TYSON FURY: NADCHODZI MOJA ERA, PONOKAUTUJĘ ICH WSZYSTKICH

- Kiedy zaczynałem boksować, wcale nie marzyłem o mistrzostwie świata. Jestem z gwiazd i dlatego mierzyłem zawsze wyżej - mówi w swoim stylu Tyson Fury (24-0, 18 KO), który 24 października w Dusseldorfie zaatakuje Władimira Kliczkę (64-3, 53 KO) i należące do niego pasy WBA/WBO/IBF wagi ciężkiej.

- Trenuję boks od czternastego roku życia, teraz mam dwadzieścia siedem. Za mną trudna druga. Zdobyłem tytuł mistrza Anglii, Irlandii, Wielkiej Brytanii, Wspólnoty Brytyjskiej, Europy, do tego pasy międzynarodowe oraz interkontynentalne, no i zwyciężyłem trzy walki eliminacyjne do tytułu. Nie ma drugiego zawodnika w wadze ciężkiej, który stoczyłby tyle eliminatorów. Zdarzało się, że byłem zraniony, padałem na deski, przegrywałem na punkty. Wszystko to przerabiałem, a i tak zawsze jestem górą i pozostaję niepokonany. Więc bez względu na to, co zaproponuje Kliczko, ja i tak wygram. On może nawet wejść do ringu z dziesięcioma ramionami i w każdym trzymać młotki, a i tak nie da mu to zwycięstwa - mówi pewny siebie Anglik.

- Najpierw pobiję Kliczkę, potem Wildera i Joshuę, a także każdego, kogo postawią naprzeciw mnie. Nadchodzi moja era. Znokautuję ich wszystkich i będę ich koszmarem. Zostanę najwybitniejszym brytyjskim pięściarzem w historii - dodał Fury.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: qwerty890
Data: 09-09-2015 19:58:40 
Dobry humor go nie opuszcza.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 09-09-2015 20:01:37 
Tyson jezeli wznisie sie na wyzyny swoich umiejetnosci,a RoboWlad akurat w dniu walki bedzie mial zly dzien to wygra
Ale w "ere Tysona Furego nie wierze".Zeby pozostac na topie przez kilka lat trzeba czegos wiecej niz tylko umiejetnosci.Potrzebna jest min samodyscplina,ktorej Fury nie ma...
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 09-09-2015 20:04:50 
a on sam mowi ze nie lubi boksu treningow diet
 Autor komentarza: qwerty890
Data: 09-09-2015 20:05:01 
@andrewsky
Tak, ale to jest mało prawdopodobne. Tak samo jak to, że Fury trafi Włada lucky punchem - też bardzo małe prawdopodobieństwo.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 09-09-2015 20:09:32 
qwerty890
Jezeli mialbym stawiac na zwyciestwo Furego z Wolodia to sklanialbym sie do zwyciestwa na punkty.RoboWlad ma zdbyt skuteczna obrone,a Fury nie jest punczerem
 Autor komentarza: Callisto
Data: 09-09-2015 20:11:02 
Amir to i tak najwybitniejszy angielski piesciarz ktorego na tyle bal i dalej sie boi Floyd ze wolal wziac latwego Berto a potem uciec na emeryture!
 Autor komentarza: Callisto
Data: 09-09-2015 20:12:40 
@up
Robowlad nie ma zadnej dobrej obrony bo nie mozna pod obrone podpiac nieustannych fauli i klinczy.
 Autor komentarza: qwerty890
Data: 09-09-2015 20:15:18 
@andrewsky
Ciężko mu będzie punktować, bo jak tylko zabierze dla Włada lewy prosty to ten zacznie walić sierpami (jak z Pulevem) albo innymi dziwnymi ciosami (np. lewymi hakami z wyprostowanej ręki).
 Autor komentarza: qwerty890
Data: 09-09-2015 20:18:09 
@Callisto
On ten styl wypracował dlatego, żeby nie dostawać za dużo po mordzie. W walce z Sandersem pokazał jaką ma wytrzymałość na mocne ciosy.
 Autor komentarza: MILANorg
Data: 09-09-2015 20:25:48 
nie rozumiem dlaczego w kontekscie walki Włada z Furym tak czesto przywołuje sie walke Włada z Pulevem , co łaczy Tysona z Kubratem ???
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 09-09-2015 20:34:26 
Calilisto
Napisalem ze ma skuteczna obrone,o czym swiadczy 11 lat bez porazki i kilkanascie udanych obron tytulu mistrza swiata
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 09-09-2015 20:38:08 
qwerty890
Fury bedzie mial przewage zasiegu.Do tego posiada dobry jab i nie jest statycznym klocem.Jezeli bedzie skoncentrowany przez 12 rund to walke moze wygrac na punkty.
 Autor komentarza: southpaw
Data: 09-09-2015 20:59:28 
Fury to jeden z najgroźniejszych rywali Włada nie tylko ostatnich lat, ale i w całej jego karierze. Wysoki, mobilny, silny, potrafi zmieniać pozycję. Umiejętności bliskie Powietkina, gabaryty bliskie Wacha. Chyba to go określa najtrafniej. Wszystko zależy od tego, w jakiej dyspozycji wyjdą w dniu walki. Władymir na pewno przyłoży się jak zawsze. Pytanie, jak obóz przygotowawczy potraktuje Fury. Stawiam pieniądze na Kliczkę więc jemu będę kibicował. Szykuje się bardzo ciekawy wieczór.
 Autor komentarza: qwerty890
Data: 09-09-2015 21:03:48 
@MILANorg
Mają podobne umiejętności i być może obydwaj mogliby zagrozić Władowi, gdyby szanse były wyrównane.
 Autor komentarza: MILANorg
Data: 09-09-2015 21:21:56 
utor komentarza: qwerty890
Data: 09-09-2015 21:03:48
@MILANorg
Mają podobne umiejętności i być może obydwaj mogliby zagrozić Władowi, gdyby szanse były wyrównane.

że k...a co ? bo zdanie zrobiłeś takie ze nic z niego nie wynika
chłopaku Puleva i Tysona od strony stylu dzieli chyba wszystko dlatego sie dziwie ze mozna sie powoływac na walke z Bułgarem pod kątem starcia furyego z władką
 Autor komentarza: un4given
Data: 09-09-2015 21:37:17 
Pulev nie ma nic wspólnego z Tysonem. Tak samo Kubrat walce z Kliczko nie był szczególnie agresywny a boksował identyko jak z poprzednimi rywalami. Ale laicy powtarzają te głupoty na okrągło. A fakty są takie że Fury będzie dużo bardziej niewygodnym rywalem dla Władka niż Bułgar a tymi lewymi sierpami będzie mu ciężej upolowac mobilnego cygana niż Puleva który stał w miejscu i czekał aż go Kliczko trafi.
 Autor komentarza: Versalce
Data: 09-09-2015 21:37:26 
Na pewno jest to element promocji, ale jeśli Tyson Fury naprawdę jest tak mocny psychicznie, to 24 października możemy naprawdę przeżyć wielkie wydarzenie bokserskie.
 Autor komentarza: dywizjon303
Data: 09-09-2015 21:37:59 
Pamiętacie jak Wach w starciu z Kliczką miał swoje 10 sekund?To była ta pamietna 5 runda,gdzie Wach trafił poczuł przysłowiową krew,ale roboty nie wykończył bo zabrzmiał gong.Kliczko wyglądał wtedy jak skulony pies,Fury,lub Wilder takiej okazji by nie wypuścili było by KO
 Autor komentarza: Maximus1
Data: 09-09-2015 21:48:36 
Andrewsky.....
Co ty opowiadasz?? Fury wygrac z Kliczko...? To jakis zart.
 Autor komentarza: MILANorg
Data: 09-09-2015 21:52:51 
Autor komentarza: dywizjon303
Data: 09-09-2015 21:37:59
Pamiętacie jak Wach w starciu z Kliczką miał swoje 10 sekund?To była ta pamietna 5 runda,gdzie Wach trafił poczuł przysłowiową krew,ale roboty nie wykończył bo zabrzmiał gong.Kliczko wyglądał wtedy jak skulony pies,Fury,lub Wilder takiej okazji by nie wypuścili było by KO

takich szarpanych brudnych chwil jak ostatnie 15 sekund 5 rundy z Wachem bedzie miał Kliczko sporo w walce z tysonem , dwa Kliczko był wyraźnie mniejszy od Wacha a Fury jest jeszcze sporo wiekszy niz Mariusz , dla Włada Fury jest najwiekszym wyzwaniem od haye
 Autor komentarza: Adii1766
Data: 09-09-2015 21:57:33 
fury gada głupoty ale i tak 90% obserwatorów tej walki trzyma kciuki by kliczko w końcu runą znokautowany jak ścięte drzewo lepiej dla boksu by to fury wygrał po co kliczko ma odchodzić z boksu jako dominator niech zazna porażki i ewentualnie stoczy rewanż i dopiero wtedy udowodni ze jest mistrzem;]
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 09-09-2015 22:03:05 
Tyson nie ma pojedynczego nokautującego ciosu, co w walce z Władimirem jest niezbędne, żeby wygrać. Ma natomiast gabaryty, choć silniejszy fizycznie będzie mimo wszystko Kliczko, zresztą zobaczycie. Sam chciałbym niespodzianki, ale im bliżej walki, tym moja wiara maleje. Władimir to jest sportowiec 369 dni w roku, Fury tylko kiedy ma obóz. To odróżnia mistrza od reszty, nie tylko talent, ale ciężka praca przez cały rok. Walka bardzo emocjonująca, gdyż szanse jakieś na wygraną Brytyjczyka są. Nie mogę się doczekać.
 Autor komentarza: adekw1
Data: 09-09-2015 22:09:33 
Pulev i Fury mają jedną podobną cechę. Obaj gdyby Wład się wkurwił nie przetrwaliby 2 rund. Nie wiem jak bardzo trzeba nie lubić Kliczki, żeby mówić, że Fury ma jakiekolwiek szanse... Cunningham, czyli trzecia 10 HW pokazał ile warty jest Fury...
 Autor komentarza: Maximus1
Data: 09-09-2015 22:10:19 
Fury nie tylko przegra ale zostanie sponiewierany.Jedyna jego szansa na przetrwanie to lezec na deskach i pod zadnym pozorem nie wstawać.
 Autor komentarza: MILANorg
Data: 09-09-2015 22:10:29 
spartacus
od kiedy nie można wygrać z Władem na punkty ? tak trudno sobie wyobrazic Tysona przygotowanego wydolnosciowo na 15 rd i stosujacego taktyke wielu powtarzanych z dystansu ciosów ? tysona z nogami z KJ czy Chisory bedzie trudnym celem do trafienia a Wład moze byc silniejszy tylko w poczatkowej fazie walki bo siła fizyczna furyego jest duzo bardziej naturalna
 Autor komentarza: qwerty890
Data: 09-09-2015 22:15:46 
@MILANorg
Chodziło mi o to, że gdyby Władek nie sprawdzał Puleva czy ma koks czy nie wtedy obydwaj by brali, a tak brał tylko Wład. To, że inaczej walczą nie znaczy, że ogólnie są na podobnym poziomie.

W tej walce będzie ważna psychika Furego, jak zacznie pajacować to szybko poleci na dechy.
 Autor komentarza: adekw1
Data: 09-09-2015 22:16:42 
MILANorg
Chisora i Kingpin to dwa grubasy, które ledwo chodzą, a Wład jest prawdziwym atletą, bardzo szybki, mądry w ringu. Dochodzi do tego MEGA pierdolniecie. O czym my w ogóle mówimy. Cunn położył Furego. Po pierwszym jebnięciu Kliczki jego głowa wyląduje w 5 rzędzie. Wach większy od Włada?? Tłuszczu na pewno ma 4-5 razy więcej...
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 09-09-2015 22:18:06 
DOOOOOBRA JEEEZUS MARIA

ponokautuj i zamknij w koncu kurwa tez juz morde bo juz to nudne - fucking wrestling

walic profesjonalke
 Autor komentarza: MILANorg
Data: 09-09-2015 22:24:20 
qwerty
puleva miał testy wpisane w kontrakcie z wujkiemS ktore nacisneła tv w tym wzgledzie wiec kolejno pudło dude
to pulev naciskał na testy Włada nie odwrotnie

jesli chodzi o jakis podobny poziom sportowy Puleva czy Tysona to nawet jesli tak jest i sa na podobnym poziomie to jakie to ma znaczenie odnosnie walki z Władem , chyba styl jest wazniejszy niz i to styl bedzie decydował o tym jak ta walka moze wygladac

adekw1
ten grubas Chisora dał ciezka walke Vitowi ktory musiał wyreczac Włada ktoremu stylowo z dereckiem było nie po drodze , tak wiem to był juz stary Vit ale tyson sie chisora po prostu bawił
jesli chodzi o silne ciosy Włada to jest to niezaprzeczalna bron , pytanie czy wlad bedzie czesto trafiał , ja nie sądze ...
 Autor komentarza: Maximus1
Data: 09-09-2015 22:26:14 
MilanNorg
Bardzo trudno sobie wyobrazić. Fury slabo walczy na dystans, w porownaniu z Kliczko nie ma lewego prostego, ma slaby cios i tendencje do wchodzenia w pol dystans.Kondycja nie ma znaczenia bo przegra przez nokaut
 Autor komentarza: MILANorg
Data: 09-09-2015 22:31:17 
maximus
fury ma tak duza game ciosów bitych z dystansu ze dziwi mnie Twoj komentarz ,
w poldystans wchodzi kiedy ma na to ochote , jest sporo walk gdzie cale rd walczy na dystans ,zmienia pozycje i dobrze mu to wychodzi
 Autor komentarza: adekw1
Data: 09-09-2015 22:34:08 
Milan
CHisora z walki z Witem to czołówka HW. W walce z Furym to rozbity grubasek po dluższej przerwie. Więc o czym w ogóle mówisz?? O pierwszej walce nie wspominam bo 120kg Chisory chyba wszystko mówi za siebie... Nie lubię Kliczki, ale prawda jest taka, że Fury jest gównianym zagrożeniem. Nie ma w sobie nic. Do tego słaba szczęka. Z Chisorą mógł się bawić. Był 20cm wyższy, a jego rywal był cieniem swojego cienia.

Natomiast 24-tego będzie miał przed sobą 110kg czystego mięśnia. DO tego 2m wzrostu i ponad 2 zasięgu. Kolesia któremu nie zagroził nikt od 10 lat. A fury kogo wartościowego pokonał?? Madallone? Daj pan spokój...
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 09-09-2015 22:37:45 
Maximus1
RoboWlad jest faworytem.Ale Tysona nie skreslam.
Kliczko opiera swoj boks na przewadze warukow fizycznych,klinczach,przewadze psychologicznej,lewym prostym,pracy nog,szybkosci i nokautujacemu uderzeniu z obu rak
Fury bedzie pierwszym rywalem od wielu lat,ktory jest w stanie zniwelowac kilka z podstawowych atrybutow RoboWlada
Jest wiekszym,ma lepszy zasieg,porownywalny jab.Jezeli ustepuje szybkoscia Wolodii to minimalnie.Raczej nie przestraszy sie K2.Jest lepszy w poldystanie,jego akcje sa bardziej urozmaicone
Ktory z poprzednich rywalii Robowlada posiadal przynajmniej na papierze tyle atutow?
 Autor komentarza: MILANorg
Data: 09-09-2015 22:40:01 
adekw1
ja tylko pisze o cechach Tysona ktore moim zdaniem beda niewygodne dla Włada , Ty masz prawo pisac ze Włada czeka spacerek , co ja moge , pozniej przyjdzie walka i bedzie pisanie o matko jak Tyson sie rozwinął itd
Fury jest wielki , sporo wiekszy od Włada , ma mobilny styl walki , czesto zmienia kierunki chodzenia , jest silny jak tur i ma bardzo dobre ciosy bite z dystansu , Wład bedzie musiał bic mocno pod gore i nie bedzie mogl klinczowac , budowany latami perfekcyjny plan taktyczny Kliczki w tej walce nie zatrybi
 Autor komentarza: Maximus1
Data: 09-09-2015 22:40:06 
MilanNorg
Zobaczysz jak to bedzie wyglądało. Według mnie deklasacja.
 Autor komentarza: MILANorg
Data: 09-09-2015 22:46:22 
Autor komentarza: Maximus1
Data: 09-09-2015 22:40:06
MilanNorg
Zobaczysz jak to bedzie wyglądało. Według mnie deklasacja.

oj to byłby wtedy cięzki wieczór dla mnie , półtora mc do weryfikacji
 Autor komentarza: adekw1
Data: 09-09-2015 22:47:20 
Milan
To powiedz mi czemu Cunn lał Furego po mordzie jak chciał?? Był spoooooro mniejszy od Tysona. Cunn dał radę, to co zrobi 3 klasy lepszy Wladimir.
Uważam, że Kliczko jest silniejszy fizycznie, niż Fury. To profesjonalista. Furemu po odessaniu tłuszczu zostałoby 100kg. Pyskaty grubasek nie zagrozi Władowi nawet na sekundę. Jedynie wyłapie wpierdol życia.
Wspomnisz moje słowa za 1,5 miesiąca
 Autor komentarza: Maximus1
Data: 09-09-2015 22:50:14 
Andrewsky
Co do przymiotow Wladimira które opisałeś zgadzam sie w calej rozciągłości. Co do ciosu Tysona Fury nie zgadzam się.Wszystkie zalety TF tak widoczne na tle innych przeciwników zbledna czy wrecz znikna na tle Kliczki.Takie jest moje zdanie.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 09-09-2015 23:04:25 
25% szans gdzieś bym dał Tysonowi.
Ma szansę to wygrać. Ale Wład ma je dużo większe. Być może nawet gdy zawalczy uważnie, skupiony i realizujący taktykę ala właśnie Władimir Tyson będzie prowadził na punkty przez jakiś czas. Myślę że kłopoty się zaczną jak przyjmie coś co wyraźnie odczuje a o to nie będzie trudno i wystarczą dwie ręce z dwoma młotkami. Nie potrzeba 10 ramion ;D

Gdyby Wład przegrał nie byłbym cholernie zaskoczony ale zaskoczony dość już tak. Różnicę w tej walce powinna zrobić szybkość, siła ciosu i doświadczenie Władka. Tyson lubi przyjąć. Wielokrotnie w walkach z rywalami którzy nie dorastają do pięt Władkowi trochę mu w głowie po ciosach szumiało a takie coś z Władem nie przejdzie.

Myślę że walka z Jenningsem to nie tyle wypadek przy pracy co wynik tego że z Bryantem naprawdę niewygodnie się boksuje i facet już raczej do końca będzie niedoceniany. Trochę wstecz Władek przejechał się po naprawdę solidnym i bardzo dobrym Kubracie i choć myślę że Tyson może radzić sobie lepiej to zakończenie w podobnym momencie nie będzie jakimś wielkim szokiem,
 Autor komentarza: MILANorg
Data: 09-09-2015 23:04:48 
adekw1
cun jest swietnym , szybkim technikiem dlatego miał swoje szanse , ale skończył bardzo marnie ,
uciekam nara
 Autor komentarza: Niezapominajek
Data: 09-09-2015 23:06:38 
Żeby zobaczyć jaka jest różnica między Fury a Kliczko to trzeba wlaczyć walkę z Nicolai Firtha
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 09-09-2015 23:15:41 
Maximus1
Po mojemu to Fury to taki typ,ze im lepszy rywal to tym lepiej on boksuje.A teraz bedzie walczyl z jednym z najlepszych...
 Autor komentarza: tolek78
Data: 09-09-2015 23:25:41 
Autor komentarza: andrewskyData: 09-09-2015 23:15:41
Maximus1
Po mojemu to Fury to taki typ,ze im lepszy rywal to tym lepiej on boksuje.A teraz bedzie walczyl z jednym z najlepszych...


Mam podobne zdanie na ten temat Fury wychodząc ze słabszymi bokserami wygląda jakby ich całkowicie lekceważył.Wygląda wtedy na mało skoncentrowanego i efekt jest taki że niepotrzebnie zbiera ciosy.Z Kliczko tak nie będzie tu nie ma mowy o jakimś lekceważeniu i Tayson wyjdzie skoncentrowany jak w żadnej walce.Niezmiennie stawiam że będzie niespodzianka i Fury pokona Kliczko
 Autor komentarza: adekw1
Data: 09-09-2015 23:35:30 
Milan
A Władek jest gorszym technikiem niż Cunn?? Jest też bardzo szybki jak na HW. Cunn to pięsciarz innego kalibru. Skończył marnie przez swoje błędy, ale obnażył wszystkie wady Furego.
Trzymaj się
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 09-09-2015 23:47:29 
niestety albo stety Fury to Mini Morris a Kliczko to S-Klasa i taki rozstrzał też będzie w ringu.
Nie miał dobrych zawodników ale jego fizyczność rozwiązywała sprawę do tej poty. Teraz padnie tak mocno, aż się ring zatrzęsie.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 10-09-2015 00:33:35 
Przecież ci Travellers wszyscy mają najebane. Wierzą , że są potomkami rzemieślników i blacharzy, którzy pomagali w budowaniu krzyża na , którym zmarł Jezus i dlatego są skazani na wieczną tułaczke.
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 10-09-2015 00:38:20 
Walka z jenningsem byla taka jaka yla bo to Jennings a nie fury byl przygotowany na 15 rund :) minimum , ktos z polakow opowiadal ze jennings sparowal 12 rund potem poszedl na worek na kilka rund a potem jesze na skakanke , wiec kliczko ktory jest naprawde kondycyjnie zawsze przygotowany profesjonalnie chyba poza tylko haya mial w swojej lidze kondycyjnej i jenningsa ktory moze okazal sie jesze lepszy wydolnosciowo.Pisanie jak tu ktos :) wczesniej wymyslil ze nagle dosc slabo sie prowadzacy fury bedzie przygotowany na 15 rund i bedzie mogl moze jeszcze przelamac wydolnosciowo wlada ?? przeciez kazdy kto cos cwiczy wie dobrze ze nieda sie w 3 lub 4 miesiace dogonic albo przegonic goscia ktory profesjonalnie sie prowadzi miedzy walkami nie zapuszcza pewnie tez caly czas podtrzymuje kondycje na rozne sposoby , poprostu od podpisania kontraktu obaj zaczynaja budowe formy ale od innego pulapu na starcie fury juz byl daleko w tyle . Nie specjalnie lubi ojciec wladka ale jakby mial stawiac pieniadze to postawilby ojciec na zwyciestwo kliczki gdyz fury tak naprawde nie walczyl jeszcze z takim przeciwnikiem ale chyba jednak w chwilach szczerosci zdaje sobie sprawe co go czeka bo kiedys w wywiadzie powiedzial ze jak najwyzej przegra to odejdzie z kilkoma milionami funciakow :) .Wygrana furego na pkt do ojca nie przemawia gdyz nie wierzy ojciec ze ten spaslaczek ktory chwalil sie zdjeciem jak zaczynal przygotowania do walki bedzie mogl wytrzymac kondycyjnie wladka z walki hayem lub jenningsem , czyli walki jak na wage ciezka w dyzym tempie i duzej ilosci ciosow od 1 do 12 rundy poprostu fury nie ma mozliwosci tak walczyc 36 minut , tak mogli walczyc haye i jennings bo to jedni z niewielu oprocz wladka ktorzy tez sportowo sie prowadza nawet jak sa na wakacjach , pan z wami i wygra wlad choc za walke z povetkinem i juz przeginanie w klinczach ma ojciec do niego duzy niesmak
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 10-09-2015 00:50:32 
Przeczytajcie sobie wpis o tych cyganach babki co mieszka na ich osiedlu w Irlandii. Przeczytaszwszy ten artykuł wszystko sie zgadza to gorsze scierwa niż prawdziwe Romy.
http://www.eioba.pl/a/348k/travellers-irlandzcy-cyganie
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 10-09-2015 00:59:33 
Ojciec.
Oprócz kondycji Jennings to jedna z najlepszych obron w boksie dzisiejszym. Garda przez którą ciężko trafić. Śmieliśmy się że facet jak się chowa za gardą to osłoniony od stóp do głowy ;S
Władimir rzeczywiście wyglądał w ofensywie dość słabo ale myślę że na tle Bryanta nikt by nie błyszczał.
Dodatkowo potwierdziło się to że facet ma twardą głowę. Git to sobie mógł stawiać wszystko na jedną szalę jak się okazało :O

Czy kondycyjnie można zajechać Władimira? Jasne. To jeden z powodów dla których kiedyś przegrywał. Nie każdy bokser ma do dotlenienia 46 cm w bicepsie przez 12 rund.
Wład to atleta ale miewał już problemy przez zbyt szybkie tempo walk. Tyle że to było lata świetlne wstecz. Czy Fury może go zamęczyć?
Ma warunki by go zmęczyć ale czy sam prędzej nie padnie na ten leniwy ryjek?
Nie wiem. Zobaczymy. Ogólnie Wład czy ktoś tego chce czy nie wzorowych ma ostatnio rywali i ciekawe pojedynki z nim możemy zobaczyć.
A ja w tym to bym liczył żeby z młodszego z braci z Ukrainy Fury wyciągnął to co najlepsze. Niech da ciężką walkę by Władimir musiał się naprawdę wspiąć na wyżyny. Taka walka by się Władimirowi bardzo przydała bo ludzie jakoś nie mogą go docenić. Trochę dramaturgi w której mistrz pokazałby charakter na pewno by nie zaszkodziło.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 10-09-2015 01:00:55 
ojcec ma racje i trzeba stawia kase na kliczke poki kurs jest zacny 1.25 bo jak sie buki kapna to zmienia na 1.0000000000000000001 :)
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 10-09-2015 01:11:44 
Nie wiem jak działają bukmacherzy ale wszędzie jest pełno ludzi pokroju Milana itp. Wielu ludzi po prostu wierzy w Tysona. Nie odbieram mu szans, bo ma je jak na dzisiejszą Hw i tak duże ale Wład to Wład.
Natomiast nastroje są bardzo podzielone. Nawet w Pl. Ludzie wróżą Władkowi porażkę. Czy słusznie odsyłają jakby nie było dominatora ostatnich lat na emeryturę? Nie wiem. Się okaże. Ja nie sądzę że Władek da się zlać. Myślę że do emerytury wszystkim jeszcze nie raz utrze nosa. Ten facet ma póki co nad każdym przewagę i nie widzę nikogo z kim nie byłby faworytem mniejszym niż 7/3.
Ale to moje zdanie.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.