HOPKINS: PACQUIAO TO ŁATWA KASA DLA FLOYDA

Jeszcze nie umilkły echa po najgorszej od lat walce Floyda Mayweathera (46-0, 26 KO), a Bernard Hopkins (55-6-2, 32 KO) już przekonuje, że Manny Pacquiao (56-5-2, 38 KO) nie miałby żadnych szans z królem P4P i PPV.

- Gdyby mieli walczyć jutro, moim zdaniem to byłaby łatwa kasa dla Floyda Mayweathera. 4-5 lat temu, kiedy zapotrzebowanie na ten pojedynek było największe, niekoniecznie myślałem w ten sposób. Myślę, że Pacquiao mocno spuścił z tonu. Sądziłem tak jeszcze przed nokautem od Marqueza - mówi 49-letni mistrz świata wagi półciężkiej.

- Moim zdaniem najlepszy czas na pojedynek Pacquiao-Mayweather minął i dziś nie zastanawialibyśmy się, kto wygra, a kto przegra. Straciliśmy tę możliwość. Straciliśmy szansę na największy hit w boksie zawodowym - kończy Hopkins.

Nie jest tajemnicą, że Bernard sam ma chrapkę na starcie z "Money" Mayweatherem i jeszcze kilka tygodni temu zapewniał, że dla swego rodaka mógłby zejść nawet do limitu 160 funtów.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: JAx00
Data: 13-05-2014 19:38:45 
Powiedzial ten, ktory sam pcha sie do walki z mayweatherem .. ale zgodze sie, ze najwiekszy hit w obecnym boksie nas ominąl .
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 13-05-2014 19:53:54 
Włanie to że pewnie padłby rekord PPV zupełnie nie ma się ni jak do gaży Floyda.
Floyd wcale by nie zarobił na tym jakoś super bo musiał by dać więcej niż innym i mnij by zostało.
Więc łatwa kasa może i tak ale mała w porównaniu do Canelo to była łatwa kasa.
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 13-05-2014 19:55:51 
Ale co by ni3 mówić i pisać wynii jakie wykręca Pac i Floyd to kosmos. Walkę Bradley Pac łyknąło 800000 widzów w PPV a walkę Areoli o mistrza świata WBC 800000 obejrzało za darmo:))) !!!
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 13-05-2014 21:17:49 
Zgadzam sie z Hopkinsem, nawet Mayweather z walki z Maidana nie mialby ekstremalnie wielkich problemow by wygrac z Pacquiao. Oczywiscie nie bylby to spacerek, ale styl kreuje pojedynek, a ten prawdopodobnie bylby latwiejszy dla Floyda niz przepychanki z zapasnikiem z Argentyny. Czy taka walke jednak chcialbym zobaczyc? Oczywiscie. Nigdy nie wiadomo, czy to nie bylaby pomimo wszstko ostatnia walka Floyda. W tym biznesie wszystko jest mozliwe.
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 13-05-2014 21:40:09 
"kapitanbomba Data: 13-05-2014 19:55:51

Ale co by ni3 mówić i pisać wynii jakie wykręca Pac i Floyd to kosmos. Walkę Bradley Pac łyknąło 800000 widzów w PPV a walkę Areoli o mistrza świata WBC 800000 obejrzało za darmo:))) !!! "

Rewanz Pacquiao-Bradley byl interesujacy, ale bez wiekszych emocji. Moge cie zapewnic, ogladajac walke Stiverne-Arreola na zywo, pomimo iz byla transmitowana tylko przez ESPN HD, pojedynek ten byl niesamowitym wydarzeniem. kibicowalem Arreoli, ale zdawalem sobie sprawe z faktu iz to wlasnie Haitanczyk mial wiekszosc atutow w swoich rekach. Mowiac to, ostatnia szansa Adamka na lukratywna walke w US odeszla do lamusa.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 13-05-2014 21:58:07 
Sorry cop, że trochę przytrolluję, ale szukałem ostatnio walki Stiverne-Herring i przez to znalazłem newsa o tej walce na bokser.org oraz komentarze, a tam:

"Autor komentarza: cop Data: 11-04-2012 16:48:05
Pomijam juz Klitschkos. Mysle, ze Stiverne zostalby pokonany stosunkowo latwo przez takich jak Chambers, Arreola, Wilder, Jennings, Mitchell - by wymienic tylko kilku amerykanskich ciezkich. Nie rozumiem nawet jak mozna brac pod uwage piesciarzy pokroju Stiverne'a i kojarzyc go jako pretendenta do tytulu."

No i powtarzane od 2012 "zobaczycie Adamek celuje w WBC i będzie Arreola, IBF to przykrywka, Garczarczyk nic nie wie" ;) Zabawnie to dzisiaj wygląda.
 Autor komentarza: milek762
Data: 13-05-2014 22:13:57 
i tak prawdopodobnie do tej walki nie dojdzie z wielką szkodą dla kibiców wiec po co gadać kto ma szanse i jakie .
HOpkins szuka ogromenj wypłaty Floyod w limicie 66kg nigdy nie przejdzie 3 kategorie a 49 letni Hopkins miedzy walkami może ważyć 80 -82 wiec nie zbije 15 kg niewierze wto
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 13-05-2014 22:26:53 
Matys90 "Data: 13-05-2014 21:58:07

Sorry cop, że trochę przytrolluję, ale szukałem ostatnio walki Stiverne-Herring i przez to znalazłem newsa o tej walce na bokser.org oraz komentarze, a tam:

"Autor komentarza: cop Data: 11-04-2012 16:48:05
Pomijam juz Klitschkos. Mysle, ze Stiverne zostalby pokonany stosunkowo latwo przez takich jak Chambers, Arreola, Wilder, Jennings, Mitchell - by wymienic tylko kilku amerykanskich ciezkich. Nie rozumiem nawet jak mozna brac pod uwage piesciarzy pokroju Stiverne'a i kojarzyc go jako pretendenta do tytulu."

No i powtarzane od 2012 "zobaczycie Adamek celuje w WBC i będzie Arreola, IBF to przykrywka, Garczarczyk nic nie wie" ;) Zabawnie to dzisiaj wygląda.


Z pewnoscia, z perspektywy lat, pewne komentarze wygladaja, jak to okresliles "zabawnie"... Oczywiscie, powtorze iz nie docenialem Stiverne'a i mialem ku temu podstawy. Wiekszosc w branzy nazywa go "late bloomer" i ja sie z takim okresleniem zgadzam. Bermane zaskoczyl mnie w dwoch walkach z Arreola a obie ogladalem z bliska, wiec mam wystarczajaco dowodow by samemu zauwazyc iz sie mylilem. Czyzby to jakies przestepstwo? Farhood, Merchant, Kellerman, Rafael czy Fischer mylada sie w swoich osadach moze czesciej niz ja, a ja przeciez nie jestem dziennikarzem, a raczej tylko i wylacznie fanem boksu, wiec nie bardzo rozumiem czy ten twoj wpis to zarzut, czy tez tylko proba podkreslenia iz rowniez sie myle?
Co do Adamka i celowania w rewanz z Arreola, potencjalnie o pas WBC, to moze sami zapytajcie Gorala. To nie tajemnica, iz byl taki plan, ktory zostal wyeliminowany przez Stiverne'a.
Do Garnczarczaka nic nie mam, ale nie sadze by wiedzial jedna setna tego co ja i o boskei zawodowym, wiec pomine ten temat. Zbedna strata czasu...lol...
 Autor komentarza: wojt986
Data: 13-05-2014 23:17:51 
"Straciliśmy szansę na największy hit w boksie zawodowym" i tu się z benkiem zgodze
 Autor komentarza: hayabooza
Data: 13-05-2014 23:56:55 
Floyd nie miałby łatwo z Pacmanem dzisiaj, ale pojedynek by wygrał.
Zgadzam się, że Floyd wcale nie musiał tak walczyć z Maidaną. Jeśli dojdzie do rewanżu będzie do jednej bramki.

Stiverne mnie bardzo zaskoczył, szybkość jego krótkich sierpów i ich dynamika wygląda bardzo groźnie. Nie byłbym zaskoczony, gdyby ten pasek został u niego na kilka walk dłużej niż ludzie przewidują.
Ja czekam na Joshue aż dojrzeje, Usyka (o ile przejdzie do ciężkiej, a podobno ma iść).
 Autor komentarza: Deter
Data: 14-05-2014 22:23:15 
Łatwa kasa? Na czym ta łatwość polega, skoro Floydowi nie spieszy się do tej walki?
Boks to zaskakująco irracjonalna mieszanka wybuchowa - w sporcie, w którym powinny przemawiać po męsku pięści, często mamy do czynienia z atakami słownymi. Floyd nie wychodzi do Pacmana, to chociaż rekompensuje to gadaniem...
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 14-05-2014 23:46:29 
Hopkins mowi to bo "brat" jest tego samego koloru. B.Hop jest rasista, nigdy tego nie ukrywal wiec Pacman ktory choc nie bialy to czarny tez nie jest nie ma wedlug niego zadnych szans z Money. Kiedys powiedzial iz "Zaden bialy chplopak mnie nie pokona.....", jak bylo, wie kazdy kto ogladal jego walke z Joe Calzaghe. Wsrod afrykano amerykanow jest obecnie wiecej rasistow niz wsrod caucasians.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.