TEAM FURY: HAYE STRACIŁ WIARYGODNOŚĆ!

Parę dni temu pisaliśmy o powrocie na sale byłego mistrza świata kategorii junior ciężkiej oraz ciężkiej - popularnego Davida Haye'a (26-2, 24 KO). Anglik, który jeszcze niedawno pisał o zakończeniu kariery przez poważną kontuzję barku swoim wpisem wywołał burzę wśród kibiców i ekspertów. Niedługo trzeba było czekać na odzew ze strony teamu Tysona Fury'ego (21-0, 15 KO), który miał zmierzyć się z "Hayemakerem", jednak ten dwukrotnie odwoływał występy.

- Co mogę powiedzieć? Słyszałem plotki o tym, że Haye powrócił na salę i znów chce walczyć. On jest pośmiewiskiem. Było zagrożenie tym, że on przegra, dlatego się wycofał i teraz znajdzie sobie kogoś innego. Haye, nie jesteś wojownikiem! On nie jest już wiarygodny, jego plany mistrzowskie legły w gruzach - powiedział Peter Fury, wujek i trener Tysona.

Zdaniem Petera, Haye nie zdoła odbudować już swojego wizerunku wśród kibiców nawet wtedy, gdy zdobędzie tytuł mistrzowski.

- On miał zagwarantowane ponad 5 milionów za walkę z Tysonem. To więcej, niż dostałby za walkę mistrzowską. Pieniądze nie są zatem wymówką. Jest tylko jedna odpowiedź na pytanie, dlaczego on zrezygnował. Z jakiegoś powodu on po prostu tej walki nie chciał. Co teraz zrobi? Każdy będzie mówił mu, że miał walczyć z Tysonem, jednak spieprzył to, a teraz chce znów wrócić na ring. Nawet jeśli jutro zdobędzie tytuł mistrzowski, nie poprawi to jego reputacji wśród kibiców - dodał Fury.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 06-01-2014 19:35:15 
Stary dobry krętacz ^^
 Autor komentarza: lukaszbiszczu
Data: 06-01-2014 19:38:24 
nie chcial bo mial dwie kontuzje jedna po drugiej wiec jak walczyc z rozcietym łukiem brwiowym i zniszczonym barkiem,niby mozna wyjsc do ringu ale ryzyko ze bark sie rozleci w trakcie walki jest ogromne wiec pomysl tepy Tysonie Fury dlaczego zanim powiesz bzdury!
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 06-01-2014 19:43:22 
To nie powiedział Tyson :)
 Autor komentarza: un4given
Data: 06-01-2014 19:52:18 
Wujek widać nie mądrzejszy :)
 Autor komentarza: un4given
Data: 06-01-2014 19:52:49 
*niemądrzejszy
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 06-01-2014 20:03:37 
Wątpię ze Haye symulował,ale wizerunkowo dużo stracił,ostatnimi czasy.Prawie tyle co po przegranej w dość kiepskim stylu z RoboWładem
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynktSNI
Data: 06-01-2014 20:06:52 
Stracil czy nie stracil... jesli wrocic to i tak zarobi grube miliony w ringu...
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 06-01-2014 20:10:49 
I to spokojnie.
 Autor komentarza: voutan
Data: 06-01-2014 20:13:09 
Fury i jego wujo dobrze wiedzą, że Haye nie symulował, ale są na niego wściekli, bo wielka kasa przeszła im koło nosa, dlatego rozżaleniu wygadują takie głupoty, aby dokopać Haye'owi, no i pompować reputacje Tysona.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 06-01-2014 20:14:28 
PR swoją drogą , inna sprawa o jakiej "wiarygodności" tu wogóle mowa, bo żeby cos stracic to najpierw trzeba to mieć ^^
 Autor komentarza: Milan
Data: 06-01-2014 20:23:08 
ja jestem zakręcony tą sytuacja
z jendej strony nie widze pwodu dla ktorego Haye mialby obawiac sie starcia z Furym , kasa tez sie zgadzała
rozumiem ze odniosł konuzje ale czy po takiej kontuzji wraca sie po paru tygodniach na sale treningową ???

dla mnie haye stracił wiele , uwielbiam jego styl walki ale poza ringiem to niestety kretacz na to wychodzi , nie zdziwie sie jak kontuzja wynikała z emerytury witka i szansy na tytuł WBC
niby Davida nie ma w ukladance ale nie zdziwie sie jak sie za chwile w niej pojawi

reasumujac popieram ( k...a chyba po arz pierwszy ) wypowiedź Fury Team
 Autor komentarza: Boder
Data: 06-01-2014 20:32:30 
Haye dał zdjęcie pokazujące rozcięcie z którym nie mógł walczyć.Nie rozumiem w czym problem i gdzie krętactwo?
 Autor komentarza: Milan
Data: 06-01-2014 20:33:22 
boder
rozciecie ok , tu chodzi o kontuzje barku
 Autor komentarza: un4given
Data: 06-01-2014 20:33:26 
Haye z pewnością nie zrezygnowałby z 5 baniek gdyby nie było ku temu poważnych powodów. Fury to był dla Haye'a łatwy pieniądz i skok w rankingach.
 Autor komentarza: Milan
Data: 06-01-2014 20:34:58 
Autor komentarza: un4given
Data: 06-01-2014 20:33:26
Haye z pewnością nie zrezygnowałby z 5 baniek gdyby nie było ku temu poważnych powodów. Fury to był dla Haye'a łatwy pieniądz i skok w rankingach.

niby tak , tylko jakim cudem wraca po kilku tygodniach na sale treningowa po kontuzji ktora miała wysłac go na emeryture ?
 Autor komentarza: un4given
Data: 06-01-2014 20:36:47 
Cuda się zdarzają a lekarze się mylą xD Nie wiem nie potrafie odpowiedzieć na to pytanie. Ale naprawdę byłoby idiotyzmem rezygnować z takiej wypłaty i katapulty w rankingach. Furego wystarczyłoby Hayeowi raz pierdolnąc i byłoby po walce przeciez.
 Autor komentarza: magic19
Data: 06-01-2014 20:39:22 
Boder
Tu nie chodzi o rozcięcie łuku tylko o operację barku po której z tego co opowiadał miną lata za nim będzie mógł uderzyć w worek.
 Autor komentarza: voutan
Data: 06-01-2014 20:41:35 
"niby tak , tylko jakim cudem wraca po kilku tygodniach na sale treningowa po kontuzji ktora miała wysłac go na emeryture ?"

Bo widzisz, są kontuzje z którymi da się ćwiczyć sport rekreacyjnie, ale zawodowo, gdzie musisz być przygotowany na 100 % już nie. Aczkolwiek Haye straci dużo w moich oczach, jeśli nagle się okaże, że wraca do ringu, a jego domniemana emerytura była tylko chwytem pod publikę.
 Autor komentarza: Boder
Data: 06-01-2014 20:41:56 
Milan Może po prostu zrobił sobie fotkę na sali żeby dać kibicom do zrozumienia ze chce wrócić a nie mówi tego oficjalnie bo sam nie wie jak się sprawy potoczą.
 Autor komentarza: Rezjjel89
Data: 06-01-2014 20:45:04 
@un4given
To nie tak hop siup wszystko. Jak wiadomo Haye zawsze dobrze kalkulował. Może w ogólnym rozrachunku wyjdzie mu to na dobre? Nie zdziwiłbym się. Haye wie co robi i mam przeczucie, że w bardzo łatwy sposób dojdzie do walki o tytuł.
 Autor komentarza: PPS
Data: 06-01-2014 20:45:46 
Haye ogłosił emeryturę nie z powodu poważnej kontuzji, ale po prostu drugi raz pewnie troche tez go wkurwil i nie chcial juz sie dobijac, ale dlugo nie wytrzymal bez treningow. No i po odejsciu Vita sytuacja zrobila sie ciekawa. Jak mozna pomyslec, ze przetraszyl sie niby tego Furego hahahahah. I jak mozna odmowic z takich pieniedzy, Haye nawet by za nie zawalczyl, jakby wiedzial ze przegra, ale nie dane mu bylo niestety:(
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 06-01-2014 20:45:53 
Tyson chyba tez z emerytury powrócił, wiec ta rodzinka Furych nie powinna sie wypowiadać na ten temat, ale fakt ze Haye duzo stracił w oczach kibiców, przynajmniej w moich.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 06-01-2014 20:48:43 
Autor komentarza: Boder
Data: 06-01-2014 20:32:30
Haye dał zdjęcie pokazujące rozcięcie z którym nie mógł walczyć.Nie rozumiem w czym problem i gdzie krętactwo?

No widzisz jaki bystrzak z ciebie :)ja natomiast pamietam zdjecie jego chorego palca przez którego jak wszyscy pamietamy przegrał z Władem ;;;;)
 Autor komentarza: lukaszbiszczu
Data: 06-01-2014 20:49:46 
no nie doczytalem kto to powiedzial ale nie ma znaczenia bo jeden i drugi plecie glupoty.
 Autor komentarza: Milan
Data: 06-01-2014 20:52:06 
Autor komentarza: Rezjjel89
Data: 06-01-2014 20:45:04
@un4given
To nie tak hop siup wszystko. Jak wiadomo Haye zawsze dobrze kalkulował. Może w ogólnym rozrachunku wyjdzie mu to na dobre? Nie zdziwiłbym się. Haye wie co robi i mam przeczucie, że w bardzo łatwy sposób dojdzie do walki o tytuł.

ja własnie tez tak to widze , zadna starszna kontuzja tylko chłodna kalkulacja w drodze po zielony pas , ktorych w rękach Haye robiłby yolbrzymie pieniadze

zoabzcymy jak szybko do kolejnej walki Haye wtedy dostaniemy odpowiedź z jaka skala kretactwa mamy do czynienia
 Autor komentarza: stanislawbiesiada88
Data: 06-01-2014 20:55:06 
5 mln funtów czy euro? Jeden ch.j ja za 1/5 tego mógłbym dać się ciężko znokautować.
 Autor komentarza: magic19
Data: 06-01-2014 20:56:31 
un4given
Nie wierz w takie cuda mieszkam 14 lat w Londynie i śledzę na bieżąco wywiady z D.H lekarze aż tak by się nie pomylili po wyjściu ze szpitala powiedział, że lekarze powiedzieli mu żeby zapomniał o zawodowym boksowaniu ale ju mu nie wierzę w ani jedno słowa tak jak i jego tępego trenera A.B oszołomy, które wiedzą jak robić zainteresowanie wokół własnej osoby.D.H już tyle razy wieszał rękawice na kołek, że dziwię się, że ten kołek się nie przetarł.Wyjeżdżał już do Stanów miał być wielkim aktorem i sto podobnych bajek.Co nie oznacza, że jak wróci to zaszkodzi swoją osobą HW wręcz odwrotnie ale te jego kombinowanie i ściemnianie mocno irytuje.
 Autor komentarza: un4given
Data: 06-01-2014 20:58:15 
Po pokonaniu Furego Haye nie dość że zgarnąłby 5 mln baniek to byłby już blisko pozycji pretendenta do zielonego paska bo Tyson jest wysoko w WBC. Być może przeskoczyłby Arreole i to Haye a nie Krzyś biłby się teraz ze Stivernem o mistrza ? W najgorszym wypadku byłby na 3 mejscu tego rankingu.
 Autor komentarza: stanislawbiesiada88
Data: 06-01-2014 21:03:23 
Haye vs Adamek... To byłaby piękna walka, pokazująca czy to Tomasz, czy to David są w stanie dziś jeszcze coś zawalczyć w HW.
 Autor komentarza: magic19
Data: 06-01-2014 21:04:21 
Milan
Dokładnie nic więcej jak chłodna kalkulacja.Przed Furym nie ucieka ze strachu bo wie, że wygra a walkę tę mogą zrobić kiedy i gdzie będzie chciał bo na są z Furym na jednym podwórku i popyt na tę walkę w GB zawsze będzie także ten ekstra dolar trzyma sobie w zapasie.
 Autor komentarza: Rezjjel89
Data: 06-01-2014 21:11:57 
@ stanislawbiesiada88

Na tę walkę nie ma szans. Adamek Haye'owi nie jest do niczego potrzebny. Jeśli David zgarnie pasek WBC to na wyspach jego walka o tytuł z Furym będzie gorącym towarem i zgarnie więcej niż 5mln funtów. Sam Haye wtedy bedzie mógł żądać podziału na swoją korzyść a nie 50/50.
 Autor komentarza: stanislawbiesiada88
Data: 06-01-2014 21:13:43 
@magic19 walki jak jest zapotrzebowanie trzeba sprzedawać, lepiej sprzedać ten produkt mogą tylko wtedy, gdy czy to Fury, czy to Haye będą mieli pasek WBC(jeden i drugi spokojnie mają szansę z Arreolą, czy Stiverne)... może dogadali się pod stołem, że np. Fury skorzysta z wysokiej pozycji rankingowej i zawalczy o WBC? By potem pożegnalny taniec z nim odbył Haye?
 Autor komentarza: stanislawbiesiada88
Data: 06-01-2014 21:15:41 
@Rezjjel89 kibicom jest potrzebny taki pojedynek Adamek- Haye, bo to byłby popis najwyższego poziomu bokserskiego, zawodników o zbliżonych warunkach fizycznych. Lepszej walki z poziomu sportowego nie da się kibicowi zagwarantować.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 06-01-2014 21:16:44 
Autor komentarza: stanislawbiesiada88
Data: 06-01-2014 21:03:23
Haye vs Adamek... To byłaby piękna walka, pokazująca czy to Tomasz, czy to David są w stanie dziś jeszcze coś zawalczyć w HW.

Pełna zgoda. Szkoda ze nie walczyli ze sobą 2-3 lata temu będąc w szczytowym okresie formy.
 Autor komentarza: Rezjjel89
Data: 06-01-2014 21:21:00 
@stanislawbiesiada88
Kibicom jest potrzebny ale jak zapewne wiesz nie kibic rządzi tym biznesem. Większy hajs może Haye skosić właśnie na walkach z Furym, Arreola, Stivernem czy nawet z Wilderem( niby koledzy ale nigdy nic nie wiadomo). Kto ci teraz dobre pieniądze wyłoży za walkę Haye vs Adamek?
 Autor komentarza: un4given
Data: 06-01-2014 21:21:00 
Haye z formą z Chisory nokautuje obecnego Adamka do 6 rundy. Góral jest coraz gorszy do tego podatny na firmową broń Hayemakera czyli prawe krzyzowe. Walka totalnie bez sensu ze sportowego puntu widzenia.
 Autor komentarza: stanislawbiesiada88
Data: 06-01-2014 21:21:23 
@KapralWiaderny
Czy ja wiem? Nawet dziś pojedynek 2 wielkich mistrzów i kapitalnych zawodników szybkich na nogach i rękach. Dla mnie najlepszy pojedynek które HBO, czy Showtime w USA mogłoby pokazać.
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynktSNI
Data: 06-01-2014 21:21:50 
Swoja droga, slowa Davida nie sa az tak jednoznaczne. Napisal przeciez :

"To będzie mój najzdrowszy rok, zacznijmy go tak, jakbym miał kontynuować "

Moze to prowokacja i chec przypomnienia o sobie. A wiemy, ze jak Haye robi takie rzeczy to robi to z hukiem ;)
 Autor komentarza: stanislawbiesiada88
Data: 06-01-2014 21:25:07 
@Rezjjel89
"Kto ci teraz dobre pieniądze wyłoży za walkę Haye vs Adamek? "
Jak Adamek wygra z Glazkovem(co jest tylko formalnością!)?
HBO, Showtime?
 Autor komentarza: Milan
Data: 06-01-2014 21:25:32 
Adamek jest szybki na nogach , widać dla niektórych czas zatrzymał sie bardzo dawno temu
ten szybki adamek człapął jak stara lokomotywa za Cunnem i nie był go w stanie dorwac przez 12 rd

na dzisiaj ta walka to mismatch , choc nie powiem w CW obejrzałbym z przyjemnościa i wcale nie skazywałbym Górala na porażkę
 Autor komentarza: stanislawbiesiada88
Data: 06-01-2014 21:27:54 
Bądź co bądź zarówno Haye jak i Adamek to mistrzowie 2 kategorii wagowych, a nie jakiś spasiony wieprz Arreola, któremu Adamek napierdolił garści na ryj i oklepał buźkę, że jego twarz która normalnie wygląda jak dobry kotlet, wyglądał jak zbytnio przypieczony kotlet, rzekłbym spalony.
 Autor komentarza: un4given
Data: 06-01-2014 21:55:12 
Ten stary Adamek zbierał na łeb farfocle w ostatniej walce od wolnego jak ketchup Guinna. Walka z Hayem to byłaby egzekucja na Góralu.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 06-01-2014 21:57:33 
Autor komentarza: stanislawbiesiada88
Data: 06-01-2014 21:21:23
@KapralWiaderny
Czy ja wiem? Nawet dziś pojedynek 2 wielkich mistrzów i kapitalnych zawodników szybkich na nogach i rękach. Dla mnie najlepszy pojedynek które HBO, czy Showtime w USA mogłoby pokazać.


Zgadzam się że to nadal byłaby dobrze zapowiadająca sie walka co nie zmienia faktu ze lata lecą i mam wrażenie że ten moment szczytowy ich formy przypadł na czas gdy obaj zostali zdeklasowani przez Kliczków (wiadomo kasa a stracił najwięcej kibic). Szczególnie myśle tu o Adamku. Walka Floyda z Packmanem też sie pewnie odbedzie za jakies 2 lata gdy Filipińczyk straci do końca swoje atuty w walce :) Cóż jak zwykle poszkodowany na tym kibic...
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 06-01-2014 22:00:35 
Autor komentarza: Rezjjel89
Data: 06-01-2014 21:21:00
@stanislawbiesiada88
Kibicom jest potrzebny ale jak zapewne wiesz nie kibic rządzi tym biznesem. Większy hajs może Haye skosić właśnie na walkach z Furym, Arreola, Stivernem czy nawet z Wilderem( niby koledzy ale nigdy nic nie wiadomo). Kto ci teraz dobre pieniądze wyłoży za walkę Haye vs Adamek?


Tutaj Góral musiałby stoczyć jakąś spektakularną walke zeby jego akcje skoczyły i sportowo i marketingowo. Hayowi do tego by sie dobrze sprzedać wystarczy miernej klasy rywal i mielenie ozorem :)
 Autor komentarza: KnockKnock
Data: 06-01-2014 22:00:52 



Fury ma racje.


 Autor komentarza: stanislawbiesiada88
Data: 06-01-2014 22:05:55 
Przykładowo porównując Adamek- Haye, to dla mnie 100 razy lepsza walka niż Fury- Haye, z kilku powodów.
-nie lubię walk gdzie 2 metrowy kolos walczy z o 10-15 cm mniejszym od niego.
-walka małego z dużym zawsze nakłada kanon, że ten mały musi wchodzić w półdystans jeśli chce wygrać i walka ma bardzo jednostronny przebieg.
-walka Adamek- Haye to pojedynek zawodników właściwie kompletnych technicznie i w obronie i w ataku(a jak nie kompletnych, to dużo umiejących)
-walka gdzie nie ma przebiegu z góry narzuconego,
-nie ma też większych barier w dosięgnięciu rywala.
 Autor komentarza: un4given
Data: 06-01-2014 22:07:55 
Góral kompletny w obronie nie no to są jakieś jaja haha stasiu sam nie wierzysz w to co piszesz albo po prostu zwykły troll z ciebie ;)
 Autor komentarza: stanislawbiesiada88
Data: 06-01-2014 22:14:12 
obrona to nie tylko drewniana Włodarczykowa garda, ale również uniki, zejścia z linni ciosów, odchylenia, odejście, wykroki, zakroki. To, że Adamek nie ma dobrych obron rękoma, nie oznacza, że ma gorszą obronę niż np. Diablo Włodarczyk, który zbierał umówmy się od Chakiejewa tęgie lanie, mimo drewnianej żółwiej gardy...
Odpowiadając na twoje pytanie, uważam, że obrona Adamka jest na najwyższym światowym poziomie, a atak również też. Mankamentami jest brak warunków fizycznych i siły ciosu na wagę ciężką.
Gdyby Adamek miał słabą obronę to by go np. taki Arreola przewrócił, a nawet dobrze nie rozciął, więc o czym gadamy?
 Autor komentarza: un4given
Data: 06-01-2014 22:16:14 
Dobra ja wysiadam z tego pociagu, nie jadę dalej. Jebie mi tu dramatem. Żegnam i zdrówka życzę...lol...
 Autor komentarza: Milan
Data: 06-01-2014 22:16:20 
Kapral
Pamiętaj ze Floyd bazuje na refleksie a ten tez ucieka z wiekiem
Dwa Haye przegrał z Wladkiem a Adamek został zdeklasowany , nie porównywalbym tych dwóch porażek bo nie wypada

Inna kwestia ze jak analizuje sobie Haye w HW to coraz bardziej żałuje ze Vitek nie jest te pare lat młodszy bo zamknąłby mu gębę chociaż na chwile ciężkim nokaute
( k...a czyzbym wykazywał pietwsze oznaki tęsknoty za vitkiem ?;) )
 Autor komentarza: Milan
Data: 06-01-2014 22:18:33 
un4given
Musisz po prostu zrozumieć ze z niektórymi userami w dialog się nie wchodzi bo jest tu kilka naprawdę ciężkich przypadków ;)
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 06-01-2014 22:22:55 
Autor komentarza: Milan
Data: 06-01-2014 22:16:20
Kapral
Pamiętaj ze Floyd bazuje na refleksie a ten tez ucieka z wiekiem
Dwa Haye przegrał z Wladkiem a Adamek został zdeklasowany , nie porównywalbym tych dwóch porażek bo nie wypada


Ale wypada czytać posty przedmówców ze zrozumieniem i do końca :)

ps. tak Adamek został zdemolowany, Haye natmiast w żaden sposób nie był w stanie zagrozić z kolei Władowi i bardzo pewnie przegrał na punkty
 Autor komentarza: un4given
Data: 06-01-2014 22:23:50 
Milan

Wiesz ja myślalem ze ten stasiu jest po prostu hejterem Włodara ale na inne tematy ma coś ciekawego do powiedzenia. No ale jak on pisze ze blokowanie ciosów mordą (tak zwany face roll) przez Górala to jest obrona na najwyższym światowym poziomie to pozostaje mi go po prostu ignorować jak każdego innego trolla i czekać aż umrze z głodu ;)
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 06-01-2014 22:24:43 
Autor komentarza: Milan
Data: 06-01-2014 22:16:20
Kapral
Pamiętaj ze Floyd bazuje na refleksie a ten tez ucieka z wiekiem


Analizując styl walki obu bokserów Packman traci znacznie więcej w perspektywie mijających lat.
 Autor komentarza: un4given
Data: 06-01-2014 22:26:53 
Haye zawiesił bardzo wysoko poprzeczkę czempionowi, kilka razy mu zagroził ale wybrał złą taktykę i nie potrafił nic zmienić zaryzykować gdy okazało się że założonyu gameplan nie działa. Natomiast Góral już od 2 rundy po prostu nie istniał w walce z V.Kliczko i tylko litość (? nawet nie wiem jak to nazwać) spowodowała że Adomek dotrwał do tej 10 rundy.
 Autor komentarza: stanislawbiesiada88
Data: 06-01-2014 23:10:55 
Porównując Adamek-V.Kliczko; Adamek-W.Kliczko to niestety 2 różne walki.
Vitali z walki z Adamkiem.
-Nie miał żadnego stresu związanego z siłą ciosu rywala, więc nie walczył zbyt asekurancko, właściwie to ganiał Adamka i go bił.
-Cios w 2, czy 3 rundzie ułożył walkę.
-Vitali zneutralizował największy atut Adamka, warunkami fizycznymi i tym, że sam pod kątem szybkości i dynamiki przygotował się dobrze.
-Walka była wyjątkowo jednostronna, a Adamek nie pokazał nic ze swoich atutów. Tak szczerze, to nawet Sosnowski lepiej się zaprezentował w walce z Vitkacym.
Władymir z walki z Haye.
-Czuł olbrzymi strach przed siłą ciosu Haye, dlatego walczył bardzo ostrożnie.
-Obaj pięściarze walczyli bardzo defensywnie zachowując swoje atuty
-Atuty Władymira starczały mu na zwycięstwo wiec spokojnie zadawał lewy prosty, czasem dodając prawy.
-Walka wyraźnie wygrana na punkty przez Władymira, a Haye chociaż przetrwał, to nie zaryzykował. Poza tym, że pokazał, że ma dobry balans i obrony, nie pokazał zbytnio walorów ofensywnych.
...
Walka Adamek- Haye mogłaby mieć inny przebieg.
-Adamek bije znacznie dłuższe kombinacje i potrafi ponowić akcje, Haye przeważnie bije 2-3 ciosy w kombinacji.
-Adamek ma twardy łeb, także KO zabardzo nie wchodziłby w gre.
-Haye to kontrbokser, czyli Adamek mógłby po prostu kończyć akcje lewą ręką, nie dając możliwości na kontre dla Haye.
-Taktyką i drogą do zwycięstwa byłoby w tej walce nadążyć za nogami Haye i bić dużo serii i je ponawiać. Raczej Haye miałby 65-35%, ale mogłaby być dobra walka.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 07-01-2014 00:10:35 
Adamek mógłby spokojnie wygrać i z starszym i z młodszym Kliczko. Wystarczy, że zawalczyłby tak jak z Arreolą, do tego miał z dwa razy mocniejszy cios i z pół metra wzrostu więcej.
 Autor komentarza: Rezjjel89
Data: 07-01-2014 02:49:14 
stasiu co ty pieprzysz. Już widzę te kombinacje Adamka w walce z Hayem. Przypomnij sobie jak wyglądała walka z USS. Mobilny Haye robi Górala max do 8 rundy.
 Autor komentarza: maniekz
Data: 07-01-2014 10:48:54 
@stanislawbiesiada88 Dla Witalija im lepszy przeciwnik, tym lepszy Witali.

Kliczko zlał Adamka, bo Tomek grzecznie, ale odgrażał się że pas mistrza zabierze i w ocenie ekspertów miał szanse.

Witalij Kliczko jest człowiekiem który podszedł do tego wydarzenia ambicjonalnie, bo urażono jego dumę. Podczas przygotowań było widać że stawiał na szybkość i refleks, czego nie robił od lat, bo nikt mu nie zagrażał.

Starszy z braci wiedział że Sosnowski jest do odstrzału więc nie musiał się śpieszyć. Przeszły reklamy i zakończył walkę.
Nie pyskował Albert ze strachu, to dostał łagodny wyrok i solidną wypłatę.
Adamka celowo uszkodził na początku, aby mu nie uciekał udowadniając tym samym że dobrze poznał przeciwnika. Później już się tylko bawił.

"Tomek Adamek jest moim drugim bratem" Ktoś pamięta te słowa?

Witek bije w nietypowy sposób i uważam do dziś że D.Haye mógłby zostać złapany ciosami od dołu przy próbie zejścia.

Kliczko w większości kończył by walki szybciej, ale on wie że nie musi robić czegoś Extra by wygrywać, bo na jego przeciwników wystarcza to co ma.
Witek to nie Władek i jak by oberwał to oddał bym dwa razy tyle.


Tomek Adamek stracił SZYBKOŚĆ i NOGI, co u każdego pięściarza jest sygnałem że wielkich wygranych nie należy się spodziewać.

Roger skupił się na słabościach Górala, zapominając o jego atutach.
Zamiast polak być bardziej elastyczny to zesztywniał.
 Autor komentarza: Jazziq
Data: 07-01-2014 12:23:54 
Ci co gadaja o walce Adamek Haye chyba nie lubią Tomka i źle mu życzą. On w ogóle nie ma obrony przecież
 Autor komentarza: mlodszystrzelec
Data: 07-01-2014 17:46:24 
z pewnego zrodla wiem iz jak wach byl na sparingach u heya to mowil iz heay w polowie sparingow sciagal rekawice i nie chcialo mu sie walczyc wygladal bardzo slabo ponad to z tym rozcieciem to huj wie czy to prawda bo podobno stalo mu sie to jak juz wszyscy sparingpartnerzy wyjechali .....
 Autor komentarza: stanislawbiesiada88
Data: 07-01-2014 19:00:49 
Adamka obrażasz? Co ty jesteś pierdolnięty jakiś, czy co?
Pamiętaj!
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.