NELSON: KHAN BYŁBY KOSZMAREM DLA MAYWEATHERA

Amir Khan (31-3, 19 KO) marzy o walce z Floydem Mayweatherem Jr (48-0, 26 KO), jednak zdaniem Johnny'ego Nelsona na marzeniach się skończy. Słynny rodak Brytyjczyka twierdzi, że starcie z Khanem byłoby dla Amerykanina zbyt ryzykowne.

- Byłbym bardzo, ale to bardzo zaskoczony, gdyby Amir zaboksował z Floydem. Khan jest teraz tak dobry, że właściwie sam sobie tym szkodzi. Byłby prawdziwym koszmarem dla Mayweathera i sądzę, że Floyd przymknie oko i powie po prostu, że nie potrzebuje walki z Amirem - mówi były mistrz wagi junior ciężkiej, a obecnie ekspert telewizji Sky Sports.

Zdaniem Nelsona większe szanse na starcie z Mayweatherem ma inny Brytyjczyk, zwaśniony z Khanem Kell Brook (35-0, 24 KO). - To dlatego, że Brook jest bardziej statyczny i łatwiejszy do trafienia. Nie rusza się tak dużo w ringu, po prostu stoi naprzeciw ciebie. Khan za dużo pracuje na nogach, jest za szybki i za młody. Mayweather nie jest idiotą, wybierze tego, który mu bardziej pasuje - stwierdził.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 04-06-2015 12:15:19 
Khan koszmarem dla Floyda... to brzmi tak nierealnie, że aż nie wierzę, że ktoś mógł to powiedzieć serio. Chyba już wolałbym szczere wypowiedzi w stylu: "Floyd, błagam, daj mi walkę, potrzebuję tych pieniędzy."
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 04-06-2015 12:26:11 
"Floyd, błagam, daj mi walkę, potrzebuję tych pieniędzy. Mam 2 zony i 50 innych kóz na utrzymaniu...
Ja blagam aby dac mu ta walke aby pokazac jak bardzo jest nikim przy fmj, ale oczywiscie bez skoku na kase 3-4-5 mln to wszystko dla niego za jego poziom sportowy.
 Autor komentarza: ttrroonnkk
Data: 04-06-2015 12:41:35 
To tak smiesznie brzmi tak jakby "BeyrootPl bylby koszmarem dla Tronka"
A po 2 Floyd to poczatek konca kariery Khana. Po przegranej bedzie dalej szukal dobrych pieniedzy, a dostanie je za walke z Brookiem i Thurmanem, a Ci 2 wysylaja go na Oiom. Nawet gdyby Khan prowadzial na punkty watpie zeby predzej czy pozniej tacy zawodnicy go nie znokautowali.
 Autor komentarza: rafal3
Data: 04-06-2015 13:04:30 
Wie to kazdy kto nie jest laikiem i rozumie boks.
Khan to byloby duze realne zagrozenie dla waciaka Floyda.
Mimo wszystko male szanse ze Mayweather by go znokautowal, a Khan zadaje miliard ciosow i jest bardzo szybki.
Uklad styli tez dla Khana

Jesli Mayweather nie zawalczy z gosciem ktory jest dla niego najwiekszym zagrozeniem w jego wadze, to nie bedzie mial prawa byc wymienianym obok Lewisa, Alego i reszty najwiekszych ktorzy walczyli z kazdym kto stanowil realne wyzwanie

Nie obchodzi mnie kasa Mayweathera, Galerię Sław tez nie obchodzi kasa Mayweathera
CHce do niej przejsc to ma walczyc z kazdym kto jest realnym zagrozeniem
Koniec tematu
 Autor komentarza: un4given
Data: 04-06-2015 13:26:06 
W Hall of Fame jest ktoś taki jak Arturo Gatti a Mayweather który ma na rozkładzie 20 mistrzów świata i już jest żywą legenda boksu a Gattiego lał jak psa na ringu do niej nie wejdzie jeśli nie pokona Amira Khana. Bo tak powiedział rafałek z bokser.org. No ja pierdole... :D
 Autor komentarza: pasozyd
Data: 04-06-2015 13:29:31 
rafal3

tylko szklano waciano dziurawy khan nie jest zadnym zagrozeniem dla floyda
 Autor komentarza: un4given
Data: 04-06-2015 13:29:47 
*jeśli nie zawalczy z Amirem Khanem...
 Autor komentarza: rafal3
Data: 04-06-2015 13:31:29 
@un4given
Chlopcze to niech sobie bedzie w Hall of Fame, jest oczywiste o co chodzi.
Kazdy kto nie jest idiotą wie ze najwiekszym zagrozeniem dla Mayweathera nie jest zaden Thurman ale wlasnie Khan.
Jak Floyd z nim nie zawalczy to po prostu kibice zawsze beda to pamietac, nikt nigdy go nie postawi obok najwiekszych.
Tzn mowiac 'nikt' mam na mysli zdrowych psychicznie kibicow, a nie psychofanow Floyda jak Ty
 Autor komentarza: un4given
Data: 04-06-2015 13:35:07 
rafalek

To nie mow że Galeri Slaw coś tam nie obchodzi. Bo jest oczywiste laiku że Mayweather będzie w HoF po zakonczeniu kariery. Jak Floyd wezmie i pokona Khana to potem będziesz pisał że Thurman jest najwiekszym zagrożeniem w jego wadze i jeszcze do niego musi wyjść żeby można go było postawić obok największych ?
 Autor komentarza: rafal3
Data: 04-06-2015 13:47:19 
Po 1 chlopcze to "Galerii"

Po 2 byc sobie moze, ale nikt go nie bedzie cenil ani wymienial jednym tchem obok Sugar Raya Robinsona, Alego, etc.
Zalozysz sie?
No chyba ze pokona Khana.
Nie musi dla mnie walczyc Thurmanem bo Thurman jest za wolny i zbyt fizolowaty zeby pokonac Mayweathera

Musi pokonac jedynego goscia ktory stanowi dla niego realne zagrozenie Khana

Jak z nim nie zawalczy to jest piczką i tchorzem czy Ci sie to podoba czy nie
 Autor komentarza: un4given
Data: 04-06-2015 14:00:08 
Chłopaku jak Mayweather wejdzie do HoF to nie dlatego że sobie powie że chce tam być tylko jakaś grupa ludzi o tym zadecyduje. Więc juz ci ludzie postawia go obok wszystkich innych wielkich mistrzow. Wiec co ty tutaj rafałek znowu za glupoty nam serwujesz i próbujesz forsować ? Mayweather może przegrać nastepną walkę przez cięzkie KO w 1 rundzie a i tak będzie jednym z najlepszych bokserow w historii ze względu na to co osiągnął do tej pory. A urojenia laikow takich jak ty nikogo nie obchodzą.

W sumie to ja jakoś nie zauważam tego żeby kibice (mówie o normalnych kibicach a nie o "rafalach" ) szczególnie naciskali Floyda na walke z Khanem. Tak jak to było w przypadku Pacquaio.
 Autor komentarza: Callisto
Data: 04-06-2015 14:00:16 
Zgadzam sie uzytkownikiem @rafal3 i dodam jedynie od siebie ze jasnym jest dla kazdego nie-laika ze Floyd juz od dawna unika Khana szukajac ciagle wymowek aby tylko z nim nie walczyc. Amir ma wszystko by zdetronizowac Flyda i jest praktycznie niepokonany (nie wliczam tutaj niefortunnych wpadek) a w ostatnim swoim wystepie zdecydowanie pokazal ze jest na wyzszym poziomie nieosiagalnym dla nikogo procz ewentualnie samego Floyda. Mysle ze w potencjalnej konfrontacji z FMJ to wlasnie Amir bylby nieznacznym faworytem.
 Autor komentarza: jimmyF
Data: 04-06-2015 14:11:03 
Autor komentarza: rafal3Data: 04-06-2015 13:04:30
Khan zadaje miliard ciosow i jest bardzo szybki.
Uklad styli tez dla Khana

Przed walka o Pacmanie tez mozna bylo powiedziec, ze zadawał bardzo dużo ciosów i był szybki, w walce z Mayweatherem nikt nie wygląda tak jak w swoich poprzednich walkach, trzeba o tym pamiętać.

Ludzie Khan dwa lata temu dał walkę na remis ze starym Diazem, a był wtedy tak samo szybki itp, wiem że teraz zmienił trenera, ze Hill z niego wyciągnął więcej, ale dalej to jest liga niżej, zero szans z Floydem.

Jak wy sobie to wyobrażacie? Khan będzie go okładał przez 12 rund przy linach? Czy na środku ringu będzie miał lepszy timing i Mayweather będzie trafiany raz za razem, a sam będzie pudłował?:D
 Autor komentarza: rafal3
Data: 04-06-2015 14:22:27 
@jimmyF

Dla Pacquiao uklad styli byl niekorzystny
Ponadto mial znaczna porazke w warunkach fizycznych

Ja mowilem o tym juz przed walka i pisalem ze bedzie 116-112 dla Mayweathera.
Moge zacytowac post jak ktos nie wierzy

Khan to co innego
Zero szans z Floydem moze dawac tylko laik ktory nic nie wie o boksie
Nie ma pojecia co to uklad styli i probuje porownywac ze soba walki na zasadzie 1 wygral z 2, 2 wygral z 3 wiec 1 wygra z 3

Dyletanci niech sie nie wypowiadaja bo sie tylko kompromituja

Jak to sobie wyobrazamy?
Tak ze Khan ma dlugie łapy, jest odrobine wyzszy i bedzie siegac Mayweathera nie raz dzieki temu ze do tego wszystkiego ma duza szybkosc, dobrze sklada kombinacje

Na Twoje pytanie odpowiadam- TAK, Khan bedzie trafial Mayweathera na srodku ringu i to nie raz
 Autor komentarza: un4given
Data: 04-06-2015 14:28:15 
Khan ma bardzo szybkie ręce, bardzo dobry jab i porównywalny zasięg do Floyda z którego potrafi robić użytek. Hunter sprawił że Amir boksuje teraz bardziej ostrożnie. Zadaje maksymalnie 2-3 ciosy w serii i spowrotem wraca do dalekiego dystansu. Styl robi walkę więc Khan sprawiłby dużo problemów Mayweatherowi Ale imho Floyd wygrałby to i tak dzieki umiejętności dostosowywania się do rywala.
 Autor komentarza: un4given
Data: 04-06-2015 14:42:28 
Druga sprawa jest taka że Amir nigdy nie walczył z kimś takim jak Mayweather. Z kimś kto rusza się w ten sposób, stosuje obrone dzieki której pole w które można go trafić jest zawężone do minimum, stosuje tak wiele różnych sztuczek (lub fauli jak kto woli ;) ). Floyd będzie tak samo niewygodny do boksowania dla Khana. Amir nigdy też nie musiał czegoś zmieniać w trakcie walki. Gdy wygrywał to dlatego że działał plan A. Niemniej jednak zgadzam się że Khan to na ten moment byłoby najwieksze wyzwanie dla Mayweathera.
 Autor komentarza: RSC2
Data: 04-06-2015 15:38:06 
O kim wy tu rozmawiacie?
Zaraz padną słowa o jakimś ponadczasowym boksie niezrozumiałym dla normalnego kibica, o szermierce, o obronie doskonałej bez mordobicia , o wyższym wcieleniu filozofii boksu .
Czy ktoś z was oglądał niedawny 12 rundowy pojedynek Danny Garcia z Erikiem Moralesem?
To jest boks „na wyższym poziomie” a nie nudne badziewia „Pana Zero [porażek]”
Redakcja poświęca zbyt wiele uwagi temu nudnemu przeciętniakowi pod którego wszystko jest ułożone.

Obecnie jest kilkunastu bokserów którym mejłeter może rękawice bokserskie nosić na trening.
A Khan?
Nie no muszę się napić?
Kto to jest Khan?

Czy nie stać wasz na lepszych idoli?
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 04-06-2015 16:37:54 
Takie tam :)
http://www.boxingscene.com/uploads/91843/miguel%20cotto%20(11)%20(406x720).jpg
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 04-06-2015 16:52:32 
Co do tematu to każdy średnio ogarnięty w boksie doskonale zdaje sobie z tego sprawę, że szanse Khana w walce z Mayweatherem są bliskie zeru. Przecież ten szczekacz (tak szczekacz, albowiem w ostatnich tygodniach/miesiącach jest strasznie irytujący dużo gada, a mało robi, tj. dobiera sobie bezpiecznych rywali bez mocnego uderzenia) nie ma żadnych atutów! Szybszy od Floyda? No zgoda może w pierwszych 3-4 rundach, ale kiedy później się zmęczy, a Mayweather rozszyfruje jego styl i odpowiednio dopasuje się to będziemy oglądać jednostronny spektakl,który zapewne skończy się przed czasem! Albowiem choć Floyd mocno nie bije, to jednak bardzo precyzyjnie i wystarczająco, żeby przewrócić Khana.

Dlaczego Khan nie powinien dostać walki z Mayweatherem?
1. Bo sobie na nią nie zasłużył.
2. Bo dobierał sobie w ostatnim czasie bezpiecznych rywali:
- wypalony Collazo, który wyszedł tylko po wypłatę,
- znacznie wolniejszy Alexander, w dodatku waciak,
- Chris Algieri, który ostatnią walkę toczył w połowie dystansu pomiędzy junior półśrednią, a półśrednią, a wszystkie wcześniejsze w dywizji do 140lbs.
3. Bo dał wyrównaną walkę właśnie z Algierim, a zapowiadał, że go zdeklasuje i wygra w jeszcze lepszym stylu niż Pac-Man, który rzucał Chrisa 6-krotnie na deski!
4. Bo pierdzieli głupoty w stylu, że Mayweather na maj wybrał łatwiejszego od niego rywala, czyli Pacquiao.
5. Bo próbuje stawiać warunki, zarówno teraz jak i przed drugą (czy pierwszą?) walką Mayweathera z Maidaną. "Daję im dwa tygodnie czasu na decyzję, musimy to szybko dograć, żebym mógł zrobić dobry, długi obóz przygotowawczy"
6. Bo się panicznie boi Brooka, jak i innych PRAWDZIWYCH (!), a nie dmuchanych półśrednich.
7. Bo ma niewyrównane porachunki ze swoimi pogromcami. Żadnemu nie chciał się zrewanżować!
8. Bo ciągle płacze w mediach i myśli, że to jemu się należy! Ale co mu się należy? Czym sobie zapracował na wypłatę życia?
9. I mógłbym tak wymieniać bez końca...

Koniec końców Khan jednak dostanie szansę, bo nie stanowi dla Mayweathera żadnego zagrożenia, a ma dużą rzeszę kibiców którzy wykupią PPV również na Wyspach. I tylko z tego względu do tej walki dojdzie. Niestety...
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 04-06-2015 16:57:40 
Jeszcze jedno. Ci którzy myślą, że Khan pod opieką Huntera poprawił obronę są w dużym błędzie, co najlepiej było widać w jego ostatniej walce z Algierim. Ale nie przypadkowo właśnie zakontraktowali mu Chrisa, który większej krzywdy swoim uderzeniem zrobić mu nie mógł. Obrona Khana wciąż jest dziurawa jak ser szwajcarski, a ten jego "świetny atak", złożonych z licznych kombinacji to nic innego, jak jeden wielki chaos!
 Autor komentarza: ttrroonnkk
Data: 04-06-2015 16:58:02 
Łukasz najbardziej przykre jest to ze wlasnie tak jak ty napisales Khan nie zasluzyl na walke Mayweather, ale to Floyd potrzebuje Khana a nie Amir jego . Bo za kogo dostanie tak dobra kase ? w sumie za nie wazne kogo wybierze i tak duzo dostanie :D
 Autor komentarza: rafal3
Data: 04-06-2015 17:48:24 
@Lukaszz
"Co do tematu to każdy średnio ogarnięty w boksie doskonale zdaje sobie z tego sprawę, że szanse Khana w walce z Mayweatherem są bliskie zeru."

Dawno takich glupot nie czytalem

Zacytuje Twoje slowa po ich równej walce tylko czasem sie wtedy nie chowaj ;D
 Autor komentarza: Kasandr
Data: 04-06-2015 23:47:20 
Generalnie rzadko zgadzam się z Rafałem, ale tym razem podzielam jego zdanie.
Według mnie Khan nie będzie dla Floyda łatwym rywalem. Dlaczego?
Ze względu na szybkość i warunki fizyczne.

Łukasz pisze, że Khan nie zasłużył na walkę z Floydem argumentując to dość szczegółowo, ale ja nie widzę innego, bardziej atrakcyjnego rywala. Rewanż z Cotto i Pacmanem wygeneruje porównywalne pieniądze, ale walki będą miały podobny przebieg i u mnie nie wywołują dreszczu emocji.
Mało tego to analizując walki Floyda łatwo zauważyć, że w rewanżach Floyd jeszcze bardziej dominuje nad rywalami.
Moja lista życzeń dla Floyda: Amir,Danny,Keith.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.