GŁOWACKI CHĘTNY NA KUDRIASZOWA, TRENER ŁAPIN TROCHĘ MNIEJ

W ostatnich godzinach pojawiły się informacje o pomyśle rosyjskiego milionera Andrieja Riabińskiego zorganizowania walki Dimitrija Kudriaszowa (18-0, 18 KO) z naszym nowym mistrzem świata federacji WBO kategorii cruiser, Krzysztofem Głowackim (25-0, 16 KO). Jak się okazuje, sam "Główka" chętnie spotkałby się z rosyjskim niszczycielem, choć inaczej sprawę widzi jego trener, Fiodor Łapin.

OBÓZ KUDRIASZOWA CELUJE W GŁÓWKĘ

- Zaraz po wygranej nad Huckiem pomyślałem sobie, że fajna byłaby potyczka z Kudriaszowem. To silny chłop i fajnie by to się oglądało. Mój trener twierdzi jednak, że to wciąż zbyt mało znany pięściarz, by już teraz się z nim spotkać. Ale już po pierwszej, może trochę luźniejszej obronie pasa, w drugiej chciałbym spotkać się z kimś bardzo znanym i cenionym. Mógłby to być na przykład pojedynek unifikacyjny. Najważniejsze tylko, by omijały mnie kontuzje - stwierdził Głowacki.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: teanshin
Data: 23-08-2015 14:52:55 
Ruskie za wszelką cenę chcą mieć wszystkie pasy w wyższych kategoriach, ciekawe polityka, nikt jakoś nie mówi o rozbitym Lebiedievie czy słabym mistrzu Drozdzie tylko jakieś Kudriaszowy, Baterbijevy i inne Czakijevy. Żadnego pasa nie mają ochoty stracić ale za to chcieli by jeszcze jeden do kolekcji po najniższej lini oporu i bez ryzyka utraty.
 Autor komentarza: matd
Data: 23-08-2015 15:11:27 
Nie dziwie sie ,ze Glokwa chce Kudriaszowa bo ma jaja jak stad w kosmos.. Walka w cholere interesujaca.Ogien by szedl. Jednak na razie niech Krzysiek zawalczy z jakims RJJ czy innym Floresem ,gdzie ryzyko porazki mniejsze a chlopak zasluguje ,zeby finansowo wzbogacic sie jak zaden inny !
 Autor komentarza: skud
Data: 23-08-2015 15:18:15 
Glowka boi sie ze przy pierwszej obowiazkowej obronie moze stracic pas I wyplaty zycia nie budziet!Z Kurdiaszowem zawsze moze byc rewanz a kasa plynie!poza tym jest w primie i teraz Kurdiaszowa moze pokonac ale za rok bedzie trudniej!
 Autor komentarza: Krusher
Data: 23-08-2015 15:27:36 
Drozd jest słabym mistrzem?
 Autor komentarza: skud
Data: 23-08-2015 15:43:01 
Drozd powinien walczyc w USA z Hernandezem ale to nie mozliwe.
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 23-08-2015 16:09:28 
Autor komentarza: skud
Data: 23-08-2015 15:18:15
Glowka boi sie ze przy pierwszej obowiazkowej obronie moze stracic pas I wyplaty zycia nie budziet!Z Kurdiaszowem zawsze moze byc rewanz a kasa plynie!poza tym jest w primie i teraz Kurdiaszowa moze pokonac ale za rok bedzie trudniej!

Źle kalkulujesz, Głowacki walczył tylko raz z dobry zawodnikiem i to w dodatku nie był to dawny Huck , tylko 60% dawnego zawodnika. Główka powinien rozbić dziadka Roya raz że zarobi kase , a dwa będzie miał czas na trening który jest mu potrzebny tak jak i sparingi z dobrymi zawodnikami
 Autor komentarza: djpioter
Data: 23-08-2015 17:11:44 
Drozd słabym mistrzem :) To w takim razie jakim słabym mistrzem musiał być Włodarczyk, że z nim przegrał do jednej mordy. A pamiętamy co Włodarczyk zrobił z wymienionym przez ciebie Czakijewem. Gdyby doszło do walk unifikacyjnych to byłby w nich faworytem, niezależnie od tego z kim by się mierzył.
 Autor komentarza: djpioter
Data: 23-08-2015 17:18:05 
A wracając do tematu Główki, Kudriaszowa trzeba omijać szerokim łukiem.Krzysiu jest pewny siebie i to dobrze, ale po co dobrowolnie pchać głowę pod gilotynę?
 Autor komentarza: Homer
Data: 23-08-2015 17:52:06 
Krzysiu, nie szalej. zarób na razie dutki na kieliszek chleba. należy ci się jak mało komu.
potem będziesz dzikował. ;P
 Autor komentarza: BenLee
Data: 23-08-2015 19:07:32 
Kurdiaszow to poki co produkt marketingowy typu "koszmar" - fakt ma uderzenie ale na dobra sprawe motoryka i szybkosc nie sa jego mocnymi stronami - Glowka madrze z nim boksujac ma sporą szanse wygrać na punkty - przy okazji dobrze zarabiajac.
 Autor komentarza: rakowski
Data: 23-08-2015 19:36:56 
Naprawdę z mistrzowskim pasem może wypełnić każdą halę,więc pieniądze na pewno będą.Tylko posyłanie od razu na unifikacje czy na 2,3 walkę jest według mnie nierozsądne.No,ale promotorzy na pewno to wiedzą,więc nic z tego nie będzie-i dobrze.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 23-08-2015 19:58:40 
Nie wiadomo czy ten cios jest tak mocny to raz a dwa nie wiadomo czy umie przyjąć
 Autor komentarza: BeyrootPl
Data: 23-08-2015 21:43:43 
teanshin

Co Cię w tym dziwi?

Taką mają pracę :)
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 23-08-2015 22:04:13 
nie skreslałbym głowackiegp z Kudraiaszowem ale jakby nadziała się czyściochy Kudriaszowa mógłby wstać z desek ale równie dobrze przy nastepnym Nokdaunie paść i już nie wstać z drugiej strony Kudriaszow oprócz Palciosa nie walczył z żadnym Kozakiem.
Pisanie że Drozd czy Lebiedev ze są słabymi mistrzami to gruba przesada.to w dalszym ciągu obaj grozni bardzo zawodnicy dobrze ułożenie technicznie.lebiedev moze odrobinę gorszy technicznie ale noktujacy cios Drozd szybki lotny an nogach cios mocny dynamiczny.

z oboma nie był faworytem za to miałby szanse znokutować Hernandeza choć to mańkut niezły technicznie ale szczeka podjerzana troche
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 23-08-2015 22:09:17 
Vit pijany ze taki nieskladny post ?:)
 Autor komentarza: Soku
Data: 23-08-2015 22:51:57 
Kurcze, czy tylko ja tak mam, że Główka na 3/4 zdjęć wygląda jak Peja?
:-)
 Autor komentarza: Paulpolska
Data: 23-08-2015 23:06:35 
Autor komentarza: Soku

Tak tylko Ty niestety. Kudriaszow mało znany mimo iż dobry za szybko na taką walkę
 Autor komentarza: Paulpolska
Data: 23-08-2015 23:06:35 
Autor komentarza: Soku

Tak tylko Ty niestety. Kudriaszow mało znany mimo iż dobry za szybko na taką walkę
 Autor komentarza: starycap
Data: 23-08-2015 23:34:25 
uwierzył w siebie zaraz zejdzie na ziemię jak narobi głupot zupełnie przeciętny bokser któremu się udało.
 Autor komentarza: thunder
Data: 24-08-2015 07:07:14 
Teenshin... Chłopie moim zdaniem.. Drozd jest teraz najlepszy w tej wadze... Pomimo Wielkiego Szacunu do Głowackiego.. nie miał by na tym etapie.. z nim wielkich szans .. Kudriaszow .. Niebezpieczny typ.. z Petardą w ręku.. Zgadzam się tu z Vitalij 71.. Najpierw kilka walk na przetarcie.. Rjj lub lepiej Hernandez.. to teraz odpowiedni przeciwnicy.. Pamiętajmy też że Huck.. nie był do końca tym mega agresywnym Huckiem z przed lat..\
A już o kondycji Niemca nie wspomnę... Widać było że Zlekceważył sobie Główke.. Więc nie ma co się od razu napalać... tylko Spokojnie.. Się dalej rozwijać...
 Autor komentarza: odyniec
Data: 24-08-2015 07:58:23 
thu nder

brak kondycji u Hucka byl w duzym stopniu spowodowany wieloma czystymi ciosami na karpus w pierwszej fazie walki
 Autor komentarza: rocky86
Data: 24-08-2015 08:15:05 
A ja to nie jestem jeszcze przekonany do Główki. Fakt, dał bardzo dobrą walkę z Huckiem, wygrał w świetnym stylu, ale też okoliczności mu sprzyjały. Przed Bośniakiem walczył z co najwyżej średniakami, z Huckiem wypadł świetnie, ale to tylko jeden występ. Czekam na kolejne walki z czołówką.
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 24-08-2015 11:11:57 
maniek nie pijany tylko klawiatura laptopa mi paru literek nie wystukuję, post napisany z sensem jak nie kumasz tekstu mojego to twój problem.
 Autor komentarza: Kadej
Data: 24-08-2015 12:04:34 
teanshin
Drozd i Lebioda to najlepsi cruiserzy obecnie.
 Autor komentarza: thunder
Data: 24-08-2015 14:46:38 
Odyniec.. zgadzam się.. w pewnym stopniu pewnie tak.. Ale od samego początku Huck był oszczędny w swoich akcjach.. i mało agresywny... To nie był ten Huck.. co wcześniej... nie wiem.. może żle opracował taktycznie tę walkę.. Lub zgubiła go pewność siebie... Nie ważne.. Ważne jest to.. że W końcu Mamy jakiegoś Polskiego Mistrza.. Z tego trzeba się cieszyć.. A już jak dalej potoczy się Kariera Główki... To Czas pokaże....
 Autor komentarza: wszawypomiot
Data: 24-08-2015 15:12:03 
Huck zawsze był oszczędny w swoich akcjach. Człapał 2 min i zrywał się w końcówkach rund. Ja z Głowackim widziałem 100% Hucka. Była bardzo dynamiczny. Wystarczy spojrzeć na ten cios którym powalił Głowackiego. To była błyskawiczna bomba. A ciosy Głowackiego na tułów osłabiły Hucka. Ale oczywiście znajdą się tacy, którzy będą mówić, że to było 50% Hucka, że gdyby trenerem był Wegner itp. itd. Przypomnijcie sobie ile słabych walk miał Hukić walcząc pod Wegnerem. Huckowi brakuje tylko jednej rzeczy - Sauerlanda i jego parasola.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.