JOSHUA: ZNOKAUTOWANIE JOHNSONA NIE BĘDZIE SUKCESEM

Planowana na styczeń walka z Kevinem Johnsonem (29-6-1, 14 KO), który nigdy dotąd nie przegrał przed czasem, ma pokazać, czy cios Anthony'ego Joshuy (10-0, 10 KO) jest rzeczywiście aż tak mocny, jak go malują. Mistrz olimpijski zapewnia jednak, że ewentualny nokaut na "Kingpinie" nie będzie dla niego wielkim osiągnięciem.

- Co miałoby niby oznaczać znokautowanie Johnsona? To nie byłaby żadna wiadomość wysłana światu. Będzie nią dopiero zdobycie tytułu mistrza globu. Nokaut na Johnsonie to będzie tylko kolejna walka w moim rekordzie – stwierdził 25-latek.

Zobacz też: JOSHUA ZDEMOLOWAŁ SPROTTA

Walka młodego wilka z weteranem wagi ciężkiej ma się odbyć 31 stycznia. Carl Froch (33-2, 24 KO), który był ekspertem telewizji Sky Sports, gdy Joshua nokautował w sobotę Michaela Sprotta, nie ma wątpliwości, że zawodnik z Watford śpiewająco zda kolejny test.

- Dobrze znam Anthony’ego, on będzie mistrzem świata. Kiedy widzieliście ostatni raz tak imponującego zawodnika w wadze ciężkiej? Jest perfekcyjny w tym, co robi. To wspaniały pięściarz i człowiek, ma wszystko – skomentował mistrz wagi superśredniej.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Rollins
Data: 23-11-2014 13:09:44 
Faktem jest, że Joshua ma dopiero 10 walk. 10 walk z przeciwnikami może nienajgorszymi, ale z całą pewnością niegroźnymi.
Najlepszy z nich to chyba Bahtow, którego przecież (nie bez problemów) pokonał Wawrzyk.

Tak że wstrzymałbym się z zachwytami. Jeszcze nie czas, jeszcze nie ma powodów.

Powiedzieć o nim więcej można będzie, kiedy przyjdą prawdziwi rywale, prawdziwe testy.

Sporo było takich, których chwalono "przed zachodem słońca", a później...
 Autor komentarza: DeeJay
Data: 23-11-2014 13:17:27 
http://www1.theladbible.com/images/content/538dd0d4196c8.jpg

to zdjecie wymiata
 Autor komentarza: Whisper
Data: 23-11-2014 13:26:00 
@Rollins
Jego prowadzenie jest bardzo dobre. Teraz Johnson, a potem Price. Następny będzie Chisora/Fury i Joshua wbija do top10.
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 23-11-2014 13:28:08 
W porównaniu do Wildera to Joshua jest prowadzony MEGA ODWAŻNIE.
 Autor komentarza: Granitechin
Data: 23-11-2014 13:34:18 
Witam wszystkich userów boksera jestem tu nowy.

Rollins

Co prawda to prawda ale wydaje się, że Joshua ma potencjał na prawdziwego dominatora. Nie ma mnóstwa wad typowych dla współczesnych ciężkich. Dobry technicznie, muskularny atleta z krwi i kości, metal w pięściach, dynamiczny na nogach, nie zdradził do tej pory objawów szklanej szczęki. Rywali niskiej klasy masakruje tak jak powinien. Stopniowo podnoszą mu poziom trudności. Nie ma wpadek typu dechy Tysona z USS albo dechy Szpilki z Mollo dwukrotnie. Wiadomo potrzebuje on rund na ringu by wyrobić opanowanie, kondycje i nabrać doświadczenia bo nie jest ciągle gotowy na walkę o pas mistzowski. No ale kto jak nie on za realne 2-3 lata ma szanse z DR. Steelhammer'em?
 Autor komentarza: bodescu
Data: 23-11-2014 13:48:19 
Tak sobie pomyślałem, że skoro Team Fury'ego tak bardzo chce walki z Joshuą, to może niech wystawią na dobry początek Hughie'ego ;-) Przecież chcieli z niego zrobić najmłodszego mistrza wagi ciężkiej :-] Są na podobnym etapie kariery, debiutowali w tym samym roku, nawet wzrost identyczny (przynajmniej wg boxrec).
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 23-11-2014 13:48:37 
Ma ogromny potnecjał Joshua ma wszystko ma wsystkie cechy żeby w przyszłości zostać Mistrzem Świata
Wzrost technike i noktujący cios
odważnie jest prowadzony dużo lepiej niż Wilder i nie psykuję i nie gada nie chwali się jak Wilder czy Fury
dobry tester jest Jonschon po pokonaniu Kingpina przegrany z walki Chiosora/Fury ewentulanie Price.

ale Namaszczanie go na na nastepce Władmira bym się wstrzymał.
Granntechin za 2 lata to Władimira może już nie być i wtedy Joshua bedzie miał otwarta droge do Mistrzostwa a nawet być dominatorem
 Autor komentarza: samurai
Data: 23-11-2014 14:34:32 
To poczatkujacy zawodnik nie ma sensu oglaszac go przyszlym dominatorem HW ale ma zaj... potencjal i to cos!
Jest jak drapieznik jak poczuje krew nie odpuszcza. Ale jeszcze troche pracy i podnoszenie poprzeczki coraz wyzej. Jak bedzie sie tak rozwijal i demolowal gosci to dwa lata i walka o mistrza jak w banku. Mysle ze kolejny przeciwnik Kevin J.dostarczy troche materialu do analizy i wielu odpowiedzi co do przyszlosci Antka.
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 23-11-2014 15:03:19 
DeeJay: to chyba fotomontaż.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 23-11-2014 16:15:19 
Autor komentarza: Rollins
Data: 23-11-2014 13:09:44
Faktem jest, że Joshua ma dopiero 10 walk. 10 walk z przeciwnikami może nienajgorszymi, ale z całą pewnością niegroźnymi.
Najlepszy z nich to chyba Bahtow, którego przecież (nie bez problemów) pokonał Wawrzyk.

Tak że wstrzymałbym się z zachwytami. Jeszcze nie czas, jeszcze nie ma powodów.

Powiedzieć o nim więcej można będzie, kiedy przyjdą prawdziwi rywale, prawdziwe testy.

Sporo było takich, których chwalono "przed zachodem słońca", a później...





Jak zwykle pleciesz bzdurki dla mamy i córki. Jak na ten etap kariery rywale są całkiem wymagajacy i o znanych nazwiskach, na ich tle można pomału oceniać potencjał Joshuy. Bumobijca Wilder rywali pokroju takiego Kingpina dostawał dopiero w okolicach 30 walki ! A tu mamy ich raptem 10.
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 23-11-2014 17:24:22 
Zgadzam się z powyższym.
Dodam tylko, że czasami po obejrzeniu kilku walk nawet z marnymi zawodnikami można wyrobić sobie zdanie nt. boksera.
W przypadku Joshua widać, że jest szybki, ma rewelacyjne warunki fizyczne, spore umiejętności i co wg mnie najważniejsze boksuje na totalnym luzie, jakby miał 20 walk, nie 10. O ile w walce z lepszymi rywalami nie wyjdzie jakiś ukryty feler typu marna odporność na ciosy czy słaba psychika to będzie przyszły dominator.
 Autor komentarza: blade84
Data: 23-11-2014 18:18:22 
Ja jestem pod ogromnym wrażeniem jego szybkości jak na te warunki fizyczne, a muskulaturą bije chyba każdego obecnie zawodnika wagi ciężkiej. Na pewno jest to materiał na dominatora. Z niecierpliwością czekam na wielkie walki w jego wykonaniu.
 Autor komentarza: blade84
Data: 23-11-2014 18:19:08 
Ja jestem pod ogromnym wrażeniem jego szybkości jak na te warunki fizyczne, a muskulaturą bije chyba każdego obecnie zawodnika wagi ciężkiej. Na pewno jest to materiał na dominatora. Z niecierpliwością czekam na wielkie walki w jego wykonaniu.
 Autor komentarza: hayabooza
Data: 23-11-2014 18:26:09 
Nie sądze, żeby dla kogokolwiek nokaut na Sprottcie w 1. rundzie był zaskoczeniem, tak jak nie sądze, żeby nokaut na Johnsonie był zaskoczeniem...

O Joshu dowiemy się więcej dopiero jak przyjdzie do pojedynków z prospektami takimi jak Glazkov, Fury, etc. Póki co będzie rozbijał kolejne przeszkody i budował ładny rekord :)
 Autor komentarza: JenningsFan
Data: 23-11-2014 18:30:09 
Przecież Joshua wcale ciosu nie ma ...
To jakaś kpina, to co wczoraj zobaczyłem tylko upewnia mnie że są od niego lepsi, nie dość że poszedł zupełnie bez gardy i tak jego ciosy nie miały wielkiej siły, myślę że dysponuje troszkę większą od Szpilki i to wszystko.
 Autor komentarza: qwerty890
Data: 23-11-2014 19:42:27 
Ma papiery na mistrza świata, ale nie wiem czy na dominatora. Wszystko jest super, szybkość, kondycja, ale siła nie jest jakaś mega wielka. Ostatnia walka pokazała, że spokojnie może kończyć słabszych rywali, ale głowy im nie urwie.
 Autor komentarza: Hangagod
Data: 23-11-2014 19:44:38 
Koleś przebija gardę, ale ciosu to on nie ma i w ogóle na co to komu ;-)
 Autor komentarza: blade84
Data: 23-11-2014 19:55:25 
Może nie ma na razie ciosu jak Mike Tyson, ale teraz ciężko znaleźć kogoś w wadze ciężkiej kto nokautuje dobrych rywali jednym ciosem.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 23-11-2014 20:35:18 
KapralWiaderny, WalterAlfa

Porozmawiamy kiedy indziej. Jak Joshua zacznie walczyć, a nie obijać nieszczęśników.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 23-11-2014 20:36:36 
blade84
Trochę by się jednak znalazło.
 Autor komentarza: rafalteo
Data: 23-11-2014 21:35:26 
Nie chwalilbym dnia przed zachodem slonca, bo poki co to Joshua na 60% dostalby lanie od Pulewa - w walce przed walka Pulewa z Kliczko. Teraz z pewnoscia Pulew moze byc troche rozbity, bo takie bomby od Kliczki zostawiaja u kazdego slad, jednak dzisiejszy Pulew wciaz moglby rozpykac Joshue ktory moglby okazac slabosci psychiki bedac nieporadnym jak dziecko z kims o niezlej technice i tak boksujacym jak Kubrat.

Osobiscie nie jestem zwolennikiem talentu Joshuy, bo nie jest wybitny w zadnej dziedzinie bokserskiego rzemiosla i nie ma charyzmy.
Jako postac jest nieciekawy, a jako bokser jest solidny i dobry w niemal kazdym aspekcie rzemiosla bokserskiego, a przy tym majace te warunkie i sile jakie ma- to wszystko powoduje ze ma tak duzy potencjal.
Jednak geniuszem bokserskim on bynajmniej nie jest, po prostu atrybuty fizyczne+ solidnosc w pozostalych plaszczyznach
Dodajac do tego jego poukladany nieciekawy charakter i brak charyzmy i mamy totalna nude
 Autor komentarza: Rollins
Data: 23-11-2014 21:49:29 
rafalteo Data: 23-11-2014 21:35:26
Nie chwalilbym dnia przed zachodem slonca, bo poki co to Joshua na 60% dostalby lanie od Pulewa...
*
*
No, to akurat chyba niezbyt dobry przykład (na niedoskonałość Joshuy), bo Pulew to byłby rywal dla niego stworzony: bez nokautującego ciosu, i bardzo dziurawy w obronie.
Nie mówiąc już o tym, że refleks chyba też nie za bardzo, lubi "przysnąć", nie jest za szybki itd.

Jest sporo rywali, na których bym stawiał w pojedynku z Joshuą, ale Pulewowi szans bym raczej nie dawał.
Ten, to jeden z czołowych ciżkich, idelanie pasujących Antkowi, wg mnie.
 Autor komentarza: rafalteo
Data: 23-11-2014 22:00:25 
@Rollins
Pulew bylby idealnie niestworzony dla Joshuy. Dziuray w obronie Pulew jest tylko troche, z Wladkiem zostal zaskoczony, bo Wlad zadawal te sierpy znakomicie sie do nich skladajac, Pulew kompletnie nie byl na to przygotowany. Zapewniam Cie, ze o zadawaniu takich sierpow Joshua moze tylko pomarzyc
Pulew jako chyba pierwszy bokser w historii rywali Wladka zneutralizowal go w biciu prostych i nawet przejal kontrole nad Wladek w tym elemencie. Jako pierwszy rywal w historii Wladka Pulew mial bodajze lepsza statystyke od niego w wyprowadzonych ciosach, choc w celnych troszke gorsza.

Pulew sprzed walki z Wladkiem bylby idealnym bokserem to pobicia Joshuy. Joshua jak tutaj slusznie zauwazaja, glownie kumulacjami nokautuje. Pojedynczego strzalu to on nie ma ani troche na takim poziomie, aby Pulewa powstrzymac. Jak Pulew z Władką wstawal 3 razy, po zderzeniu z tirem (=ciosy Wladka)

Joshua bylby zagubiony jak dzieciak z Pulewem- choc nie daje glowy za dzisiejszego rozbitego Pulewa.
Nie wiadomo jak reaguje dzis na ciosy, na pewno odpornosc mu spadla
 Autor komentarza: Rollins
Data: 23-11-2014 22:09:47 
Nie wiem.
Przyznam szczerze, że mnie na razie jakoś ten Joshua nie przekonuje.
Nie wygląda mi na twardziela, nie wygląda mi na charakterniaka, na odpornego na ciosy.

Mięcha ma dużo, kto wie czy nie za dużo? Dotlenienie takiego czegoś na dłuższych dystansach to może być problem.
Szkoda gadać, szkoda dyskutować o jakimś Pulewie. Najpierw niech Joshua zacznie walczyć z tą dalszą czołówką. Zobaczymy jak mu będzie szło.
 Autor komentarza: UndeadDog
Data: 23-11-2014 22:14:08 
AJ wielki talent. Być może przejmie schedę po braciach Klitschko.
Co do kariery jest świetnie prowadzony ale już czas zwiększać poprzeczkę. Nie ma co gościowi dawać rywali jak Wilderowi bo to nic nie daje.
Myślę że już dziś Anthony mógłby pokonać bardzo wielu pięściarzy szeroko pojętej czołówki czy tych już starszych którzy kiedyś w niej byli. I na tym powinien się skupiać. Na nazwiskach typu Czagajew, Arreola, Price, Chisora, Chambers itd.
Poprzeczka powinna po Kingpinie pójść wysoko do góry bo takie walki poza obozami i pewnością siebie nic mu nie dadzą.
Tym bardziej że są przerywane po jednym trafionym ciosie i dobiciu przy linach.
Co do ciosu na pewno jest bardzo mocny ale czy na poziomie najlepszych to się dopiero okaże. Nie trzeba być jakimś potworem by nokautować a to AJ robi.
Widać zresztą że póki co rywale przegrywają przed czasem po dość podobnym scenariuszu czyli poważnym odczuciu pojedynczego strzału i "storpedowanej" gardzie ala skorupa żółwia./..
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 23-11-2014 23:00:23 
Zgadzam się undead Dog że Joshua to talent Walka z Kingpinem kolejny krok do przodu jak wygra przed czasem z Jonschonem to będzie znaczyło że rozwija się i jest na najlpeszej drodze że kiedyś być Mistrzem.
Następnym przeciwnikiem trudniejeszym mógłby być toporny Charr lub np twardy niezły technicznie Głazkow Ukrianiec napewno byłbytrudniejszym niż Szklany Price.
Podobno Głazkow ma tego samwego trenera co Kovalev David Jakson kto wie czy pod jego okiem nie poprawi siłe ciosu i sie rozwinie
ma ktoś może skrót walki Głazkow - Darnell Wilson
 Autor komentarza: rafalteo
Data: 23-11-2014 23:22:15 
Glazkow?!
Czy Ty kolego wiesz kto to jest Glazkow? to nie jest byle leszcz, facet ma argumenty, szybki wyprzedzajacy prosty, dobra atletyke, to nie jest byle maneja która Antoś zajedzie. To jest mlody głodny zwrotny i wytrenowany ciezki z dobra amatorką, a nie zaden leszcz ktorego mozna rzucac na pozarcie dla Joshuy...lol.
Moglbys sie bardzo zdziwic gdyby Glazkow pokonal dzisiejszego Joshue na punkty
 Autor komentarza: canuck
Data: 23-11-2014 23:40:27 
Joshua by bardzo szybko wymiotl z ringu malych ciezkich jak Glazkov, Povetkin czy Adamek. Prwdziwy nastepny test dla niego to twardy, duzy oraz doswiadczony ciezki: Thompson, Arreola czy Takam.

Anthony Joshua: #1 Prospekt wagi ciezkiej (HW) na swiecie:

PROFIL: Anthony Joshua, Wiek 25 lat, UK, 10-0-0 (10KO); 199 cm - 108 kg - 211 cm; #20 w Rankingu BoxRec. Duzy ciezki z bardzo silnym ciosem oraz duzym zasiegiem, bardzo atletyczny oraz muskularny; sparowal z Wladkiem; dobrze poukladany mentalnie oraz emocjonalnie, ostro trenuje oraz pracuje nad poprawa swoich umiejetnosci, dosc agresywnie prowadzony, zloty medalista z Londynu w 2012 w wadze 91+ kg.

STYL WALKI: Przygotowaje akcje dobrym lewym jabem; Bije poteznymi kombinacjami spychajac przeciwnikow na liny; Ladnie pracuje glowa oraz tulowiem; Przyzwoicie kontroluje dystans; Niezla obrona; Wertykalna Praca Nog (Przod-Tyl) jest poprawna (wiaze sie to z przyzwoita Kontrola Dystansu).

ATUTY: Gabaryty; Atletyzm; Potezny cios; Doswiadczenie Amatorskie; Solidne Umiejetnosci Bokserskie; Poukladanie Psychiczne oraz Emocjonalne;

DO POPRAWY: Mala roznorodnosc uderzen, szczegolnie podbrodkowe, jak tez uderzanie z roznych katow oraz plaszczyzn. Praca nog, a szczegolnie lateralne zejscia na boki (zachodzenie na boki oraz "odkretki" na linach oraz zwarciu).

ZNAKI ZAPYTANIA: Szczeka, Kondycja, Twardosc Psychiczna w brutalnej, krwawej walce z trudnym przeciwnikiem trwajacej caly dystans.

NASTEPNI PRZECIWNICY: "Kingpin" Johnson: Doskonaly Test: "Sliski", doswiadczony, bardzo trudny do czystego trafienia. Joshua bedzie musial by sie troche "napracowac" w ringu w tej walce. Zdemolowal Sprott w pierwszej rundzie w poprzedniej walce!
 Autor komentarza: tolek78
Data: 23-11-2014 23:40:41 
rafalteo
Głazkov to est zwykły przeciętniak pokazała to walka Rossym on pewnego poziomu nie przeskoczy ja tam stawiał bym w potencjalnej walce na Joshue
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 23-11-2014 23:45:35 
Rafaltheo
a gdzie ja napisałem że byłby łatwym rywalem Głazkow dla Joshou
Napisałem ze byłby trudnym przeciwnikiem.napisałem że Ukaniec byłby trudniejszym rywalem niż price a nie że jest Leszczem
Akurat Z prospektów cenie Głazkowa który w dużo lepszym, stylu wypunktował Admaka niż Szpilka/
obaj byli bardzo dobrymi amtorami Głazkow brąż w pekinie Joshua złoto w londynie ale wiekszę możliwosci widze przed Joshuą
 Autor komentarza: UndeadDog
Data: 23-11-2014 23:47:18 
Przeciętniakiem nie jest ale przeceniać go nie można. Pokazują to takie walki jak ostatnia czy remis ze Scottem. To że sprał Adamka trochę go wyniosło w opinii wielu Polaków i to wyniosło przesadnie.
Nie zmienia to faktów że byłby to trudny test dla Joshuy. Spokojnie z aż takimi nazwiskami.
Stopniowo aczkolwiek szybko poziom powinien jednak rosnąć.
Szaleństwem jest natomiast pisanie że AJ wymiótł by z ringu Powietkina... Nawet Władimir mimo że wygrał go nie "wymiótł" cokolwiek to znaczy...

A tu ciekawostka taka :D Czyżby w końcu planowany powrót Pana "kontuzja" czy tylko pompowanie?
https://twitter.com/mrdavidhaye/status/534747794373087232/photo/1
Haye na bombie ;D
 Autor komentarza: rafalteo
Data: 24-11-2014 01:04:22 
@Vitalij71 i @UndeadDog

Oj moglibyscie sie cholernie zdziwic w walce Joshua z Glazkowem. Joshua to tylko 24 latek- raczej dobrze poukladane w glowie, ale jednak troszke narwaniec. W dodatku moze pomarzyc o takim prostym jaki ma Wladek. Nokautuje ostatnich rywali (= jestes tak dobry jak Twoja ostatnia walka) seriami. Moglibysice sie Panowie bardzo zdziwic jakby dobry technik Glazkow wyboksowal Waszego Antosia
 Autor komentarza: Rollins
Data: 24-11-2014 13:50:21 
Jeśli o mnie chodzi, to Głazkow raczej już dziś by przegrał z Joshuą. Powietkin na pewno nie. Ani teraz, ani nie wiadomo, czy w przyszłości.
Sasza to twardziel. W dodatku świetny technicznie (być może najlepszy w HW). Bardzo trudny do trafienia. Bardzo dobry w ofensywie. Bardzo mądry ringowo.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 24-11-2014 13:51:33 
Joshua to 25 latek.

Dla porównania powiem, że Tyson Fury tylko rok starszy. Tak że Anthony wcale takim młodzieniaszkiem nie jest.
Szpilka w jego wieku.
 Autor komentarza: UndeadDog
Data: 24-11-2014 14:04:58 
Nigdzie nie pisałem że Głazkov na 100% przegrywa z Joshuą choć wydaje mi się że właśnie tak by było choćby ze względu na gabaryty.

Z resztą nie wiem jak by wypadł. Zobaczymy jak będzie "błyszczał" w momencie walk z tym szerszym, dalszym topem.
Wiem że na dziś nie ma sensu już go karmić rywalami którzy wnoszą tylko doświadczenie do ringu bo to bez sensu i dla niego i dla promotorów.
Mając taką perełkę można doprowadzić do wielu nie koniecznie straszliwie ryzykownych starć z lepszymi zawodnikami...

Co do wieku Rollins to jest to młodzieniaszek i to bardzo "młody młodzieniaszek" jak na Hw. Trzeba pamiętać że ma wspaniałe zaplecze kariery amatorskiej więc zaczyna z dość wysokiej półki.
Przed nim minimum 10 lat kariery jeśli nie przydarzy mu się jakaś straszna kontuzja itd to dużo czasu ma. A chłopak za maksymalnie 2 lata powinien być już w ścisłym topie/ Oczywiście o ile jest takim talentem jak się obecnie może wydawać.
On i Fury mają przed sobą długą przyszłość w boksie. To nie Price który podajże już dawno po 30 i to jeszcze zatrzymał swoją karierę.
Nawet w razie wpadki mają oni sporo czasu by się odbudować itd.
Dlatego nie rozumiem...
A porównanie do Szpulki? Co mam przez to rozumieć? ;D
 Autor komentarza: JenningsFan
Data: 24-11-2014 15:34:02 
Głazkova akurat można mu dać, powinnien go rozbić bez problemu.
Szpilka nawet by Wieczesława wypunktował, wystarczy zobaczyć 2 ostatnie walki Adamka :)
 Autor komentarza: UndeadDog
Data: 24-11-2014 15:46:56 
Nie wiem co pijesz gościu ale ostatnie zdanie wskazuje że to mocny trunek jest ;D
 Autor komentarza: rocky86
Data: 24-11-2014 17:29:15 
Ja tam nawet już na dzień dzisiejszy postawiłbym na Joshua'e w walce z Glazkowem.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 24-11-2014 17:36:23 
Tak samo i ja, ja wcale bym Anthonego z Furym nie przekreślił Tayson lubi się zagapić w walce i mógł by dostać czysciocha mogło by być po walce ,sądzę że siłe maja podobna dla mnie walka 50na 50
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 24-11-2014 23:37:21 
raltheo czytaj co piszesz ja też nie napisałem że Joshua napewno by pokonał Głazkowa napisałem że
jest ciękawszym nieco propspektem niż Głazkoe

a sam Głazkow byłby najtrudniejszym rywalem Joshuy ale i tak do tej walki nie sadze że doszło
Co Do Kariery Głazkowa mimo nierównych walk nie skreślam go ma niezłą technikę tylko gabaraty nie ma prawdziwego Ciężkiego.
Jennigs Fan nie pisz jakic pierdoł żeby Szpilka wypunktował Głazkowa bo wystarczyło że Adamek przycisnoł w 8 rundzie Szpilke i ten się odrazu gubił

dobranoc wszystkim
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.