ADAMEK vs SZPILKA W STANACH TEŻ NA PPV?

Tak jak kibice w Polsce, tak i w Stanach Zjednoczonych prawdopodobnie będą musieli zapłacić za dostęp do transmisji z pojedynku Tomasza Adamka (49-3, 29 KO) z Arturem Szpilką (16-1, 12 KO). Walka może zostać pokazana za oceanem w systemie pay-per-view.

Zobacz: ADAMEK I SZPILKA PEWNI SWEGO

- Kathy Duva [promotorka Adamka] pracuje nad tym, aby można było zobaczyć to starcie na terenie USA. Myślę, że walka wyląduje na jakimś małym PPV, które będzie wymierzone w polskich kibiców i polskie bary – stwierdził dziennikarz ESPN-u Dan Rafael.

Walka Adamek-Szpilka odbędzie się 8 listopada w Krakowie. W Polsce dostęp do PPV będzie kosztować prawdopodobnie 40 zł. Oficjalną cenę poznamy wkrótce.

 

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: krystek78
Data: 13-09-2014 10:37:35 
TYLKO POLIAKI I USRAELCE PLACA ZA PPV
 Autor komentarza: Blancos
Data: 13-09-2014 10:38:07 
Do czego to dochodzi, żeby takie walki pokazywać za oceanem w PPV. Robi się wszystko, żeby tylko zedrzeć z Polaków pieniądze. W USA mieszka mnóstwo Polaków to trzeba ich oskubać bo mało kasy, wiecznie mało.
 Autor komentarza: arpxp
Data: 13-09-2014 10:51:30 
Bo w Polsce nadal panuje przekonanie, że skoro można zedrzeć trochę hajsu, to jak najbardziej trzeba to zrobić.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 13-09-2014 10:58:22 
arpxp
Nie, w Polsce panuje przekonanie, że się należy wszystko za darmo.

Blancos, kto z ciebie "zdziera pieniądze"? Zmuszają cię żebyś to kupił? Zedrzeć to może od ciebie ZUS, bo zabierze ci pieniądze musowo, ale tu masz ofertę kupna.
I jeszcze ten ból dupy "wiecznie im mało kasy". Każdemu człowiekowi, który nie jest jęczącym frajerem mało kasy, a dlaczego nie mielibyśmy chcieć więcej? Dziwni ludzie.
Jak dla was oferta jest kiepska to jej nie kupujcie. Ja na przykład nie kupuje produktów Apple'a bo są nie warte swoich cen, ale nie przyszłoby mi do głowy mówić, że "zdzierają z ludzi kasę" albo "ciągle im więcej".
 Autor komentarza: progresywny
Data: 13-09-2014 11:03:13 
40 zł za nudną walkę, w której Adamek będzie boksował technicznie na dystans a Szpilka jak slugger będzie nastawiał się na 1 cios to zdecydowanie za dużo. Jak by dali chociaż 15 zł to by można było zapłacić. Moi najlepsi kumple nie interesują się boksem i nawet nie ma z kim się złożyć a ja nie mam cyfrowego polsatu, więc trzeba będzie załatwić sobie średniej klasy streamy.
 Autor komentarza: BOXER
Data: 13-09-2014 11:22:41 
progresywny
Kurcze ale mam wrażenie ze będzie ustawiony remis.
 Autor komentarza: owenn1988
Data: 13-09-2014 11:23:08 
progresywny
możesz pójść sobie do baru i tam obejrzeć walke, a te 15 złotych przeznaczyć na piwo, Ogladanie walka w barze ma swój klimat, zdecydowanie lepszy niż, marnej jakosci stream ktory sie zacina ,niewiedze tutaj żadnego problemu, ale niektórzy lubią sobie życie utrudniać
 Autor komentarza: owenn1988
Data: 13-09-2014 11:25:05 
* nie widzę
 Autor komentarza: ghost
Data: 13-09-2014 11:33:45 
BlancosData: 13-09-2014 10:38:07
Do czego to dochodzi, żeby takie walki pokazywać za oceanem w PPV. Robi się wszystko, żeby tylko zedrzeć z Polaków pieniądze. W USA mieszka mnóstwo Polaków to trzeba ich oskubać bo mało kasy, wiecznie mało.
*
*
Dokładnie. Ileś można? Na każdym kroku płać i płać.
Przecież wiadomo, że jeśli ktoś wykupi to tylko polska Polonia.
 Autor komentarza: ghost
Data: 13-09-2014 11:39:54 
progresywnyData: 13-09-2014 11:03:13
40 zł za nudną walkę, w której Adamek będzie boksował technicznie na dystans a Szpilka jak slugger będzie nastawiał się na 1 cios to zdecydowanie za dużo. Jak by dali chociaż 15 zł to by można było zapłacić. Moi najlepsi kumple nie interesują się boksem i nawet nie ma z kim się złożyć a ja nie mam cyfrowego polsatu, więc trzeba będzie załatwić sobie średniej klasy streamy.
*
*
Z reguły właśnie liczą na knajpy, na kina. Pojedynczy Polak raczej tyle nie da, a zrzucać się też trochę bez sensu, bo nie lepiej w knajpie?
Gdyby Polacy zbojkotowali takie knajpy i kina przynajmniej raz, gdyby na tym PPV stracili, to nie doiliby Polaków taką kwotą, za tak gówniany towar.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 13-09-2014 12:05:29 
Ja nie rozumiem co sie tak ciskacie. Przymusu wykupienia PPV nie ma, nie chcesz, nie kupuj. Dzisiaj w nocy za bez PPV polsat daje mozliwosc obejrzenia gali Floyda, zasadniczo co kilka tygodni macie gale bez PPV, a gale z PPV są raz na kilka lat, wiec o jakims szczególnym skąpstwie mówić nie mozna. Raz na kilka lat mozna zapłacić te 50zl. Polsat inwestuje,spore pieniądze i chce na tym zarobić, to nie TV publiczna, tylko prywatna firma, która sama cos zorganizowala, sfinansowala i oczekuje określonych zysków. Nie chcecie placic, to idźcie do baru. Wejscie na gale tez ma byc za free?
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 13-09-2014 12:14:04 
I dalej nie rozumiecie, że przez takich jak wy , mamy PPV.
Innymi słowy, 3 lata temu byłoby za darmo .
Ale , nie , to my mamy ból dupy, bo nie chcemy płacić za coś , co powinno być w pakiecie kanału
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 13-09-2014 12:18:56 
Żałosne zdzieranie kasy z amerykańskiej polonii. Naszym rodakom w kraju też nie zazdroszczę , stacyjka Solorzyny zakodowała nawet MŚ w siatkówce które odbywają się w Polsce. Takie rzeczy tylko w tym kraju...
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 13-09-2014 12:22:41 
Autor komentarza: rocky86
Data: 13-09-2014 12:05:29
Ja nie rozumiem co sie tak ciskacie. Polsat inwestuje,spore pieniądze i chce na tym zarobić.


Nie bój dupy , Polshit i tak zarobi na reklamach gigantyczą kasę wiec bardzo dobrze ze ludzi krytykują pazerność Solorzyny.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 13-09-2014 12:25:02 
Autor komentarza: arpxp
Data: 13-09-2014 10:51:30
Bo w Polsce nadal panuje przekonanie, że skoro można zedrzeć trochę hajsu, to jak najbardziej trzeba to zrobić.

Przykre ale niestety w 100% prawdziwe.
 Autor komentarza: Blancos
Data: 13-09-2014 12:30:17 
Cooperek

Nie rozumiesz do końca sytuacji z PPV, więc nie podyskutujemy. Mi tam nie szkoda tych 40 zł bo bilety na galę już mam, ale chodzi bardziej o uczciwość w stosunku do klienta-widza. W USA też cisną PPV co chwilę, ale tam produkt jest warty tego PPV. Mamy też wiele gal bez PPV gdzie walczą kozacy. Gdybyśmy mieli w Polsce takiego genialnego Donaire to zrozumiałbym PPV. W stanach HBO puszcza Nonito za free a jest to geniusz warty wykupienia PPV. A kim jest Szpilka? Kim Adamek? Gdyby teraz Adamek walczył z Briggsem o MŚ w LHW to taka walka byłaby warta PPV. Niestety, ale Solorz wali kibiców po dupie i każe płacić wiedząc, że zarobi. I to się już nie zmieni.

PS: Kochany Solorz się śmieje, bo podatków w Polsce nie płaci :-)
 Autor komentarza: rafaltheo
Data: 13-09-2014 12:37:23 
@rocky86
"Ja nie rozumiem co sie tak ciskacie. Przymusu wykupienia PPV nie ma, nie chcesz, nie kupuj."

Glupia argumentacja. Solorz zakodowal mistrzostwa swiata w siatkowce w Polsce- wielkie wydarzenie dla historii polskiego sportu ktore powinno byc pokazywane dla kazdego. Doszlo do tego, ze Polacy musza szukac streamikow na necie do imprezy we wlasnym kraju.
Jak wprowadza Ci oplaty na wszystkie telewizje- wlacznie z dzisiejsza publiczna, to tez powiesz, ze nie ma przymusu placic, przeciez mozna nie ogladac w ogole telewizora?
Strasznie idiotyczne myslenie
Takie cos sie gasi w zarodku, aby nie pozwalac takim jak Solorz na takie panoszenie sie czy wykupywanie transmisji do takiego wydarzenia, a nie pozwala na to, a nastepnie tlumaczy to kapitalizmem. Od tego wlasnie sa politycy aby dbac o swoich obywateli.
Jakby takie cyrki probowano wprowadzic w UK, to nie wyobrazam sobie co by sie tam dzialo- chyba wojna domowa
 Autor komentarza: rafaltheo
Data: 13-09-2014 12:49:08 
@Cooperek

Nie wiem czy wiesz, ale np w Niemczech i UK sa specjalne ustawy kontrolujace kapital inwestycyjny zagranicznych firm. Mianowicie sa tam okreslone ograniczenia, i tak, w Niemczech zaledwie 1/4 bankow to banki zagraniczne, reszta to banki niemieckie.
Tymczasem idac Twoim tokiem myslenia nie trzeba zadnych ustaw, wystarczy powiedziec: nie chcesz to nie zakladaj konta w zagranicznym banku i tyle.
Otoz tak to nie dziala kolego, w tym sek. Gospodarka to nie jest perpetuum mobile ktorą wystarczy zostawic samą sobie- z 100% kapitalizmem i wszystko sie samo zrobi.
Wlasnie w tym sek, ze sie zrobi- ale nie zawsze na dobrze. Jakby Niemcy czy Anglicy posluchali sie Ciebie i nie wprowadzili tych ww ustaw- to jak myslisz- wyszloby im to na dobre?
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 13-09-2014 12:50:14 
Rafaltheo
A Solorz to ma fundować wszystkim za darmo ? Co on jest dobry wujek ? Organizacja charytatywna ? To jest prywatna telewizja, a nie publiczna. Publiczna powinna kupic prawa, albo przynajmniej dogadać sie z Solorzem, aby pokazywać mecze Polaków.
 Autor komentarza: rafaltheo
Data: 13-09-2014 13:03:04 
@MrAdam
A kto kazal Solorzowi wykupywac to? piszesz tak jakby on biedak musial to dac w PPV bo mu sie musi zwrocic.
Tak jakby biedaka ktos zmusil do zakupienia praw. A moze wlasnie od tego jest konstytucja i politycy, aby albo zmusic TV publiczna do wykupienia transmisji, albo uniemozliwic takim jak Polsat jej wykupienie, lub pozwalac na wykupienie ale tylko pod warunkiem pokazywania dla kazdego- i mieliby zysk tylko z reklam.

Myslisz ze w Niemczech czy Anglii politycy w ogole o nic nie dbaja, bo przeciez "samo sie zrobi"? Myslisz ze gdyby byla taka mozliwosc to taki angielski Solorz by tak nie zrobil jak u nas? najwyrazniej jest tak urzadzone, ze nie ma na to mozliwosci i to bynajmniej od tego wlasnie sa politycy, konstytucja, prawo.

Zostawianie wszystkiego samemu sobie w mysl tego ze wszystko sie samo uksztaltuje nie jest wcale dobre.
 Autor komentarza: rafaltheo
Data: 13-09-2014 13:04:17 
Bez tego "bynajmniej"- nie wykasowalem tego (chcac skonstruowac zdanie troche inaczej)
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 13-09-2014 13:10:37 
Solorz kupił prawa dla swoich płatników czyli ludzi mających CP i umożliwił wykup transmisji innym. Abonament TVP tez chyba sie płaci, ja nie płace bo mam i Nc+ i CP wiec mam to w dupie, ale ludzie płaca a mistrzostw nie dostali. Solorz dla swoich kupił i tyle w temacie. Dla mnie to jest błąd TVP tak samo jak to ze nie kupili Euro 2016 i kwalifikacji, jeden mecz ligi mistrzow to tez kpina.
 Autor komentarza: SportoweLata90te
Data: 13-09-2014 13:16:38 
Cooperek

Masz rację, ale PayPerView może się sprawdzić w USA, gdzie we wszystich stanach jest dużo większa wolność osobista/gospodarcza niż w tym komunistycznych k...dołku, gdzie cały system zabiera Tobie połowę zarobionej kasy.

ZUS, PIT, VAT, Akcyza, opłata radiotelewizyjna. Przy takiej ilości podatków to wybacz, ale gówniana walka, szczególnie gdy są opłaty radiotelewizyjne, ma obowiązek być w TV.

Gdyby nie ten cały niewolniczy system, to pieniędzy miałbyś 2x, więcej a produkty z 40-50% tańsze (VAT - koszty benzyny).
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 13-09-2014 13:30:22 
buhahahaha serio?
 Autor komentarza: Homer
Data: 13-09-2014 13:56:47 
rocky,zgadzam się z tobą niemal w 100%. ale tu chodzi o to, że poziom niektórych wydarzeń nie odpowiada cenom, jakich niekiedy żąda polsat. już nie chcę dosadniej pisać, bo bym musiał poobrażać wszystkich na około, z polsatu, i wasylowej stajni. :D
 Autor komentarza: owenn1988
Data: 13-09-2014 13:56:48 
rafaltheo
Czyli politycy powinni zapewnic darmowe ogladanie walki Adamek-Szpilka??
Co do mistrzostw w siatkowce to powinienes miec pretensje do TVP, ze nie wykupili transmisji, co robia z pieniedzy ktore wpływaja z abonamentu radiowo-tv?, ponad 200 zł rocznie od abonenta!!
 Autor komentarza: rafaltheo
Data: 13-09-2014 15:49:52 
@owenn1988
Wiesz kto to minister sportu? to taki mały ludzik, co m.in ma za zadanie organizowac obiekty w ktorych te mistrzostwa sie odbywaja- a za ktore to obiekty zaplacilismy my z wlasnej kieszeni
Wiec zagadka za 100 zl dla Ciebie- kto powinien sie w takim razie zajac transmisja tych mistrzostw odbywajacych sie w tych obiektach?
Polsat? A moze firma Zbyszko?

PS. Ja nie mowilem nic o Adamek-Szpilka lol
 Autor komentarza: rocky86
Data: 13-09-2014 15:51:44 
rafaltheo

Idiotyczna to jest Twoja argumentacja oparta na kodowaniu mistrzostw świata w siatkówce. To zupełnie odrębne kwestie.

Polsat zorganizował imprezę, wykreował produkt i teraz go sprzedaje. Nie ma analogii z mistrzostwami.

"Jak wprowadza Ci oplaty na wszystkie telewizje- wlacznie z dzisiejsza publiczna, to tez powiesz, ze nie ma przymusu placic, przeciez mozna nie ogladac w ogole telewizora?"

Są kanały, które masz kodowane i są dodatkowo płatne, jak HBO i za nie płacę. Jak się wszystkie zakodują, to nie będzie kasy z reklam, bo ludzi stać nie będzie na płacenie dodatkowo za wszystko, więc pojawią się stacje, które kodować nie będą i będą kosić kasę z reklam, ich śladem pójdą kolejne i kółko się zamknie.
To się nazywa wolny rynek. Wyjątkiem jest TV publiczna, bo to jest państwowa TV i państwo musi ją opłacać.

Polsat, to nie fundacja, Solorz to nie święty mikołaj, nikomu prezentów dawać nie musi, ewentualnie może. Spółka ma zarabiać, nie ma misji itp. Jeśli szefostwo stwierdzi, że coś się opłaca transmitować w standardzie, to transmituje, po to by było więcej publiczności i po to by przyciągnąć reklamy na których zarabia. Jeśli widzi, że może zarobić więcej na PPV, to robi PPV. Moja firma w czynie społecznym też coś od czasu do czasu zrobi, ale wymagać tego od niej nikt nie może. Część usług świadczona jest powiedzmy w ramach abonamentu, ale za ekstra usługi płaci się ekstra kasę, to chyba normalne?

Co do mistrzostw świata, to większe pretensje mam do TVP, bo to oni dali dupy i takie rzeczy powinni zapewniać, bo od tego są i za to są dotowane przez państwo, czyli podatników.


Blancos

"W USA też cisną PPV co chwilę, ale tam produkt jest warty tego PPV."
Dobrze wiesz, że produkt jest warty tyle ile chcą za niego odbiorcy zapłacić. Tu nie chodzi o wartość sportową wydarzenia, tylko o emocje jakie ze sobą niesie, a co za tym idzie ilość potencjalnych płatników, które przyciągnie. Polsat zarobi na tym PPV pewnie kupę kasiory, zapewne zdecydowanie więcej niż bez PPV.
Spójrzmy też na to z innej strony. Dzięki temu, że Polsat zarabia na takich wydarzeniach możesz oglądać galę Floyda bez dodatkowych opłat, bo stację stać na kupienie praw do transmisji.
 Autor komentarza: rafaltheo
Data: 13-09-2014 18:10:23 
@rocky86

Nie zrozumiales chyba o czym ja pisze. Nie chodzi tu o analogie, zgadzam sie ze Polsat to firma prywatna i moze sobie robic co chce, ale to Panstwo powinno zadbac o to, aby Polsat nie mogl zrobic tego co zrobil W PRZYPADKU MISTRZOSTW. Nie chodzi mi tu akurat o walke Adamek- Szpilka.

Psim obowiazkiem Panstwa i politykow ktore bierze nasze ciezko zarobione pieniadze- jest nie pozwolic na to co zrobil Polsat i transmitowac mistrzostwa bez zadnych oplat.
Sa zapisy w konstytucji do ktorych mozna bezposrednio powolac sie w przypadku transmitowania takich wydarzen jak mistrzostwa swiata organizowane wnaszym kraju
 Autor komentarza: rafaltheo
Data: 13-09-2014 18:14:08 
Odnioslem sie takze do Twojego podejscia "przymusu nie ma zeby kupic". Wyjasnilem Ci, ze jakby Niemcy mieli takie podejscie, a'la "przymusu nie ma, mozesz zalozyc konto w innym banku" i nie wprowadzili ustaw ograniczajacyh obcy kapital u siebie, to zapewne wiodloby im sie znacznie gorzej- poki co maja ledwie 1/4 bankow zagranicznych- reszta to niemieckie.

Wiec takie podejscie jest glupie i absurdalne, bo to jak zakladanie, ze jesli zostawimy wolno gospodarke (nie sterujac nią odpowiednimi ustawami) to ona sie tak usztaltuje ze bedzie idealnie DLA NAS, dla naszego narodu:)
 Autor komentarza: rocky86
Data: 13-09-2014 18:55:18 
No przecież ja nie pisałem o siatkowce i działaniach polsatu w tym zakresie, a powołałeś moja wypowiedź i zacząłeś mówić o siatkówce i polsacie. Wypowiedź która odnosiła się do konkretnej kwestii PPV Szpilka-Adamek.
Mistrzostwa i kwestia ich transmisji nie ma żadnego powiazania z tym co ja napisałem o PPV w Adamek vs Szpilka, również w zakresie przymusu.
Polsat sobie stworzył produkt, czyli zestawienie tych dwoch panów, zainwestował w niego, teraz reklamuje i sprzedaje. To jest jego produkt i przymusu nie ma, jak Ci za drogo, to nie kupujesz. Apple też stworzył sobie produkt i go sprzedaje, wielu go chce, ale uważają, że jest za drogi i nie kupują. Tak samo jest z PPV Szpilka vs Adamek.
 Autor komentarza: 4nrpl
Data: 14-09-2014 02:26:25 
o czym wy piszecie???
gosc wchodzi do ringu,moze stracic zdrowie i najlepiej za darmo...po co mu pieniadze.
Wy tez od jutra w robocie poproscie o to zeby przestali wyplacac wam kase bo po co wam?
Szkoda wam dac rownowartosc sredniej klasy pol litra a to zeby obejrzec walke plynnie w tv to nie kupujcie proste...
nie zalezy wam to nastepnego dnia bedziecie miec na youtubie albo poszukajcie klatkujacego streama a nie marudzcie...
nie odpowiada poziom to nie ogladac - jeszcze prostsze.
Juz kiedys byl taki plan ze wszystkim po rowno i najlepiej za darmo ale sie nie sprawdzil...
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.