OBÓZ POWIETKINA: OSKARŻENIA WILDERA POKAZUJĄ JEGO SŁABOŚĆ

Zarzut stosowania dopingu, jaki Deontay Wilder (33-0, 32 KO) wysunął wobec Aleksandra Powietkina (29-1, 21 KO), zdaniem rosyjskiego obozu świadczy tylko i wyłącznie o słabości rywala zza wielkiej wody.

Powietkin został niedawno oficjalnym pretendentem WBC i jeszcze prawdopodobnie w tym roku spróbuje odebrać tytuł "Brązowemu Bombardierowi". Do tej pory obaj zawodnicy wypowiadali się o sobie z szacunkiem, ale ostatnio na łamach USA Today Wilder nieoczekiwanie zaatakował Rosjanina, oskarżając imponującego formą Rosjanina o wspomaganie się niedozwolonymi substancjami.

WILDER ZARZUCA POWIETKINOWI DOPING - JEST ZBYT DUŻY

- Nie spodziewałem się takich słów ze strony Wildera. To tylko pokazuje jego słabość. Nie interesuje mnie to, co on wygaduje. Można sobie mówić, co się chce, ale to tylko słowa - odpowiedział Amerykaninowi Ivan Kirpa, trener Powietkina.

Wilder w kolejnej walce zmierzy się 13 czerwca z Ericiem Moliną (23-2, 17 KO). Do potyczki z Powietkinem dojdzie być może jesienią.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 31-05-2015 12:56:08 
Tez tak uważam.
 Autor komentarza: Krusher
Data: 31-05-2015 13:11:08 
Powietkin go skończy zanim na dobre się zacznie.
 Autor komentarza: bolos
Data: 31-05-2015 13:12:50 
Bo taka jest prawde,że te wszystkie ruskie ostro koksują.
 Autor komentarza: Kanonier23
Data: 31-05-2015 13:14:17 
Nie wydaje wam się dziwne, że nagle bokserzy z dawnego ZSRR niszczą wszystkich na swojej drodze? GGG bije jak koleś z półciężkiej, Kowaliow także niszczy wszystkich, Drozd oraz Povietkin nagle przeżywają drugą czy tam trzecią młodość niszcząc wszystko na swojej drodze. Podejrzane co najmniej.
 Autor komentarza: Krusher
Data: 31-05-2015 13:24:14 
Nie do końca,zawodnicy z byłego ZSRR dopiero "uczą" się boksu zawodowego,mija 20 kilka lat od upadku kurtyny i teraz widać efekty.
GGG nie ma mega ciosu(chociaż bije mocno)
On po prostu dewastuję seriami,niszczy.
Drozd to ciekawy przypadek,moge się zgodzić.
Wystarczy popatrzeć jak wygląda.
Najlepiej biję chyba Kudriaszow.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 31-05-2015 13:29:58 
@Kanonier23


Eeee tam...po prostu takie geny...:-) "Ruska Stal"... gniotsa i niełamiotsa...:-)
 Autor komentarza: Yeahsure
Data: 31-05-2015 13:30:17 
nikt nie bierze wszyscy swieci sport jest czysty uklady panie jakie uklady idea ponad mamona
info potwierdzone przez nazistawska agencje prasowa z tej ciemniejszej strony ksiezyca
 Autor komentarza: Adih4sh
Data: 31-05-2015 13:42:06 
Czyżby hipokryzja małowiernych ? Kuźwa a kto niby bił się ostatnio nakoksowany z Kliczką no kto panowie ?
Cudze widzicie a swego nie znacie. Gdyby Wład wiedział, że ktoś z nim walczy na "jakiejś pompce" to by wziął walkę ?
Kto pójdzie na takie układy ? Tym bardziej Amerykanin co jest świeżym mistrzem. Walczymy na serio albo nie walczymy wcale. Jak Wilder stuknie znowu wasz przeceniany argument w postaci Povietkina e to raz na zawsze nabierzecie wody w usta i skończy się pieprzenie, że Deontay BBB Wilder jest niesprawdzony i itp.
 Autor komentarza: qwerty890
Data: 31-05-2015 14:27:34 
Skoro Wilder oskarża Povietkina, że ten bierze koks niech sam udowodni, że jest czysty (w co bardzo wątpię). Wilder, Povietkin jak i RoboWład - oni prawie na pewno biorą koks. Mówię prawie, bo im tego nie udowodnimy, bo nie ma jak. Czy Wilder miał przed jakąkolwiek walką kontrolę antydopingową? Że Wład nie miał to normalne, on koksuje od parunastu lat. Tak samo Joshua koksuje, bo to niemożliwe żeby gość w tak krótkim czasie zyskał 10 kg mięsa. Tylko że on ma bardzo dobre geny. Wład jest wysoki, ale genów nie ma super, po prostu jest tytanem pracy. W walkach z zawodnikami z bardzo dobrymi genami leżał na deskach albo nawet przegrywał przez KO.

Tak więc nie powinno się mówić że Ruscy biorą, tylko co, ile, kiedy, itd.
 Autor komentarza: rafal3
Data: 31-05-2015 14:32:01 
@Adih4sh
Zgadzam sie
Albo walczymy normalnie, bez koksow, jak mezczyzny, a jak sie chca szprycowac to niech sobie wlasna lige koksiarzy otworza
to nie Wilder ma udowadniac ze Powietkin jest czysty. To Powietkin przed ta walka powinien poddac sie olimpijskim testom, tak jak Wilder i bedziemy mieli pewnosc ze obaj sa czysci a walka jest fair play.
Zaslepieni co niektorych w kierunku umilowanych bokserow z Sowietowa przekracza juz wszelkie granice

Tak, to Wilder bedzie udowadniac ze Powietkin sie nie szprycuje xDD
 Autor komentarza: rafal3
Data: 31-05-2015 14:34:12 
Co do Wildera ja jestem przekonany ze on jest czysty.
Gosc wazy ledwie 100 kg, czyste miesnie, jest patykowaty. Nie widac u niego fizycznych objawow szprycowania. Żadnych tez wyprysków na ciele, etc.
Juz predzej nieczysty jest Powietkin i Joshua a nie Wilder
Ale ja jestem za tym zeby obaj przeszli testy olimpijskie przed walka i po sprawie

Gadanie ze Wilder sie boi bo podejrzewa Powietkina o koks to czysta paranoja
Facet chce po prostu sprawiedliwej potyczki, sam jest chetny poddac sie testom
 Autor komentarza: bokspoznan
Data: 31-05-2015 15:07:41 
W sporcie profesjonalnym na najwyższym poziomie koksują wszyscy. Łapani są Ci, którzy mają zostać złapani i przesadzający. WADA strasznie przedłuża wprowadzenie testów włosów, a tam większość popularnych substancji może zostać wykryta znacznie dłużej. "Patykowatość" wcale nie świadczy, że ktoś nie "koksuje". Każdy ma swoją wagę, przy której ma odpowiednią dynamikę i siłę i niekoniecznie potrzebują zbędnych kilogramów w postaci mięśni tu i tam - to nie kulturystyka. Każdy ma jakieś naturalne słabości - szybkość, kondycja, siłą i dostosowuje się "kurację" pod potrzeby. Wilder ma naturalną siłę i dynamikę, więc jemu masa może zrobić tylko krzywdę.
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 31-05-2015 15:07:53 
Wystarczy zwrocic uwage na kariery amatorskie wyzej wymienionych zawodnikow... na samym koksie nic sie nie osiagnie. Jakiegos rodzaju suplementacje stosuje kazdy. Jednak koks umiejetnosci bokserskich jeszcze nikomu nie dal.
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 31-05-2015 15:10:12 
rafal3
Gosc jest szczuply wiec nie koksuje! Gratuluje logiki! Loza mensy i wogole... sa rozne koksy i mysle ze popularniejszy jest koks poprawiajacy wydolnosc, metabolizm i regenarcje. Myslisz ze tu chodzi o mete i robienie bicka?
 Autor komentarza: rafal3
Data: 31-05-2015 15:16:33 
@wojtyka85
"wogóle" to siegnij po slownik synek
Znajdz mi koksy poprawiajace sile ciosu i wytrzymalosc (obie te rzeczy) ktore nie powoduja wypryskow ani zadnych zmian na ciele
Podaj nazwy, czekam
 Autor komentarza: bokspoznan
Data: 31-05-2015 15:27:28 
Reakcja organizmu na koksy, to sprawa bardzo indywidualna. Substancji czynnych masz całą masę, a przy milionowych budżetach lekarze szybko dobiorą odpowiednie kombinacje :)
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 31-05-2015 15:41:08 
rafal3
O czym ty tu? Twoj smieszny argument ze gosc jest szczuply to nie koksuje jest z dupy wyjety! Rozumiesz?
 Autor komentarza: ttrroonnkk
Data: 31-05-2015 15:41:22 
Rafal a po co Wojtyla ma znac nazwy srodkow dopingujacych ? przeciez kazdy o zdrowym umysle wie ze sa srodki eliminujace uczucie zmeczenia, zwiększajace wytrzymalosc organizmu na wysilek fizyczny oraz bol. A po 2 wlasnie co to za mentalnosc ze gosc chudy nie wspomaga sie niedozwolonymi srodkami ? to ze ktos nie jest umiesniony jak Anthony to nie znaczy ze nie koksuje. Patrz Maradonna przylapany na uzywanie niedozwolonych srodkow na wytrzymalosc. Biegal jak glupi, to nie byla oznaka jego naturalnej wytrzymalosc a co mial posture Arnolda albo kogos ? lol.
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 31-05-2015 15:50:07 
Wedlug Rafala ja mam byc specjalista jak on sam :) Ja trenujac od lat rozne sporty nigdy zadnego gowna nie tknolem poza witaminami i proteinami. Pozdrawiam normalnych.
 Autor komentarza: qwerty890
Data: 31-05-2015 16:00:27 
@rafal3
Wiesz kiedy koks powoduje wypryski? Kiedy:
1. Jest złej jakości.
2. Jest nadużywany.
Każdy organizm jest inny, jeden może brać 100 mg dziennie jakiejś substancji, inny 200 mg. Nie ma takiego czegoś jak koks na przyrost mięśni czy wytrzymałości. Jest koks i tyle, a to jak trenujesz czy na siłę czy na wytrzymałość zależy od ciebie. Tylko żeby kogoś nie zmyliło, że "meta zrobi z ciebie faceta". Jak to mówił Rich Piana "sterydy dają max. 5% przewagi nad rywalem". Reszta to talent, dieta, trening i geny.
 Autor komentarza: KnockKnock
Data: 31-05-2015 16:02:30 




Mam nadzieje ze Sasza w koncu dojedzie balona I raz na zawsze skonczy sie mit "krola" nokautu......



 Autor komentarza: rafal3
Data: 31-05-2015 16:08:34 
Znacznie wieksze prawdopodobienstwo jest, ze Wilder ktory byl taki patykowaty od zawsze nie koksuje, niz ze nie koksuje taki Powietkin ktory sie nagle zmienil w duzego miesniaka, czy tez Joshua, ktory owszem, byl umiesniony w amatorce, ale wazyl ze 105 kg, w 2-3 lata urósł do 112 kg zachowujac ta sama szybkosc, wieksza sile, etc

Chodzi o PRAWDOPODOBIEŃSTWO, a nie pewnosc

Pewnosc bedzie jak ich zbadamy

Ja jako ten ktory stawia na WILDERA nie boje sie testow olimpijskich, bo watpie zeby Wilder cos bral i jestem przekonany ze zadne testy nie zrobia mu roznicy.
Natomiast to wielu z WAS jako fani Powietkina czy Joshuy, predzej powinniscie sie bac, bo Wasze pupilki są lekko mówiąc podejrzani ;)
 Autor komentarza: ttrroonnkk
Data: 31-05-2015 16:13:34 
"Nie ma takiego czegoś jak koks na przyrost mięśni czy wytrzymałości"
Na przyrost miesni nie ma, tak ze sobie bedziesz dawkowal i nic nie robil i one beda rosly. One po prostu stymuluja jej przyrost, czyli bez cwiczen i dobrej deity miesni jak nie bylo tak nie bedzie. Ale na wytrzymalosc sa mimo wszystko.
 Autor komentarza: bokspoznan
Data: 31-05-2015 16:18:30 
Joshua, to typowy genol, a Powietkin endomorfik, który jak gorzej pracuje, to jest miśkiem, a jak bierze się za robotę i dba o siebie, to wygląda znacznie lepiej :) Walka z Kliczką dała mu chyba do myślenia i w przeciwieństwie do Solisa zrozumiał, że sam talent nie wystarczy. Na chwilę obecną z prospektów najbardziej podoba mi się Joshua. Chętnie zobaczyłbym go z Jenningsem - bardzo szczelnym i ciężko pracującym zawodnikiem.
 Autor komentarza: StasioKolasa
Data: 31-05-2015 16:22:52 
Yebać testy.Niech będzie tak jak z Powietkinem że rusek badany przez swoich,a mistrz przez swoich.Powietkin jest tak tak samo nie brał sterydów jak i Wilder.xD


Autor komentarza: rafal3
Data: 31-05-2015 15:16:33
"wogóle" to siegnij po slownik synek
Znajdz mi koksy poprawiajace sile ciosu i wytrzymalosc (obie te rzeczy) ktore nie powoduja wypryskow ani zadnych zmian na cielePodaj nazwy, czekam



Siostro kaftan i lewatywę dla Rafalali.xD Taki jesteś ekspert to rzuć fachowym okiem na skóre Saszki i powiedz czy mieści się w normie czy koksuje.Hej tak na marginesie Rafał które to już konto?xDDDDDDDD Jesteś gorszy niż plagi egipskie.




Rafał"tak się składa,że jestem ekspertem w tej dziedzinie"Broda we własnej osobie!Jesteś też fanem Milanu?
http://img.sadistic.pl/pics/e47b8b4cea4b.jpg
 Autor komentarza: StasioKolasa
Data: 31-05-2015 16:23:41 
**Niech będzie tak jak z KLICZKO!!
 Autor komentarza: qwerty890
Data: 31-05-2015 16:26:21 
Być może Ruscy wzięli się poważnie za treningi, dietę i się nie opierdzielają jak nasi lokalni "mistrzowie". Tak jak pisałem, sterydy to dodatek. Podstawą jest dieta i trening.

"Ja jako ten ktory stawia na WILDERA nie boje sie testow olimpijskich, bo watpie zeby Wilder cos bral i jestem przekonany ze zadne testy nie zrobia mu roznicy."

Skąd to przekonanie? Znam gościa, który ma 196 cm wzrostu i waży 55 kg. Nie odchudza się, po prostu ma takie geny. Być może Wilder naturalnie nie był za ciężki i musiał się czymś wspomóc. Poza tym sterydy nie muszą powodować duzego wzrostu masy mięsniowej.

"Natomiast to wielu z WAS jako fani Powietkina czy Joshuy, predzej powinniscie sie bac, bo Wasze pupilki są lekko mówiąc podejrzani ;)"
Ciekawe co będzie jak te pupilki będą zamiatać Wilderem podłogę :)
 Autor komentarza: Antonioo
Data: 31-05-2015 16:28:26 
Co z tego że nie będzie brał koksu przed konkretną walką skoro koks odbiją piękno na organizmie w postaci lepszych wyników. Nie jest tak że odstawia i wszystko co dzięki niemu osiągnął znika .. dużo zostaje. A że nie jest już we krwi niczego nie zmienia.
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 31-05-2015 16:35:58 
Oskarżenia Wildera pokazują tylko, że zapewne będą kombinować, żeby do walki z Powietkinem nie doszło.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 31-05-2015 16:47:56 
Jeden być może koksuje drugi zbudował swoje "dziedzictwo bokserskie" na bumach (i specjalnie zdziwiony nie bylbym jesli tez cos brał). Jeden i drugi ma cos do udowodnienia , zobaczyłbym to. Rzucenie ich na Władka (wiem tam kasa najlepsza) to misja z gatunku kamikadze.
 Autor komentarza: tapir
Data: 31-05-2015 17:00:30 
Jeżeli testy nie wykryją żadnych niedozwolonych substancji to wcale nie znaczy, że tak jest. Medycyna idzie do przodu i produkcja różnego rodzaju dopalaczy jest w ciągłym rozwoju. To część biznesu, który na pewno wykorzystuje armia, politycy, sportowcy itp. Niedozwolone substancje, czy ich wpływ na produkcję lub hamowanie różnych procesów fizjologicznych może być przez różne komisje sportowe nieznany lub pomijany. Nie da się tego całkowicie zweryfikować i wyeliminować. Można tylko ograniczyć.
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 31-05-2015 17:01:44 
Proszę Cię, weź przestań z wychwalaniem tego Władka.

Prawda jest taka, że z Powietkinem Władek nie walczył na zasadach bokserskich, tylko prędzej na zapasy.
Prawda jest taka, że obiektywnie rzecz biorąc Kliczkę za takie zachowanie w ringu powinno się zdyskwalifikować i pogonić na gwizdach publiczności.

Więc przynajmniej nie zakłamujmy rzeczywistości.
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 31-05-2015 17:02:23 
Mój post wyżej jest do KapralaWiadernego
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 31-05-2015 17:09:04 
Autor komentarza: lRollinsl
Data: 31-05-2015 17:01:44
Proszę Cię, weź przestań z wychwalaniem tego Władka.


Nie chwalę ale jestem obiektywny, czy chcesz tego czy nie Władek jest Michaelem Jordanem zawodowego boksu :) Pokona go jednak czas.
 Autor komentarza: bokspoznan
Data: 31-05-2015 17:12:23 
Porobiły się tutaj duety i tercety ludzi, którzy nawzajem się krytykują, bez względu na to, co oponent napisze. Ludzie, przeznaczcie tę energię pozytywną/negatywną na działanie dla dobra polskiego boksu.
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 31-05-2015 17:14:50 
KapralWiaderny

No dobra, niech będzie, że jesteś obiektywny, a to,że rzucenie Powietkina na Władka, to misja kamikadze, to po prostu Twoje zdanie na temat wyniku tej walki.
uciekam
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 31-05-2015 17:20:16 
Povietkin musi cos brac ,bo przeciez znokautowal Pereza ,bez dodatkow nie moze byc tak dobry,nie jest obywatelem USA,a tylko Amerykanike maja licencje na naturalna zajebistosc.
Wilder teraz bedzie wygadywal duzo glupot ,jestem przekonany zze nie jest mu po drodze walka z Saszka ,tyle czasu Ameryka czekala na pas w HV ,ze teraz beda robic wszystko ,aby ta walke odkladac lub do niej nie dopuscic ,zeby Wilder mogl trzymac pwewien poziom
 Autor komentarza: rafal3
Data: 31-05-2015 17:23:24 
qwert890
"Skąd to przekonanie? Znam gościa, który ma 196 cm wzrostu i waży 55 kg. Nie odchudza się, po prostu ma takie geny. Być może Wilder naturalnie nie był za ciężki i musiał się czymś wspomóc. Poza tym sterydy nie muszą powodować duzego wzrostu masy mięsniowej."
_____
no przeciez napisalem ze nigdy nie byl za ciezki, zawsze wazyl jakies 95 kg, a z Stiverne'm 99 kg. U niego taka waga to normalka od zawsze. Waptie wiec czy zaczal koksowac.
Natomiast rozrost masy miesniowej Joshuy czy Powietkina i to ze przy tym zachwuja taka sama szybkosc, a nawet sa szybsi i bija jeszcze mocniej- to jest niepokojace

Jak beda testy olimpijskie, to moge sie z kazdym tutaj zalozyc ze jesli ktos wpadnie- to na pewno nie Wilder, a Powietkin lub Joshua (jesli Wilder zawalczylby z Joshuą)
__________
"Ciekawe co będzie jak te pupilki będą zamiatać Wilderem podłogę :)"


Powietkin nie ma wiekszych szans z Wilderem

Joshua ma szanse ale przypuszczam ze jesli dojdzie do ich walki to Wilder zdecydowanie zażąda testow olimpijskich.
Wiec najpierw niech Twoj idol je przejdzie- o to sie lepiej boj bo to nie takie pewne xD

Wilder pokonał bardzo groznego Stiverne'a, byl w tej walce underdogiem, Stiverne w tej walce pokazal nieludzka odpornosc i zajebisty kawal twardego charakteru, caly czas napierajac i lejąc ile ma sil do konca walki. Pokonac takiego Stiverne'a z tamtej walki to nie taka prosta sprawa i sądze ze Joshua mialby nielatwo z tamtym Stiverne'm. Tamten Stiverne mial zaszczepioną hardość z racji tego ze byl mistrzem WBC i to on bronil pasa a nie odwrotnie. I nie zamierzal go oddac.
Pokonanie go w taki sposob pokazalo jak duzo Wilder znaczy.
Co do Joshuy jeszcze; Niech Joshua sprobuje sie z Pulewem, jesli Pulew nie da sie glupio trafic to wyboksuje Antka na luzie. Choc faworytem Antek tylko dlatego, ze Pulew jest jednak nieszczelny
 Autor komentarza: bokspoznan
Data: 31-05-2015 17:31:20 
Joshua bije Pulewa do jednej mordy. Pulew jest dla niego zbyt schematyczny i za wolny na nogach.Mnie interesowałoby starcie Joshua - Jennings. Taka walka byłaby testem dla Joshuy, bo nie wierzę, że Jennings dałby się poskładać w pierwszych trzech rundach.
 Autor komentarza: tapir
Data: 31-05-2015 17:38:52 
Dla Joshuy może Chisora, albo Price. Kevin miał go przetestować a tu lipa.
 Autor komentarza: Clevland
Data: 31-05-2015 17:39:10 
Jenning nie wykorzystuje swoich atutów w postaci dużego zasięgu rąk.

Sądzę że Joshua miałby większe szanse na znokautowanie Jenningsa.


Wilder robi tak samo Povietkina jak Stiverna.
20cm różnicy w zasięgu to jednak sporo.
 Autor komentarza: Krusher
Data: 31-05-2015 17:47:26 
"Powietkin nie ma wiekszych szans z Wilderem"


he he ;)
 Autor komentarza: BlancNort
Data: 31-05-2015 18:33:43 
Wilder znokautuje Povetkina, wspomnicie moje słowa.
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 31-05-2015 18:38:35 
Wiadomo, że prawie wszyscy oszukują, tak w boksie, jak i w innych dyscyplinach. Jednego złapią, dziesięciu innym się uda. Procedury są dziurawe jak ser szwajcarski w tym przypadku. Dlatego są takie, gdyż widocznie taki układ wszystkim pasuje. Kiedyś czytałem, że federacja WBC wprowadziła lub miała wprowadzić coś na kształt testów olimpijskich w walkach o mistrzostwo. Mam nadzieję, że pomysł nie upadł i tak faktycznie jest. Wtedy będzie raczej wszystko jasne, jeżeli chodzi o ten konkretny pojedynek. Zarzucanie przez Wildera, dopingu Saszy jest śmieszne i nazwałbym to pomówieniem i szkalowaniem dobrego imienia tego świetnego zawodnika. Nie ważne co Ci się wydaje, ważne co potrafisz udowodnić.
 Autor komentarza: qwerty890
Data: 31-05-2015 18:41:13 
"Wilder pokonał bardzo groznego Stiverne'a, byl w tej walce underdogiem, Stiverne w tej walce pokazal nieludzka odpornosc i zajebisty kawal twardego charakteru, caly czas napierajac i lejąc ile ma sil do konca walki."

Stiverne stał w miejscu i czekał na kontrę. Ogólnie to jeden z wolniejszych zawodników na nogach obecnie w HW jak dla mnie. Już Arreola byłby od niego lepszy. Wilder nie wykorzystuje w pełni swoich warunków, a Sasza potrafi wchodzić w półdystans. Skoro Władek włączył tryb zapaśniczy na full w walce z Alexandrem, to nie wiem co bd musiał zrobic Wilder żeby utrzymać go na dystans.
 Autor komentarza: BlancNort
Data: 31-05-2015 18:52:38 
Jednak gdyby Wilder w walce o pas zawczył z Vitalijem to by przegrał bo Witalij Kliczko jest najlepszym mistrzem w historii.
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 31-05-2015 19:09:26 
To, że obaj coś biorą nie ulega wątpliwości. Pytanie tylko co i ile. Kontrole antydopingowe są przeprowadzane w boksie zawodowym na takich zasadach, że tylko naiwny zawodnik lub też taki, którego nie stać na dobry doping (niektóre kuracje np. hgh są b. drogie), pozostaje kryształowo czysty. Oczywiście testy olimpijskie pozwoliłby rozwiać część wątpliwości, ale czy którejkolwiek ze stron uda się je przeforsować (inna sprawa - czy którejkolwiek na tym naprawdę zależy) - zobaczymy.
 Autor komentarza: rafal3
Data: 31-05-2015 19:14:25 
qwerty890

Co Ty za glupoty wypisujesz kolego...
Stiverne stal w miejscu?!
Stiverne parl do przodu caly czas, na srodku nie mogl zlapac Wildera to wiadome, ale spychal go pod liny i atakowal w nich.
Kolego naprawde obejrzyj jeszcze raz walke, bo inaczej nie ma sensu dyskusja jak mowisz cos co nie ma zwiazku z realem.

Owszem, jest wolny na nogach, nie moge Ci tu odmowic racji, ale bije stosunkowo mocny, MIAŁ (wtedy) stalową szczeke, wole zwyciestwa, atakowal Wildera, nie raz go trafil- NIC TO NIE DAŁO.
Wilder bedzie robil prosto: Gdy Sasza sie niebezpiecznie zblizy, to tak jak z Stiverne'm czy Firthą: szczelna garda a potem sie tylko usmieje z nieporadnego Powietkina.

Ja wiem ze jesteście troche romantykami ktorzy kochaja sie w takich spokojnych niczym Fedor Powietkinach, etc., ale niestety rzeczywistosc idzie swoja droga; rzeczywistosc jest taka ze Wilder go rozkurwi w drobny mak.

Larry Holmes czy Muhammad Ali jada zarowno Wildera jak i Joshuę jak szmaty- zajabowaliby ich na smierc, obili seriami.
Natomiast Powietkin to nie Ali ani Holmes, to niestety za mało na Wildera.

PS
Johnson to jest taka podróba podróby podróby...podróby Alego czy Holmesa. Bije ten swoj jab jako tako, ale o charakterze zwyciezcy, pracy nog, szybkosci, stalowej szczece (KingPin nigdy wcale takiej nie mial, po prostu Witalij juz nie bil tak jak kiedys, vide walka z Chisorą) nie moze byc mowy.
Wyobrazasz sobie Antosia z Alim z 66-67 roku? Albo z wkurwionym Holmesem z 80 roku? Antoś dobry bokser, nic nie powiem, ale nawet Jenningsa by nie znokautowal a co tu mowic o Holmesie czy Alim. Zostalby zasypany szybkością, seriami i mega kondycją
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 31-05-2015 19:31:44 
Rafcio,

Za bardzo się podniecasz w swoich wywodach. Może masz rację w tym co piszesz, może nie we wszystkim?, a na przykład w końcowym wyniku, ale szanuj zdanie innych, bo i Ty się nie raz tutaj myliłeś, choć byłeś świecie przekonany o swoich racjach. Zachowujesz się jakbyś był poważnie chory psychicznie, Twoje jest najważniejsze i najprawdziwsze, reszta to Szambo. Nie będę pisał już o rozdwojeniu jaźni. Jakbyś był trochę bystrzejszy, to wiedziałbyś, że choćbyś nie wiem jak się starał, choćbyś nie wiem ile miał racji, to zawsze znajdzie się ktoś, kto napisze, że nie masz racji i choćbyś stanął na rzęsach to i tak ich nie przekonasz. Rzucasz się i tracisz czas na nauki ludzi, których nigdy nie przekonasz do swojego, a zamiast tego żoną byś się zajął, albo z dzieckiem na spacer poszedł...
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 31-05-2015 20:26:41 
qwerty890 Data: 31-05-2015 18:41:13
"Wilder pokonał bardzo groznego Stiverne'a, byl w tej walce underdogiem, Stiverne w tej walce pokazal nieludzka odpornosc i zajebisty kawal twardego charakteru, caly czas napierajac i lejąc ile ma sil do konca walki."

Stiverne stał w miejscu i czekał na kontrę. Ogólnie to jeden z wolniejszych zawodników na nogach obecnie w HW jak dla mnie. Już Arreola byłby od niego lepszy. Wilder nie wykorzystuje w pełni swoich warunków, a Sasza potrafi wchodzić w półdystans. Skoro Władek włączył tryb zapaśniczy na full w walce z Alexandrem, to nie wiem co bd musiał zrobic Wilder żeby utrzymać go na dystans.
*
*
Dobrze powiedziane
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 31-05-2015 20:50:48 
a czy Wilder powiedzial cos zlego czy nieprawdziwego?
Powedzial ze SĄDZI ze Alexander koksuje bo sie za szybko rozrasta
i nagle stal sie tak mocny gdzie nokauteje tura Takama i to ciężko,
i bardzo szybko Pereza któy też umie przyjąć, midzy innymi w wojnie
z takamem. Ma do tego prawo, bo do ringu wyjdzie ryzyjuhac swoje zdrowie
i swoj pas.
Mocno sie rozlosli i stali sie twardzi Czakijew, Drozd, Powietkin i przed walka Lebiediew.
Kuriaszow co pokazala ostatnia walka nie wydaje sie byc takim niszczycielem, a jego rywal (jak i czakijewa ktory sie tez meczyl) po prostu sie podlozyl w odpowiedniej chwili.
GGG to naturalna siła, jest bardzo silny ale nie taki ze bach i gasi swiatlo, ale taki ze rozcina i wlewa kwas w rane i tak sie konczy. Kowaliow, hmm niby mocny, tez niszczyciel i u niego bym podejrzewal jakas mocna suplementacje ale glowy nei dam sobie uciac.
Wracajac do tematu - Walka w Rosji to nakoksowany Powietkin wyjdzie na testach na czystego a Wilder na koksie jesli wygra badz nawet przegra, jesli w usa to uczciwe testy i powietkin dostaje ko bo do walki wyjdzie juz "maly" po oczyszczeniu ew zlapia go na koksie
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 31-05-2015 20:54:18 
Trochę nie w temacie (dla lubiących płkę nożną)
Finał Pucharu Portugalii: Sporting - Braga

Co Sporting wyprawia...
Braga prowadziła 2:0, żeby w 84-tej minucie stracić pierwszą bramkę, w doliczonym czasie gry drugą, i dogrywka. Właśnie się kończy.
Zaraz karne.
Jak bardzo Braga będzie załamana, jeśli jednak puchar zdobędzie Sporting. Na 6 mniut przed końcem prowadzili 2:0. Brakowało im 6 minut.
Jakby ktoś chciał obejrzeć: http://www.vipleague.me/football/307083/1/sporting-lisbon-vs-sporting-braga-live-stream-online.html

bo emocje zaj.ebiste
 Autor komentarza: lRollinsl
Data: 31-05-2015 21:04:24 
Sporting wygrał
 Autor komentarza: emilus
Data: 31-05-2015 23:57:26 
równia pochyla jeszcze te koksy!? zobaczycie wildera co z nim zrobi!
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.