4 LISTOPADA W KAZANIU POWIETKIN, LEBIEDIEW, CZAKIJEW I KUDRIASZOW

Aleksander Powietkin (29-1, 21 KO) zarzekał się, że kolejną walkę stoczy dopiero o pas WBC, ale dziś poinformowano, że wcześniej wyjdzie raz jeszcze do ringu. Oficjalny pretendent do tytułu wagi ciężkiej na przetarcie zaboksuje 4 listopada na ringu w Kazaniu. Podczas tej samej gali do kolejnej obrony tytułu mistrza świata federacji WBA kategorii cruiser podejdzie również Denis Lebiediew (27-2, 20 KO).

Stajnia "World of Boxing" sterowana przez potężnego Andrieja Riabińskiego zazwyczaj organizowała swoje gale w stolicy Rosji, tym razem jednak pięściarze wystąpią w Kazaniu. W głównej walce pokaże się Powietkin, który będzie bronił pasa WBC Silver z nieznanym na chwilę obecną rywalem. Nazwisko przeciwnika ma zostać podane wkrótce.

Nie wiadomo również, kto będzie pretendentem do pasa dzierżonego przez Lebiediewa. Przed tą dwójką pokażą się inni znani zawodnicy - między innymi król nokautu w dywizji junior ciężkiej, Dimitrij Kudriaszow (18-0, 18 KO), mistrz olimpijski z Pekinu - Rachim Czakijew (23-1, 18 KO), a także champion organizacji IBO w wadze junior półśredniej o pogromca Maćka Zegana, Eduard Trojanowski (22-0, 19 KO).

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: przyczajony
Data: 03-08-2015 18:41:33 
Świetne nazwiska, szykuje się fajna gala. Cieszę się, że Sasza wyjdzie jeszcze w tym roku do ringu. Powietkin pewnie nie będzie walczyć z nikim dobrym, ważne jednak by przed walką z Wilderem walczył z kimś wysokim i w miare szybkim.
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 03-08-2015 19:18:36 
Povetkin walczacy w tym roku to oczywiscie znakomity pomysl, chociazby ze wzgledu na fakt, ze do walki z Wilderem dojdzie dopiero za jakies 7-8 miesiecy, wiec taka przerwa nie bylaby dobra dla AP.
Wilder rowniez walczy we wrzesniu I moze jeszcze w grudniu, wiec czekanie bez walki byloby bezsensowne. Spodziewam sie jednak iz dojdzie do sporych przepychanek dotyczacych lokalizacji pojedynku Wilder-Povetkin, wiec z pewnoscia bedzie to interesujaca sytuacja.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 03-08-2015 19:20:26 
Povetkin raczej nie zaryzykuje walki z kims bardzo dobrym,mimo to rywal powinien byc na poziomie
Ten Molina ktory ostatnio walczyl z Wilderem sportowo i marketingowo bylby w sam raz
 Autor komentarza: narodowiec
Data: 03-08-2015 19:22:41 
Dobra decyzja, bez sensu byłoby pozostawać tyle bezczynnym. I pozostanie w większym reżimie treningowym i zarobi sobie.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 03-08-2015 19:24:00 
Ciekawy czy Roj Jones Jr zaśpiewa.. Na tej gali pewnie zawalczy Micky Rourke..
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 03-08-2015 19:38:51 
"andrewsky Data: 03-08-2015 19:20:26

Povetkin raczej nie zaryzykuje walki z kims bardzo dobrym,mimo to rywal powinien byc na poziomie
Ten Molina ktory ostatnio walczyl z Wilderem sportowo i marketingowo bylby w sam raz"

Taki korespondencyjny pojedynek z Wilderem bylby z pewnoscia ninteresujacy, aczkolwiek niczego konkretnego by nie wskazal. Oczywiscie nie mozemy zapomniec, ze Molina wspomnial juz, ze konczy kariere profesjonalna, wiec jezeli poodtrzyma swoje zdanie, jego walki z Povetkinem nie zobaczymy. Ponadto, te wyjazdy do Moscow sa dla naszych piesciarzy bezsensowne, chyba tylko po to by zaliczyc jakas tam wyplate.
 Autor komentarza: hms
Data: 03-08-2015 19:48:29 
Mam nadzieję, że będzie jakiś wysoki rywal dla Powietkina. Chociażby taki Dimitrienko
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 03-08-2015 19:57:36 
hms
Ja się nie zdziwię jak Waszka dostanie ofertę walki z Saszkąi
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 03-08-2015 20:00:17 
concept
Przeciež boks to głownie biznes.Wiec dla Moliny nie powinno być różnicy gdzie walczy,liczą sie tylko zera na czeku
Nie sądzisz?
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 03-08-2015 20:08:26 
"andrewsky Data: 03-08-2015 20:00:17

concept
Przeciež boks to głownie biznes.Wiec dla Moliny nie powinno być różnicy gdzie walczy,liczą sie tylko zera na czeku
Nie sądzisz?"

Oczywiscie, ze glownie biznes. Jezeli Molina zostanie skuszony odpowiednia kwota, to calkiem mozliwe ze zrezygnuje z planu przejscia na emeryture I moze zaliczy Moscow. Ja tam nie mam nic przeciwko takiej konfrontacji.
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 03-08-2015 20:09:54 
Nie chcialbym jednak zdecydowanie by pojedynek Wilder-Povetkin mial sie odbyc na Sovietowie. mam nadzieje, ze do tego nie dojdzie. Chetnie te walke zobaczylbym w NY lub Las Vegas. tutaj przynajmniej nie musialbym sie martwic o jakies zatrucie pokarmowe badz nieuczciwosc sedziow.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 03-08-2015 20:15:06 
Autor komentarza: conceptofpowerData: 03-08-2015 20:09:54
Nie chcialbym jednak zdecydowanie by pojedynek Wilder-Povetkin mial sie odbyc na Sovietowie. mam nadzieje, ze do tego nie dojdzie. Chetnie te walke zobaczylbym w NY lub Las Vegas. tutaj przynajmniej nie musialbym sie martwic o jakies zatrucie pokarmowe badz nieuczciwosc sedziow.

Kiedy ostatnio słyszałeś o jakimś sędziowskim przekręcie w Rosji?Ty nam zarzucasz że nienawidzimy USA a tak naprawdę to ty nienawidzisz wszystkiego co jest postkomunistyczne.Tylko nie wyjeżdżaj z tekstami że cenisz jak to ty mówisz sowieckich bokserów jak Kowaliow albo Gołowkin bo my tu też cenimy amerykańskich bokserów i to o wiele więcej niż myślisz
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 03-08-2015 20:21:12 
concept
Walka bedzie zorganizuje ten,kto przedstawi lepsza oferte finansową
No offense,ale to gdzie ty byś sobie życzył obejrzeć walke Wildera z Povetkinem ma nikłe znaczenie
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 03-08-2015 20:25:31 
"andrewsky Data: 03-08-2015 20:21:12
concept
Walka bedzie zorganizuje ten,kto przedstawi lepsza oferte finansową
No offense,ale to gdzie ty byś sobie życzył obejrzeć walke Wildera z Povetkinem ma nikłe znaczenie "

Akurat masz tutaj racje, ze moje zyczenie odnosnie lokalizacji walki jest nieistotne. Mam jednak nadzieje, ze Al Haymon nie pozwoli na "mandatory title fight" mistrza WBC gdzies tam na Sovietowie. To taka troche degradacja warosci takiego wlasnie pojedynku.
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 03-08-2015 20:31:45 
"tolek78 Data: 03-08-2015 20:15:06

Kiedy ostatnio słyszałeś o jakimś sędziowskim przekręcie w Rosji?Ty nam zarzucasz że nienawidzimy USA a tak naprawdę to ty nienawidzisz wszystkiego co jest postkomunistyczne.Tylko nie wyjeżdżaj z tekstami że cenisz jak to ty mówisz sowieckich bokserów jak Kowaliow albo Gołowkin bo my tu też cenimy amerykańskich bokserów i to o wiele więcej niż myślisz "

Ciesze sie, ze I ty I ja, cenimy bokserow z roznych rejonow swiata. Nie zmienia to jednak moich obaw dotyczacych wynikow walk organizowanych w Europie. Rynek niemiecki to tragedia pod wzgledem uczciwosci sedziowania a pojedynkow z rynku krajow post komunistycznych nie ogladam zbyt duzo by moc poprzec swoja opinia konkretnymi danymi. Tutaj przyznam sie, ze zwyczajnie nie mam zaufania do uczciwosci Sovietow, wiec nie chcialbym by Wilder byl narazony na jakis przekret.
Zreszta odpowiedz sam sobie, z jakich sal bokserskich najchetniej ogladasz wazne pojedynki bokserskie I dlaczego??? jak sobie na te pytanie odpowiedzialem juz dawno I moze dlatego pomysl na walke Wildera w Moscow absolutnie mi sie nie podoba. Ja z przyjemnoscia na taki pojedynek pojade by zobaczyc na zywo Povetkina lezacegon na macie ringu...lol...
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 03-08-2015 20:36:24 
conceptofpower
Popieram żeby walka była w USA.
Po pierwsze Povetkin został już raz zwałowany w Rosji gdzie jego rywal powinien być zdyskwalifikowany za klincz.
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 03-08-2015 20:37:20 
Gala fajna, mam nadzieję że Trojanowskiemu kupią dobrego znanego rywala.
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 03-08-2015 20:51:20 
"kapitanbomba Data: 03-08-2015 20:36:24

conceptofpower
Popieram żeby walka była w USA.
Po pierwsze Povetkin został już raz zwałowany w Rosji gdzie jego rywal powinien być zdyskwalifikowany za klincz."


Moze nie "zwalowany" ale z pewnoscia sedzia ringowy pozwolil Wladimirowi na techniki nie przystajace wielkiemu mistrzowi...lol...
Powiem szczerze, ze zwyczajnie nie lubie wielkich bokserskich wydarzen, ktpore nie odbywaja sie w Madison Square Garden, Barclays Center czy jakiejkolwiek slynnej sali w Las Vegas. Staples w LA jest rewelacyjne a I wiele innych hal bokserskich w naszym kraju ma naprawde przewage emosjonalna zwiazana z historia boksu zawodowego w porownaniu z niuemieckimi galami czy jakimikolwiek w Moscow.
Oczywiscie, wiem iz to subiektywna opinia, ale patrzac pragmatycznie na ta sytuacje, ma to sens.
 Autor komentarza: MadButcher
Data: 03-08-2015 21:10:13 
Co by nie mówić, to te gale w Rosji od pewnego czasu przebijają atrakcyjnością gale w Stanach i w innych krajach.
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 03-08-2015 21:23:09 
"MadButcher Data: 03-08-2015 21:10:13

Co by nie mówić, to te gale w Rosji od pewnego czasu przebijają atrakcyjnością gale w Stanach i w innych krajach. "

Co masz na mysli piszac "przebijaja atrakcyjnoscia"??? O ktorych galach z Rosji masz taka opinie???
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 03-08-2015 21:25:11 
Autor komentarza: tolek78
Data: 03-08-2015 20:15:06
Autor komentarza: conceptofpowerData: 03-08-2015 20:09:54
Nie chcialbym jednak zdecydowanie by pojedynek Wilder-Povetkin mial sie odbyc na Sovietowie. mam nadzieje, ze do tego nie dojdzie. Chetnie te walke zobaczylbym w NY lub Las Vegas. tutaj przynajmniej nie musialbym sie martwic o jakies zatrucie pokarmowe badz nieuczciwosc sedziow.

Kiedy ostatnio słyszałeś o jakimś sędziowskim przekręcie w Rosji?Ty nam zarzucasz że nienawidzimy USA a tak naprawdę to ty nienawidzisz wszystkiego co jest postkomunistyczne.Tylko nie wyjeżdżaj z tekstami że cenisz jak to ty mówisz sowieckich bokserów jak Kowaliow albo Gołowkin bo my tu też cenimy amerykańskich bokserów i to o wiele więcej niż myślisz

ciezko o to bo: rybianski za duzo placi wszystkim i za wszystko i najczesciej konczy sie przed czasem
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 03-08-2015 21:51:13 
czyli znow wieczor nokautow

ruski BOKS ZAWODOWY to ja moge poogladac
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 03-08-2015 22:26:31 
to są najlpesze gale w europie tego Riabińskiego cieszą oko takie ko i emocje
a Diabałek też coś ztego trortu ruskiego ugryzł za walki z Czakijevem i Drozdem
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 04-08-2015 09:09:47 
na swiecie a nie w europie - fuck usa
 Autor komentarza: Enginer86
Data: 04-08-2015 10:47:05 
Dobrym wyborem dla Saszy byłby Wach..
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.