PROMOTOR MULLERA ZAPOWIADA REWANŻ Z MASTERNAKIEM. ZNOWU W RPA?

Rodney Berman, promotor Johnny'ego Mullera (19-4-2, 13 KO), który w sobotę w RPA w skandalicznych okolicznościach pokonał Mateusza Masternaka (35-3, 25 KO), ogłosił, że niebawem dojdzie do walki rewanżowej.

Berman zaproponował polskiemu pięściarzowi rewanż na jego podwórku, ale w odpowiedzi obóz "Mastera" oświadczył, że może nawet walczyć w RPA, pod warunkiem, że w składzie sędziów punktowych znajdzie się jeden Niemiec, jeden obywatel RPA oraz jeden arbiter neutralny.

Promotor jest na tak, ponieważ, jak tłumaczy, czuje, że werdykt w pierwszej walce był niesprawiedliwy. Poza tym nie chce psuć dobrych relacji z promującą Masternaka grupą Sauerland Promotion. - Bałagan w jednej walce, nawet jeżeli jest wyłącznie efektem pracy dwóch sędziów, nie jest warty narażania tych relacji na szwank - oznajmił.

W sobotniej walce Muller był dwukrotnie liczony i wyraźnie przegrał większość rund, ale mimo to po gospodarsku przyznano mu zwycięstwo punktowe. Promotorzy Polaka złożyli już protest na ręce władz boksu południowoafrykańskiego boksu. - Fakt, że w dwóch różnych rundach były dwa liczenia, oznacza, że pan Muller musiałby wygrać każdą inną rundę tego 10-rundowego pojedynku. Żaden obiektywny obserwator nie punktowałby w ten sposób. W boksie jest wiele kontrowersyjnych decyzji, ale część z nich może iść w obie strony. Ta mogła pójść tylko w jedną - stwierdzono w proteście.

Grupa domagała się zmiany werdyktu walki na korzyść Masternaka. Oświadczyła, że dopóki taki krok nie zostanie podjęty, prawdopodobnie nie będzie wysyłać swoich zawodników na walki do RPA.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 09-06-2015 10:35:29 
Po winni żądać zmiany werdyktu, a nie jakieś tam rewanż.
Kto chce oglądać tego Mullera i czym on niby zasłużył na rewanż?
Cienki jest i tyle.
Teraz Master pewnie by go nokautoał
 Autor komentarza: un4given
Data: 09-06-2015 10:36:54 
I to jest ten big news który zapowiadał promotor Mullera ? Rewanż nie jest potrzebny bo Masternak wygrał wyraźnie 1 walkę.
 Autor komentarza: Chinaski1
Data: 09-06-2015 10:37:56 
Niech zmienia wynik a Master niech tam jedzie mu najebac konkretnie, przy okazji niech namierzą adresy tych przekupnych skurwli i niech wpadna tam z czarną nabojką i spuszcza im manto bijąc ich nogami Pistoriusa zamiast pałami bejsbolowymi :-)
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 09-06-2015 10:41:02 
W RPA już gorsze były wałki i kuriozalne decyzje,np.Harry "The Terminator" Simon vs. Ronald "Winky" Wright.
 Autor komentarza: Emsiem
Data: 09-06-2015 10:53:08 
Co to k**** arbiter neutralny?! To reszta jaka będzie? Sauerland nie powinien się w ogóle wypowiadac na temat werdyktów. Szkoda tylko Mateusza...
 Autor komentarza: rafal3
Data: 09-06-2015 10:57:57 
Czyli jednak nie zrobia z tego No Contest?
Zenada
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 09-06-2015 11:28:01 
Nie szłyszałem NIGDY aby zmieniono werdykt sędziowski. Chisora tez przeciez zostal przekręcony na ziemi niemieckiej z Heleniusem i co ? i nic. Master wygrał bardzo zdecydowanie i chociaz NO CONTEST pewnie by bylo do wywalczenia ale to by sie stajnia musiala o to postarac a z tego co czytamy to leją ciepłym moczem na karierę Polaka.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 09-06-2015 11:32:45 
rafal

specjalnie dla ciebie zrobia z tego song contest
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 09-06-2015 11:33:38 
un4given

to samo pomyslalem



kapral

to akcja zeby sauerland mial alibi ze "cos tam probowal"
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 09-06-2015 11:37:09 
w jedynej wzmiance na stronie sauerlanda o walce masternaka(a chyba 3 czy 4 w ogole odkad tam poszedl!!!!) promotor mateusza przedstawia mullera i masternaka jako 2 "rownorzednych" zawodnikow

no przeciez jaja......

wiecej dowodow? :/
 Autor komentarza: Clevland
Data: 09-06-2015 11:53:34 
Master powinien powiedzieć:
-zmieńcie werdykt, to będzie rewanż. Popieram prawdę, a to było oszustwo.

Sędziowie powinni zostać ukarani odsunięciem na 2lata.
 Autor komentarza: ByWayOfKnockout
Data: 09-06-2015 11:54:12 
@LegiaPany
W połowie walki słychać strzały, a za werdyktem podobno stoi loża masońska.
 Autor komentarza: Clevland
Data: 09-06-2015 12:03:37 
Sauerland nie wyłożył euro i stąd Master przegrał.
Sędzia Niemiecki i niezależny- przecież SauerLand musiałby za to zapłacić.

Master nie przyciąga polskich kibiców, przegrywa walki to w niego nie inwestują...
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 09-06-2015 12:11:06 
Niewiem czy da się zmienic werdykt choc to oszustwo gdzie zawdonik 2 razy posadził na deski rywala i dodatkowo wygrał 9 a 10 rund a biały z Rpa najwyżej 2 takie wałku nieprzypominam soebie zeby dawno był w boksie.

A Saderland powinien walkę zaorganizować W Niemczech i niech do Niemiec przyjedzie Muleller a Maternak znowu w rpa ma walczyć.
Widać że Master nie jest pupilkiem Saderlandów nikogo nikt z nich nie poejchał do Rpa ale po smrodzie i ogólnym proteście środowiska bokserskiego Zdecydował się złożyć Protest
 Autor komentarza: ByWayOfKnockout
Data: 09-06-2015 12:15:57 
@Clevland

Istotną kwestię poruszyłeś, z tą tezą, że Master nie przyciąga polskich kibiców. To chyba nie kwestia tego, że przegrywa, ale bardziej tego, że jest kulturalnym człowiekiem, prowadzącym normalne życie. Z nikim się nie bił na konferencjach, nikomu nie groził że mu zje lub zrobi dzieci. Nawet go na dopingu nie złapali. I to ma poszukującego wiecznej sensacji Polaka zadowolić? Tu bym upatrywał przyczyny tego, że promotorsko nie jest zbytnio holowany do przodu.
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 09-06-2015 12:15:59 
a fakt Sędziowie powinni być ukarani wieloletnią dyskwalifikacją za taki przekręt,
to sama ta sędzina Co śedziowała walkę Maywether - Alvarez co dała remis co prawda to nie przesodziło o wyniku ale smród pozostał nie pierwszy raz w boksie takie są wałki kontrowersje i pewnei nie raz będą.

Może to nie jest do końca porównanie
przypomina mi się Walka Gołota - Ruiz 2 razy na deskach ale potem Ruiz Wygrywa na punkty z tym że Andrzej oddał póniejsze rundy a tu Masternak wygrał 2 razy dechy i 9 lun 1o rund wiec troche innna sytuacja
 Autor komentarza: Chinaski1
Data: 09-06-2015 12:22:16 
A może Burowie dobra kasę płaca Suerlandom. Dwie walki, to dużo więcej kasy, a twitterowanie że skandal to tylko tak dla picu. Ile jest waznych walk bokserskich w RPA? Ostatnio których z tych murzynków chyba z juniorciężkiej. Może tam lewa kasa idzie aż miło, a Master w tym wszystkim? Toż to tylko Polaczek, z narodu, który dopiero co przestał podpierdalac nam auta...
 Autor komentarza: rafal3
Data: 09-06-2015 12:35:27 
"Autor komentarza: ClevlandData: 09-06-2015 11:53:34
Master powinien powiedzieć:
-zmieńcie werdykt, to będzie rewanż. Popieram prawdę, a to było oszustwo."


Ty se jaja robisz?
To Master jest tu w pozycji proszącej a nie Muller
Oni w ogole moga nie dawac mu rewanzu- wygrana maja w rekordzie i co ich to interesuje
Z takim Twoim podejsciem to bys sie z pewnoscia nadawal na negocjatora biznesowego xD

Rewanz to kiepskie rozwiazanie, jednak predzej Masternak powinien wziac rewanz (jesli nic innego sie nie da) niz nie wziac.
Wygra i bedzie miec bilans 1-1 z Mullerem a porazka byc moze zostanie zapomniana.
Inaczej bedzie miec 0-1 i od razu bedzie przegrany w oczach wielu w wielu innych negocjacjach
 Autor komentarza: ShannonBriggs
Data: 09-06-2015 14:33:53 
Przed chwilą Mateusz napisał, że nie interesuje go, jak i Sauerlanda żaden rewanż, tylko zmiana werdyktu.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 09-06-2015 15:38:54 
btwon

haha dowcipnisiu

tzn o jakich Polskich kibicow chodzi ktorych rzekomo master nie prtyciaga?????

czy sauerland wie ilu ludzi oglada mastera w Polsce gdy walczy? jezeli chodzilo o Polskich kibicow w niemczech to jak ktos ma byc przyciagany na jego walki skoro:

a) malo walczy w niemczech a jezeli tak to na poczatku gali wiec kto ma tam niby przyjsc na te walki??

b)w ogole nie jest i od poczatku nie byl reklamowany - krotka wzmianka o walce z mullerem to od kalengi i drozda chyba jedyne wzmianki o nim na stronie team sauerland (ale co ja tam wiem - gowno rozumiejacy po niemiecku ludzie i tak wiedza wiecej)

p.s. argument niektorych ukazujacy suaernlanda w pozytywnym swwietle mowiacy ze "przeciez dali mu uliego wegnera - trenera legende" jest po prostu smieszny bo uli wegner legendarny jest tylko dlatego ze potrafi wypic litr wodki w 3 minuty ale napewno nie z racji swojego warszatatu oraz metod trenerskich - jeszce raz: kto by rozumial co on gada podczas walki w narozniku to wiedzial by ocb i nie pisal juz wiecej farmazonow


ale nie pseudo-kreatywni dowcipnisie beda teraz pisac "slychac strzaly" gowno wiedzac o calej sprawie i nie majac pojecia o funkcjonowaniu sauerlanda i o ich metodach
 Autor komentarza: Yeahsure
Data: 09-06-2015 16:13:28 
legia
wyluszczyl temat dosadnie .
Ktos zna kulisy "zablokowania" Wujciow na polski rynek (gale)?
Master zdaje sie mial byc takim przyczolkiem, poczatkiem szerszej wspolpracy.
Dzis Wujcie po chwilowej zapasci (tv) odbili sie na bogato (u.k)+swiezy kontrakt w ze_german wiec chuj klada na Mastera , chyba ze "podkarmic" i dobrze sprzedac rekord.
Gmitruka pewnie krew zalewa(mial byc rozwoj bo zaplecze bla bla) umowmy sie ost 2 latka nazwiska z ktorymi byl konfrontowany to jakis yoke wliczajac pastprime "drugs keep me going" Mormeck , o przepraszam Monaco niezle placi wiec byl Kalenga. I bylo jak bylo...
btw Kto prowadzil Mastera do walki z Drozdem?
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.