ANTHONY JOSHUA ROZBIŁ SKELTONA

Anthony Joshua (7-0, 7 KO) znów nie zaboksował nawet dwóch pełnych rund, ale Matt Skelton (28-9, 23 KO) przynajmniej nie przestraszył się go i starał sprawić niespodziankę.

Przez pół rundy w ringu panował trochę chaos, ale przy tym wszystkim czuć było ogromne emocje i możliwy nokaut. Skelton odpuścił trochę po dwóch potwornych prawych krzyżowych, po których dotąd rywale Anthony'ego padali niczym prądem rażeni. Matt spuścił z tonu, cofnął się do defensywy i pod koniec drugiej rundy było już po wszystkim.

Wszystko rozpoczął potworny prawy sierp w okolice ucha, po którym dawny challenger do tronu mistrza świata powędrował na deski. Wstał na osiem, jednak po tym razem lewym sierpowym Joshuy sędzia bez zbędnego liczenia wkroczył do akcji i ogłosił wygraną mistrza olimpijskiego przez TKO. Kto następny?

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: UndeadDog
Data: 13-07-2014 00:23:27 
Trza chłopaka obserwować aczkolwiek zbytnio bym się tu z radością nie podpalał. Gość to ewidentna melodia przyszłości. Kto następny? Kolejny dziadziuś z nazwiskiem. Zanim wejdzie na poziome średni minie sporo czasu i sporo się pozmienia.
Ale może to i dobrze? Może go poustawiają lepiej. Dziś było średnio.
Byleby nie szedł drogą bumobija. Trzeba mu wyzwań na więcej rund, na większym poziomie.
Bo później skończy się jak niedługo u Wildera. ;D
 Autor komentarza: adolfinio
Data: 13-07-2014 00:28:14 
Czytałem wcześniejsze komentarze dotyczące Joshuy i z jednym mogę się zgodzić. Chłopak wygląda na świetnie wyglądającego atletycznie, ale te bicepsy wyglądają u niego karykaturalnie. Takich rzeczy nie dostaje się od picia mleka. Widać że zawodnik jest szybki i pewny siebie. Jeśli przejdzie kontrole antydopingowe na rynku innym niż UK to jest to kandydat na niezłego boksera.
 Autor komentarza: Gogolius
Data: 13-07-2014 00:30:08 
Skelton miał mu dać parę rund i przetestować szczękę... nie wyszło ani jedno, ani drugie...
Zawodnik sprawdzony tak samo jak Wilder : )
 Autor komentarza: Donxxx1987
Data: 13-07-2014 00:34:14 
Dokładnie, nie ma co się podniecać narazie bo nawet nie ma weryfikacji w postaci kilkurundowej walki, potencjał jest, w końcu mistrz olimpijski. Dobierać betonowe szczęki i po kilkunastu walkach będzie gotowy na najwyższe wyzwania, jeśli po drodze nie okaże się coś niespodziewanego.

No i pocieszający jest atletyzm Joshuy, mało dzisiaj takich w hw. Ale co mnie najbardziej zaciekawiło to, że ponoć ma na 100m poniżej 11s. Nie chce mi się wierzyć. Chociaż, z drugiej strony taki Grzesiu Lato miał 3 sekundy.
 Autor komentarza: CELko
Data: 13-07-2014 00:43:11 
Skelton zbyt wolny, lepiej niech juz zakonczy kariere starczy tego przyjmowania ciosów.Powinien to zrobić i tak z pare lat temu.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 13-07-2014 00:52:06 
BlackDog

odpowiedzialem ci jeszcze pod tematem o tej gali "waszym zdaniem" :)

Gogolius

tylko ze Wilder w 30 walkach a joshua w 7 - troche roznica... :)
 Autor komentarza: UshiroTobi
Data: 13-07-2014 02:27:15 
Joshua trochę spięty ale zrobił swoje i nie zdążył się spocić

coś tam przebąkiwali o walce z Pric'em byłby to jakiś sprawdzian,co prawda David ma szczękę ze szkła ale zna rzemiosło i nie jest emerytem
 Autor komentarza: StasioKolasa
Data: 13-07-2014 02:54:41 
Autor komentarza: Donxxx1987
Ale co mnie najbardziej zaciekawiło to, że ponoć ma na 100m poniżej 11s. Nie chce mi się wierzyć. Chociaż, z drugiej strony taki Grzesiu Lato miał 3 sekundy.


Ile metrów Lato i w jakim czasie przebiegał?
 Autor komentarza: UshiroTobi
Data: 13-07-2014 02:59:35 
kurde,100 metrów w 3 sekundy?
to chyba nowy rekord wszechświata:))
 Autor komentarza: StasioKolasa
Data: 13-07-2014 03:02:00 
Joshua,nie powinien się spieszyć bo widać,że musi się jeszcze dużo dzieciak uczyć.Powinien lepiej operować jabem,powinien poprawić obronę i nauczyć się lepiej trzymać bezpieczny dystans.Materiał jest,teraz tylko trening i stopniowe podwyższanie poprzeczki.
 Autor komentarza: StasioKolasa
Data: 13-07-2014 03:03:10 
Autor komentarza: UshiroTobi
Data: 13-07-2014 02:59:35
kurde,100 metrów w 3 sekundy?
to chyba nowy rekord wszechświata:))


Lato,by narobił prędzej w portki a nie przebiegł w 3sekundy 100metrów,nawet żeby biegł z wiatrem.xD
 Autor komentarza: UshiroTobi
Data: 13-07-2014 03:05:20 
może na bani?
 Autor komentarza: StasioKolasa
Data: 13-07-2014 03:06:44 
Autor komentarza: LegiaPany
tylko ze Wilder w 30 walkach a joshua w 7 - troche roznica... :)


Oczywiście,że tak.Joshua ma jeszcze czas.Tak na marginesie to Wilder miał już dużo lepszych rywali od Anglika,ale po kimś kto ma 40walk,to takich rzeczy się powinno wymagać już dawno.Joshua jak dojdzie do 40walk to juz będzie mistrzem,lub chociaż będzie walczył ze ścisłą czołówką.
 Autor komentarza: miros
Data: 13-07-2014 03:42:28 
Czuję, że szykuje się sytuacja jak z Wilderem. Joshua będzie miał 25-30 zwycięstw bez żadnej porażki i żadnego POWAŻNEGO przeciwnika który narobi mu prawdziwych problemów. Anthony jest świetnym bokserem, ale chyba jest prowadzony bardzo ostrożnie (asekurancko???). Przypominam, że Mike Tyson został mistrzem świata wagi ciężkiej w wieku 20 lat. Nie mówię, że Anthony powinien walczyć z Kliczką, Powietkinem czy Stivernem, ale może czas dać mu za przeciwnika kogoś takiego jak Oquendo, Charr, Gerber, Pianeta, a może nawet Arreola.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 13-07-2014 08:43:05 
Joshua to przyszly mistrz swiata..Mowie Wam..
 Autor komentarza: rocky86
Data: 13-07-2014 10:29:19 
Co Wy go do Wildera porównujecie? Chłopak miał dopiero 7 walkę i dostał Skeltona, średniaczka i jak na ten etap to bardzo dobry przeciwnik. Wilder takich dostawał po 20 stoczonych walkach.
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 13-07-2014 10:42:33 
Donxxx1987 to mógł Kostyra bajkę puscić że Joshua biega w 11 sekund. tego nie wiemy .
a Lato to mówił dla jaj trzymająć setkę wódki że pije w 3 sekundy.

Joshua faktycznie przerośnięte bicepsy, kawał gościa mocne udeżenie ale musi sie dużo uczyć, oby nie szedł drogą Wildera 29 ko .ale coś może zniego za 2 czy 3 lata okaże co jest wart.czy kandydat na Mistrz Świata
 Autor komentarza: Turu
Data: 13-07-2014 12:40:41 
ludzie, co z Wami, Donx1987 ewidentnie żartował z Grzesiem i jego 3 sekundami :P rozumiem, że jest niedziela i stosunkowo wczesna pora, ale bez przesady

co do Joshuy - nie pamiętam prospekta, którego kariera zawodowa była tak dokładnie śledzona od samego początku. Na plus atletyzm jak już ktoś wspomniał wyżej, jak dla mnie również na plus przeciwnicy (to jest 7 walka), jeśli chodzi o technikę to strasznie ciężko ocenić gościa po tym co do tej pory widzieliśmy na zawodowstwie. Siłą rzeczy musi upłynąć dużo czasu, poziom rywali stopniowo w górę i zobaczymy
 Autor komentarza: otke
Data: 13-07-2014 13:12:52 
Przerośnięte bicepsy to miał np Tyson. Fantastyczny występ, szybkie proste i dewastujące sierpy, praca na nogach i przegląd sytuacji. Chłopak ma wszystko.
 Autor komentarza: rafaltheo
Data: 13-07-2014 13:16:53 
@otke
Tyson przerosniete bicepsy? a zes dowalil. Tyson mial naturalne bicepsy, byl ubity ze szok, juz w wieku 16 lat osiagal wage 95 kg miesni.
Joshua natomiast jak juz nie raz pisalem jesli w wieku 23 lat ma tak potezne obwodem miesnie i do tego wyzylowane to ja nie wierze ze nie jest to koks. Jego miesnie wygladaja nienaturalnie w stosunku do jego rozbudowy karku i miesni szyjnych
 Autor komentarza: CELko
Data: 13-07-2014 16:07:26 
Tyson od małego koksował, popatrz jak teraz wygląda :)
 Autor komentarza: rocky86
Data: 13-07-2014 17:33:42 
rafaltheo

Czyli Tyson mógł wyglądać tak jak wygladal w wieku 16 lat, ale Joshua nie może tak wyglądać, jak wygląda w wieku 23 lat? A w jakim wieku będzie mogł? Co Ty masz z tymi żyłami, ja jak się wysuszę, to też mi wszystkie żyły na rękach, klacie, czy obręczach barkowych wychodzą i co z tego? Czy to oznacza, że koksuje?
Co do karku, to przecież kwestia wyćwiczenia danej partii mięśni, nic więcej.
Zanim zaczniesz te swoje teorie głosić, to najpierw przejdź się na silownie, poćwicz parę miesięcy, albo lepiej lat i zacznij się wypowiadać, bo bredzisz, jak zwykle z resztą.
Jeśli danej osobie zależy mocno na wytrenowaniu danej partii mięśni, to wystarczy się na niej solidnie skupić przy ćwiczenia i mięśnie rosną, koksu do tego nie trzeba.
 Autor komentarza: rafaltheo
Data: 13-07-2014 18:01:11 
@rocky86

Klania sie statystyka, prawdopodobienstwo. Oto kwestie ktore generuja a raczej oslabiaja prawdopodobienstwo tego, ze Joshua nie koksuje:
Po 1- szanse na genetyczny cud jakim byl Tyson na przestrzeni ledwie 30 lat od jego ery sa jak wiadomo minimalne.
Po 2- Tyson mimo takiej fizycznosci nie byl az tak wyzylowany jak Joshua w wieku 20-25 lat, ba byl znacznie mniej wyzylowany. Wyzylowany to on byl bardziej potem jak zaczal silke i pewnie tez koksy na potege.
Po 3- Kwestia karku kolezko to nie jest zadna kwestia osobna od miesni rak. Jesli jestes naturalnie ubity to nie jest to tak, ze kark masz chudziutki jak koszykarz NBA i nagle nienaturalnie wyrastaja Ci potezne miesnie rak. Takich przypadkow to ja jeszcze nie widzialem.
Po 4- W wieku 23 lat zbudowac tak potezne obwodem miesnie ktore w dodatku sa tak wyzylowane to jest praktyczne niezdarzalne. Ja Ci podam, ze takich piesciarzy w czasach kiedy sie prawie w ogole nie koksowalo- czyli np latach 70, jeszcze 80 czy wczesniej NIE BYLO. Ty mi na to odpowiesz, ze dzis jest nowa genetyka. No taaa.. bo Ty jestes lekarzem medycyny, right?
Nie kompromituj sie.

I na koniec:
"bo bredzisz, jak zwykle z resztą. "
Jak zacznę bredzić jak zwykle ZRESZTĄ wtedy pogadamy, póki co oczywiście Ty bredzisz jak zwykle tak jak stasio czy czesciowo matys90- choc on jeszcze czasem daje rade stara sie spierac na fakty, bo Ty to zazwyczaj bardzo daleko jestes od faktow i liczb, blizej Ci zwyklemu pieprzeniu stereotypami. Tak to mozesz pogadac np we wlasnie branzy prawniczej nie w przypadku konkretnych liczb obliczen i faktow kolezko.
 Autor komentarza: rafaltheo
Data: 13-07-2014 18:01:56 
Tzn co do tego wyzylowania Tysona- chodzilo mi o czas gdy wyszedl z wiezienia. Wtedy sie zrobil bardziej wyzylowany.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 13-07-2014 18:46:30 
rafaltheo

I po raz kolejny wyjeżdżasz z bredniami i brakiem znajomości tematu.

Jaka statystyka człowieku? Mówimy tu o konkretnym przypadku, a nie statystyce. To nie jest Tyson i nic z nim wspólnego nie ma.

ad. 1. To nie jest genetyczny cud, tylko bardzo dobre geny plus bardzo dobry trening, plus bardzo dobre żywienie, plus bardzo dobra suplementacja.

ad. 2 No nie był wyżyłowany, bo to zupełnie inny typ budowy ciała, poczytaj o tym koleżko zanim zaczniesz się wypowiadać, bo Tyson i Joshua to zupełnie inne tematy, totalnie nie powiązane.

ad. 3 Kto Ci powiedział, że on jest naturalnie ubity, on nie jest ubity, chyba nie bardzo wiesz co to znaczy być ubitym. Sęk w tym, że koleś ma dość szczupłą budowę ciała i zbudował na niej bardzo solidną masę mięśniową, a za sprawą odpowiedniego treningu, diety, suplemetacji ładnie się wyżyłował.

ad. 4. „Niezdarzalne” powiadasz? To Ci powiem, że przy odpowiednim treningu, suplementacji i diecie tak potężne mięśnie można zbudować w nie więcej niż dwa, trzy lata, później wycinasz się przez pół roku i masz zbliżony efekt, przy dobrych genach możesz wyglądać jak ten koleś. Takie rzeczy akurat znam z praktyki i nic mnie tutaj nie szokuje. W 2-3 lata zbudowanie powiedzmy 20-25 kg czy nawet 30 kg mięśni przy wzroście ok 200cm jest niczym nadzyczajnym. Nie potrzeba do tego koksu, przecież to jest mniej niż kilogram miesięcznie, a biorąc pod uwagę fakt, że koleś miał do dyspozycji trenerów, dietetyków itd. to sprawa robi się jeszcze prostsza. sam w rok przybierałem na siłce bez koksów 15kg z czego spokojnie z 12 kg to były czyste mięśnie, czyli nieco ponad 1 kg miesięcznie. Ostatnio zbijałem przed wakacjami ok 10 kg i też mi żyły powyłaziły. Jestem mniejszy niż Joshua, więc aż takich obwodów nie mam, ale znam kolesi, którzy mogliby się z nim równać.

"Ty mi na to odpowiesz, ze dzis jest nowa genetyka. No taaa.. bo Ty jestes lekarzem medycyny, right?
Nie kompromituj sie.”


To Twoje słowa, znów tworzysz sobie rzeczywistość, którą wyśmiewasz i próbujesz przypisać jej stworzenie rozmówcy.

W dzisiejszych czasach wiedza na temat budowy ciała, odpowiednich odżywkach, suplementacji itd. jest na znacznie wyższym poziomie niż 30 czy 40 lat temu, jeśli pojęcie tego jest dla Ciebie nie możliwe, to wypisujesz bzdury
 Autor komentarza: rocky86
Data: 13-07-2014 18:46:45 
Proponuje zapoznanie się z tematem w praktyce, kilka lat na siłowni i nagle rzeczy które są dla Ciebie dzisiaj niemożliwe staną się czymś bardzo realnym i osiągalnym. Widać, że w życiu nie byłeś dzieciaku na siłowni, bo takie rzeczy dla ludzi, którzy kilka ton żelastwa dziennie w takim miejscu przerzucili są jak najbardziej realne.

Żadnych liczb, faktów nie przedstawiłeś, więc nie bardzo mam do czego się odnieść koleżko. W mojej branży akurat bazuje się tylko na faktach i weryfikowalnych dowodach, których Ty nigdy nie przedstawiasz, tylko tworzysz sobie teorie pod którą znajdujesz jakieś tam przypadki, a dowody przeciwne z założenia odrzucasz.
Usłyszeć (przeczytać) Twoją wypowiedź, o tym ,że ja bredzę daje mi podstawy do tego by wierzyć w to, że powiedziałem coś sensownego, bo Ty zawsze dostrzegasz rzeczywistość wywróconą do góry nogami, o czym wielu już tu Ci wypominało, ale oczywiście wszyscy byli laikami i dyletantami, tylko ekspert od wielkich, głów, długich szyj wązów i występów w tańcu z gwiazdami wie wszystko najlepiej ;-)
 Autor komentarza: rocky86
Data: 13-07-2014 18:49:49 
"wązów"

wąsów oczywiście.
 Autor komentarza: otke
Data: 13-07-2014 19:36:37 
rocky, szkoda czasu, wiedza rafaltheo opiera się na komiksach..
było już tylu napakowanych i wyrzeźbionych bokserów nawet za czasów Alego, że chyba nie ma sensu dalej ciągnąć dyskusji z tym dyletantem.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=590025694366313&set=pb.353508018018083.-2207520000.1405272886.&type=3&theater
na tym zdjęciu widać tą rzekomo chudą szyję, oczywiście zdaniem rafaltheo
 Autor komentarza: Shanhavel
Data: 13-07-2014 19:41:12 
Według teorii @rafaltheo najmocniejszą psychicznie jednostką jest statystyczny, polski szwagier.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 13-07-2014 19:49:07 
otke

Ja sobie z tego sprawę zdaję, ale czasami nie mogę nie zareagować na te jego z dupy wziete teorie, poparte z dupy wziętymi dowodami, jak Koly był mocny psychcznie- dowód: poszedł na luzaka do tańca z gwiazdami ;-)
Najzwyczajniej niekiedy nie mogę sie powstrzymać.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 13-07-2014 19:50:07 
"Koly"- Holly
 Autor komentarza: rafaltheo
Data: 13-07-2014 20:01:42 
@rocky86

Chlopcze, cos Ci dzwoni ale nie w tym Kosciele
Po 1 statystyka gdyby nie odnosila sie do KONKRETNEGO PRZYPADKU to by Towarzystwa Ubezpieczeniowe zbankrutowaly. Czy tak trudno Ci zrozumiec chlopaku ze mowimy o PRAWDOPODOBIENSTWIE? My NIE WIEMY jak jest z Joshua. Ja Ci oceniam SZANSE na to, ze koksuje lub ze nie koksuje. Juz rozumiesz?

AD "ad .1" Chlopcze roztropcze: juz Ci udowadnialem ze gadasz pierdoły poprzez dowod, ze w czasach od lat 80 w dol takich zawodnikow w tym wieku o takim wielkim miesniu i wyzylowaniu NIE BY-ŁO. Kapisz?
A co to oznacza? dla idioty bez wyksztalcenia ogolnego oznaczac to bedzie ze w ciagu 40 lat ewolucja genetyczna zrobila wielki krok. Dla inteligentnego intelektualnego czlowieka bedzie to znaczylo, ze "cos tu nie gra". Czyli ze najprawdopodobniej Joshua KOKSUJE.

AD "ad .2" Tutaj zapewne masz racje, ale to nic nie zmienia

AD "ad .3" Chlopie ja juz pytalem gdzie Ty konczysz te uczelnie. Czy to jest uczelnia gotowania na gazie? masz tu tekst jeszcze raz: "Po 3- Kwestia karku kolezko to nie jest zadna kwestia osobna od miesni rak. Jesli jestes naturalnie ubity to nie jest to tak, ze kark masz chudziutki jak koszykarz NBA i nagle nienaturalnie wyrastaja Ci potezne miesnie rak. Takich przypadkow to ja jeszcze nie widzialem."

Przeczytaj bidoku ten tekst 100 razy. Potem jeszcze raz 100 razy. Czytaj az zrozumiesz, ze z niego wynika, ze Joshua jest ubity tylko w Twojej glowie. Gratuluje bycia na poziomie czytania ze zrozumieniem takiego stasia. Masz sie czym szczycic xD.

AD "ad .4" Ciesze sie ze napisales dlugi elaborat, sprobuj moze pisac ksiazki, jakas proze? mnie nie interesuja jednak Twoje poematy. Prosze mi podac KONKRETNE PRZYKLADY takich gosci o poziomie obwodu miesnia jaki ma Joshua i takim poziomie wyzylowania. KONKRETY. Ike Ibeabuchi? naaah nietrafiony. Wladek? Wladek ma 38 lat bodajze w wieku Joshuy taki nie byl. On jest taki DOPIERO OD NIEDAWNA. DOPIERO OD NIEDAWNA MA TAKIE WYZYLOWANIE I WAGE 110-112 kg.

Na koniec. W Twojej branzy kolezko to sie bazuje na wielorakich interpretacjach z uwagi na nieuscislenie danego obiektu.
W moich srodowiskach dzialania natomiast bazuje sie na liczbach i logice i calkowitym uscislaniu wszystkiego.

Widze ze jednak powinienes polemizowac z kolegami typu @otke czy @StasioKolasa, bo ze mna "czegos Ci brakuje" i to co najmniej kolezko.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 13-07-2014 21:00:05 
rafaltheo

Nie spodziewałem się mądrego wpisu i się nie zawiodłem :-0

"A co to oznacza? dla idioty bez wyksztalcenia ogolnego oznaczac to bedzie ze w ciagu 40 lat ewolucja genetyczna zrobila wielki krok. Dla inteligentnego intelektualnego czlowieka bedzie to znaczylo, ze "cos tu nie gra". Czyli ze najprawdopodobniej Joshua KOKSUJE."

To oznacza, że możesz uchodzić za idiotę bez elemetarnej wiedzy. Jak wskazałem, wiedza o budowie ciała, suplementacji, sposobie budowania mięśni, jak cała wiedza medyczna w ostatnich 30-40 latach zdecydowanie poszła do przodu. Jest to widoczne w kazdym sporcie, wystarczy porównać zawodników z różnych dyscyplin uprawiających sport kiedyś i dziś, by dostrzec różnicę. Trzeba być idiota by nie dostrzec najprostrzych z możliwych zależności i próbować to sobie tłumaczyć koksowanie. W takim razie obecnie w wszyscy koksują, bez wyjątku, w każdej dyscyplinie, bo trzeba być ślepym by nie widzieć zmian w wyglądzie zawodników w niemal każdej dyscyplinie.

" juz Ci udowadnialem ze gadasz pierdoły poprzez dowod, ze w czasach od lat 80 w dol takich zawodnikow w tym wieku o takim wielkim miesniu i wyzylowaniu NIE BY-ŁO. Kapisz"

Oficjalnie można by Cię tutaj uznać za jakiegoś imbecyla nie znającego podstaw logiki. Jeśli poprzez wskazanie tego, ze w latach 80 tych nie było takich zawodników czegoś dowodzisz, to z pewnością nie jest to fakt, iż ktoś koksuje. Bo spór dotyczy tego, co jest przyczyną takiej, a nie innej budowy ciała tego zawodnika i wskazanie tego, że 30 lat temu nie było takich zawodników nie dowodzi tego, że koksuje. Niejedokrotnie już tak robiłeś, przedstawiając dowód na poparcie czegoś, który niczego nie dowodził. Rozmawiamy o przyczynach, a fakt, ze kiedyś takich zawodników nie było, nie wskazuje przyczyny, a jedynie to, iż pewien stan uległ zmianie. Przyczyna Twoim zdaniem leży w koksach, a moim w postępie wiedzy na temat ćwiczeń, budowy ciał, diety, suplementacji...
Pomyśl zanim zaczniesz pisać.

"Po 3- Kwestia karku kolezko to nie jest zadna kwestia osobna od miesni rak. Jesli jestes naturalnie ubity to nie jest to tak, ze kark masz chudziutki jak koszykarz NBA i nagle nienaturalnie wyrastaja Ci potezne miesnie rak"

To proszę o rozjaśnienie, czego miał dowodzić ten wpis, bo w takim razie gówno z niego wynika/

Odnośnie puntu 4.

Nie chcesz nie czytaj. Istnieje coś takiego, jak fakty powszechnie znane nie wymagające dowodzenia. To jest jeden z takich faktów, dla każdego człowieka posiadającego jakiekolwiek podstawy wiedzy na temat budowy masy mięśniowej, jakiekolwiek tzw. „doświadczenie życiowe” jest to coś absolutnie oczywistego i dowodzenia wymaga tylko w przypadku imbecyli ignorantów, którzy całe życie siedzą przed komputerem i potrzebują dowodów na to, ze niebo jest niebieskie. Znam takich gości osobiście i nie jest to dla mnie coś niemożliwego. Wyjdź z domu przejdź się na siłownie i będziesz miał dowody. Kliczko ma teraz 38 lat, ale wygląda, jak wyglada nie od wczoraj. Zmienił się w fizyczne monstrum w ciagu kilku lat, po tym jak zaczął pracować ze Stewad’em.

„Na koniec. W Twojej branzy kolezko to sie bazuje na wielorakich interpretacjach z uwagi na nieuscislenie danego obiektu.”

O mojej branży dzieciaku, to masz takie samo pojęcie jak o boksie, czyli żadne.

Na dziś kończę z Tobą dyskusje, bo się właśnie finał MŚ zaczyna.
 Autor komentarza: zlatan
Data: 13-07-2014 21:34:31 
Spojrz np na Phila Davisa - zawodnik MMA, walczy w UFC. Tez atletyczna budowa, a poddawany byl nie raz roznym testom (walczy w USA). Czlowiek caly czas ewoluuje, tak jak pisal rocky, zawodnicy czesciej wspolpracuja z dietetykami i trenerami silowymi, wiec budowa Joshua'y mnie nie dziwi.
 Autor komentarza: rafaltheo
Data: 14-07-2014 10:06:51 
@rocky86
Na kolejne zapewne bzdury odpowiem Ci potem.
@zlatan
HAHAHAHAH co Ty porownujesz Phila Davisa:
http://www.mma-latino.com/wp-content/uploads/2014/03/davis.jpg
tego chlopca do Joshuy?! hahahahhaha xD
A do tego Davis ma 30 lat. Co Ty chlopaku porownujesz? przyklad kompletnie nietrafiony, bo Davis nie dosc ze ma malenkie miesnie przy Joshua to jeszcze "sto razy" mniej wyzylowane.
 Autor komentarza: otke
Data: 14-07-2014 10:24:15 
rafaltheo

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=590025694366313&set=pb.353508018018083.-2207520000.1405272886.&type=3&theater

tu masz chudą twoim zdaniem szyję Joshuy. Nie jedź tyle grochówki bo się podtruwasz swoimi bąkami.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 14-07-2014 12:19:33 
rafaltheo

Powiem szczerze, ze dla mnie jesteś totalnym ignorantem nie rozumiejącym otaczającej Cie rzeczywistości. Napisze do Ciebie ostatniego posta na tej stronie, bo rozmowa Tobą jest niczym gra w szachy z małpą, zbijesz jej króla ta rozrzuci szachy, nasra na szachownicę i będzie uradowana ze zwyciestwa.

Spójrz sobie na takiego Jenningsa, budowa zbliżona, poziom wyżyłowania również, chłopak jest znacznie niższy i mniejszy, więc proporcjonalnie i biceps będzie mniejszy:
http://www.google.pl/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.theboxingobserver.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F09%2FBryant-Jennings-Tomasz-Adamek.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.theboxingobserver.com%2F2013%2F09%2Fkathy-duva-blocks-adamek-v-jennings-after-americans-manager-absurdly-agrees-5050-split%2F&h=460&w=610&tbnid=VI-beZHjTLYToM%3A&zoom=1&docid=H4erstkpQkkuVM&ei=4KbDU6v8FdTn7Ab5-oGQCA&tbm=isch&ved=0CDgQMygGMAY&iact=rc&uact=3&dur=804&page=1&start=0&ndsp=17

Spójrz na Haye, również chłopak znacznie mniejszy, więc zachowaj proporcje. Nawet żyły mu powychodziły co powinno Cię zainteresować, skoro mają dla Ciebie takie znaczenie:

http://www.google.pl/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.goodboxing.net%2Fpictures%2F3245.gif&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.goodboxing.net%2Fphoto_173.html&h=800&w=600&tbnid=eQXOT7j-Ovo0TM%3A&zoom=1&docid=MsG5h8X91XOayM&ei=Y6fDU5-qGKqM7QaGmYF4&tbm=isch&ved=0CCMQMygFMAU&iact=rc&uact=3&dur=452&page=1&start=0&ndsp=17

Spójrz na Wladka:

http://www.google.pl/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fcdn.3news.co.nz%2F3news%2FAM%2F2012%2F4%2F13%2F250271%2FWladimir-Klitschko-1200.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.3news.co.nz%2FHome%2FTags.aspx%3Ftopic%3DWladimir%2520Klitschko&h=800&w=1200&tbnid=bewnmTDFu0DA8M%3A&zoom=1&docid=EjuxQ_wiTFMSCM&ei=NKjDU56RPKTF7AaCsIGABA&tbm=isch&ved=0CFoQMyg0MDQ&iact=rc&uact=3&dur=475&page=3&start=45&ndsp=22

Holly:
http://www.google.pl/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Ffreddyo.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2010%2F10%2Fmike-tyson-and-evander-holyfield.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Ffreddyo.com%2Ftag%2Fevander-holyfield%2F&h=547&w=666&tbnid=R8jpXzUIqKUyOM%3A&zoom=1&docid=w5QCBI_BKJ9nzM&ei=c6jDU6SZAcKu7AaeqYD4Aw&tbm=isch&ved=0CFMQMygVMBU&iact=rc&uact=3&dur=313&page=2&start=17&ndsp=24

http://www.google.pl/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.hamariweb.com%2Fimages%2Farticles%2Farticles%2F22995_01.gif&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.hamariweb.com%2Farticles%2Farticle.aspx%3Fid%3D22995&h=289&w=620&tbnid=f7YO5cf6Bo-xJM%3A&zoom=1&docid=PETL_9ipOR8XDM&ei=Z6nDU_CkKajX7Ab5w4GYBQ&tbm=isch&ved=0CFkQMyhRMFE4ZA&iact=rc&uact=3&dur=586&page=9&start=161&ndsp=22
Zobacz jak Norton kiedyś wyglądał:
http://www.google.pl/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fi1.ytimg.com%2Fvi%2F9rnOiQyCuxo%2F0.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Farticle.wn.com%2Fview%2F2013%2F09%2F19%2FKen_Norton_a_Championship_Fighter_Who_Broke_Ali_s_Jaw_Is_Dea%2F&h=360&w=480&tbnid=9tQdNqz1GuZc8M%3A&zoom=1&docid=LvZc-5KIpolHDM&ei=T4XDU9_1A4rm4QSlyYCgAQ&tbm=isch&ved=0CAkQMygBMAE4yAE&iact=rc&uact=3&dur=1745&page=10&start=193&ndsp=25

ale nie Joshua koksuje, bo jeden będzie za stary, drugi będzie za mały, trzeci będzie miał żyłe w innym miejscu. Ty chcesz dostać kopie zawodnika, a tak się nie da.
Każdy z nich to genetyczna rewelacja, jeden będzie miał doskonaly kaloryfer, drugi świetny biceps trzeci potężnie zbudowane barki, czwarty olbrzymie kaptury.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 14-07-2014 12:21:20 
Jak wskazałem medycyna i wiedza na temat budowy ciala, muskulatury, dostępne suplementy, poszły już bardzo do przodu.

Jo Louis i Schmeling:
http://www.google.pl/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fi.dailymail.co.uk%2Fi%2Fpix%2F2011%2F06%2F28%2Farticle-2009019-0CC4EB8C00000578-795_634x679.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.dailymail.co.uk%2Fsport%2Fboxing%2Farticle-2009019%2FDavid-Haye-v-Wladimir-Klitschko-countdown-Five-classic-heavyweight-battles.html&h=679&w=634&tbnid=u_ZzL1EgVLXMTM%3A&zoom=1&docid=BMoq12QHtTf-LM&ei=_6rDU_TyHoau7Aae_IDoAw&tbm=isch&ved=0CD0QMyg1MDU4yAE&iact=rc&uact=3&dur=536&page=11&start=244&ndsp=25
Marciano:
http://www.google.pl/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.peoplequiz.com%2Fimages%2Fbios%2FRocky-Marciano.jpg-11592.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.peoplequiz.com%2Ftrivia-quizzes-4797-Rocky_Marciano__Undefeated_Champion.html&h=323&w=287&tbnid=t3OQvz7fJAY8FM%3A&zoom=1&docid=-L9HvEstV--iwM&ei=s6vDU5foKaef7AbBgoC4Dg&tbm=isch&ved=0CDcQMygEMAQ&iact=rc&uact=3&dur=2072&page=1&start=0&ndsp=20
Dzisiaj byłyby to sylwetki, które nie robiłyby żadnego wrażenia, wręcz nie przypominałyby zawodowych sportowców.

Przypieprzyłeś się do dużego wyżyłowanego bicepsa i na jego podstawie tworzysz teorie o koksach.
Tacy zawodnicy będą się pojawiać coraz częściej, w każdej dekadzie będą kolejni i następni. Kiedyś wręcz byli niespotykani, dziś będą się regularnie pojawiać.
Ty tego nie rozumiesz, ty musisz mieć jakąś cyferkę, obrazek, bo nie rozumiesz, że pewne procesy następują, musisz zobaczyć kogoś identycznego by uwierzyć, że to możliwe.
Jak na wstępie kolego, więcej w dyskusje z Tobą nie wchodzę ilość idiotyzmów, głupot, wyrazu zupełnego braku wiedzy, ignorancji, wręcz debili zmów, idiotycznych teorii (by wspomnieć wąsy, taniec z gwiazdami, teorie na temat psychiki, wielkie głowy, dlugie szyje, kreski na brzuchu, teraz duże wyżyłowane lapy świadczące o koksowaniu) przekracza wszelkie dopuszczalne normy i sprowadza dyskusje do totalnego absurdu.
Ilość hitowych, głoszonych przez Ciebie idiotyzmów można porównać do ilości hitów zespołu Boys w Disco Polo w latach 90’tych. Początkowo myślałem, ze jesteś bohaterem jednego wpisu, ale nie, Ty zostałeś tutaj etatowym klaunem, wyśmiewanym przez wszystkich, nierozumiejącym tego, jak idiotyczne rzeczy wypisuje.
Żegnam Panie „ekspercie”.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.