GOŁOWKIN: WYGRANA FONFARY NIE JEST NIESPODZIANKĄ

Mistrz wagi średniej Giennadij Gołowkin (32-0, 29 KO) był jednym z tysięcy widzów, którzy obserwowali w StubHub Center w Carson walkę Chavez-Fonfara. Po ostatnim gongu udał się do szatni Polaka, gdzie pogratulował mu zwycięstwa. Jak sam ocenił, nie było ono zbyt zaskakujące.

- To była dobra walka. Wygrana Fonfary nie jest niespodzianką - stwierdził mocarz z Kazachstanu.

Jego trener Abel Sanchez pokusił się o nieco obszerniejszą analizę. Podkreślił, że tego typu porażka od dawna wisiała nad Meksykaninem. - Myślę, że Chavez sam siebie wykończył, żeby zrobić wagę, a Fonfara na tym skorzystał. Julio już na ważeniu prezentował się źle, widać było, że zbijał wagę w sposób, który nie jest produktywny. Robił to już od jakiegoś czasu i w końcu za to zapłacił - powiedział.

Zaznaczył, że Chavez miał szczęście, że w Carson Gołowkin, który od dłuższego czasu przymierzany jest do walki z Meksykaninem, był na trybunach, a nie w ringu. - Gdyby Julio walczył z Giennadijem, skończyłoby się to jeszcze szybciej. Nie można się samemu pozbawiać własnych atutów. Chavez robi to niestety od dawna - oznajmił.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: odyniec
Data: 20-04-2015 11:01:42 
skoro Fonfara pomieszal szyki Frochowi i Hearnowi to niech teraz sie spotka z Frochem w tym samym catchweighcie co z Chavezem
walka w UK zapelnilaby kazdy stadion po polowie Polakami i angolami a i kasa by sie pewnie zgadzala
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 20-04-2015 11:07:12 
Pewnie, że ta walka powinna się sprzedać. Zwłaszcza w UK, zwłaszcza teraz, po tak znaczącym zwycięstwie Fonfary. To jest dobry pomysł, oby tak samo pomyślał Hearn.
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 20-04-2015 11:43:15 
Nie ma szans zeby wzieli mocno bijacego polciezkiego... mam wrazenie ze to ma byc ostatnia walka z duza kasa i pewnym zwyciestwem.
 Autor komentarza: LatajacyDywanik
Data: 20-04-2015 11:50:09 
@wojtyla85

Tez tak myślę, Fonfara jest zbyt niebezpieczny dla Frocha wiec raczej na pewno nie będzie takiej walki. Oni potrzebują kogoś z dużym nazwiskiem ale już nie tak wielkimi umiejętnościami. Wiadome, że Carl chce zarobić na koniec kariery dobry pieniądz.
 Autor komentarza: roycer
Data: 20-04-2015 11:59:10 
Polski Książę może startować śmiało do Stevensona bo o ile pierwsza walka była zacna, to obecny Andrzej- jest lepszym boksersko Andrzejem i naprawdę w tej przyszłej, drugiej walce może być niespodzianka. Co do Frocha? Zgadzam się z przedmówcami, ze walka się sprzeda, ale nie tylko. Przede wszystkim sam pojedynek będzie emocjonujący bo żaden się nie cofa i gwarantuje, że nikt nie uśnie ani zaśnie w trakcie pojedynku.
Co do kolejnych przeciwników w LHW.. do Kowaliowa.. niech nawet nie myśli- sorry Andrzej.
Pozostali jak najbardziej.. pas? Może Breahmer? Tylko pytanie gdzie:)

Co do opinii Sancheza, zgadzam. GGG bije tłuka do 5 rundy.
 Autor komentarza: Enginer86
Data: 20-04-2015 12:13:46 
Rewanż ze Stevensonem byłby fajną opcją i realną szansą na pas. Niech się tylko Andrzej trzyma z daleka od Sergieja.
 Autor komentarza: Imperator
Data: 20-04-2015 12:16:40 
roycer

Niestety chociaż opcja jest wg mnie jedna z lepszych to Niemcy nie puszczą Juergena. Andrzej w Niemczech nie będzie walczył a Niemiec jadąc do USA byłby stracony.
 Autor komentarza: CroCop90
Data: 20-04-2015 12:27:20 
Breahmer obiły Fonfarę bez większych kłopotów
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 20-04-2015 12:32:52 
Hmmm fajnie że Fonfara wygraną czasówką nad Chavezem jr zyskał dla siebie bardzo dużo i finansowowo i prestiżowo,potym tko na cwanym meksykancu pomieszał szyki Hernowi i Frochowi i nie Dojdzie do walki Froch - Chavez Jr.

Niewiem czy dojdzie hitowej walkI Froch _ Fonfara Jr oceniając realnie że Fonfara jakimś tam byłby zagrożeniuem dla superśredniego Frocha Może nie dojśc dużo zależy od Herna jak samego Frocha
ale zgadzam się co pisze
odynice

ta Walka mogła by sie dobrze w Anglii sprzedać zapełniła by duża hale np w Londynie ( w nothgaham gdzie mieszka Froch pewnie większa przewaga by była angolów )
a nawet w zarówno Angolami jak i Polakami


Polakami
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 20-04-2015 12:37:29 
Dodam że akurat cenie Frocha ma twardy łep i nie kalkuluje idzie do przodu pamietam jego walke z groznym Pasclaem z przed la przyjmował tam ciosy i żadnych deske nie było
ale teraz 37 lat Fonfara natulrany byłby groznym dla niego przeciwnikiem.
Mam nadzieje ze Fonfara nie bedzie pchał sie na Kovaleva a także innego panczera Betrbijeva a
już predzej odpoczynek i rewanż z Stevsonem choć tu i tak spacerku nie bedzie
 Autor komentarza: hms
Data: 20-04-2015 12:38:30 
Ręka Fonfary wygląda na tym zdjęciu jak ręka Papaja :D
 Autor komentarza: roycer
Data: 20-04-2015 12:54:25 
Imperator

Breahmer może przyjechać skoro Abraham z Dirrelem się mierzyli w USA to tylko kwestia pieniędzy. Z drugiej strony Andzej śmiało moze jechać do Niemiec bo to co zaprezentował w walce z tłukiem i tak by zawalczył to nawet Niemcy by tego nie przekręcili..druga sprawa jest taka, że KO na niemieckim pięściarzu.

Adamek tez kiedyś pojechał do Niemiec i bronił pasa, a nie o niego walczył i śiwetnie wiemy jak sie to skończyło.

Podsumuwując:

Nie chcę walki z Krusherem a z Breahmerem jak najbardziej
 Autor komentarza: roycer
Data: 20-04-2015 13:15:35 
CroCop90

Breahmer obiły Fonfarę bez większych kłopotów


Obić to obiłby i ubił Głażewskiego.
Za krótko żyjesz chłopcze aby tonować, a jak już coś napiszesz wpierw pomyśl.
 Autor komentarza: jaszczur799
Data: 20-04-2015 13:24:02 
chętnie zobaczyłbym właśnie Andrzeja z niemieckim bumobojcą...
 Autor komentarza: CroCop90
Data: 20-04-2015 13:33:17 
Niemiec jest w każdym elemencie bokserskiego rzemiosła lepszy. Fonfara obił prostego jak cep chaveza, w dodatku z niższej kategorii i już niektórzy widzą w nim króla lhw. Na Breahmera to za mało. Jest twardszy i w końcu przełamałby rudobrodego, ewentualnie wygrałby na punkty. Nie ma możliwości, że przeciętnie bijący Fonfara położyłby twardego jak skała Niemca, on nigdy nie leżał na deskach, z tego co pamiętam. Zaraz ktoś napisze, że Chavez również. Owszem, ale to nie jest naturalny lhw, w przeciwieństwie do Jurgena.
 Autor komentarza: roycer
Data: 20-04-2015 13:56:46 
Popatrz z kim pojedynkował się breahmer na boxrec :D
 Autor komentarza: Kadej
Data: 20-04-2015 14:35:36 
CroCop90

Fonfara bije mocno jak na LHW mocniej nawet niż Breahmer, jest również twardy, więc Niemiec go nie położy. Owszem Jurgen jest trochę niedoceniany, to ścisła czołówka LHW, jednak myślę, że Fonfara mimo wszystko by sobie z nim poradził.
Nie pisałeś kiedyś przypadkiem pod nickiem Shogun90?
 Autor komentarza: Clevland
Data: 20-04-2015 15:31:50 
Breahmer się trochę zamortyzował.
To artysta jak na Europę, ale z lepszymi przeciwnikami już tak nie świeci.
Oglądałem jego walkę z przeciętnym Gutknechtem i tam było wyrównane.
Walka z Enzo też mogła różnie pójść gdyby mu oka nie zasłoniło.

Fonfara może zawalczyć z Pascalem lub Stevensonem- finansowo lepsza.


Chavez w tej wadze to nieporozumienie i tak tą walkę bym traktował.
Nie pokazała nic.
 Autor komentarza: BeyrootPl
Data: 20-04-2015 17:01:15 
Vitalij

"Niewiem czy dojdzie hitowej walkI Froch _ Fonfara Jr"

Fonfara Jr? :D

WTF?
 Autor komentarza: skud
Data: 20-04-2015 17:20:18 
To sa bokserzy w zasiegu Cygana!Dawid ,wez sie w garsc i zacznij trenowac.Kostecki ma nazwisko I chyba jest najbardziej medialny w Polsce obok Szpilki.Dziwie sie ze tak to wyszstko sie potoczylo.Pozdrowienia ze Scotlandi))
 Autor komentarza: canuck
Data: 21-04-2015 08:35:45 
Fonfara to nie "Glaz a la Kamyczek" Glazewski.

Fonfara by mial tylko ciezko z sama elita. Breahmer pewnie by dostal niezle bicie od "Polskiego Ksiecia"!
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.