DIABLO: MAM DOŚĆ TAK ZWANYCH NIEMIECKICH MISTRZÓW

Krzysztof Włodarczyk (49-2-1, 35 KO) dużą estymą darzy swojego sobotniego rywala Grigorija Drozda (38-1, 27 KO). "Diablo" podkreśla, że Rosjanin ma duszę wojownika i nie boi się wyzwań - w przeciwieństwie do pięściarzy występujących w Niemczech, którzy posiadają połowę najważniejszych pasów w wadze junior ciężkiej.

- Grigorij to silny zawodnik, dlatego zdecydowałem się z nim walczyć. Byli inni, przykładowo – dziesięć razy zapraszałem do walki Marco Hucka [mistrza WBO] i Yoana Pablo Hernandeza [IBF], a oni za każdym razem odmawiali. To są tylko tak zwani mistrzowie. Nigdy nigdzie nie jeżdżą, boksują tylko pod parasolką swoich promotorów. Z tego powodu niemiecki boks, który kiedyś był mocny, teraz umiera. Mam już dość tych wszystkich dziwnych decyzji w Niemczech. Widziałem walkę Hernandeza z Arslanem, to był kolejny niemiecki werdykt. Mnie też kiedyś okradli – mówi mistrz WBC.

Zobacz: CYTATY PRZED GALĄ W MOSKWIE

33-latek zaznacza, że o sile w wadze cruiser stanowią dzisiaj nie zawodnicy z Niemiec, a z Polski i Rosji. W sobotę w Moskwie "Diablo" będzie rywalizować z Drozdem, a w innym polsko-rosyjskim pojedynku zmierzą się Paweł Kołodziej (33-0, 18 KO) i czempion WBA Denis Lebiediew (25-2, 19 KO).

- Polacy i Rosjanie są najsilniejsi. Nie traktuję poważnie tak zwanych niemieckich mistrzów. W Polsce mamy jeszcze Krzysztofa Głowackiego, który jest pretendentem numer jeden według WBO. Łukasz Janik to również pięściarz światowej klasy. Z innych mistrzów w mojej wadze szanuję tylko Lebiediewa. Znam osobiście Hucka i Hernandeza, ale oni w ogóle nie powinni być mistrzami. Niemiecka telewizja wykłada duże pieniądze, aby ich chronić. To nie są prawdziwi czempioni – stwierdził "Diablo".

 

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Zwykly
Data: 23-09-2014 11:28:21 
Trochę trashtalku zawsze się przyda. Myślę, że jak Krzyś pokona Drozda i nie będzie unifikacji z Huckiem np. to tylko wakat i waga ciężka, żeby zarobić godne pieniądze jak na takiego mistrza przystało.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 23-09-2014 11:40:46 
sto procent racji dobrze Krzysiek powiedział Niemcy boją się o swoich pseudo mistrzów
 Autor komentarza: ghost
Data: 23-09-2014 11:46:31 
"- Grigorij to silny zawodnik, dlatego zdecydowałem się z nim walczyć. Byli inni, przykładowo – dziesięć razy zapraszałem do walki Marco Hucka [mistrza WBO] i Yoana Pablo Hernandeza [IBF], a oni za każdym razem odmawiali. To są tylko tak zwani mistrzowie. Nigdy nigdzie nie jeżdżą, boksują tylko pod parasolką swoich promotorów. Z tego powodu niemiecki boks, który kiedyś był mocny, teraz umiera. Mam już dość tych wszystkich dziwnych decyzji w Niemczech. Widziałem walkę Hernandeza z Arslanem, to był kolejny niemiecki werdykt. Mnie też kiedyś okradli – mówi mistrz WBC."

Wszyscy o tym wiedzą.
 Autor komentarza: pinczorio
Data: 23-09-2014 11:51:20 
zgadzam się z Diablo. jednak czy faktycznie wiele więcej by zarobił w ciężkiej? sam nie wiem.
 Autor komentarza: Donxxx1987
Data: 23-09-2014 12:08:19 
Na pewno w hw ma większe możliwości zarobku, natomiast jak się to potoczy - zobaczymy. Może być tak, że za pojedyncze walki zarobi więcej ale jego kariera potrwa krócej. Czy warto zostać w cw? Ciężko stwierdzić, życzę Diablo aby najpierw rozbił Drozda a potem wystosował coś w rodzaju wyzwania otwartego do niemieckich farbowanych lisów, albo będzie unifikacja albo odejdzie do hw jako najbardziej unikany mistrz kategorii co na pewno wzbudzi zainteresowanie jego osobą.
 Autor komentarza: Champion20
Data: 23-09-2014 12:24:40 
Diablo to prawdziwy mistrz mam do niego wielki szacunek mozemy byc dumni ze mamy Diabla na szczycie WBC:)
 Autor komentarza: lisoszakal
Data: 23-09-2014 12:25:03 
Krzysiu by ośmieszył Hukica i Hernandeza w ringu. Krzysiu to numer 1 wagi cruiserweight a w hw byłby światową czołówką.
 Autor komentarza: BOXER
Data: 23-09-2014 12:25:12 
Niech pokona Drozda i skok do HW .Na początek dać mu Briggsa a potem zobaczymy.
 Autor komentarza: lisoszakal
Data: 23-09-2014 12:27:06 
@BOXER

Krzysiu ze swoim najmocniejszym ciosem miałby szanse znokautować Władzię.
 Autor komentarza: Donxxx1987
Data: 23-09-2014 12:39:51 
@lisoszakal

Przestań już szerzyć te swoje prowokujące treści bo trolować to też trzeba umieć.
 Autor komentarza: lisoszakal
Data: 23-09-2014 13:06:40 
@Donx1987

Ale ja mówię to co uważam. Cios Krzysia jest jedynym patętem na szklankę Władzia. Hukic jest za słaby kondycyjnie i się odkrywa - nie miałby sznas z Krzysiem, a Hernandez ma szklankę.
 Autor komentarza: ghost
Data: 23-09-2014 13:21:59 
@ Donxxx1987
Przede wszystkim najpierw trzeba wygrać Drozdem.
Nie jest tak źle. Było wiadome od zawsze,że taki Huck, czy Hernandez w życiu do niego nie wyjdą.
W cruiser jest sporo ciekawych pięściarzy, z którymi można by toczyć walki. Może nie tak kasowe, ale... Diablo do HW się nie nadaje.
Nie ma warunków. Jego cios mocny wprawdzie, ale w HW nie robiłby już takiego wrażenia.

Jeśli wygra z Drozdem, a Lebiediew z Kołodziejem, to aż się prosi o unifikację tych obu.
 Autor komentarza: ghost
Data: 23-09-2014 13:23:06 
Usyk, Makabu, Mchunu, Kalenga. Oni nie będę wiecznie "no name'ami"
 Autor komentarza: lisoszakal
Data: 23-09-2014 13:23:38 
@ghost

Lebiediew z walki z Jonesem nie ma szans z Krzysiem. Krzysiek bije dużo mocniej niż Guillermo.
 Autor komentarza: MarshallMathers
Data: 23-09-2014 13:33:58 
Diablo powiedział całą prawdę,nic dodać nic ująć.
 Autor komentarza: ghost
Data: 23-09-2014 13:35:59 
lisoszakal Data: 23-09-2014 13:23:38
@ghost

Lebiediew z walki z Jonesem nie ma szans z Krzysiem. Krzysiek bije dużo mocniej niż Guillermo.
*
*
Leniediew z każdej alki byłby faworytem z Diablo w moich oczach.

Poczekajmy do soboty.
 Autor komentarza: lisoszakal
Data: 23-09-2014 13:45:00 
@Ghost

Moim zdaniem Lebiediew przegra z Pawłem, bo Paweł będzie najbardziej zmotywowany w karierze i wykorzysta swoje warunki fizyczne.
 Autor komentarza: IronGlove
Data: 23-09-2014 13:50:05 
@lisoszakal wiem, że twój komentarz to szydera ale ja w sobotę będę mocno wierzył żeby tak się stało :D
 Autor komentarza: rafalthe0
Data: 23-09-2014 13:53:24 
Wlodarczyk jesli dobrze pamietam, za te walke wyciagnie ok 200 tys euro. Kto mu w HW da 270 tys dolarow za walke? (bo tyle to mniej wiecej bedzie w USD) Przeciez Stiverne i Arreola zarobili mniej za swoja walke O PAS MISTRZA SWIATA WBC.
Wlodarczyk raczej nie dobije sie do walki z Wladem wiec przejscie do ciezkiej ja uwazam za bardzo ryzykowny pomysl od strony finansowej
 Autor komentarza: rafalthe0
Data: 23-09-2014 13:57:40 
A co do szans- najpierw poczekajmy na walke z Drozdem. Mimo ze jestem za Diablo, to uwazam ze walke wygra Drozd na punkty
 Autor komentarza: Jazziq
Data: 23-09-2014 14:03:58 
Też mi się wydaje że najprędzej to Drozd wygra na punkty. Odkąd Diablo zdobył WBC w walce z Fragomenim, nigdy nie przestałem w niego wierzyć, nawet po pierwszej walce z Palaciosem, ale teraz, po tych walkach, każdy zna mocne jak i słabe strony Krzyśka, grzechem jest tego nie wykorzystać.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 23-09-2014 14:38:18 
Diablo jest w tej walce faworytem i jeżeli Rosjanie nie zrobią tu jakiegoś wałka to o wygraną na punkty będzie mu bardzo ciężko. On nie ma argumentów na Diablo. Jego jedyną zaletą jest mobilność i walka in&out, ale czy zachowa tyle świeżości na 12 rund? Po przyjęciu ciosów Włodarczyka? Walka z Masternakiem to zupełnie inna bajka, a i tam sporo przyjął. Tu stanie naprzeciwko zawodnika dużo twardszego, dużo lepszego w obronie, potrafiącego bić z kontry i to ciosami, które się odczuwa oraz które się odkładają.

Diablo to wygra, a być może uda się skumulować Drozda w końcówce.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 23-09-2014 14:41:19 
Diablo jest w tej walce faworytem i jeżeli Rosjanie nie zrobią tu jakiegoś wałka to o wygraną na punkty będzie mu bardzo ciężko.

*
*
*

"mu" czyli Drozdowi oczywiście.
 Autor komentarza: rafalthe0
Data: 23-09-2014 14:49:05 
"ale czy zachowa tyle świeżości na 12 rund? Po przyjęciu ciosów Włodarczyka?"

Ja uwazam ze nie zachowa, uwazam ze Diablo go trafi, ale wydaje mi sie ze Drozd dotrwa do konca walki i wygra na punkty. To moze byc troche jak Adamek z Dawsonem, oczywiscie nie porownuje Drozda do Dawsona, ale chodzi mi o scenariusz: punktowanie, Diablo w koncu dobierze sie w koncowych rundach, ale Drozd dotrwa do konca i wezmie zwyciestwo. Tak to widze
 Autor komentarza: un4given
Data: 23-09-2014 15:02:32 
Drozd to nie jest taki zając jak Palacios który zresztą jest dość śliski i mocno nie pasował Włodarowi. Drozd jest dość mobilny, ale jest bardziej drewniany i zbiera sporo. Diablo w swoim stylu sukcesywnie będzie wsadzał pojedyncze mocne bomby i w koncu wykończy Ruska.
 Autor komentarza: StasioKolasa
Data: 23-09-2014 15:26:33 
Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 23-09-2014 14:38:18
Diablo jest w tej walce faworytem i jeżeli Rosjanie nie zrobią tu jakiegoś wałka to o wygraną na punkty będzie mu bardzo ciężko. On nie ma argumentów na Diablo. Jego jedyną zaletą jest mobilność i walka in&out, ale czy zachowa tyle świeżości na 12 rund? Po przyjęciu ciosów Włodarczyka? Walka z Masternakiem to zupełnie inna bajka, a i tam sporo przyjął. Tu stanie naprzeciwko zawodnika dużo twardszego, dużo lepszego w obronie, potrafiącego bić z kontry i to ciosami, które się odczuwa oraz które się odkładają.
Diablo to wygra, a być może uda się skumulować Drozda w końcówce.


Nie wykluczam bo brzmi sensownie ale spodziewam się innego obrotu spraw między linami.Włodarczyk będzie za wolny,będzie za słabo skracał dystans i niedopadanie Drozda.Rosjanie mieli już nauczkę po ostatniej walce Krzyśka z Czakijewem nie wierzę by ich celem było dwukrotne wchodzenie w tą sama pułapkę.
Kołodziej przegra i on nie ma najmniejszych szans na wygranie,a nieobliczalny Włodarczyk tym razem nie powtórzy wiktorii z Czakijewm i odda pas,choć mam nadzieję że nie odda go grzecznie.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 23-09-2014 15:50:29 
Dobrze, że Drozd nie ma Pedro Diaza w narożniku. Z drugiej strony z tych wypowiedzi, które wyłapałem, Rosjanin zdaje sobie sprawę z zagrożenia i ma zamiar walczyć pewnie wręcz asekurancko - co przy swoich ścianach może wystarczyć do zwycięstwa. Nie będzie walczył jak z wacianym Masterem. Jak dla mnie ryzyko, że przetańczy 12 rund nie ryzykując wymian jest spore, a że fizycznie jest prawdziwym cruiserem może nie wystarczyć czasu na przełamanie i skończenie. Oby Diablo wywierał pressing, niech go obija choćby w klinczach. Oby doping rosyjskiej publiczności poniósł Drozda by ten zaryzykował ;)
 Autor komentarza: MarshallMathers
Data: 23-09-2014 16:00:30 
Gdzieś nie dawno chyba przeczytałem,że Diablo ma zapis w kontrakcie gwarantujący rewanż w razie porażki..orientuje się ktoś czy to prawda?
 Autor komentarza: StasioKolasa
Data: 23-09-2014 16:03:14 
Tak rewanż jest w kontrakcie n 100%.Może być on w Polsce a może w R
 Autor komentarza: StasioKolasa
Data: 23-09-2014 16:05:39 
MarshallMathers



Tak rewanż będzie na 100% jeżeli Włodarczyk przegra.Może być w Polsce może w Rosji czyli tam gdzie więcej zapłacą o ile znam życie.
 Autor komentarza: un4given
Data: 23-09-2014 16:07:18 
Przy dobrowolnej obronie praktycznie zawsze jest taki zapis ;)
 Autor komentarza: NakMuay
Data: 23-09-2014 16:39:08 
Ciekawy artykul dzisiaj na niemieckiej stronie o boksie przeczytalem. Od przyszlego roku ARD juz nie bedzie wylacznie pokazywac gale Sauerlandu i nie bedzie rowniez zadnego kontraktu z Sauerlandem. Beda transmitowac tylko najciekawsze gale SP i stacja bedzie miala wiekszy wplyw na matchmaking itd., beda rowniez transmitowaly gale innych promotorow. Decyzcja zdecydowanie na plus, Sauerland juz nie bedzie mogl chronic wlasnych zawodnikow i poddawac widzow praniu mozgu slabymi przeciwnikami.
 Autor komentarza: Gogolius
Data: 23-09-2014 17:27:10 
jednak czy faktycznie wiele więcej by zarobił w ciężkiej? sam nie wiem.


// Włodarczyk kasuje mniej wiecej tyle ile Szpilka w HW za walkę. Jak przejdzie do HW to z automatu będzie miał lepszą pozycję niż Artur - rachunek jest prosty

. Może być tak, że za pojedyncze walki zarobi więcej ale jego kariera potrwa krócej.

Włodarczyk nie ma 25 lat, żeby przejście do HW jakoś skróciło mu karierę, przecież jemu nie zostało 10 lat boksowania tylko 3-6.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 23-09-2014 17:30:37 
Ja jestem pełen niepokoju o walkę Włodarczyka.
Jakby się rozluźnił , to jeszcze spoko .
Ale on na bank wyjdzie spięty jak agrafka, i będą nici ze skracania ringu .
to nie Chakiev , że można się bawić w półdystans i pójść na wymianę .

Włodarczyk w HW , to nawet bardziej poroniony pomysł od Adamka w HW , Krzysiek nie jest nawet tak wysoki jak Adamek , nie mówiąc o innych argumentach .
Nawet jakby mu została siła ciosu , to reszty nie przeskoczy
 Autor komentarza: Tokio
Data: 23-09-2014 18:04:17 
kariera Diablo ma wzloty i upadki
Bywa chimeryczny
Dwukrotnie ograł to Steve, ale to świetny technik, szybki i lotny
Diablo natomiast to przede wszystkim mocny cios, dobra garda i siła na junior ciężką
Zyskał w oczach kibiców za sereduchu czytaj Green, Chakijev
Palacios szybki, techniczny i lotny - luźny diabeł wyraźnie go wypykał, ale nie znokautował
jednak przypomnijmy sobie dokładnie walkę z Chakijewem - pierwsze 6 rund wyraźnie Krzyska przestawiał po ringu, cierpliwość, serce i taktyka popłaciły
ale teraz wyobraźmy sobie tą samą scenę, ale w ciężkiej jak go okłada Stivern, Wilder, Fury czy inni
już szpilka to mały ciężki, a naturalnie jest większy od Diablo
walka Diablo z Kliczko - przecież kliczko by go zabił
 Autor komentarza: nocotytato
Data: 23-09-2014 18:22:13 
Autor komentarza: szansepromotions

Ja jestem pełen niepokoju o walkę Włodarczyka.
Jakby się rozluźnił , to jeszcze spoko .
Ale on na bank wyjdzie spięty jak agrafka, i będą nici ze skracania ringu .
to nie Chakiev , że można się bawić w półdystans i pójść na wymianę .

Włodarczyk spięty? Oglądając początek walki z Czakijewem miałem wrażenie, że jest za bardzo rozluźniony. Przyznam, że innych walk jakoś specjalnie nie śledziłem, więc nie wiem.
 Autor komentarza: adam12
Data: 23-09-2014 18:45:49 
"To są tylko tak zwani mistrzowie" ...min. promotor adopcji dzieci przez pederastów darcio michalczeski,
żeby nie było, kolesia nawet kiedyś tu broniłem, ale po tym co usłyszałem kilka dni temu od niego to mógłbym jedynie na niego napluć. Smacznego Ciechana w sobotę wieczorem panowie za naszych! ... życzę.
 Autor komentarza: rafalthe0
Data: 23-09-2014 19:16:09 
"Włodarczyk kasuje mniej wiecej tyle ile Szpilka w HW za walkę. Jak przejdzie do HW to z automatu będzie miał lepszą pozycję niż Artur - rachunek jest prosty"

Loool co za bzdury, szok
Po 1 Wlodarczyk nie zarabia duzej kasy w CW wlasnie dlatego ze NIE JEST jak Szpilka jesli chodzi o medialnosc
Dodając do tego to, ze Szpilka w HW nie "zarabia" tylko zaroBIŁ. Z Jenningsem. I byla to jednorazowa wyplata. A nie liczac Adamka z ktorym Diablo zapewne i tak nie powalczy to Szpilka nie mialby z kim juz tak zarobic chyba ze wygralby z Adamkiem teraz.

Rachunek nie jest ani troche prosty, bo Wlodarczyk zeby dostac walke z Haye'm to musialby po 1 byc bardziej medialny, po 2 poradzic sobie w ciezkiej, po 3 trafic na odpowiedni czas, bo nie wiadomo czy i na jakim poziomie bedzie boksowal Haye jesli jakims cudem Diablo spelnilby 2 pierwsze wymienione przeze mnie warunki.

Najpierw Wlodarczyk musialby sie dobic do tej czolowki, ale Wlodarczyk zapewne zostalby spokojnie pokonany przez takiego Jenningsa, wiec gdyby poszedl droga Szpilki to by sie raczej nie dobil, wiec o duzej kasie mozna pomarzyc

Moim zdaniem Diablo jesli wygra z Drozdem to powinien zostac jeszcze w CW, zrobic kilka dobrych walk za 100-250 tys euro, wygrac je. Jesli wygra to swietna kasowo walke z Lebediewem ktory akurat bylby do obskoczenia moglby zrobic.
W HW dzisiaj jesli nie dobijesz sie do gosci jak Kliczko, Fury czy Haye to z tą kasą bardzo roznie bywa
 Autor komentarza: rafalthe0
Data: 23-09-2014 19:18:22 
"Jesli wygra to swietna kasowo walke z Lebediewem ktory akurat bylby do obskoczenia moglby zrobic. "
Tutaj chodzilo mi ze jesli wygra z Drozdem to moze juz zrobic walke np z Lebediewem.
 Autor komentarza: MEGR
Data: 23-09-2014 20:53:08 
Autor komentarza: rafalthe0
Data: 23-09-2014 13:53:24
Wlodarczyk jesli dobrze pamietam, za te walke wyciagnie ok 200 tys euro. Kto mu w HW da 270 tys dolarow za walke? (bo tyle to mniej wiecej bedzie w USD) Przeciez Stiverne i Arreola zarobili mniej za swoja walke O PAS MISTRZA SWIATA WBC.
Wlodarczyk raczej nie dobije sie do walki z Wladem wiec przejscie do ciezkiej ja uwazam za bardzo ryzykowny pomysl od strony finansowej

Pamietajmy zeWlodarczyk przechodzac do hw moglby walczyc jako oficjalny pretendent do pasa WBC zakladajac ze bylby mistrzem cw.
 Autor komentarza: nocotytato
Data: 23-09-2014 21:18:18 
Bodajże w lutym 2014 roku w "Asach wywiadu" Wasilewski powiedział, że dostał chyba od Polsatu sugestię, by zorganizować walkę Włodarczyk-Sosnowski (pewnie w kat. ciężkiej). Wasyl powiedział, że jest nawet zainteresowany taką walką. Czemu do niej nie doszło - nie wiem. Może rozmowy były wstrzymane do czasu walki z Wawrzykiem (a potem Rekowskim), a po porażce Dragona nie chcą rozmawiać o tej walce, przydałoby się podpytać. A może Wasyl chciałby takiej walki z Adamkiem?
 Autor komentarza: ghost
Data: 23-09-2014 21:33:32 
MEGR Data: 23-09-2014 20:53:08
Pamietajmy zeWlodarczyk przechodzac do hw moglby walczyc jako oficjalny pretendent do pasa WBC zakladajac ze bylby mistrzem cw.
*
*
"Mógłby" to nie znaczy, że Diablo mógłby wybrać. To "mógłby" odnosi się do działaczy, tzn jest taka możliwość (tylna furtka). Czy ktokolwiek z WBC by ją zatwierdził?
W życiu
 Autor komentarza: MEGR
Data: 23-09-2014 21:54:00 
Autor komentarza: ghost
Data: 23-09-2014 21:33:32

Skoro jest taka mozliwosc to nie mozna tego wykluczyc.Nie sadze aby Wlodarczyk mial inny pomysl niz walka o pas WBC - na walke o inne pasy wiadomo ze nie nie dalby rady sie dopachac ... 2ga opcja moglaby byc walka z T Adamkiem -innych opcji nie widze.Skoro Diablo ma ewetualnie przejsc do HW to tylko po zdobyciu pasa moglby liczyc na dobre wyplaty. Pzdr
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 23-09-2014 22:00:00 
przetlumaczylem i powklejalem na stronach hucka, sauerlanda i innych niemieckich portalach bokserskich :D
 Autor komentarza: ghost
Data: 23-09-2014 22:02:08 
@ MEGR
Proszę Cię...
Zapomnij o tej "możliwości".
 Autor komentarza: MEGR
Data: 23-09-2014 22:22:22 
@ ghost - nie uparlem sie na nic! Jakis czas temu byl rzucony taki pomysl. Skreslajac mozliwoc walki o pas WBC HW - nie ma szans na walke za dobra kase.W jaki inny sposob (pomijajac ew walke z Adamkiem)mialby zarabiac? W hw jest no name...
 Autor komentarza: Zwykly
Data: 24-09-2014 12:35:29 
Jeśli pokona teraz Drozda to co mu zostanie? w CW rewanż z Czakijewem, Arslan w Niemczech(jeśli ktoś za to zapłaci) tyle ciekawych opcji chyba, że Bj Flores w Chicago. Bo unifikacje obojętnie z, którym z mistrzów to raczej sci-fi. Chyba, że przeciwnicy pokroju Fragomeniego za 50 tyś dolarów w Polsce.

Przypomnijcie mi ile zarobi Szpilka i Adamek. Jeśli Adamek wygra to walka z Włodarczykiem była by hitem i chyba największą wypłatą w życiu Krzyśka na kolejnym PBN.
 Autor komentarza: ghost
Data: 24-09-2014 16:11:06 
@ Zwykoly
Przeczytaj moje posty z godz: Data: 23-09-2014 13:21:59 , Data: 23-09-2014 13:23:06
 Autor komentarza: ghost
Data: 24-09-2014 16:11:31 
* Zwykly miało być, przepraszam
 Autor komentarza: Zwykly
Data: 24-09-2014 18:54:40 
ghost

Przeczytałem. Nie wiem o jakich innych ciekawych przeciwnikach mówisz, z którymi można zarobić godne pieniądze oprócz tych których wymieniłem, bo przecież Mchunu, Makabu czy nawet Kalenga, dużej kasy nie gwarantują a ryzyko porażki w przypadku tych 2 pierwszych jest ogromne.

Teorie o tym, że Włodarczyk nie ma warunków fizycznych też mnie nie przekonują skoro taki Adamek sobie w wadze ciężkiej radził. A jak pokazał czas, teorie wiele tutejszych użytkowników o tym, że 2 metrowi olbrzymi zdominują wagę ciężką okazały się bujdą.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.