HUGHIE FURY RYWALEM WILDERA? OJCIEC ANGLIKA SIĘ ZGADZA

Hughie Fury (16-0, 8 KO) może ubiec swojego bardziej znanego kuzyna i jako pierwszy z klanu Furych zaboksować o mistrzostwo świata wagi ciężkiej. 20-letni Anglik otrzymał propozycję walki z czempionem WBC Deontayem Wilderem (34-0, 33 KO).

Amerykanin zamierza przystąpić do drugiej obrony wywalczonego w styczniu tytułu 26 września, prawdopodobnie na gali w Nowym Jorku. Jako jego potencjalni rywale byli już wymieniani Andrzej Wawrzyk i Chris Arreola, ale ostatecznie wybór może paść na kuzyna Tysona Fury'ego (24-0, 18 KO), który niespełna miesiąc później, 24 października w Dusseldorfie, zaboksuje o mistrzostwo świata z Władimirem Kliczką (64-0, 53 KO).

- Otrzymaliśmy telefon od naszych współpracowników w USA, którzy zwrócili się do nas z zapytaniem, czy Hughie weźmię tę walkę. Powiedzieliśmy, że tak, ale potrzebujemy siedmiu bądź ośmiu tygodni na przygotowania. Końcówka września to termin, który nam odpowiada. Jeżeli takowy zostanie wyznaczony, będziemy mieli dość czasu, żeby się przygotować. Nie chodzi nam o pieniądze, tylko o to, żeby Hughie dostał szansę. Wszystko może się zdarzyć, kiedy zakładasz parę rękawic i wchodzisz na ring - powiedział ojciec i trener 20-latka, Peter Fury.

Mierzący 198 cm, a więc tylko o 3 cm mniej od Wildera, Hughie Fury, ponoć najzdolniejszy i najbardziej pracowity pięściarz z całego klanu, w ostatnim pojedynku wypunktował pod koniec lipca George'a Ariasa. Walka z Wilderem może zostać potwierdzona w ciągu kilku najbliższych dni.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: tomalkowal
Data: 04-08-2015 10:53:15 
panowie nie pchac sie wawrzyk byl pierwszy. nawet juz mial face to face z wilderem.badzcie dzentelmenami jak na anglikow przystalo. ja z checia zobaczylbym walke wildera z wawrzykiem:)
 Autor komentarza: MadButcher
Data: 04-08-2015 10:57:13 
Wawrzyk już na tym face to face walkę przegrał, więc konfrontacja w ringu całkowicie zbędna.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 04-08-2015 10:58:02 
A A GALI GGG-LEMIEUX sa przymiarki do ortiz-stivern.
 Autor komentarza: LoboHC
Data: 04-08-2015 11:14:36 
A Powietkin czeka.
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 04-08-2015 11:15:01 
Dobre jajca by były, kupuję to!
ortiz-stivern kupuję!
 Autor komentarza: grizzly
Data: 04-08-2015 11:29:53 
Zaproponowanie przez oboz Wildera walki Hughie Fury'emu bardzo dobrze swiadczy o odwadze teamu Wildera
Sam Tyson Fury wypowiadal sie, ze Hughi jest od niego bardziej utalentowany, Tyson mial rowne sparingi z Hughie'm
Hughie to 2-metrowy kolos, niepokonany, młody, głodny prospekt, ktory dzisiejszego Arreole pokonalby bez problemow. Dlatego wlasnie pod wzgledem sportowym Hughie Fury to jest naprawde niezle wyzwanie.
Stawiam tez w ciemno ze pokonalby takiego Ruiza.
Jesli wybraliby Hughie'go do tej walki, to nalezalyby im sie tylko poklony i szacunek, bo H. Fury to swietny niepokonany prospekt, walka z kims takim to zawsze duze ryzyko- duzo wieksze niz walka z kims kto juz jest sprawdzony, obity i opisany na kazdym polu jak Arreola
 Autor komentarza: hayabooza
Data: 04-08-2015 11:33:44 
Wilder niedługo nie będzie miał kogo detronizować :D już prawie wszystkich mistrzów wybił a teraz chwyta kolejną legende. Troche beka jeśli to prawda.

Nic nie mam do Wildera, ale troche nie czaje jego fenomenu. Rozumiem, że Amerykanie ogólniokowo rzecz biorąc nie są zbyt inteligentnym narodem i wiele do szczęścia nie potrzebują.
Pas zrobił swój hype, wrócił do US and A, ale to całe gadanie o nudnym Europejskim boksie i o sztucznym, nudnym mistrzu Kliczce jest troche śmieszne. To, że ktoś nie walczy w stanach nie znaczy, że nie jest prestizowy lol...

Sama walka Kliczki z Pulewem była ciekawsza niż 5 ostatnich walk Wildera (moim zdaniem).
Ludzie smieją się z Kliczki, że dobiera rywali, a prawda jest taka, że walczy z najlepszymi aktualnie dostępnymi HW. Fury w kolejce i niby kto został ? Joshua co dopiero wyrósł zza krzaka, Glazkov który będzie na 2 strzały i właśnie Wilder, który chyba póki co nie ma zamiaru walczyć nawet z BYŁYMI rywalami Kliczki.
 Autor komentarza: grizzly
Data: 04-08-2015 11:43:00 
"Autor komentarza: hayaboozaData: 04-08-2015 11:33:44
Wilder niedługo nie będzie miał kogo detronizować :D już prawie wszystkich mistrzów wybił a teraz chwyta kolejną legende. Troche beka jeśli to prawda.'


Ale nie rozumiem co masz na mysli, przeciez wytlumaczylem juz takim mniej inteligentnym jak Ty, ze Hughie Fury to kawal bardzo interesujacego i mocnego boksera- i wybor jego pod wzgledem sportowym jest naprawde znaczacy

Jak na razie to Ty nie wiesz ze powinno byc US of A jesli juz chcesz to tak anagramowac, a nie US and A
no i 'europejskim' nie 'Europejskim', bo to przymiotnik... Oj kolego, Ty widze masz ciezko zlozyc poprawne zdanie a chcesz sie wypowiadac o czyjejs inteligencji...LOL
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 04-08-2015 11:45:14 
co ten tema Wildera za zenade robi neich wezmią Ortiza , Głazkowa , Jennigsa młody Fury dostanie Ko bez dwóch zdań a walka z Wawrzykiem to żenada
 Autor komentarza: Woolite
Data: 04-08-2015 11:47:02 
Wilder to chyba pierwszy mistrz, który wprost pokazuje, że chce się mierzyć z bumami. Chce trochę zarobić przed możliwą utratą pasa w walce z Sashą.
 Autor komentarza: samqualis
Data: 04-08-2015 11:55:21 
za wczesnie dla mlodszego fury'ego
niech wilder nacieszy sie pasem bo wkrotce Sasza go wyjasni
 Autor komentarza: hayabooza
Data: 04-08-2015 11:59:16 
@grizzly:
US and A jest z Borata, napisane celowo błyskotliwa bestio
Europejski - napisany także celowo, zapomniałem wkleić 'cytat' (gdyż inny UŻYTNIK* orga tak napisał) żeby takie błyskotliwe bestie jak Ty skumały xd

Hughie Fury - tak, 20-letni typon któremu nawet jeszcze organizm nie dojrzał w pełni do boksu godnym kandydatem do WALKI MISTRZOWSKIEJ O PAS WBC.
Proponowanie mu walki jest AKTEM ODWAGI ze strony team Wilder, ponieważ owy typon ma 2m, jest młody i TYSON FURY POWIEDZIAŁ, że jest bardziej utalentowany i miał z nim dobre sparingi.

Zabiłeś mnie normalnie. xD

*napisane celowo - tak, wiem, że piszę się użytkownik
 Autor komentarza: Granitechin
Data: 04-08-2015 12:02:05 
Hughie nie ma walk na dystansie 12 rund, brakuje mu doświadczenia z rywalami na poziomie, brak czasu na przygotowania. Mismatch.
 Autor komentarza: grizzly
Data: 04-08-2015 12:05:12 
"Autor komentarza: hayaboozaData: 04-08-2015 11:59:16
Europejski - napisany także celowo, zapomniałem wkleić 'cytat' (gdyż inny UŻYTNIK* orga tak napisał) żeby takie błyskotliwe bestie jak Ty skumały xd

Z pewnością ten błąd byl takze celowy, tak tak, masz racje...lol
Co do Hughie'go Fury'ego
Obaj przeciez wiemy ze facet juz dzis pokonalby Arreole, poza tym mlody Fury sparowal z Tysonem i byly to zawsze zaciete sparingi

Mimo wszystko jednak masz racje: fuck logic, co z tego ze mlody Fury to swietny prospekt i juz dzis by pobil Arreole, nieprawdaz?
Przeciez to i tak bum, a Wilder to bumobijca...lol
 Autor komentarza: grizzly
Data: 04-08-2015 12:05:57 
Że przypomnę jeszcze na kogo stawiales w walce Wilder-Stiverne- z pewnoscia to:

"Autor komentarza: hayaboozaData: 17-01-2015 19:41:51
No i naszedł ten dzien :))))
Czekam niecierpliwie, będą grzmoty.
Go Stiverne!"


To tez bylo CELOWE...lol
 Autor komentarza: ttrroonnkk
Data: 04-08-2015 12:06:21 
Rafal to nie ta sama osoba co COP ? podobne pismo (lole, wielokropki) calym sercem za amerykanskim boksem, tylko w kwesti Floya ow chary maja inne zdania, moze celowo :D.

CO do walki, fajnie fajnie. A trener nie gada glupot bo sam nawet nie wierzy w wygrana Furego -
"Nie chodzi nam o pieniądze, tylko o to, żeby Hughie dostał szansę. Wszystko może się zdarzyć, kiedy zakładasz parę rękawic i wchodzisz na ring"
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 04-08-2015 12:10:13 
Dobrze,że nie Letr... Za jakiś czas dowiemy się, że taka propozycja była ze strony zespołu Wildera. Kiedyś cieszyłem się, że Vitali odszedł, teraz żałuję tamtych chwil. Ten nowy mistrz, otoczony jest ludźmi małej wiary, którzy kompletnie nie wierzą w swojego zawodnika, a temu to chyba pasuje, skoro zgadza się, żeby jego przeciwnikami byli bokserzy bardzo, ale to bardzo przeciętni. Jeżeli zakontraktują młodego Furego, uznam to za krok w dobrym kierunku.
 Autor komentarza: BeyrootPl
Data: 04-08-2015 12:16:55 
To Kliczko jest niepokonany?

64-0?
 Autor komentarza: hayabooza
Data: 04-08-2015 12:18:52 
@Grizzly:

Nie mam niestety zapisanych cytatów aż tak chory nie jestem xD
Do pierwszego już się nie odniosłeś :D

1. Tak stawiałem na Stiverne'a i kibicowałem mu w tej walce. Dużo bardziej go lubie i szanuje jako zawodnika niż Wildera, ale eeee... co to ma do rzeczy ? XD
Czekaj czekaj, czy to nie Ty stawiałeś na Adamka w walce ze Szpilką ?

2. Skąd ten Arreola ? Gdzie o nim cokolwiek napisałem ? XD

3. Bekowy dla mnie jesteś oporowo dziękuje Ci :) łapiesz się czego możesz. Może i z wiedzą którą posiadasz byłbyś w stanie normalnie dyskutować, ale jesteś na to zbyt prosty i GUPI :/
 Autor komentarza: grizzly
Data: 04-08-2015 12:30:22 
"utor komentarza: hayaboozaData: 04-08-2015 12:18:52
@Grizzly:

Nie mam niestety zapisanych cytatów aż tak chory nie jestem xD
Do pierwszego już się nie odniosłeś :D"


Chory nie jestes, zwyczajnie glupi po prostu.
Ja nie mam zadnych cytatow nigdzie pozapisywanych, od tego jest wyszukiwarka google, skoro nie wiedziales to dzis masz darmowa nauke obslugi internetu...lol

Zgadza sie, Adamek-Szpilka to wlasciwie moja jedyna pomylka w typowaniu w HW w historii mojej obecnosci na tym portalu
Na szczescie nigdy nie popelnilem takich gaf jak Ty nie widzac zadnego talentu u Wildera i wyzywajac go od bumobijcow- az takich kompromitacji nie zaliczylem jak Ty nigdy...lol

A czemu mialbys pisac cos o Arreoli? skoro mowisz, ze Hughie Fury sie nie nadaje, to cos tu nie gra, skoro H. Fury spokojnie pokonalby dzisiejszego Arreole czy takiego Takama ktory jest malym grubaskiem w dodatku z srednia szczeka- i dobrze o tym wiesz ze by ich pokonal. Wiec po co sie kompromitujesz? Nie kumam
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 04-08-2015 12:34:11 
Autor komentarza: BeyrootPl

Data: 04-08-2015 12:16:55

To Kliczko jest niepokonany?

64-0?


Hehe, nie zdziwiłbym się, gdyby w dzisiejszych czasach można było kupić "0" w rekordzie i wymazać swoje porażki.
 Autor komentarza: hayabooza
Data: 04-08-2015 12:43:04 
Stary Ty kompletnie nie rozumiesz ani tego co ja piszę, ani tego co Ty sam piszesz xD
O jakiej Ty kompromitacji mówisz ? XD

Adamek-Szpilka to jedna z twoich pomyłek a nie jedyna. Po drugie ja nigdy nie napisałem, że Wilder nie ma talentu, napisałem tylko, że nie rozumiem jego fenomenu.

Gafą samo w sobie jest gadanie takich bzdur, że Hughie byłby dobrym rywalem xD popełniasz je w prawie każdym swoim poście, ale nie umiesz tego skumać, ciężko powiedzieć, czy przez to, że jesteś dzieckiem, przez to, że tego nie rozumiesz i nie widzisz (czyli przez twoje ego) czy przez to, że masz poważne problemy z głową.
Pozatym, skoro Hughie pokonałby tych wszystkich grubasków o których mówisz, to niech najpierw to zrobi LOL, wtedy pogadamy o ewentualnej walce o WBC. Twoja logika to:
UWAŻAM ŻE TEN POKONAŁ BY TEGO TEN TEGO A TEN TEGO DLATEGO TEN MOŻE WALCZYĆ I TO DOBRY WYBÓR.

XDDDDDD

Kminić i diagnozować cie nie będę bo twoje zdanie i osobę mam..no sam wiesz gdzie - dokładnie tam gdzie reszta ludzi których pewnie próbowałes poznać gdzieś tam w swoim smutnym życiu xD
I tak odpisuje już zbyt długo ale w sumie troche mnie to bawi.

Pozdrawiam.
 Autor komentarza: Agatka22
Data: 04-08-2015 13:05:19 
Witam wszystkich ;)

Ja osobiśćie wolę obejrzeć walke Wildera z młodym Furym niż takim Arreolą czy Moliną. Hughie to młody prospekt z dobrymi warunkami. Ciekawi mnie jak zareprezentuje się Fury na tle mistrza świata i jak Wilder poradzi sobie z młodym kolosem.
 Autor komentarza: ogierinho1
Data: 04-08-2015 13:09:21 
Ja rozumiem, że RoboWład to mistrz wszechświata ale tego zera w rekordzie to akurat już nie ma od jakiegoś czasu :P
 Autor komentarza: MLJ
Data: 04-08-2015 13:16:13 
Hjułi to dzieciak bez doświadczenia..

Ale skoro magister slow motion, twierdzi że młody Fury pokonałby Takama, to tak pewnie jest. Z wykształconymi się nie dyskutuje. Zwłaszcza takimi jak Rafał. Bo oni mają żelazną psychikę, nieomylnośc, nie chodzą na bazar..
 Autor komentarza: grizzly
Data: 04-08-2015 13:22:50 
@hayabooza
"Stary Ty kompletnie nie rozumiesz ani tego co ja piszę, ani tego co Ty sam piszesz xD
O jakiej Ty kompromitacji mówisz ? XD"

Widze ze juz za duzo sie goraczkujesz i zamiast pisac merytorycznie rzucasz jakimis smieciami o zerowej wartosci w dyskusji

Adamek- Szpilka to JEST jedyna moja pomylka w typowaniu w HW.

"Gafą samo w sobie jest gadanie takich bzdur, że Hughie byłby dobrym rywalem xD"
Gdzie jakies argumenty? Przestan plakac jak baba tylko pisz konkretne chlodne argumenty, bo znowu robisz smietnik

"Twoja logika to:
UWAŻAM ŻE TEN POKONAŁ BY TEGO TEN TEGO A TEN TEGO DLATEGO TEN MOŻE WALCZYĆ I TO DOBRY WYBÓR."

To jest wlasnie boks zawodowy i umiejetnosc oceny potencjalu bokserow. Miedzy innymi dlatego ze nie wiesz o tym, dlatego tez sie kompromitowales wypisujac ze Wilder to bumobij bez talentu i Stiverne go zmiecie...lol
Tak jak Hughie Fury nie walczyl wiec i nie pokonal Takama czy Arreoli tak i Ci dwaj nie pokonali Hughie'go Fury'ego ani nikogo sensownego, a juz na pewno nikogo kogo nie pokonalby H. Fury

Nie kompromituj sie na przyszlosc brakami w ortografii i idiotycznymi teoriami ze Wilder to slaby bumobij, to moze bedzie Cie tu ktos traktowal powazniej niz jak zwyklego emocjonalnego i płaczliwego hejtera
 Autor komentarza: grizzly
Data: 04-08-2015 13:24:01 
"Autor komentarza: MLJData: 04-08-2015 13:16:13
Hjułi to dzieciak bez doświadczenia..

Ale skoro magister slow motion, twierdzi że młody Fury pokonałby Takama, to tak pewnie jest."


Chyba lepiej posluchac tego magistra ktory widzial talent w Wilderze juz dawno niz kogos kto pisał:

"Autor komentarza: MLJData: 15-11-2013 15:40:52
Stiverne nokautuje "BumBombera".
Wilder jest moim zdaniem szklany, trzymanie pod kloszem przez GBP, to zyskanie czasu na poprawę obrony. Wildera w moim odczuciu złamałby także Arreola i to kto wie, czy nie w ciągu dwóch, trzech rund."


LOL...xD
 Autor komentarza: boxxx
Data: 04-08-2015 13:28:06 
Wilder niedługo nie będzie miał kogo detronizować :D już prawie wszystkich mistrzów wybił a teraz chwyta kolejną legende. Troche beka jeśli to prawda.

"""Nic nie mam do Wildera, ale troche nie czaje jego fenomenu. Rozumiem, że Amerykanie ogólniokowo rzecz biorąc nie są zbyt inteligentnym narodem i wiele do szczęścia nie potrzebują.
Pas zrobił swój hype, wrócił do US and A, ale to całe gadanie o nudnym Europejskim boksie i o sztucznym, nudnym mistrzu Kliczce jest troche śmieszne. To, że ktoś nie walczy w stanach nie znaczy, że nie jest prestizowy lol...

Sama walka Kliczki z Pulewem była ciekawsza niż 5 ostatnich walk Wildera (moim zdaniem).
Ludzie smieją się z Kliczki, że dobiera rywali, a prawda jest taka, że walczy z najlepszymi aktualnie dostępnymi HW. Fury w kolejce i niby kto został ? Joshua co dopiero wyrósł zza krzaka, Glazkov który będzie na 2 strzały i właśnie Wilder, który chyba póki co nie ma zamiaru walczyć nawet z BYŁYMI rywalami Kliczki. """

BARDZO DOBRZE NAPISANE @hayabooza
 Autor komentarza: MLJ
Data: 04-08-2015 13:29:46 
Skoro znalazłes moje, to ja znalazłem twoje..

Przed walką ze Stiverne..

rafalteo
Data: 27-12-2014 13:09:55
cyt: " Z uwagi na podejrzana szczeke Wilder nie jest dla mnie faworytem tej walki"
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 04-08-2015 13:36:33 
Jak do tej pory Huge Fury wyroznia sie na tle innych prospektow hevy pryszczami wprost olbrzymich rozmiarow.Jeżeli jego talent jest choc w połowie tak wielki,to poskłada Wildera
 Autor komentarza: grizzly
Data: 04-08-2015 13:46:31 
"Autor komentarza: MLJData: 04-08-2015 13:29:46
Skoro znalazłes moje, to ja znalazłem twoje..

Przed walką ze Stiverne.."


Szkoda tylko, ze pisalem takze, ze Wilder bedzie rozbijal Stiverne'a spokojnie i powoli, tak samo jak robił to z Firthą
Sprawdzilo sie w 100%
W przeciwienstwie do Ciebie zawsze widzialem ogromne mozliwosci Wildera i nigdy nie nazywalem go bumobijem czy nie wyzywałem go jeszcze innymi przezwiskami jak Ty, rocky86, BlackDog czy Wam podobni hejterzy
 Autor komentarza: gonavy
Data: 04-08-2015 13:49:36 
Towarzysze,

Od dłuższego już czasu poszukuję kolegi, który uzależniał siłę ciosu od obwodu przedramienia lub nadgarstka. Ta genialna metoda pozwoli nam w przyszłości przewidywać wyniki pojedynków. Weszliśmy z towarzyszami w posiadanie tych danych. Dzięki zaawansowanej technice sowieckiej znamy obwody wszystkich pięściarzy.

Pomożecie?
 Autor komentarza: un4given
Data: 04-08-2015 13:55:54 
Młody Fury i jego ojciec musza być bardzo pewni swego ze chca takiej walki. Przecież tak naprawdę Hughie nie musi się nigdzie śpieszyć. Ma dopiero 20 lat i może powoli budować swoja kariere. A porażka z Wilderem może mu ta kariere mocno przystopować albo nawet złamać.
 Autor komentarza: VeniVidiVici
Data: 04-08-2015 13:59:43 
@grizzly
Moim zdaniem to Ty nie nadajesz się do życia w społeczeństwie.
Zachowujesz się jak niedorozwinięty szympans, sto typów pod każdym większym wydarzeniem, następnie wychwalanie że któryś się sprawdził w 100%
Niestety to nie tak, jeśli jeden ze 100 typów walki się sprawdza, to nie gadaj głupot że w 100% a najwyżej w 1%
Taka chłodna kalkulacja, pozdrawiam normalnych użytkowników.
 Autor komentarza: Agatka22
Data: 04-08-2015 14:06:32 
@un4given

Młody Fury i jego ojciec musza być bardzo pewni swego ze chca takiej walki. Przecież tak naprawdę Hughie nie musi się nigdzie śpieszyć. Ma dopiero 20 lat i może powoli budować swoja kariere. A porażka z Wilderem może mu ta kariere mocno przystopować albo nawet złamać.

A kto by nie chciał walki o mistrzostwo świata? Duża kasa i szansa na tytuł to chyba wystarczająco..
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 04-08-2015 14:39:29 
Czym wy się podniecacie ?? Przecież robią to pod publiczke żeby ktoś usłyszał o tym Furym
 Autor komentarza: boleslawchrobry
Data: 04-08-2015 14:40:00 
W przeciągu dwóch dni, nasz niedźwiedź zrobił tyle gaf choćby kilka postów wyżej - Takam to mały grubasek, Kliczko dostałby KO od tytana ringow amerykańskich niejakiego Moliny. Co do typów to ja pamiętam osobiście jak przed walka Wilder Stiverne dał co najmniej 3 różne typy (zresztą jak za każdym razem), ale nie będę googlowal bo idiotow nie warto googlowac, bo i tak każdy wie jaki to z rafalka typ..
 Autor komentarza: gonavy
Data: 04-08-2015 14:50:54 
Niedźwiedź goworicie?? U nas jest takoj. Kagda Iwan chotieł boksować z miedwiediem, on jego zjadł. UUU z miedwiediem szutki płochie.
 Autor komentarza: boleslawchrobry
Data: 04-08-2015 15:32:06 
Rafaltheo vel grizzly vel 100 innych ksyw towarzyszu - to jest aktualnie nasz niedzwiedz grizzly, który niedługo zgodnie z fanboyami Wildera stwierdzą, że Wawrzyk to w sumie nie taki bum, a skoro wytrzymal z Powietkinem 3 rundy a Mike Perez 1 no to to mówi samo za siebie. Tymbardziej, który z pretendentów potrafi rozprawić się z groźnym rywalem w srodku tygodnia w sali gimnastyczenej dowiadując się dzień przed walką. Bardzo lubie Andrzejka poważnie, ale poważnie to traktować go w kategorii pretendenta nie możemy. Myśle, że sam zainteresowany podziela nasze opinie :)
 Autor komentarza: gonavy
Data: 04-08-2015 15:40:21 
Ot logika skomplikowana. Ten Wasz niedźwiedź grizzly musi być nieźle szkolony. A w jakim cyrku jego tak nauczyli? U nas nawet w "Cyrku Bolszoj" takiego niet.
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 04-08-2015 15:46:28 
Z Polaków mogli by powalczyć z panem dzikim, Wach i Rex. To tyle.
 Autor komentarza: Pseudopisarz
Data: 04-08-2015 16:11:52 
Tu już nie chodzi o to czy młody Fury zasługuje na taką szansę, tylko o jego dobro. On ma dopiero 20 lat, 16 walk, z czego 12 stoczył w pierwszym roku swojej zawodowej kariery! Wygląda na to, że jest zdolny więc niech się rozwija. Niech stoczy jeszcze kilka walk z coraz to lepszymi zawodnikami, bo na dzień dzisiejszy ryzyko na zniszczenie sobie kariery jest zbyt wysokie.
 Autor komentarza: MLJ
Data: 04-08-2015 16:39:25 
Walka już na boxrec
Wiadomo że to jeszcze żadne potwierdzenie ewentualnego pojedynku, ale to naprawdę jest kpina..

Wilder bierze do obrony 20 letniego szczeniaka z zerowym doświadczeniem, nie będącego nawet w top 30 rankingu WBC, mającego w rozkładzie jedynie wypunktowanego Rudenkę
Wstyd i kpina..To ma być Mistrz WBC
 Autor komentarza: selik
Data: 04-08-2015 16:58:13 
Myślę, że nie dojdzie do tego pojedynku.
Zakładam ,że sztab mistrza wypuszcza balony próbne a do rywalizacji o pas stanie ktoś mocniejszy, pewnie niewiele ale po takich propozycjach – będzie z ulgą przyjęty …
W tym wszystkim dobrze się znalazł stary Fury, na wieść o tym, że jego mały ma być pretendentem, powiedział sprawdzam ! To tylko tylko dobrze zrobi karierze młodego
 Autor komentarza: MadButcher
Data: 04-08-2015 17:17:44 
Granitechin
Hughie nie ma walk na dystansie 12 rund, brakuje mu doświadczenia z rywalami na poziomie, brak czasu na przygotowania. Mismatch.
#
#
To akurat nie jest tak istotne, bo z Wilderem problem podobny.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 04-08-2015 17:41:23 
Lepszy Hughie niż Wawrzyk. Młody ma talent oraz dobre warunki fizyczne. Jest też dwa razy szybszy niz Wawrzyk.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 04-08-2015 22:02:09 
jak mlody fury nie bedzie a nie wyglada aby mial tak peirdolic jak tyson to moge mu kibicowac w wielu walkach
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.