SANCHEZ: A KOGO POKONAŁ COTTO? WSZYSCY GO BIJĄ

Pytany o możliwą walkę z Giennadijem Gołowkinem (33-0, 30 KO), Portorykańczyk Miguel Cotto (40-4, 33 KO) często deprecjonuje osiągnięcia Kazacha i odpowiada pytaniem: a kogo on pokonał, żeby ze mną walczyć? Szkoleniowiec "GGG" Abel Sanchez postanowił odwrócić sytuację i zadać podobne pytanie "Junito".

- Kogo tak naprawdę pokonał Cotto, jakich rywali z najwyższej półki ma na rozkładzie? Niedawno uświadomiłem sobie, że kiedy tylko podejmuje jakieś wyzwanie, zawsze przegrywa. Przegrał z Troutem, Margarito i Floydem. Wygrał wprawdzie z Martinezem, ale on był wtedy kaleką. Dzisiaj leży w domu z gipsem, który mu założono po operacji - mówi trener.

W niedzielny poranek Portorykańczyk stoczył pierwszy pojedynek od czasu wspomnianego triumfu nad "Maravillą", zwyciężając w czwartej rundzie Daniela Geale'a (31-4, 16 KO), którego kilka miesięcy wcześniej zastopował też Gołowkin. Sanchez przyznał, że Portorykańczyk zaprezentował się na Brooklynie z dobrej strony, ale zaznaczył, że jego rywal po starciu z "GGG" nie był już tym samym zawodnikiem.

- Cotto wyglądał świetnie, tyle tylko że Gołowkin wcześniej odebrał Geale'owi dumę. Giennadij stępił mu charakter, dlatego Daniel nie chciał kontynuować walki. Cieszę się w każdym razie sukcesem Miguela. Może zwycięstwo w takim stylu doda jemu i jego trenerowi otuchy. Może pomyślą, że mogą nas pokonać. Ostatnio mówili, że w boksie Gołowkina są luki. Niech więc spróbują je wyeksponować - stwierdził.

Szkoleniowiec wątpi jednak, aby Cotto podjął wyzwanie. Podkreśla, że do tej pory Portorykańczyk w ogóle nie prowadził negocjacji z reprezentantami Gołowkina, a nawet przed kamerami woli unikać tego tematu.

- Kiedy Max Kellerman zapytał się Cotto po wygranej nad Geale'em o walkę z Alvarezem, Miguel udzielił długiej i wyczerpującej odpowiedzi. Kiedy zaś wypytywał o Gołowkina, Cotto zaczął się jąkać. Nie sądzę więc, aby się z nami zmierzył, ale kto wie - powiedział.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: rocky86
Data: 08-06-2015 11:05:28 
"Kogo tak naprawdę pokonał Cotto, jakich rywali z najwyższej półki ma na rozkładzie?"

Randall Bailey
DeMarcus Corley
Paul Malignaggi
Zab Judah
Shane Mosley
Joshua Clottey (kontrowersyjnie)
Ricardo Mayorga
Antonio Margarito
Sergio Gabriel Martinez

Z Floydem przegrał, ale dał mu bardzo ciężką walkę. Z Pacman'em wcale nie wypadł słabo, poczatek miał bardzo dobry.

Slabe te gadanie, bo kogo pokonał GGG? Nie jego wina, że nikt z nim wyjść nie chce, ale kogo pokonał?
 Autor komentarza: un4given
Data: 08-06-2015 11:42:40 
Cotto nie jest głupi i nie będzie się bił z GGG. Z Alvarazem raz że ma wieksze szanse sportowo dwa że kasa będzie duzo większe bo beda walczyły dwie gwiazdy PPV z dużą bazą kibiców. A jak nie rudy to zawsze jest też opcja rewanżu z Floydem. Junito jest w komfortowej sytuacji.
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 08-06-2015 11:46:16 
Ma na rozkładzie Mosleya ale walka równa dobra z obu stron. Martinez ciężko kontuzjowany, tak samo taki Żyd z którym walczył Foreman kontuzjowany był, Margarito zwłoki, Mayorga wstyd że wyszedł do takiej walki, Malinaggi żaden as, Clotej wałek.

Cotto to dobry zawodnik ale wielki farciarz.
 Autor komentarza: Yaco
Data: 08-06-2015 12:07:05 
Zgadzam się z rocky86

Warto jeszcze dodać, że w pierwszej walce cotto z margarito na pewno margarito tak samo jak z Mosleyem
używał owijki do rękawic, która zawierała twardniejącą wkładkę. Pamiętamy tą walkę z 2008 roku
 Autor komentarza: pinczorio
Data: 08-06-2015 12:07:21 
@rocky86

pelna zgoda. Cotto ma jeszcze pare innych fajnych skalpow na koncie, chocby Ricardo Torres.

Nie wiem dlaczego jest tutaj tak objezdzany, ja goscia uwielbiam ogladac w akcji i z pewnoscia ma on jedno z najlepszych CV z aktualnie walczacych bokserow.

A i z GGG bym go nie stawial na straconej pozycji jak wiekszosc, tym bardziej z Canelo. Z rudym dla mnie Cotto faworytem - swietnie sie napierdala i jest bardzo doby technicznie a jak wiadomo, Canelo z dobrymi technikami wyglada mizernie. Lubie tez Saula ale strasznie go pchaja sedziowie, strach pomyslec co by bylo jakby urwal Floydowi jakies 2 rundy wiecej, czyli lacznie 3-4...
 Autor komentarza: Chinaski1
Data: 08-06-2015 12:12:18 
Nie wyjdzie bo jest za słaby, za mały i dostanie wpierdol, ale pas skerwensyn zablokował. I pretensje do GGG, że nie zasłużył, a daniel G zasłuzył?
Catchweighty zabijaja ten sport. Uniemożliwiaja pojedynki najlepszym.
Ktoś napisał, że pasy w tej chwili sie nie liczą dla świata......, to po kiego wała Cotto się go tak uczepił. Ale catchweighty to amerykański wymysł. Bo kto je wymuszał
Floyd
Pac
Cotto
Chavez
Alvarez zdaje się, albo był przymuszony - na szybko pisze nie mam czasu sprawdzać
Czyli najbardziej kasowi zawodnicy, wszyscy w PPV
Dla całego świata poza amerykańcami pasy licza sie jak najbardziej - a nie umowne limity
Kurwiesyny z telewizji wymuszają, przeciwnicy wysuszeni, walki nie w wagach, o które toczą się pasy. Powoli zamienia się to w cyrk. Zaraz Cop napisze, ze nie rozumiem idei prawdziwego boku zawodowego i pobłażliwiw doda "dzieciaku". Otóż ja wydaje mi się, ze go rozumiem, a nie podoba mi się to co dzieje się w USA. Dlatego HW jest najbardziej sprawiedliwa.
Niestety Ci kolesie generują makabryczna kasę, a tam gdzie jest kasa..., tego się nie da już zatrzymać.
Cotto tez tylko dobry zawodnik. A w okolicach średniej ma z kim walczyć.
Niech mu kurwa zabiorą ten pas i walczy z Larą w juniorpółśredniej :-)
 Autor komentarza: Chinaski1
Data: 08-06-2015 12:13:17 
a i jeszcze catch to Proksa z Sulęckim :-) zapomniałem
 Autor komentarza: Matys90
Data: 08-06-2015 12:17:02 
Ale was boli ten pas, faktycznie niech go zwakuje albo niech mu go odbiorą, bo tak blokuje karierę Kazacha. Wtedy Gienia zawalczy o wakat z Heilandem albo Tureano Johnsonem albo jeszcze lepiej - rewanż z Rubio xD Dzięki temu rzecz jasna będzie super uber mistrzem, sprawiedliwości stanie się zadość, wejdzie do HoF i wszystko będzie cacy.
 Autor komentarza: molo13
Data: 08-06-2015 12:36:00 
Cotto wyjdzie do GGG w przyszłości. Według mnie przegra, ale to już inny temat. Śmieszy mnie tylko jak połowa komentarzy tutaj jest typu "Cotto boi się GGG, wie że grozi mu nie tylko porażka...". Jak bokser, który walczy całe życie, tym bardziej taki rozrabiaka jak Cotto, który jest w topie ma się bać? On po prostu czeka na odpowiedni moment marketingowy, nic więcej. Jak kasa będzie się zgadzać walka zaraz będzie.
 Autor komentarza: un4given
Data: 08-06-2015 12:42:06 
Podejrzewam że Sulaiman sam prosi Cotto żeby trzymał ten pas jak patrzy na te kwoty wpływajace na konto WBC po każdej walce Miguela hehe
 Autor komentarza: Chinaski1
Data: 08-06-2015 13:08:43 
Matys, mnie to boli. Bo jak Gienia będzie miał wszystkie pasy, to jebnie jakąś walkę dla kasy w średniej i pójdzie wyżej. I jak sie będzie w superśredniej woził, to wtedy bez mrugnięcia okiem będę jeździł po nim jak sklepowa po żulu co podjebał butlę wińska.
Po prostu zasady w boksie się zmieniają i to mi się za bardzo nie podoba. Wszystko jest od dupy strony. Kiedyś konfrontowali się najlepsi i to generowało kasę mniejszą czy większą. Teraz patrzy się co wygeneruję kasę i dopiero wtedy konfrontuje się bokserów, stąd catche.
Amen :-)
 Autor komentarza: Jajunio
Data: 08-06-2015 13:13:16 
przeliczając na pieniądz to walka Cotto- Golovkin nie ma teraz sensu, ale za rok lub 2 lata Cotto może być już w o wiele gorszej formie lub nawet mieć więcej niż 4 porażki na koncie, a Golovkina na 100 % nikt nie pokona do tego czasu jeśli zostanie w średniej.
 Autor komentarza: Chinaski1
Data: 08-06-2015 14:17:06 
Ale z kim GGG ma się bić w średniej jak chce unifikować i robić walki?
Chłop chce szybkiej unifikacji, moim zdaniem, i w górę
Zwłaszcza, ze dla Gieni, dzięki Cotto, byłaby to megaopłacalna walka. Dla Cotto juz nie.
To są dylematy, jak zaczyna się patrzeć na boks jak na przedsiebiorstwo. Oceniac rentowności, koszty itp
Np jak dla mnie Floyd już dawno mógłby zadebiutować na NYSE :-)
 Autor komentarza: Matys90
Data: 08-06-2015 14:38:36 
Według mnie naiwne jest myślenie, że to brak jakiegoś paska trzyma GGG przed zmianą kategorii. Według mnie Gołowkin nie przeniesie się na stałe do kategorii super średniej, będą tylko ewentualnie jednorazowe wyskoki na kasowe walki. Jeśliby taki Froch czy nawet nieszczęsny Chavez chcieli z nim zawalczyć to i teraz i rok i dwa lata temu Gołowkin by z nimi walczył w wyższym limicie.
 Autor komentarza: Chinaski1
Data: 08-06-2015 15:00:41 
Może masz racje
Czas nas rozsądzi :-)
 Autor komentarza: hms
Data: 08-06-2015 16:43:28 
@Chinaski
Niezły pomysł z Floydem na giełdzie :D czy jest już jakiś precedens w historii?
 Autor komentarza: boksfaner
Data: 08-06-2015 18:05:32 
Trochę śmieszy mnie gdy mówicie, że Cotto nie da GGG dużych pieniędzy...
Przecież gdyby ogłosili taką walke zainteresowanie było by ogromne. Golovkina w USA już chyba każdy kto ma znać, zna.

Oczywiście z dwójki Canelo, GGG, większą kasę da Canelo.
 Autor komentarza: Chinaski1
Data: 08-06-2015 19:23:31 
hms nie ma jeszcze precedensu
Co do ciekawostek to mogę zdradzić, ze kiedyś federacja KSW myślała o debiucie na NewConnect
Z bokserem na giełdzie jest taki problem, ze czas trwania "spółki" byłby ograniczony, poza tym musiałby wejść z nową emisją na coś, z pomysłem, jakim? Własna grupa promotorska, kupno czegoś..
Prawde mówiąc nie wiem czy jakakolwiek grupa promotorska bokserska jest notowana co wskazuje tylko na jedno - tam za dużo jest lewej kasy, a notowanie polega na transparentności, przejrzystości, raportowaniu na rynek, dywidendami więc nikomu sie to nie opłaca - jak w kurwe milionów wędruje bez kontroli
Taki to biznes :-)
 Autor komentarza: Chinaski1
Data: 08-06-2015 19:26:16 
Pewnie Cop mógłby więcej na ten temat powiedzieć, bo chłop ewidentnie wiedzę ma
A ja napiszę do kumpla - pracuje w mediach stricte giełdowych w USA, ze mna zresztą :-), on mi objasni problem i jak będziecoś ciekawego to się podzielę wiedzą
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 08-06-2015 22:33:37 
ale wlasciciel wbc juz wyjasnil ze albo walka z ggg albo traci pas, chyba ze ggg pozwoli na walke z rudym, ale juz zapowiedzieli ze nie. pewnie porzuci pas aby wziac meksykanskie dolary
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.