WASILEWSKI: TO BYŁO STARCIE AMBITNEGO CHŁOPCA Z DOJRZAŁYM MĘŻCZYZNĄ

Opadły emocje po pierwszej porażce Artura Szpilki (16-1, 12 KO) na zawodowym ringu. Jego pierwszym pogromcą został Bryant Jennins (18-0, 10 KO), który zwyciężył Polaka w zeszłą sobotę podczas gali w Nowym Jorku. Nadszedł czas na chłodne analizy.

Andrzej Wasilewski, który kieruje karierą młodego pięściarza z Wieliczki, w rozmowie z Januszem Pinderą na spokojnie ocenił występ swojego podopiecznego. Teraz chce, by "Szpila" mniej udzielał się publicznie, a więcej pracował nad wyeliminowaniem błędów.

- Waga ciężka to jest waga naprawdę męska. W tej kategorii wagowej powinni boksować mężczyźni, a nie dorastający, nawet bardzo ciekawi i utalentowani, ale chłopcy. W tej walce zobaczyliśmy młodego, utalentowanego i bardzo ambitnego chłopca z dojrzałym, spokojnym mężczyzną. Mamy czas na to, aby mniej mówić, mniej wsłuchiwać się w wypowiedzi innych. Artur powinien mniej udzielać się na facebooku, mniej fascynować się anonimowymi wielbicielami. Wszyscy powinniśmy się teraz zabrać za ciężką pracę. To nie jest tak, że się nic nie stało. Stało się. Szpilka stracił to przysłowiowe "zero w rekordzie". Zostały obnażone wszystkie jego słabości, aczkolwiek widziałem wiele sparingów, na których Artur boksował lepiej. Nie jest to zatem kwestia braku umiejętności, a problem leży w braku koncentracji. Ani trener Łapin, ani trener Sobieraj, ani sam Artur, nie zapanowali nad jego gorącą głową - ocenił Wasilewski.

Wasilewski do dziś nie jest pewny, czy podjął właściwą decyzję godząc się na starcie swojego podopiecznego z groźnym Amerykaninem.

- Szczerze? Przekonany nie byłem, dlatego asekurancko mówiłem, że według ekspertów amerykańskich oraz firm bukmacherskich to Jennings jest faworytem. Nadal zadaję sobie pytanie i nie potrafię na nie odpowiedzieć - czy dobrze się stało, że przyjęliśmy tą walkę? Odpowiedź poznamy w ciągu kilku, kilkunastu miesięcy. Czas pokaże, czy Artur wyciągnie wnioski z pierwszej przegranej - dodał współwłaściciel grupy KnockOut Promotions.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: mistrznokautu
Data: 30-01-2014 19:49:35 
Miejsce chłopców jest w cruiser
 Autor komentarza: mistrznokautu
Data: 30-01-2014 19:53:00 
Michalczewski go dobrze podsumował, to w końcu git czy chippendales??
 Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 30-01-2014 19:57:22 
Niedługo nakręcą serial Sz jak Szpilka. Ile można czytać o tym wieśniaku
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 30-01-2014 20:00:17 
Nie. To był pojedynek gościa z ustawek przeciwko pięściarzowi.
 Autor komentarza: Szymonides22222
Data: 30-01-2014 20:06:51 
Szpilka to produkt marketingowy balon pekl i Szpilka nagle niec stanie sie mega dory to przecietnisk ktory dotał w jape do zera od janningsa który w zasadzie nie jest nadzywyczaj dobry i zapewne polegnie z kims naprawde dobrym typu pulev stiverne itp a Szpilka owszem moze nad pewnymi rzeczami pracowac i sie poprawic ale nie przeskoczy pewnego poziomu powinnismy onim zapomniec bo ten hłopak nic nie osiagnie jeszcze po walce z janningsem opowiadał ze moze wyjsc do Furego Monsora itp tylko trener mu nie pozwoli mówiac takie rzeczy to odrazy widac ze chłopak nie ejst inteligetny plecac takie bzdury mógł by sie ugryźć w jezyk poprostu intelektualny kaleka i słaby bokser
 Autor komentarza: gerlach
Data: 30-01-2014 20:08:35 
Wasilewski sie tak zna na boksie... On sie do dzisiaj zastanawia i nie wie ;) Szpilka dostal lomot, padl na liny, koniec bajki o biciu Adamka. KP is knocked out!
 Autor komentarza: monocore
Data: 30-01-2014 20:10:34 
Wasyl dobrze wie co mówi, oszukuje opinię publiczną mówiąc ,o ambicjach "chłopca" Szpila ma 24 lata boksuje już trochę i nie pokazał nic , dalej z uporem maniaka wypisują brednie na internecie starając się w jakiś sposób bronić image Artura , pisząc ,że za wcześnie blablabla, przecież to któraś z kolei walka gdzie Artur nie pokazał jakiegoś dobrego, ponad przeciętnego boksu na miarę talentu lub przyszłego mistrza świata , Wasyl jednak stara się dbać o swoją świnkę skarbonkę w którą wpakował kilka gal, czas, która ma rozgłos, nie ważne w jaki sposób zyskany ale jest, od moich znajomych którzy totalnie nie wiedzą co to jest boks, słyszeli nazwisko Szpilka, to jest książkowy przykład wypromowanego medialnie gościa który gada gada i z tego ma rozgłos, książkowym przykładem jest Marcin Najman który poprzez Big Brother stał się zawodowym bokserem wagi ciężkiej.
To patologia . Ludzie nie słyszą np. o Diablo Włodarczyku, gdzieś ktoś coś słyszał, tymczasem gość jest mistrzem i nie z przypadku, Adamek kolejny dobry bokser o którym się tutaj nie mówi, Wasyl robi biznes z sensacji które Szpilka robi , choćby Szpila dostał od byle kogo dalej będzie promowany, bo robi sensacje, w Opolu gala, był wpis raz czy dwa od redakcji bokser org. o walce Szpilki i o nim samym wypisuje się 3-4 reportaże dziennie, dla mnie to jakiś skandal, są inne ciekawsze tematy niż jakiś bumel wygadujący jakieś bohomazy z buzi że będzie mistrzem świata. Dajcie z nim spokój już, droga redakcjo, i z Łapinem i całą bandą , daremne to wszystko , nakręcanie wypisywanie farmazonów, o gościu który nic nie pokazał w boksie, nic. takie są realia,
 Autor komentarza: maniekz
Data: 30-01-2014 20:11:46 
Od początku pisałem że gość nie ma psychiki do bycia wielkim, to mi przypisywali psychofani łatkę hejtera.

Są tacy co pierdo... tutaj masę farmazonów, ale jak przychodzi do trzeźwej oceny wydarzeń, opierania się na faktach i doświadczeniach to cisza albo klapki na oczy.

btw.
ten niby super psycholog, zjeb... już dwóch zawodników.
Wacha i Szpulkę uczył grać w szachy, a nie tego jak zachować się w ringu. Kisiel z mózgu i jeszcze większy bałagan niż przed terapią.

Koncentracja polega na eliminacji wszystkiego dookoła i pozostawienie celu. Jednak tylko w pełni świadomi zawodnicy potrafią wychodzić do ringu nie odcinając się i robić swoje.

Dziwi fakt że każdy widzi wielki talent w Szpulce a nikt nie widzi gościa, który przechodzi okres dojrzewania/buntu i zachowuje się jak gimnazjalista.

Bardzo możliwe że Szpulce psycholog pomógł, ale w jego wewnętrznych problemach, ale nie w wymiarze czysto sportowym(boksie).

Łapin traktuje Patola jak syna i tutaj jest błąd! Nigdy nie będzie posłuchu, bo nie ma dyscypliny.
Od momentu gdy Fiodor powiedział że przestanie trenować gita jak zacznie świrować był jasny sygnał: "z tej mąki, chleba się będzie".


Podajcie mi przykład zawodnika który słucha Łapina podczas walki?

Nawet najlepszy trener świata nic nie zmieni jak zawodnicy go nie szanują.

To samo może stać się z Wilczewskim, bo nie ma autorytetu i jak sobie tego nie wypracuje to jego starania nic nie dadzą.
 Autor komentarza: johny2colty
Data: 30-01-2014 20:12:18 
jola rutowicz pokaże jakiś myczek walnie w cytryne ot tak
 Autor komentarza: mistrznokautu
Data: 30-01-2014 20:13:09 
Szpilka nie ma prawa bytu w wadze ciężkiej i czas tego nie zmieni. Musiałby wejść na dobrą bombe i nabrać troche masy mięśniowej, co by jednocześnie zabiło wszystkie jego atuty. Gdyby sie nie spasł w pace to by nigdy do ciężkiej nie poszedł. Jego mityczny cios nie robi wrażenia, a szczęka jest za słąba na HW, a on jeszcze w karierze nie przyjął ciosu od zawodnika 2m wzrostu i 110kg wagi, który ma inną wymowe niż ciosy Mollo i Jenningsa
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 30-01-2014 20:19:03 
Zejście do cruisera byłoby nawet jakimś rozwiązaniem ale nie dopuszczą do tego bo w junior cięzkiej mniejsza kasa.
 Autor komentarza: monocore
Data: 30-01-2014 20:19:52 
podejrzewam ,że to jakaś socjotechniczna zagrywka ze strony Wasyla i jego sztabu marketingowego sprawdzić czy Szpila dalej budzi sensacje choćby przez pisanie przez userów czegokolwiek, pewnie patrzą czy jest dużo wypowiedzi, nie ważne jakich ale jest, czyli Szpila dalej budzi sensacje dalej będzie promowany jako prospekt bo każdy będzie ciekaw co dalej ze Szpilą,
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 30-01-2014 20:28:15 
mistrznokautu

Akurat jebnąłeś jak łysy grzywką.
Przyjął cios Macline złamał mu szczenę nawet ale git nie padł.
 Autor komentarza: InAGaddaDaVida
Data: 30-01-2014 20:28:33 
Ciekawa wypowiedź na temat Łapina. Czyżby po przegranej Kołodzieja z Hernandezem Wasilewski niczym premier Tusk usunie zderzaki i w końcu znajdzie się winny?
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 30-01-2014 20:31:44 
Szpilka na nizsza wagę sie nie nadaje bo nie ma argumentu.
ciosów najsilniejszych junior ciężkich nie przyjmie bo biją mocniej niż Mollo czy Jankins, fizycznie nie będzie dominował, umiejętnościami też nie. To po co się tam pchać? Widzieliście walkę hook - powietkin???
To po hooj ma iść do cuiser?
 Autor komentarza: monocore
Data: 30-01-2014 20:32:13 
do KapralWiaderny

zejście do Big Brother było by najlepszym rozwiązaniem, on nie ma ciosu, nie ma obrony, nie ma taktyki, ale za to gada za dziesięciu
 Autor komentarza: mistrznokautu
Data: 30-01-2014 20:37:08 
Autor komentarza: kapitanbomba


No ale McCline to już dziadek, poza tym o ile dobrze pamiętam, to Szpilka był oparty o liny jak to przyjął, w środku ringu mógłby polecieć. Obstaje przy swoim, nie ta fizyczność i nie ta na szczęka na HW. Ja nie widze Szpilki z żadnym dużym zawodnikiem w ringu i nie widze go przyjmującego ciosy od takiego zawodnika
 Autor komentarza: monocore
Data: 30-01-2014 20:44:53 
zastanawiam się co oni robią z trenerem na treningach, to od trenera zależy przecież jak pracuje zawodnik, przecież Łapin wie jak wygląda prawidłowa garda w boksie? do tej pory nie nauczył Artura trzymania gardy, podstawowego ułożenia w boksie o czym my tu w ogóle rozmawiamy, Fiodor nie szkoli ich, krzyczy w ring: nie bij się , nie bij się , w innym pojedynku krzyczy: jesteś gotowy ? jesteś gotowy?
tak zachowuje się trener? hahahahah na co Artur miał być gotowy? na lewatywę?
 Autor komentarza: mistrznokautu
Data: 30-01-2014 20:47:21 
Autor komentarza: kapitanbomba

Szpilka na nizsza wagę sie nie nadaje bo nie ma argumentu.
ciosów najsilniejszych junior ciężkich nie przyjmie bo biją mocniej niż Mollo czy Jankins, fizycznie nie będzie dominował, umiejętnościami też nie. To po co się tam pchać? Widzieliście walkę hook - powietkin???
To po hooj ma iść do cuiser?

To co go wyklucza według Ciebie z cruiser to tym bardziej go wyklucza z ciężkiej! Ale siła ciosu i odporność szczęki byłaby według mnie lepsza niż w HW. Z Hernandezem na przykład bym Szpilke widział
 Autor komentarza: magic19
Data: 30-01-2014 20:48:53 
monocore

Jak dla mnie koment miesiąca :D przebiłeś Michalczewskiego :):):)
 Autor komentarza: magic19
Data: 30-01-2014 21:05:17 
monocore

Dalej nie mogę się pozbierać z tego zejścia do Big Brothera:)

Dajcie spokuj On ani do HW ani do Cruiser się nie nadaje, ten dzieciak ma teraz 24 lata a nie wiem czemu:) sprawia wrażenie i zachowuje się jak 16 latek a tą dojrzałość 28 latka osiągnie w wieku 45 lat także powodzenia i cierpliwości w wyczekiwaniu.
 Autor komentarza: monocore
Data: 30-01-2014 21:06:43 
Michalczewski to jest mądrzejszy niż cała banda Wasyla i jego żołnierzy którym nabija rekordy potem wystawia do walki na poziomie liczącego się boksu, nie mówimy już o walkach o mistrzostwo jak Andrzej W. z Povietkinem , po prostu tak jak mnie denerwowało jak Najman mówi , że jest pięściarzem zawodowym ciężkiej tak jak Artur mówił że będzie mistrzem świata, problem nie leży w tym co Artur mówi , tylko w tym , z kogo Wasyl i cała grupa marketingowców robi gwiazdę, podejrzewam, że Krzysztof Zimnoch skasował by Artura , na zimno by go skasował, Artur nie pokazuje nic, od początku walk nie widać znacznych postępów które można by zauważyć, nagle wielki powrót Andrzeja z byłym pogromcom Mike Tysona, jak to wygląda? przecież to śmiech na sali, identycznym przykładem są walki KSW, gdzie robi się cyrk, hardkorowy koksu biega za tancerzem z burdelu, cyrk na kółkach, Okniński robi gale mma, ma sukcesy, jego zawodnicy uderzają do drzwi UFC , nie robi szopki medialnej, robi dobrą robotę, a tutaj mamy awanturnika który robi zamieszanie, wygaduje że będzie mistrzem świata, Wasyl go promuje, koles dostaje omłot taki , że hej, schodzi z ringu a tutaj propozycja walki na odbudowę, dla mnie to sztuczne robienie dobrego zawodnika kto dobrym zawodnikiem po prostu nie jest. a propozycja walki na odbudowę to medialna zagrywka w stronę kibiców którzy nie śledzą na co dzień boksu żeby myśleli , że szpilka miał po prostu pecha , i dla tego przegrał
 Autor komentarza: monocore
Data: 30-01-2014 21:14:43 
ludzie lubią oglądać sensacje,
on jest łysy, ma fajne tatuaże , wychodzi w więziennych strojach, z flagą na twarzy , na jutubie aż roi się pełno filmików na których odgraża się hejterom, wszystkim dookoła, odgraża się , że zrobi dziecko przeciwnikowi,
dla ludzi to szok, bo Golara, Adamek, czy inni inni bokserzy nie robili tego, nie byli medialni, Golara zdobył rozgłos po waleniu w jaja i uciekaniu z ringu, jak pamiętam, Adamek miał mistrza świata w niższej kategorii, mówiły o tym media?
Włodarczyk cały czas się broni, gdzieś tam w mediach coś słychać w krótkiej chwili
a Artur? zwyzywa Zimnocha Krzyśka i co, w panoramie o nim gadka , w tvn, o Polsacie nie wspomnę , tak to wygląda,
Wasyl daje ludziom sensacje nie boks, daje rozrywke,
Łapin? powinien zmienić zawód, przekwalifikować się , pracować gdzieś na stacji benzynowej, żaden z niego trener, zawodnicy którzy uciekali na zachód dla tego uciekali bo im zależało na boksie, bo widzieli pewnie co tutaj się dzieje, nie ma komu trenować, i tyle. Bardziej trzeba obwiniać za to organizatorów, ludzi prowadzących boks w Polsce a nie samych zawodników bo każdy jest jaki jest i nie ma co się do nich czepiać, każdy jest inny,
 Autor komentarza: Boder
Data: 30-01-2014 21:16:45 
Sami tą spirale nakręcacie. Jakby nikt tego nie komentował i nikt by się tym nie interesował to z pewnością nie byłoby tyle tematów o Szpilce. Ale jak w każdym artykule o nim jest minimalnie 100 komentarzy to musicie się z tym liczyć że będą następne. Dla mnie osobiście temat się wyczerpał już 3 godziny po walce. Wszystko to co teraz piszecie już było pisane po kilkadziesiąt razy w innych tematach.
 Autor komentarza: Janusz1970
Data: 30-01-2014 21:17:17 
Szpila to jak najbardziej material mistrza. Sądze , że takiego Glazkowa , Adamka i Chrisore by zlal a mozwe i znokautowal. jennigs jest naprawde niewygodnym przecywnikiem do tego doszla krutka aklimatyzacja
 Autor komentarza: arnold82
Data: 30-01-2014 21:20:23 
Nie widzę go jako mistrza ani w HW ani w cruiser. Miałby problem z Włodarczykiem a Wach wysłałby go na OJOM nie mówiąc już o czołówce HW. Jeśli wróci do cruiser to będzie miał trochę większe szanse na mistrzostwo ale też bez żadnych gwarancji. W HW za to zarobi więcej na walkach ze słabszymi zawodnikami i na dostawaniu łomotu lepszych.

Jeśli ma problemy albo przegrywa z solidnymi rzemieślnikami to jak tu się porywać na prawdziwych artystów ringu?

Fajnie byłoby go zobaczyć kiedyś w KSW. Może za kilka lat ze starym Pudzianem?:)
 Autor komentarza: maksymst
Data: 30-01-2014 21:32:22 
Janusz1970 zastanów się co piszesz jezeli szpilka to materiał na hw to ty jestes materiał po terminie.Ciapek
 Autor komentarza: samcro82
Data: 30-01-2014 21:34:08 
mistrz nokautu
Szpila przyjął od Jameela i mu szczęka pękła.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 30-01-2014 21:38:58 
Czytam komentarze od paru dni i zgadzam sie z wypowiedzią Michalczewskiego.

monocore
Ty też dobrze to ujołeś lecz Gołota to inna liga i inne lepsze czasy boksu,zostawmy dziadka już w spokoju.
Pozdro.
 Autor komentarza: nik
Data: 30-01-2014 21:41:57 
To bylo starcie dresa z piesciarzem.
 Autor komentarza: samcro82
Data: 30-01-2014 21:44:28 
Dla mnie dobrym trenerem byłby Gmitruk,ma chłop pojęcie. Wilczewski nic nie osiągnął w boksie i chyba jako trener też nic nie osiągnie,choć nie chcę go skreślać.Fiodor Łapin nie wygrał ze swoimi podopiecznymi nic konkretnego,oprócz Włodara,który jest naturalnym talentem nie prowadzonym od początku przez Łapina.Może pomyślmy nad kimś z zagranicy.Nie wschodniej,ale zachodniej.Może z wysp?A jeśli nie to na wschód,ale trochę dalej niż Białoruś i Ukraina.
 Autor komentarza: nik
Data: 30-01-2014 21:48:25 
"Autor komentarza: monocore

Data: 30-01-2014 20:32:13


do KapralWiaderny

zejście do Big Brother było by najlepszym rozwiązaniem, on nie ma ciosu, nie ma obrony, nie ma taktyki, ale za to gada za dziesięciu "


I kasa wieksza
 Autor komentarza: nik
Data: 30-01-2014 21:50:48 
"Autor komentarza: samcro82

Może pomyślmy nad kimś z zagranicy.Nie wschodniej,ale zachodniej.Może z wysp?A jeśli nie to na wschód,ale trochę dalej niż Białoruś i Ukraina. "


kogo proponujesz?
 Autor komentarza: adekw
Data: 30-01-2014 21:54:23 
monocore
"podejrzewam, że Krzysztof Zimnoch skasował by Artura , na zimno by go skasował, Artur nie pokazuje nic, od początku walk nie widać znacznych postępów które można by zauważyć"

A Zimnoch co pokazuje?? Wyrównane walki z McCallem i Binkowskim... Nie żartuj kolego, trochę obiektywizmu.
 Autor komentarza: addam23
Data: 30-01-2014 21:56:24 
Trudno Łapina oceniać po sukcesach pięściarzy, bo czy dostał na warsztat dobrego amatora? Choćby mistrza europy? Albo medalistę europy?
Nie. Sama 2-3 liga boksu amatorskiego.
Co by nie mówić - jego bokserzy technicznie (biorąc poprawkę na bycie nikim jako amatorzy) - mają technikę bardzo dobrą.
Kołodziej nie ma jaj, ani szczęki (przynajmniej wszystko na to wskazuje).
Jonak ma chyba problemy emocjonalne. Poza tym - chyba stracił już dawno motywację, przez ciągle słabych rywali.
Wawrzyk nie ma kompletnie papierów na dobrego boksera.

Proksa to już stary koń, bawi się boksem i nie słucha się zaleceń Łapina.

Włodar jest świetnie technicznie przez Łapina wyszkolony, tyle że z psychiką ma problemy wielkie.

U szpilki postępy techniczne widać (szczególnie gdy łaskawie postanowi je stosować - np praca nóg). A skoro Łapin całą walkę mu krzyczy, żeby podniósł łapy, trzymał się z daleka lin i bił bardziej aktywnie, a ten go nie słucha... No to chyba ze Szpilką coś jest nie halo? Może głuchy?
Przecież z Johnsonem Łapin przerwał ponoć jeden ze sparingów, bo się wkurzył, że Szpilka nie zadawał ciosów...

Gmitruk to na pewno dobry fachowiec, ale jedyny sukces osiągnął z medalistą mistrzostw europy - Adamkiem.
Z Masternakiem, Dąbrowskim, Sękiem coś już średnio to wygląda.
 Autor komentarza: magic19
Data: 30-01-2014 22:02:00 
Bo niestety ale Michalczewski jako jedyny wali wprost może czasami zbyt dosadnie ale widocznie ma na całą ochronną otoczkę Arturka wywalone jest spełniony jako człowiek i nie zakłamuje rzeczywistości jak Borki, Kostyry, Pindery, Sosnowski i reszta w duchu myślą co innego a mówią to co im wypada bo się boją, że w środowisku ktoś im może zaszkodzić.Niestety jako były pięściarz ma jak największe do tego prawo, niektórzy mogą mu zarzucić, że nie krytykuje Mastera ale widocznie widzi w nim jakąś perspektywę rozwoju w przeciwienistwie do Szpili, zresztą jest tylko doradcą Mastera a nie trenerem i załatwił dobrego sponsora nic poza tym.Powinno być więcej takich ludzi nazywających rzeczy po imieniu w Polskim sporcie, żeby otworzyć laikom oczy.
 Autor komentarza: samcro82
Data: 30-01-2014 22:08:00 
nik
Nie wiem,nie znam trenerów brytyjskich,ale Frocha czy innych czołowych zawodników ktoś przecież szkoli.Mają tam pojęcie o boksie. GGG też ma dobrego trenera,a jest z Kazachstanu.
 Autor komentarza: wszawypomiot
Data: 30-01-2014 22:11:39 
Szpilka przegrał i tyle. Walczyło dwóch niepokonanych bokserów. Jeden przegrał. Takich walk powinno być więcej a nie takie "a może to za wcześnie a może trzeba było poczekać". Teraz przynajmniej wie jaki prezentuje poziom i co trzeba poprawić.
 Autor komentarza: samcro82
Data: 30-01-2014 22:11:57 
Zresztą co prawda to prawda.Nie ma co obarczać odpowiedzialnością osób trzecich.Jak nie ma materiału to się z gówna bata nie ukręci.
 Autor komentarza: boruwbc
Data: 30-01-2014 22:13:40 
z innej beczki, na którym programie pokaża Huzarie z Kubą, to chyba dziś??
od razu, dzięki za info ;)
 Autor komentarza: boksradom
Data: 30-01-2014 22:18:55 
boruwbc

2.30 TVP Sport powtórka o 9.00
 Autor komentarza: magic19
Data: 30-01-2014 22:20:25 
boksradom
a to nie jutro?
 Autor komentarza: nik
Data: 30-01-2014 22:22:43 
"

Autor komentarza: samcro82

Data: 30-01-2014 22:08:00


nik
Nie wiem,nie znam trenerów brytyjskich,ale Frocha czy innych czołowych zawodników ktoś przecież szkoli.Mają tam pojęcie o boksie. GGG też ma dobrego trenera,a jest z Kazachstanu. "


Tylko ze to sa klasowi piesciarze, Szpilka nim nie jest ale I tak ma lepszego niz zasluguje.
 Autor komentarza: boksradom
Data: 30-01-2014 22:26:33 
magic19

dokładnie tak w nocy z piątku na sobotę, powtórka w sobotę o 9.00
 Autor komentarza: CiemyKlucz
Data: 30-01-2014 22:27:16 
nie pie**ol pan, zarobiliście kupe siana razem ze szpilką więc po co to pierdole**ie że bardziej dla chwały walczycie niż dla kasy. gdybyście dla chwały bardziej boksowali niz dla kasy to dawno juz z zimnochem by walka byłą chujaszki niedomyte
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 30-01-2014 22:38:23 
samkro82
dobry trener sie ceni ,a oprocz tego musi miec dobry material do obrobki .obecnie w Polsce nie widze nikogo ,kto by sie nadawal .
Amatorski boks tragedia zadnych powaznych sukcesow od lat ,takze mlodziez musi byc zle prowadzona ,bo nie wierze ze zadnych talentow nie ma
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 30-01-2014 23:41:39 
Arturowi ten zimny kubel wody moze tylko pomoc. To ambitny czlowiek i wierze, ze wyciagnie z tej lekcji wnioski i wroci duzo silniejszy i madrzejszy. Jest mlody i ma jeszcze czas, powinien spokojnie trenowac i tylko na tym koncentrowac uwage oraz oddac sie temu w stu procentach. To prawda, ze ta walka pokazala na jakim poziomie jest Szpilka,ze ten poziom jest przecietny, ale mimo wszystko trzeba dac mu szanse i mu zaufac, bo dobrze ukierunkowany charakter, ktory posiada jest dobrym prognostykiem na przyszlosc. Nie skreslam czlowieka, bo to co widac na zewnatrz nijak moze sie rownac do tego co ma w sercu.
 Autor komentarza: Wojtek
Data: 30-01-2014 23:47:01 
Tyson mając zaledwie 19,20 lat zamiatałby ring takim Jenningsem. Czy żeby stać się mężczyzną Git musi skończyć 40 lat ? Po prostu jest mega słaby na wagę ciężką i tylko obijanie emerytów mu pozostało. Nie myśli w ringu nie ma koncepcji na zmiany, kiedy walka nie układa się po jego myśli. Wdaje się jak junior w bijatykę-albo ja albo ty. Kariera amatorska jak widać w jego przypadku nic nie znaczy, skoro przegrywa z kolesiem, który takowej nie miał i swoje umiejętności zdobywał na ringach zawodowych. Niech trenuje z Łapinem, ale będzie ciężko żeby wbił się na poziom chociażby walki o tytuł europejski.
 Autor komentarza: meh
Data: 30-01-2014 23:47:14 
zeitgeist

"Amatorski boks tragedia zadnych powaznych sukcesow od lat ,takze mlodziez musi byc zle prowadzona ,bo nie wierze ze zadnych talentow nie ma"



Dokładnie. Możne nawet nie chodzić o to, że są źli trenerzy,ale na pewno jest złe podejscie i zły system. Boks amatorski jest bardzo słabo rozreklamowany. Żeby trenować piłkę nożną w jakimkolwiek klubie nie trzeba się nikogo pytać o drogę, bo każdy wie gdzie iść i niech mi nikt ni emówi, że tu chodzi o to, że boisko widać z daleka...


Nie tylko chodzi o reklamę, ale i o pomysły. Prostym przykładem dla mnie jest funkcjonowanie i rozwój MMA w Polsce. Właściciele KSW po osiągnięciu pierwszych większych sukcesów w reklamie swojego interesu (przy użyciu oczywiście "freak show" z udziałem osób medialnych) zaczeli rozglądać się nad podejściem sportowym. Wtedy zaczeli organizować gale amatorskie KSW skąd zaczęto pobierać talenty. To może rokować na przyszłość. Nie mówię, że takie samo poczynanie idealnie wpłynęłoby na rozwój pięściarstwa w naszym kraju, ale np. Pan Wasilewski będący w posiadaniu najsilniejszej grupy promocyjnej w Polsce mógłby się zastanowić nad organizacją zawodów amatorskich dla pozyskania młodych talentów, którzy będą zasilali grupę w przyszłości. Tak sam działacze PZB dla mnie śpią. Może brak funduszy, ale w takim razie to my kibice musimy w tym celu zadziałać. Bo Za chwile nie będziemy mieli komu kibicować.
 Autor komentarza: meh
Data: 30-01-2014 23:53:57 
Swoją drogą, ogląda ktoś dziś gale "na żywca"?


DO REDAKCJI


Czemu nie ma "Waszym zdaniem"?
 Autor komentarza: championn
Data: 31-01-2014 00:02:13 
Zalosne!!! Przeciez gdyby szpilkens pracowal na 100% to zrzucilby to sadlo i powrocil do cruiser.
 Autor komentarza: Imperator
Data: 31-01-2014 00:03:37 
Wasyl to jednak jest dobry, ale w słodkim pierdzeniu. Wylewa żale gdzie się da bo jego pupilek, największa machina zarabiająca kasiorkę doznała pierwszej porażki.
Ile można słuchać tego. jak nie Pineska to Łapin, jak nie Tygrys to Wasyl. I tak w kółko. Chłopczyk chciał pokazać pazurki a wyszła śmiechawa.

Pineska to powinien walczyć ze spinaczami i gumkami recepturkami a nie z mężczyznami.
 Autor komentarza: championn
Data: 31-01-2014 00:04:54 
niech potem pocznie budowac prawdziwie wartosciowa mase miesniowa.
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 31-01-2014 00:06:54 
W tym wieku kondycja na 5 rund gdzie ciosów nie było dużo wyprowadzonych żeby aż tak sie zmęczyć że rąk nie można było unieśc do gardy . Żal widać więcej gadania od roboty
 Autor komentarza: nik
Data: 31-01-2014 00:21:15 
championny I inne-same miesniaki


macie takiego Arcina Szpilmana na jakiego zasluzyliscie
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 31-01-2014 01:16:24 
ja chyba bede ogladal ortiza chociaz nie wiem jak wstane do roboty :)
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 31-01-2014 02:28:38 
@Legia
Witaj!
Oglądaj, oglądaj, warto będzie popatrzeć! :)
Patrzyłeś już może za jakimś streamem?
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 31-01-2014 02:30:24 
www.livetv.sx/pl

tam ma cos byc bo walka jest "w planie"
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 31-01-2014 02:33:02 
Dzięki. Jak nie będzie to i coś innego się znajdzie. Walka ma być też w FightClubie, jakby znalazł polski stream to byłoby elegancko :)
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 31-01-2014 02:57:56 
Legia
No jest Fox Sport :) Zaraz powinno się zacząć :)
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 31-01-2014 02:58:09 
Niech bedzie pochwalony oglada kto?
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 31-01-2014 02:59:47 
Witaj Ojcze,
Myślałem, że Cie zabraknie :D
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 31-01-2014 03:01:46 
Ojciec
Jakiegoś streama z Polskim komentarzem może znalazłeś. Na FightClubie ma niby być walka...
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 31-01-2014 03:02:40 
Jest już transmisja na streamie który zarzucił Legia!
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 31-01-2014 03:03:01 
polskiego nie wie ojciec bo dopiero wlaczyl kompa ale livelocker jest link ale nie wie ojciec czy polski
 Autor komentarza: tomek9876
Data: 31-01-2014 03:07:29 
O której walka ?
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 31-01-2014 03:10:39 
O tej co zawsze +/- 5
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 31-01-2014 03:18:40 
Garry Russel Jr w ringu
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 31-01-2014 03:22:00 
Ale by ojciec teraz wyspowiadal taka czarnule ahhhhhhh :(
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 31-01-2014 03:22:38 
a ja ogladam po hiszpansku - jest prosty wiec troche da sie zrozumiec a komentatorzy sa jak szpakowski kiedys w pilce :D
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 31-01-2014 03:24:04 
Po angielsku dobry stream jest na livelocker
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 31-01-2014 03:24:33 
http://cdnx.livetv.sx/webplayer.php?t=ifr&c=167852&lang=de&eid=213146&lid=167852&ci=13&si=6

tutaj nie wiem co zrobili ale ciosy slychac jak na starych filmach batmana "boom, peng, bach!" :DDDD

p.s. fajna walka
 Autor komentarza: tomek9876
Data: 31-01-2014 03:24:36 
Ja też mam po hiszpańsku ale za chuja nic nie mogę zrozumieć ;)
Prędzej po rusku czy czesku to tak.
Victor Ortiz powinien to wygrać na punkty,ale będzie miał bardzo ciężko po takiej przeciw i z takim rywalem jak Collazo.
 Autor komentarza: tomek9876
Data: 31-01-2014 03:26:27 
Młody Russell za moment znokautuje tego meksyka
 Autor komentarza: tomek9876
Data: 31-01-2014 03:32:03 
Słabo się zapowiada bokserski luty,właściwie tylko ten weekend czyli gala w Opolu no i Golovkin w Monako.
Później tylko Chisora i Fury.
Na początku lutego jeszcze ci od Kołodzieja i to wszystko.
Szkoda,że PBN nie doszedł do skutku.
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 31-01-2014 03:33:58 
tomek9876
Wg baka Collazo to zwykły ogór na powrót...
 Autor komentarza: tomek9876
Data: 31-01-2014 03:35:51 
po walce
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 31-01-2014 03:37:07 
Efektownie to skończył Russel Jr!
 Autor komentarza: tomek9876
Data: 31-01-2014 03:37:35 
Nie sądze, Collazo może wyciągnąć tutaj zwycięstwo.
To będzie dobra walka.Ortiz coś kiedyś wspominał o rewanżu z Mayweatherem,to raczej nie realne,ale kilka dobrych walk może jeszcze dać,np z Matthysse
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 31-01-2014 03:38:08 
collazzo to najlepszy polsredni w histori



kto oprocz niego moze pochwalic sie pokonaniem jednego z najlepszych pilkarzy wszechczasow?
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 31-01-2014 03:40:55 
Matthysse nie pójdzie w górę, a co do Collazo rywal bardzo solidny jak na powrót po ciężkiej kontuzji i 19-miesięcznej przerwie. Liczę na Victora, a i on sam doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że jeżeli chce dostać jeszcze jakieś wielkie kasowe walki to po prostu nie może sobie pozwolić na wpadkę dzisiejszej nocy!
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 31-01-2014 03:43:55 
Co do rewanżu z Mayweatherem to może się on naprawdę dobrze sprzedać jako "niedokończony biznes". Patrząc na to, że jeszcze Money nie dogadał się z Khanem (nie sugeruje, że rewanż już w maju), ale na wrzesień duża szansa by była. No chyba, że Danny Garcia pójdzie w górę, to wtedy on dostanie szansę od Mayweathera, ale team Garcia nie spieszy się i mają w sumie rację, czas gra na ich korzyść. Danny wciąż zbiera doświadczenie, a Mayweather z każdym miesiącem jest starszy :)
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 31-01-2014 03:45:17 
Teraz Gomez-Arnetet. To jest chyba już ostatnia walka przed Main Event :)
 Autor komentarza: tomek9876
Data: 31-01-2014 03:47:03 
Gomez wygra do 4 rundy i mamy main event
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 31-01-2014 03:50:01 
Ortiz-Collazo na 12 rund, a w stawce WBA Intercontinental!
 Autor komentarza: tomek9876
Data: 31-01-2014 03:51:09 
na Ortiza jest kurs 1,60,na Collazo 2,5.Ciekawie
Swoją drogą Łomaczenko-Salido,kurs na Wasyla to tylko 1,2 na Salido 5,4
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 31-01-2014 03:53:30 
Nie rozumiem skąd aż taka duża pewność co do Wasyla. 1,20 kurs toż to pewniak. Łomaczenko również jest moim faworytem, ale na pewno nie aż tak wyraźnym jak wskazują na to kursy! Na Ortiza dobry kurs!
 Autor komentarza: tomek9876
Data: 31-01-2014 03:56:15 
ale nic nie przebije i tak kursu 1,22 na Majewskiego,do tej pory żałuję,że nie dali możliwości obstawienia przed czasem
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 31-01-2014 04:20:11 
Jak to Arnett przetrwał chyba sam nie wie :)
 Autor komentarza: tomek9876
Data: 31-01-2014 04:22:32 
Garcia-Gamboa bardzo możliwe w maju,czyżby kolejny kubańczyk miał zaskoczyć świat ? Szklana szczęka może jedynie stanąć na przeszkodzie.
 Autor komentarza: tomek9876
Data: 31-01-2014 04:25:00 
jestem ciekawy kursów na tę walkę,pewnie znowu będą wzięte z dupy coś jak 1,3 na Garcia,3,4 na Gamboę.Szanse bardzo wyrównane moim zdaniem.
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 31-01-2014 04:29:33 
Ja bym szklanej szczęki się nie doszukiwał u Gamboy. Jego mega ofensywny styl sprawia, że często nadziewa się na kontry i stąd te liczne deski.

Garcia również jest do trafienia, pokazał to Martinez, a także Burgos, który na początku walki mało co nie posadził na dupie faworyta. Gamboa z kolei to już chyba nie ten sam kozak co jeszcze 4-5 lat temu. Mało walczy, no i też starszy, a, że bazuje na szybkości, to i ta z wiekiem pierwsza odchodzi... Ciężka walka.
 Autor komentarza: tomek9876
Data: 31-01-2014 04:33:25 
Szpilka też się nadziewa na kontry,a ma szklaną szczękę.
Gamboa dosyć często zalicza deski,ale Garcii też się zdarza powąchać matę.Dobra walka się szykuję.Chciałbym aby Gamboa wygrał,prawdopodobna wygrana to na punkty.
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 31-01-2014 04:36:50 
Zasłużona wygrana Gomeza. Arnett się tak cieszył po walce jakby był pewny, że Al Haymon mu pomoże. Na szczęście obyło się bez wałka :)
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 31-01-2014 04:39:17 
We mnie ta walka jakiś specjalnych emocji nie budzi. To już walka dwóch weteranów Ponce De Leon-Juanma bardziej mnie jara. Ciekaw jestem ile zostało z Lopeza. Lubię gościa i mam nadzieję, że jeszcze się odbuduje. Trenował ostatnimi czasy z Pedro Diazem. Przynajmniej taki nowinki się pojawiały na zagranicznych serwisach o boksie.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 31-01-2014 04:39:36 
no w koncu main event
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 31-01-2014 04:39:38 
A teraz już Main Event :)
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 31-01-2014 04:40:40 
WARTIZ! :)
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 31-01-2014 04:52:48 
beda bokserskie szachy
 Autor komentarza: tomek9876
Data: 31-01-2014 04:54:04 
Oby Ortiz nie doznał żadnej kontuzji po takiej przerwie,np zerwania bicka czy coś
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 31-01-2014 05:01:31 
o kurde
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 31-01-2014 05:02:09 
czyli po ortizie

swietna runda collazzo ale obrona ortiza jak u szpilki
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 31-01-2014 05:03:43 
dobranoc
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 31-01-2014 05:05:22 
Ale mu zaje....:) gitowi sie marzyla taka wygrana :)
 Autor komentarza: tomek9876
Data: 31-01-2014 05:06:31 
Collazo należała się ta wygrana,teraz posypią się dla niego oferty,może nawet Marquez ?
Dobranoc
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 31-01-2014 05:07:17 
No to już po karierze u Ortiza. Szkoda. Myślałem, że wyciągnął wnioski z wcześniejszych porażek...
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 31-01-2014 05:10:17 
Pewnie wyciagnol tylko mu przeciwnik dobrze przyje...:)
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 31-01-2014 06:02:29 
Zgadzam sie z p. Wasilewskim..dokladnie tak..dodam tylko ze ambitny chlopak ma wiecej talentu od Jenningsa ale wlasnie brakuje tej koncentracji..spokojnosci, opanowania w ringu, chlodnej kalkulacji..no i kondycji..jak pisalem wczesniej to w zadnym wypadku Szpilki nie nalezy skreslac..
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 31-01-2014 06:18:18 
monocore
Zgadzam sie z tym co napisales o Lapinie..te jego porady wujka dobrej rady w narozniku byly o kant tylka..
 Autor komentarza: Miro
Data: 31-01-2014 16:11:12 
Panie Wasilewski przestańcie osłaniać parasolem ochronnym Artura. On jest ambitny, chce dużych wyzwań a jeśli na tej walce, mimo, iż przegranej zarobiliście to w czym problem ? Wcześniej czy później i tak nie byłoby zera w rekordzie Artura. Kiedyś musiał doznać porażki ? Ale czy ona tak Was boli, jeśli kasę wszyscy zarobili ? Po co ta zasłona dymna jak i tak wszyscy się cieszycie, bo papiery wyprostowane, kasa zarobiona a Artura chce pokazywać HBO.Jak nie okaże się materiałem na mistrza świata a i tak będziecie na nim zarabiać, bo ma osobowość , która się jednym podoba, innym nie to w czym problem ? Że dostał oklep ? Ano dostał, najwięksi też dostawali.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.