TRENER SZPILKI STAWIA NA MAYWEATHERA

Pracujący od niedawna z Arturem Szpilką amerykański trener Ronnie Shields twierdzi, że majowa walka stulecia pomiędzy Floydem Mayweatherem Jr (47-0, 26 KO) a Mannym Pacquiao (57-5-2, 38 KO) zakończy się zwycięstwem jego rodaka. - On po prostu wie, jak wygrywać - mówi szkoleniowiec.

Shields, który w trakcie swojej bogatej kariery trenerskiej współpracował m.in. z Mike'em Tysonem, podkreśla, że Mayweather jest pięściarzem bardziej wszechstronnym niż Filipińczyk. - Manny ma jeden styl, idzie w jedną stronę. Nie ma cierpliwości, nie potrafi się wstrzymać. Floyd natomiast jest bardzo cierpliwy, przeczeka Manny'ego. Gdyby Pacquiao zdecydował się przyjąć jego warunki, mielibyśmy bardzo nudną walkę. To jednak mało prawdopodobny scenariusz, choć z drugiej strony możliwe, że Manny będzie próbował trzymać dystans i kontrować Floyda. Problem w tym, że nie kontruje się najlepiej kontrującego boksera świata, a nim właśnie jest Mayweather - powiedział 56-latek z Teksasu.

Shields nie spodziewa się jednak dominacji Mayweathera, ani tym bardziej nokautu. - Nikt tutaj nikogo nie zdominuje, bo Manny to bardzo dobry zawodnik. Fakt jednak faktem, że przewaga jest po stronie Floyda, on po prostu umie wygrywać, próbowano go pokonać 48 razy i nikomu się jeszcze nie udało. Manny'emu tymczasem zdarzały się porażki. Czy będzie nokaut? Nie wydaje mi się. Floyd ma zbyt dobrą obronę, aby mogło do tego dojść, a sam nie ma tyle siły, aby znokautować Manny'ego. Możliwe, że walka zostanie przerwana z powodu jakiegoś rozcięcia, ale szans na nokaut nie widzę - stwierdził.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Champion20
Data: 13-04-2015 12:42:56 
SHIELD powiedział to co ja chciałem napisać! podpisuje się w 100% mam identyczne zdanie na ten temat
 Autor komentarza: Woolite
Data: 13-04-2015 12:53:57 
Tyle w kwestii nokautowania w walce Maywether-Pacquiao.
 Autor komentarza: kubarro
Data: 13-04-2015 12:58:38 
Zgadzam się z Shieldsem, prawdopodobieństwo nokautu jest ale małe. Choć Bradley był w stanie lekko zamroczyć Paca więc może i Moneyowi się uda ale nawet jeśli to nie będzie w stanie go skończyć.
 Autor komentarza: ByWayOfKnockout
Data: 13-04-2015 13:03:55 
"Floyd ma zbyt dobrą obronę, aby mogło do tego dojść, a sam nie ma tyle siły, aby znokautować Manny'ego."

No niby racja, tylko nie do końca zgadzam się z założeniem, że to siła ma decydować o możliwości znokautowania. Zwróćcie uwagę na sposób zadawania sierpów przez Floyda. Wykonuje je w sposób najmniej angażujący korpus i przez to pozwalający na zachowanie jak największej ilości sił. Przecież każdy trener z poziomu amatorki by lał batem floyda, jakby zobaczył te sierpowe. Floyd nie skręca się do ciosów, wykonuje tylko pacnięcia, aby jedynie zaznaczyć, że trafił. Jego zwyczajnie nie interesują nokauty a zero w rekordzie.
 Autor komentarza: Callisto
Data: 13-04-2015 13:15:08 
Niemozliwe! Ten pan plecie brednie przeciez sam Roger oraz Mayweather Sr, a takze Roach zapewniali ze dojdzie do knockoutu, roznili sie jedynie zdaniem odnosnie tego kto kogo posadzi. Coz za odmiennosc opini, toz jest to wprost nieslychane!
 Autor komentarza: Woolite
Data: 13-04-2015 13:20:38 
@Callisto, cieszę się, że przytoczyłeś osobę Rogera, bo to na prawdę autorytet z bagażem doświadczeń i zawsze warto brać jego opinię pod uwagę.
Pozdrawiam ;)
 Autor komentarza: roycer
Data: 13-04-2015 13:32:58 
https://www.youtube.com/watch?v=UTwsxDS0o9A
 Autor komentarza: rocky86
Data: 13-04-2015 13:43:35 
Gdybym miał stawiać kasę, to również postawiłbym na Floyda na pkt. Zgadzam się również, że o żadnej dominacji mowy być nie może, Pac nigdy nie został zdomninowany i w tej walce również się to nie stanie.

Sercem za Pacman'em.
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 13-04-2015 14:26:48 
Autor komentarza: WooliteData: 13-04-2015 13:20:38


a dlaczegóż to piszesz akurat o wuju Rogerze z taką ironią?

Jego pieprzenie nie różni się niczym od pieprzenia Roacha, z tym że jest mniej intensywne. A negowanie jego bagażu doświadczeń jest absurdalne - to był bardzo dobry pięściarz i niezły trener (przynajmniej niczego nie zepsuł), więc czepianie się akurat jego osoby nie ma sensu - sieje propagandę, podobnie jak wszyscy inni.

Co do obstawiania wyniku walki - zgadzam się z @rocky86. Chociaż to walka wyjątkowo do obstawienia trudna.
Sercem za Floyd'em.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 13-04-2015 15:23:09 
Floyd przeczeka Pacmana? Ciekawe jak, to nie Maidana, który po 6 rundzie upadł kondycyjnie. Pacman cały czas atakuje, tu o czekaniu nie ma mowy.
 Autor komentarza: progresywny
Data: 13-04-2015 16:37:21 
Ja myślę, że nokaut Floyda na Manny'm nie jest taki odległy i niemożliwy jak wielu się wydaje.

Należy pamiętać, iż Manny ma za sobą ciężki nokaut, który dał mu się we znaki, to był nokaut od Juan Manuel Marquez. Jak do tego doszło? Otóż Marquez wyuczył się akcji Manny'ego i skorzystał na tym, iż Manny popełnia ciągle jeden i ten sam błąd, skontrował go i ugasił mu światło.

A czy Juan Manuel Marquez jest tak wszechstronny jak Mayweather? Nie. Mimo, iż JMM jest wybitnym pięściarzem to nawet w połowie nie posiada takiej szybkości, refleksu i umiejętności jak FMJ. Dlatego skoro JMM złapał Manny'ego na kontrę i przycelował w punkt to dlaczego tym bardziej nie miałoby się to udać Floydowi?

Manny jest past prime i jego wielkie czasy w sumie skończyły się już w walce z Mosley'em, natomiast Floyd jest jak wino - im starszy tym w lepszej formie. Należy pamiętać, iż Floyd również ma czym przyłożyć wbrew pozorom a jego rywale nie padali głównie ze swojej twardości. Jak na przykład Floyd miał znokautować takiego Saula Alvareza, który jest dobre 2 wagi większy i masywniejszy od niego?

Dlatego 3 maja rano jak się sprawdzi to co napisałem powyżej będę się śmiał z tych, którzy nie wierzyli w nokaut FMJ...lol...
 Autor komentarza: progresywny
Data: 13-04-2015 17:13:20 
p4p

1.Floyd Mayweather Jr.
2.Władymir Kłyczko.
3.Manny Pacquiao.
4.Gennady Golovkin.
5.Sergey Kovalev.
6.Miguel Cotto.
7.Saul Alvarez.
8.Terrance Crawford.
9.Danny Garcia.
10.Carl Froch.
11.Deontay Wilder.
12.Guillermo Rigondeaux.
13.Lucas Martin Matthysse.
14.Roman Gonzalez.
15.Vasyl Lomachenko.
 Autor komentarza: kabanos
Data: 13-04-2015 18:15:22 
progresywny nie znasz sie wogole na boksie idz juz spac
 Autor komentarza: un4given
Data: 13-04-2015 19:45:01 
Jakiś flashowy nokdaun jak najbardziej jest możliwy. Manny to jednak mały gość i z pewnością łatywiej go będzie usadzic czy podłaczyć niż takiego Maidane czy Canelo. Ale klasyczne KO jakie zafundował Mannemu JMM raczej mało prawdopodobne.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 13-04-2015 21:58:41 
Autor komentarza: kabanos
Data: 13-04-2015 18:15:22
progresywny nie znasz sie wogole na boksie idz juz spac

chyba ty mala wysuszona kielbasko...
progresywny bardzo obiektywnie to przedstawil
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.