KAMIL ŁASZCZYK BYŁ NAD PRZEPAŚCIĄ, ALE WYGRAŁ PRZED CZASEM

Widmo porażki zawisło dziś w nocy nad Kamilem Łaszczykiem (20-0, 8 KO) jak nigdy dotąd. Wrocławianin był dwukrotnie liczony, ale pokazał charakter i sam zwyciężył ostatecznie przed czasem.

KAMIL ŁASZCZYK: SERWIS SPECJALNY

Wiadomo było, że doświadczony Jose Luis Araiza (31-11-1, 22 KO) nie tylko potrafi mocno uderzyć, ale również sprawić niespodziankę. I sensacją - jakże niemiłą dla nas, zapachniało w drugiej rundzie, gdy "Szczurek" dwa razy lądował na macie. Na szczęście szybko się pozbierał i z mijającymi minutami zaczął uzyskiwać coraz wyraźniejszą przewagę. Piąte i szóste starcie to już dominacja Polaka, stąd też zniechęcony Meksykanin pozostał na stołku, gdy zabrzmiał gong na siódmą odsłonę.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: rusek
Data: 27-03-2015 08:41:59 
Płaszczyk słabo. Jakiś bum go przewraca.
Zresztą te 20-0 to też na innych kelnerach nabite. Standard w Polsce.
 Autor komentarza: persuKN
Data: 27-03-2015 08:51:11 
Druga runda efektem obozow w Dzierżoniowie
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 27-03-2015 09:10:38 
Dalej niech zostanie przy wilku , na pewno bardziej się rozwinie
 Autor komentarza: samqualis
Data: 27-03-2015 09:16:48 
od jakiegos czasu zawodnicy wilka walcza slabo lub wogole sie nie rozwiaja (wach,łaszczyk) ..
 Autor komentarza: Marco
Data: 27-03-2015 09:50:55 
Cześć chłopaki ....:)) Ma może ktoś linka do tej walki .....??? Chciałem oglądnąć jak to wszystko wyglądało ...... Pozdrawiam
 Autor komentarza: Pominiety
Data: 27-03-2015 10:04:58 
Z kupy chleba nie upieczesz, taka prawda...
Może być dobrze promowany, może nawet zostanie przy dobrych wiatrach mistrzem świata, czy europy, ale... talentu do boksu jakiegoś wielkiego nie ma, ciosu też.
Jak widać w walce z jakimś yourneymanem, jest też dość miękki.
Niech dadzą mu jakiegoś głodnego zwycięstw prospekta, to będzie kolejny koniec marzeń!
Wiele w Polskim boksie takich niepokonanych, co jadą na teren wroga i dostają łupnia!
 Autor komentarza: CELko
Data: 27-03-2015 10:19:08 
Wilk to nie jest dobry trener, kolejny raz się to potwierdza.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 27-03-2015 10:41:55 
Przede wszystkim bez sensu według mnie było/jest prowadzenie kariery Łaszczyka w Polsce, marnował czas siedząc tutaj. To nie jest kategoria cruiser, gdzie mógłby znaleźć w Polsce i okolicach niezłych sparingpartnerów czy przeciwników, walcząc w piórkowej powinien siedzieć w USA, gdzie tych pięściarzy jest multum i ewentualnie w ramach wycieczek odwiedzić daleki wschód, ale nie kurna Dzierżoniów xD Z kim on tu ma trenować?

Bez kitu, myślałem rok temu, że po naprawdę niezłej walce z fajnym rywalem w postaci Diaza jego kariera będzie iść w dobrym kierunku, no ale zamiast tego rok zmarnowany na wakacje w Polsce.
 Autor komentarza: maniekz
Data: 27-03-2015 10:49:16 
Łaszczyk potrzebuje czasu z nowym trenerem w USA i niech ta walka da mu dużo do myślenia.
---
Nie jestem też pewny czy z jego zdrowiem jest już wszystko ok.
---
Dajmy mu czas, a nie zaraz hejty, bo walka mu nie poszła. Sami idealiści...
 Autor komentarza: rexxxio
Data: 27-03-2015 10:51:18 
Pod Wilkiem widac wyrazny progres u Kamila, juz łapie mate...czas na zmiany...
 Autor komentarza: Matys90
Data: 27-03-2015 11:06:53 
Pierwszy nokdaun wyglądał niegroźnie, śliska mata, może źle stał, ale cios przyjął. Drugi natomiast widać już poważny, Łaszczyk wyraźnie zraniony, szkoda tylko że sędzia zasłonił widok.

https://www.youtube.com/watch?v=JkTk-GaAJAg

W każdym razie umówmy się, gdzie Rzym a gdzie Krym. Mały tłuścioszek machający pojedynczymi cepami nie powinien robić takich rzeczy Łaszczykowi. Mam nadzieję, że Kamil skupi się teraz już tylko na robieniu kariery w USA i życzę powodzenia.
 Autor komentarza: albinos
Data: 27-03-2015 11:23:14 
To było w jego normalnej wadze? Jakiś powolny i otłuszczony mi się wydał.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 27-03-2015 12:40:40 
rusek
Standard na świecie, nie w Polsce, ty myślisz że gdzie indziej robi się inaczej? Gość się rozwija, jest młody, zmienił trenera, czego oczekujesz.
 Autor komentarza: Emsiem
Data: 27-03-2015 13:26:16 
Przecież Wilczewski nie przygotowywał Łaszczyka do tej walki, ani nie stał w jego narożniku. Co Wy?
 Autor komentarza: ByWayOfKnockout
Data: 27-03-2015 13:27:58 
Panowie, trochę szacunku do Kamila, bo to na prawdę jest prospekt.
Chłopak zawsze się wyróżniał eksplozywnością, motoryką umiejętnościami technicznymi. Zgadzam się, że jest źle prowadzony pod kątem szkoleniowym. Kamil ma szybkość na światowym poziomie, może walczyć jako świetny swarmer. To nie jest typowy bokser i nie powinno się z niego robić zawodnika boksującego głównie jabem. Ma znakomitą koordnację i powinien próbować naśladować styl Paquiao, bo taki byłby dla niego najbardziej naturalny. Jak ktoś widział go na sali i zna jego umiejętności nie tylko z walk, to powinien przyznać mi rację.
 Autor komentarza: rusek
Data: 27-03-2015 13:38:02 
Swarmer albo squizer.
 Autor komentarza: trucker
Data: 27-03-2015 14:16:15 
Ten przeciwnik łaszczyka to wcale taki kelner nie był....Dobra nauczka na przyszłość i troche doświatczenia dla Kamila....
 Autor komentarza: trucker
Data: 27-03-2015 14:24:30 
Ten pierwszy nokdaun to pic na wode....przy drugim widać że złamało Laszczyka....ale szybko doszedł do siebie....A tak wogule to Polsat mnie czasami wqrwia bo zamiast promować Kamila,Patryka,Andrzeja to oni robią promocje Wawrzykowi...
 Autor komentarza: Furmi
Data: 27-03-2015 15:52:05 
persuKN, szansepromotions - pokazaliście teraz, jak bezmyślnie można komentować. Pitolicie o Wilczewskim, tylko że od dłuższego czasu Kamil jest z innym trenerem i Wilczewski nie przyłożył do tych przygotowań ręki...
 Autor komentarza: progresywny
Data: 27-03-2015 15:55:13 
Z Łaszczyka nic nie będzie! Vasyl Lomachenko wywraca go w 1 rundzie, stary Salido też go robi przed czasem.
 Autor komentarza: legos
Data: 27-03-2015 17:26:48 
Jego każdy z czołówki zdeklasuje, wielki talent, ciekawe na jakiej podstawie te teorie, po wyklepaniu jakiś cielaków? Kładzie go dwa razy taki koleś, z innymi się męczy okrutnie, do tego jakby walczył coraz gorzej.
 Autor komentarza: ttrroonnkk
Data: 27-03-2015 18:02:25 
Trener trener , gowno a nie trener . Trener to nie zawodnik , owszem duzo daje ale jak zawodnik nie jest w jakims stopniu wirtuozem to boga z niego nie zrobi ...
Nastepna polska pizd*. Dalej podtrzymuje to co pisalem ze w Polsce powinnien byc zakaz boksu jak w Norwegi , zakaz trenowania i wszystkiego zwiazanego z nim .

Na tym etapie kariery taki zawodnik jak Araiza powinien byc zdeklasowany przez Laszczyka.
Wstyd , nie dosc ze u nas w sporcie szalu nie ma , to jeszcze bardziej sie ponizamy .

Wrr , co za nieudacznik. Poswiecil cale zycie na boks a zostanie gownem. Wgl nie oplacalny sport u nas.
Na szpilke tez nie liczcie , owszem w jakims stopniu moze zawojowac w HW ale od pewnego momentu stanie w miejscu .

Ale jestem wkurw***y , nie milo mi sie oglada takie walki.
 Autor komentarza: ttrroonnkk
Data: 27-03-2015 18:04:51 
ps. Moje drugie oblicze sie wtracila.

(20-0, 8 KO) jak na taki rekord , przeciwnik z takim (31-11-1, 22 KO) ekordem to spory progres . Buahah ;x
 Autor komentarza: jozef
Data: 27-03-2015 19:43:19 
Wszyscy (prawie) polscy bokserzy, to lenie. Wolą trenować w Polsce w ciepłym kurwidołku niż ostro zapierdalać w juesej. Taka jest prawda, drodzy panowie.
 Autor komentarza: samurai
Data: 27-03-2015 20:20:33 
Jakos mam odczucie ze Kamil sie cofnol boksersko.A Praca nog to jest u niego teraz tragiczna(na tym filmiku).
Jesli chlopak nie postawi wszystkiego na jedna karte i nie zostanie w USA i zacznie zapierdalac tylko bedzie sluchal pierdum pierdum Wilczewskiego to skonczy jak ostatni nasi "prospekci" kolodzieje itp.
 Autor komentarza: jozef
Data: 27-03-2015 20:40:43 
samurai

Niestety zgadzam się z tobą, Wilczewski niszczy bokserów których trenuje. Kto jest w miarę ogarnięty, ucieka od niego.
 Autor komentarza: loobelak76
Data: 27-03-2015 20:56:45 
Jak na razie to Kamilowi nie schodzi na dobre pobyt za oceanem! Składowych na to moze być wiele. wszystkim tutaj wydaje sie ze tam za Wielka Woda to jest bokserski raj i piękne perspektywy. Rzeczywistość jednak jest trochę inna! Jaki obcokrajowiec zrobił tamaryszka karierę bokserska bez potężnego wsparcia finansowego? Trener zeby zajmował sie zawodnikiem musi być opłacany należycie, tak samo jak wszędzie wiec jeżeli Kamil nie będzie miał odpowiedniego wsparcia finansowego to nie mamy o czym mowić. W ciężkiej jedna runda sparingu kosztuje ok. 100 $, niech będzie w jego wadze 50 $ ilośc rund w toku przygotowań i juz zbiera sie nam ładna sumka.trener mieszkanie, jedzenie suplementacja itd koszta nam znacznie rosną, Najważniejsze jest jednak to aby była dobra atmosfera, bariera językowa brak 100 % zainteresowania trenera i mieliśmy obraz jaki mamy.
Trener mówił przed walka o polskim huraganie, ze nie będzie nic zmieniał w jego boksie zachwycał sie atakiem..... Nie widział opuszczonej lewej ręki nad która Wilczewski pracował i zawsze powtarzał ze to słaby punkt Szczurka !!!!!!! Zapomnieli i był tego efekt... Dał sie zaskoczyć... Widać było słabość w każdym elemencie..... W Dzierżoniowie nie maja złe, atmosfera super to widać po chłopakach. szkola gmitruka nie daj sobie zrobić krzywdy, pamiętaj o obronie itd. Wilczewski podobnie podchodzi do sprawy i moim zdaniem dobrze.... Bo liczy sie dla nich zawodnik a nie oglądalność w TV i krew na ringu.Stad brak osadzenia na nogach tylko lotność, a z tego nie ma jak uderzyć fizyki sie nie oszuka..... A tu wszyscy ze maja watę w rękach,.. Z człapania jest i pierdolniecie (Włodarczyk) bo sie stoi na ziemi.. Jednak taka jednowymiarowych to tez do pewnego czasu.. Oczywiście najlepiej znaleść złoty środek ......i to jest sztuka.
Mam nadzieje ze Kamil zastanowi sie co jest najlepsze dla niego to on juz wie jak to wyglada w USA. Odradcy zza klawiatury typu niech tam zostanie bezwarunkowo itp.... Niech sie zastanowią czy maja podstawy tak nawoływać. ja uszanuje każda decyzje Kamila i będę go wpsieral bo to fajny i dobry chłopaczyna .... Wiem jakim sie kieruje artosciami ... I zdaje mi sie ze jednak USA to nie jego bajka....
Prosze mi nie wypominać Szymańskiego .... On ma inne warunki ... Rownież w sprawie zaplecza to Kamil był tym drugim zawodnikiem w toku przygotowań .... Jeśli chodzi o trenera i to nie wypaliło zupełnie.. Czas przemysleń teraz dla wszystkich z teamu.

Cokolwiek by nie było pamietajmy ze to jego życie!
 Autor komentarza: gerlach
Data: 27-03-2015 21:41:47 
Jesli ktos nie laduje na deskach w swojej karierze to jakie on ma doswiadczenie?? Najistotniejsze, ze Laszczyk dal rade. To sie liczy. Zebral doswiadczenie. Przetrwal. Ali niby nie lezal? Lezal? To co cienki boksejro z niego byl? Nie rozumiem tego toku rozumowania. Druga rzecz, kazdy bokser ma w swoim Cv walki i dni, ktore mu nie siadaja. Najwazniejsze zeby zrobil sobie analize tej walki, a doswiadczenie uwazam bezcenne, tym bardziej, ze udowodnil sobie, ze potrafil sie przelamac
 Autor komentarza: trucker
Data: 27-03-2015 23:00:44 
jozef...

Wilczewski niszczy bokserów??...W takim razie co powiesz na temat Łapina??..

Powiem tak...Wilczewski to dobry trener żeby zbudować mocny fundament u zawodnika...

A czy do tego by go doprowadzić do mistrzostwa świata to już niestety nie dlatego twierdze że dobrze jest zacząć pod skrzydłami Wilczewskiego ale jeżeli myśli sie o mistrzu świata to trzeba szukać nowego trenera...Chociaż jakby Wilku dostał talent jakich mało to śmiem twierdzić że dałby rade z nim zrobić bardzo zadowalającą kariere...
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.