FURY: MUSZĘ ZRZUCIĆ ZBĘDNE KILOGRAMY

W ostatni weekend po dłuższej przerwie na ring powrócił kontrowersyjny Tyson Fury (22-0, 16 KO). Potężny Brytyjczyk zaprezentował się poniżej oczekiwań kibiców, ale ostatecznie wygrał przed czasem z przeciętnym Joeyem Abellem (29-8, 28 KO).

Fury chce pozostać aktywnym ze względu na swoje ambitne plany na rok 2014. W przeciągu sześciu miesięcy mierzący ponad dwa metry pięściarz ma zamiar uzyskać status obowiązkowego pretendenta do tytułu WBO należącego do dominatora królewskiej kategorii - Władimira Kliczki (61-3, 51 KO).

- Zawsze pokazuję serce do walki, mam serce lwa. Daję emocje i ciekawe widowisko. Teraz jednak nie będzie czasu na przerwę, mam ważny rok przed sobą. Muszę zrzucić trochę kilogramów i się rozwijać. Na ring wrócę w kwietniu i już nie mogę się doczekać. Zaplanowałem najbliższe sześć miesięcy i mam nadzieję, że po tym okresie będę pretendentem do tytułu WBO należącego do Władimira Kliczki - powiedział Fury.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: rocky86
Data: 17-02-2014 19:52:31 
Oj tam Tyson, przecież jesteś najlepszym ciężkim na świecie, te kg Ci nie szkodzą, a nawet pomagają, taka strefa buforowa stworzona przez tkankę tłuszczową może znakomicie amortyzować ciosy.
 Autor komentarza: cop
Data: 17-02-2014 19:56:28 
"Mick Hennessy, Fury's promoter, said afterwards: "This was the first fight back after a horrendous year [David Haye pulled out of two fights with Fury], against a difficult southpaw. Tyson had to be smart tonight, he took him apart and stopped him. We now need to look for the right opponent to prepare him for Chisora later in the summer."


...musimy poszukac odpowiedniego oponenta, by przygotowac sie na Chisore latem...

Jaki przeciwnik dla Tysona Fury bylby najlepszy, by przygotowac sie do walki z Chisora?
 Autor komentarza: cop
Data: 17-02-2014 20:00:49 
"In a sad confession by heavyweight Tyson Fury (22-0, 16 KO’s) last night, he admitted that he intentionally hit journeyman Joey Abell (29-8, 28 KO’s) low last night in the 3rd round of their fight at the Copper Box Arena in London, UK...Fury said he hit him low in retaliation for Abell’s head-butt that took place earlier in the fight"

Interesujaca historia, gdyz ne zauwazlem w czasie alki by bylo to uderzenie itencjonlane.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 17-02-2014 20:03:08 
Mansour byłby ciekawym przeciwnikiem. Duży silny chlop z potęznym ciosem, słaby technicznie, idący do przodu i o ile sobie przypominm ma wolny termin. Poza tym wciąż krzyczy o walkę z kimś z czołowki.
 Autor komentarza: slayer85
Data: 17-02-2014 20:07:00 
Autor komentarza: cop
Data: 17-02-2014 20:00:49
"In a sad confession by heavyweight Tyson Fury (22-0, 16 KO’s) last night, he admitted that he intentionally hit journeyman Joey Abell (29-8, 28 KO’s) low last night in the 3rd round of their fight at the Copper Box Arena in London, UK...Fury said he hit him low in retaliation for Abell’s head-butt that took place earlier in the fight"

Interesujaca historia, gdyz ne zauwazlem w czasie alki by bylo to uderzenie itencjonlane.



Widać było, że zrobił to złośliwie, a brytyjski sędzia udawał, że nie widzi. Smutne, że "czołowy" ciężki ucieka się do takich zagrywek w walce z panem nikt.
 Autor komentarza: cop
Data: 17-02-2014 20:07:48 
"rocky86 Data: 17-02-2014 20:03:08
Mansour byłby ciekawym przeciwnikiem. Duży silny chlop z potęznym ciosem, słaby technicznie, idący do przodu i o ile sobie przypominm ma wolny termin. Poza tym wciąż krzyczy o walkę z kimś z czołowki"


Tego Team Fury nie zrobi, gdyz Mansour jest zbyt groznym przeciwnikiem by ryzykowac duza wyplate za walke z Chisora. Zreszta, Mansoura unikaja niemalze wszyscy. Trudny przeciwnik a pokonanie go nie przynosi az takich nagrod, wiec po co ryzykowac. Kelvin Price udowodnil jednak, ze Amirowi ciezko sie jednak walczy z wysokimi przeciwnikami...
 Autor komentarza: cop
Data: 17-02-2014 20:09:22 
"slayer85 Data: 17-02-2014 20:07:00

Widać było, że zrobił to złośliwie, a brytyjski sędzia udawał, że nie widzi. Smutne, że "czołowy" ciężki ucieka się do takich zagrywek w walce z panem nikt."

Widzialem te uderzenie, ale sadzilem iz bylo raczej przypadkowe, dlatego tez zaskoczyla mnie informacja, ze Tyson sam sie do tego przyznaje.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 17-02-2014 20:10:46 
cop

Ja wiem, ze tego zawodnika nie wybiorą, Fury wyłapałby jakiegoś cepa, co często mu się zdarza i byłoby po walce. Mansour ma czym uderzyć, a Fury niewiele potrafi przyjąć.
 Autor komentarza: cop
Data: 17-02-2014 20:13:44 
"rocky86 Data: 17-02-2014 20:10:46
...Mansour ma czym uderzyć, a Fury niewiele potrafi przyjąć"

To fakt. Zreszta Fury w formie z ostatnie walki i wazacy ponad 270 lbs to naprawde nie bokser, ktorego chce sie ogladac w ringu.
 Autor komentarza: Jazziq
Data: 17-02-2014 20:22:17 
Jeżeli chodzi o przygotowanie do Chisory to nie ma dobrego jakiegoś zawodnika z podobnym stylem, Mollo? haha...
 Autor komentarza: cop
Data: 17-02-2014 20:26:00 
"Jazziq Data: 17-02-2014 20:22:17
Jeżeli chodzi o przygotowanie do Chisory to nie ma dobrego jakiegoś zawodnika z podobnym stylem, Mollo?"

To fakt, ze styl Derecka jest w dzisiejszej dywizji ciezkiej dosc unikalny. Zreszta, zawsze bardzo malo piesciarzy umialo tak dobrze nasladowac styl Joe Fraziera... Chisora to taki wlasnie "old school fighter"
 Autor komentarza: Jazziq
Data: 17-02-2014 20:26:44 
cop
I za old school'owy styl właśnie go uwielbiam :)
 Autor komentarza: Jazziq
Data: 17-02-2014 20:28:24 
... Brakuje mu tylko tego Frazierowego sierpa
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 17-02-2014 20:29:51 
121 metrów w I serii Żyły to zadecydowała odstawał okrutnie poprawił się to fakt ale już za późno było najgorsze miejsce jakie może być 4 :(((
 Autor komentarza: Jazziq
Data: 17-02-2014 20:31:31 
WARIATKRK
Po prostu mniej reklam a więcej treningów. "Sport to obite kości a nie twarz w reklamach" :)
 Autor komentarza: cop
Data: 17-02-2014 20:35:54 
"Jazziq Data: 17-02-2014 20:26:44
cop
I za old school'owy styl właśnie go uwielbiam :)"

Ja tez i masz rowniez, ze gdyby dolaczyl do swojego repertuaru Joe'a sierp, byloby to naprawde rewelacyjne.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 17-02-2014 20:36:46 
Jazziq
''mnij wyjeba** a będzie ci dane'' na Fb to żenada takie podejście na IO faktycznie sodówka od kasy z reklam uderzyła chyba
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 17-02-2014 20:38:17 
Odnośnie tematu pewnie będzie Basile zero ryzyka efektowne KO pewne na 100%
 Autor komentarza: Jazziq
Data: 17-02-2014 20:38:57 
WARIATKRK
No ale nie można powiedzieć, chłopak jest sympatyczny i głównie jego charakter zarabia a nie sukcesy sportowe, ale charakterem to on daleko nie poleci, już na miotle prędzej
 Autor komentarza: Jazziq
Data: 17-02-2014 20:41:59 
Apropo Furego, chciałbym go zobaczyć z Povietkinem. Tylko że w odwrotnej sytuacji, w charakterze testu dla Saszki. Ciekawi mnie czy ten jego peek a boo jeśli można to tak nazwać, dałby radę z dużym ale gorszym bokserem niż Władimir
 Autor komentarza: Scumbag
Data: 17-02-2014 20:47:48 
,,FURY MUSZĘ ZRZUCIĆ ZBĘDNE KOLOGRAMY,,

pewnie brytyjska prasa trochę po nim pojechała po
ostatnim tańcu brzucha w ringu :)
stąd takie deklaracje hehe
 Autor komentarza: cop
Data: 17-02-2014 20:49:11 
Skoro o Fury, to polecam pre walk, ktore kazdy fan boksu powinien posiadac w swojej kolekcji:

Top 4 Fights
Tyson Fury
by cop

2011 vs Dereck Chisora UD 12
2011 vs Nicolai Firtha TKO 5
2012 vs Kevin Johnson UD 12
2013 vs Steve Cunningham KO 7
 Autor komentarza: cop
Data: 17-02-2014 20:51:06 
"Scumbag Data: 17-02-2014 20:47:48
pewnie brytyjska prasa trochę po nim pojechała po
ostatnim tańcu brzucha w ringu :)
stąd takie deklaracje hehe"

Nie tylko brytyjska. Na wiekszosci portali Fury zostal skrytykowany za swoj "profesjonalizm w przygotowaniach"...lol
 Autor komentarza: cop
Data: 17-02-2014 20:52:40 
"Jazziq Data: 17-02-2014 20:41:59
Apropo Furego, chciałbym go zobaczyć z Povietkinem. Tylko że w odwrotnej sytuacji, w charakterze testu dla Saszki. Ciekawi mnie czy ten jego peek a boo jeśli można to tak nazwać, dałby radę z dużym ale gorszym bokserem niż Władimir"

To bylaby interesujaca walka, ale z tego co slychac, to nie Fury a Chisora moze zawalczyc w moscow z Povetkinem.
 Autor komentarza: Jazziq
Data: 17-02-2014 20:59:32 
cop
Mhm to trochę dziwne, Powietkin byłby chyba drugim zawodnikiem po Haye który zaraz po Władku bierze sobie naprawdę solidnego zawodnika, ironiczne jest to że dokładnie tego samego.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 17-02-2014 21:00:35 
Fury przynajmniej nie sciemnia. Wladimir 80% swoich walk ma dobieranych na zasadzie zartu, a to Pianeta, a Wach...
 Autor komentarza: Scumbag
Data: 17-02-2014 21:01:20 
Tyson raczej nie wiele osiągnie w boksie.Powód?

To wg. mnie kolejny przykład gdzie warunki fizyczne lub talent niweczone sa lenistwem, brakiem samodyscypliny i wytrwałości w treningach.
Pisałem kiedyś o Darku Michalczewskim - przypomnę-
który poszedł ze swoim bratem Tomkiem na sale
treningową i co się okazało???
Tomasz był dużo bardziej utalentowany od Darka ale o lata
świetlne mniej zdyscyplinowany i pracowity.
Co osiągnął Tomek? a co Darek?....
To samo dotyczy się Mariusza Wacha.
Co robił między 20 tym a 30 tym rokiem życia???
Moim zdaniem ,,przespał''
 Autor komentarza: cop
Data: 17-02-2014 21:06:27 
"Jazziq Data: 17-02-2014 20:59:32
cop
Mhm to trochę dziwne, Powietkin byłby chyba drugim zawodnikiem po Haye który zaraz po Władku bierze sobie naprawdę solidnego zawodnika, ironiczne jest to że dokładnie tego samego."

Povetkin po mpodpisaniu nowego kontraktu, chce tylko walk na najwyzszym poziomie, zadnych "przetarc"... Zobaczymy wkrotce.
 Autor komentarza: cop
Data: 17-02-2014 21:10:11 
"Scumbag Data: 17-02-2014 21:01:20
Tyson raczej nie wiele osiągnie w boksie.Powód?
To wg. mnie kolejny przykład gdzie warunki fizyczne lub talent niweczone sa lenistwem, brakiem samodyscypliny i wytrwałości w treningach."

Masz racje co do samodyscypliny Tysona. Ponadto dochodza powazne psychologiczne problemy, ktorych objawy widujemy czesto. Walka z Chisora wiele wyjasni i wcale bym sie nie zdziwil gdyby w przypadku przegranej, Fury zakonczylby kariere...
 Autor komentarza: Jazziq
Data: 17-02-2014 21:13:15 
cop
Ja zmierzałem do tego że ten Chisora jest trochę jakby traktowany z przymróżeniem oka. Haye przed walką z nim mówił że nie rozumie całego tego szumu w około ich walki bo Dereck to zwykły średniak i nikt nie będzie o nim pamiętał, czy coś w ten deseń. Teraz Povietkin go sobie bierze po na prawdę ciężkiej przeprawie z Władkiem, może wiele nie przyjął ale widać było że ta walka była dla niego wykańczająca. Zgaduje że Powietkin też nie widzi zagrożenia w Derecku, za to ich style walki w ringu zrobią furore a to przyniesie dochody. Ale odbiegamy od tematu, bo gdzie w tym wszystkim jest Fury, jednak jego walka z Chisorą też wzbudzi emocje, więc ciekawi mnie którą z opcji wybierze sam Dereck, lub w jakiej kolejności zawalczą z nim obaj panowie.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 17-02-2014 21:14:54 
Nie wiem czy pamiętacie kończenie kariery przez Fury'ego bodajże w grudniu 2013. Otóż z wypowiedzi wujka Petera wynika, że ten niezrównoważony Tyson rzeczywiście miał mocny nawrót depresji i mówił o tym całkiem serio (na tyle na ile jest to w jego przypadku możliwe), zapewne spowodowany wycofaniem się Haye'a i tym samym 5 milionów funtów. Przed rozpoczęciem obozu do ostatniej walki Fury miał mieć ponad 22 stones (+308lbs; +139kg).

Fury wygląda jak 35+ facet, ale to jest mentalnie młodzieniec, żeby nie powiedzieć dzieciak, coś jak nasz Szpilka. Podobieństw zresztą jest sporo - dziury w obronie (jak on na koniec 3. rundy z Abellem poszedł zupełnie otwarty prawym na prawy...centymetrów zabrakło), problemy z utrzymaniem sportowej sylwetki, łatwo i często wywracany(raniony), ale i dość szybko się regeneruje. Oczywiście na plus - wielki atut w postaci warunków fizycznych, aktywna i nieźle pracująca ręka prowadząca (w przeciwieństwie do naszego gita).

Obraz Fury'ego trochę zakłóciła jego rozsądna postawa z Johnsonem (podobnie jak w przypadku Szpilki z McClinem), gdzie zawalczył mądrze, rozważnie, tylko że zarówno Johnson jak i McCline wyprowadzali po prostu mało ciosów.

Poza tym, po porażce z McDermottem w '09 i tak zrobił postęp, ale bardziej przekonuje mnie chociażby jego kuzyn - Hughie. Rekord Tysona wygląda nieźle, ale jak się przyjrzeć tym walkom, to w każdej właściwie był dramat.
 Autor komentarza: nik
Data: 17-02-2014 21:17:05 
Fury jest nawet glupszy od Arcina Szpilmana.
 Autor komentarza: cop
Data: 17-02-2014 21:19:13 
@Jazziq - sytuacja jest niezwykle interesujaca. Zreszta jak juz wspominalismy wielokrotnie, odejscie Vitaliya rozrusza te dywizje. Spojrzmy na najbizsze miesiace. Ile to fajnych pojedynkow piesciarzy z pierwszej dziesiatki:
Arreola - Stiverne
Adamek - Glazkov
Chisora - Fury czy ewentualnie Chisora - Povetkin...
Co do traktowania Chisory jako niegroznego przeciwnika, to Dereck udowodnil juz wielokrotnie, ze wchodzi do ringu z kazdym i wszedzie, nie przynoszac sobie wstydu. Czy to z Heleniusem, z Vitaliyem czy Haye, jego walki sa zawsze atrakcyjne.
 Autor komentarza: Jazziq
Data: 17-02-2014 21:22:45 
cop
A ja Ci mówię że na tej atrakcyjności to on daleko nie zajedzie, chociażby ze względu na to ile on ciosów przyjmuje. Tego jednak w najbliższym czasie nie sprawdzimy. Z tym niegroźnym przeciwnikiem to może trochę przesadziłem ale sądzę że rozumiesz ogólny sens
 Autor komentarza: Matys90
Data: 17-02-2014 21:23:09 
(jak on na koniec 3. rundy z Abellem poszedł zupełnie otwarty prawym na prawy*...centymetrów zabrakło)

* odwrotnie - lewym na lewy, gdzie Abell tym lewym sierpym kosi ;)
 Autor komentarza: nik
Data: 17-02-2014 21:24:07 
Jedynym piesciarzem ktory moze znokautowac Furego jest on sam.
 Autor komentarza: cop
Data: 17-02-2014 21:27:03 
"Jazziq Data: 17-02-2014 21:22:45
cop
A ja Ci mówię że na tej atrakcyjności to on daleko nie zajedzie, chociażby ze względu na to ile on ciosów przyjmuje. Tego jednak w najbliższym czasie nie sprawdzimy. Z tym niegroźnym przeciwnikiem to może trochę przesadziłem ale sądzę że rozumiesz ogólny sens"

To fakt, ze przyjmuje duzo i w pewnym momencie ta odpornosc sie zmniejszy na tyle, ze zobabczymy go w powaznych tarapatach. Kevin mu jednak nie zagrozil i nie sadze by Fury w rewanzu go pokonal rowniez. Walka z Povetkinem bylaby naprawde bardzo interesujaca. Wiem co masz na mysli piszac "niegrozny przeciwnik"...
 Autor komentarza: BlacK1111
Data: 17-02-2014 21:35:13 
A ja myślę że dobrym przeciwnikiem dla Furego na Chisore byłby Leapai, ale on w tej chwili jak wiadomo jest zajety.
 Autor komentarza: cop
Data: 17-02-2014 21:47:38 
"BlacK1111 Data: 17-02-2014 21:35:13

A ja myślę że dobrym przeciwnikiem dla Furego na Chisore byłby Leapai, ale on w tej chwili jak wiadomo jest zajety"

To fakt. Niestety po walce z Wladimirem zapomnimy o Leapai tak jak zapomnielismy juz o Panieta...lol...
 Autor komentarza: BlacK1111
Data: 17-02-2014 21:52:56 
Pianeta to wogóle nic nie pokazał a facet ma na prawdę dobre warunki fizyczne. Przepaść z Władimirem ogromna.

Btw
Jestem ciekaw z kim będzie walczył Andy Ruiz, ostatnio chodzi mi po głowie a miło się go ogląda
 Autor komentarza: milek762
Data: 17-02-2014 21:57:50 
Fury na kwiecień zawalczy z jakimś bumem np Basile lub jakimś słowakiem lub węgrem
a to że Fury jest niezrównoważony psychicznie to wiadomo , musiał mieć jakiś stan depresyjny czy nawrót przestał trenować i się obżerał niemiłosiernie.
Fury podobał mi się w walce z Solidnym Jonschonem (wygrał z zdecydowanie ) ale to nie był ten zawodnik co z Walki z 2009 roku z Vitlaijem.
Jak schudnie z 1o -11 kg weżmie się za ciężkie treningi i pprzestanie pajacować to po raz 2- gi wygra z Chisorą. Mocno bijący Takam czy Perez mogli by znokautować Furego a Stiverne , Arreola Władimir czy Zdrowy Hey zrobili by to na bank

Chciałbym dobrze przygotowanego Wacha zobaczyć w walce z Furym, myśle że Mariusz miałby szanse znokautować pyskatego Angola

ale szanse na ten pojedynek niemal zerowe
 Autor komentarza: cop
Data: 17-02-2014 22:00:53 
"BlacK1111 Data: 17-02-2014 21:52:56

Jestem ciekaw z kim będzie walczył Andy Ruiz, ostatnio chodzi mi po głowie a miło się go ogląda"

Ma walczyc pod koniec marca lub na poczatku kwietnia, ale przeciwnik jeszcze nie znany. Ponoc Andy zrzuca powaznie wage, wiec moze zobaczymy go w odrobine lepszej "shape"...
 Autor komentarza: Kikas
Data: 17-02-2014 22:05:00 
milek

Jak już robić tripa wgłąb głowy Furego, to:
a) dużo o tym było- kłopoty zdrowotne małżonki, spalone fury ( :) ), wiadomo- w tydzień się nie spasł, ale pewnie problemy się za nim ciągną od jakiegoś czasu

b) sprzed nosa uciekła mu walka za 5 mln funtów (!), nic dziwnego że stracił motywacje na treningi do walk, za które zarobi odsetek tej sumy
 Autor komentarza: Kikas
Data: 17-02-2014 22:09:02 
ale mnie osobiście on zupełnie nie przekonuje jako bokser, dla mnie to taki trochę szbyszy McBride
 Autor komentarza: BlacK1111
Data: 17-02-2014 22:15:37 
@Cop

"Ma walczyc pod koniec marca lub na poczatku kwietnia, ale przeciwnik jeszcze nie znany. Ponoc Andy zrzuca powaznie wage, wiec moze zobaczymy go w odrobine lepszej "shape"..."

Jak na swoją wagę jest bardzo szybki i dynamiczny, poza tym nie boi sie wymian. Może dać ciekawe walki. Chociaż widać duże luki w jego obronie (ostatnia walka z Hamerem, któremu dobrze szło dopóki sie nie rozkleił...)
 Autor komentarza: Zoran
Data: 17-02-2014 22:17:37 
Najwiekszym "talentem" Furego jest robienie szumu wokół siebie
 Autor komentarza: cop
Data: 17-02-2014 22:20:26 
"BlacK1111 Data: 17-02-2014 22:15:37


Jak na swoją wagę jest bardzo szybki i dynamiczny, poza tym nie boi sie wymian. Może dać ciekawe walki. Chociaż widać duże luki w jego obronie (ostatnia walka z Hamerem, któremu dobrze szło dopóki sie nie rozkleił...)"

Ja przewaznie nie przywiazuje zbyt duzej uwagi do wygladu piesciarza lub jego wagi, gdyz boks zawodowy to nie zawody kulturystyczne. Andy zrzucajac troche funtow napewno by na tym wygral. Jego styl przypomina mi ten w jakim walczy Cristobal Arreola i aczkolwiek technicznie roznia sie, to z przyjemnoscia ogladam ich w ringu dla tych samych walorow.
 Autor komentarza: cop
Data: 17-02-2014 22:25:30 
"Kikas Data: 17-02-2014 22:09:02
ale mnie osobiście on zupełnie nie przekonuje jako bokser, dla mnie to taki trochę szbyszy McBride"

lol...chyba nie porownujesz Andy Ruiza do Kevina McBride'a???
 Autor komentarza: Zoran
Data: 17-02-2014 22:40:16 
Adamek do Furego :
"- Przestań, chłopcze! Od nokdaunu z Cunninghamem wszyscy już o tobie wszystko wiedzą. Fury to amator"..
 Autor komentarza: Wesley
Data: 18-02-2014 01:49:31 
Scumbag

Regularnie bywam w restauracjach i nie widzę w tym nic szczególnego. Za to ty na pewno, bo wypisujesz takie bzdury. Jesteś idiota.
Jeżeli chodzi o copa, to nie zazdroszczę mu, bo mieszkam w kraju znajdującym się na znacznie wyższym poziomie jeżeli chodzi o standard życia niż USA. Zresztą cop to też zwykły idiota i szary człowiek, napierający blasku dopiero jak napiszę parę bzdur anonimowo.

Pozdrawiam-----------------------------------------------------------
-----------Wesley----------------------------------------------------
 Autor komentarza: Wesley
Data: 18-02-2014 01:53:58 
Poza tym, cop psiuto oborowa nie pisz wrzucaj słów typu: dude, cool itd. do wypowiedzi pisanej w języku polskim. Raz że to zwykła profanacja, dwa nasz ojczysty język jest bardzo bogady i nie trzeba go ubarwiać tymi twoimi infantylnymi zwrotami. Idź wydoić krowę bo muczy na całą wieś..
 Autor komentarza: canuck
Data: 18-02-2014 03:01:44 
@Wesley: Oczywiscie, ze nasz polski jezyk jest bogaty, tak jak mowisz.

Ale dlaczego Ty jestes Wesley?

A moze Wiesiek albo Wiesniak! Chlopie, nie mozesz zaprzeczac samemu sobie.

Ja jestem @canuck, albo Polak z Kanadujskim paszportem, albo Krzysztof, albo Chris. Wesley, you are really cool Dude, lol!
 Autor komentarza: Wesley
Data: 18-02-2014 04:45:00 
canuck??

a co ma mój nick do tego co robi cop, czyli profanacji języka polskiego?? znam wiele języków i jak piszę np. po angielsku to nie brzmi to tak: 'are you sure, koleżko?' tylko 'are you sure, mate?'
 Autor komentarza: Wesley
Data: 18-02-2014 04:46:29 
cop niech pisze po angielsku, jeśli potrafi a niech nie nie zanieczyszcza polskiego niepotrzebnymi zwrotami.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 18-02-2014 12:40:03 
Wesley - go się ignoruje, wielu jak widzi "cop" to przewija do dalszych komentów. Staraj się nie przypatrywać tym postom to nie będziesz się denerwował, on i tak dyskutuje sam ze sobą, więc nie zauważy.
 Autor komentarza: glaude
Data: 18-02-2014 14:45:41 
Z "obserwacji" prasowych wnioskuję, ze to co doskwiera Tysonowi, to nie do końca jest depresja.

Depresja to sam objaw, a charakteryzuje on chorobę główną pod nazwą choroba jednobiegunowa afektywna. Występują w niej nawroty stanów depresyjnych i remisje- czyli stany względnej normy nastroju. A ten obraz nie pasuje mi do Fury'ego.

Natomiast według mnie, to co ma Tysan, to choroba dwubiegunowa afektywna. Dawniej psychoza maniakalno-depresyjna, lub cyklofrenia. W niej fazy manii, depresji i remisji występują naprzemiennie.
___________

I tak też wygląda, przynajmniej z mediów, obraz Fury'ego. Raz nic o nim nie słychać (depresja), raz szaleje w mediach jak król życia, a raz zachowuje się w miarę stabilnie.

Oczywiście mogę się mylić, ale na pierwszy rzut oka jest to prawdopodobne. Leki trzeba brać cały czas- czego pewnie Tyson nie robi. I jest to choroba przewlekła, niestety ...
 Autor komentarza: canuck
Data: 18-02-2014 22:11:29 
@glaude: Zgadzam sie. Jego symptomy to ang: bipolar disorder.

Stany maniakalne kiedy "zdobywa" wszystkie pasy, jest najlepszy na swiecie oraz obliza wszystkim potencjalnym przeciwnikow. Oraz stany depresyjne kiedy kompletnie rezygnuje z boksu, sa organizowane konspiracje przeciwko niemu, albo sie do nikogo nie odzywa, i dodaje extra 20kg do swojej normalnej wagi.
 Autor komentarza: Milan
Data: 19-02-2014 09:46:53 
Fury
Ty nic nie musisz , Ty mozesz ...
możesz zbawić światową HW nawet wtedy kiedy nie będzie ci się chciało ...
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.