GŁOWACKI-BELLEW: TYDZIEŃ NA NEGOCJACJE, INACZEJ PRZETARG

Włodarze federacji WBO dokładnie tydzień temu mieli poinformować obozy Krzysztofa Głowackiego (24-0, 15 KO) i Tony'ego Bellew (23-2-1, 14 KO) o podjęciu negocjacji w sprawie organizacji pojedynku między nimi.

Obaj pięściarze wygrali półfinał turnieju WBO, którego zwycięzca zyska status obowiązkowego pretendenta do tytułu mistrza świata wagi junior ciężkiej. Anglik pokonał swojego rodaka Nathana Cleverly'ego, natomiast Polak w ostatni dzień stycznia wypunktował Nuri Serefego.

Obie strony dostały dwa tygodnie na negocjacje, a to oznacza, że zostało jeszcze siedem dni na ich dokończenie. Jeżeli promotorzy się nie dogadają, wówczas o wszystkim zadecyduje oficjalny przetarg. Minimalna stawka to 300 tysięcy dolarów, a biorąc pod uwagę możliwości stajni Polaka i Anglika można się spodziewać, że pojedynek zorganizują Brytyjczycy.

Lepszy z dwójki Głowacki-Bellew będzie miał zagwarantowaną walkę z panującym na tronie WBO od pięciu i pół roku Marco Huckiem (38-2-1, 26 KO).

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: trucker
Data: 09-02-2015 19:45:16 
wasyl do koperty wrzuci złotówe...xD
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 09-02-2015 19:53:41 
Ogórka kiszonego, a nie złotówkę
 Autor komentarza: trucker
Data: 09-02-2015 20:22:43 
MrAdam...

złotówe...chodzi mi o taksówke która zawiezie główke do angli....

ale Polski ogórek w kopercie może być....embargo jest na wschód a więc moze wasyl przy okazji znajdzie nowy kierunek dla naszych warzyw..xD
 Autor komentarza: trucker
Data: 09-02-2015 20:26:26 
Dziś w puncherze była Brodnicka.....coś nie widze Ojca na horyzoncie....już napewno przed televizorem siedzi i myśli jak tam by Ewa przed nim się spowiadała na kolankach....
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 09-02-2015 20:49:34 
Niech to robia angole to pojade sobie na walke...
 Autor komentarza: Rollins
Data: 09-02-2015 21:05:39 
Autor komentarza: trucker Data: 09-02-2015 19:45:16
wasyl do koperty wrzuci złotówe...xD
Autor komentarza: MrAdam Data: 09-02-2015 19:53:41
Ogórka kiszonego, a nie złotówkę
*
*
Ogórka to on wystawi do tego eliminatora.

Główkę czeka P.W.

PS Nie chodzi mi oczywiście o Polskę Walczącą, czy coś w tym stylu. Pewny Wpierdol, mówiąc bez ogródek.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 09-02-2015 21:07:25 
truckerData: 09-02-2015 20:26:26
Dziś w puncherze była Brodnicka.....coś nie widze Ojca na horyzoncie....już napewno przed televizorem siedzi i myśli jak tam by Ewa przed nim się spowiadała na kolankach...
*
*
Ojciec teraz dochodzi...
Czyli lada moment będzie
jak już dojdzie :)
 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 09-02-2015 21:14:39 
A tam, Bellew fizycznie wygląda tragicznie w cruiser. Jedyne co zrobił, to wygrał z wrakiem Brudowa i Cleverlym, który przecież razem z nim wyszedł z półciężkiej. Uważam, że sporo go przeceniacie.
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 09-02-2015 21:28:42 
Zaraz, zaraz...
Głowa jest nr1?
Więc bierze 70% puli z przetargu?
Czyli z 300 tysięcy 210?
Jeżeli Wasyl wygra dając np. 300 001 to bedzie musiał odpalić angolowi 90 000?
Tak to działa?
 Autor komentarza: Donxxx1987
Data: 09-02-2015 22:04:37 
https://www.youtube.com/watch?v=qKDRgtQDQ-A

Takich kurwa kretynów powinno się zabijać z urzędu.
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 09-02-2015 22:09:31 
Temat związany ze SKP i jeden wielki hejt w komentarzach pod artykułem. Czyli nic nowego... Jakież to popularne nasrać we własne gniazdo, zamiast cieszyć się, że Polak będzie walczył w eliminatorze do prestiżowego tytułu w junior ciężkiej. Podobnie sprawa ma się z kasą i ewentualnym przetargiem. Wiadome, że Hearn to światowa czołówka jeżeli chodzi o "promotorkę"!

A ty rollins obiecaj, że znikniesz z ORGa kiedy Główka odprawi Bellew. Jesteś żałosnym hejterem, któremu najlepiej wychodzi obrażanie, opluwanie i wyzywanie wszystkich do okoła, bez względu na to czy są pięściarzami czy zwykłymi userami tego portalu, jak ty sam...
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 09-02-2015 22:46:09 
Bellew- przereklamowany len, Glowka- niesprawdzony... wszystko mozliwwe w tej walce wlacznie z angielskim sedziowaniem i walkiem!
 Autor komentarza: TheKudiq
Data: 09-02-2015 22:55:19 
Fajna walka będzie. :)
 Autor komentarza: wojt986
Data: 09-02-2015 23:26:33 
Donxxx1987
Data: 09-02-2015 22:04:37
https://www.youtube.com/watch?v=qKDRgtQDQ-A

Takich kurwa kretynów powinno się zabijać z urzędu.

masz racje.Kara powinna być tylko podobnie jego trzeba byłoby potraktować
 Autor komentarza: wojt986
Data: 09-02-2015 23:34:16 
jak głowacki bedzie tak aktywny jak z seferim przez większość rund to o wygranej mogą zapomnieć..
 Autor komentarza: Rollins
Data: 09-02-2015 23:46:21 
Wystarczy spojrzeć jakich rywali miał Bellew, a jakich Głowacki.

Jedyny plus tej walki, że skończy się pompowanie balona
 Autor komentarza: Maciejj
Data: 09-02-2015 23:48:06 
Donxxx1987, wojt986; koleś dostał od 5,5 do 8 lat w kolonii karnej.
 Autor komentarza: rtg981
Data: 10-02-2015 00:22:09 
@kapitanbomba

Zaraz, zaraz...
Głowa jest nr1?
Więc bierze 70% puli z przetargu?
Czyli z 300 tysięcy 210?


A skąd taki pomysł? Są jakieś regulację wewnętrzne WBO co do przetargów w eliminatorze, które tak dzielą kasę? Ja o takich nie słyszałem. Jak ktoś wie albo jak ma jakieś źródło żeby poczytać to niech się wypowie albo wstawi link.


Swoją drogą nawet jeśli gaża będzie pół na pół to dla Główki wypłata życia.
 Autor komentarza: Grzelak
Data: 10-02-2015 00:29:09 
Autor komentarza: Maciejj
Donxxx1987, wojt986; koleś dostał od 5,5 do 8 lat w kolonii karnej.

Znaczy kto dostał i za co?
 Autor komentarza: tolek78
Data: 10-02-2015 01:17:57 
Autor komentarza: MaciejjData: 09-02-2015 23:48:06
Donxxx1987, wojt986; koleś dostał od 5,5 do 8 lat w kolonii karnej.

Gdzieś jest o tym napisane?jak tak to może masz link?Ja pierdziele co za popierdolony koleś

Grzelak odpal link co Donxxx1987 wrzucił pod tym tematem to będziesz wiedział kto i za co
 Autor komentarza: Rollins
Data: 10-02-2015 01:54:51 
tolek78
W komentarzach od tym filmikiem jest o tym wyroku
 Autor komentarza: Rollins
Data: 10-02-2015 02:09:30 
*pod
 Autor komentarza: Rollins
Data: 10-02-2015 02:09:54 
w komentarzach na youtube
 Autor komentarza: tolek78
Data: 10-02-2015 02:12:42 
Rollins

zaraz przeczytam ogólnie nie śledzę komentarzy na yt ale teraz zrobię wyjątek
 Autor komentarza: NakMuay
Data: 10-02-2015 03:12:08 
W komentarzach jest tez link do newsa i wideo.

http://www.city-n.ru/view/182564.html
 Autor komentarza: NakMuay
Data: 10-02-2015 03:20:56 
Wedlug artykulu, byl to profesjonalny bokser, Ruslan Yakubov. Artykul "po polsku":

http://translate.google.com/translate?sl=ru&tl=pl&u=http%3A%2F%2Fwww.city-n.ru%2Fview%2F182564.html
 Autor komentarza: NakMuay
Data: 10-02-2015 03:32:58 
Wedlug boxrec jest jeden Ruslan Yakupov, mozliwe ze to on i co ciekawe, walczyl kiedys z Piotrem Wilczewskim.

http://boxrec.com/list_bouts.php?human_id=83721&cat=boxer
 Autor komentarza: ALiBudda
Data: 10-02-2015 09:06:29 
No filmik masakra. Ruskie patole.
 Autor komentarza: zombi
Data: 10-02-2015 09:22:53 
przecież to zwykły bum, niedowartościowany (niedojeba..) patol, zbierał wpierdol na ringach i musiał rank oraz samopoczucie sobie poprawić. Szkoda tylko, że niekumatych dobieral do tańca. Ale tak to jest z takimi "kozakami".
A walki bellew vs glowacki moze wcale nie byc. Anglik majac za soba mocnego promotra i stacje tv moze spokojnie dogadac sie na jakas dobrowolna obronę (i w cale nie musi byc to huck, jest jeszcze hernandez, na ktorego se nie ma pomysłu po odpadnieciu mormecka), a nie ryzykowac z malo znanym i malo dochodowym zawodnikiem. Za glowackim prawie nic nie stoi.
 Autor komentarza: coolpix
Data: 10-02-2015 10:07:17 
offtop ale dot.ruskich:
wczoraj wieczorem na TVP1 HD był dokument niemieckiego dziennikarza o dopingu w ruskim sporcie,może ktoś z Was oglądał.materiał porażający skalą zjawiska.umoczeni wszyscy prezesi związków,sprawa dotyczy w zasadzie każdej dyscypliny olimpijskej.smutnym paradoksem jest fakt,że szefem komisji antydopingowej w soczi był gość o nazwisku chyba radczenko,który jest głównym specem od wyboru dopingu,metod i sposobów podania a także kombinacji typu zamiana próbek,czy zmiany daty na tychże.masakra.można sobie tylko wyobrazić co się dzieje w boksie zawodowym,jeśli ruscy walczą u siebie.w tym kontekście dobre wyniki drozdów,powietkinów nabierają nowego znaczenia.swoją drogą ciekawe czy golowkin coś "hapie"...a prikaz przyszedł podobno z samej góry.zeznania zawodników,trenerów,ogromne łapówki płacone nawet przez samych zawodników.jestem zdruzgotany:/
 Autor komentarza: coolpix
Data: 10-02-2015 10:08:34 
Milan Twoja teoria o supernowoczesnym dopingu była chyba bliższa prawdy niż myślisz:)podobno czasami szyderstwo jest najbliższe prawdy.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 10-02-2015 10:21:39 
coolpix
O tym dopingu program robiło wcześniej niemieckie ARD masz tu link do artykułu o tym procederzw

http://www.sport.pl/inne/1,64998,17073792,Doping_w_Rosji__ARD__99_proc__najlepszych_sportowcow.html
 Autor komentarza: adekw1
Data: 10-02-2015 10:22:31 
coolpix
Uwierz, że w zawodowym sporcie bierze każdy. Dosłownie KAŻDY!! Czy to Radwańska, Messi, Gołowkin czy Bolt. To nie jest poziom amatorski, gdzie ktoś coś robi dla zabawy. Gra idzie o dużą kasę, sławe itp. Jeśli ktoś mówi, że jest czysty to znaczy, że kłamie. Teraz doping jest tak rozwinięty, że my zwykli ludzie nie mamy o nowoczesnych metodach zielonego pojęcia. Czy Armnstrong wpadłby, gdyby nie podkablował go jeden z trenerów?? Nigdy w życiu. A ile jest takich, co mają lepsze metody i nikt o tym nic nie wie.
 Autor komentarza: coolpix
Data: 10-02-2015 10:37:38 
@adekw1 zdaję sobie sprawę,ale przeraziła mnie skala,dlatego,że nie wydaje mi się że absolutnie wszyscy biorą.są chyba czyści zawodnicy,skupieni na morderczym treningu,silni psychicznie,z dobrymi predyspozycjami fizycznymi,którzy osiągają sukcesy.sukces nie zawsze jest synonimem koksu.jednak to co zobaczyłem wczoraj burzy paradygmat sportu.
 Autor komentarza: coolpix
Data: 10-02-2015 10:40:21 
tolek tak,to ten materiał.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 10-02-2015 10:42:56 
coolpix Data: 10-02-2015 10:07:17
offtop ale dot.ruskich:
wczoraj wieczorem na TVP1 HD był dokument niemieckiego dziennikarza o dopingu w ruskim sporcie,może ktoś z Was oglądał.materiał porażający skalą zjawiska.umoczeni wszyscy prezesi związków,sprawa dotyczy w zasadzie każdej dyscypliny olimpijskej.smutnym paradoksem jest fakt,że szefem komisji antydopingowej w soczi był gość o nazwisku chyba radczenko,który jest głównym specem od wyboru dopingu,metod i sposobów podania a także kombinacji typu zamiana próbek,czy zmiany daty na tychże.masakra.można sobie tylko wyobrazić co się dzieje w boksie zawodowym,jeśli ruscy walczą u siebie.w tym kontekście dobre wyniki drozdów,powietkinów nabierają nowego znaczenia.swoją drogą ciekawe czy golowkin coś "hapie"...a prikaz przyszedł podobno z samej góry.zeznania zawodników,trenerów,ogromne łapówki płacone nawet przez samych zawodników.jestem zdruzgotany:/
*
*
Może to prawda,może nie.
Zauważ tylko, że od czasu konfliktu Rosji z żydostwem na Ukrainie, w Polsce trwa cały czas kampania antyrosyjska. Kłamliwa w większości.
Więc cóż się dziwić żydowskiej telewizji (TVP), że publikuje takie "wstrząsające rewelacje"?

PS Oczywiście Ruskie nigdy nie byli naszymi przyjaciółmi i nigdy nie będą. Nie znaczy to, że wszystko co złe, to ruskie. Nie znaczy, że oni odpowiadają za wszystko na świecie.
Czasami nawet ta niedobra Rosja ma rację.
W sprawie cyrków na Ukrainie absolutnie ma rację.
To tylko nam ogłupiająca telewizja wmawia kłamliwe bzdury.
Wszyscy wiedzą, że telewizja kłamie, a jednak większość robi i myśli tak, jak chce ta kłamliwa telewizja.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 10-02-2015 10:45:29 
coolpix

Oczywiście moje PS nie odnosiło się do Ciebie.
Mówię tak ogólnie
 Autor komentarza: Rollins
Data: 10-02-2015 10:45:34 
coolpix

Oczywiście moje PS nie odnosiło się do Ciebie.
Mówię tak ogólnie
 Autor komentarza: tolek78
Data: 10-02-2015 10:49:10 
Rollins

Zauważ tylko, że od czasu konfliktu Rosji z żydostwem na Ukrainie, w Polsce trwa cały czas kampania antyrosyjska. Kłamliwa w większości.
Więc cóż się dziwić żydowskiej telewizji (TVP), że publikuje takie "wstrząsające rewelacje"?

Tylko zauważ że ten dokument nie jest robiony przez TVP,więc twoje oskarżenia są w tym przypadku bez pod stawne. I wtym programie wypowiadają się sami rosyjscy sportowcy więc jak można jeszcze się zastanawiać czy to prawda
 Autor komentarza: Rollins
Data: 10-02-2015 10:52:40 
Niemcy w konflikcie rosyjsko-ukraińskim czyją stronę trzymają?
 Autor komentarza: Rollins
Data: 10-02-2015 10:55:19 
Ludzie! Oddzielajcie jakoś swoje komentarze od postu cytowanego.
Gwiazdką, kreską, czymkolwiek. Sam nowy akapit nic nie daje.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 10-02-2015 10:57:39 
Rollins
A rosyjscy sportowcy czyją stronę trzymają???Za dużo wietrzysz spisków.O tych metodach dopingowych po cichu to już dawno się mówiło jeszcze przed ukraińskim komfliktem
 Autor komentarza: tolek78
Data: 10-02-2015 10:58:29 
konfliktem miało być:)
 Autor komentarza: tolek78
Data: 10-02-2015 11:00:20 
Autor komentarza: RollinsData: 10-02-2015 10:55:19
Ludzie! Oddzielajcie jakoś swoje komentarze od postu cytowanego.
Gwiazdką, kreską, czymkolwiek. Sam nowy akapit nic nie daje.

Ja tam nie mam problemów z rozczytaniem kto co pisze
 Autor komentarza: Rollins
Data: 10-02-2015 11:04:13 
ale inni mają, a na pewno zajmuje to więcej czasu.
 Autor komentarza: werwoolf
Data: 10-02-2015 11:07:27 
Ale niech sie kurwa wytluka i jedni i drudzy (UKr-RUS) ,wiadomo jak nas w historii kochali ,co do Rosjii to Putin jest bandziorem z GRU ,a z takimi sie nie warto ukladac ,bo zawsze zlamie zdanie etc. ,bedzie klamal tak ,ze moglby nauczyc co nieco specjalistow od propagandy ,a narody takie jak Rosjanie oczekuja ,ze ich ktos za morde bedzie trzymal ,do nich demokracja nie pasuje i jej nie chca .
 Autor komentarza: Rollins
Data: 10-02-2015 11:18:07 
Ale ja przecież nie mówię, że to nieprawda.
Wtrąciłem tylko taką uwagę.
Nie mam za bardzo czasu.
Chodzi o to, że teraz w Polsce cały czas tra kampania antyrosyjska (zobacz sobie jak chętnie puszczany jest np film "Katyń" na większości kanałów Telewizji Polskiej).
To jest właśnie indoktrynacja, działanie na podświadomość - wyrobić w Polakach negatywną opinię na temat Ruskich. Wtedy łatwiej da im się wmówić jakim to strasznym są agresorem wobec "biednej" Ukrainy.

Tego filmu nie oglądałem i szczerze mówiąc nie mam zamiaru. Z tego co słyszę, nie ma tam nic, o czym bym nie wiedział. Tak naprawdę nic nie poparte namacalnymi faktami, a jeśli nawet, to uwierz mi, "tolek78", daj mi odpowiednią ilość pieniędzy, a zrobię Ci podobny film (albo jeszcze bardziej "wstrząsający") o skali dopingu w Niemczech czy każdym innym kraju.

Za dużo wietrzę spisków?
Człowieku! W polityce wszędzie są tylko spiski. Na tym polega polityka. A media, telewizja to świetna broń polityków. Najlepsza

Naiwniakiem ten, kto spisków nie wietrzy.
Na każdym kroku chcą cię okłamać, wyrobić ci opinię, nakierować tok myślenia, zmylić.
Tak jak wchodząc do sklepu i widząc napis "promocja", powinieneś mieć zakodowane "chcą mnie oszukać", tak włączając telewizję, na każdym kroku należy brać pod uwagę "chcą mnie oszukać, zmylić, zindoktrynować, wyrobić o czymś opinię, zmanipulować"
Tyle w temacie. Na więcej nie mam czasu
 Autor komentarza: Rollins
Data: 10-02-2015 11:23:37 
werwoolf Data: 10-02-2015 11:07:27
Ale niech sie kurwa wytluka i jedni i drudzy (UKr-RUS) ,wiadomo jak nas w historii kochali ,co do Rosjii to Putin jest bandziorem z GRU ,a z takimi sie nie warto ukladac ,bo zawsze zlamie zdanie etc. ,bedzie klamal tak ,ze moglby nauczyc co nieco specjalistow od propagandy ,a narody takie jak Rosjanie oczekuja ,ze ich ktos za morde bedzie trzymal ,do nich demokracja nie pasuje i jej nie chca .
*
*
Nikt nie mówi, że mamy się układać czy bratać.
W polityce nie ma przyjaźni.
Nic nie jest takie czarno-białe
Każde państwo, jeśli mu pasuje, opłaca się, odpowiada, układa się z drugim państwem. Jeśli opłaca mu się waśnić z drugim krajem to się waśni.

Polska nie powinna się z nikim przyjaźnić, ale też z nikim stanowczo nie walczyć.
Po pierwsze, na tym właśnie polega mądra polityka.
Po drugie, jesteśmy za ciency (słabi), żeby się szarpać z mocarstwami, czy większością innych państw.

werwoolf
Zobacz jak to, co napisałeś o Putinie, Rosji itd idealnie pasuje do Polski, naszego narodu, naszego rządu.
 Autor komentarza: werwoolf
Data: 10-02-2015 11:49:49 
@Rollins
Zgadzam sie ,mowili ,ze Piłsudski zrobil zamach stanu przd wojna ,moze i tak ,ale on wyjebal tych skorwysynow co chcieli sprzedawac Polske i sie klucili a inni nas podgryzali ,to samo co przed rozbiorami ,a teraz co ,kurduplowaci Czesi wykupuja reszte naszego przemyslu ,zamiast my ich .

Dokladnie przyjaciol nie ma Polska ,stawialismy na amerykanow ,pierwszy sojusznik walk w Iraku i AF ,po UK bylismy,a co dostalismy w zamian ,nawet tej propagandowej tarczy nie dokonczyli ,nas juz sprzedali prawie do konca ,u nas zostanie pustynia ,ale mowia w mainstremoej TV "Zielona Wyspa" a nie wspominaja ,ze powstal nowy pro-ekologiczny zawód "Złomiarz" ,i nie mowie tu o menelach ale o normalnych ludziach grzebiacych w smietnikach.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 10-02-2015 12:53:22 
Co do "przyjaźni" polsko-amerykańskiej nic się nie zmieniło.
W skrócie wygląda to tak:
Żydowski rząd USA trzymał i trzyma cały czas sztamę z żydowskim rządem polskim.
Ponieważ obu tym rządom (jako tzw. żydostwu) zależy na osłabianiu Polski, dlatego wygląda to tak, że Polska daje Stanom, Stany Polsce nic.
Dlaczego obu tym żydowskim rządom zależy na osłabianiu Polski?
Bo chcą tu sobie zrobić państwo. Palestyna jest za mała. W dodatku tam zbyt niebezpiecznie.
Państwo to planowane jest na terenie części Polski i Ukrainy. Od dawna.

Od niedawna "przepowiednia" się spełnia.
 Autor komentarza: skud
Data: 10-02-2015 14:13:52 
Dzieki Rollins,ze wyreczyles mnie,mam takie same poglady.To ,wszystko jest prawda.Izrael ma wody na 25 lat.Poza tym boja sie ze Iran tam w kazdej chwili moze rzucic atom!Co do Polski I Ukrainy to wiadoma ze obydwa rzady sa Zydowskie i Judo-Polonia staje sie faktem!PO.PiS.PSL I SLD sa to lewackie partie,rzadzone przez pejsiastych itd...cdn
ps. za tkie wpisy konkurencja usuwa z portal.To chyba o czyms swiadczy!W Krakowie bylo 5-1 dla Polski))))
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.