PACQUIAO-MAYWEATHER. MANNY OCENIA SZANSE NA 80 PROCENT

Manny Pacquiao (57-5-2, 38 KO) spotkał się w Wielkiej Brytanii z księciem Harrym i spełniał honorową rolę w składzie jury podczas wyborów Miss Universe, a Floyd Mayweather (47-0, 26 KO) odwiedził Australię. Czy tak zachowują się zawodnicy, którzy prowadzą negocjacje i nie wiedzą, z kim zmierzą się w ringu za kilka miesięcy?

W jednym z ostatnich wywiadów "Pacman" wyjawił, że jego zdaniem walka z Mayweatherem odbędzie się na 80 procent. Od dawna spekuluje się, że "Money" czeka z ogłoszeniem nazwiska przeciwnika do Super Bowl, które w samych Stanach obejrzy na żywo ponad 100 milionów ludzi.

- Myślę, że walka się odbędzie. Wierzę w to - mówi Pacquiao. - Jeśli teraz do niej nie dojdzie, to już nigdy się nie uda. Właściwy czas mamy teraz. Szanse oceniam na 80 do 20. On ma na sobie presję. Nie ma już żadnych alibi - testy krwi nie są problemem, Bob Arum nie jest problemem, nie ma żadnych problemów - dodaje.

- Fani wywierają na nim presję. Mówię im, że zgodziliśmy się na wszystko. Jeżeli Floyd chce więcej pieniędzy, to ja się na to chętnie godzę. Przyjmuję podział 60 do 40 na jego korzyść. Dla mnie to nie problem, robię to dla kibiców. Czekamy tylko na jego podpis na kontrakcie - kończy Filipińczyk.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Champion20
Data: 26-01-2015 20:38:59 
Nic z tego nie będzie i nie podniecajcie się radzę wam. Floyd to mistrz ale myślę ze naprawdę boi się utraty zera bo wychodził do porządnych zawodników ale powiedzmy sobie szczerze Canelo De la hoya czy cotto to nie są zawodnicy rangi Pacquiao on jest nad nimi z tąd strach Floyda
 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 26-01-2015 20:40:08 
Zapomnijcie... ciekawe jak Floyd się będzie tłumaczył z wyboru Cotto.
 Autor komentarza: BeyrootPl
Data: 26-01-2015 20:40:36 
Heh cóż trudno stało się.

Poznałem na Fejsie taka laskę z Las Vegas jest dobrze rozeznana w temacie boksu, nawet bardzo dobrze (fotki z treningów ze znanymi zawodnikami, fotki z gal w pierwszych rzędach itd)

Oto jej dzisiejszy post:

"No Mayweather will NOT be fighting Pacquiao he'll be fighting Cotto May 2nd"

Pzdr
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 26-01-2015 20:42:21 
Tym razem jeśli nie dojdzie do tej walki to wizerunek Floyda bardzo ucierpi.
 Autor komentarza: ttrroonnkk
Data: 26-01-2015 20:48:09 
*BeyrootPl

No i co ze jest dobrze rozeznana ? chlopie . W dupie byla i gowno widziala :D
 Autor komentarza: trucker
Data: 26-01-2015 21:06:05 
pacman daje floydowi tylko 20 procent szans na wygraną.....

czyli jego wizja walki wygląda nastepująco...ja pacman deklasuje całkowicie floyda.......

jezeli floyd zrobi to tak jak w artykule ze oglosi walke w czasie super bowl i naprawde tak wymyslil to on co do promocij jest genialny.......a podobno cztac nie umie....
 Autor komentarza: Rollins
Data: 26-01-2015 21:23:20 
trucker

Cyt. "W jednym z ostatnich wywiadów "Pacman" wyjawił, że jego zdaniem walka z Mayweatherem odbędzie się na 80 procent."

Niedokładnie przeczytałeś

chyba że to żart, a ja poważny gość nie zrozumiałem :-)
 Autor komentarza: panradek
Data: 26-01-2015 21:31:08 
Mam przeczucie ze teraz ta walke sie uda zrobic. Wiele rzeczy na to wskazuje, miedzy innymi przez ostatnie pare tygodni slyszelismy argumenty i ataki tylko z druzyny Pacquiao, glownie Bob Arum. Mayweather by cicho nie siedzial i by nie pozwolil sie dac nazywac tchorzem. A jednak tutaj Mayweather cicho siedzi i czeka na cos. Na co? Tak jak juz wiele ludzi wspominalo, na SuperBowl, czyli swieto Amerykanskiego footballu. Ostatniego roku, ponad 110 milionow widzow ogladalo je przed telewizorami. Reklamy podczas Superballu sa astronomocznie drogie, lecz efektowne. Walka bedzie zapowiedziana w jednych z reklam w dniu 1 Luty, czyli w przyszlal Niedziele co zostawia nam 3 miesiace do daty walki (Mayweather czesto wspominal przed poprzednimi walkami jak to wielkie walki PPV trzeba zapowiadac 3 miesiace przed data walki zeby zrobic wystarczajace promo.) To jest doskonaly moment na zapowiedz. Poczekajmy do Niedzieli i juz wszytko powinno byc jasne.
 Autor komentarza: BeyrootPl
Data: 26-01-2015 21:38:38 
tronk

widzę, że rozwój intelektualny zatrzymał się na etapie Dragon Ball...

Nie widziałeś na oczy nigdy tej osoby, ALE WIESZ O NIEJ WSZYSTKO.

Nie znasz, a oceniasz. To takie typowe dla... starych babek aka "Detektyw Firanka".
Wiesz wszysto i o wszystkich :)

Jim Lampley wspomniał coś w Sobotę nawet o tym.

Czekam z utęsknieniem na potwierdzenie rywala przez Moneya, wtedy przypomnę Twoją jakże inteligentną wypowiedź :)

Czy Ty nie powinieneś mieć nicka TROLLLLLK ?

:]
 Autor komentarza: Rollins
Data: 26-01-2015 21:47:31 
PACQUIAO-MAYWEATHER. MANNY OCENIA SZANSE NA 80 PROCENT

Na 80% to ja oceniałem bimber mojego dziadka...
:-)
 Autor komentarza: Rollins
Data: 26-01-2015 21:48:32 
BeyrootPl
Dobra to "Detektyw Firanka"
:-)
 Autor komentarza: Rollins
Data: 26-01-2015 21:48:55 
A tak poważnie to naiwni ci, którzy wierzą, że do tej walki dojdzie.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 26-01-2015 21:51:31 
*Dobre
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 26-01-2015 22:23:22 
oceniają na spokojnie karierę Paca to jest tp geniusz jakiego już w boksie nie będzie i wszyscy ci którzy twierdza że to jedynie genialny dobór rywali + sztuczki z umownymi limitami i wagą w dniu walki są w błędzie (na czele ze mną).
Manny to zawodnik którego przeskok wagowy jest niebywały, jakby oklepał jeszcze jakieś mini mistrza średniej to w ogóle odlot.
Patrzę na Doneira, z niego nie dało się ulepić Pac mana. Z nikogo się nie uda, anny to zawodnik który pokonał granice ludzkich mozliwości.
Zgadzam się że nie ostatnie lata to baaardzo wygodnie dobierani rywal ale mimo to wątpię żeby kto inny był w stanie osiągnąć to co on na jego miejscu. Ma genetykę lepszą niż Floyd (którego jako boksera cenię dużo wyżej).
A jego wielka głowa jest charakterystyczna dla części Azjatów np. Chinki mają wielkie głowy nieproporcjonalne do reszty ciała (na ogół) a Japonki już nie. Wie to każdy miłośnik azjatyckiego Porno.
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 26-01-2015 22:24:05 
*
Oceniając
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 26-01-2015 22:55:54 
Myślę, że walka się odbędzie, ale nawet jakby się nie odbyła, to nie będę z tego powodu jakoś specjalnie rozczarowany. Floyd moim zdaniem będzie faworytem w tej konfrontacji. Manny ma problem z zawodnikami kontrującymi, do tego dochodzi niesamowita obrona Amerykanina.Co prawda Filipińczyk wyprowadza dużo ciosów, jednak ich celność nie jest już tak specjalnie duża, jednocześnie może dawać wrażenie przewagi, więc zaliczyłbym to do jego zalet i w tym oraz presji szukał drogi do sukcesu. Pacman jest w stanie to wygrać, jeżeli wzbije się na wyżyny Swoich możliwości, a Floyd akurat będzie miał gorszy dzień.
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 26-01-2015 23:00:09 
Spartacus
To fakt myślę że utalentowani sędziowie bedą w stanie skierować zwycięstwo w każda stronę. A kibice będą o wyniku rozwazać latami, taki Rollllo już wie że mammy Wygrał...
 Autor komentarza: gluton
Data: 26-01-2015 23:08:15 
Panowie- coby zakończyć spekulacje walka się odbędzie i wygra ją Manny ciosem na lewą skroń KO r.7
Postawilem dla jajca 50pln :)
 Autor komentarza: emilus
Data: 26-01-2015 23:09:10 
to juz mi sie nudzi.najlepiej Manny z Khanem 2go i floyd z kim tam chce tez 2go
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 26-01-2015 23:10:18 
Wolałbym zobaczyć Khana z Floydem niż Mannym.
 Autor komentarza: trucker
Data: 27-01-2015 07:21:49 
rollins....

masz racje....źle zrozumiałem....

rollins mowisz ze oceniles dziadka bimber na 80 procent...to powiem ci nieźle....da sie juz po nim chodzić po suficie..xD
 Autor komentarza: ByWayOfKnockout
Data: 27-01-2015 08:12:01 
Jeśli dojdzie do walki, to przez lata rozkręcono już taki marketing pod ten pojedynek, że co by obydwaj nie pokazali w ringu, to będzie to jedno wielkie rozczarowanie. Nie wiem co Ci (bądź co bądź starsi już panowie) musieli by odstawić w ringu, żeby sapokoić rozbuchane apetyty kibiców...
 Autor komentarza: rocky86
Data: 27-01-2015 08:24:08 
ByWayOfKnockout

"Jeśli dojdzie do walki, to przez lata rozkręcono już taki marketing pod ten pojedynek, że co by obydwaj nie pokazali w ringu, to będzie to jedno wielkie rozczarowanie"

No nakręcili przez te 6 lat takie oczekiwania, że by im sprostać, to musieliby zrobić drugie sugar ray leonard vs Duran I czy Morales vs Barrera I, a tak widowiskowa ta walka nie będzie.
 Autor komentarza: ByWayOfKnockout
Data: 27-01-2015 09:34:29 
@rocky86
dokładnie albo coś na wzór Castillo vs Corrales. No wtedy by to miało sens ;)
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 27-01-2015 10:08:30 
Bedzie ?

Nie bedzie ?

Bedzie ?

Nie bedzie ?

Bedzie ?

Nie bedzie ?


No to będzie czy nie będzie ? loooooooool ;-)
 Autor komentarza: rocky86
Data: 27-01-2015 10:14:50 
@ByWayOfKnockout

"dokładnie albo coś na wzór Castillo vs Corrales"

dream on little dreamer :-)
 Autor komentarza: Rollins
Data: 27-01-2015 11:50:16 
trucker Data: 27-01-2015 07:21:49
rollins....

masz racje....źle zrozumiałem....

rollins mowisz ze oceniles dziadka bimber na 80 procent...to powiem ci nieźle....da sie juz po nim chodzić po suficie..xD
*
*
Trochę przesadziłem, żeby było jasne nawiązanie do tytułu (czy jak to powiedzieć)
Taka dowolność artystyczna :-)

Tak naprawdę ten bimber miał 63% :-)
Może nie najwięcej, ale za to był pyszny:-)
Z sokiem z orzechów włoskich
najlepszy trunek, jaki piłem
niestety dziadek już nie żyje
co za tym idzie, "źródełko" też :-(
 Autor komentarza: Rollins
Data: 27-01-2015 11:50:56 
kapitanbombaData: 26-01-2015 23:00:09
Spartacus
To fakt myślę że utalentowani sędziowie bedą w stanie skierować zwycięstwo w każda stronę. A kibice będą o wyniku rozwazać latami, taki Rollllo już wie że mammy Wygrał...
*
*
Mamy to Ty się lepiej słuchaj
 Autor komentarza: wojt986
Data: 27-01-2015 12:16:43 
Tej walki nie bedzie Zresztą juz jej nie oczekuje. Lubie filipińczyka i nie chciałbym go oglądać pokonywanego przez floyda Ze 4 lata do tyłu to byłaby jeszcze inna bajka Manny wtedy był bardziej eksplozywny szybszy wytrzymalszy... wtedy była szansa
 Autor komentarza: val198
Data: 27-01-2015 12:42:18 
Cykor Floydzik jest teraz pod ścianą . Ja tylko jestem ciekawy co ten tchórz wymyśli jak nie podpisze kontraktu. Oto jest pytanie ???????
 Autor komentarza: Rollins
Data: 27-01-2015 12:46:52 
Faworytem takiej walki byłby Mayweather tylko i wyłącznie dlatego, że miałby za sobą ringowego, punktowych i w ogóle wszystkich, Manny a powietrznych safety glves itd.

Ale patrząc jak Mayweather z Cortezem nie radzili sobie z Hattonem (sporo słabszym od Pacquiao), jakie kłopoty miał z Maidaną, czy nawet kiedyś z Castillo, z drugiej strony patrząc, jak Manny rozprawiał się z wysokimi rywalami (Algieri np ostatnio) to te szanse na oklepanie Mayweathera wcale nie są małe.
I Mayweather na pewno bardzo dobrze o tym wie.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 27-01-2015 12:47:32 
* Manny w powietrznych safety gloves itd.
 Autor komentarza: trucker
Data: 27-01-2015 13:47:55 
rollins...

to widze ze z ciebie leń......tradycja powinna iść z pokolenia na pokolenie......tym bardziej że bimber dobrze zrobiony może dobrze zrobić człowieka i w smaku miód malina.......

ja pamietam jak kolega pędził bimber ale chłopie nie dało sie go pić....zajeżdżało skarpetkami....

ojjj napil bym sie z dobrego zródła bimbru...
 Autor komentarza: Milan
Data: 27-01-2015 16:10:01 
Od około 4 lat zawodnik niższej kategorii wagowej wyzywa do walki zawodnika z wyższej kategorii wagowej , zawodnika uważającego się za TBE, zawdonika który walczy tylko dla Money .
Pytania nasuwają się dwa :
a) jeśli zawodnik uważa się za TBE ever dlaczego nie chce pobic mistrza z niższej wagi ?
b) jesli zawodnik walczy tylko dla Money dlaczego nie podnosi z ringu największej ringowej wypłaty ?
 Autor komentarza: picioo
Data: 27-01-2015 20:00:44 
Autor komentarza: Milan
Data: 27-01-2015 16:10:01
Od około 4 lat zawodnik niższej kategorii wagowej wyzywa do walki zawodnika z wyższej kategorii wagowej , zawodnika uważającego się za TBE, zawdonika który walczy tylko dla Money .
Pytania nasuwają się dwa :
a) jeśli zawodnik uważa się za TBE ever dlaczego nie chce pobic mistrza z niższej wagi ?
b) jesli zawodnik walczy tylko dla Money dlaczego nie podnosi z ringu największej ringowej wypłaty ?

SEDNO
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.