WASILEWSKI: SŁABO TO WIDZĘ

- Nie wiemy o co chodzi. Według dokumentacji, którą złożyliśmy, powinno być wszystko w porządku. Nic się nie zmieniło od sierpnia do dzisiaj. Walka jest mocno zagrożona - nie ukrywa w rozmowie z TVN24 Andrzej Wasilewski, promotor Artura Szpilki (16-0, 12 KO), który w nocy został zawrócony z lotniska w Chicago i odesłany do Europy.

- My już wcześniej udamy się do ambasady amerykańskiej wyjaśnić zamieszanie. Nie wiemy o co chodzi. Co teraz? Słabo to widzę - dodał Wasilewski.

ARTUR SZPILKA: SERWIS SPECJALNY >>>

Przypomnijmy, że Artur ma wyznaczony na 25 stycznia termin potyczki z Bryantem Jenningsem (17-0, 9 KO) podczas gali w Nowym Jorku, transmitowanej przez potężną stację HBO. Jeśli polski obóz nie upora się z problemami w ciągu dwóch dób, do walki z Amerykaninem nie dojdzie.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: bartek0666
Data: 13-01-2014 14:00:39 
nie wierzylem w te komentarze, ze do walki nie dojdzie. mam wrazenie ze to cale zamieszanie jest ustawione
 Autor komentarza: CroCop90
Data: 13-01-2014 14:01:09 
No to Szpilka jest już spalony na HBO
 Autor komentarza: basu00
Data: 13-01-2014 14:01:56 
boże...musi do tej walki dojść,bez jaj...kurwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....niesamowite,jaja normalnie,jaja...
 Autor komentarza: un4given
Data: 13-01-2014 14:03:00 
Andrzej który to już raz kiedy nie wiesz o co chodzi ?
 Autor komentarza: awel
Data: 13-01-2014 14:03:32 
wasyl ja tez slabo widze i wiekszosc uzytkownikow slabo to widzialo od poczatku ale wtedy ich wysmiewano, coz dzisiaj juz inaczej to wyglada hahaha ale pelen szacun dla wasyla za wszystkie te "chłity marketingowe" naprawde level expert w robieniu w ch... kibicow:-)
 Autor komentarza: CroCop90
Data: 13-01-2014 14:05:20 
Wasyl zawsze kojarzył się z amatorstwem i krętactwem . Czy kogoś dziwi ta sytuacja?
 Autor komentarza: Ania
Data: 13-01-2014 14:07:01 
Zawsze można znaleźć "zastępstwo" wyciągając z kapelusza jakiegoś Słowaka z bilansem 4-36-1
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 13-01-2014 14:07:30 
Jak do walki nie dojdzie to już wiadomo że to ustawione było !!
 Autor komentarza: marcinekk19
Data: 13-01-2014 14:09:09 
Niestety też słabo to widzę...
 Autor komentarza: michal850814
Data: 13-01-2014 14:10:27 
daleki zawsze byłem do snucia teorii spiskowych ale niestety w tym przypadku jestem prawie w 100% pewny, że wszystko zostało zaplanowane. Pytanie tylko brzmi, przez kogo? Komu najbardziej zależało żeby ta walka się nie odbyła? Myśląc logicznie obóz amerykański nie ma aż tak daleko sięgających macek żeby mieć swoich ludzi przy odprawie celnej. A może się mylę? Trop prowadzi do stajni Artura Szpilki. Jeżeli Pan Wasilewski celowo zaniedbał te dokumenty to należy mu się soczysty kop w dupę od Artura. Promotor hamuje karierę zawodnika. Artur uciekaj jak najdalej od Wasyla i wyjeżdżaj do Pana Kołodzieja. Gość nie trzyma pod kloszem swoich zawodników, działa sprawnie i skutecznie. Przykład to Wach gdzie w niecałe dwa lata dostał szanse walki o mistrzostwo.

Czekałem jak idiota na tą walkę, odliczałem dni, a tutaj wszystkich nas wydymał prawdopodobnie polski Don King.
 Autor komentarza: skechers
Data: 13-01-2014 14:12:59 
chętnie zobaczyłbym walkę Artura ze Stefanem Cirokiem lub Peterem Simko w PPV.
 Autor komentarza: marcinekk19
Data: 13-01-2014 14:13:52 
Panowie trzeba dzwonić do naszego amerykańskiego przyjaciela copa on na pewno załatwi sprawę ;)
 Autor komentarza: rumburak
Data: 13-01-2014 14:15:37 
Chuj bombki strzelił, choinki nie będzie...
Biedny Ajtuj! trochę mi go nawet żal:)
 Autor komentarza: lizbona
Data: 13-01-2014 14:15:37 
Wasilewski nie chciał, żeby doszło do tej walki i nie dojdzie.

Podejrzewałem, że coś się stanie. Dla mnie to nie przypadek...
 Autor komentarza: KnockKnock
Data: 13-01-2014 14:20:09 




"nie wiemy o co chodzi", "slabo to widze".....wypowiedz prawnika i promotora odpowiedzialnego za organizacje wyjazdu.....powinni mu kurwa zabrac licencje dozywotnio, co za baran.....



 Autor komentarza: bratmateo
Data: 13-01-2014 14:22:14 
no niestety pachnie to ustawką ale od strony Wasilewskiego, bo trudno mi jest uwierzyć , że gość , który jakby nie patrzeć ma duże doświadczenie w promotorce przeoczył tak ważną sprawę. Mnie osobiście ciężko jest sobie to wyobrazić . Trochę szkoda Artura bo nawet jeśli do walki dojdzie to prawdopodobnie bardzo spadły jego morale od strony mentalnej
 Autor komentarza: ArktycznaMalpa
Data: 13-01-2014 14:23:01 
o co tu chodzi?!
 Autor komentarza: arpxp
Data: 13-01-2014 14:24:04 
Wasyl ogólnie chyba słabo widzi, skoro takie niedopatrzenia miały miejsca. Wkurwiony jestem niesamowicie.
 Autor komentarza: dzikirysio997
Data: 13-01-2014 14:24:47 
Nie chce mi się wierzyć, że promotor Atura mógłby to zrobić z premedytacją... Wystawiłby cały swój zespół (U konkurencji jest rozmowa z trenerem Łapinem - widać, że jest zdruzgotany), zespół rywala i wielką telewizję do wiatru?
Trzeba poczekać na rozwój wydarzeń, chociaż sytuacja wydaje się być ciężka.
 Autor komentarza: milek762
Data: 13-01-2014 14:25:49 
hmmm to niezły bubel. Wasilewski bał sie tej walki Szpilki z Jennigsem jak 'diabeł ognia". wiec może specjanie nie wypełnił i nie dopilnował dokumentów żeby do walki nie doszło.
 Autor komentarza: Corduroy
Data: 13-01-2014 14:27:05 
Wyszlo szydlo z worka nagle okazuje sie ze do walki nie dojdzie hahaahaha PANIE Wasilewski moze , ze tak powiem inni sa w plachcie bujani np garczarczyk ktory lamentuje na fb od rana ale jasne bylo ze nie dopuscicie do tej walki balon szpileczki bardzo szybko by pekl
 Autor komentarza: Overfull
Data: 13-01-2014 14:28:16 
No to kupa ... Żałosne, poniżej poziomu. Jeśli jeszcze to jest taki zabieg żeby do walki nie doszło ... żałosne ... naprawdę ...
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 13-01-2014 14:30:46 
Wy wierzycie, że Wasilewski, prawnik z 20 letnim doświadczeniem nic o tym nie wiedział? To mi wygląda na podobną zagrywkę jak Krzysia z tabletkami. Może Szpilka słabo wyglądał na sparingach, albo od początku tej walki miało nie być. Tak czy siak na miejscu Artura ostro bym się w....
 Autor komentarza: lucass77
Data: 13-01-2014 14:31:40 
Nie no jasne, ściągali Oquendo i Johnsona, płacili im za kilka tyg pobytu, rezerwacje w hotelach porobione, bilety lotnicze, walka za 100k $ w MSG i wszystko ukartowane... nektórzy serio powinni się iść PRZEBADAĆ u specjalisty.
 Autor komentarza: maniekz
Data: 13-01-2014 14:32:25 
Wasilewski przejął Babilon Promotion i nie ma mocnych.
Monopol wszędzie sieje spustoszenie, a Polsat nie ma alternatywy po za KSW, które odczuwa na plecach gale UFC.

Z pasją, bezinteresownie i wolnej chwili to pracuje ale Mariusz Kołodziej.

Szpulka polata samolotem i będzie tak wyrąbany że nie będzie miał siły walczyć o swoje.


I po co było się śmiać z Wacha?
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 13-01-2014 14:32:30 
Cicho Wawrzyk powraca.
Spokojnie spokojnie walka jeszcze nie jest odwołana.
 Autor komentarza: un4given
Data: 13-01-2014 14:32:59 
lucass77

Niestety ale takich oszołomów tutaj nie brakuje. Jeszcze Szymonides sie pojawi i będzie komplet.
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 13-01-2014 14:33:47 
Żaden zabieg. Standard, traktują polaczków jak karaluchów, wielcy kurwa sojusznicy.
Sam jak leciałem do stanów, to stres był, czy na bramkach się przejdzie, bo chuj wie na kogo trafisz. Powie Ci jakiś czarnuch, że mu coś nie pasuje i po 11 godzinach w samolocie, odwracasz się na pięcie i odlatujesz kolejnym z powrotem, jak jakiś śmieć.
Tak jesteśmy traktowani w na świecie i nie ważne czy przeciętny kowalki, czy bokser, który ma walczyć na HBO.

Nie lubię Artura, ale współczuję, bo jest to chujowe doświadczenie, którego sam bym nie chciał przeżyć.

Jebać USA !!!
Przebrała się miarka, głosuję na Jarka !! ;)
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 13-01-2014 14:34:15 
michal850814
Masz rację Kołodziej osiągnął cuda załatwiając walkę Wachowi z Kliczko.
Wasyl załatwił Wawrzowi z Powietkinem jak być nie zauważył. lol
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 13-01-2014 14:37:20 
To było do przewidzenia. Było kilku trzeźwo myślących i mówiących ze Arurek jest za cienki na Jenningsa i Wasyl nie dopuści do wielkich beckow, a przez to mit "polskiego pierdolniecia" zostanie zmiażdżony. Ja się chciałem zakładać ze do walki nie dojdzie ale niestety nie było chętnych. No nic szara rzeczywistość powróciła do Szpuleczi i spółki
 Autor komentarza: marKO
Data: 13-01-2014 14:41:53 
Trzeba było sobie żarty robić z gender?
 Autor komentarza: MarshallMathers
Data: 13-01-2014 14:42:21 
Jak tu się nie wkurwić?!
 Autor komentarza: dzikirysio997
Data: 13-01-2014 14:42:34 
@lucass77: Dobrze powiedziane, też nie chce mi się w to wierzyć.
Kupa forsy już poszła na walkę, wszystko pod nią podporządkowane; inni zawodnicy z grupy odsunięci na dalszy plan. Do tego telewizja HBO po takiej akcji mogłaby się "wypiąć" na grupę Wasyla. A walka z Jenningsem dla Artura w tym wieku to duży krok w przód niemal niezależnie od wyniku...

I mieli by robić takie przedstawienie w ostatniej chwili? Chyba musieliby odejść od zmysłów, by wpaść na taki pomysł...
 Autor komentarza: pepelko2
Data: 13-01-2014 14:43:59 
Jak zwykle wielki brat znowu Nas w dupie ma,panie premierze niech pan zadzwoni do swojego czarnego brata może potrzebuje naszych żołnierzy do misji pokojowych jako mięso armatnie bo do tego jesteśmy wielkiemu bratu potrzebni,bo poza tym to Nas olewają.
 Autor komentarza: arpxp
Data: 13-01-2014 14:44:43 
milek762
"hmmm to niezły bubel. Wasilewski bał sie tej walki Szpilki z Jennigsem jak 'diabeł ognia"."


Albo jak ryba wody
 Autor komentarza: piotr
Data: 13-01-2014 14:47:43 
@milek762

http://www.youtube.com/watch?v=adO1MFr4-7A
 Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 13-01-2014 14:49:33 
Mógł Szpila powiedzieć,że jest żydem to by Go wpuścili:)
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 13-01-2014 14:51:39 
Bardzo możliwe że YALE po prostu zaniedbał sprawę z tymi dokumentami z "pierdla". Prawdopodobnie są one wystawiane czasowo (na rok czasu?) i straciły ważność z końcem ubiegłego roku. Gary Shaw, promotor rywala Bryanta Jenningsa również wziął się za tą sprawę, zobaczymy co poradzą w tym urzędzie emigracyjnym.
 Autor komentarza: glaude
Data: 13-01-2014 14:52:03 
@lucass77

Johnson to wrak, a co do Fresa to mam swoją teorię spiskową.
Facet już raczej nie dokopie się już do dużych walk, a i mniejsze teą mogą nie być już z jego udziałem. Według mnie może zarabiać jeszcze jako sparingpartner i liczyć na Europę, ze mu wpadnie jakaś walka z młodym gniewnym- tak jak Tygrys, który o dziwo rozniósł w "dwumeczu" nadzieję UK w pył.

Dlatego wcale bym sie nie zdziwił, że UKP bardzo chciał, ale nie z ich winy nie doszło do walki z Bryantem. Więc, żeby pokazać, ze zależy im na kibicach zrobią za miesiąc, czy dwa walkę z Oquendo. Teraz są pewni, ze Fres nic już sobą nie reprezentuje (czytaj: kompletny brak szybkości) i Artur jest poza jego zasięgiem.
Rywal z nazwiskiem, duuużo wolniejszy- a jakby było coś nie tak, to przecież można zawsze liczyć na dobrodusznego sędziego!

Do tego weźmie walkę za niewygórowaną stawkę, a że UKP z Polsatem zrobią PPV- dochód będzie spory.
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 13-01-2014 14:52:48 
Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 13-01-2014 14:49:33
Mógł Szpila powiedzieć,że jest żydem to by Go wpuścili:)


Z przymrużeniem oka, ale taka prawda.

Artur napisał powiedział, że już na niego czekali.
Więc albo wyskoczyło im w systemie, że w samolocie jest osoba, która ma haka w papierach, albo ktoś dał cynę, żeby go zgarnąć na bramkach.
Dziwne tylko, że od razu zapytali się, czy to On ma walczyć na HBO.
To by wskazywało, że faktycznie ktoś podpowiedział, ale z drugiej strony, amerykańskie służby mają dobry wgląd kto i kiedy do nich leci.
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 13-01-2014 14:53:11 
@milek762
Dlaczego twierdzisz, że Wasilewski nie bał się tej walki? Ja myślę, że jednak się obawiał,chociaż nie tak bardzo jak Ty słownika :-)
 Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 13-01-2014 14:56:24 
offtop


Czy tylko mi się wydaje,że Wawrzyk w wywiadzie na rp jest dziwnie pobudzony?
 Autor komentarza: polrex
Data: 13-01-2014 14:56:43 
ktos podkablowal, amerykanie maja dostatek swoich gangsta ,
nie potrzeba im jeszcze tego typka,

w Chicago minus 20 stopni, Szpilka jeszcze zachoruje
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 13-01-2014 14:56:48 
Autor komentarza: glaude
Data: 13-01-2014 14:52:03
Johnson to wrak


BZDURA !!!!!!!



Autor komentarza: glaude
Data: 13-01-2014 14:52:03
a co do Fresa to mam swoją teorię spiskową.Facet już raczej nie dokopie się już do dużych walk, a i mniejsze teą mogą nie być już z jego udziałem.



KOLEJNA BZDURA !!! Fres Quendo w maju będzie walczył o pas regular WBA (tak dokladnie ten sam który niedawno nosił Powietkin) z Deontayem Wilderem. Jak wiadomo ten pas to w zasadzie przepustka do walki o mistrzowski pas WBA.
 Autor komentarza: Vroo
Data: 13-01-2014 14:58:56 
A w dyktaturę jaszczurów w przebraniach ludzi też wierzycie?

Zgadzam się z Kapralem, że Wasyl mógł coś zaniedbać, co pokazuje amatorkę tego całego biznesu - facet ma pecha, to mu dwóch zawodników przed walkami aresztują, to kolejnego nie wpuszczają do USA, choć Szpilka już przecież tam bywał...
 Autor komentarza: boksfaner
Data: 13-01-2014 15:03:33 
jak Wach się wycofał, a teraz by nie walczył Szpila, to ja pier... brak słów
 Autor komentarza: maniekz
Data: 13-01-2014 15:06:09 
@TomekNieAdamek jak się bierze różne specyfiki, to ryje ostro baniak.

Wawrzyk zmądrzał po łomocie i wyleczył się z choroby genetycznej.

ale jak mu każdy mówił że jest słaby to że on nie może przytyć.

Jak ktoś interesuje się boksem, to beka na maksa.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 13-01-2014 15:07:30 
Autor komentarza: boksfaner
Data: 13-01-2014 15:03:33
jak Wach się wycofał, a teraz by nie walczył Szpila, to ja pier... brak słów





Ale teraz z kolei to Wach się ogarnął:

http://www.youtube.com/watch?v=qIQhRZ0ccP0

więc...może niech Wachu zastąpi Szpilke :) jest w treningu , sparował dopiero co z Powietkinem i Hayem, to by była historia z gatunku NIE DO WIARY ! :-)
 Autor komentarza: Janusz1970
Data: 13-01-2014 15:10:49 
Mnie wydaje się , że oboz jennigsa cos wykombinowal bo bał się , że Szpila go ustrzeli i balonik zwany jennigsem pęknie
 Autor komentarza: Clevland
Data: 13-01-2014 15:15:41 
Postąpili jak z dzieckiem.

Uparł się Szpilka na walkę to mu obiecali.

I umiejętnie go ograli.

Ciężkie k.o. groziło Szpilce.
Trener o tym wiedział, promotor o tym wiedział.
 Autor komentarza: MarshallMathers
Data: 13-01-2014 15:18:43 
@ TomekNieAdamek Data: 13-01-2014 14:56:24


Dziwnie się zachowuje Andrzejek :D jest beka :D
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 13-01-2014 15:22:28 
wawrzyk bidula chyba cos pali :) albo mu povetkin tak leb zbil bo jego ostatni wywiad ojca troche smieszy bo jest smieszny ale i przeraza , chlop sie pyta czy walka potrwa pelen dystans a cyc :) nawija ze niewie czy bedzie walczyl w poldystansie :)biedny sympatyczny chlop , wasylu daj mu jakas prace ale niepozwalajcie mu juz boksowac bo szkoda chlopa :)
 Autor komentarza: adam12
Data: 13-01-2014 15:25:11 
TomekNieAdamek
Cholera faktycznie jakiś inny ten Wawrzyk, momentami to myślałem że ma ochotę prowadzącemu wywiad jakąś bombę wypłacić, podobnie miałem gdy przeholowałem z Mesomorphem, Może jakieś amerykańskie odżywki zapodał czy coś... :)

00:55 "a po czym to wnosisz..." i spojrzenia jakby chciał powiedzieć : Kur... zaraz mu wypłacę liścia :D
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 13-01-2014 15:27:32 
to wszystko wina lobby sodomitow w usa zobaczyli wywiad szpili przed wylotem ze pedalst... nie lubi to i zadzialali szybko i deportowali nietolerancyjnego polaka , choc z drugiej strony jakby przeszukali mu bagaz to moze by mu sie udalo wjechac bo majteczki ma na wazenie tolerancyjne
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 13-01-2014 15:31:17 
widzieliscie jakie jajca na konferencji dawal owsiak :)
 Autor komentarza: costamjest
Data: 13-01-2014 15:31:29 
Jak tak wygląda osoba paląca to lepiej wracaj ojcze do Torunia.
 Autor komentarza: maniekz
Data: 13-01-2014 15:34:53 
To niech Wawrzyk leci za Szpulkę! Pokaże jaki to mocny jest w półdystansie. :D
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 13-01-2014 15:43:38 
Ale się tu zebrało myślicieli...

Po pierwsze, plan, żeby zostać zawróconym na lotnisku wymaga, by urzędnik dopatrzył się jakiejś nieścisłości w papierach. Taki plan, to rzut monetą, a nawet kostką. Istnieje nawet możliwość, że urzędnik przymknie oko na braki ( daleka podróż, bokser leci na walkę itp. )

Owszem, możnaby zwiększyć szanse na wpadkę posyłając info z Polski, ale wówczas w żadnym razie nie należałoby informować o tym, że po drugiej stronie "już na nas czekali".

Najbardziej prawdopodobna sytuacja, to taka, że ktoś z obozu Arturka sprzedał go rywalowi. To jest: spowodował zawirowania na lotnisku, by ten nie zdążył się przygotować do walki i stanowił mniejsze wyzwanie.

Ale nie widzę w tym większego sensu. Jeśli Jennings miałby korzystać z takich sztuczek wobec rywala pokroju Szpilki, to nie ma czego szukać w boksie. Poza tym, ile coś takiego mogłoby być warte?! Ryzyko duże, bo krąg podejrzanych mały, a pieniądze co najwyżej przeciętne.

PS. Kiedyś, żeby wybrać się w podróż za granicę, trzeba było mieć konia. Teraz, w świetlanych czasach modernistycznych - trzeba mieć prawnika.
 Autor komentarza: Milan
Data: 13-01-2014 15:44:10 
masakra
drugi mega wielki cios w krotkim czasie jesli chodzi o HW
najpierw czekałem na haye vs Fury teraz na te walke
dla mnie ten problem to jakies j...ne nieporozumienie
Szpilka nie jest od pilnowania dat on ma trenowac , ma sztab ktory biezrze prowizje za to zeby poza ringiem wszystko grało

nie wierze w teorie spiskowe , a juz te ze Yale to zaplnował zakrawaja na pardodie ale Wasyl dał ciała na cąłej lini

2 promotorów , 2 prawników , sztba ludzi i jebanej daty nie upilnowali

wstyd , trzymam kciuki zeby to jeszce wszystkoodkrecili ale nie mam zielonego pojecia czy jest to jeszcze mozliwe
 Autor komentarza: PolakMaly
Data: 13-01-2014 15:44:14 
Na FB Szpilki wyczytałem, ze powiedzieli mu ze potrzebuje tzw. WAIVER
czyli chodzi o uchylenie zakazu wjazdu do USA , dla osób które:

• przekroczyły dozwolony termin pobytu w USA w ramach wcześniej wydanej wizy
• otrzymały kilkakrotnie odmowę wizy nieimigracyjnej
• były karane wyrokiem sądowym ten dokument waiver" uchylający zakaz a jeśli miał to czy był on ważny....

Według prawa amerykańskiego, osoby które złamały prawo imigracyjne, mają zakaz otrzymania wizy i z tym Szpilka musiał się liczyć wizę miał ważną do 2018r ale nie wiadomo czy miał

Istnieje jednak procedura umożliwiająca otrzymanie "waiver konsularnego", czyli "uchylenie zakazu otrzymania wizy"

Zadecydowały amerykańskie procedury...choć podobno już tam na niego czekali....i zapytali się czy to On ma walczyć na HBO...więc komuś zależy aby Szpilka nie zawalczył....Nie koniecznie osobom związanym z boksem...Może ktoś z władz jest nadgorliwy i nie chce dawac kryminaliście szansy na zrobienie kariery w USA...
Ciężko też winić Wasyla...bo tu był wóz albo przewóz....bo mieli już prawo nie wpuszczać Szpilki już wcześniej.
 Autor komentarza: Krzych
Data: 13-01-2014 15:45:45 
Tak to jest. Niektórzy w ogóle nie płacą za to, że nie mają mózgu a niektórzy trafiają do więzienia i nawet po wyjściu cały czas płacą za swój debilizm. Odwołanie walki z Jenningsem może być właśnie czymś w tym rodzaju dla Szpilki. On odbierze to pewnie jako coś negatywnego ale w rzeczywistości ta cała sytuacja uchroni go przed porażką. Czasem jednak powiedzenie, że "nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło" się sprawdza.
 Autor komentarza: costamjest
Data: 13-01-2014 15:45:51 
Apropo Wawrzyka to jestem pewien że jego wielki biceps spowoduje eksplozję jego kariery ;D
 Autor komentarza: Overfull
Data: 13-01-2014 15:46:06 
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik Overfull piszący z IP: 144.76.202.66 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.


Zydowskie pierdolony ku*wy zakonspirowane skurwi*yny rozpi*rdole ich
 Autor komentarza: Overfull
Data: 13-01-2014 15:46:52 
Ej ziomy, gdzie macie ten wywiad z Wawrzykiem xD ?
 Autor komentarza: khorne
Data: 13-01-2014 15:48:47 
Widzisz Szmineczko. Tak afiszowałeś się z pierdlem to teraz za pierdel ucieka Ci najważniejsza walka w karierze. Karma synu niepokorny.
 Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 13-01-2014 15:55:44 
Overfull

na ring polsza
 Autor komentarza: maniekz
Data: 13-01-2014 16:00:06 
@TomekNieAdamek RingWioska, nazywajmy rzeczy po imieniu.

Mają tam swojego Sołtysa i zasadę że proboszcza nie wolno hejtować itd...
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 13-01-2014 16:03:23 
kurfffa mac ale sie porobilo
 Autor komentarza: Overfull
Data: 13-01-2014 16:03:30 
Dzięki TomekNieAdamek :D
 Autor komentarza: Corduroy
Data: 13-01-2014 16:05:20 
Khorne

Zgadzam sie z Tobą odegralo sie na nim ze te grypsy konfidentow i inne afisze wiezienne , ja i tak dalej sadze ze wasilewski ma w odwolaniu tej walki interes. Szpilka pewnie zaprezentowalby sie tam jak cycu w walce z povietkinem jego popularnosc w kraju mocnoby spadla i wasyl z wernerem nie mogliby na nim zarabiac wiec mozna bylo poswiecic troche grosze na spraringpartnerow po to zeby w naszym polskim piekle altulek obijal bokserow pokroju minto czy bidenko i zeby zapelnial hale i nadal mial zero w rekordzie , po co ryzykowac walki z jennigsem na pewno nie zaprezentowalby sie tam tak jak Łukasz Janik dla ktorego mam wielki szacunek za jego walkę afolabim
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 13-01-2014 16:13:27 
jennings obsral zbroje ;)

akurat teraz go nie wpuscili, beznadziejnie to wyglada

wiem dlaczgo nie odwiedzac tego porypanego kraju.........fuck them!
 Autor komentarza: Imperator
Data: 13-01-2014 16:18:31 
Robi się ciekawie. Jeśli Don Wasyl maczał przy tym swoje prawnicze palce to Pineska powinien przeprowadzić z nim stosowna rozmowę.

Don Wasyl to prawnik więc to jego niedopatrzenie. Jeśli tego nie załatwią to bay bay wielka sława na HBO.
 Autor komentarza: bandzior99
Data: 13-01-2014 16:19:46 
Może Szpilka nie jest moim ulubieńcem,ale nie wpuścić jednego kryminalisty do kraju gdzie jest ze 100 milionów gorszych kryminalistów to jakiś żart.
Wydaje mi się że, Wasilewskiemu ktoś robi koło dupy,i to ktoś kto ma lepsze układy od niego.
Szkoda Artura i całej ekipy,polecieli na marne.
 Autor komentarza: wojt986
Data: 13-01-2014 16:21:28 
Dla mnie wiadomośc o szpilka vs Jennings była nieprawdopodobna Pomyślałem sobie czy oni są ślepi że nie widzą że artur jest za słaby na Jenningsa? a teraz wasyl mówi że słabo widzi.. Nie dziwie śie...
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 13-01-2014 16:23:35 
ojciec cos czuje ze z niego taki prawnik jak z ch.. mlotek
 Autor komentarza: Imperator
Data: 13-01-2014 16:24:24 
bandzior99

A USA żyje ponad 330mln typa. Z 10mln nielegalnie kolorowych. Czyli ok 340mln. Idąc Twoimi przypuszczeniami to w USA co 3 to kryminalista?

To raczej Wasyl robi innym koło dupy. Nosił wilk razy kilka, ponieśli i wilka.
 Autor komentarza: Overfull
Data: 13-01-2014 16:27:08 
Cop, sram na twoja ameryce, walic was :DDDD
 Autor komentarza: costamjest
Data: 13-01-2014 16:27:51 
Dobra to na pocieszenie nich da wreszcie walkę Zimnej.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 13-01-2014 16:32:28 
No bez jaj, że team Jennigsa robi jakieś brudne zagrywki i wysyła jakiś nadgorliwych ludzi. Poza tym Szpilak to nie jest jakis super champion , który jest niesamowitym figtherem, którego naprawdę ciężko pokonać bez żartów. To wina ( lub celowe podświadome działanie prawnika)Wasilewskiego , to on powinien wsyzstkiego dopilnować od A do Z, wiedział że Rok się kończy i co trzeba mieć. O co dokładnie chodziło z papierami zywkli kibicie zapewne się nie dowiedzą , Wasilewski będzie mówił to co jemu będzie pasowało wiedząc jak naprawdę było.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 13-01-2014 16:34:48 
Do tego Szpilka to nie pierwszy , który nie otrzymuje wizy było kilka przypadków gdzie innego pięściarza odesłali z lotniska..
 Autor komentarza: Wojtek
Data: 13-01-2014 16:36:45 
Pierw Jennings, potem Mike Perez,a na koniec walka o pas z Klitschko. Uff to tylko zły sen :D
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 13-01-2014 16:40:28 
Szkoda ze walka jest zagrozona .
Moim zdaniem obywatele usa powinni miec takie same problemy z Wiazdem do Polandu jak jak polacy
 Autor komentarza: NakMuay
Data: 13-01-2014 16:43:09 
Niektorzy tutaj sa tacy glupi, ze szkoda slow! Mam tylko nadzieje, ze tacy ludzie nie maja zadnych dzieci lub innych podopiecznych... Chodzi mi oczywiscie o te teorie spiskowe.

Kiedys sam lecilem do kraju pozaeuropejskim i na lotnisku nie chcieli mnie wpuscic, bo zapomnialem wpisac numer lotu na ta "immigration card" czy jak ona sie nazywa. Przy kontroli paszportu i dokumentow rzucili mi moj paszport przed nos i mowili, ze bez tego numeru nie moge wjezdzac do kraju i opuscic lotniska.
 Autor komentarza: Vroo
Data: 13-01-2014 16:54:21 
#teoriaspiskowa

Shaw szuka już zastępcy za Szpilkę. Okaże się, że do dyspozycji jest Wach :)
 Autor komentarza: Janusz1970
Data: 13-01-2014 17:09:10 
Podobno Szpilke zrobil komus dziecko w samolocie i nie chce placic alimentow
 Autor komentarza: rocky86
Data: 13-01-2014 17:21:11 
Ale jajca. Ja w teorie spiskowe nie wierzę, nie po wpompowaniu takiej kasy w obóz, sparingpartnerów, przeloty, nie po tym jak Wasyl musiał tłumaczyć się za Waszkę.

Przecież Wasilewski totalnie się skompromituje w oczach HBO, jeśli do walki nie dojdzie przez to, że nie załatwił jakiegoś papierka.

Jaja normalnie.
 Autor komentarza: Szymonides22222
Data: 13-01-2014 17:28:24 
I co janusze pamietacie co wam pisałem Do walki nie dojdzie bo nikt nie dopuści zeby Szpilka w którego sie inwestuje pekł bo to ze z Janningsem nie ma Szans było wiadome ,,, i tak jak wam tu pisałem z takich czy innych przyczyn do walki nie dojdzie ja akurat nie jestem wogóle zaskoczony Tylko Janusze sa zaskoczone hehe
 Autor komentarza: Patriota
Data: 13-01-2014 17:28:55 
Pisałem to już przy poprzednim temacie ale i tu napiszę bo pojawia się to słowo nagminnie.
Ludzie, którzy nie wierzą, że w dzisiejszym świecie istnieją spiski albo są głupi, albo całkowicie wyprani z wyobraźni. Media nauczyły was, że określenie "teoria spiskowa" od razu zadaje kłam postawionej tezie. Mam tylko jedną radę - zacznijcie myśleć samodzielnie, łączcie fakty i wyciągajcie wnioski. Tyle w temacie używania pojęcia "teorii spiskowych".
 Autor komentarza: Szymonides22222
Data: 13-01-2014 17:30:55 
Gdzie jesteście Janusze/?????? gdzie????? znawcy a okazało sie ze ten nie znajacy sie Szymonides miał racje bo Szymonides sie zna na boksie i nie jest Januszem hehehe
 Autor komentarza: Szymonides22222
Data: 13-01-2014 17:35:45 
A Szpilka tak jak Powiedziałem mistrz Klawiatury Jannings to o dwa poziomy wyzej niz Szpilki dotychczasowi rywale pozatym akurat jestem doinformowany ze sparingi to pan Szpilka miał bardzo słabe no bo w koncu jak sie sparuje z zawodnikami o poziom wyzej niz jego dotychczasowi rywale to jak miało byc Janusze Szpilka nagle sie nauczył branic a jego Szczeka była tytanowa tylko raz po walce z Mcclainem i pytam gdzie sa ci janusze co twierdzili ze jak to walka bedzie a ja sobie to ubzdurałem i te Janusze kupili juz bilety do USA hahahah dobre sobie bo penie i tak nie kupili tylko tak sie chwalili hehe ja Akurat niekiedy bywam na wielkich galach Janusze ale ze Szpilka to nie wypał był Janusze ,, i w zasadzie Jannings go zje albo by go zjadł Janusze gdzie teraz Jestescie/?????
 Autor komentarza: Szymonides22222
Data: 13-01-2014 17:41:13 
Januszeeee naszczeście wogóle tym nie jestem zaskoczony wiedziałem ze coś Nie wypali Przecietny Szpilka w którego Wasyl tyle inwestuje nie mógł byc żucony na pozarcie janningsowi ,, i słuchajcie co dalej wam powiem janusze Szpilka bedzie cholowany jak Wawrzyk do title schota bo ktos z perespektywami zaliczajacy deski 3 razy molo 2 razy Solsbery nie moze byc mistrzem HW waga ciezka jeszcze tak nisko nie upadła ,, Zimnoch spokojnie Pokunuje Szpilke bo jest leprzy i ma dobra szczeke oraz to rozsadny chłopak tylko janusze sadza inaczej ehhe
 Autor komentarza: Szymonides22222
Data: 13-01-2014 17:56:04 
I tak jak wczesniej pisałem Jak wczesniej Januszy było mnustwo gdzie ci Janusze co twierdzili ze do walki dojdzie ejj Janusze??? bedzie walka czy Nie Janusze///???
 Autor komentarza: lucass77
Data: 13-01-2014 17:58:57 
http://www.polsatsport.pl/sporty-walki/boks/ - fajny wywiad z Mollo, który ocenia szanse Szpilki w walce z Jenningsem (przy założeniu, że do niej dojdzie).
 Autor komentarza: Milan
Data: 13-01-2014 18:11:33 
lucass77
no fajny wywiad , ja zawsze smialem sie z tych ktorzy twierdzili ze Szpila ma szklanke
dostaje bombe na czysto od Mccline ktora lamie mu szceke i nawet nie pada
szpila ma słaba obrone ,szczeke ma calkiem solidna

rowniez upatrywalem sznas Artura w tym o czym mówi Mollo

a dzisiaj załamka , do walki pewnie nie dojdzie , maskara
 Autor komentarza: glaude
Data: 13-01-2014 18:37:33 
@KapralWiaderny
Johnson to wrak i nie zdołasz tego zmienić żadnymi zaklęciami typu "bzdura" doładowanych serią wykrzykników.

Co do drugiej części twojego komentarz Na temat mojego posta- Ty naprawdę uważasz, że Fres coś jeszcze osiągnie? Albo, że zarobi duże poeniądze? W jaki niby sposób? Jego nawet nie wezmą do BigBrothera za Evandera- bo nie jest w USA celebrytą. W ringu też nie stanowi dla kibiców gratki.

Mogę się zgodzić co do tego, że te kłopoty Artura na lotnisku były zaplanowane, żeby zrobić szum przed walką- ale Yale załatwi wszystko i do walki dojdzie. Jednak nie róbmy perspektywicznych prospektów z obu tych panów.
Pozdrawiam bez "Bzdury" i bez wykrzykników.
 Autor komentarza: reserved
Data: 14-01-2014 00:10:09 
Nie wiem dlaczego ale czuję gdzieś pod skórą
że wasyl macza w tym palce.
Nie umie zapanować nad szpilą ,to bierze go na podstęp.
Obym się mylił.
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 14-01-2014 00:59:02 
Nie dostal wielkiej bomby tylko mial otwarty ryj i wtedy latwiej o kontuzje jakby nie mial otwartej japy zeby lepiej dychac to by niebylo zlamania , jakby dostal dobrego strzala od mcclina to by lezal a nie stalo sie tak bo emeryt czlapal po ringu i niemial nawet polowy checi wygrania walki chocby tej co mial minto , ktory chyba jako jedyny jak ojciec pamieta nie chcial tylko czeku ale i zwyciestwa
 Autor komentarza: Frog
Data: 14-01-2014 13:29:26 
Buhahahahahaha...

Wasyl na pewno się martwi, że do walki nie dojdzie... Wszystko było ustalone. Szpilka chciał walczyć, ale promotorzy nie chcieli. Więc wymyślili całą tą szopkę. Będą dalej pompować balonik na bumach.

I jeszcze te PPV, że niby ma być (aby nadać wiarygodności).
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.