DERRIC ROSSY DLA GŁAZKOWA

Wiaczesław Głazkow (17-0, 11 KO) poznał rywala, z którym zmierzy się 9 sierpnia podczas gali w Bethlehem. Dla Ukraińca będzie to pierwszy występ od czasu zwycięstwa nad faworyzowanym chyba Tomkiem Adamkiem w połowie marca.

Przeciwnikiem "Cara" będzie również związany z naszym "Góralem", etatowy sparingpartner Tomka - Derric Rossy (29-8, 14 KO), który reaktywował swoją karierę majowym sukcesem w konfrontacji z niezłym Joe Hanksem (wtedy 21-1). Pojedynek zakontraktowano na dziesięć rund.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Ned
Data: 10-07-2014 09:03:58 
Zamiast kolejnego kroku do przodu, będzie bumobicie. Dość typowe rozwiązanie jak na Main Events.
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 10-07-2014 09:17:10 
Ned Głazkow ma zapewnioną 2 pozycje Ibf
jak to się zmieniło jak wygrał z Adamkiem! wcześniej średni teraz czołówka.
tko lub ko pewne na Amerykańcu
 Autor komentarza: Jimmy
Data: 10-07-2014 09:51:55 
Obil Adamka teraz jakiegos buma i potem jeszcze z 2 emerytow i obowiazkowy pretendent prosze panstwa
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 10-07-2014 10:33:31 
Autor komentarza: NedData: 10-07-2014 09:03:58
Zamiast kolejnego kroku do przodu, będzie bumobicie. Dość typowe rozwiązanie jak na Main Events.

Autor komentarza: JimmyData: 10-07-2014 09:51:55
Obil Adamka teraz jakiegos buma i potem jeszcze z 2 emerytow i obowiazkowy pretendent prosze panstwa

*
*
*
*
*

Scenariusz podobny do innego zawodnika Main Events, który po pokonaniu czołowego ciężkiego walczył potem z Grantem, Maddalone i McBride dostając szansę walki o pas MŚ jako mandatory i tym samym wynegocjował bardzo korzystny podział procentowy XDDD
 Autor komentarza: rocky86
Data: 10-07-2014 10:38:35 
Chłopak ma pozycję nr 2 w IBF, teraz weźmie średniaczka, odczeka na obicie Puleva, później jakiś emeryt i walka o obowiązkowego lub bezpośrednio walka z Władem. Glazkow ma czas, może sobie spokojnie jeszcze kilku średniaczków poobijać, w swoim czasie dostanie wypłatę od Włada. Ryzykować nikt nie będzie, nie po to mu Adamka mu dawali, by teraz w jakiś głupich okolicznościach tracić możliwość zorganizowania Carowi walki z Władem.
 Autor komentarza: Krzych
Data: 10-07-2014 11:23:22 
Słabo. Bardzo, bardzo słabo. Rozumiem, że pozycja w IBF jest wyrobiona i wystarczy teraz czekać na losowanie kolejnego rywala Kliczki, ale Rossy? Bez przesady... Powalczyłby chociaż z kimś o podobnych warunkach co Kliczko, no ale cóż...
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 10-07-2014 13:02:41 
rocky 86 dobrze piszesz jak ktoś ma pozycje nr 2 ibf to mu nie dadzą Povietkina czy Pereze tu się zgodze.jak za rok dwa może walczyć z Władimirem.
Po drugie Głazkow może nie jest jakiś wybitny ale jest młody jak na boksera 3o lat dobrą ma technike niezłe udeżenie, szybkość ja bym go nawet nie skreślał z Chisorą po porażce z Furym.
ogólnie solidny dobry technik!
 Autor komentarza: rafaltheo
Data: 10-07-2014 13:30:45 
Co do tematu z Briggsem: ludzie, ja napisalem DZISIEJSZY Briggs nie moglby myslec o byciu w czolowce lat 90.
DZISIEJSZY. To jasne ze "tamtejszy" Briggs byl w czolowce, pokonal m.in Foremana.


Co do Glazkowa: podoba mi sie ten bokser. Jest calkiem szybki, wytrenowany (190 cm/99 miesni), w miare atletyczny, techniczny. Wbrew pozorom mimo ze jest on troche "niepozorny" to uwazam ze w HW stac go na osiagniecie czegos ciekawego. Mysle, ze Glazkow bylby w stanie ograc Povetkina czy Fury'ego np. Jednak wada jaka u niego widze to to, ze on czasem przysypia po prostu w walce. Jest taki dosc "lajtowy" psychicznie, nie ma wielkich strachow ani wielkiej napinki, jednak, jak pisalem: zdarza mu sie przysypia a takze ma troszke malo agresji ringowej.
Mimo wszystko przy odpowiednim zmotywowaniu i neutralnym sedziowaniu ma u mnie naprawde spore szanse pokonac np Povetkina.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 10-07-2014 13:51:40 
Co to znaczy "czołówka"? Czy dzisiaj Briggs jest w czołówce, czy też może myśleć o byciu w czołówce?
+ ciekawostka - w latach 96 i 97 taki weteran jak Tim Witherspoon był notowany w pierwszej dziesiątce HW przez The Ring (w '97 był nawet #5). Chyba nikt Briggsa dzisiaj za TOP 10, a tym bardziej TOP 5 nie uważa?
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 10-07-2014 14:08:04 
rafltheo ja równiez widzę potnecjał w Głazkowie pisałem przed walką z Adamkiem że to bedzie bardzo niebezpieczny rywal to wielu drwiło.Co jak co ale nwet 37 letni Adamek cos potrafił
też uważam że przy dobrym przygotowaniu Głazkow spokojnie mógłby powalczyć z Povietkinem.
Zresztą przed walką c Charrem coś Povietkin wspominał że chciał walczyć z Głazkowem
a takiego Szpilka zjada na śniadanie.
Ja bym zobaczył walkę Głazkow- Jennigs było by ciekawie z pewnością!
 Autor komentarza: Zubr
Data: 10-07-2014 14:37:22 
Zgadzam się z Nedem. Typowe dla tej stajni
 Autor komentarza: Zubr
Data: 10-07-2014 14:37:23 
Zgadzam się z Nedem. Typowe dla tej stajni
 Autor komentarza: rocky86
Data: 10-07-2014 14:39:26 
Vitalij71

Ja nie tylko bym go nie skreślał z Chisorą, ale widziałbym go jako wyraźnego faworyta w takiej walce. Dereck bazuje na pressingu i twardym łbie, który do tego presiingu jest niezbędny, gdyż łapie wszytko na głowę aż miło. Chisora nie dysponuje szczególnym uderzeniem, techniką, czy szybkością i według mnie zaczyna się kruszyć.
W walkach z Fury'm, Heleniusem i Vit'em przyjmował bardzo dużo mega mocnych strzałów i nic sobie z tego nie robił, dzisiaj wyraźnie odczuwa uderzenia, nawet takiego Pali.

Bez atutu szczęki, możliwość wywierania pressingu odpada, a razem z tym wszystkie atuty Chisory.
Może się mylę odnośnie szczęki (mam taką nadzieję) , okaże się wszystko
 Autor komentarza: rocky86
Data: 10-07-2014 14:41:38 
Zubr

Myślę, że to jest typowe dla wszystkich stajni, dojść do walki z Władem jak najmniejszym wysiłkiem i podejmując jak najmniejsze ryzyko. Nic w tym nadzwyczajnego
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 10-07-2014 14:52:39 
@rafaltheo
Twój cytat:" To jasne ze "tamtejszy" Briggs byl w czolowce, pokonal m.in Foremana."

Gdzie on tam pokonał Foremana?
To było jedeno z największych oszustw w historii.
 Autor komentarza: rafaltheo
Data: 10-07-2014 15:40:55 
@LennoxLewisLion

Foreman tej walki nie wygral, bo nic nie trafial, a jesli juz to stosunkowo nie jakies mocne ciosy na garde. Walka wyrownana, Briggs uciekal, roznie mozna bylo ja sedziowac. Dali ja mlodszemu dobrze zapowiadajacemu sie Briggsowi i moze to i dobrze.
 Autor komentarza: wyksztalconycham
Data: 10-07-2014 15:43:57 
Wypłatę od Kliczki zgarnie pewnie całkiem niezłą, ale nie widzę dla niego zbyt dużych szans na wygraną w ringu.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 10-07-2014 16:01:31 
"Foreman tej walki nie wygral, bo nic nie trafial, a jesli juz to stosunkowo nie jakies mocne ciosy na garde."


https://d3dsacqprgcsqh.cloudfront.net/photo/awr6yGD_460sa_v1.gif
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 10-07-2014 17:57:11 
@rafaltheo

To chyba oglądaliśmy inne walki,a sędziować można było tylko i wyłącznie na korzyść Foremana.
To był perfidny "wałek",którego nawet Sauerland by się nie powstydził.
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 10-07-2014 18:16:10 
rocky 86 mnie chodziło że z chisorą z formy z walki z Vitlijem Głazkow by mógł mieć jakieś tam problemy , ogólnie nie cenie Chisory jakoś bardzo słaby technicznie prze do przodu i mnóstwo ciosów zbiera na twarz zgadza się że od Vitalija sporo Czyśćiochów zbierał hey go już dokończył i znokałtował.
Głazkow jak dla mnie dobry technicznie , nie ma nokatujacego ciosu ale waty też nie ma wmiarę szybki, Povietkin z taką formą jak charrem miałby duże problemy z Głazkowem
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.