GŁAZKOW PRZESZKODĄ W DRODZE ADAMKA PO KOLEJNY MISTRZOWSKI BÓJ

Już w najbliższą sobotę Tomasz Adamek (49-2, 29 KO) powróci na ring po kolejnej długiej przerwie. Na gali w Sands Casino Report w Betlejem "Góral" zmierzy się z młodym Wiaczesławem Głazkowem (16-0-1, 11 KO) - nową nadzieją Main Events.

Choć mówi się o tym, że Adamek miał spore problemy na sparingach z "Czarem", to jednak dla wielu ekspertów i kibiców właśnie nasz rodak jest faworytem pojedynku. Sam Tomek mówi w rozmowie z polsatsport.pl, że starcie z Głazkowem to tylko przeszkoda na drodze do kolejnej walki o mistrzostwo świata wagi ciężkiej.

– Na pewno nie będę w ringu jako worek do obijania, ale póki jestem dobry i silny to znaczy, że mam być w tym biznesie. Taka wiara została we mnie rozbudzona, kiedy miałem 12 lat i też kiedyś  musi się skończyć. Nie chciałbym walczyć tak jak niektórzy do 50 roku życia. Zdrowie jest bardzo ważne, boks to nie są szachy. Marzę jeszcze o mistrzowskim boju, a Głazkow to jest tylko kolejna przeszkoda. Musze go pokonać i iść dalej do przodu. Nie widzę innej drogi – oświadczył Adamek.

Cały tekst przeczytasz na polsatsport.pl >>>

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: KnockKnock
Data: 11-03-2014 09:22:34 



Jakim mistrzowskim boju? Porazka z jednorekim Eddie'm, druga porazka z Cunningham'em (zupelnie obiektywnie), z Walkerem tez bylo nierozowo przez moment (szlif przez pol ringu) plus ostatnie oklepanie Guinn'a w 10 rundowce na punkty (wow). Z takim bilansem ostatnich 4 walk to trzeba myslec zeby sobie krzywdy na starosc nie zrobic a nie majaczyc I mamic kibicow pojedynkami mistrzowskimi........Emerytura raz dwa Tomek, wspominamy przy okazji komentarza jakiejs gali twoje boje z Briggs'em, zostajesz mistrzem w oczach kibicow I gra gitara.


 Autor komentarza: znawco
Data: 11-03-2014 10:04:02 
Jestem raczej spokojny o uklady stolikowe, dlatego - Powodzenia Tomasz!
 Autor komentarza: Addy
Data: 11-03-2014 10:06:56 
Tomasz Adamek to bardzo dobry zawodnik. Myślę, że nikt nie ma co do tego żadnych wątpliwości, nawet jeżeli po drodze pojawiają się pewne krytyczne głosy osób, powszechnie etykietowanych jako "hejterzy". Nasz rodak o którym mowa, osiągnął bardzo wiele w trakcie swojej kariery i nikt mu tego nie odbierze. Był mistrzem w kategorii półciężkiej, był mistrzem w kategorii junior ciężkiej, był pretendentem do tytułu w kategorii ciężkiej. Być może uda się jeszcze Adamkowi stoczyć jedną walkę o mistrzoswo świata. Realnie oceniając szanse Polaka w takiej konfrontacji, trzeba przyznać że nie będzie on faworytem (zwłaszcza jeżeli jego przeciwnikiem będzie Wladimir Klitschko), aczkolwiek Polak konsekwentnie pokonuje kolejnych przeciwników (można mieć wątpliwości co do werdyktu ze Stevem Cunninghamem, zaś zwycięstwo z Eddie Chambersem jest niepodważalne) i po pewnym czasie taki pojedynek może stać się faktem. Adamek jednak przesadza mówiąc, że nie zamierza walczyć jak niektórzy do 50 roku życia, bo boks to nie szachy. Po pierwsze: z boksu da się zrobić szachy, nie wszyscy muszą atakować na zasadzie "albo ja albo Ty". Po drugie: Adamek to nie jest Bernard Hopkins (bo nie przypominam sobie innego aspirującego do tytułu pięściarza będącego blisko 50 roku życia, drugi pod tym względem jest prawdopodobnie z tego co pamiętam Juan Manuel Marquez, ale on jest młodszy o 8 lat od "Kosmity"). Polak nie ma warunków do tego by tak długo boksować. Nie te umiejętności - z całym szacunkiem, oraz nie ta inteligencja i styl walki - powtarzam: z całym szacunkiem, bo Tomek to naprawdę wybitny pięściarz, jeżeli chodzi o polskie realia boksu zawodowego. I powinniśmy być dumni jako jego rodacy, że w przeciągu swojej kariery osiągnął naprawdę bardzo wiele na arenie międzynarodowej.
 Autor komentarza: przemyto
Data: 11-03-2014 10:29:36 
Adamek to pięściarz z pierwszego szeregu, wydaje mi się, że miał na siebie dobrze przemyslany plan, az do pojedynku z Kliczką. Potem miotał się, walczył z bokserami lepszymi jak Chambers czy Cunningham, ale też z niższą półką. To człowiek, któremu dana powinna byc druga szansa, bo mam wrażenie że wrócił do siebie i chce jeszcze raz stoczyć mistrzowską walkę. Głazkov to jednak nie ta bajka choc tak naprawdę jest zagadką, walczył ostatnio z pięściarzami mało znanymi w Europie jak Scott czy Hamer, może zaskoczyć, choc tego mu nie życzę:) To, że jest kolejną nadzieją cieżkiej, to tylko podetnie mu skrzydła. Co do osiągnięć Adamka zgadzam się ze wszystkimi, tego co zrobił nikt mu nie odbierze, ale mam po trosze wrazenie, ze jest ofiarą swoich czasów. Gdyby nie było dwóch kolosów pod tytułem bracia Kliczko, to ten człowiek mógłby byc mistrzem wagi ciężkiej, a tak raczej wątpię. Ale i tak będę trzymał kciuki za pana Tomasza w walce z Kliczką.
 Autor komentarza: Ania
Data: 11-03-2014 10:39:35 
"Były mistrz świata dwóch kategorii wagowych Tomasz Adamek (49-2, 29 KO) wydaje się być w bardzo dobrej formie przed sobotnią walką z Wiaczesławem Głazkowem (16-0-1, 11 KO). Z aktualnej dyspozycji "Górala" zadowolony jest trener Roger Bloodworth, który jeden z treningów z Polakiem zakończył z.... pękniętymi okularami.

- Te okulary mają dwa lata, pękły po jednym z treningów. Trenowaliśmy na bokserskich łapkach i jeden z jego ciosów przeszedł obok, ale świst powietrza od ciosu był tak silny, że na szkłach pojawiły się pęknięcia - opowiada Amerykanin, zapewniając, że pomimo tylko jednej walki w ubiegłym roku, Adamek pozostawał w ciągłym treningu."

No to wyrobił sobie skilla :).Jak odd samego pędu powietrza Głazkow nie pofrunie na trybuny to będę rozczarowana :)
Drżyj Kliczko ! Adamek ma tajną broń !
 Autor komentarza: rocky86
Data: 11-03-2014 11:35:17 
@KnockKnock
"Porazka z jednorekim Eddie'm, druga porazka z Cunningham'em (zupelnie obiektywnie), z Walkerem tez bylo nierozowo przez moment (szlif przez pol ringu) plus ostatnie oklepanie Guinn'a w 10 rundowce na punkty (wow)"

Trzeba mieć naprawdę dużo złej woli by mówić, że Adamek przegrał z Chambersem, to była wygrana jakimiś 2-3 rundami, więc zachowaj trochę obiektywizmu (rączka zwichnięta w trakcie walki nie zmienia faktu, że Eddie przegrał).
Z Cunn'em faktycznie Adamek nie wygrał.

"z Walkerem tez bylo nierozowo przez moment (szlif przez pol ringu)"
z tym Walkerem dechy zaliczył też choćby Arreola, Lepai również, a później pływał przez całą kolejną rundę, a walkę przerwali z niewiadomych przyczyn. Taki Pulev, czy Perez męczyli się z nim przez pełny dystans.

Co do Guinna, to była to walka po długiej przerwie i do jednej gęby (żaden wyczyn, to fakt). Kto z nim wygrał przed czasem?

Jeśli Adamek wygra z Glazkovem, to od porażki z Vitem będzie miał na koncie wygraną z Eddie'm uważanym w tamtym czasie za top 10, z Glazkowem, którego można lokować w czołowej 15 i z kilkoma średniaczkami, ilu jest bokserów w HW, którzy będą mogli się pochwalić podobnym rozkładem i ilu z nich zasłużyło sobie bardzie na tittle shot?
 Autor komentarza: gemba
Data: 11-03-2014 11:42:48 
do knockknock zgadzam się z tobą w 100% a nawet i więcej walka adamka z glazkowem miała być o nr2 w rankingu ibf teraz nagle jest o prawo do walki z władymirem .czyli kojejna ucieczka przed pullewem!!!! adamek nie pokonał nikogo znaczącego żeby dostać walke z władkiem to raz dwa pulew jest obowiązkowym pretendentem do pasa władka.to co cobi adamek i jego maint evant czy jak tam to jest istna parodia.po najmniejszej lini oporu a do celu.oby go wladymir nie wybrał bo po tym co pokazał z jego bratem to cyrk arena. adamek niczym nie zasłużył na kolejną walkę o pas.wygrane z jakimiś żulami z pod sklepu typu walkery,trzymający się jużmocno trawy guiny wałek ze stive cunninghamem i nie walczący od x czasu jednoręki chambers.i tyle w tym żałosnym temacie
 Autor komentarza: gemba
Data: 11-03-2014 11:47:21 
a teraz walka o 1 miejsce w rankingu ibf z anonimowym kolesiem który ma na rozkładzie 17 zawodowych walk. panowie proszę was.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 11-03-2014 11:56:59 
gemba

Pulev został "obowiązkowym?" po walce z 42- letnim zapuszczonym, nieprzygotowanym, z kondycją na 4 rundy Thompsonem, Lepai dostał po wygranej z prospektem, który nigdy nikogo nie pokonał, wcześniej nikogo na rozkładzie nie miał, więc dlaczego Adamek po wygranej Chambersem i ewentualnej z Glazkowem niemiałby dostać takiej walki? A nie wiadomo czy dostanie. Moim zdaniem powinien stoczyć jeszcze jedną walkę choćby z Pulev’em.
 Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 11-03-2014 11:58:57 
gemba

A kogo na rozkładzie i ile walk miał np. Chisora przed walką z Vitem?
 Autor komentarza: PoloniaWarszawa
Data: 11-03-2014 11:59:30 
Walka ciekawa, dziwię się że tak mało jest w mediach o niej.
 Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 11-03-2014 12:10:24 
rocky86

Z Pulevem wiadomo jaki jest problem. Najchętniej walczyłby w Niemczech dając swojemu oponentowi ochłapy z dołączonym "bonusem",który się nazywa "na punkty nie wygrasz". Według mnie jedyne rozwiązanie to walka w Polsce gdzie kasa powinna się zgadzać i może chociaż jeden sędzia będzie obiektywny. Co do rezultatu ewentualnej potyczki to wszystko sie okaże po Głazkowie. Jeśli Adamek wygra gładko to ma spore szansę z Pulevem bo mnie On osobiście nie przekonuje.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 11-03-2014 12:16:28 
TomekNieAdamek

Mnie również Pulev nie przekonuje. Te teksty, że ktoś przed nim ucieka rzucane przez kilku użytkowników są śmieszne. Kiedyś Jennings powiedziała ile mu Pulev zaproponował i o ile pamiętam było to 30 tys USD, więc nie róbmy sobie jaj. Jaki czołowy zawodnik HW z dobrym nazwiskiem za takie pieniądze pojedzie walczyć na cudzy teren? Do tego, tak jak napisałeś, walka w Niemczech u wujka Sauerlanda, gdzie wygrać na pkt może tylko jego zawodnik, a że Pulev ma twardy łeb, to porażka gwarantowana. Chisora się już raz przekonał, jak się punktuje na galach wujaszka, aż dziwne, że negocjują walkę z Pulevem, niby gdzie się odbędzie?
 Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 11-03-2014 12:36:57 
rocky86

Z finansowego punktu widzenia walka powinna odbyć się w Anglii. Myślę,że Delboy potrafiłby ją zareklamować bo Kubrat raczej nie jest zbyt medialny. Sądzę jednak,że wujo będzie się starał doholować Puleva do walki z Władkiem tocząc ewentualnie jakąś walkę ze średniakiem.
 Autor komentarza: marinero
Data: 11-03-2014 12:46:11 
wielki szacun co Tomek zrobil w półciezkiej i w cruiser.nie jest z mojej bajki bo nie słucham radia maryja
wedłóg mnie z głazkowem to bedzie walka techniczna Adamek wygra na punkty. Ale ostatni werdykt bedzie zależał od kathy
 Autor komentarza: rocky86
Data: 11-03-2014 12:53:59 
TomekNieAdamek

Z finansowego punktu widzenia Anglia jest jedynym rozsądnym rozwiązaniem, ale czy wujek zgodzi się na taką wycieczkę? Wątpie. Walkę bym chętnie zobaczył, ale nie wierze, że dojdzie do skutku.
 Autor komentarza: Milan
Data: 11-03-2014 12:54:22 
wygrana z Gazlkowem nie wiele zmieni w pozycji Adamka w drodze do Władki
Adamek dostanie walke o pas jak sie Władce zachce a na razie sie nie chce i to sie moze szybko nie zmienic
a i najpierw niehc wygra z Glazkowem
 Autor komentarza: PromotorSilnego
Data: 11-03-2014 12:56:54 
Adamek to słabiak, który z Kliczką nie ma ŻADNYCH szans. Tyle w temacie.
 Autor komentarza: batledarf
Data: 11-03-2014 12:58:17 
Tomek jest juz bardzo past prime. Filmiki z treningów nie napawają optymizmem. Tak czy siak mam nadzieje mocno trzymam za niego kciuki
 Autor komentarza: znawco
Data: 11-03-2014 13:10:01 
@rocky86
"ilu jest bokserów w HW, którzy będą mogli się pochwalić podobnym rozkładem i ilu z nich zasłużyło sobie bardzie na tittle shot?"

Hm a czym sobie Łomaczenko zasłużył na title szot?
 Autor komentarza: gemba
Data: 11-03-2014 13:19:37 
tomeknieadamek chisora dal świetną walke według wielu wygraną z heleniusem i wymęczył vitalija strasznie .obił malika scotta.masz odpowiedz.do rocky86vdla ciebie też jest odpowiedz prosta jak budowa cepa właśnie 42l thompson wygrał bezdyskusyjnie dwie walki z prospektem davidem price i dał dobrą 12 rundową walke z właśnie niepokonanym pretendentem do pasa władka.i krótka piłka
 Autor komentarza: glaude
Data: 11-03-2014 13:21:53 
Pulev jest dla mnie lepszą wersją Johna Ruiza, tyle że jest w miarę młody jak na HW i "nie obity". I nikim więcej.

Adamek Jest mały, słaby, stary i do tego swoje na twarz już przyjął. Widać, że jego legendarnie mocna szczęka po Vitku (a może już po Grancie) jest coraz bardziej krucha.

W ewentualnej potyczce Kubrat go zdominuje i stłamsi, a może nawet położy. Góralowi niepotrzebna jest taka czasówka na koniec kariery.

Chociaż od Władka czasówkę ma murowaną. W sumie to chyba tylko już o ostatnią wypłatę Tomkowi chodzi. Mam tylko nadzieję, ze ten ślepy emeryt Roger, w podbramkowej sytuacji nie będzie szafował zdrowiem Adamka i podda go zanim zrobi to sędzia, gdy ten zacznie się chwiać i słaniać.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 11-03-2014 13:43:45 
znawco

poproszę o wskazanie zwiazku z moją wypowiedzią i kontekstem dyskusji, bo nie rozumiem o co chodzi. No dostał walkę za darmo i co z tego?
 Autor komentarza: rocky86
Data: 11-03-2014 14:03:17 
gemba

O ile zrozumiałem tomeknieadamek pytał za co Chisora dostał walkę o pas, a nie co zrobił już po tym jak walkę dostał i po walce. Z Heleniusem wygrał, czyli miał 1 cenne zwycięstwo, wcześniej porażkę z Furym w brzydkim stylu.
Co do

"obił malika scotta"- obił to raczej niezbyt trafne określenie. Wygrał przez śmieszne KO bo Malik, z niewiadomych przyczyn nie wstał po liczeniu, wcześniej przegrywał na pkt.

"thompson wygrał bezdyskusyjnie dwie walki z prospektem davidem price i dał dobrą 12 rundową walke z właśnie niepokonanym pretendentem do pasa władka.i krótka piłka"

Faktycznie odpowiedź jest prosta jak budowa cepa, ale argument dość słaby w kontekście naszej dyskusji.
No Tony obił niesprawdzonego prospekta, który okazał się niezwykle szklany i pozbawiony jakiejkolwiek kondycji. To oznacza, że Tony był tak mocny, czy to, że prospekt oblał pierwszy egzamin i okazał się balonem? Fakt, Tony dał ciężką walkę Pulev'ovi, a w każdym razie 4 pierwsze rundy bo później nawet chodzić nie miał siły, ale czy to oznacza, że Tony był tak zajebisty tego dnia (bo niczym nie zachwycał), czy może pokazało słabość wielkiego Puleva, który przegrał 4 pierwsze rundy z zapuszczonym, 42-letnim emerytem, który ostatnią walkę stoczył 1,5 miesiąca wcześniej, więc o jakichkolwiek sensownych przygotowaniach nie mogło być mowy?

Obecnie może się okazać, że Adamek po ewentualnej wygranej z Glazkowem dostanie walkę o pas (nie wiem, czy tak się stanie, ale zróbmy takie załozenie). Gdyby dostał walkę o pas, to okazałoby się, że dostaje ją zawodnik który wygrał z Chambersem (czyli uważanym za top 10 HW w tamtym czasie. fakt Eddie złapał kontuzję, ale walkę przegrał) i z Glazkowem, czyli chłopakiem którego można w 15 HW lokować, a w kazdym razie jest przez wielu lokowany, wygrał bardzo kontrowersyjnie (delikatnie mówiąc) z Cunn'em, czyli zawodnikiem z szerokiej czołówki i obił kilku średniaczków.

I czym on sobie mniej załużył niż taki Pulev na walkę z Władem, Chisora na walkę z Vitem, Lepai na walkę z Władem, czy wcześniej taki Thompson na drugą walkę z Władem przed którą absolutnie nikogo sensownego nie pokonał?
 Autor komentarza: Milan
Data: 11-03-2014 14:03:40 
tak sobie analizuje i probuje znalexć jakies podobienstwa miedzy Pulevem i Ruizem ...
mozesz mnie @glaude oświecić ???
 Autor komentarza: rocky86
Data: 11-03-2014 14:16:44 
Jeszcze jedna sprawa, ja nie twierdzę, że Adamek powinien dostać walkę o pas po wygranej z Glazkowem, uważam jedynie, że jeśli się tak stanie, to nic w tym gorszącego nie będzie, bo ciężko znaleźć zawodników w obecnej HW, którzy zasłużyli sobie na to bardzie.
Chisora miałby na rozkładzie de facto tylko Malika Scotta (którego cenie)
Fury miałby zasadniczo miałby Cunna (po ewidentnym faulu) oraz Chisorę (zapuszczonego)
Pulev miałby starego i zapuszczonego Thompsona (bardzo mocnego zawodnika w swoim czasie)
Adamek miałby Chambersa (walczącego jedną ręką) i ewentualnie Glazkowa.
Wilder/Malik- jeden z nich miałby w rozkładzie drugiego.
Jennings- nikogo sensownego (przynajmniej na chwilę obecną)
Perez- Mago (niesprawdzony)

Stiverne i Arreola walczą ze sobą o pas, więc ich tu nie wrzucam.
 Autor komentarza: glaude
Data: 11-03-2014 14:25:52 
mozesz mnie @glaude oświecić ???

Mogę @Milan

Chodziło mi o sposób poruszania się i zadawania ciosów.

P.S.
Oczywiście nie miałem na myśli zapasów i szarpaniny, z których to Ruiz był najbardziej "rozpoznawalny". Tu podobieństwa nie ma.
I dlatego użyłem sformułowania 'lepsza wersja Johna Ruiza'.
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 11-03-2014 14:48:50 
widac ze przy tym trenerze sila rosnie masakrycznie i cos i predkosc :)

zadowolony jest trener Roger Bloodworth, który jeden z treningów z Polakiem zakończył z.... pękniętymi okularami.

- Te okulary mają dwa lata, pękły po jednym z treningów. Trenowaliśmy na bokserskich łapkach i jeden z jego ciosów przeszedł obok, ale świst powietrza od ciosu był tak silny, że na szkłach pojawiły się pęknięcia - opowiada Amerykanin, zapewniając, że pomimo tylko jednej walki w ubiegłym roku, Adamek pozostawał w ciągłym treningu
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 11-03-2014 14:49:11 
cios
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 11-03-2014 14:49:48 
glaude - lepsza wersja??? w czym

Ruiz - okolo 12 lat! w pierwszej 10 HW dwukrotny mistr świata z paroma obronami, pokonał Holyfielda i to tego jeszcze po świetnym rewanżu z Lennoxem. Jeśli przegrywał to minimalnie lub przez wał (tylko dwie ewidentne porażki) walczył z każdym, Lennox Lewis odmówił z nim obowiązkowej obrony wybierając Granta! (nie twierdzę że strachu bo była to zwykła finansowa kalkulacja).Podnosił się po porażkach i wygrywał będąc zupełnie underdog. Znał swe ograniczenia i potrafił do nich dobrać taktykę.
Tylu nazwisk z iloma walczył nie znajdziesz często w rekordach największych mistrzów.

MYślisz że Pulew osiągnie więcej niż Ruiz? biorąc pod uwagę że ma 33 lata może nie zdążyć!

łatwo powtarzać slogan że
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 11-03-2014 14:51:15 
aaa nie zauwazyl ojciec ze nasz rodzynek Ania juz to wrzucila sory :)
 Autor komentarza: UsAtmeI
Data: 11-03-2014 15:43:03 
Brawo Tomek, walcz i wygraj a w nast walce walcz o Pasek jak Wład nie stchórzy i tak jak obiecałeś nie walcz do 50 roku życia, dla Nas jesteś najlepszy tuż po Gołocie. Pozdro!!! Atmel, Rollins, cop, Szacun, Ojciec i Scumbag zawsze z Tobą!
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 11-03-2014 15:46:51 
rocky86,

twoje wywody są całkowicie bez sensu, bo różnica pomiędzy Adamkiem, a innymi bokserami jest taka, że Adamek wpierdol od Kliczki już dostał.

Owszem, Chisora i Thompson też walczyli, ale przegrali bo dobrych bojach ( w pierwszej walce Thompson pokazał się z dobrej strony ).

Innymi słowy, w pozostałych przypadkach jest element niepewności. Ktoś może zaskoczyć, Wilder wypali jakiegoś cepa i trafi. Elementu zaskoczenia całkowicie brak w przypadku Adamka. Nie wiem, czy po kursie 100-1 ktoś na niego postawi.

Sens sportowy takiej walki jest zerowy. Nawet wstyd dla mistrza. Brać takie zwłoki obite przez starszego brata.

Wiadomo, Adamek chce się nachapać więcej kasy. Nie ważne, że znowu wystąpi w roli polskiej szmaty do obijania. Ale to jego punkt widzenia. Dla wszystkich innych jest tylko jakaś anomalia sportowa, która moim zdaniem nie dojdzie do skutku ze względu na przesadną absurdalność.

Adamek nie ma żadnych argumentów. Jest mały, waciany, stary, nie ma szczęki na wagę ciężką i nawet nie ma już psychiki co pokazała walka z Witalisem. Nawet nie zrobi widowiska, nie sprawi, że przegra po dwóch widowiskowych rundach. Nie ma bowiem ułańskiej fantazji.

Wyjdzie, będzie zbierał, zbierał, zbierał. Przewróci się ze dwa razy. Sędzia go podda. Po czym stwierdzi, że to nie był jego dzień, ale pokazał serce do walki.
Na co komu takie gówno?!

Wolę Tysona Fury, który zrobi show. Co tam Furego, wolę każdego, nawet Tarvera - niech spłaci długi. Wolę Holyfielda, niech wraca z emerytury. Ze sportowego punktu widzenia nie ma gorszego wyboru niż Adamek.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 11-03-2014 16:01:25 
"Wolę Tysona Fury, który zrobi show. Co tam Furego, wolę każdego, nawet Tarvera - niech spłaci długi. Wolę Holyfielda, niech wraca z emerytury."

Woleć to Ty sobie możesz, ale co to ma do rzeczy?

Każdy dostanie lanie, czy to będzie Adamek, czy Fury, czy Pulev, to nie ma znaczenia, każdy polegnie.
Fury jest szklany, Pulev nie ma żadnego atutu przeciw Kliczce, Thompson był już dwa razy ubity, Chisora już nie jest tak odporny jak kiedyć, a na lucky punch nie ma co liczyć.
Nikt z nich nie będzie miał szans z Władem.

"Ze sportowego punktu widzenia nie ma gorszego wyboru niż Adamek."

Ze sportowego punktu widzenia Wład powinien wziąć kogoś kto sobie na to zasłużył przez pokonanie kogoś tam, a nie kogoś kto może zaskoczyć, bo w takim razie weźmy kogoś nieznanego zupełnie może zaskoczy.

Wład weźmie sobie kogoś kto da mu odpowiednie zyski, a nie kogoś kto sobie zasłuży.
 Autor komentarza: gemba
Data: 11-03-2014 16:47:48 
beniamingt brawo brawo i jeszcze raz wielkie brawa dla ciebie
 Autor komentarza: KnockKnock
Data: 11-03-2014 18:23:40 
@rocky86


Adamek przegral z jednorekim Eddie'm - mowie to calkiem obiektywnie. Widzialem ta walke 2 razy, Adamek po prostu zadawal wiecej ciosow (szczegolnie w ostatnich 10 sekundach kazdej rundy...), serie Adamka trafialy w wiekszosci na garde badz tez pruly powietrze. Chambers trafial Adamka bardziej przekonujaco, trafial czysto i wyraznie. Spokojnie mozna bylo mu dac zwyciestwo w tym pojedynku, w pelni rozumiem tez jego rozczarowanie.
Co do emerytury to tez pisze jak najbardziej powaznie i szczerze zyczac mu jak najlepiej - Klitschko juz mu wystarczajaco duzo zdrowia zabral - czas najwyzszy jak sie nie chce "trząść" na starosc.....


 Autor komentarza: Miro
Data: 11-03-2014 18:26:26 
W kontekście ostatnich wydarzeń politycznych /Ukraina-Rosja/ właśnie widzę dużą szansę dla Adamka, iż to Polakowi Ukrainiec da zarobić za poparcie Polski udzielane Ukrainie. Polityki nie powinno się mieszać do biznesu sportowego ale Władymir ma prawo wybierać komu da zarobić.Może właśnie Adamek z przecieków coś wie i dlatego zmierza tylko i wyłącznie do walki o mistrzowskie pasy jakie ma Władymir, mimo, iż to o wiele trudniejszy przeciwnik niż ktoś z dwójki Stivern czy Arreola. Ale chyba wszyscy już wiedzą , że Tomek chce już tylko zarobić przed emeryturą . Walka z posiadaczem zwakowanego pasa po Vitaliju byłaby za o wiele mniejsze pieniądze a ryzyko przegranej też duże dlatego sztab Adamka dąży do walki z Władymirem, bo Rogger i Ziggy też chcą nieźle zarobić na pewnie ostatniej walce Tomka przed przejściem na emeryturę. Bo nie chce mi się wierzyć, że po oklepie od Władka Tomek będzie chciał jeszcze kontynuować karierę. Nie będzie miał już wyzwań i celów a kasa zarobiona za walkę z Władkiem pozwoli mu powiesić rękawice na kołku. Raczej nie będzie brał przykładu z Gołoty i nie będzie chciał rozmieniać się na drobne.Tak więc pewnie i Polacy - Wach czy Szpilka nie doczekają się kasy za walkę z Tomkiem.
 Autor komentarza: glaude
Data: 11-03-2014 18:31:09 
@Stonka
Kubrat jest o wiele lepszy technicznie i wszechstronny. Cios według mnie tez ma mocniejszy- choc nie porazający.
Poza tym juz nie raz pisałem, ze zapasy i boks to dla mnie 2 rózne dyscypliny, których mieszanie powinno być surowo karane przez sędziów.

P.S.
Nigdzie nie kwestionowałem osiągnięc Ruiza- tylko styl ich zdobywania. Tak samo nie kwestionuję tytułów Svena Ottke, czy bardziej wspólczesnie- Muamera Hukića. Jednak styl ich zdobycia czy obron mocno krytykuję.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 11-03-2014 19:29:48 
glaude - dałeś fatalne porównanie !!!
Ottke - walczył tylko w Niemczech, z dobrze wybranymi przeciwnikami, wszystkie kontrowersyjne walki były rozwiązane na jego korzyść!

Ruiz - walczył w Stanach, Niemczech, Anglii, Meksyku - wychodził do każdego nie kalkulował, w poważniejszych walkach był zawsze underdog, praktycznie wszystkie równe walki były punktowane na jego niekorzyść 2xHoly, 2xwalujew,Chagajew i dwie walki za młodu |!! tylko z Gołotą sędziowie łaskawiej spojrzeli na niego.

Tak więc kariery Ruiza i Ottke są zupełnym przeciwieństwem!

Rozumiem że Ruiz się nie podobał, Faulował miał swoje ograniczenia ale potrafił dostosować się do każdego i jak nie wygrać to napsuć krwi przeciwnikowi.
Ruiz jako bokser miał mnóstwo cech Hopkinsa! tyle że poziom niżej.

Od Hopkinsa byli szybsi, mocniej bijący, zdolniejsi ruchowo błyskotliwsi a Bernard i tak potrafił ich "omotać" i wyszarpać wygraną - dokładnie jak Ruiz
 Autor komentarza: Kadej
Data: 11-03-2014 19:37:00 
Ruiz ma znacznie mocniejszy cios niż Pulev, od Bułgara chyba nawet Adamek mocniej bije.
 Autor komentarza: Kadej
Data: 11-03-2014 19:39:52 
Stonka

Tylko, że Hopkins jest bardzo dobry technicznie czego o Ruizie nie można powiedzieć.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 11-03-2014 20:22:50 
Kadej- Oczywiście Hopkins był lepszym technikiem - porównanie nie musi być dosłownie. Zresztą podkreśliłem że Hopkins to poziom wyżej (co najmniej).
Obaj wygrywali głównie dzięki taktyce. Hopkins zresztą technikiem był "tylko" dobrym - daleko mu do sztuczek Roya, serii Leonarda, sztuczek Floyda czy gimnastyki Toneya, .
przepuszczenie ataku, dwa - trzy ciosy i klincz z kilkoma faulami to nie jest szczyt techniki. Rujz robił to SAMO - wolniej , prymitywniej ale według tego samego schematu.
 Autor komentarza: glaude
Data: 11-03-2014 20:33:56 
"Porównanie nie musi być dosłowne"- bardzo dobrze to ująłeś @Stonka.
I to by w zasadzie zamykało temat, przynajmniej dla mnie, poniewaz ja odniosłem się do techniki i siły, oraz naduzywania szarpaniny.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 12-03-2014 00:35:45 
Adamek najlepszy polski bokser zawodowy.Goły gdyby miał psyche Adamka byłby długo mistrzem świata,,Michalczewski mnie nie przekonywał ,,Bardziej przekona mnie Diabełek jak zawalczy z Guilermo Jonesem i jakims cudem wygra hahaha
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.