DUVA: KOWALIOW MOŻE ZASTĄPIĆ MAYWEATHERA

Kathy Duva, promotorka Siergieja Kowaliowa (28-0-1, 15 KO), wierzy, że Rosjanin może zastąpić Floyda Mayweathera Jr (48-0, 26 KO) na szczycie rankingu najlepszych pięściarzy świata bez podziału na kategorie wagowe.

Mayweather 12 września przystąpi do kolejnej, jak zapowiada - ostatniej walki w karierze. Jeżeli dotrzyma słowa i zawiesi rękawice na kołku, po wielu latach nastąpi zmiana na czele list P4P.

- Siergiej jest bez wątpienia jednym z najlepszych zawodników na świecie. Pierwszy jest oczywiście Mayweather, drugi natomiast Andre Ward. Uważam, że Kowaliow jest tuż za Wardem i mam nadzieję, że w przyszłym roku doprowadzimy do ich walki. Mayweather będzie już wtedy na emeryturze i Siergiej będzie mógł zająć jego miejsce - powiedziała Duva.

Kowaliow, mistrz WBA Super, IBF i WBO w wadze półciężkiej, w ostatnim pojedynku zastopował w trzeciej rundzie Nadjiba Mohammediego. Kolejną walkę stoczy prawdopodobnie pod koniec listopada.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: SweetPea
Data: 14-08-2015 12:50:11 
Jak pokona Stevensona i Warda to zdecydowanie 1 p4p się mu należy ,po odejściu Mayweathera
 Autor komentarza: baxx
Data: 14-08-2015 13:12:14 
jak byście widzieli Kowaliowa z Drozdem lub innymi mistrzami junior ciężkiej?
 Autor komentarza: MadButcher
Data: 14-08-2015 13:15:24 
up
Zadajesz trudne pytania
To zależy w jakiej wadze (czy w cruiser, czy LHW). Kowaliow raczej do junior ciężkiej nie przejdzie (jest trochę za mały), cruiserzy raczej niżej nie zejdą, tak że gdybać nie ma sensu.
 Autor komentarza: Karni
Data: 14-08-2015 13:25:53 
Kowaliow za mały? Przecież on w ringu w półciężkiej na tle każdego rywala wygląda jak bestia. Nie widzę żadnego problemu w walkach Kowaliowa w CW. Z Drozdem nawet w CW Kowaliow jest dużym faworytem. Pytanie tylko po co przechodzić do CW jak w półciężkiej jest jeszcze sporo walk. Kowaliow to z cala pewnością p4p i cenie go wyżej od Gołowkina, kory z nikim nie walczył a hype ma jak stąd do Plutona, bo dostał [Gołowkin] w spadku kibiców przegrywającego Pacquiao.
 Autor komentarza: arpxp
Data: 14-08-2015 13:38:29 
@karni

Ale w junior ciężkiej będzie wyglądał jak gimbus przy tych rosłych chłopach jak Usyk, Kudriaszow, Drozd czy Kalenga. Po prostu jest zbyt wątły, żeby się z takimi przepychać, a też nie wiadomo, jaką wymowę miałyby jego ciosy na gościach z wyższej kategorii.
 Autor komentarza: MadButcher
Data: 14-08-2015 13:39:56 
Jeśli o mnie chodzi, to znam co niektóre nicki, i wiem kogo ignorować, a z kim można podyskutować.
 Autor komentarza: Woolite
Data: 14-08-2015 13:41:20 
Kowaliow - Ward - walka marzeń.
W CW Kowaliow zarobiłby mega pieniądze, bo walki z mistrzami CW byłyby mega ciekawe. Kowaliow ma już rozpoznawalność i fame, tak samo za Huckiem jest i rozpoznawalność i kasa. Za Drozdem kasa i również walka dwóch rosyjskich dominatorów sprzedałaby się w Rosji za mega kasę. A co najważniejsze, to Sergiej nie miałby tak łatwo z cruiserami, co gwarantowałoby mega emocje.
 Autor komentarza: Karni
Data: 14-08-2015 13:47:31 
Straciłby swoje atuty fizyczne, wiec przechodzić do CW, do kategorii która z reszta jest najmniej prestiżowa i opłacana to głupota, ale akurat ze wspomnianym Drozdem Kowaliow byłby faworytem nawet w CW.
 Autor komentarza: Karni
Data: 14-08-2015 13:50:56 
Kibic czesto tez popelnia blad w postaci miarkowania Kowaliow 80kg do Drozd 90kg. Ja mowie o dobitym i o 90kg Kowaliowie. Nie bylby to duzy problem zbudowac mu sie do CW. Tylko po co.
 Autor komentarza: Clevland
Data: 14-08-2015 14:16:39 
On normalnie waży 90kg, a może więcej.
Jego ciosy w CW nie robiłyby takiego wrażenia.

Kowaliow jak chce kasę zarabiać to niech przejdzie do jakiegoś czołowego promotora bo jak pamiętamy Duva potrafi 1dolara płacić...
 Autor komentarza: Karni
Data: 14-08-2015 14:18:06 
Na roztrenowaniu 90 a na żyle 90 to różnica. Co nie zmienia faktu ze przejscie do CW dla niego nie ma sensu.
 Autor komentarza: rufus433
Data: 14-08-2015 14:18:31 
Siergiej nigdy nie będzie Floydem bo jest koszmarnie brzydki. Brzydszy od niego jest chyba tylko Lebiediew
 Autor komentarza: BeyrootPl
Data: 14-08-2015 14:39:26 
rufus a Ty co pedał?
 Autor komentarza: clyde22
Data: 14-08-2015 14:55:28 
Pamiętajcie ile dzieli półciężką od cruiser. To nie skakanie z piórkowej do super piórkowej tylko kupa kilogramów. Siergiej ma 184 cm wzrostu i zasięgu. Jak na cruiser to są nikczemne warunki w porównaniu z choćby Makabu, czy Usykiem. Oni są naturalnie więksi, a Krusher to nie Tyson tylko bazujący na ciosach prostych zawodnik dystansowy. Zobaczcie jak słabo wygląda po przejściu do junior ciężkiej większy od Kowala, Bellew. Cleverly wyglądał koszmarnie w cruiser,a warunki ma porównywalne do Rosjanina. Kowaliow oczywiście jest o klasę lepszy technicznie i ugrałby znacznie więcej niż Brytole, ale on też potrzebuje szybkości, która z niepotrzebną masą by się mogła pogubić. Siergiej to klasyczny półciężki. Te 187-189 funtów jakie wnosi do ringu to jest jego optimum. Widziałem jak sparował z Guillermo Jonesem i wyglądał nienaturalnie spierdalając na wstecznym. Może być dominatorem starej, prestiżowej kategorii. Po co mu cruiser? Jest Stevenson, będzie Beterbijew, jest Fonfara, być może będzie Ward. Kolejni z byłego bloku wschodniego za rogiem. Odbieranie sobie atutów byłoby głupotą. Maluchy mogą sobie podbijać kolejne kategorie, wraz z wiekiem rosnąc mniej lub bardziej naturalnie. Kowal tego nie potrzebuje. Zwycięzca jego walki z Wardem spokojnie może być liderem P4P.
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 14-08-2015 15:17:30 
Clyde22

Zgadzam się w stu procentach, nic dodać, nic ująć.
 Autor komentarza: DTOsman
Data: 14-08-2015 15:45:10 
@clyde22

Makabu ma 185 cm i 190 cm zasięgu. Nie widze tu żadnej przepaści. Drozd jest niższy, nie wspominając o Lebedevie, któremu nie przeszkadza to dzierżyć pasa w cruiser. Kovaliov jest dosyć marnie zbudowany w półciężkiej, w porównaniu z np. Stevensonem. Porównaj muskulaturę. U stevensona to jest maks, natomiast Kovaliov ma bazę pod masę mięśniową z którą, z powodzeniem mógłby rywalizować w cruiser.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 14-08-2015 16:13:29 
Ja piszę o przyszłości tej kategorii Usyku, Makabu, Kudriaszowie, a nie Drozdach i Lebiediewach. Przepaści w warunkach fizycznych nie ma, ale jest spora przewaga tych dużych, naturalnych cruiserów, podczas gdy podstawa boksu Siergieja to długi jab góra-dół i kontrola dystansu. Kowaliow w amatorce walczył w średniej i teraz półciężka jest dla niego idealna. Narzucanie nadbagażu kilogramów, kiedy daje radę robić limit dużo niższy byłoby głupotą. Stevenson to mały półciężki. On sam przyznaje, że mógłby wrócić do super średniej. Kowal to klasyczny, naturalny półciężki. Czuje się tu świetnie, więc po co miałby eksperymentować?
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 14-08-2015 16:51:54 
@Clyde22
Twój cytat:"Widziałem jak sparował z Guillermo Jonesem i wyglądał nienaturalnie spierdalając na wstecznym."
#
#
#
Guillermo to w ogóle jakiś fenomen.
Otłuszczony grubasek bez mięśni, a leje wszystkich jak popadnie...:-)

I pomyśleć, że zaczynał w wadze półśredniej, czyli tam gdzie teraz walczą Floyd i Pac-Man.

Ewenement.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.