MICHAŁ CIEŚLAK O POPRZEDNIEJ WALCE I PRZYGOTOWANIACH DO NASTĘPNEJ

Michał Cieślak (7-0, 3 KO) powraca raz jeszcze do niedawnej walki z Ismailem Abdoulem, a także opowiedział nam o przygotowaniach do najbliższego startu podczas gali w Ełku. Zapraszamy Was do wysłuchania wywiadu z naszym prospektem kategorii junior ciężkiej.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 07-10-2014 19:56:29 
Musi zmienic trenera walczy jednostajnie ..W kazdej walce tak samo,,Dziwnie zadaje ciosy,,Zle rozklada sily,,Jedynie co ma dobre to warunki fizyczne na Cruiser i nawet dobry cios,,
 Autor komentarza: Furmi
Data: 07-10-2014 20:06:30 
Włodarczyk musi zmienić trenera, bo Łapin zły...
Wach musi zmienić trenera, bo Wilczewski zły...
Sęk musi zmienić trenera, bo Gmitruk zły...
Cieślak musi zmienić trenera, bo Jabłoński zły...

A moja opinia jest taka - każdy kto głosi takie herezje ma małe pojęcie o boksie, a przede wszystkim treningu.
PS - przypomnijcie mi jeszcze, ile dekad temu zrobiliśmy ostatni medal olimpijski? Dziękuję, dobranoc.
 Autor komentarza: ghost
Data: 07-10-2014 20:23:48 
BYKZBRONXU2011Data: 07-10-2014 19:56:29
Musi zmienic trenera walczy jednostajnie ..W kazdej walce tak samo,,Dziwnie zadaje ciosy,,Zle rozklada sily,,Jedynie co ma dobre to warunki fizyczne na Cruiser i nawet dobry cios,,
*
*
Prawda jest taka, że na tym etapie kariery to jak najbardziej normalne. Tym bardziej, że rywali ma/miał ostatnio walczących podobnie - myślących głównie o defensywie.
 Autor komentarza: ghost
Data: 07-10-2014 20:25:08 
Co do trenerów, to może trzeba ich po prostu przenie==mieszać z zawodnikami.
Taki Cieślak: hardy, zdecydowany, pressing, atak - dać Włodarczykowi Jabłońskiego, to może ten zacznie kosić w cruiser :-)
 Autor komentarza: ghost
Data: 07-10-2014 20:25:41 
przenie==mieszać - to miało być "przemieszać" :-)
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 07-10-2014 20:29:58 
Na wyzszym poziomie trzeba brac trenera co trenuje zawodowców a nie co robi całe życie w amatorce.Zmiana trenera dla Diablo juz za pózno .Mógł myslec o tym 5-4 lat temu,,Polscy trenerzy za lata świetlne z tyłu w metodach treningowych co do zawodowców..Gmitruk tylko sie w Polsce liczy
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 07-10-2014 20:32:42 
Czego np Wach czy Łaszczyk nie trenuja u Shieldsa tylko u Wilczewskiego?Ja tego poprostu nie rozumiem,,Koles co walczył o mś z Kliczko trenuje z gosciem co raczkuje na trenerce Wilczewskim .Masternak powinien do Stanów poleciec ,,Uli Wegner to go zepsuje jeszcze bardziej..Uli jest dobry do trenowania sztywniaków z kowadłem hehehe
 Autor komentarza: tolek78
Data: 07-10-2014 21:34:10 
Furmi

po części masz rację tylko co do trenerów to taki Łapin niestety ale zbyt wielu trenuje zawodników i takie są efekty i zgodzę się z tobą u nas nie ma podstaw amatorskiego boksu na najwyższym poziomie.Co do pytania ostatni bodajże medal na olimpiadzie to Wojtek Bartnik brąz w Barcelonie w 1992 roku powinien być lepszy medal ale niestety skandaliczny werdykt w walce o wejście do finału z Torstenem Mayem pamiętam dokładnie tą walkę miałem kilkanaście lat Wojtkowi odebrano wtedy 6 punktów do tej pory nikt nie wie za co szkoda że teraz takich bokserów w amatorskim boksie nie ma
 Autor komentarza: Furmi
Data: 07-10-2014 23:54:12 
tolek78 - Łapin być może prowadzi za dużo zawodników, ale tylko dlatego, że nie ma pieniędzy na utrzymanie większej ilości trenerów. Nie ma pieniędzy, dlatego nie ma wartościowych sparingów, czytaj - zawodnicy się nie rozwijają. Nie ma pieniędzy - nie ma poważnych rywali (odrzucając asekuracyjne prowadzenie...). To złożony temat, ale początek tkwi w boksie olimpijskim. Jak tam będą wyniki, to będą i w boksie zawodowym, a wtedy nawet niektórzy zaczną doceniać pracę trenerów - często za przysłowiowe grosze. Uwierzcie mi na słowo.
 Autor komentarza: awel
Data: 08-10-2014 06:47:32 
pieniadze sie zaraz znajda bo wasyl przestanie placic za bylejakosc i rozpedzi ta grupe w pizdziec: wlodarczyk rewazn z drozdem jesli nei wyjdzie to ile mu wasyl bedzie placil i za co,kolodziej dalej bedzie chodzil i gadal ze wasyl go zle reprezentuje i wiecznie mu malo?wawrzyk leczy noge i co dalej znowu 10 emerytow z parkinsonem na przetarcie i znowu povietkin ( moze ktos sie da znowu nabrac) szpilka jesli przegra z adamkiem - dalej walki za gruby hajs? kostecki po soldrze z przymusu duza walka i co jesli nie da rady? hm.. a moze powrot do dawnej formuly gal wojakow czyli wielkie larum jacy to kilerzy przyjezdzaja a pozniej padaja w pierwszej rundzie od podmuchu wiatru bo przeciag ktos w hali zrobil
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 08-10-2014 07:53:27 
Furmi,
co to ma niby znaczyc, ze poniewaz nie mamy sukcesow amatorskich to bedziemy miec trenerow zapewniajacych sukcesy zawodowcow? Ciekawa teoria, ale mysle iz czegos po prostu nie zrozumialem. To nie sa herezje, to jest rzeczywistosc, nie ma w Polsce trenera klasy swiatowej, nie ma kasy na ich szkolenia, nauke, rozwoj. Nikt do nich nie przyjezdza, oni tez nie jezdza po nauke. Niestety polscy piesciarze z jakiegos powodu na arenie swiatowej sukcesow nie odnosza obojetne w jakich rekawicach. Mysle iz w Polsce jest tyle samo talentow co na Ukrainie, Niemczech czy Angli, taka sama przecietna i porownywalne zainteresowanie dyscyplina tylko czegos jednak brakuje. Ja mysle iz taki Wilu nie jest zly ale czy jest swiatowej klasy trenerem..... ? To samo Gmitruk, Lapin i reszta ekipy, to nie fachowe slowa swiadcza o trenerow fachowosci, to wyniki prowadzonych przez nich piesciarzy a te sa mierne, kiepskie, najwieksze osiagniecia to mistrzostwa Europy, nic wiecej oprucz rodzynka Adamka. Co do tego ostatniego to on ma racje, gdyby do dzisiaj walczyl tak jak sie to kibicom podobalo w polciezkiej, prowadzony przez Gmitruka, pewnie milaby problemy nie tylko z mowieniem ale i z poruszaniem sie w ogole. To wlasnie jest roznica, amator ma trzy rundy, pro do 12 i strategia walki na wybicie robi w szybkim tempie z kozaka Lopeza, ktory po wojnach nie jest cieniem ale wrakiem swoich wspomnien.
 Autor komentarza: ghost
Data: 08-10-2014 08:43:40 
Wszystko zaczyna się od amatorki. Nie ma pieniędzy na nic na tej"zielonej wyspie", likwiduje coraz więcej różnego rodzaju turniejów bokserskich, ogranicza finanse klubów itd.
Poziom boksu zawodowego to już efekt fatalnej sytuacji boksu amatorskiego..
Powinna być jakaś selekcja - kto ma talent - zostaje, kto nie ma - na zawodowstwo nie ma szans.

A u nas wygląda to raczej tak, że ktoś tam przyjdzie na treningi,chodzi na nie, zostaje. Czy mu się podoba, czy nie, chodzi, trenuje i jakimś tam bokserem jest. Później ten jakiś tam bokser zostaje zawodowcem, bo innych nie ma. Nie ma konkurencji, nie ma rywalizacji, nie ma tego takiego dopingu,żeby dawać z siebie coś więcej.
Na zawodowstwie to samo - nie ma konkurencji, nie ma działania, nie ma dopingu do cięższej pracy, do wkładania serca.
Patrząc na bokserów SKP: Jackiewicz - przed kadą walką musiał sporo zrzucać.
Cycu to... sama ksywa. Jaki szczęśliwy ogłaszał po tym, wypadku, że będzie miał kilkumiesięczną przerwę...
Kołodziej - wyrobnik - przyjdzie coś tam porobi, odwali "pańszczyznę", albo nie odwali i do domu.
Głowacki - wygląda jak pomocnik kucharza. Same jego wypowiedzi, wywiady o boksie pokazują jak mu zależy...
Itd.
 Autor komentarza: ghost
Data: 08-10-2014 08:46:38 
Pod względem serca podoba mi się Cieślak. Widać, że lubi to, co robi. Żyje tym. Pewnie nic innego nie potrafi, bo też raczej do niczego innego się nie nadaje :-) Ale co to szkodzi? Niech lubi to, co robi, Niech wkłada serce, trenuje ciężko - efekty przyjdą
I tak ma to wyglądać.
 Autor komentarza: maniekz
Data: 08-10-2014 10:31:08 
Michał Cieślak musi odpoczywać. Zajadą chłopaka. Tworzą mu już na tym etapie presje jakiej nie powinien mieć. Teraz to liczy się komfort pracy i rozwój, a nie nokautowanie rywali.

Daleki jestem od tego żeby negatywie oceniać pracę trenerów po za tym że Michał potrzebuje czasu i dojrzeć emocjonalnie.

To że mu walka nie wyszła było wynikiem tego że się chłopak podpalił i pospinał niepotrzebnie.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.