BROWNE ALBO GŁAZKOW DLA WILDERA

Deontay Wilder (34-0, 33 KO) do drugiej obrony tytułu mistrza świata wagi ciężkiej według federacji WBC podejdzie 26 września, a wszystko pokaże stacja NBC. Wcześniej pięściarz zdradził, że jego rywalem może być Lucas Browne (22-0, 19 KO). Teraz z kalifornijskiej prasy dowiadujemy się, iż kandydatem na pretendenta jest również Wiaczesław Głazkow (20-0-1, 12 KO).

Znany dziennikarz Lance Pugmire z Los Angeles Times zapewnia, że rywalem "Brązowego Bombardiera" będzie właśnie ktoś z tej dwójki. Potężnie bijący, choć trochę wolny Australijczyk, w najnowszym rankingu WBC zajmuje szóste miejsce, natomiast Ukrainiec - pogromca Tomka Adamka, jest na tej liście trzeci.

A skoro kandydatów jest dwóch, to trwa wyścig o pozycję challengera. Aktywniejszy w nim pozostaje "Big Daddy".

- Wilder, masz rzeczywiście trochę siły, ale ani trochę odporności na ciosy. Ja natomiast mogę zbierać od ciebie ciosy cały wieczór, bo sam uderzam jak byk i jeśli trafię cię choć raz, pójdziesz spać. Jedyne co masz to akcja lewy sierp i prawy prosty. Przyjmę to bez problemu. Potem zajmę się twoim tułowiem, by w końcu zdjąć ci głowę z barków swoim ciosem - odgraża się Browne.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 30-06-2015 19:18:27 
Pewnie skończy się na profanującym przydomek "Big Daddy" Australijczyku - wybór groźniejszego Glazkova byłby w perspektywie walki z Saszą niecelowy.
 Autor komentarza: teanshin
Data: 30-06-2015 19:38:25 
Glazkov sprawi mu więcej problemow niż osiłek Browne, ale nie sadze tez żeby miał większe szanse z Wilderem
 Autor komentarza: Clevland
Data: 30-06-2015 19:42:12 
Tymczasem ktoś puścił plotkę aby promować Wawrzyka:
http://www.sportowefakty.pl/boks-zawodowy/531374/andrzej-wawrzyk-powalczy-z-deontayem-wilderem-o-pas-wbc-wagi-ciezkiej?utm_source=o2_SG&utm_medium=Hotspot&utm_campaign=o2
 Autor komentarza: skud
Data: 30-06-2015 19:42:33 
To bedzie obowiazkowa obrona.Tak ,wiec powinien walczyc Glazkow.Jak ,zawalczyl by tak jak z Adamkiem ale jeszcze z lepsza kondycja to nie wiadomo jak to by sie skonczylo.Wilder w ostatniej walce przyjmowal cepy a Glazkow technicznie zdeklasowal Gorala.
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 30-06-2015 19:42:46 
Sądzę, że nie będzie to ani Głazkow, ani Browne.

Jeżeli któryś z nich, to Browne - spokojnie do obicia.
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 30-06-2015 19:43:28 
skud
To nie będzie obowiązkowa obrona, tylko druga dobrowolna.

Obowiązkowym jest Powietkin.
 Autor komentarza: un4given
Data: 30-06-2015 19:50:18 
Wawrzyk ma kontrakt u Haymona więc kto wie czy nie pojdzie jako mieso armatnie dla Wildera.
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 30-06-2015 19:57:40 
up
Też o nim myślałem
 Autor komentarza: rtg981
Data: 30-06-2015 20:01:32 
Dadzą mu Browna, mocno bym się zdziwił jeśli ludzie Dzikiego dali by mu bardzo solidne Głazkowa i to w dodatku w walce przed Saszą gdzie w gre wchodzą porządne pieniądze.

Może też być jak mówi Rollins. NIe zdziwiło by mnie to w ogóle. Wydaję się jednak że Brown jest wystarczajco przeciętny by obóz Wildera nie spękał.

Jakiś czas temu była mowa o Briggsie. Jeśli ten wariat przypomni się a nie niedługo zaczną się konferencje Fury vs Klitscho to i on może wskoczyć do grona potencjalnych pretendentów:D.
 Autor komentarza: samqualis
Data: 30-06-2015 20:12:05 
Głazkow bylby ciekawy ale zbyt niebezpieczny przed Saszą
dlatego skonczy sie na latwiejszym Lucasie
albo jakims bumie jak zawsze
;-)
 Autor komentarza: teanshin
Data: 30-06-2015 20:14:10 
Co wy pieprzycie, Wawrzyk po przegranej przez KO z numerem 2 WBC, obiciu dwóch dziadków i po rocznej przerwie miał by dostać walkę o pas???
 Autor komentarza: AngryDog
Data: 30-06-2015 20:36:14 
Wawrzyk? :O
Jeśli Wilder weźmie go do walki przekroczy wszelkie granice dobrego smaku.
Powtórzę. Wszelkie granice. Zresztą w ogóle gdyby ten koleś będąc takiej klasy pięściarzem dostał z czapki kolejną walkę za dobry hajs i o najwyższe cele byłoby to naprawdę niesamowite. A Wasilewski by się odkuł za nieudane inwestycje.

Co do samego tematu to obu panów raczej Wilder pokona. Po ostatniej "przygodzie życia" z Moliną raczej powinien być ostrożniejszy.
Chociaż kto go tam wie.
W każdym razie na tym etapie raczej jeszcze da radę.
 Autor komentarza: skud
Data: 30-06-2015 20:39:24 
A czy w dobrowolnej walce bokser nie musi byc w pierwszej 15 rankingu?Tak jak np. byl Sosnowski czy Wach.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 30-06-2015 20:47:42 
Pewnie będzie Browne. Taki cepiarz i silny kloc do odstrzelenia. Raczej latwa walka, moze byc groźny na poczatku, do momentu przyjęcia pierwszego mocnego prawego.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 30-06-2015 20:53:32 
Autor komentarza: teanshin
Data: 30-06-2015 20:14:10
Co wy pieprzycie, Wawrzyk po przegranej przez KO z numerem 2 WBC, obiciu dwóch dziadków i po rocznej przerwie miał by dostać walkę o pas???


Bumobijca po obiciu 30 bumów dostal walke o pas wiec w czym problem.
 Autor komentarza: basu00
Data: 30-06-2015 20:53:40 
Myślę że jeden i drugi do ubicia...pytanie który dłużej by wytrzymał z nim....
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 30-06-2015 20:55:54 
BROWNE ALBO GŁAZKOW DLA WILDERA


LoL z tym Brownem to przeciez Szpilka mial sie bić xD Niech wogóle wezmie Mollo albo najlepiej Saulsbery'ego xD bo Głazkowa to jedynie w obowiązkowej jak go odgórnie zmuszą.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 30-06-2015 20:56:59 
Autor komentarza: samqualis
Data: 30-06-2015 20:12:05
Głazkow bylby ciekawy ale zbyt niebezpieczny przed Saszą
dlatego skonczy sie na latwiejszym Lucasie
albo jakims bumie jak zawsze


Stawiam na to ostatnie.
 Autor komentarza: AngryDog
Data: 30-06-2015 21:02:19 
Spokojnie panowie. W kolejce czeka już Powietkin wersja 2.0 jak to ktoś fajnie określił wczoraj. Na dodatek Aleksander to starcie ma zapewnione odgórnie. Wiecznie więc kiepskich rywali Wilder do obron pasa brać nie będzie. Za moment będzie MUSIAŁ pokazać czy jest tak dobry czy jednak nie. Bo umówmy się. Jak Wilder upora się z Powietkinem potwierdzi swoją klasę.
A jak Rosjanin to za dużo to będą musieli oddać pas.
W każdym bądź razie jedynie przeraziliście mnie tym Wawrzykiem. O resztę się nie martwię.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 30-06-2015 21:07:48 
utor komentarza: AngryDog
Data: 30-06-2015 21:02:19
Spokojnie panowie. W kolejce czeka już Powietkin wersja 2.0 jak to ktoś fajnie określił wczoraj.


To bylem ja.
 Autor komentarza: nauczycielmatematyki
Data: 30-06-2015 21:08:12 
Użytkownik nauczycielmatematyki piszący z IP: 77.112.88.35 został zablokowany za wielokrotne łamanie postanowień regulaminu.
 Autor komentarza: skud
Data: 30-06-2015 21:23:52 
@ nauczyciel matematyki
rozwinalles to co ja napisalem!thanks
 Autor komentarza: hms
Data: 30-06-2015 21:24:05 
@nauczycielmatematyki
2. Glazkow jest ZNAKOMITYM TECHNIKIEM. BRĄZOWY MEDAL OLIMPIJSKI sam z siebie sie nie bierze.

Wilder był takim wirtuozem na amatorce? Nie wiedziałem.

Myślę, że dla Adamka najlepsza byłaby dawna cruiser - do 85kilo
 Autor komentarza: MarkS
Data: 30-06-2015 21:31:11 
KapralWiaderny - super nazwa, bardzo dobrze obrazująca co się dzieje w rosyjskim boksie. Przypomina to trochę czasy NRD. Myślę jednak iż obóz Wildera nie jest głupi i jeżeli my tę przemianę z wersji 1.0 w 2.0 zauważyliśmy to oni również są tak samo spostrzegawczy i podobnie jak Floyd - Paca odetną Powietkina od witamin za pomocą badań antydopingowych. I to dobrze - będzie uczciwsza walka.

nauczycielmatematyki - nie zgadzam się z tobą w ocenie Glazkowa iż jest on naturalnym ciężkim, moim zdaniem jest to taki sam przypakowany cruiser jak Adamek.
 Autor komentarza: nauczycielmatematyki
Data: 30-06-2015 21:37:05 
@MarkS
Kompletnie nie masz racji
Tu masz zdjecie
http://www.fightingclub.pl/wp-content/uploads/2013/11/adamek_g%C5%82azkow.jpg
Glazkow duzy łeb, szerokie WYSOKO ZAWIESZONE BARY - to bardzo wazne, Gołota, Bowe, Ali- naturalni ciezcy zawsze maja wysoko zawieszone bary natomiast przyszywani czesto maja nisko opuszczone barki jak Haye czy Adamek- są naturalnie mniejsi 'dorastają' do tych 188/190 na siłę, nieatletycznie
Na tym zdjeciu co Ci dalem widac bardzo wyraznie, ze Glazkow przy wadze 100 kg zachowuje smukłość, szeroie bary
Adamek przy wadze 98 kg wyglada na nadmuchanego tatusia
Przy Glazkowie wygladal jak kogut przy lwie
Glazkow bil sie z naturalnymi ciezkimi jak Scott czy Chisora i nie bylo widac ZADNYCH, KOMPLETNIE ZADNYCH OZNAK, ze Glazkow jest jakis za mały, za slaby dla nich czy cos w tym stylu
Piszesz strasznie dziwactwa i debilizmy
 Autor komentarza: Matys90
Data: 30-06-2015 21:37:29 
Głazkow jest co najwyżej solidny, żeby nie powiedzieć przeciętny. Na dzisiejszą HW wystarcza to by być w tej szerszej czołówce, ale w mojej opinii nie ma argumentów na Wildera. Nie jest wcale szybki na nogach, to jest outside-boxer, bez specjalnego ciosu, nie wywierałby większej presji niż robił to Stiverne i zostałby obskoczony i rozbity przez Deontaya, piszę to mimo mojej dużej ostrożności względem Amerykanina. No po prostu nie widzę tych argumentów, przecież nie wyboksuje Wildera lewym prostym, a kondycyjnie to starszy pan cruiser Cunningham trzymał się lepiej od niego :/ Taki Molina mógł chociaż liczyć na jakiegoś weselniaka, a Głazkow? :/ Ukrainiec może powalczyć z wieloma z czołówki, zwłaszcza że wciąż mierna i mizerna jest topka HW, ale akurat z Wilderem zupełnie go nie widzę.

Tak w ogóle, biorąc pod uwagę obraz jego walk, to jest też Głazkow na mocnej promocji, bo trochę prezentów mu się już nazbierało. Najpierw prezent w postaci remisu ze Scottem, potem prezent w postaci promocji na przecenianym w HW Adamku, następnie szczęśliwa wygrana z journeymanem Rossym w walce która mogła pójść w obie strony, no i słaba walka z Cunninghamem, którą komentatorzy HBO czy ESPN punktowali dla USS, ale sędziowie znowu nie zawiedli. Normalnie Jessie Vargas wagi ciężkiej ten Głazkow, tak mi się skojarzyło i ze stylu i z umiejętności i z przychylności sędziów ;) Chociaż Vargas w tych półśrednich wagach to ma chociaż jeszcze atut warunków.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 30-06-2015 21:41:32 
Nauczyciel matematyki Rafal 3 wrócil haha. Wilder obu pokona wątpie by brał Głazkowa, Glazkov pójdzie na Czagajeva albo Kliczke..Tutaj nie zarobi wiele, a 25% szans na wygrana . Z Kliczko dostanie ponad banke euro , a Czagajeva pokona i zdobędzie pas za też spore siano..
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 30-06-2015 21:44:30 
Rafalku,
zapomniałeś jeszcze dodać, iż Glazkov jest smutny. Bez tego Twoja litania jest dziwnie miekompletna...
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 30-06-2015 21:45:04 
Smukły, rzecz jasna
 Autor komentarza: nauczycielmatematyki
Data: 30-06-2015 21:45:15 
"Autor komentarza: Matys90Data: 30-06-2015 21:37:29
Głazkow jest co najwyżej solidny, żeby nie powiedzieć przeciętny"

Ty, Panie 'ALIEGO' nie rozpoznalbys potencjału realnego nawet gdyby Ci go pod nos podstawili
Oczywiscie ze Glazkow ma argumenty na Wildera
Juz wyjasniam laikom jak Ty jakie:
Na Wildera bardzo dobry bedzie zawodnik ktory bedzie atletyczny, mlody, szybki na nogach, nieotluszczony, naturalny ciezki, a ktory jednoczesnie bedzie ZWROTNY, bedzie mial kondycje, bedzie dobry technicznie, bijacy kombinacje i dobrze operujacy prostym.

Glazkow wlasnie taki jest. To nie jest typ jakiegos punchera, killera
To typ swietnego technicznie, rodem z ringow amatorskich atlety ktory ZAMĘCZA RYWALA SWOJĄ TECHNIKĄ, DOBRĄ SIŁĄ FIZYCZNĄ I ATLETYZMEM
Własnie nie kto inny jak GLAZKOW BEDZIE ZAJEBISTYM RYWALEM DLA WILDERA

Glazkow JEST szybki na nogach bo jest smukly atletyczny i mlody
Po prostu poki co tego nie pokazywal bo nie musial, natomiast ktos taki nigdy nie byl i nie bedzie wolny na nogach
Pamietam idiotyzmy takich jak Ty przed walka Jennings Kliczko kiedy tez pisali ze Jennings nie jest szybki na nogach
Tymczasem ten Jennings pieknie przetanczyl wiele rund z kliczko tak, ze Wladek nic nie mogl zrobic
szczuply atleta NIGDY NIE BEDZIE WOLNY NA NOGACH. To nie gruby muł jak Powietkin

Glazkow moze zameczyc Wildera swoja technika, kombinacjami i prostym.
Glazkow ma jeden z najlepszych resume w obecnej wadze ciezkiej. Pokonał w czysto technicznej walce ardzo dobrego technika Scotta, pokonal drugiego bardzod obrego technika Cunninghama, pokonal trzeciego bardzo dobrego technika Adamka. Glazkow naprawde ma jeden z najlepszych resume w obecje HW. Taki Powietkin gdyby nie bardzo mocny cios jak na rywali jego gabarytow, z takim Cunninghamem czy Scottem moglby zostac wypykany jak dziecko. Zapewne by ich znokautowal, jednak gdyby odebrac mu troche sily ciosu zostalby wypykany przez nich jak dziecko
 Autor komentarza: Matys90
Data: 30-06-2015 21:47:07 
"Glazkow bil sie z naturalnymi ciezkimi jak Scott czy Chisora i nie bylo widac ZADNYCH, KOMPLETNIE ZADNYCH OZNAK, ze Glazkow jest jakis za mały, za slaby dla nich czy cos w tym stylu"
-
-
Wiem czym to się na 99% skończy, ale co mi tam, zapytam w stylu naszego amerykańskiego korespondenta - "elaboruj proszę?" Bo są tutaj co najmniej dwie rzeczy, które jednak mi nie pasują, proszę nie podpowiadać ;)
 Autor komentarza: MarkS
Data: 30-06-2015 21:47:28 
nauczycielmatematyki - to zdjęci wg. mej opinii potwierdza to co napisałem - Głazkow jest nadmuchanym cruiserem podobnie jak Adamek. Masz prawo do swego zdania. Ja jednak uważam inaczej.
 Autor komentarza: AngryDog
Data: 30-06-2015 21:55:08 
"Zapewne by ich znokautowal, jednak gdyby odebrac mu troche sily ciosu zostalby wypykany przez nich jak dziecko"

:D Masakra...
 Autor komentarza: Matys90
Data: 30-06-2015 21:55:21 
Strasznie się emocjonujesz, ja po prostu analizuję na chłodno style i dotychczasowe WYSTĘPY w ringu, a nie puste rekordy na boxrecu, z których może wynikać dobre resume. Zresztą od tych emocji musiały ci zaparować okulary i nie możesz rozczytać poprawnie nawet tego boxreca, żeby przypomnieć sobie, że ze Scottem sędziowie dali radę zrobić tylko remis :) Głazkow nie zamęczył wacianych Scotta i Cunninghama, stąd też według mnie nie ma szans by zamęczyć Wildera, zwłaszcza że Głazkow przeżywał poważne kryzysy kondycyjne choćby i z tymi starszym cruiserami jak Adamek i Cunningham.

Jak pisałem - Głazkow z innymi pięściarzami może powalczyć, w tym i z Powietkinem, natomiast styl robi walkę i akurat z Wilderem kompletnie go nie widzę.
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 30-06-2015 22:02:06 
Wszystko pięknie, ale kiedy to "Glazkov bil się z Chisorą" Rafalku?
 Autor komentarza: Matys90
Data: 30-06-2015 22:06:36 
Pewnie zaraz po tym jak pokonał Scotta, leciało na ESPN między transmisją pierwszej i drugiej walki SRR z LaMottą ;) Poza tym zepsułeś @GROiLLORT :/
 Autor komentarza: nauczycielmatematyki
Data: 30-06-2015 22:07:35 
Na chlodno to Ty juz synek vel 'ALIEGO' analizowales walke Wilder Stiverne gdzie twierdziles ze Wilder nie ma techniki, cofa sie w linii prostej itd
Na chlodno to Ty juz synek analizowales kiedy twierdziles, ze Jennings jest wolny na nogach i kiepsko go widzisz z Kliczko

Jak bylo widzielismy

Zapamietaj sobie nauke na zawsze chlopcze:
NATURALNY CIEZKI KTORY JEST SMUKŁYM ATLETĄ JAK GLAZKOW CZY JENNINGS NIGDY, PRZENIGDY NIE MOZE BYC WOLNY NA NOGACH

Nie da sie chlopcze
Wolny na nogach moze byc przymuł Powietkin czy inny Stiverne
Nie ktos taki jak Jennings czy Glazkow
A w praktyce widziales jak Jennings krecil koleczka wokol Wladka, a przed walka wypisywales idiotyzmy, ze jest wolny na nogach
Nie osmieszaj sie chlopcze

OWSZEM GLAZKOW ZAMECZYL Scotta i Cunninghama i dlatego wygral, a Twoje paranoje i teorie konspiracyjne ze Glazkow przegral itp nikogo tu nie obchodza

Zajmujemy sie faktami a nie Twoimi schizofrenicznymi urojeniami
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 30-06-2015 22:08:41 
Mea culpa, mea maxima culpa @Matys.
 Autor komentarza: skud
Data: 30-06-2015 22:13:31 
Po ostatnim show Wildera,HBO ,chce Browna bo moze byc podobny przebieg walki))
 Autor komentarza: MarkS
Data: 30-06-2015 22:14:54 
GROiLLORT, Matys90 - Hi, Hi.
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 30-06-2015 22:14:58 
skud Data: 30-06-2015 20:39:24
A czy w dobrowolnej walce bokser nie musi byc w pierwszej 15 rankingu?Tak jak np. byl Sosnowski czy Wach.
*
*
Musi, ale do pierwszej piętnastki w zasadzie każdego da się wcisnąć.
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 30-06-2015 22:15:50 
teanshin Data: 30-06-2015 20:14:10
Co wy pieprzycie, Wawrzyk po przegranej przez KO z numerem 2 WBC, obiciu dwóch dziadków i po rocznej przerwie miał by dostać walkę o pas???
*
*
Tu nie chodzi o walkę o pas.
Miałby być kolejnym (łatwym) kolesiem do obicia.
 Autor komentarza: robsonpodlasie
Data: 30-06-2015 22:19:06 
Rafaltheo wrócił i znów robi się mega syf w komentarzach. Gadanie o bzdurach i teoriach człowieka który chyba jest chory psychicznie. Moderacja podobno miała z tym walczyć, zobaczymy czy ma zamiar walczyć czy woli by ten portal zchodził na psy.
 Autor komentarza: skud
Data: 30-06-2015 22:19:32 
Wawrzyk za dlugo byl nie aktywny zeby ,teraz dostac nawet walke o pasek Silver Baltic!
 Autor komentarza: skud
Data: 30-06-2015 22:23:49 
Wlodarczyk-Masternak na PBN!Pisza u komkurencji.Saleta z Adamkiem zostali tak zjebke u kibicow ze ich dokoptowali .PPV inaczej by sie nie sprzedawalo!
 Autor komentarza: Matys90
Data: 30-06-2015 22:25:16 
Praktycznie w ogóle nie analizowałem walki Jennings-Kliczko i nie wydaje mi się, żebym pisał cokolwiek o nogach Jenningsa. Poza tym cały pierwszy akapit to argument ad personam, czyli merytoryczny kibel.

Z drugim akapitem nie zgadzam się w tym zakresie, że ja mówię o kwestiach stylu pięściarza, a nie umiejętnościach czysto motorycznych. Głazkow nie skraca ringu, do tego ma problem ze skróceniem dystansu, na dowód - polecam obejrzeć walkę ze Scottem, którą przypominam a propo zarzucania urojeń - oficjalnie zremisował. Głazkow może nawet biegać 100m poniżej 10 sekund, ale w ringu ma problem gdy przeciwnik używa tzw. "angles" czyli kątów po naszemu, gdy schodzi z linii ciosu po swojej akcji, bo Wiaczesław potrzebuje czasu, żeby się odpowiednio ustawić i zacząć wyprowadzać ciosy. Dowód - walka ze Scottem, ale również wspominane walki z Rossym czy Cunninghamem, zwłaszcza pierwsza połowa każdej z tych walk. To mam na myśli gdy mówię, że nie jest szybki na nogach.

Dalej znowu jest bezwartościowy merytorycznie ściek argumentów ad personam, który pomijam.

Co do przedostatniego akapitu, przypominam - ze Scottem nie wygrał, wbrew temu co tu uparcie powtarzasz, a to jak wyglądał z Cunninghamem jest bardzo istotne, bo skoro nie potrafił zamęczyć zawodnika niższej wagi, starszego, bez ciosu, co więcej w końcówce miał większe problemy kondycyjne niż tenże cruiser, to trudno o tym zapomnieć w kontekście ewentualnego starcia z pięściarzem o takich atrybutach jak Wilder.

Ostatnie zdanie to znowu bezwartościowe merytorycznie ad personam.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 30-06-2015 22:38:33 
Włodarczyk-Masternak? To dopiero informacja :) Tak przy okazji - Włodarczyk to świetna ilustracja smukłego atlety, który jest wolny na nogach, tzn. ma problem z podejściem do rywala, skracaniem ringu, też musi wyczekać aż będzie w optymalnej pozycji do wyprowadzania ciosów zanim te ciosy wyprowadzi, itd. Głazkow to rzecz jasna przy Krzyśku i tak baletnica, ale wiadomo o co chodzi ;)

Jak to nieznane są ścieżki Pana ;) musieli panowie Diablo i Master znaleźć się przy ścianie, czy raczej przy podłodze, żeby zrobić taką walkę. Złośliwa natura pierwsze pytanie mi podsuwa - ciekawe który się bardziej "zepnie" w ringu :P
 Autor komentarza: ricksonVELroycer
Data: 30-06-2015 22:42:53 
Głazkov dla Wildera?

Sytuacja jak u Kovaliow Stevenson. Duva trzyma z HBO, Ci drudzy z SHO.
 Autor komentarza: nauczycielmatematyki
Data: 30-06-2015 22:43:56 
@robsonpodlasie
"czy woli by ten portal zchodził na psy."

"ZCHODZIŁ" NA PSY?

Z cala pewnoscia takie nieuki po zawodowce jak Ty zanizaja tutejszy poziom, nie natomiast ja
 Autor komentarza: nauczycielmatematyki
Data: 30-06-2015 22:55:27 
Nie zrozumiales
Ty, trollilort rocky86 czy inny nieuk- w kazdym razie ogolnie ktorys z Was wypisywal pierdolety, ze Jennings jest wolny na nogach i ze przegra przed czasem szybko

Naprawde roznicie sie tylko nazwą nicka niczym wiecej
Intelekt i idiotyzm ten sam
Co do tego 'angles' czy co Ty tam znowu za kretynizmy ktorymi sie kompromitujesz po kazdym nietrafionym typie (ktory to juz raz?) wymysliles: masz tu jak krowie na rowie synek walke: https://www.youtube.com/watch?v=sdur3LfmtRk

Podaj momenty gdzie Glazkow potrzebuje czasu aby sie ustawic i wyprowadzac ciosy
Konkrety, bo Twoje debilizmy juz dokladnie znam odkad sie tu pojawiles Panie cytuję Ciebie: "ALIEGO"

Zamiast używac trudnych slowek 'angles' i inne pierdolety pokaż swoją wiedzę W PRAKTYCE SYNKU
Jak na razie to ciagle Twoje typy przed walkami się NIE SPRAWDZAJĄ
Coś to Twoje 'angles' synek nie działa
Coś za dużo u Ciebie 'angles' czy innego pierdolenia o szopenia a za mało konkretnego CZYTANIA BOKSU, zjedzenia na nim ZĘBÓW (na wielu, wielu walkach- oglądania WALK A NIE HIGHLIGHTSÓW I OPISÓW) i rozumienia go

Nie przegaduj mi tu synek tylko podawaj momenty z tego filmiku na potwierdzenie Twoich paranoicznych debilnych teorii

Co do Cunninghama, to jak na razie Cunningham wygrywa z kazdym w HW poza Furym- z Adamkiem tez w ringu wygrał
Jakbys ogladal walke Scott- Glazkow i nie byl intelektualnym impotentem, to zobaczylbys, ze Glazkow czesto odpychal czysto fizycznie i silowo Scotta, nacierał i spychał go siłą czysto cielesną- atletyczną- na liny. Kto jak kto ale 193 cm 105 kg Scott jest naturalnym niemałym ciezkim. Adamek by biegał od liny do liny z Scottem, jak zawsze, natomiast Glazkow go fizycznie stłamsił. Wiec idiotyzmy ze Glazkow to nie natural HW są spotykane u laikow ktorzy jak Ty wypisywali debilizmy ze WILDER ZOSTANIE ROZWALONY PRZEZ STIVERNE'A, ZE NIE MA TECHNIKI ETC. PAMIETAMY CO PISALES MATYS90. PAMIETAMY TWOJE, UWAGA: 'ALIEGO' XD
 Autor komentarza: Matys90
Data: 30-06-2015 22:59:49 
Wyraziłem swoją opinię, dziękuję za uwagę, niestety do pewnych rzeczy jak kultura osobista i umiejętność dyskusji potrzebne jest nie wyższe wykształcenie, a podstawowe wychowanie, którego tobie wyraźnie brak.
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 30-06-2015 23:01:10 
Tak szczerze, gdyby jakimś cudem do alki Gazkow vs Wilder doszło,to Wilder miałby w końcu prawdziwy test.
Wcale nie musiałby przejść go pozytywnie.
Głazkow miał swoje "brzydkie" walki, jest dość nierówny, jeśli chodzi o formę, ale Głazkow jest bardzo solidnym pięściarzem.
Wydaje się, że on cały czas zbiera doświadczenie.
Jest dość szybki, dobry technicznie, potrafi uderzyć.
Byłby solidnym rywalem, dla cały czas pompowanego Wildera.
Po walce z nim można by o Wilderze powiedzieć coś konkretnego, bo na razie to tylko tyle, że dużo ryjem kłapie :-)
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 30-06-2015 23:02:33 
* do walki Głazkow vs Wilder doszło
 Autor komentarza: ricksonVELroycer
Data: 30-06-2015 23:06:03 
Matys90

Znowu dostanie bana, nie wiem, który to już raz bo się pogubiłem XD
 Autor komentarza: ricksonVELroycer
Data: 30-06-2015 23:09:31 
Siema Rollo ;-)

Moim zdaniem Wilder którego nie lubię, wygra z Głazkowem jeśli dojdzie do walki. Głazkov dla mnie to powyżej średniej bokser.. a że zlał Adamka.. ostatnio pisałem, że gdyby nie roger, ziggy, sztab cały do chuja to spokojnie by wygrał z ukraińcem.
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 30-06-2015 23:09:41 
ricksonVELroycer
graba
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 30-06-2015 23:14:46 
rozumiem ze nauczycielmatematyki to rafal ? :D
 Autor komentarza: skud
Data: 30-06-2015 23:15:20 
Glazkow jest z Novorosji a konkretnie z Luganska a nie Ukrainiec!
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 30-06-2015 23:15:20 
p.s. a co z wawrzykiem co wczoraj cos slyszalem? :D :D :D to bylo na powaznie co borek wypisywal? :D
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 30-06-2015 23:15:40 
Glazkov bylby dobra imitacja Saszy... taka sporo gorsza wersja choc we wszystkich aspektach conajmniej przyzwoity.
 Autor komentarza: ricksonVELroycer
Data: 30-06-2015 23:18:45 
LegiaPany

Tu nie trzeba nicka, żeby się zorientować :D Śmieszny jest :-)
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 30-06-2015 23:20:11 
gdy przeczytalem jak wytycza komus pisownie "aliego" to wiedzialem ze to on :D
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 30-06-2015 23:27:55 
a co jest? rafalka zbanowali??? czy to juz kolejna z jego jazni sie oddzywa?
 Autor komentarza: ricksonVELroycer
Data: 30-06-2015 23:37:47 
Dajmy mu spokój Panowie bo coś sobie jeszcze zrobi ;-)
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 30-06-2015 23:39:49 
Drodzy @orgowicze,

mamy niewyobrażalne szczęście, że wśród nas zagościł tak wybitny specjalista jak @rafaltheo vel @rafal3 vel @nauczycielmatyematyki.

Nawet w wirtualnej przestrzeni ten zacny mąż i wybitny erudyta wprost emanuje błyskotliwością, kulturą, inteligencją, wiedzą o: boksie, matematyce, ojczystym języku, ekonomii, fizyce, fryzjerstwie i męskiej fizjonomii.

Treść wszystkich jego postów powinna być w kamieniu wykuta, aby zachować te światłe, rewolucyjne myśli dla przyszłych pokoleń.
 Autor komentarza: ricksonVELroycer
Data: 30-06-2015 23:39:55 
skud

Glazkow jest z Novorosji a konkretnie z Luganska a nie Ukrainiec!

Występuje pod flagą Ukrainy. Więc czuje się ukraińcem.
 Autor komentarza: nauczycielmatematyki
Data: 30-06-2015 23:45:04 
@matys90
Tak jak Ci dzieciaku wyjasnialem
Ty tutaj za duzo pyskujesz trudnymi slowkami
PRZYCHODZI WALKA- DAJESZ SWOJ TYP- JAK SIE SPRAWDZI, TO MASZ DUZEGO PLUSA
Tak to dziala czaisz synek? Nie rzucaj mi tu trudnymi slowkami, bo zaimponowac to Ty mozesz dziecko swojej babci z Kielc a nie mi
PO OWOCACH ICH POZNACIE DZIECIAKU, a nie po pierdoleniu trudnymi slowkami i amerykanizmami

Zapamietaj sobie synek:
PRZYCHODZI WALKA- PODAJESZ SWOJ TYP- CHCĘ WIDZIEC TWOJ TYP
Potem rozliczymy Cie co tak naprawde wiesz o boksie,
I nie rzucaj mi tu trudnymi slowkami bo jak ja Ci rzucę trudnymi slowkami (ja, mgr inż), to zwątpisz w sens swojego istnienia
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 30-06-2015 23:47:32 
tak mowi rafalek wiec tak jest! S Y N E K!!!
 Autor komentarza: ogierinho1
Data: 30-06-2015 23:48:03 
Borek wrzucał, że Wawrzyk może być przeciwnikiem Wildera, tylko na jakiej zasadzie niby...
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 30-06-2015 23:48:03 
HAHAHAAHHAHAHA... co za mitoman!
 Autor komentarza: skud
Data: 30-06-2015 23:48:14 
@Rikson -Glazkow jest z Novorosji a konkretnie z Luganska a nie Ukrainiec!

Występuje pod flagą Ukrainy. Więc czuje się ukraińcem.

Wystepowal bo tak byl zarejestrowany ale zmieni.Jak nie to mu kaza!(nacjonalisci)Kownacki jest w rejestrze jako USA,chyba dla wygody skoro tam w mlodym wieku tam wyjechal na stale.Ale wychodzi z flaga Polski.
 Autor komentarza: ricksonVELroycer
Data: 30-06-2015 23:49:29 
skud

Póki co nie zmienił więc komentarz zbędny
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 30-06-2015 23:49:48 
Glazkov to sredniak.Niczym specjalnym(no moze poza wielkim lbem)sie nie wyroznia na tle innych hevy
Nie jest ani warunkami fizycznymi,ani sila ciosu,szybkoscia,technika,obrona,itd.
Nawet ten jego prosty nie jest taka bronia jak np u Puleva.Pamietam ze walke na proste przygrywal w poczatkowych rundach z Hamerem,az ten posypal sie psychicznie i oddawl walke
Nawet kondycyji nie ma najlepszej.Ja nawet nie sklasyfikowalbym go w pierwszej 10 hevy
Glazkov nie ma czym postraszyc Wildera.W najlepszym razie przegralby na punkty
Natomiast Brown,ma cios i jest bardzo silny fizycznie.Chcialbym zobaczyc jakby Wilder poradzil sobie w klinczach z taki rywalem.Pod warunkiem,ze Brown nie dostalby KO w 1 rundzie...
 Autor komentarza: ricksonVELroycer
Data: 30-06-2015 23:51:37 
GROiLLORT

To było świetne ;-)
 Autor komentarza: Raaadziu
Data: 30-06-2015 23:58:25 
Na pewno nie dojdzie do walki z Glazkowem. Przynajmniej nie przed Powietkinem. Moim zdaniem Adamek przegral z Glazkowem glownie przez roznice wieku. Mozna mowic o gownianym trenerze itp, ale podczas walki bylo widac lepszy refleks ukrainca i tyle. Wiesiek nie jest jakims supermenem wagi ciezkiej. Zawodnik pokroju Jenningsa, Adamka( w wadze ciezkiej), Czagajewa, Cunninghama i wielu innych.
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 01-07-2015 00:04:15 
andrewsky Data: 30-06-2015 23:49:48
Glazkov to sredniak.Niczym specjalnym(no moze poza wielkim lbem)sie nie wyroznia na tle innych hevy
Nie jest ani warunkami fizycznymi,ani sila ciosu,szybkoscia,technika,obrona,itd.
Nawet ten jego prosty nie jest taka bronia jak np u Puleva.Pamietam ze walke na proste przygrywal w poczatkowych rundach z Hamerem,az ten posypal sie psychicznie i oddawl walke
Nawet kondycyji nie ma najlepszej.Ja nawet nie sklasyfikowalbym go w pierwszej 10 hevy
Glazkov nie ma czym postraszyc Wildera.W najlepszym razie przegralby na punkty
Natomiast Brown,ma cios i jest bardzo silny fizycznie.Chcialbym zobaczyc jakby Wilder poradzil sobie w klinczach z taki rywalem.Pod warunkiem,ze Brown nie dostalby KO w 1 rundzie...
*
*
Niby racja, ale czym takim wyróżnia się Wilder?
Gdyby nie był Amerykaninem, gdyby nie promowano go tak nachalnie, gdyby nie podstawiano mu rywali, to pewnie mało kto zwróciłby na niego uwagę, na jego "talent".
Wilder wyróżnia się warunkami fizycznymi, ciosem (który chyba jest mocno przereklamowany), no i chudymi nóżkami :-)
Może ten cios Wildera faktycznie jest mocny (na razie udowadniał to tylko na słabych rywalach), ale zadaje go mocno odkryty, robi po prostu wiatraki. Pięściarz solidny, z wyższej półki, wiedzący co w trawie piszczy" zapewne wieidziałby jak się prszed nim bronić, a przede wszystkim jak skontrować takiego "rozpaczliwca".
 Autor komentarza: ricksonVELroycer
Data: 01-07-2015 00:21:38 
Rollo Wilder to boomobijca, ale Glazkov poza Adamkiem (wykończonym przez Rogera, sztab) cunninghamem- watą, to średniak powyżej.

Chciałbym żeby pobił czarnoskórego, ale tak nie będzie bo czarnoskóry "chuj nie mistrz" to wygra bo lepsze warunki fizyczne i cios i to wystarczy.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 01-07-2015 00:22:37 
nauczycielu

moj typ jest taki ze jon jakos wroci do zycia - specjalisto od wszystkiego ;)
 Autor komentarza: skud
Data: 01-07-2015 00:39:27 
Nie zapominajmy o Pulewie ,ktory bylby wyrownanym rywalem dla Wildera.Do porownania walka z Dimitrenko jak go poskladal w 11 rundzie.
https://youtu.be/LcbNrODw9kA
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 01-07-2015 00:45:22 
Nigdy tu na portalu nie bedzie kultury , bo widac ze nikt sobie nic nie robi z moderatora takie straszenie ze kazde konto nastepne bedzie blokowane od razu jak widac tylko osmiesza moderacje a banicie to wisi kolo pisi i przechodzi do ataku nastepnego dnia :)
Co do przeciw ika wildera to bankowo nie bedzie to ani glazkow gdyz on czeka bo jest obowiazkowym pretendentem do kliczki z ibf , a browne tez czeka bo ma zapewn iona walke o pas regular wba ze zwyciezca pianeta czagajew i duzo wieksze szanse na wygranie tej walki niz wilderem wiec pewnie narazie poczekaja na swoje szanse a potem jeden i drugi chetnie wtedy zawalczy dopiero z wilderem
 Autor komentarza: AngryDog
Data: 01-07-2015 00:46:36 
"Nie zapominajmy o Pulewie"

No czekam z niecierpliwością aż się w końcu Bułgar przypomni. To bardzo dobry pięściarz i o ile Władek go nie rozbił może jeszcze sporo namieszać. Wildera niech na razie jednak unika\\\\
Po mocnym nokaucie jaki mu zaserwował Władimir walka z kimś kto bije tak mocno od razu mogłaby przynieść opłakane skutki.
Zresztą umówmy się. Więcej będzie można powiedzieć po walce z Powietkinem która będzie prawdopodobnie najbliższym "wielkim" wyzwaniem w karierze Wildera. A po niej to Deontay może potrzebować czasu na odbudowanie.
 Autor komentarza: Scumbag
Data: 01-07-2015 00:51:30 
OjciecZradioMaryja

,,Nigdy tu na portalu nie bedzie kultury''.....

Dokładnie - już wielokrotnie tych chamów bez kultury (up)redakcja banowała a oni
wracają tu jak bumerangi.Mało tego jeden na drugiego donosy pisze. Już niżej upaść nie można.Dno i szambo, nie wspomnę o honorze bo oni nie wiedzą co to...
 Autor komentarza: AngryDog
Data: 01-07-2015 00:51:31 
"a browne tez czeka bo ma zapewn iona walke o pas regular wba ze zwyciezca pianeta czagajew i duzo wieksze szanse na wygranie tej walki niz wilderem"

Browne ma zapewnioną walkę o pas WBA regular? A czy nie jest czasami tak że wygrany ze starcia Pianeta vs Czagajew musi zmierzyć się najpierw z Fresem Oquendo?
Myślę że Browne nie będzie aż tak cierpliwy tym bardziej że zarobić więcej zarobi za starcie z Wilderem raczej.
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 01-07-2015 00:53:36 
Niech nokautuje Glazkova to będzie mniejsza kolejka do Wladimira i Ukrainiec nie będzie zwlekał z pojedynkiem z Furym, a potem Wilderem. (Klitschko zawsze może wziąć Wieśka przed Furym)
 Autor komentarza: ricksonVELroycer
Data: 01-07-2015 00:54:22 
Povietkin z taką formą jaką zaprezentował w ostatnich trzech walkach nie będzie miał większych problemów z Wilderem.
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 01-07-2015 00:59:37 
Fakt jeszcze oquendo ma niby walczyc to tam juz sie niezly burdel zrobil z ta kolejka bo browne niby tez czeka na walke o regular wba :) ale ojciec jest za i bardzo chetnie by zobaczyl walke browne i wilder we wrzesniu ,bardzo :)
 Autor komentarza: Scumbag
Data: 01-07-2015 01:03:43 
GROiLLORT

dokładnie tak
 Autor komentarza: Scumbag
Data: 01-07-2015 01:05:05 
OjciecZradioMaryja

ja bym wolał wildera z joshuą
 Autor komentarza: ricksonVELroycer
Data: 01-07-2015 01:05:58 
Scumbag

Byłem zbanowany raz jeden jedyny i zastanów się to co piszesz bo obrażasz nie mnie, a pozostałych- innych. Nigdy nie doniosłem i nie doniosę bo nie byłem, nie będę konfidentem.
Jeżeli wiedziałbyś czym jest honor, uczciwość, godność to nie pisałbyś takich bzdur.

A jak piszesz to wskaż kto. Bo zachowujesz się jak przewodniczący KC.
 Autor komentarza: Scumbag
Data: 01-07-2015 01:08:16 
ricksonVELroycer

Powetkina jeśli dobrze przed walką z Wilderem nie przebadają na zawartość koksu to
może dość łatwo uporać się z Wilderem.
Rusek ewidentnie coś bierze - coś co sprawia że jest mega kozak ostatnio.
 Autor komentarza: ricksonVELroycer
Data: 01-07-2015 01:11:35 
Scumbag

Nie był złapany więc nie ma dyskusji.

Nie zmieniaj tematu.

Dobranoc
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 01-07-2015 01:17:50 
Scumbag
:) ojciec tez by wolal ale joshua jest swietnie prowadzony i chca powoli podnosic mu poprzeczke i musimy poczekac jeszcze z rok :) o ile kacap nie zakonczy wielkich nadzieji ameryki o dominatorze wilderze :)
Ale jezeli juz to ojciec czuje ze pan Tadek by dal lepsza walke z wilderem niz pierwszych przynajmniej 20 przeciwnikow :)
 Autor komentarza: Scumbag
Data: 01-07-2015 01:17:51 
ricksonVELroycer

Raz każdemu się moze zdarzyć.
Ale jak banują kogoś 3 czy 4 razy a ten wraca to coś z jego głową jest nie tak.
Pytasz kto?
1.Rafałek
2.Hotdog

ps.
Copa tez banowano kilka razy z tym że cop był prowokowany przez wielu a raz został
niesłusznie zbanowany wiec o nim nie piszę.To taki wyjątek jak w polskiej ortografii skuwka czy ósmy itp:)

Pozdr
 Autor komentarza: ricksonVELroycer
Data: 01-07-2015 01:24:17 
up

Zdarza się, prawda.

Ps. Co do copa to raz został wypunktowany i zamilkł, drugim razem przyznał rację, a następnie stwierdził, że nie pamięta.
Oceniał nie będę, ale samo przez się daje jakiś pkt widzenia.
 Autor komentarza: Scumbag
Data: 01-07-2015 01:26:21 
OjciecZradioMaryja

Zły jestem na Wacha bo to był jedyny polski ciężki który miał szanse na mistrzowski pas
po Gołocie.
Na Adamka ze względu na jego słabe warunki na wagę cięzką nie liczyłem i nie mam do niego pretensji, ale taki Wach.
Chłop 2 metry i z betonową szczeką.
Cotu więcej chcieć.
Przez lenistwo zmarnował szansę.
teraz to już za późno.
Szkoda wielka szkoda....

Chyba już nigdy jnie będziemy mieć mistrza w wadze cięzkiej...

Szpilka - bez szans.
Chociaż chłopak się stara ale nic z niego nie będzie.Nie przeskoczy już pewnego poziomu....
 Autor komentarza: ricksonVELroycer
Data: 01-07-2015 01:26:51 
Scumbag

Czas wypocząć.

Pzdr

Dobranoc
 Autor komentarza: Scumbag
Data: 01-07-2015 01:28:12 
dobranocka
 Autor komentarza: Scumbag
Data: 01-07-2015 01:43:16 
ricksonVELroycer

,,Czas wypocząć.''


To chyba najmądzejsze proste zwykłe słowa jakie dziś usłyszałem.

Idę spać.
Jeszcze raz dobranoc :)
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 01-07-2015 09:37:23 
Powinien wziąść Głazkowa , miło będzie jak utłucze Ruska .
 Autor komentarza: rocky86
Data: 01-07-2015 10:58:00 
No i znów poleciał rafałek ;-)

Idzie na rekord
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 01-07-2015 13:06:04 
Szczerze powiedziawszy to Was nie rozumiem (co niektórych).
Jak moderator się "rozszaleje", to "płacz", że jak to... itd.

Jak nie reaguje, to gorzkie żale, że kultura no stronie nie taka.

Jak dla mnie, kultura na stronie jest właśnie taka, jaka ma być - czyli jest trochę chamsko, ale w normie. Tak akurat.

Że Rafał komuś pojedzie...? Jest takie więzienne powiedzenie "Damskie się nie liczy".
Chodzi o to mniej więcej, że jak kobieta powie do faceta np "Ty chuju", to się nie liczy, nie zwraca się na to uwagi, bo to powiedziała kobieta.
To samo z Rafałem - jeśli komuś pojedzie, to... Rafalali się nie liczy :-)
Mnie tam on rozśmiesza. Nawet jak jedzie po mnie :-)
[choć mnie się nie czepia, ostatnio, nie wiedzieć czemu ;-)]
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 01-07-2015 22:43:02 
Wilder na showtime a glazkow na Hbo wiec do walki chyba niedojdzie

Glazkow nie twierdze ze to Bardzo dobrz ciezki ale to solidny jesli nie bardzo solidny ciezki dobry amator taki maly ciezki atleta 100 kg .1,90 zero tluszczu nie napopowany jak Szpilka
ma w miare twarda szczeke, poukladany technicznie, zrownowazonz psychicznie
walczy nierowno moze dla tego ze zmienia trenerow czesto
gdyby mial takiego strzala jak chocbz Hey bylby grozny dla kazdego wtzm dla Wildera
Dla wildera nie bedzie miesem armatnim jakis tam opor mogl by postawic ale
Wilder prawdopodobnie przey tko bz wzgral pod koniec walki
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 01-07-2015 22:50:29 
Wlasnie co z Pulewem kiedy wraca cwaniak taki ale dobrz fighter twardziel Wlad go pieknie znokaltowac
ale tak na poczatku na Wlada nie ruszyl na poczatku nawet Legendarny bialy Panczer Corrie Sanders

taki zadzior o ile sie pozbiera po ko do Wlada a chyba tak bedzie moze namieszac w czolowce
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.