WARREN: ZA TAKIE PIENIĄDZE FURY NIE BĘDZIE WALCZYĆ Z KLICZKĄ

Promotor Tysona Fury'ego (23-0, 17 KO) Frank Warren zdradził, że pieniądze mogą być dużym problemem w czasie negocjacji z obozem Władimira Kliczki (63-3, 53 KO). - Oni chcą zgarnąć wszystko, a Tysonowi zostawić okruchy - tłumaczy.

Kolos z Manchesteru przygotowuje się obecnie do zaplanowanej na 28 lutego walki w Londynie z Christianem Hammerem (17-3, 10 KO). W kolejnych miesiącach ma nadzieję skrzyżować rękawice z Kliczką, dla którego jest obowiązkowym pretendentem WBO. Rozmowy z przedstawicielami Ukraińca już teraz są jednak trudne.

- Dyskutowaliśmy w ubiegłym tygodniu, myśleliśmy, że jesteśmy już blisko porozumienia, ale problemem są pieniądze. Kliczko to sympatyczny facet, wspaniała postać dla boksu. Tyle tylko, że chce zgarnąć właściwie całą pulę i zostawić nam okruchy. Tyson to obowiązkowy pretendent, na pewno nie będzie walczyć za tak śmieszne pieniądze. Z czegoś musi przecież żyć. Dereck Chisora boksował kiedyś z Witalijem Kliczką za małą sumę, bo to była dla niego wielka szansa. Tyson tego nie potrzebuje, jest oficjalnym pretendentem - powiedział Warren.

Negocjacje z Kliczką z trudem przychodzą też Bryantowi Jenningsowi (19-0, 10 KO), który niedawno był anonsowany jako kwietniowy rywal Ukraińca na galę w Nowym Jorku. W ostatnim czasie wiele się zmieniło i niewykluczone, że zamiast hucznego powrotu do Stanów Zjednoczonych, Kliczko ponownie zaboksuje w Europie.

- Z Jenningsem też sprawa rozbija się o pieniądze. Bryant chce zostać wynagrodzony jak na walkę o mistrzostwo świata przystało. Telewizja HBO związała się przecież z Kliczką wyłącznie z powodu Jenningsa, który jest Amerykaninem i którego walki już pokazywała na swojej antenie. Gdyby nie on, nie sądzę, aby była zainteresowana transmitowaniem występów Kliczki - stwierdził Warren.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Rollins
Data: 16-01-2015 12:32:02 
T akurat nie dziwi, bo Kliczki znani są z pazerności (jak każdy Żyd).
 Autor komentarza: Rollins
Data: 16-01-2015 12:32:17 
*To
 Autor komentarza: tolek78
Data: 16-01-2015 12:47:23 
Rollins
Co ty pieprzysz akurat Kliczko to i tak daje dobrze zrobić swoim przeciwnikom popatrz się na innych bokserów
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 16-01-2015 12:51:51 
Ciekawe o jakiej kwocie mowa, bo punkt widzenia, zależy od miejsca siedzenia i być może te pieniądze są adekwatne, jak dla obowiązkowego Pretendenta. Druga sprawa, jak Tyson jest taki pewny Swoich możliwości, to po wygranym pojedynku, on będzie rozdawał karty i wtedy pieniądze też będą odpowiednio duże.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 16-01-2015 12:59:00 
Spartacus
Dobrze powiedziane
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 16-01-2015 13:02:14 
Tyson jest nikim, 20-25% dla niego to max.
 Autor komentarza: Milan
Data: 16-01-2015 13:05:12 
Autor komentarza: MrAdam
Data: 16-01-2015 13:02:14
Tyson jest nikim, 20-25% dla niego to max.

jest oficjalnym pretendentem , najodważniej prowadzonym bokserem młodego pokolenia , do tego od strony gabarytowej zagadka dla Władki
Inna sprawa Fury i Warren chyba chca kliczke przeczekac i spokojnie moga taki plan realizowac , bo po odejsciu Włada przy madrym prowadzeniu Fury taki pas WBO moze troche potrzymac
 Autor komentarza: Rollins
Data: 16-01-2015 13:05:52 
Mnóstwo razy słyszałem, że Kiczki są skąpcami, mnóstwo bokserów się skarżyło, że stawiają zaporowe warunki.

tolek78
Nie patrz na innych bokserów, bo nie każdy ma taką pozycję.

Spartacus
Co ma wspólnego, że jest pewny swoich możliwości?
Taki np GGG łatwo rozprawił się z Rubio, więc co? Powinien powiedzieć "Mogę walczyć nawet za 1000 dolarów, bo wpier...lić takiemu Rubio to dla mnie pestka"?

Kliczko biją mocno, tak że porażka z ich rąk do przyjemnych na pewno nie należy.
A to, e dość często proponują przeciwnikom warunki tak słabe, że do walki nie dochodzi, to też nie pierwszyzna.

Nie wiem, nie znam szczegółów akurat tej sytuacji, ale mówię o wcześniejszych, których było bardzo wiele.
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 16-01-2015 13:20:24 
Zgadzam się z Rollinsem. Dodam tylko, że Tyson Fury to obecnie jeden z czołowych HW, w dodatku z UK i generalnie dość barwna postać boksu. Zatem logiczne jest, że nie może walczyć za kasę jaką Kliczko zaproponował Mormeckowi, Wachowi czy Lepai.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 16-01-2015 13:29:31 
dzięki ;-)
 Autor komentarza: Ironpp
Data: 16-01-2015 13:30:03 
Zgadzam sie z WalterAlfa
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 16-01-2015 13:30:42 
Rollins

Nie powinno się oceniać sprawy, jak nie zna się szczegółów, a My ich nie znamy. Podajesz mi jakąś skrajną sytuację, która ma mi udowodnić, że nie mam racji. Każdy szuka walki z Władimirem, a myślisz dlaczego?. Bo to często wypłata życia, więc nie generalizowałbym tego, że pretendenci tak mało zarabiają, a narzekać zawszę będą.
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 16-01-2015 13:34:53 
A jeżeli chcesz argumentu skrajnego, to nie wiem czy wiesz, ale taki Fonfara walczył za jednego dolara, byle się pokazać szerszej publiczności.
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 16-01-2015 13:40:51 
Spartacus: Ale Fury to jeden z najlepiej rozpoznawalnych HW na świecie. Zaryzykuję, że przeciętny Amerykanin prędzej skojarzy Furyego niż Kliczkę. Za tym oczywiście idzie większy sztab ludzi, dobrze opłacanych, itd. Więc trudno oczekiwać żeby Fury nie chciał mieć procentowego udziału, niż po prostu określoną sumę jak Wach np.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 16-01-2015 13:42:31 
Tolek78
Zalezy co rozumiesz pod haslem "dobrze zarobic"
Dla zawodnikow takich jak Wach,Briggs czy Pianeta walka o tytul i kilkaset tysiecy $ to jest godna zaplata
Ale dla kogos takiego jak Tyson Fury,ktory walczac u siebie nie o pas mistrza swiata moze zarobic kilka milionow to juz nawet 1,5-2mln$ nie koniecznie musi byc wyplata zycia...
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 16-01-2015 13:43:20 
WalterAlfa

Zgadzam się, ale My nic nie wiemy. Nie znamy szczegółów, jak się pojawią, wtedy będziemy mogli ocenić, czy to zdzierstwo z strony Kliczki, czy pazerność z strony Furego.
 Autor komentarza: Shay
Data: 16-01-2015 13:56:45 
W przypadku przetargu to podzial 75%- 25%, tak? W takim razie obydwie strony wiedza, o jaka kwote moga grac i ponizej czego nie zejda.
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 16-01-2015 13:57:47 
Zgoda :)
 Autor komentarza: Faraon
Data: 16-01-2015 14:22:09 
Hmm?
Jak nie lubie Tysona to uważam że ma sporo raji w sprawie gaży.
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 16-01-2015 14:29:05 
Fury to według mnie taka trochę pokraka. Duży, silny i pokonuje sredniakow, ale pada jak chora krowa po ciosie wacianego Cunna. Do tego lubi samookaleczenia ;-)

Co do pieniędzy jednak to należy mu się chyba znacznie więcej niż takiemu Adamkowi, bo jednak kibice z wysp ładnie płacą za dobre walki. Niemniej w walce zostanie zniszczony.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 16-01-2015 14:49:12 
Autor komentarza: Rollins
Data: 16-01-2015 12:32:02
T akurat nie dziwi, bo Kliczki znani są z pazerności (jak każdy Żyd).


Wpis bez sensu. Bańke dla Jenningsa badz drewnianego Fury - nie wiecej ! Niech walke z Kliczko traktuja jako forme promocji a nie tylko przytulenie najwiekszej wyplaty życia.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 16-01-2015 14:49:54 
Autor komentarza: Spartacus
Data: 16-01-2015 12:51:51
Ciekawe o jakiej kwocie mowa, bo punkt widzenia, zależy od miejsca siedzenia i być może te pieniądze są adekwatne, jak dla obowiązkowego Pretendenta. Druga sprawa, jak Tyson jest taki pewny Swoich możliwości, to po wygranym pojedynku, on będzie rozdawał karty i wtedy pieniądze też będą odpowiednio duże.

Bardzo dobry wpis, podpisuję się pod tym co napisałeś w 100%.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 16-01-2015 14:52:52 
Autor komentarza: Mario1977
Data: 16-01-2015 14:29:05
Fury to według mnie taka trochę pokraka. Duży, silny i pokonuje sredniakow, ale pada jak chora krowa po ciosie wacianego Cunna. Do tego lubi samookaleczenia ;-)

Co do pieniędzy jednak to należy mu się chyba znacznie więcej niż takiemu Adamkowi, bo jednak kibice z wysp ładnie płacą za dobre walki. Niemniej w walce zostanie zniszczony.



Po tym co Fury z Chisorą odjebali ostatnio na gali do spółki to powinni na najbliższe walki w których wystąpią wpuscić kibiców za free. To był antybox xD
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 16-01-2015 14:55:10 
Autor komentarza: Faraon
Data: 16-01-2015 14:22:09
Hmm?
Jak nie lubie Tysona to uważam że ma sporo raji w sprawie gaży.


Nie zapominaj że jest tylko pretendetem jakich było wielu drogi Tutenhamonie.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 16-01-2015 14:58:07 
sciema jak nic
Warren naciaga fakty - Wilder wielka nadzieja USA walczy o pas na HBO za 1 mln $ zdaje sie w PPV

skoro Kliczko-Jenninsa tez jest mowa o milionie to Fury na bank nie ma mniejszej propozycji ale jak jemu sie wydaje ze od razu maja mu placic nie wiadomo ile to juz nie Kliczki wina

Tyson jest bardzo pewny ze wygra to niech bierze te banke, pokona Kliczke I potem to on bedzie dyktowal z kim I za ile
 Autor komentarza: clyde22
Data: 16-01-2015 14:58:23 
O podziale w obronie obowiązkowej decyduje przetarg. Takowego nie było więc podział będzie taki jak między sobą ustala (patrz Stiverne vs Wilder)Warren chce walki w UK więc wyłoży duże pieniądze na przetargu. W UK ta walka sprzeda się doskonale. Jeśli Kliczko nie chce boksować na wyjeździe to też rzuci niezłą sumę i wtedy z 25% należnych Fury'emu wyjdzie niezła sumka.
 Autor komentarza: bolos
Data: 16-01-2015 15:01:28 
@Rollins
Co za bzdury pieprzysz, co ma wspólnego Gołowkin z Furym, w swojej wadze to Gołowkin rządzi więc on ma prawo stawiać warunki fiansowe, a Fury jest tylko pretendentem. Jak mozna porównywać pretendenta do mistrza.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 16-01-2015 15:01:37 
Poza tym będą czekać na zakończenie jutrzejszej walki. Wilder vs Fury to potencjalnie bardzo lukratywna opcja dla Fury'ego i bardzo realne szanse. Grają swoją kartą spokojnie nie muszą brać ochłapów od Wlada od razu
 Autor komentarza: clyde22
Data: 16-01-2015 15:11:55 
Postawie Kliczki też dziwić się nie można. Czemu ma dać 3 miliony Fury'emu skoro ma Jenningsa za milion albo let's go champa za pól miliona.
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 16-01-2015 15:29:07 
Autor komentarza: clyde22
Data: 16-01-2015 15:11:55
Postawie Kliczki też dziwić się nie można. Czemu ma dać 3 miliony Fury'emu skoro ma Jenningsa za milion albo let's go champa za pól miliona.

Nie wiem jakie zyski jest wstanie wygenerować Fury, Swoim gadaniem i ewentualnym zachowaniem, ale może to być całkiem niezła sumka, którą myślę Władimir nie pogardzi. To taka inwestycja, da trochę więcej Furemu niż poprzednim pretendentom, a może zyskać na tym dużo więcej.

W sumie mnie ta strona biznesowa najmniej w tym momencie obchodzi,a można powiedzieć, że w ogóle.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 16-01-2015 15:31:38 
KapralWiaderny
W sumie masz racje ale jeszcze pytanie ile tych$?
 Autor komentarza: ALiBudda
Data: 16-01-2015 15:43:24 
Wszystkiemu winne są te durne szwaby, które walą drzwiami i oknami na wątpliwej jakości gale. Gale Kliczki (nie liczac udziałuy Usyka) są tak cienkie, że już chyba Don Wasyl lepiej by sobie poradził. No i walka wieczoru, gdzie przeciwnikiem jest np. Pianeta czy Mormeck.
No i pełna hala, sponsorzy i Kliczko robi grube miliony ojro.
No i teraz jak kliczko odpala ochłapy takiemu pianecie, to ten się cieszy. 650tys ojro dla Wacha, no i ten też nie ma co narzekać.
Ale przychodzi taki Tyson Fury, co w UK wyciaga grubszy szmal, i Kliczko nie może tego przełknać. Woli oklepać kolejnego ogórka w Rzeszy, bo jego rachunek suma sumarum będzie na większy +.
Ja tylko nie kumam tego jego fenomenu w niemczech, do tego stopnia że mówi się "kliczko walczy u siebie". Ciekawe co na to rodacy z Majdanu.
 Autor komentarza: Milan
Data: 16-01-2015 15:47:01 
z innej beczki po lekturze biografi Tysona Mike
wiedzieliscie ze najebał Warrena ?:)
 Autor komentarza: Faraon
Data: 16-01-2015 15:51:04 
Milan
Tak się składa że w jedynym z wywiadów jest poruszany ten temat poszukaj dobrze w necie.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 16-01-2015 16:07:02 
Kim jest Fury a kim Wladek?..to dla Tysona szansa i niestety ale to Wlad dyktuje warunki..
 Autor komentarza: gerlach
Data: 16-01-2015 17:30:12 
AliBudda,
Podpisuje sie pod twoim komentem. Ze sportowego pkt widzenia gale Kliczki to szajs, ale wygrywa jak widac element spotkania towarzyskiego smietanki Reichu. Walka wieczoru to z reguly farsa (Kliczko wybiera moment na KO po kilku reklamach, a wczesniejsze walki to niziny). Fury po fatalnych doswiadczeniach z Hayem i Chisora (lacznie uciekly mu dochody z 3 nieodbytych walk) nie moze wejsc do ringu za 600tys EU.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 16-01-2015 17:41:29 
Autor komentarza: Faraon
Data: 16-01-2015 15:31:38
KapralWiaderny
W sumie masz racje ale jeszcze pytanie ile tych$?


Tak jak ktos wyzej napisał napewno nie mniej niż okrągła "bańka". Standard który zawsze daje Kliczko i jak na dzisiejszą HW kwota spora (a jak ktoś uważa inaczej niech zobaczy za jaką gażę walczył Arreola i Stiverne o WBC). Ja sam będąc mistrzem więcej brytyjczykowi bym nie dał :) A taki kozak jest ? Niech udowodni w ringu hehe za darmo przeciez nie wychodzi.
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 16-01-2015 17:41:42 
Z jednej strony ok - Klitschko jest mistrzem. Z drugiej strony Klinczko nie generuje pieniędzy. Ma kontrakt z Niemiecką telewizją i reklamami i to tyle. W walce z Furym cały dochód gwarantuje Tyson. Publika z UK z USA i z wielu innych państw. Dlaczego żyd ma brać 80% dochodu jeszcze dodatkowo od obowiązkowego pretendenta? Litości...
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 16-01-2015 17:43:24 
Po za tym dlaczego Fury ma dostać mniejsze pieniądze niż za walki, które toczył za "nie o pas"? :D
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 16-01-2015 17:52:09 
Po za tym nie wiadomo czy Jennings nie wygra z Klitschko hahah
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 16-01-2015 17:59:27 
Autor komentarza: Ernesto
Data: 16-01-2015 17:43:24
Po za tym dlaczego Fury ma dostać mniejsze pieniądze niż za walki, które toczył za "nie o pas"? :D


Z tego samego powodu dla którego dzieciom do lat 18stu alkoholu nie sprzedajemy ! :D
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 16-01-2015 18:01:58 
Autor komentarza: Ernesto
Data: 16-01-2015 17:41:42
Z jednej strony ok - Klitschko jest mistrzem. Z drugiej strony Klinczko nie generuje pieniędzy. Ma kontrakt z Niemiecką telewizją i reklamami i to tyle.


Zapewne...zapomniałes jeszcze tylko dodać że te 30tys ludzi wypełniających stadiony podczas jego walk to ... duchy ?
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 16-01-2015 18:03:21 
utor komentarza: Ernesto
Data: 16-01-2015 17:52:09
Po za tym nie wiadomo czy Jennings nie wygra z Klitschko hahah


W teorii to i harnaś moze byc jeszcze mistrzem ;)
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 16-01-2015 18:10:15 
"Zapewne...zapomniałes jeszcze tylko dodać że te 30tys ludzi wypełniających stadiony podczas jego walk to ... duchy ?"
no wlasnie..
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 16-01-2015 18:31:18 
30 tysięcy? Ilu jest kibiców przeciwnika w tym? Ilu jest po prostu dziennikarzy z całego świata, stacji telewizji, ile jest osób związanych z biznesem jak np. pięściarze, promotorzy, fanatycy, kasiaści ludzie którym się nudzi, aktorzy, gwiazdy filmowe?

30 tysięcy to nic szokującego, każdy zawodnik HW jest w stanie zagwarantować co najmniej 30 tysięcy ludzi na stadionie ^^
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 16-01-2015 18:34:13 
Wembley pomieści 90tysięcy ludzi. Jak myślicie jaka byłaby frekwencja?
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 16-01-2015 18:58:05 
Autor komentarza: Ernesto
Data: 16-01-2015 18:31:18
30 tysięcy to nic szokującego, każdy zawodnik HW jest w stanie zagwarantować co najmniej 30 tysięcy ludzi na stadionie ^^


30 tys to nic szokującego ??? Grubo pojechałeś. Wobec tego dlaczego walka o pas WBC miedzy dwoma czołowymi ciężkimi świata odbyła się w Galen Center w LA gdzie na trybunach może zasiadać tylko 10,258 kibiców ?? Bo raczej nie dlatego ze promotorom i organizatorom nie zależało na frekwencji. Nie wiem skąd sie urwałeś ale bzdury takie tu wypisujesz że głowa mała. Bez odbioru.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 16-01-2015 20:23:47 
Nie do końca Wład dyktuje warunki.
Do tanga trzeba dwojga.

Wczoraj była mowa o tym, że Wilder (pretendent) zarobi więcej niż Stiverne (mistrz).
Dlaczego?
Bo to on ściągnie kibiców.

Tutaj sprawa podobna. To Tyson Fury ściągnie rzesze kibiców w UK.
To dzięki Fury'emu Kliczko będzie mógł dużo lepiej zarobić niż na walce z jakimś cieciem nawet w Niemczech.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 16-01-2015 20:25:10 
mówię w skrócie, bo...
od spraw biznesowych, czyli prawdziwego boksu zawodowego mamy tu eksperta nad eksperty.
Chociaż ten na byłych Sowietach, jakim niewątpliwie jest Wladimir, może się nie znać :_)
 Autor komentarza: Rollins
Data: 16-01-2015 20:27:14 
Ernesto Data: 16-01-2015 17:41:42
Z jednej strony ok - Klitschko jest mistrzem. Z drugiej strony Klinczko nie generuje pieniędzy. Ma kontrakt z Niemiecką telewizją i reklamami i to tyle. W walce z Furym cały dochód gwarantuje Tyson. Publika z UK z USA i z wielu innych państw. Dlaczego żyd ma brać 80% dochodu jeszcze dodatkowo od obowiązkowego pretendenta? Litości...
Ernesto Data: 16-01-2015 17:43:24
Po za tym dlaczego Fury ma dostać mniejsze pieniądze niż za walki, które toczył za "nie o pas"? :D
*
*
O! Dobrze powiedziane. Właśnie mówię o tym samym. Twój post dopiero przeczytałem.
 Autor komentarza: samurai
Data: 16-01-2015 20:57:18 
andrewskyData: 16-01-2015 13:42:
Zalezy co rozumiesz pod haslem "dobrze zarobic"
Dla zawodnikow takich jak Wach,Briggs czy Pianeta walka o tytul i kilkaset tysiecy $ to jest godna zaplata
Ale dla kogos takiego jak Tyson Fury,ktory walczac u siebie nie o pas mistrza swiata moze zarobic kilka milionow to juz nawet 1,5-2mln$ nie koniecznie musi byc wyplata zycia...

Dokladnie napisales to co mysle w tym temacie. Nie dla kazdego MILION $ ma te sama wartosc. I tu akurat zgadzam sie z obozem Furego. Jesli oni mu oferuja podobna sume jak np. Pianecie czy Wachowi itd. to dla Tysona to jest smieszna kwota. Jest obowiazkowym pretendentem a trzeba tez brac pod uwage jakie rynki bokserskie sie konfrontuja.
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 16-01-2015 21:52:12 
To Władimir jest Mistrzem ma 3 pasy on dyktuję warunki nie Fury( Angol jest nieobliczalny taki wariat brzydko mówiać lekko pierdolniety to może być atut ale na chwile dopóki nie dostanie poteżnego Jabbba na szczęke )
Mimo wszystko chciałbym żeby do tej walki doszło , nie twierdzę że to będzie bardzo łatwy spacerek ale różnica co najmniej klasy jeśli chodzi o umiejetności Bokserskie.Jedyny w czym dorównuje Władowi to warunki fizycznie wszsytkie inne atuty ma Władimir po zatym to powiem że jeszcze bardziej pewniejszy po wygranej z Hyem i np efektownym ko na Pulewie jego pewnosć siebie rutyna to nie i ziemia w stosunku do Furego.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 17-01-2015 00:35:12 
Fury chce conajmniej 3 banki
 Autor komentarza: Majnus
Data: 17-01-2015 09:35:29 
Fury się dużo chcę pewnie z 30% powinnien dostać a wygrać to jeszcze druga walka. Jestem oprzekonany ż e z Klinczką ma 25% szans.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.