że nie dali rady nie sprawia nagle że są ciency itd.
Co do walki z Jenningsem to poczekajmy do 28 a na pewno przekonamy się czy Władek zaczął już słabnąć przez i czas odchodzić czy po prostu kilka aspektów w tym niedocenianie tego jak ciężko Jenningsowi zrobić krzywdę się na siebie nałożyło tworząc taki a nie inny obraz walki.
Zresztą Luis Ortiz będzie miał okazję pokazać jak lepiej wygrać z Bryantem.

W każdym razie oby walka okazała się warta tych wszystkich dyskusji i niech wygra lepszy.
 Autor komentarza: deeceWzp
Data: 12-11-2015 05:43:22 
BlackDog

Zauważyłem że dużo tu się udzielasz (to dobrze na jedno) za Władimirem przemawia za dużo aspektów w tej walce wliczając lokalizacje walki i myślę że nie będzie niespodzianki, nawet życiowa forma Furego obawiam się że tutaj nie pomoże wynik jest jasny, ciekawe jak Tayson zniesie porażkę ? bo tutaj może być różnie nawet równa pochyła w jego karierze.
 Autor komentarza: AutorKomentarza
Data: 12-11-2015 08:54:34 
Kliczko wkurwiony, bo większość kibicuje Fury'emu, a jego nikt nie lubi. Wszyscy mają zbitę z Władka, a temu pozostało co najwyżej przykoksić ponad normę.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 12-11-2015 11:07:31 
autorkomentarza

Kliczko od lat robi swoje i leje kolejnych Furych i jemu podobnych
a tobie pozostalo co najwyzej popisac sobie na kompie ponad norme
 Autor komentarza: Pyskatyy
Data: 12-11-2015 11:22:46 
Mnie się robi niedobrze, kiedy oglądam walki Władimira. Teraz jednak po raz pierwszy od czterech lat, Kliczko stoczy pojedynek z kimś, kto może mu realnie zagrozić i walka wcale nie musi być nudna :)
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 12-11-2015 11:30:45 
Up,

dokładnie. Niedobrze może robić się co najwyżej od schematycznego, opartego na faulowaniu i maksymalnej asekuracji stylu KoksoPrzytulaska oraz na jego sztampowych, cynicznych, pozbawionych polotu i krzty oryginalności wypowiedziach, wyjętych żywcem z radzieckich broszur propagandowych.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 12-11-2015 12:04:05 
znowu Wladek nie zaimponowal gimbusom - nie pluł i krzyczal nie robil z siebie idioty, nudziarz
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 12-11-2015 12:08:55 
KNUR,

amebo intelektualna,
sądząc po stylu i treści twoich żałosnych wypowiedzi oraz braku umiejętności czytania ze zrozumieniem, powinieneś wrócić do tego nieszczęsnego gimnazjum, może jeszcze nie jest za późno, żeby nadrobić podstawowe braki.
 Autor komentarza: PitersonJ
Data: 12-11-2015 12:36:41 
Pisałem, to już ale wkleje jeszcze tutaj:

Jak dla mnie najlepszym przykładem klasy bokserskiej Kliczko jest jego 'walka' z Powietkinem, Fury jeszcze wszystkiego nie pokazał. Walka będzie na pewno emocjonująca, obydwaj mogą się przewrócić, no i dochodzi kwestia tego, że w końcu ktoś ma realne szanse na pokonanie Władka, którego nie lubię. Może moja niechęć przesłania mi rzeczywistość, ale staram się logicznie ocenić sytuację i wydaje mi się, że Fury ma realne argumenty, którymi są warunki fizyczne, przy niezłej mobilności i szybkości, nieprzeciętne umiejętności techniczne, nieprzewidywalność (właśnie to, że jeszcze wszystkiego nie pokazał), jak wiadomo Władimir nie lubi przyjmować, a Fury może trafić i trafi nie raz - jestem pewny, ale czy to wystarczy? Może tak, a może nie to się okaże.
Władimir, no to wiadomo bije bardzo mocno, szybko i celnie, ale przy tym jego innymi atutami było ZAWSZE klinczowanie, warunki fizyczne, a tutaj tego nie będzie miał takiej przewagi, nie będzie się mógł uwiesić na Furym, nie odbierze mu w ten sposób sił ani chęci do walki. Może to zrobic jedynie boksując, ale Fuy też potrafi boksować...
Władimir faworytem choć, nie takim dużym, a wygrana Cygana będzie niespodzianką tylko dlatego, że jakakolwiek porażka Władimira z kimkolwiek będzie niespodzianką
 Autor komentarza: odyniec
Data: 12-11-2015 13:28:28 
groillort

ale cie trafilem, zabolalo co?
 Autor komentarza: Adii1766
Data: 12-11-2015 13:30:34 
BlackDog na tym poziomie walczy niby z samą czołówką ale spójż na to z perspektywy zawodników z lat 90 , tam każdy mógł wygrać z każdym a o wyniku dedycowały detale holifild 2 razy przegrał z bowe który z kolei wygrywał w finale z seulu ale z lewisem ale nie wiedząc czemu sędzia zatrzymał pojedynek za co powinien dostać dożywotni zakaz wykonywania zawodu.Nie widać było po ostatnich 10 pretendentach wyrażnej woli zwycięstwa typu ze strony puleva były nie porada próba nawiążania walki ale sposób w jaki on to zrobił pozostawia bardzo dużo do życzenia w takim stylu co on walczył zwyczajnie nie dało się wygrać z ukraińcem. Block jego stylowo woda na młyn dla dystansowca typu ukraińca , Austin 3 klasy niżej , Brewster nie zrobił ani w 1 ani w 2 walce zupełni nic zeby wygrać dostał wielki dar od losu ze kliczko za pierwszym razem przegrał z samym soba , Ibragimov brak woli zwycięśta zdecydowanie zbyt mało aktywny , Thompson zawodnik z dobrymi warunkami fizycznymi z mocnym uderzenim i szklaną szczęką , Rahman wypalony niegdyś bardzo solidny zawodnik w dniu walki reprezentował około 30 % swojego primu , Chagaev o nim nie trzeba wiele mówić w statycznej pozycji nie robiąc uników za podwójnej gardy bez umiejętnego wchodzenia w pół dystans nie bombardując przeciwnika dużą ilością ciosów był skakzany na porażke , Chambers nieco starsza wersja artura szpilki 2 klasy poniżej poziomu kliczki , 2 walka z peterem władimir przy niej miał 5 razy łatwiej bo juz wcześniej jego starszy lepszy brat zdążyl go rozbić potem władimir skorzystał z okazji położenia osłabionego petera , haye dał dobry pojedynek ale zadawał zbyt mało ciosów żeby wygrać z kliczką trzeba wyprowadzać 2 razy więcej ciosów niż on i nie dawać mu okazji by wchodził w rytm operując swoim lewym dyszlem ,mormeck jeśli haye go rozbił bedąc z cruzer do i kliczce to się udało , wach chłop z dydanową szczęką robił przez 12 rund za worek treningowy nawet nie próbował korzystać ze swoich warunków fizycznych , pianeta to samo co block , z powvietkinem to dziwna historia walczył u siebie a sędzia zamiast upominać ukraińca za ściąganie obalenia chwyty zapaśnicze prędzej pomoagał władimirowi niż ruskiemu w porówaniu do jego walki z ukraińcem jak i wachem nie widziałęm zbytniego progresy gdy wach okazjonalnie wyprowaddzał zdecydowany cios lewą reką do zawsze trafią w cel bez większych szans czy to w rewanżu z władimirem czy nawet z wilderem który bez wątpienia wyprowadzi przez runde 10 razy więcej ciosów niz wach przez pół pojedynku , lepai to zwykła kpina i obraza dla boksu ze ktoś taki w ogóle dostał szanse walki o mistrzostwo , pulev jego sposób boksowania od samego początku skazywał go na porażkę , Jennings na tle wcześniejszych błyszczał zadawał dużo ciosó na korpus zaskakiwał kliczkę ale nie potrafi korzystać ze swojego potwornego zasięgu ręki , mając 216 tyle co lennox lewis powinien zobić władimira do jednej bramki jabem w stylu alego ;]
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 12-11-2015 14:01:01 
KNUR,

wolę się nie domyślać, jak bardzo musisz mieć spaczone ego, by uznać, że te twoje śmieszne wypociny mogą kogokolwiek zaboleć. No ale niech ci będzie - należy ci się trochę radości, mój sfrustrowany życiem przyjacielu...
 Autor komentarza: F30
Data: 12-11-2015 14:10:06 
no tak Władziu od Twojego gadania to się dopiero robi niedobrze
po konferencjach Władki z Furym widac jak na dłoni co znaczy wrodzona inteligencja do wyuczonego, sztucznego modelu zachowania
Fury w trash talku zniszczył Władke takie są fakty i mnie gadki Tysona jeszcze się nie znudziły
 Autor komentarza: andrev1331
Data: 12-11-2015 14:30:58 
"Niektórzy zawodnicy sporo obiecywali, a potem okazywało się, że nie pokazali nic. Inni natomiast milczeli, a okazywali się bardzo groźni. Dopóki więc nie zobaczysz rywala w ringu, nie wiesz czego się możesz po nim spodziewać. Przed pojedynkiem każdy ma swój plan i wielką gębę, lecz wszystko kończy się, gdy się oberwie po raz pierwszy" - zobaczymy czy Fury zaliczy się do grupy krzykaczy - tak obstawiam - czy może jest taki mocny i się wyłamie - wątpliwe.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.