ROACH: FLOYD BARDZO DOBRZE UCIEKAŁ

Pomimo 38 lat na karku Floyd Mayweather Jr (48-0, 26 KO) po raz kolejny zaimponował pracą nóg, która okazała się być jednym z kluczowych elementów w walce z Mannym Pacquiao (57-6-2, 38 KO). Pochwalił go za nią nawet trener Filipińczyka Freddie Roach, choć na swój własny, uszczypliwy sposób. - Myślę, że on uciekał naprawdę dobrze - stwierdził szkoleniowiec.

Amerykanin przez większość pojedynku w MGM Grand boksował na wstecznym, jednak mimo to pozostał aktywny i punktował napierającego rywala. Nie podobało się to kibicom, ale zostało docenione przez sędziów. - Kiedy akurat nie wyprowadzał ciosów, to uciekał. Uważam, że Manny powinien dostać te rundy, bo był agresorem. Tak się jednak nie stało - skomentował Roach.

Sędziowie punktowali 118-110 i dwa razy po 116-112. Przewaga Amerykanina nie podlegała dyskusji, lecz mimo wszystko trener "Pacmana" był zadowolony z postawy swojego podopiecznego. - Dobrze walczył, pracował na nogach, próbował tym zmylić Floyda, spychał go na liny, gdzie wyprowadzał kombinacje. Było ich trochę za mało, ale trudno się walczy z kontuzją. Walka była wyrównana, choć Manny jest w stanie boksować lepiej - powiedział.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: yaro1411
Data: 03-05-2015 12:56:16 
Panie Roach, skończ Pan p...ić. Pacquiao został WYŁĄCZONY, poczuł siłę ciosów Floyda gdy ten wzmocnił swoją muskulaturę. Nawet Manny powiedział, że Floyd bił jak Margarito. 3 razy ugięły się pod nim nogi i tylko to, że Floyd ma zachowawczy styl uratowała Pac'a.

48-0, TBE
 Autor komentarza: Paxy
Data: 03-05-2015 12:59:27 
Roach nie ma co powiedzieć- co nie powie będzie śmieszne. Co dalej z Pacquiao? Koniec kariery, kolejna walka z Marquezem, rewanż z Cotto?
 Autor komentarza: przyczajony
Data: 03-05-2015 13:02:59 
Jeśli Pacman miał na obozie kontuzję, która uaktywniła się podczas walki, to Roach nie powinien dopuścic do tego pojedynku. Od razu w chwili wystąpienia kontuzji obóz Mayweathera powinien dostać info. Zupełny brak profesjonalizmu, co z tego ze na sparingach czuł się dobrze skoro miał zerwane ścięgno. Taka kontuzja to poważna sprawa, zdiagnozowana i potwierdzona przez lekarza/y daje prawo do przełożenia pojedynku. Stracili na tym tylko kibice (jeśli rzeczywiście Pacquiao był ograniczony w walce przez swój bark). Dobrze, że nie wstałem o 5 rano i nie oglądałem tych szachów. Obóz Pacmana powinien się wstydzić i ...
dążyć do rewanżu ?
 Autor komentarza: yaro1411
Data: 03-05-2015 13:05:07 
Rewanż - bez sensu, kontuzja - jestem pewny, że Floyd miał podczas obozu kontuzje dłoni i barków, ma je zawsze... Wyciąganie kontuzji po walce jako powód bycia ZDOMINOWANYM? Żenada...
 Autor komentarza: zin
Data: 03-05-2015 13:06:08 
rewanż nie ma żadnego sensu, bo pewnie Manny wypadłby jeszcze gorzej, jak każdy w rewanżu z Floydem....
 Autor komentarza: skud
Data: 03-05-2015 13:09:33 
Wszystko pieknie ladnie ale walka zawiodla kobicow.Taki scenariusz byl do przewidzenia!Floyd jest bokserem z wyzszej wagi i takie walki przewaznie ograniczaja bokserow do zalozen taktycznych!
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 03-05-2015 13:11:33 
Zgadza się Yaro 1411 i Skud rewanż po co wala nieco zawiodła i tyle koniec komentarza
 Autor komentarza: boksfaner
Data: 03-05-2015 13:13:00 
Jak to jest, że waciany Floyd stał się nagle taki "ciężki" dla Pacmana, który walczył z silniejszymi?
 Autor komentarza: yaro1411
Data: 03-05-2015 13:18:03 
@boksfaner.

Nie wiem skąd bierze się mit o wacie Floyda, on nie posiada wacianego ciosu on po prostu nigdy w pełni nie skręca się do ciosów i skupia się na ruchliwości i kłuciu. Obejrzyj pierwsze 30 walk Floyda, obejrzyj walke z Maidaną 1 i 2. Floyd ma mocny cios ale tylko na pełnym skręcie, gdy go nie wykonuje może szybciej się "pojawiać i znikać". Floyd ma solidny cios :)
 Autor komentarza: KnockKnock
Data: 03-05-2015 13:20:30 



Szkoda mi Frediego - facet nie dosc ze powaznie chory to jeszcze jego najwieksza nadzieja na pokonanie Floyda przez jego ulubionego podopiecznego legal w gruzach.....Ciezko......
Zostawcie chlopa w spokoju.


 Autor komentarza: un4given
Data: 03-05-2015 13:27:18 
Taktyka przygotowywana 5 lat nie zadzialala, to wszystko przez kontuzje xD
 Autor komentarza: rafaeltheo
Data: 03-05-2015 13:34:54 
Mialem 115-114 dla Mayweathera. Minimalne zwyciestwo. W ktorejs rundzie Mayweather dostal solidne 2 strzaly i byl niezle zamroczony. Szkoda ze Pacquiao nie wykonczyl roboty.

Generalnie Mayweather trafial z 2-3 razy na runde lekkim muśnięciami, Manny czesto trafial z kontry na srodku ringu co bylo niesamowite, że nadążał. Jeszczwe nikt tak nie kontrowal Mayweathera. Ponadto Pacquiao bil seriami- w kazdej rundzie wypuszczal okolo 2-4 serie ciosow ktore choc nie byly do konca celne, to znaczyly znacznie wiecej od pojedynczego poglaskania Mayweathera jabem.
Takie rundy wiec szły zdecydowanie na konto Pacquiao.

Ogolnie kazdy kto widzial zdecydowane zwyciestwo jest ofiarą paranoi jaka porobila sie wokol Mayweathera.
Paranoi ktora nie punktuje w ogole ciosow na cialo ani serii rywala, a jeden trafiony lekki jab Mayweathera wygrywa mu runde.
Czysta zbiorowa choroba
 Autor komentarza: yaro1411
Data: 03-05-2015 13:36:16 
@rafaeltheo

Chyba dalej nie spałeś....

ROZPACZ NA FILIPINACH. SZEF ARMII ZAWIEDZIONY, PREZYDENT POCIESZA
 Autor komentarza: PolakMaly
Data: 03-05-2015 13:58:05 
rafaeltheoData: 03-05-2015 13:34:54

Chłopie napisałem wcześniej mały post do Ciebie i widzę nie czytałeś.Naprawdę przestań to robić bo źle się to czyta i tylko ty na tym tracisz, bo ciężko Ciebie będzie traktować jako poważnego adwersarza w przyszłości... Pac-Man którego lubie przegrał dziś skretesem i powinien jeszcze raz podziękować Floydowi, ze go nie ośmieszył do końca, a mógł to zrobić bo pac był jak małe dziecko bezradny .....
Obejrzyj jeszcze raz pierwsze choć 2 rundy i odpowiedz sam przed sobą kto był lepszy i przestań na Boga pierdolić, bo to jest portal o boksie dla fanów i kibiców a nie jakieś pitolenie jak Twoje obrażające innych....Chcesz być poważnym adwersarzem, oponować???? To fakty chłopcze, a nie 2 muśnięcia Floyda..przez które o mały włos Pac wypadł by z ringu(sic!)

Więc najpierw młody człowieku naucz się asertywności a potem zacznij śledzić boks i jeśli naprawdę będziesz to robił rzetelnie to przestaną sie Tobie zdarzać takie pitolenia jak to dzisiejsze...i trochę więcej pokory bo brać kibicowska wie co piszę.
Pozdrawiam
 Autor komentarza: bogdanhaze
Data: 03-05-2015 14:00:22 
Wypowiedzał się mike, lennox, sugar i wielu innych, ale to ty rafaeltheo masz racje, oni sie nie znaja prawda? moze wez ta 49 walke i skoncz ten lament tutaj
 Autor komentarza: CELko
Data: 03-05-2015 14:09:00 
Po co ten troll Rafalala dalej sie wypowiada mial juz 2-3 bany i moderatorzy dalej pozwalaja mu tu wojowac.Bana od razu za glupoty i prowokacje.Starczy tych jego wywodow , niech w psychiatryku poucza innych.
 Autor komentarza: bolos
Data: 03-05-2015 14:09:15 
Nudna walka jak flaki z olejem. Amerykańcy to frajerzy,że tak nabijają kabzę Mayweatherowi. W boksie powinni wprowadzić taką samą zasade jak w MMA gdzie za bieganie w kółko i unikanie walki grozi dyskwalifikacja.
 Autor komentarza: bolos
Data: 03-05-2015 14:12:10 
Na Kliczke amerykańcy narzekają,że walczy nudno i nie chcą jego walk oglądać , a jednocześnie zachwycają się Mayweatherem, który walczy jeszcze nudniej-gdzie tu logika.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 03-05-2015 14:13:04 
115-114.Szkoda,ze nie 114,6-114,4...lol...
 Autor komentarza: wszawypomiot
Data: 03-05-2015 14:16:49 
Powiedzcie mi tylko jedno. Czy podobała wam się walka? Czy to dobra reklama boksu zawodowego? Wolicie Barcelonę, Real Madryt czy reprezentację Włoch (czyli strzelamy na 1:0 a później bronimy się upadłego). Prawda jest taka, że ofensywny futbol z dużą liczbą bramek jest atrakcyjniejszy niż ten defensywny, zachowawczy. Podobnie w boksie - wymiany, nokdauny, zwroty akcji, ryzyko, duch walki, kontuzje = widowisko. Tu zabrakło wszystkiego. Dlaczego ? Bo walczył TBE. Jak można się jarać tym, że gość nie daje się trafiać i oddaje pojedyńczymi ciosami, głównie jabami. Ludzie w głowach wam się po..bało !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Każdy kto chce dobra tej dyscypliny przyzna mi rację.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 03-05-2015 14:22:53 
@bolos
Kliczko przynajmniej potrafi znokautować ;) Jeśli by tak Włada przemalować na brązik i dać mu paszport to byłby najwspanialszy.
 Autor komentarza: kowalsulik1
Data: 03-05-2015 14:24:00 
Dla mnie walka flaki z olejem i rewanż byłby taki sam więc nie ma co powtarzać. Reklamowana jako walka stulecia historia hahaha no parodia jakaś. To już mógłbym nazwać walką stulecia Provodnikov vs Matysse to była piękna walka, prawdziwy boks. A to przedstawienie to nawet na szachoboks się nie nadaje
 Autor komentarza: yaro1411
Data: 03-05-2015 14:24:27 
@wszawypomiot, nie,

Mnie interesuje dobry boks, przemyślany, perfekcyjny. Szybkość, technika.

Nie każdy chce mordobicia bez obrony. Jeśli kogoś to interesuje niech ogląda walki, które na takie się zapowiadają. Tutaj było 50/50, Pac nie jest ani za stary, ani wypalony. To Floyd był zbyt dobry, zbyt szybki i zbyt silny.
 Autor komentarza: PolakMaly
Data: 03-05-2015 14:25:57 
utor komentarza: bolos

Na Kliczke amerykańcy narzekają,że walczy nudno i nie chcą jego walk oglądać , a jednocześnie zachwycają się Mayweatherem, który walczy jeszcze nudniej-gdzie tu logika.

LOL...Moim zdaniem to zbyt duże nadużycie, ale rozumiem Twój punkt myślenia.....Floyd też znacznie ciekawszy poza ringiem a obrona jest widowiskowa..Moim skromnym zdaniem Floyd wielu przeciwnikom pozwala na znaczniej więcej niż by musiał... właśnie ze względu na widowiskowość i sprzedaż. A propos USA....dlaczego nie mogą zachwycać się swoim rodakiem...U Nas nie każdy lubi Diablo ale chyba każdy zdrowy na umyśle mu kibicuje, bo przecież jest od Nas.
 Autor komentarza: Krzych
Data: 03-05-2015 15:05:13 
No Roach robi to co zawsze, czyli pierdoli głupoty. Nie ważne czy to w kontekście Pacmana czy nie, ten gość po prostu całe życie chodzi i pieprzy bzdury, a w międzyczasie jest trenerem boksu.
 Autor komentarza: Champion20
Data: 03-05-2015 15:08:20 
Dupa Roach moja opinia:

FLOYD MAYWEATHER JR- MANNY PACQUIAO

1.10-9
2.10-9
3.9-10
4.9-10
5.10-9
6.9-10
7.10-9
8.10-9
9.9-10
10.10-9
11.10-9
12.10-9

116-112 for Floyd Mayweather jr.
 Autor komentarza: polrex
Data: 03-05-2015 15:55:14 
Mayweather zniszczył tego azjate, swoimi krótkimi rączkami machał chwilami jak w jakims starym filmie kung-fu, zero siły ciosu, Maywethaer kontrolował dystas, dal mu lekcje boksu jak uczniakowi,

filipino boy był chaotyczny, zestresowany, Mayweather rozluzniony, to byl prawie jak sparring,
 Autor komentarza: Dominic
Data: 03-05-2015 16:16:56 
Mayweather NIE jest żadnym królem boksu, jedynie jest królem uników. Za tyle kasy co dostali powinna być jatka w ringu, a nie zadawanie ciosu i ucieczka.Amerykanin więcej uciekał niż atakował.(tak, wiem, że on walczy w ten sposób od lat) ale Panowie ta walka kosztowała 400 baniek $. Solą boksu jest walka a nie uniki.Nie jestem zawiedziony postawą Filipińczyka bo próbował.Co do kontuzji nie do końca w nią wierzę, ale też nie wątpię,że tak nie mogło być.Przed każdą walką powinna być specjalna skrytka,do której by się wkładało dokumenty lekarskie boksera,jeżeli przystępuje do walki z kontuzją i skrytka powinna być plombowana.(oczywiście to jest ryzyko boksera, że wchodzi do ringu z kontuzją)Bo przy tak dużych walkach bokserzy są pod presją oczywiście kibiców,organizatorów, bo ludzie z wyprzedzeniem zapłacili,powynajmowali hotele itd.Zresztą było buczenie na Amerykanina, ze strony kibiców,także to też oddaje wizerunek widowiska.
 Autor komentarza: Jaguar87
Data: 03-05-2015 16:57:59 
PolakMaly.Pac-Man którego lubie przegrał dziś skretesem i powinien jeszcze raz podziękować Floydowi, ze go nie ośmieszył do końca,

Tak to tez nie gadaj,bo w całęj swej karierze Pacman przez nikogo nie został zdemolowany a sam demolował,rozbijał.Nokaut od Marqueza po tylu walkach to nic nadzwyczajnego,po prostu wyszeł mu trenowany strzał i tyle,ale walka nie była do jednej bramki z Marquezem.Floyd tez chuja pokazał,zrobił to na ile pozwolił mu Pac ,ale na tyle dużo by wygrać.Ogolnie szału nie było.ale to Pacman miał mocniejsze ciosy i to było widać w 4 rundzie.Także walka wygrana przez Floyda,ale Floyd tez nie pokazał nic nadzyczajnego gdyż po prostu Paco mu nie pozwolił.Jeden i drugi nie pokazali skrzydeł,gdyż jeden i drugi walczyli ostrożnie.Deklasacji nie było na pewno :D Po prostu nie pasuja takie style Pacowi walki i tyle.Pacquiao to waleczna bestia z ktora pojscie na wymiane kaczylo sie porazka przeciwnika.Pacquiao król ataku.Floyd król defensywy.Spotkanie dwoch takich stylów nie leży temu co atakuje,gdyz to on musi atakowac i sie bronic jednoczesnie a to jest trudniej niz ten co czeka i kontruje,albo ucieka.Walka nudna i bez wyraznego faworyta.Floyd wygrał i gdybym był sedzią tez bym przyznał walke Floydowi.
 Autor komentarza: Jaguar87
Data: 03-05-2015 17:01:59 
https://www.youtube.com/watch?v=GM6CyqZ-6Q0
 Autor komentarza: matd
Data: 03-05-2015 17:55:01 
To jak zachowala sie ta banda na czele z Roachem i Pacquiao ,to jest skandal..Floyd okazywal szacunek na kazdym kroku.A ci nie dosc ,ze :nie potrafia przyznac sie to porazki,to jeszcze wykrecaja sie kontuzja.Na dotatek wyszli z konferencji jak zaczal przemawiac Floyd.A roach to najgorszy kretyn pod sloncem.Powinien sie zapasc pod ziemie za to gadanie ciagle..Zenada.
 Autor komentarza: Jaguar87
Data: 03-05-2015 18:13:01 
Masz rację,to było żenada z ich strony.Chuj tam,co by nie mówić Paco nie zrobił nic by pokonał Floyda.Floyd numer jeden.Sercem byłem za Paco,ale Floyd to jednak Floyd.Wielkie uznanie dla niego czy się komuś to podoba czy nie.Mimo,że walka była bez fajerwerków i ani jeden a ni drugi,nie miał wyraźniej przewagi.Ale to już opinia moja opinia.

Przypominam,że NT (nietrzezwytomasz) jest kozakiem w typowaniu tej akurat walki ;) gratuluje za tak pewną postawe.Nagroda należy się jemu z tego waszego konkursu redakcjo.
 Autor komentarza: MarkS
Data: 03-05-2015 20:00:25 
wszawypomiot - walka była do dupy i tyle.
 Autor komentarza: Miro
Data: 03-05-2015 20:15:44 
Nie liczy się robione wrażenie a skuteczność ciosów , które docierają do celu. Za to są liczone punkty. Filipińczyk robił wrażenie , bo walczył ofensywnie czyli efektownie dla widzów ale czy efektywnie ? Machał rękoma, wyprowadzał serie ale z uwagi na jego mały zasięg ile tak naprawdę tych ciosów docierało do celu a ile pruło powietrze lub spadało na gardę ? Oglądając w telewizorni/ to tyczy się przede wszystkim do rafaeltheo/ przez "szkło" kilka tysięcy km od Las Vegas a nie na żywo nie jesteśmy w stanie ,kiedy akcja dzieje się błyskawicznie i jest pokazywana lepiej albo gorzej w zależności ,która kamera przekazuje obraz zarejestrować naszym okiem czy cios doszedł do celu czy zabrakło kilka centymetrów do celu. Sędziowie punktujący siedzą dosłownie przy ringu i to nie my a oni widzą, słyszą i czują ciosy zadawane i na pewno są w stanie lepiej niż my rozstrzygać który cios doszedł do celu a który nie, mimo, iż nam może sprawiać wrażenie , że doszedł. Amerykanin był świetny w defensywie, ze świetnym balansem, odchyłami i dlatego też wielu ciosów uniknął a sam jednocześnie z defensywy kłuł ciosami dochodzącymi do celu. Miał przewagę w zasięgu i we wzroście i to mu ułatwiało zadanie . I tak musieli te ciosy widzieć sędziowie, tak je klasyfikować i w podliczeniu ciosów wynik był korzystny dla Amerykanina - więcej jego ciosów dotarło do celu. A przy okazji dzięki kapitalnemu refleksowi nie dał się zranić. Reasumując liczy się efektywność i skuteczność w zadawaniu ciosów a nie efektowność i wrażenie wizualne, iż było się lepszym pięściarzem, bo walczyło się do przodu. Ale walczyć i zadawać ciosy można również będąc pięściarzem - mistrzem defensywy co pokazał Floyd Mayweather Jr. I to on zasłużenie wygrał. W technicznej szermierce na pięści przechytrzył Many Pacquiao nie wdając się nie potrzebnie w jakąś bijatykę czy wojnę ringową. Wyszedł z walki bez uszczerbku na zdrowiu wzbogacając konto o kolejne kilkaset milionów dolarów. Wykonał swoją pracę wykonując ją w sposób opanowany do perfekcji. A więc kontrolowanie walki od początku do końca bez nie potrzebnej szarpaniny ringowej ciułając punkty poprzez zadawanie skutecznych ciosów z defensywy. Taki już ma styl. Do czego mógłbym się przyczepić i co mi się nie podoba to obłapywanie przeciwnika w chwilach nawet minimalnego zagrożenia. Dla mnie to takie trochę nie męskie, takie jakby tchórzostwo. Nie lubię tego tak samo i u Władymira Kliczko i u Diablo Włodarczyka. Sędziowie powinni zabierać za to punkty , bo ring nie jest do przytulanek i obejmowania. Nie mogłem patrzeć jak Władymir Kliczko wieszał się na Heyu i dociskał go do ziemi. Tak samo żenada była w walce Władymira z Povietkinem.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 03-05-2015 21:37:53 
Jeśli Pac wychodzi do walki 100lecia z kontuzja to powinien oddac cala gaze bo przez niego walka nie jest tak super jak powinna byc, brak szacunku dla kibicow, wyszedł aby wziąć tylko wyplate...

- Dobrze walczył, pracował na nogach, próbował tym zmylić Floyda, spychał go na liny, gdzie wyprowadzał kombinacje. Było ich trochę za mało, ale trudno się walczy z kontuzją. Walka była wyrównana, choć Manny jest w stanie boksować lepiej - powiedział.

Hmm Fredek a powiedz coś o pracy nóg Floyda o którym mówiłeś że już nie ma nóg a pracował na nich jak za szczytu kariery.
Spychał na liny? Heheheh dobre, FMJ sam go tam ciągnął dla kontr, do narożnika próbując zrobić z nim to co z hattonem. Walka wyrównana…chyba podczas trenigów na ps-ie.
Rewanzu nie będzie bo i po co? Chyba tylko do wyplaty dla fmj z podzialem 80-20 i była by to latwa robota 120-109

Autor komentarza: rafaeltheo
Data: 03-05-2015 13:34:54
Mialem 115-114 dla Mayweathera. Minimalne zwyciestwo. W ktorejs rundzie Mayweather dostal solidne 2 strzaly i byl niezle zamroczony. Szkoda ze Pacquiao nie wykonczyl roboty.

Nigdy nie zwracałem uwagi na ataki na ciebie ale ty chyba naprawdę jesteś solidnie pierdolniety:) sędziowie widzieli inaczej, większość użytkowników orga, ale ty widziales lepiej bo robiles za mate na ringu, wszyscy sa amatorami i głupkami którzy dali się nabrać tylko nie ty. FMJ solidnie zamroczony, ja pierdole ale jak? Od waciaka Paca?
„2-4 serie ciosow ktore choc nie byly do konca celne” – albo sa celne albo nie, a Pac dawal 3 na garde i odskakiwal.
„Ogolnie kazdy kto widzial zdecydowane zwyciestwo jest ofiarą paranoi jaka porobila sie wokol Mayweathera.
Paranoi ktora nie punktuje w ogole ciosow na cialo ani serii rywala, a jeden trafiony lekki jab Mayweathera wygrywa mu runde.
Czysta zbiorowa choroba”
Paranoje to masz ty i to już taka pilne do leczenia.
 Autor komentarza: gluton
Data: 04-05-2015 08:50:10 
Pełna zgoda.Karykatura boksu ze strony Mejłatera.
To jest sport walki a nie unikania walki.
Obaj wybitni ale Floyd wstyd - bez ryzyka, bez ataku.
Czy choć raz wyszedł na wymiany, zaatakował??
Wszystko z defensywy
Zal
8-4 dla Pacmana
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 04-05-2015 12:29:36 
heheeh unikał walki a zadał 82% ciosow wiecej niz ten co nei uciekal heh
czuja to wina ze pac jest tak marny ze nei potrafil przycisnac i spowodowac wojny?
Głupota jest ryzykowac jak mozna ne bezpiecznie zrobic to samo albo i lepiej.
Wymiany? Wymian musi szukac ten co przegrywa aby odmienic los pojedynku, atakowal bardzo wiele razy.
pusc walke w 8 krotnym slowmotion bo chyba byl za szybki i dla ceibie i nei wylapales:)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.