KLICZKO WYSTARTUJE W WYBORACH

Sport często miesza się z polityką, a najlepszym tego przykładem jest sytuacja na Ukrainie i osoba Witalija Kliczki (45-2, 41 KO), który jeszcze niedawno zasiadał na tronie federacji WBC wagi ciężkiej. Teraz ogłosił oficjalnie, że wystartuje w wyborach prezydenckich.

Lider partii UDAR potwierdził, iż 25 maja będzie jednym z kandydatów na nowego prezydenta i już dziś rozpoczął coś na wzór kampanii wyborczej.

- Będę ubiegał się o urząd prezydenta Ukrainy, ponieważ jestem przekonany, że w kraju trzeba całkowicie zmienić zasady gry. Powinna zapanować sprawiedliwość. Wiem, że jest to możliwe - powiedział trzykrotny mistrz świata wszechwag.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: ArktycznaMalpa
Data: 25-02-2014 15:34:26 
PANIIEEEEE DEJ PAN SPOKOJ.....
 Autor komentarza: bak
Data: 25-02-2014 15:42:42 
Witalij już zapisał się na kartach historii jako najlepszy mistrz świata wagi ciężkiej boksu zawodowego to teraz zapisze się jako najlepszy prezydent w historii Ukrainy.
 Autor komentarza: wrzeluk
Data: 25-02-2014 15:44:05 
krótkiej historii Ukrainy. *
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 25-02-2014 15:44:30 
Kiedy tacy jak Kliczko mówią o "sprawiedliwości" mają na myśli "socjalizm". Zaj. tym pracującym i dać nierobom. Ukrainę rozkradali, ale teraz będą robić to samo tylko przez lata, podłączając się jak pijawki do obywateli. My tak mamy od czasów końca drugiej wojny.
 Autor komentarza: bak
Data: 25-02-2014 15:47:21 
Witalij jest bohaterem narodowym na Ukrainie, to dzięki niemu i protestom zapoczątkował, Janukowycz ustąpił z władzy i wystraszył się presji.
 Autor komentarza: khorne
Data: 25-02-2014 15:50:11 
Cooperek niestety masz racje. Właśnie dlatego sportowcy nie powinni zabierac glosu w sprawach o ktorych nie maja pojecia
 Autor komentarza: MAKAV3LI
Data: 25-02-2014 15:52:18 
Tak nie zostanie tym prezydentem o czym on śni..
 Autor komentarza: Milan
Data: 25-02-2014 15:56:38 
Vitalij chyba przechodiz kryzys wieku średniego lub robi sobie jaja ...
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 25-02-2014 16:01:45 
@bak
"Witalij już zapisał się na kartach historii jako najlepszy mistrz świata wagi ciężkiej boksu zawodowego to teraz zapisze się jako najlepszy prezydent w historii Ukrainy."


Najlepszy chyba w Twoim mniemaniu chłopczyku. To Twoja prywatna opinia, więc nie wrzucaj wszystkich do jednego worka, bo nikt go nie okrzyknął "najlepszym w historii" poza Tobą!

Tylko tacy jak bak wierzą w uczciwość, rzetelność, sprawiedliwość i nie wiem jeszcze co u Kliczki. Dla mnie Vitalij Kliczko to zwykły karierowicz, który nie ma pojęcia o polityce. Daleko nie zajedzie...
 Autor komentarza: Overfull
Data: 25-02-2014 16:09:24 
Bak, przecież Witalij przegrał ze starym Lewisem, gdyby Lewis był młodszy to by go zniszczył. Co prawda prowadził chyba na punkty Ukrainiec( a może szwab ? ), ale ostatecznie stało się jak stało.

A z tym socjalizmem to prawda, Witalij to populista, nie wiem jaką on ma wiedzę na różne tematy, ale specjalnie inteligentnie to on nie mówi.
 Autor komentarza: Milan
Data: 25-02-2014 16:10:12 
bak
moim zdaniem Vit powinnien jednoczesnie rzadzic Ukraina i cała Unia Europejska dzieki czemu UE zdysatnsuje USA tak jak wczesniej zrobił to w boksie
 Autor komentarza: bak
Data: 25-02-2014 16:11:32 
@Lukaszz

Ale wg. niektórych ekspertów Vitali jest najlepszym mistrzem w historii.
 Autor komentarza: MLJ
Data: 25-02-2014 16:20:38 
Gdyby Kliczko podczas walk z Byrdem i Lewisem nosił wąsy, żaden z nich by go nie znokautował..
 Autor komentarza: MarshallMathers
Data: 25-02-2014 16:23:48 
@ MLJ Data: 25-02-2014 16:20:38

haha :D a jeszcze jak by był czarnoskóry to sam by ich znokautował!
No chyba,że by miał watę jak Holy :D
 Autor komentarza: bak
Data: 25-02-2014 16:27:21 
@MLJ

Vitali przegrał z kontuzjami a nie z przeciwnikami. Z Byrdem miał złamaną rękę, bark i plecy a z Lewisem oko.
 Autor komentarza: MLJ
Data: 25-02-2014 16:29:44 
bak
Z Byrdem miał złamany kręgosłup, bark i obie nogi.
Z Lewisem był niewidomy i miał popękane wargi (efekt odwodnienia)
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 25-02-2014 16:32:05 
"Z Byrdem miał złamaną rękę, bark i plecy a z Lewisem oko."

Ja pierdziele/ Bak dzięki za wybuch śmiechu z rana ;D
Złamane oko rządzi...
 Autor komentarza: Milan
Data: 25-02-2014 16:32:23 
bak
dodatkowo mial za ciasne buty i rybie oko lol
 Autor komentarza: bak
Data: 25-02-2014 16:38:26 
@Milan

Nie, ale wydaje mi się, że Chris Byrd był na dopingu. Był jakoś wyjątkowo ruchliwy w tej walce a i tak Vitali go deklasował.
 Autor komentarza: MLJ
Data: 25-02-2014 16:43:24 
Milan
Vit często podczas walk robił "karpia", więc może masz rację z tym rybim okiem..
 Autor komentarza: canuck
Data: 25-02-2014 17:04:26 
Vitek to nie jest jednowymiarowy bokser, ktory bedzie walczyl na koniec kariery z frajerami tylko dla pieniedzy. Jego walki w ringu sie zakonczyly, ale jego walka dla narodu jeszcze nie.

Trudno sobie wyobrazic lepszego prezedenta dla Ukrainy: twardy, uczciwy, zdeterminowany, wyksztalcony. W dodatku biznesman, ktory mowi kilkoma jezykami, rozumie swiat, biznes oraz marketing, ma swiatne kontakty na calym swiacie, a do tego jest patriota.

W porownaniu dla lokalnych kacykow, manipulatorow oraz zlodzieji, to Vitek jest swiatowa gwiazda oraz nadzieja na lepsze jutro dla Ukrainy.
 Autor komentarza: UshiroTobi
Data: 25-02-2014 17:14:24 
nie wiem skąd te przygłupawe reakcje na wiadomość o kandydowaniu Kliczki,może niektórych temat przerasta

Ukraiński Demokratyczny Alians na rzecz Reform Kliczki to partia liberalna,postulująca koniec dominacji oligarchów w gospodarce Ukrainy i optująca za europeizacją kraju oraz uniezależnieniu się od Rosji

jeżeli opinii publicznej nie uwiodą populiści i narodowcy ma dużą sznase na wygraną
 Autor komentarza: addam23
Data: 25-02-2014 17:21:30 
Wiecie co jest najzabawniejszego w tym majdanie całym?
I tak prezydent prorosyjski (może i nawet sam Janukowycz) wygra wybory.
Dlaczego?
Wschód ukrainy jest mocno prorosyjski. Wystawi 1 kandydata.
Na zachodzie głosy podzielą się między banderowca, Kliczke, Tymoszenko i być może kogoś jeszcze (a i samego janukowycza też)

A tymczasem w Polsce politycy mówią o wsparcie finansowe dla bankrutującej Ukrainy...
No to z podatków będziemy im jeszcze dokładać. Super.
A w zamian - umocni się pozycja banderowców, którzy to między innymi rządają zwrotu Ukrainie części polskich ziem :D
 Autor komentarza: arpxp
Data: 25-02-2014 17:21:38 
"Vitali przegrał z kontuzjami a nie z przeciwnikami. Z Byrdem miał złamaną rękę, bark i plecy a z Lewisem oko."


Vitek dobry ewenement, potrafi oko i bark złamać. Ale i tak z niego twardziel, skoro złamał sobie też plecy i wrócił na ring.
 Autor komentarza: addam23
Data: 25-02-2014 17:28:43 
Osobiście - 10 razy bym się zastanowił zanim zagłosował bym na gościa wyciągniętego z najbardziej skorumpowanego sportu na świecie...
Don King na prezydenta! :D
 Autor komentarza: Overfull
Data: 25-02-2014 17:47:52 
"Ukraiński Demokratyczny Alians na rzecz Reform Kliczki to partia liberalna,postulująca koniec dominacji oligarchów w gospodarce Ukrainy i optująca za europeizacją kraju oraz uniezależnieniu się od Rosji"

Czyli dość populistyczna wizja, ale nie jest to możliwe w zrealizowaniu.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 25-02-2014 18:06:23 
na miejsce starych olgarchow pojawia sie now ,a nowe ryje przy korycie beda tak samo zachlanne albo jeszcze bardziej.
gdzies czytalem ze Ukraina splacala dlugi ,nie zaciagajac nowych ,a teraz co beda sie zadluzac,widocznie komus na tym zalezalo.
Na Ukrainie moze jeszcze sie duzo dziac ,gdyz partie "nacjonalistyczne" nawoluja do pozbawienia Rosjan obywatelstwa i nadania im statusu nie Ukrainca oraz zakazu poslugiwania sie jezykiem rosyjskim.
 Autor komentarza: UshiroTobi
Data: 25-02-2014 18:31:17 
Autor komentarza: Overfull

Czyli dość populistyczna wizja, ale nie jest to możliwe w zrealizowaniu.


Populistyczna wizja to jest dobrobyt dla każdego i zaciąganie długów:)

Ukrainę czeka czas ciężkich reform jeżeli chcą coś zmienić
 Autor komentarza: Overfull
Data: 25-02-2014 18:36:15 
Ukraińcy nie chca oligarchów ani kompletnego uzależnienia od Rosji, więc jeśli ktoś chce się od niej uzależnić to bredzi - jak większość populistów. Czyli większość zachodniej Ukrainy bredzi.
 Autor komentarza: Overfull
Data: 25-02-2014 18:36:58 
sorry, miało byc - od uzależnić
 Autor komentarza: MrJakub94
Data: 25-02-2014 18:42:05 
Skoro tyle komentarzy zaryzykuje i też się wypowiem o polityce:
Wielu użytkowników pisze że Kliczko nie masz szans w wyborach oraz że jego słowa to mrzonki. Akurat z tym się nie zgodzę (program jest bardzo socjalny a to czy dobrze to już zależy od poglądów danych osób), i proeuropejski, zakładający walkę z korupcją - każdy z tych planów może wejść w życie a czy to pomoże ukrainie czy nie to inna sprawa. Ogólnie Kliczko jest popularny, ma kasę, oraz już działającą przez kilka lat partię więc ma spore szansę. Wg. jednak program proeuropejski na przestrzeni lat przyniesie więcej strat niż korzyści ale to już tylko moje skromne zdanie :P
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 25-02-2014 18:50:51 
MrJakub
tez twierdze ze EU nie jest dobrym wyborem ,wystarczy spojzec na Grecje ,Hiszpanie i Irlandie leza na cycach ,zreszta wszedzie jest gorzej niz np 10 lat temu
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 25-02-2014 18:57:38 
Miał złamane plecy,,Bak co ty cpasz?HAHAHA
 Autor komentarza: MrJakub94
Data: 25-02-2014 19:03:33 
tzn na krótką metę ukraina będzie mieć lepiej. A co będzie potem, gorsze stosunki z rosja (dostawy gazu itp), odpływ młodych na zachód itd. więc nie wiem czy aż tak warto do EU należeć (chociaż jest wiele plusów których nie będę umniejszał!)
 Autor komentarza: Milan
Data: 25-02-2014 19:15:33 
Autor komentarza: zeitgeist
Data: 25-02-2014 18:50:51
MrJakub
tez twierdze ze EU nie jest dobrym wyborem ,wystarczy spojzec na Grecje ,Hiszpanie i Irlandie leza na cycach ,zreszta wszedzie jest gorzej niz np 10 lat temu

UE zrobiła te kraje na cytryne :)
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 25-02-2014 19:28:11 
Niech startuje , nikt mu nie broni ale dobrze wie że przesrał już swoją całkiem dobrą pozycje .Stchórzył w najważniejszym momencie a za wolność Ukrainy tracili życie zwykli ludzie kiedy to wielki mistrz posrał sie w gacie o zwyczajnie uciekł przytulić Merkel i tego naszego prezydenta ,zapomniałem jak sie nazywa :).W każdym razie z wielkiego bohatera Ukrainy zrobił sie mały szuja .
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 25-02-2014 19:32:05 
Zresztą może coś i ugra przy dobrej kłamliwej reklamie , u nas wybrali powtórnie Tuska choć każdy przy zdrowych zmysłach wiedzial co on robi .
Ach te rozbiegane oczka które szukają kłamstw .
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 25-02-2014 19:48:17 
Jak Kliczko wygra to moje kondolencje dla Ukraincow.Zamienia jednego despote na drugiety...
 Autor komentarza: Szymonides22222
Data: 25-02-2014 19:54:59 
Kliczko nic nie ugra WQygwizdali go jego jedyni zagorzali zwolenicy,, Kliczko to biznesmann i zaden tam dobrfoduszny zbawca narodu i kazdy ukrainiec to wie hehehe pozatym unia bedzie promowała swojego kandydata na prezydenta i rosja takze i zadnym z nich nie bedzie Kliczko a własnie wygra jeden z takich kandydatów ,,, .... o ile sie nic nie posypie niektórzy pisza ze Kliczko uciekł itp no tak to prawda ale to typowy polityk pogadał podjudził i uciekł a to ze sie to potem spotkało z wielka krytyka i wyszedł na frajerka to mu napewno nie pomorze,,, jak w Boksie odnosił same zwyciestwa tak w Polityce Kliczko zalicza same wtopy nawet przegrał na mera Kijowa i tym razem nie ma szans z takich czy innych wzgledów bo polityka to nie obijanie ludzi po mordach to cos wiecej ,.... dla mnie facet ma parcie na szkło konczy sie kariera boksera chce nadal zyc na poziomie i prze na siłe ot takie frajerstwo nie wierze w jego dobre checi Ukraina zostanie wchłonieta przez strefe wpływów Rosjan
 Autor komentarza: endriu
Data: 25-02-2014 19:59:57 
Obserwuje sytuację Kliczko nie ma szans w wyborach A na Ukrainie jeszcze sie bedzie sporo dziać
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 25-02-2014 20:06:57 
Szymonides22222 Data: 25-02-2014 19:54:59
Ukraina zostanie wchłonieta przez strefe wpływów Rosjan
///
Być może bo i cały czas była tam ale pojawia sie szansa i ci ludzie oto walczyli na silniejszy związek z zachodem który .... też idealny nie jest i o tym doskonale wiemy .
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 25-02-2014 20:10:15 
PS zawsze Diablo tkwi w szczegółach :)
 Autor komentarza: UshiroTobi
Data: 25-02-2014 22:17:47 
sporo tu przekłamań
protest był oddolny -nikt z polityków bezpośrednio nie podjudzał tłumu- w tym cała rzecz
Kliczko i reszta opozycyjnych partii parlamentarnych mediowała pomiędzy rządem a protestującymi
Kliczko zarobił i nadal zarabia (K2 Promotions), nie przpuścił kasy jak Tyson,szukanie na siłę motywacji finansowych jest miałkie
Kliczko dlatego min. zdobył popularność na Ukrainie bo ludzie wiedzą że nie dorobił się na polityce jak np Janukowycz i jego Familia

P.S.
a gdyby nie Unia to jaką macie alternatywę dla Polski we współczesnym świecie? :))))
 Autor komentarza: bak
Data: 25-02-2014 23:03:21 
Ja ogólnie nie jestem zwolennikiem Witalija w polityce. Vitali powinien jeszcze pokonać Stiverne, tym razem zlać w rewanżu już obydwiema zdrowymi rękami Chisorę, roznieść Fury'ego, znokautować Wildera a dopiero potem przejść na emeryturę jako największy mistrz w historii wagi ciężkiej. Vitali jest za uczciwy na politykę, wszystkiego uczciwie dorobił się w boksie swoimi spektakularnymi walkami, występowaniem w niemieckich programach telewizyjnych i programach, założeniem własnej firmy promotorskiej.
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 25-02-2014 23:22:23 
UshiroTobi:

"P.S.
a gdyby nie Unia to jaką macie alternatywę dla Polski we współczesnym świecie? :))))"

Niepodległa, wielka Polska. Azyl dla prześladowanych przez lewactwo zachodnich europejczyków.
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 25-02-2014 23:34:51 
Kliczko to marionetka, działa według rozkazów Jarosza, przywódcy Banderowców a według Polskich mediów prawicy.
Ruskie nagrali rozmowę opozycji z ambasadą Usa gdzie ambasador nie wyraża zgody na jego kandydaturę
Typowy szmata z niego
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 26-02-2014 05:29:34 
Ukraina idzie w dobrym kierunku..To co tam sie dzieje pokazuje co bylo by w PL gdybysmy nie wstapili do Unii..Nadal obowiazywala by nas "przyjazn" z Rosjanami..Po stokroc wole aby Polska byla zwiazana z cywilizacja zachodnia jak ze wschodnia dzicza..Zycze Ukraincom aby sie wyrwali spod rosyjskiego buta, choc w ich przypadku bedzie to trudniejsze jak u nas..
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 26-02-2014 10:08:11 
MLJ

"popekane wargi......" - rozbroilo mnie :DDDDDDD
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 26-02-2014 10:10:41 
co do ukrainy to jest dokladnie jak napisal @addam23
 Autor komentarza: boksradom
Data: 26-02-2014 12:09:11 
Także zgadzam się z @addam23 co do sytuacji na Ukrainie. Na zachodzie Ukrainy ludzie posługują się językiem ojczystym, jednak centrum i wschód to dominacja rosyjskiego a co za tym idzie i wpływy rosyjskie.
Miejmy nadzieje iż Kliczko zarobił już wystarczająco dużo pieniędzy i idzie w kierunku władzy po to żeby tam coś na prawdę zmienić. Ukraina jest na etapie w którym Polska była w latach 80-tych. My jako kraj mamy przynajmniej 10-15 lat do nadrobienie jeżeli porównamy się do takich krajów jak Niemcy, UK, Francja itp. A co mówić o USA - myślę że jakieś 30 wiosen. Nie dziwmy się więc że Kliczko który od wielu lat widzi, obserwuje i analizuje sytuacje w innych krajach chce lepszego jutra dla swoich rodaków....
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 26-02-2014 15:39:47 
@bak

Naprawdę ciężko traktować Cię poważnie. Albo trollujesz albo zachowujesz się jak człowiek. Zdecyduj się.
 Autor komentarza: UsAtmeI
Data: 26-02-2014 17:09:03 
Autor komentarza: canuck
Trudno sobie wyobrazic lepszego prezedenta dla Ukrainy: twardy, uczciwy, zdeterminowany, wyksztalcony. W dodatku biznesman, ktory mowi kilkoma jezykami, rozumie swiat, biznes oraz marketing, ma swiatne kontakty na calym swiacie, a do tego jest patriota.

W porownaniu dla lokalnych kacykow, manipulatorow oraz zlodzieji, to Vitek jest swiatowa gwiazda oraz nadzieja na lepsze jutro dla Ukrainy.


Napisałeś głupotę. Nawet nie rozwijam, bo głupota jest tak wielka, że nawet nie wiem od czego zacząć ...
 Autor komentarza: UshiroTobi
Data: 26-02-2014 20:10:21 
Autor komentarza: beniaminGT

UshiroTobi:

"P.S.
a gdyby nie Unia to jaką macie alternatywę dla Polski we współczesnym świecie? :))))"

Niepodległa, wielka Polska. Azyl dla prześladowanych przez lewactwo zachodnich europejczyków.

Tia, i unia celna z Rosją,Brazylią albo Emiratami Arabskimi :)
 Autor komentarza: canuck
Data: 26-02-2014 22:50:22 
@UsAtmel: To nie ja napisalem glupote, bo dla kazdego cywilizowanego oraz swiatowego czlowieka jest oczywiste, ze Vitek bylby znakomitym liderem oraz prezydentem.

Tylko ZASCIANKOWI mysla inaczej, dlatego sa zasciankowymi. Nie musisz od niczego zaczynac na zewnatrz. Zacznij od siebie!
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.