GRABOWSKI: TO JUŻ ROBI SIĘ KOMEDIA

- To już robi się komiczne. Nie dość, że druga strona kłamie, to jeszcze tak sprytnie odwraca kota ogonem, że ktoś nie będący w temacie "od środka" ma wrażenie, że to my tak naprawdę coś kombinujemy. A prawda jest zupełnie inna - nie ukrywa złości Mariusz Grabowski, promotor Ewy Brodnickiej (8-0, 2 KO), która jutro ma skrzyżować rękawice z Ewą Piątkowską (7-0, 4 KO).

Poszło o rękawice. Organizatorzy gali przygotowali po dwie sztuki firmy Adidas i Everlast. Popularna "Tygrysica" upiera się jednak, że jeśli nie będzie mogła wystąpić w Grantach, to nie zaboksuje w ogóle. Taka jest przynajmniej wersja szefa Tymexu.

- Organizatorzy gali dają swoje rękawice na walkę, a tu nagle Piątkowska wpada z rękawicami, które przywiozła z domu. I jeszcze nas szantażuje, że będzie tak jak ona chce, a jeśli nie, to walka zostanie odwołana. Poszliśmy na ustępstwa z wagą, poszliśmy na ustępstwa z ilością rund, jednak oni ciągle coś kombinują. A na koniec jeszcze czytam, że to niby my coś mieszamy. Dla mnie jest jasne, że Piątkowska albo szuka byle jakiego pretekstu, by się wycofać, albo specjalnie grają nam na nerwach, żeby rozbić Ewę psychicznie. My już więcej na ustępstwa nie idziemy. Organizatorzy gali dają rękawice i w nich walczymy. W normalnym świecie nikt sobie z domu rękawic nie przywozi - irytuje się Grabowski.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: blingbling
Data: 25-09-2015 20:19:24 
ten caly grabowski chyba ma ciote marudzi gorzej od dziewczyn
 Autor komentarza: Karni
Data: 25-09-2015 20:21:22 
No robi się komedia, bo jak próbuje się wcisnąć rywalce największe poduchy jakie są w boksie - Paffeny, gdy każdy może walczyć w jakich chce to się nie dziwie. Kto poważny walczy w Paffenach, jak to są rękawice dla dzieci. Brodnicka wie że nie wygra tej walki i szuka jak to się wykpić od walki.
 Autor komentarza: Karni
Data: 25-09-2015 20:24:27 
Będzie cyrk jak ta paradoksalnie najlepsza walka najgorszej gali w historii PPV się nie odbędzie... A w drugiej najlepszej walce walczą anemicy...
 Autor komentarza: Karni
Data: 25-09-2015 20:27:24 
Jak organizatorzy dali Paffeny, Everlasty i Adidasy, a nie ma tam Grantów to niech Brodnicka walczy w swoich poduchach Paffenach a Piątkowska w Everlastach. Nie ma takiego wymogu ze obie muszą mieć te same i to jeszcze w dodatku obie Paffeny. Wyjdzie jeszcze gorzej dla Brodnickiej, bo Everlasty są dużo twardsze od Grantów...
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 25-09-2015 20:29:03 
Nie wierzę Grabowskiemu i Brodnickiej.
Brodnicka jest spięta jak sprężyna w zegarku , padnie w pierwszych rundach.
No i Piątnicka nie wygląda jak lampucera spod klubu
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 25-09-2015 20:34:31 
Umowa:

mamy wspólnie kupić 10 kg ziemniaków zapakowanych w worek.

Mija tydzień.

Brodnicka: Chcę 8 kg ziemniaków!

Nie, umawialiśmy się na 10 kg.

Brodnicka: Ok, ustąpię, chociaż to nie fair, niech będzie 10 kg, ale za to chcę buraki.

Przecież umawialiśmy się na kupno ziemniaków.

Brodnicka: To bezczelność, już drugi raz wam ustępuję, ale to już naprawdę ostatni raz. Dobra, chcę te 10 kg ziemniaków w koszyku!

Ale miały być w worku!

Brodnicka: to już się robi komiczne, odwracacie kota ogonem, ustąpiłam wam już dwa razy, sami sobie kupujcie te pieprzone ziemniaki, idę sobie strzelić kolejną subtelną fotkę na fejsbuku.
 Autor komentarza: Karni
Data: 25-09-2015 20:37:57 
GROiLLORT tak to wyglada. Tylko że kobiety, a w szczególności Brodnicka ma problemy z logicznym myśleniem. Często gdy coś gada używa zwrotu "logicznie jest...", tylko że to co ona gada w ogóle nie jest logiczne. Brodnicka naprawdę myśli, że trzy razy ustępuję.
 Autor komentarza: matd
Data: 25-09-2015 20:48:47 
Reyesy sa okrutne ,granty na dobre jeszcze by wyszly,bo sa napewno mniej szkodliwe od everlastow czy adidasow.
Paffeny za to sa dobre dla punktatorow z dobra garda. Drozd np swietnie wykorzystal je z Diablo.. Ciezko sie przez nie przebic.No i zgadzam sie z przedmowcami ,to sa najwieksze poduchy z mozliwych.
 Autor komentarza: paxoxxx
Data: 25-09-2015 20:52:32 
Prawdziwy boks powinien się odbywać tylko z zabandażowanymi rękami to byłoby prawdziwe piękno a nie jakieś k...a rękawice
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 25-09-2015 21:03:28 
A czemu jeszcze nie ma filmów z ważenia?
Ewunia (B) w cudnym staniczku... :)
 Autor komentarza: trucker
Data: 25-09-2015 21:06:57 
Na konkurencji jest wywiad z Wasylem i on ma zupełnie inne zdanie od Grabowskiego...

Ktoś tu miesza bo smierdzi na kilometr...

Ja sam nie wiem komu wierzyć ale kibicuje Piątkowskiej bo do tej Brodnickiej straciłem całkowicie sympatie choc jakby przyszła na masaż cycek to bym skusił się....

Wio i do przodu...
 Autor komentarza: maniekz
Data: 25-09-2015 21:12:07 
@paxoxxx Wystarczają takie małe rękawice jak w MMA, ale wówczas nie było by takie macania i dużo mniej walk, ale za to bardziej widowiskowych.


Ktoś dobrze powiedział, że Brodnicka doskonale zdaje sobie sprawę z porażki i robi wszystko by przegrać na punkty, by móc się usprawiedliwiać.

Grabowski jest żenujący i stacza się chłop na dno coraz bardziej. Jeszcze dobrze nie zaczął, a już zmierza w stronę poziomu promotorki D. Snarskiego.

Jak można tak się wystawiać okazując niewiedzę?

Mam teorię dlaczego Ewa B. tak się zachowuje, ale cenzura tego nie przepuści.

W skrócie jej chłopa trzeba, bo te zagrania nie są już nawet śmieszne.

Polsat daje też ciała, bo skoro Ewa B. tak fika to powinni ją odesłać do konta na wieczne potępienie i gale na wiejskich imprezach.

Istnieje setki sposobów jak wypromować galę i nie tracić przy tym godności, ale jak widać promocja leży i kwiczy.

Wygłupiać to się można, jak się reprezentuje wysoki poziom sportowy i słowa pokrywają się z czynami, bo inaczej przypomina to wieśniaka w kaloszach który się jara widokiem nowego BMW.
 Autor komentarza: maniekz
Data: 25-09-2015 21:15:23 
"W normalnym świecie nikt sobie z domu rękawic nie przywozi - irytuje się Grabowski"

Przecież było nawet o tym głośno kiedy Szpulka załatwił sobie dedykowane Granty na galę.


Ten człowiek jest chyba promotorem od wczoraj, skoro nie rozumie że rękawice zatwierdzają Panowie z komisji sędziowskiej.

Ja pierd... ten człowiek nie ma wstydu. Jak można walić takie babole.
 Autor komentarza: Krzych
Data: 25-09-2015 21:18:18 
No rzeczywiście komedia. Duet tania gwiazdka+pajac w lamparciej marynarce na pewno jest zabawny.
 Autor komentarza: un4given
Data: 25-09-2015 21:20:41 
Autor komentarza: matd
Data: 25-09-2015 20:48:47
Reyesy sa okrutne ,granty na dobre jeszcze by wyszly,bo sa napewno mniej szkodliwe od everlastow czy adidasow.
Paffeny za to sa dobre dla punktatorow z dobra garda. Drozd np swietnie wykorzystal je z Diablo.. Ciezko sie przez nie przebic.


Kolego napierdoliłeś troche bzdur. Pozwól że sprostuje:

Rekawice Adidasa to miekkie bardzo miekkie rekawice.

Drozd nie walczył z Diablo w Paffenach tylko w japońskich rekawicach Winning które rzeczywiście są poduchami ;)
 Autor komentarza: rad3k
Data: 25-09-2015 21:37:18 
Panie Mariuszu jakie rękawice były wspomniane w kontrakcie? Nie przypadkiem: Paffen, Adidas i Grant??? Ewa wybrała Granty, bo akurat ma w domu. Pan jako promotor ma takie dla swojej zawodniczki?

Nie jest to walka rankingowa i żaden przepis nie nakazuje, aby obie rywalki miały takie same rękawice.

To pan i pańska zawodniczka tylko mieszacie!
 Autor komentarza: adolfinio
Data: 25-09-2015 22:13:23 
Ja piernicze. Najwięcej komentarzy pod artykułami dotyczącymi walki kobiet. Ta walka wędzie tak samo nudna jak wszystkie inne z tej gali. Nie ma co się podniecać, bo te kobiety nie są tego warte.
 Autor komentarza: zombi
Data: 25-09-2015 22:44:22 
Jezeli faktycznie brodnicka przynosi swoje rękawice na walke to rzeczywiście komedia. Polsat tez dał ciała nie regulując tych kwestii w kontraktach.
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 25-09-2015 22:58:49 
I po co sie podniecacie?To normalna i zaplanowana gra i zarazem reklama tego "strasznego" pojedynku!Takie niby "kłótnie" wzbudzaja zainteresowanie walką.One dobrze wiedzą co maja mowic i robić.Po walce podadzą sobie ręce i....odbiora kase!Takie zycie!
 Autor komentarza: zombi
Data: 25-09-2015 23:21:07 
Lutonadam, a wg mnie to lekki brak profesjonalizmu i bałagan przy organizacj tej gali. Na tym etapie to juz cieżko mowic o promocji, a ponadto to juz sie zwyczajńie nudne robi. A kwestia rękawic powinna byc prosta. Nie walczą o żadny pas federacyjny, wiec nie chodza w grę regulaminy danej federacji, a wyłącznie krajowe przepisy dotyczące boksu zawodowego (regulamin sportowy) oraz kontrakt na walke jezeli cos na ten temat w ogóle stanowi. Organizator na własny koszt dostarcza rękawice, a te musza byc zatwierdzone przez delegata. Nie wiem jak teraz jest ale kiedys zawodnicy musieli walczyc w rękawicach tego samego rodzaju i marki. Jezeli w tym przypadku kontrakty na walke nie regulowały wprost ze maja walczyc w konkretnych rękawicach, to powinny walczyc w tych ktore dostarczył organizator gali i ktore zatwierdził delegat. Tu nie ma pola do wydziwianie, a jak czytam ze ktos z własnymi rękawicami przychodzi i chce w nich walczyc to lekka amatorka ze strony sztabu. Tak samo brodnicka nie powinna marudzić, jak nie zadbała o te kwestie w kontrakcie. Tyle w temacie.
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 25-09-2015 23:46:29 
zombi..spoko.Będa walczyc i lepsza wygra
 Autor komentarza: ttrroonnkk
Data: 25-09-2015 23:50:03 
Walka bedzie xd obie maja walczyc w grantach xD
 Autor komentarza: rad3k
Data: 26-09-2015 00:09:24 
zombi

kontrakt jasno określa, które rękawice mają być użyte, a żadne przepisy nie regulują, że obie muszą walczyć w takich samych
 Autor komentarza: zombi
Data: 26-09-2015 00:23:49 
Kiedy regulamin stanowił , ze zawodnicy musza walczyc w rękawicach tej samej marki. Teraz nie wiem jak jest bo nie moge znaleźć w necie regulaminu. A kontrakt co stanowi? Ja tak jasno to tym bardziej dziwne te napinki:)
 Autor komentarza: odyniec
Data: 26-09-2015 07:41:55 
komedia to Grabowski jego zawodniczka i jego gale
 Autor komentarza: trucker
Data: 26-09-2015 10:36:07 
zombi...

Regulamin mówi że wcale nie muszą walczyć w tych samych rękawicach...Wszystko zależy jak było zapisane w kontrakcie...Z moich informacji wynika że mieli do wyboru 3 marki więc nie wiem o co się sprzecza ta pusta Brodnicka...Nawet w walce mistrzowskiej nie ma czegoś takiego by walczyć w tych samych rękawicach..Obozy dogadują się co do rękawic i czasami walczą w całkiem innych firmach wiec wszystko zalezy jak było sprecyzowane w kontrakcie..
 Autor komentarza: zombi
Data: 26-09-2015 13:09:17 
trucker, ok. nie muszą walczyć w tych samych, ale muszą w tych co dostarczył organizator i które zaakceptował delegat techniczny. Nie ma takiej opcji żeby zawodniczka sama sobie zapewniała rękawice, nawet jak taka marka była wpisana w kontrakcie na walkę, jako jedna z paru marek w których można walczyć. Jeżeli organizator zapewnił everlasty i adidasy i były to marki ujęte w kontrakcie, to z tych trzeba było wybierać, albo w kontrakcie jasno zapisać że walczymy wyłącznie w grantach. Ale chyba już po kłopocie bo będą walczyły w grantach i gitara. Dobre, twarde rękawice.
 Autor komentarza: trucker
Data: 26-09-2015 15:11:21 
zombi...

Zgadzam sie z tym co piszesz...tyle że nie do konca tego jestem pewien ale tak bodajże czytałem że można dostarczyć własne rękawice firmy jaka była zapisana w kontrakcie tyle że trzeba je dostarczyć przed komisje i ona decyduje czy można w nich walczyć czy nie...Ale tego nie na 100% jestem pewien...Moze sie myle...

Ale na szczęście spór już rozwiany wiec czekamy na walke i ja czekam żeby Piątkowska ośmieszyła tą pyszną i zarozumiałą Brodnicką....
 Autor komentarza: zombi
Data: 26-09-2015 16:51:17 
trucker,
według polskich przepisów zawodnik nie może sam dostarczać komisji rękawic, nawet jak są one tej samej marki co przewiduje kontrakt. Regulamin w tym zakresie jest jasny (par. 22). Zawodnicy walczą w rękawicach przygotowanych przez organizatora (organizator zawodów je zabezpiecza), które są następnie poddawane kontroli przez delegata technicznego zawodów. Jeśli spełniają normy, to zawodnik w takich rękawicach przystępuje do pojedynku.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.