MACIEC vs KARAPETJAN: WIELKA WOJNA NA KORZYŚĆ 'GRUBEGO'

Wiele osób ostrzyło sobie apetyty na tę walkę. I nie zawiedli się.

W trzecim pojedynku gali "Windoor Radom Boxing Night" w Radomiu spotkali się niepokonany dotąd Sasun Karapetjan (5-1, 2 KO) oraz Łukasz Maciec (19-2-1, 4 KO). Od pierwszego gongu było bardzo ciekawie. "Gruby" trafił mocnym prawym sierpowym, ale tuż przed końcem pierwszej rundy rywal odpowiedział swoim lewym sierpowym z kontry. W drugiej odsłonie było identycznie - najpierw Sasun przycelował prawym krzyżowym, lecz Maciec w końcówce znów dosięgnął go obszernym prawym sierpowym.

Lepiej poukładany technicznie wydawał się Sasun, jednak szalony pressing Łukasza przyniósł efekt w trzecim starciu. W jego atakach było sporo chaosu, ale pozostawał bardzo aktywny, zyskując nieznaczną przewagę. Maciec dominował również w pierwszej minucie po przerwie, jednak Karapetjan złapał w końcu właściwy rytm w końcówce czwartej rundy, łapiąc przeciwnika na kilka kontr. Znów trudna runda do punktowania była "piątka". Karapetjan przełamał Maćca kondycyjnie i zasypywał ciosami, ale to Łukasz trafił dwoma najmocniejszymi bombami - prawym podbródkiem i lewym sierpem. Przed ostatnim starciem wydawało się, że spuchnięty Maciec da się zepchnąć, tymczasem wystrzelił na samym początku lewym sierpowym idealnie na szczękę i nieoczekiwanie Leszek Jankowiak liczył Sasuna! "Gruby" rzucił się dokończyć dzieła zniszczenia, trafił jeszcze prawym podbródkiem. Karapetjan szybko doszedł do siebie i wspaniała końcówka była najlepszym podsumowanie tej kapitalnej jak na polskie warunki wojny.

Po ostatnim gongu sędziowie punktowali jednogłośnie - (Kromka) 57:56, (Moszumański) 58:55 i (Kozłowski) 58:57, wszyscy na korzyść Maćca.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Jackass
Data: 22-12-2013 20:31:33 
Faktycznie dobra walka ;) ciesze się że wygrał gruby bo to jemu właśnie kibicowałem, fajnie wszedł ten lewy sierpowy, efektowny nokdaun.
 Autor komentarza: Addy
Data: 22-12-2013 20:34:37 
Bardzo dobra walka, a przede wszystkim - szalenie emocjonująca. Obaj zawodnicy postawili wszystko na jedną kartę i stoczyli wielką wojnę. Liczenie zaważyło o losach tego pojedynku, osobiście punktowałem 57:56 dla Maćca. Rewanż jak najbardziej wskazany, najlepiej na odrobinę dłuższym dystansie, np. 8 rund. Jeżeli mamy okazję do organizowania tak emocjonujących walk między pięściarzami dostępnymi na polskim rynku to po prostu trzeba z tego korzystać. Zwycięzca, czyli Łukasz Maciec ma 24 lata, więc trzeba liczyć na to że będzie się rozwijał i w przyszłości stoczy kilka pojedynków na wysokim poziomie. A każde duże wyzwanie (jak chociażby pojedynek z Karapetyanem) powinno być miernikiem tego rozwoju.
 Autor komentarza: canuck
Data: 22-12-2013 20:38:09 
Intensywna oraz emocjonujaca walka, chociaz troche chaotyczna momentami. Maciec powinien walczyc wiecej w 2014 roku oraz z coraz lepszymi przeciwnikami.
 Autor komentarza: stanislawbiesiada88
Data: 22-12-2013 20:38:16 
Bardzo fajnie, że Parapetian przegrał z Grubym. Jak najmniej naturalizowanych Polaków. Łukasz w imieniu patriotyzmu dziękuje Ci za to...
 Autor komentarza: un4given
Data: 22-12-2013 20:43:25 
Też mi się nie podoba to promowanie farbowanych lisów i fajnie że Polak wygrał. Choć przyznam szczerze że nie jest fanem takiego bokus tzn. dużo chaosu, nieprzemyślanych ataków, wacianych ciosów to walkę fajnie się oglądało ;)
 Autor komentarza: un4given
Data: 22-12-2013 20:44:20 
*boksu
 Autor komentarza: Shogun90
Data: 22-12-2013 20:47:42 
Fajnie jakby jeszcze Ugonoh dostał wpierdol
 Autor komentarza: Shogun90
Data: 22-12-2013 20:48:28 
tak a propo naturalizowanych Polaków
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 22-12-2013 20:49:25 
Przecież Ugonoh to Polak, gdzie wy macie tam naturalizację ?
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 22-12-2013 20:51:30 
Shogun90
Izu urodził się w Polsce.A po drugie jego kariera teraz nabierze rozpędu zadebiutuje w USA w HW.
 Autor komentarza: johny2colty
Data: 22-12-2013 20:51:56 
Ten sasun to 13 lat w Polsce mieszka wiec to chyba i ma obywatelstwo wiec w czym problem
 Autor komentarza: Srogi
Data: 22-12-2013 20:52:11 
Oj nacjonaliści i naziole, urocza jest wasza naiwność.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 22-12-2013 20:56:12 
Srogi
porównywanie nacjonalistów do rasistów i ''nazioli'' świadczy tylko o kompletnym braku wiedzy na takie tematy i tym że twój mózg jest sprany przez propagandę tvn-u i gazety wyborczej zwana przez zdrowo mylących gówno prawda.Typowy lewak z ciebie lewackie myślenie powtarzanie haseł o których nic nie się wie...
 Autor komentarza: Shogun90
Data: 22-12-2013 20:57:16 
Dla mnie Czarny czy inny kolorowy lub mieszaniec nigdy nie będzie Polakiem .
 Autor komentarza: stanislawbiesiada88
Data: 22-12-2013 20:58:42 
Jeśli Izu urodził się w Polsce to zwracam honor. Szkoda, tylko, że nie z Polskich genów, ale tego się nie wybiera. Ma jednak wszelkie prawo by czuć się Polakiem. Największym wstydem było jak w piłkę nożną na ataku biegał czarny i strzelał gole.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 22-12-2013 21:00:07 
Shogun90
MW,NOP,ONR?
 Autor komentarza: addam23
Data: 22-12-2013 21:03:44 
@Shogun90
A Niemiec? A ślązak? A kaszub?
Narodowości - chcieć, nie chcieć jest bardzo płynne i niejasne.
Krew g.. znaczy. Narodowość to kultura i mentalność.
 Autor komentarza: Shogun90
Data: 22-12-2013 21:04:07 
WARIATKRK - Nie należę do żadnych z tych organizacji , ale po prostu nie podoba mi się nazywanie Czarnego Polakiem . Zanim ktoś wyjedzie z rasizmem , to przypominam , że Holyfield , Toney i Mayweather jr są jednymi z moich ulubionych zawodników.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 22-12-2013 21:06:54 
Shogun90
Rozumiem ja bardzo sympatyzuje Mw mój brat był skarbnikiem i prezesem koła Krakowskiego :)Skoro sie urodził i wychował w PL to jak Izu można nazwać?
 Autor komentarza: addam23
Data: 22-12-2013 21:08:00 
@Shogun90
A Obraniak jest Polakiem?
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 22-12-2013 21:08:42 
addam23
Nie jego dziadek był Polakiem Ludo ma tylko obywatelstwo jak np Olisadebe
 Autor komentarza: Shogun90
Data: 22-12-2013 21:11:40 
Dla mnie Ugonoh jest nigeryjczkiem . To , że urodził się w Polsce i mówi po polsku nic dla mnie nie znaczy. Nie mam zamiaru utożsamiać się z nim i mu kibicowac . Tyle na temat
 Autor komentarza: stanislawbiesiada88
Data: 22-12-2013 21:12:30 
Śmieszy mnie to, że w PL araby, murzyny, Anglicy, Niemcy, Francuzi się panoszą i przyjeżdżają do PL i kradną kobiety, prace i biznesy. Obraniak, Olisadebe, Khalidov nie są Polakami i dlaczego nie mogą reprezentować swoich krajów? Khalidovowi grają hymn Polski? Khalidov jest Polakiem?
 Autor komentarza: Leung
Data: 22-12-2013 21:14:13 
Wydaje mi się że takie rozróżnianie jest niebezpieczne. Jeszcze za chwile zaczniemy się zastanawiać czy osoby które np za pracą wyjechały 10 lat temu z PL to również Polacy. Idąc dalej w skrajności zachaczmy o polonie w USA i jej mentalność największych polskich patriotów co do ukochanej ojczyzny nie chcą jakoś wrócić. Można tak dalej wyliczać...
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 22-12-2013 21:14:56 
stanislawbiesiada88
Khalidov nie jest Polakiem jest Czeczenem z obywatelstwem Polskim.Jego kultura to islam .
 Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 22-12-2013 21:16:31 
Pierdoleni rasiści.
 Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 22-12-2013 21:18:46 
"Jego kultura to islam"

To jest religia idioto
 Autor komentarza: stanislawbiesiada88
Data: 22-12-2013 21:19:24 
"Autor komentarza: WARIATKRK

Data: 22-12-2013 21:14:56


stanislawbiesiada88
Khalidov nie jest Polakiem jest Czeczenem z obywatelstwem Polskim.Jego kultura to islam . "

To dlaczego grają mu hymn Polski, a on udaje, że go śpiewa otwierając usta?
 Autor komentarza: Srogi
Data: 22-12-2013 21:20:51 
@WARIATKRK
Widzisz w mojej wypowiedzi coś czego tam nie ma i zarzucasz mi w związku z tym "sprany mózg". Agresywny jesteś :) Wiem, że "zdrowo mylących" to literówka z Twojej strony, ale dosyć trafna ;)

Gdzie porównałem cokolwiek do czegokolwiek? A jeżeli nie widzisz nacjonalizmu i nazizmu w tym co pisali koledzy w tym wątku to dosyć dziwne.

@Shogun90
"Dla mnie Czarny czy inny kolorowy lub mieszaniec nigdy nie będzie Polakiem"

Mógłbyś uzasadnić dlaczego tak uważasz?
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 22-12-2013 21:20:57 
Akurat w naszym kraju , który przeżył tyle wojen , napadów , grabieży i gwałtów wątpię by znalazł się ktoś , kto byłby 100 % Polakiem.
Można to po nas samych zobaczyć, w Polsce jest pełna paleta ludzi , od super bladych jasnych blondynów do czarnych zarośniętych brunetów
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 22-12-2013 21:21:52 
stanislawbiesiada88
Nie powiem Ci bo nie oglądam MMA.Ma obywatelstwo Polskie tyle wiem urodził sie na Kaukazie w Czeczeni wiec jest muzułmaninem jego kultura to islam wiadomo że muzułmanin żyje tak jak religia mu nakazuje jest bardzo religijny.Kahidov coś wspominał ze modli się 5 razy w ciągu dnia zwrócony do Mekki.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 22-12-2013 21:23:48 
Srogi
nazi naziole używają osoby homoseksualne np na paradach równości dla mnie to są parady dewiantów.Nazizm nie ma nic wspólnego z nacjonalizmem poczytaj trochę zanim zaczniesz pomawiać innych.
 Autor komentarza: Srogi
Data: 22-12-2013 21:24:20 
Co sprawia, że nazywacie Polaka Polakiem? Fakt, że jego przodkowie żyją na ziemiach polskich od założenia polskiego państwa? Czy może coś innego?

Zastanawia mnie czy Lipkowie są wg. Was Polakami?
 Autor komentarza: coolpix
Data: 22-12-2013 21:28:12 
rasizm to chyba inny temat.walka wam się nie podobała?chcecie odmówić"czarnemu"dobrej walki?
 Autor komentarza: loomp
Data: 22-12-2013 21:28:46 
Bycie Polakiem to nie kwestia genów tylko mentalności.
Władysław Jagiełło, Stefan Batory, Efraim Schroeger, Oskar Kolberg, Władysław Anders. Niby nie Polacy, a jednak Polacy...
 Autor komentarza: Srogi
Data: 22-12-2013 21:29:46 
@WARIATKRK
Nazizm to skrajny nacjonalizm, przecież to jest jasne. Nie wiem czy uznajesz autorytet PWN, ale nawet tam o tym piszą :) No, ale może masz jakieś dobre źródło, które głosi inaczej, jeżeli tak to podlinkuj, proszę - chętnie się dokształcę :)
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 22-12-2013 21:30:03 
loomp
świetna puenta :)
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 22-12-2013 21:31:15 
Srogi
nazizm to narodowy socjalizm nie nacjonalizm mylisz pojęcia.
 Autor komentarza: Srogi
Data: 22-12-2013 21:31:34 
@loomp
No, ale też Kopernik. Szopen też wątpliwy genetycznie ;)
 Autor komentarza: Leung
Data: 22-12-2013 21:31:40 
autor komentarza: Srogi Data: 22-12-2013 21:24:20
Co sprawia, że nazywacie Polaka Polakiem? Fakt, że jego przodkowie żyją na ziemiach polskich od założenia polskiego państwa? Czy może coś innego?

Zastanawia mnie czy Lipkowie są wg. Was Polakami?

Też mnie to ciekawi jak definiuje się Polaka. Czy jest jakiś kanon który powinien znać? Jakie są niezbędne składniki potrzebne do bycia Polakiem?
 Autor komentarza: Srogi
Data: 22-12-2013 21:33:35 
@WARIATKRK
"Nawiązując do idei romantyzmu i rasizmu głosił skrajny nacjonalizm, uważając naród za wspólnotę krwi, zdeterminowaną biologicznie i rasowo. Opierając się na darwinizmie społecznym uznawał siłę i walkę za podstawowe prawo społeczne. Nacjonalizm w nazizmie znajdował wyraz w ideologii wroga, którego należy bezwzględnie zwalczać; wrogiem był Żyd, komunista, liberał, socjaldemokrata. Wyrazem nacjonalizmu były teorie „krwi i ziemi”, braku „przestrzeni życiowej” i pochwała wojny. Nazizm demagogicznie łączył ideę nacjonalizmu z elementami socjalizmu, stojąc na stanowisku, że każdy naród ma prawo do własnej wersji socjalizmu. Nacjonalistyczne i socjalistyczne hasła przyciągnęły do nazizmu przeważającą część niemieckiego społeczeństwa, które w decydującym momencie udzieliło poparcia polityce Hitlera."

Encyklopedia PWN


Podasz swoje źródła?
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 22-12-2013 21:35:44 
Srogi
http://mw.org.pl/tag/nacjonalizm/
 Autor komentarza: loomp
Data: 22-12-2013 21:35:46 
@Srogi
Kopernik to raczej na pewno nie był "genetycznym" Polakiem.
Chopin był po matce.
Co nie zmienia faktu, że jesteśmy z nich dumni i uznajemy za Polaków.
 Autor komentarza: Srogi
Data: 22-12-2013 21:41:09 
@loomp
50% polskich genów to pewnie za mało dla wielu ;)

Uznajemy ich za Polaków, bo oni sami się tak zdeklarowali. Chociaż w przypadku Kopernika (z racji trochę innej specyfiki jego czasów) było trochę inaczej - uznawał się za poddanego polskiemu królowi.
 Autor komentarza: Srogi
Data: 22-12-2013 21:54:48 
@WARIATKRK
To strona tej organizacji, która lubi pozować do zdjęć zamawiając "pięć piw"? :) Tak na marginesie - być może to zbieg okoliczności, ale podobnego gestu używali naziści :)

Jeżeli MW twierdzi, że narodowy socjalizm nie był nacjonalistyczny to może i mają rację. To rzuca nowe światło na historię Europy.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 22-12-2013 21:56:29 
Srogi
Mówisz o salucie rzymskim który zapożyczyli naziści?
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 22-12-2013 21:57:40 
Srogi
CHWAŁA WIELKIEJ POLSCE takie słowa są wymawiane przy salucie rzymskim to lewactwo przeinaczyło fakty na swoje potrzeby.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 22-12-2013 21:59:29 
Wiesz Wariat, to równie dobrze można popylać w swastyce , mówiąc , że to buddyjski symbol szczęścia
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 22-12-2013 22:00:29 
szansepromotions
nie do końca bo symbol słońca nie był w białym okręgu na czerwonym tle.
 Autor komentarza: Tarciu
Data: 22-12-2013 22:01:23 
Śmieszni są ci wszyscy goście decydujący o czyjejś polskości lub jej braku. Sorry, panowie, nikt z nas nie jest czystej krwi Polakiem. A niektórzy wielcy Polacy etnicznie wcale Polakami nie byli. Najlepszy przykład z XX wieku to generał Anders - czystej krwi Niemiec, luteranin.
Więc schować się pod ziemię, "Prawdziwi Polacy", i nie pieprzyć więcej głupot.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 22-12-2013 22:01:25 
Niby tak , ale sama podstawa zostaje
 Autor komentarza: Tarciu
Data: 22-12-2013 22:01:38 
Takich ciekawostek można mnożyc i mnożyć.
Np. nasz wielki król Kazimierz Odnowiciel z dynastii Piastów.
Polak? A gdzie tam, "farbowany lis"!
1/2 krwi niemieckiej, 3/8 krwi czeskiej i tylko 1/8 krwi polskiej.
Później z Piastami było już tylko gorzej. Co pokolenie to jakaś jakaś domieszka niemiecka lub czeska. Taki Kazimierz Wielki to już Piast tylko z nazwy. No, "Prawdziwi Polacy", wykreślić ich z leksykonu wielkich Polaków :)
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 22-12-2013 22:02:47 
Za chwilę się dowiemy, że Hitler był skrajnie prawicowy...lol...
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 22-12-2013 22:04:23 
Tarciu
Interesujesz się kolego historia elegancko :)Zgadzam się z Toba doskonale zdajesz sobie sprawę że poprzez śluby wieźi krwi budowało się pozycje dynastii.Tylko w starożytnym Egipcie dochodziło do kazieroctwa gdzie brat z siostra brali ślub by krew była czysta.
 Autor komentarza: Srogi
Data: 22-12-2013 22:07:15 
@WARIATKRK

Salut rzymski to mit :)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Salut_rzymski
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 22-12-2013 22:12:08 
Srogi
Wikipedia nie jest źródłem wiedzy tam każdy bzdury może napisać. Zwłaszcza w dzisiejszym lewackim świecie.
 Autor komentarza: Srogi
Data: 22-12-2013 22:15:45 
@Tarciu
Albo Henryk Sienkiewicz - miał korzenie tatarskie, a to nie dość, że "kolorowi", to na dodatek ludzie "kultury islamskiej"! :) Okazuje się, że mamy jednego polskiego noblistę mniej! :D
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 22-12-2013 22:17:51 
Srogi
Tatarzy Polscy przez innych muzułmanów nazywani byli psami niewiernymi ponieważ zawsze służyli Rzeczpospolitej
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 22-12-2013 22:17:51 
Srogi
Tatarzy Polscy przez innych muzułmanów nazywani byli psami niewiernymi ponieważ zawsze służyli Rzeczpospolitej
 Autor komentarza: loomp
Data: 22-12-2013 22:17:52 
@Srogi
Moim zdaniem czepianie się tzw. gestu "pięciu piw", świadczy o braku merytorycznych argumentów.

Wszechobecne pomawianie środowisk narodowych (MW czy ONR) skutkuje negatywnym ich postrzeganiem. A "oglądacze" TVNu i "czytacze" GW to już beton totalny.

A wracając na bokserskie podwórko.
Izu urodził się w Polsce, mówi po polsku i jeśli powie, że jest Polakiem, to uznam go za Polaka.
Tak zresztą jak Kosteckiego (wiem, kontrowersyjny przykład).
Jest Polakiem czy nie, będąc jednocześnie Cyganem?
Na moje: jest.
 Autor komentarza: Tarciu
Data: 22-12-2013 22:17:54 
Jeszcze słowo a propos Mameda Chalidowa i innych Czeczenów walczących pod polską flagą:
Tu sytuacja jest szczególna. Jak zapewne wszyscy wiedzą (wiedzą?), Czeczenia jest pod butem Rosji - formalnie nie ma takiego państwa, jest to część Rosji.
Chalidow i inni uciekinierzy/dzieci uciekinierów z Czeczenii
nie może walczyć pod własną flagą. Ma wybór: albo walczy pod flagą Polski (gdzie mieszka, gdzie się zaadoptował, nauczył trudnego przecież języka, skąd ma żonę, od niedawna polskie obywatelstwo itd), albo walczy pod flagą okupanta - Rosji.
Ktoś się dziwi, że wybiera polską flagę? Wy na jego miejscu walczylibyście jako Rosjanie?
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 22-12-2013 22:18:34 
loomp
:)))
 Autor komentarza: Srogi
Data: 22-12-2013 22:20:05 
@WARIATKRK
Tak, ale masz tam przypisy. Książek tych niestety nie da rady zlinkować, ale można zdobyć i poczytać.

Tym bardziej, że można sprawdzić tezę, która tam się pojawia - nie zachowały się żadne świadectwa jakoby istniał taki gest w starożytnym Rzymie.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 22-12-2013 22:22:47 
Srogi
To jest twoja interpretacja wiesz dla lewaków bohaterem jest zbrodniarz che guevara wiec nie dziwi mnie pomawianie osób takich jak ja o poglądach prawicowych.
 Autor komentarza: Srogi
Data: 22-12-2013 22:25:58 
@loomp
To zabawne, że zarzucasz mi brak argumentów, bo cały czas trzymam odpowiadam bardzo merytorycznie. A poza tym w którym miejscu pomawiam jakiekolwiek środowiska?

@WARIATKRK
Lipkowie nie zawsze służyli RP - w drugiej połowie XVII wieku część przeszła na stronę swoich braci w wierze ;)
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 22-12-2013 22:27:15 
Lewacy , prawicowcy , cytując Kazika "obie te wasze Polski pier.ole"
Prawda jest taka , że ani jedna , ani druga grupa ma uja pojęcia o tym kto ma poglądy prawicowe a która lewicowe.
Myślicie , że machanie flagą robi z was prawicę , a tolerancja dla gejów lewicę ?
Od razu odpowiem , nie .
 Autor komentarza: Srogi
Data: 22-12-2013 22:28:04 
@WARIATKRK
Jeżeli faktem jest, że nie istnieją jakiekolwiek zapiski o "salucie rzymskim" to jak można to interpretować inaczej, niż tak, że coś takiego nie istniało?
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 22-12-2013 22:28:33 
Srogi
jakie jest twoje stanowisko odnoście legalizacji związków homoseksualnych i adopcji dzieci?a także w miejscu publicznym uwieszaniu symboli religijnych jak np:Krzyż?
 Autor komentarza: Tarciu
Data: 22-12-2013 22:30:29 
@WARIATKRK
Off-topic: z dynastiami i "krzyżówkami" jest oczywiście tak jak piszesz. Tam nie myślano kategoriami narodowymi (nie te czasy), tylko dynastycznymi. Ale do kazirodztwo dynastyczne to nie tylko Egipt - patrz np. wielka dynastia Habburgów i słynna "warga habsubrska" i cały szereg innych schorzeń (np. bezpłodność) wynikająca z braku napływu świeżej krwi.
A przeczytasz o tym np. na... Wikipedii, która jest bardzo dobrym źródłem wiedzy. Nie idealnym, czasami skrótowym (siłą rzeczy), ale w sumie bardzo dobrym i rzetelnym.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 22-12-2013 22:32:38 
Tarciu
zgadzam się z pierwszą częścią Twojego wpisu ale z ostatnim zdaniem już nie.Wikipedia jest cennym źródłem wiedzy aczkolwiek niejednokrotnie były w niej bardzo rażące błędy.
 Autor komentarza: Srogi
Data: 22-12-2013 22:36:18 
@WARIATKRK
A jaki to ma związek z tematem wokół którego toczy się dyskusja? To jest podstawowy błąd wielu osób, że przyjmują wszystkie poglądy w pakietach - jeżeli narodowiec to od razu musi być katolik.

Co do symboli religijnych to nie mam nic przeciwko. To absurd, że we Francji zakazują muzułmankom nosić burek, a chrześcijanom krzyżyków. W polskim sejmie też niech wiszą symbole religijne jeżeli ktoś czuje taką potrzebę, i krzyż i gwiazda Dawida i półksiężyc :)

Związki homoseksualistów w naszym kraju z tego co wiem są legalne. Policja przecież jeszcze nikogo nie aresztowała w Polsce za związek z osobą tej samej płci :)
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 22-12-2013 22:38:39 
Srogi
jakie jest twoje stanowisko odnoście legalizacji związków homoseksualnych(śluby osób tej samej płci)i adopcji dzieci?

To absurd, że we Francji zakazują muzułmankom nosić burek - pojedź do Marsylii to zobaczy tolerancje muzułmanów i jak asmilizują się w społeczeństwie...
 Autor komentarza: anonim1928
Data: 22-12-2013 22:46:05 
Srogi - Zdajesz sobie sprawe, że dzisiejsze MW nie ma wiele wspólnego z tym co było młodzieżówka LPR kilka lat temu? Bo z tego co pamiętam to wtedy była ta "afera" z salutami, chyba że było coś nowszego o czym nie wiem?
 Autor komentarza: loomp
Data: 22-12-2013 22:46:39 
@Srogi
Nie zarzucam Ci braku argumentów, bo piszesz rzeczowo, ale mówiąc:
//To strona tej organizacji, która lubi pozować do zdjęć zamawiając "pięć piw"?//
mocno generalizujesz.
 Autor komentarza: Srogi
Data: 22-12-2013 22:49:24 
@WARIATKRK
Nie mam stanowiska w kwestii ślubów homoseksualistów. Polska jest w tej kwestii podzielona prawie idealnie na pół. Podobnie jak w kwestii aborcji. Nic w tej kwestii się nie zmieni - pat będzie trwał. Po co się tym stresować skoro "elity" rządzące ustaliły między sobą, że zostaje tak jak jest? :)

Byłem w Marsylii, z asymilacją rzeczywiście jest spory problem. Ale jeżeli nie robią nic niezgodnego z prawem to chyba jest spoko, nie? Tym bardziej, że jak Francja zakładała swoje kolonie w Afryce to też się słabo asymilowali z miejscową ludnością :)
 Autor komentarza: adekw
Data: 22-12-2013 22:50:28 
Polak to ktos taki, co ma w 100% polskie korzenie. Nie powinnismy wpuszczac do jraju zadnych murzynow, islamistow itp. Niech kazdy zyje u siebie. Dla mnie khalidov czy taki izu nigdy nie bedzie polakiem.
 Autor komentarza: adekw
Data: 22-12-2013 22:51:10 
Polak to ktos taki, co ma w 100% polskie korzenie. Nie powinnismy wpuszczac do kraju zadnych murzynow, islamistow itp. Niech kazdy zyje u siebie. Dla mnie khalidov czy taki izu nigdy nie bedzie polakiem.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 22-12-2013 22:51:23 
nie ma takich osób
 Autor komentarza: anonim1928
Data: 22-12-2013 22:53:17 
"Co do symboli religijnych to nie mam nic przeciwko. To absurd, że we Francji zakazują muzułmankom nosić burek, a chrześcijanom krzyżyków. W polskim sejmie też niech wiszą symbole religijne jeżeli ktoś czuje taką potrzebę, i krzyż i gwiazda Dawida i półksiężyc :)" - absurdem jest zakazanie noszenie krzyżyków, oraz ewentualne symbole religijne inne niż katolickie w polskim bądź francuskim parlamencie. Chrześcijaństwo od wieków było symbolem kultury europejskiej i nawet nie będąc gorliwym katolikiem (jak np ja) powinno się o tym pamiętać i tego przestrzegać. Multi kulti sie nie sprawdza i nic z dobrego nie wynikło i nigdy nie wynknie...
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 22-12-2013 22:56:34 
Srogi
Ja się informuje jaka jest twoja opinia Twoje zdanie?
ps.z ta połowa to Cie poniosło i to dobrze.

Islam to jest największe zagrożenie świata nie mówię o terrorystach skrajnych ugrupowaniach ale o każdym muzułmaninie który prawo szarijatu przestrzega.Narzuca swoją kulturę,religie na sile ostatnio czytałem o wzniosach o zakazu sprzedaży alkoholu w Anglii albo o nauczycielce która chciała uczyć koranu każde dziecko katolików także.

Jak słyszę o karach wiezienia dla gwałconych kobiet albo gwałty po ślubie na dziewczynkach 12-15 letnich zadaje sobie pytanie jak można być tak okrutnym babrazyncą bez uczyć,bez serca zwierzęta takie nawet nie są
 Autor komentarza: Srogi
Data: 22-12-2013 22:58:12 
@anonim1928
Szczerze mówiąc to nie zdaję sobie sprawy. Wiem jedynie, że ideowo to nadal ten sam kanon. Żeby nie było - nie jestem jakimś zaciekłym wrogiem MW. "Pięć piw" przywołałem, bo bardzo mnie śmieszyło i nadal śmieszy tamto tłumaczenie tamtych ludzi. Sam przyznasz, że to było zabawne? :)

Inna rzecz, że na swojej stronce (chyba nawet w statucie) piszą o "polskiej rasie". To trochę niepoważne. Chyba, że metaforycznie piszą? No, ale wtedy Izu też przynależy do tej rasy :)

@loomp
To był żart. Może to głupie, ale jak słyszę "MW" to od razu mi się przypomina tamta afera :)
 Autor komentarza: loomp
Data: 22-12-2013 22:59:22 
@adekw
Polak to ktos taki, co ma w 100% polskie korzenie.

Przyjmując taką definicję, Polacy już prawie wymarli.
Zakładam, że wielu z nas ma wśród dalekich przodków Niemców, Prusaków, Żydów, Cyganów, Rosjan, Szwedów, Łemków, Tatarów, Wołochów (nie mylić z Włochami), Litwinów, Ukraińców itd. itp.

Poza tym co to znaczy "polskie korzenie"?
Jak ktoś jest Kaszubem czy Ślązakiem to jakie ma te korzenie?
 Autor komentarza: adekw
Data: 22-12-2013 23:04:33 
Loomp
100% to tylko przenosnia, ale na pewno wiesz o co chodzi. Polak z dziada pradziada. Takim kims nigdy nie bd np izu
 Autor komentarza: anonim1928
Data: 22-12-2013 23:14:40 
Przejrzałem pobieżnie statut, deklaracja ideową, oraz cos tam jeszcze i nie rzuciło mi się w oczy nic o polskiej rasie. Możliwe, że było to na jakiejś nieoficjalnej stronie albo to zmienili. Jakby nie było to stwierdzenie jest głupie choć z drugiej warto też znać kontekst w jakim zostało użyte. Co do pięciu piw i salutu rzymskiego to oczywiście, że tłumaczenie jest równie śmieszne jak wmawianie, że tęcza na placu zbawiciele nie miała na celu homopropagandy a była symbolem przymierza z Bogiem. I mówie to z własnych doświadczeń gdyż jak byłem jeszcze młodszy i głupszy to zdarzyło się pare razy użyć tego gestu i choć czasami próbowało się to jakoś tłumaczyć to wiadomo było ocb.
Swoją drogą to rozmowa mocno zboczyła ze swego toru :D
 Autor komentarza: Srogi
Data: 22-12-2013 23:14:50 
@adekw
Zgodnie z Twoją definicją to nie istnieje chyba ani jeden Polak :)

@WARIATKRK
Pochodzę z Trójmiasta, sporo tu Arabów. Nawet meczet jest. Mam kilku znajomych Arabów. Jeden nawet ma dosyć polsko-narodowe poglądy :) Wszystko jest w najlepszym porządku.

Problem mają państwa, które zapewniają muzułmanom wygodne warunki do nieasymilowania się - np. wysoki socjal. No i oczywiście państwa, któe miały kolonie w Afryce. W Polsce nie ma i nie będzie tego problemu.

Historia pokazuje, że poziom tolerancji islamu na inne religie i kultury wcale nie odbiegał od chrześcijańskiego, np. w Stambule były dzielnice chrześcijańskie i żydowskie i nikt im nie robił większych problemów.

A co do 12 letnich dziewczyn, czy nie tyle lat miała królowa Jadwiga, gdy wyszła za Jagiełłę? :) Oczywiście, że gwałt (jakikolwiek) jest zły, ale przecież w Polsce też jest masa gwałcicieli i pedofilów.

Co do homoseksualistów to nie wiem. To bardzo złożony problem. Prawo dziedziczenia i wspólnoty majątkowej z pewnością, by im pomogło, a reszcie społeczeństwa nic nie ujęło.
 Autor komentarza: loomp
Data: 22-12-2013 23:15:28 
@adekw
Wiem o co chodzi, ale nie da się ustalić sztywnej granicy pokoleniowej wyznaczającej "bycie Polakiem z dziada pradziada".
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 22-12-2013 23:21:40 
Srogi
Widze że skrajnie lewicowe masz poglądy do tego stopnia że podajesz argumenty pochodzące z średniowiecza.Super porównanie do XXI wieku ciekaw jestem czy tez tak tłumaczyłbyś barbarzyństwo jak gwałt na dzieciach gdyby to spotkało Twoja siostrę,córkę...

nie chce cie obrażać ale heteroseksualny mezczyna nie byłby wstanie pedofilii bronić bo tym jest ślub z 12-15 letnią dziewczynką

Nasza dyskusja była merytoryczna bez rzucania mięsem wiec niech taka zostanie miło było podyskutować.A teraz spadam juz dobrze po 23 jest
 Autor komentarza: Srogi
Data: 22-12-2013 23:22:45 
adekw
A Chopin, Kopernik i Sienkiewicz byli Polakami?

anonim1928
Dokładnie - tłumaczenie z tęczą równie słabe :)


Wydaje mi się, że dzisiaj widziałem sformułowanie "polska rasa", ale nie mogę znaleźć. Tu jest trochę nie wprost:
"Polacy nie są małym narodkiem, ani swą liczbą, ani obszarem, który zajmuje ich rasa i ich cywilizacja, ani swą twórczością duchową, rozwijaną od dziesiątków pokoleń (...)"

http://mw.org.pl/ruch-narodowy/cele-i-zadania/
 Autor komentarza: Srogi
Data: 22-12-2013 23:29:17 
@WARIATKRK
Użyłem kilku argumentów, a ty odniosłeś się do jedynego (i to na dodatek pobocznego), który udało Ci się jakoś odparować :)
Co do gwałtu na bliskiej mi osobie (czy jakiejkolwiek innej) - to chyba bez różnicy jakiego wyznania jest gwałciciel? W Polsce są gwałciciele i pedofile, podobnie jak w Izraelu i Tunezji.

A co do mojej lewicowości... Jak rozmawiam z osobami, które deklarują się jako ludzie lewej strony to zarzucają mi, że mam poglądy prawicowe. Zastanawiam się co to może oznaczać?
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 22-12-2013 23:35:28 
Srogi
Dodam tylko że w Polsce gwałciciel jest skazany trafia do zakładu Karnego gdzie czeka go piekło.W krajach arabskich jest tolerowany i to ofiara jest skazana na wiezienie.Gwałcicieli w Polsce może jest 3-5% a krajach arabskich każdy muzułmanin gwałci dzieci tłumacząc się że to jego żona widzisz różnice.Wiec nie obracaj kota ogonem ponieważ nie udało ci sie to.

Jak ty masz poglądy prawicowe to od dziś zwracaj się do mniej wasza świętobliwość ponieważ jestem kardynałem.Przerażają mnie takie osoby które tolerują i bronią pedofilii mniej tvn jedyne co mogę ci doradzić.a teraz nara
 Autor komentarza: loomp
Data: 22-12-2013 23:36:35 
Autor komentarza: Srogi Data: 22-12-2013 23:29:17
"A co do mojej lewicowości... Jak rozmawiam z osobami, które deklarują się jako ludzie lewej strony to zarzucają mi, że mam poglądy prawicowe. Zastanawiam się co to może oznaczać?"

Może to oznaczać, że będą z Ciebie ludzie :)))
Z poglądów lewicowych często się "wyrasta" ;)
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 22-12-2013 23:40:40 
Wariat, piszesz o wypraniu mózgów przez GW itp , o generalizowaniu itp , a sam piszesz , że każdy muzułmanin gwałci itp.
Daleki jestem od obrony muzułmanów , ale przesadzasz. To można równie dobrze powiedzieć , że każdy Polak to złodziej i alkoholik z wąsem
 Autor komentarza: loomp
Data: 22-12-2013 23:44:40 
@szansepromotions

WARIAT pisząc:
"...w krajach arabskich każdy muzułmanin gwałci dzieci tłumacząc się że to jego żona..."

chyba miał na myśli:
"...w krajach arabskich każdy muzułmanin KTÓRY gwałci dzieci tłumacząc się że to jego żona..."
 Autor komentarza: Srogi
Data: 22-12-2013 23:52:57 
@loomp
Ludzie często nie mają zdania na konkretny temat, tylko przyjmują całą ideologię, która dotyka wszystkich zagadnień.

Typowy lewicowiec będzie miał poglądy L1, L2, L3, itd., a prawicowiec P1, P2, P3, itd. Ja natomiast L1, P2, L3, P4, itd. Dlatego ani jeden ani drugi "obóz" nie ma mnie za swojego ;p

@WARIATKRK
"a krajach arabskich każdy muzułmanin gwałci dzieci tłumacząc się że to jego żona widzisz różnice."

Jak tak to przepraszam.
 Autor komentarza: Leung
Data: 23-12-2013 00:03:28 
WARIATKRK
Nie jestem zwolennikiem porządków panujących w państwach Islamskich ale proszę nie przesadzajmy. Nie można powiedzieć że każdy muzułmanin to robi. Jeżeli dajesz przykłady skrajne to ktoś ci wypomni ze bodaj dopiero kilka lat temu podniesiono wiek inicjacji seksualnej w Watykanie ,który wynosił...12 lat. Nie wolno generalizować, bo wtedy pojedyńcze przypadki zamieniają się w powszechnej świadomości w normę. I tak jest z muzułmanami, duchownymi katolickimi czy ze wspomnianym stereotypem Polaka- alkoholika
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 23-12-2013 00:10:11 
loomp Srogi
mój błąd językowy
słowa KTÓRY zapomniałem dodać i stąd nierozumienie.

Srog
Widze że nie odniosłeś się do pedofilii nie dziwie się skoro geje tzn lewica także ostatnio bardzo głośna sprawa adoptowali chłopca żeby go gwałcić.A za związkami partnerskimi i ślubami w 90% są geje i lesbijki.Dlatego tak zażarcie bronią śluby z 12-15 letnimi dziewczynkami w niektórych krajach arabskich jak Np;Afganistan.

Podsumowując przeszkadza ci salut rzymski ale ale upadek społeczeństwa normalnej rodziny (kobieta mężczyzna)albo więżenia dla kobiet które są ofiarami gwałtu już nie typowe lewackie myślenia powtarzane formułki bez sensu i logiki...
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 23-12-2013 00:11:17 
Leung
słowa KTÓRY zapomniałem dodać i stąd nierozumienie i przejęzyczenie każdemu się zdarzy jak pisze dużo.
 Autor komentarza: Leung
Data: 23-12-2013 00:21:20 
WARIATKRK
Mam do ciebie. Czy twoim zdaniem w którymś momencie osoba urodzona w Polsce możesz przestać być Polakiem. Przyznam że mam problem z tym że osoby które lata pracują i żyją w innych państwach mają prawa wyborcze w PL. Być może to świetne osoby ale denerwuje mnie gdy ktoś kto nie mieszka tutaj może brać udział w wyborach w Pl i uważam że np: taki Izu czy nawet Mamed skoro tu mieszkają, płacą podatki i ich polszczyzna jest dużo lepsza niż Mariusza Pudzianowskiego są bardziej polscy niż ci co wyjechali dawno temu a wciąż chcą decydować na temat wystroju naszego domu
 Autor komentarza: Leung
Data: 23-12-2013 00:22:03 
Uciekło słowo "pytanie" w pierwszym zdaniu
 Autor komentarza: loomp
Data: 23-12-2013 00:28:10 
Co do pedofilii, to nie ulega wątpliwości, że wśród księży KK występuje to zjawisko i źle, że KK zamiata to pod dywan. Jednak Kościół jest teraz na cenzurowanym i lewicujące (czyli prawie wszystkie) media węszą i wyciągają na światło dzienne - TO DOBRZE.

Jest jednak jedno "ALE".

Pedofilia jest powszechna wśród środowisk gejowskich i o tym już pro gejowscy lewacy nie piszą - TO BARDZO NIEDOBRZE.
No ale kruk krukowi oka nie wykole...
 Autor komentarza: simsam1
Data: 23-12-2013 00:51:11 
stanislawbiesiada88
un4given
Shogun90
i reszta hejterów, jebać takie piz*y przed klawiaturami i wasze pier*olenie że czarny nie bedzie polakiem. To mi jest wstyd że takie kur*y są polakami i jaki wizerunek zostawiacie reszcie światu :)
 Autor komentarza: Michalek
Data: 23-12-2013 01:42:26 
Wracając do tematu, oglądałem walkę na żywo i Maciec w mojej ocenie wygrywał tę walkę nawet bez KD. Był lepszy w defensywie, trafiał czystymi ciosami w przeciwieństwie do Sasuna, i przegrał maksymalnie dwie rundy.
 Autor komentarza: championn
Data: 23-12-2013 03:12:17 
a co ty WARIAT jestes arabistą czy jak...
ewidentnie masz z tym problem ale nie martw sie uspokoje Cie w Polsce ne ma problemu z arabusami bo nie maja tu po co przybywac i sie osiedlac, moze za 50 lat jak dogonimy szwabow. To raczej zachod europy ma z nimi problem wiec co to Ciebie interesuje a moze jestes euroentuzjasta i martwisz sie o dorobek kulturalny UE?
 Autor komentarza: Srogi
Data: 23-12-2013 07:47:38 
@WARIATKRK
Kwestia pedofilii jest obusiecznym mieczem i mało precyzyjnym. Pojawia się na łonie Kościoła Katolickiego, a kiedy zostaje wykryta to biskupi zamiatają ją pod dywan. Idąc Twoim tokiem rozumowania należałoby powiedzieć, że to upadek kultury europejskiej, zezwierzęcenie, lewactwo itd. Również bywa i tak, że molestowane są dzieci heteroseksualnych rodziców ,(biologicznych lub adopcyjnych) czy to oznacza, że tradycyjny model rodziny jest zły i lewacki? Albo, że sprzyja pedofilii? Albo, że Kościół Katolicki jest pedofilską organizacją?

Nigdzie nie napisałem, że przeszkadza mi salut rzymski. Napisałem tylko, że coś takiego nie istniało aż do niedawna. Powoływanie się na jego rzymski rodowód jest całkowicie chybione.

A jeżeli już mówimy o klepaniu formułek, to całkiem nieźle Ci to wychodzi :)

@loomp
Nie widziałem, żeby np. Gazeta Polska pisała o pedofilii w KK, ale wiadomo - "kruk krukowi..." ;)

Ale spoko - narodowe media piszą o pedofilii wśród gejów, a lewackie o pedofilii w KK, więc chyba wszystko jest w porządku?
 Autor komentarza: lesdab (Redaktor bokser.org)
Data: 23-12-2013 09:29:04 
Panowie hasła podawane w encyklopedii czy tez w Wikipedii (istnieją rzeczywiście rozbieżności i można raczej traktować jako odnośnik, odzwierciedlenie czasu w którym żyjemy a nie jako pewnik bo to czasami lub dosyć często jest niespójne wprowadzając raczej dezinformację) ulegają zwietrzeniu jak skaly czy wielki kanion.
Używamy słowa tęcza gdzie jest to symbol wiadomo czego ale w tym symbolu jest 7 kolorów, natomiast odpowiednik tego jako symbol innej orientacji, choroby, dewiacji czy genów (choć z tymi genami to już nie za bardzo rozumiem bo już sie mówi ze chodzi o to ze sie urodził tylko jest bo go ktoś poderwał i teraz tez jest w tej grupie; wiec tez pamuje tu już nawet wsród naukowców czy lekarz chaos informacyjny- tzn. Urodził sie z tym czy został poderwany - czytać zgwałconych co już tez zakrawa na barbarzyństwo) ale wracając do symboli. "Tęcza" na placu ma 6 kolorów czyli to już nie jest tęcza tylko coś innego, ale wszyscy nie zauwazaja braków wiec powtarzają w kółko - jak Kostyra "ale wielka bomba" gdzie dla nas to ledwie poprawnym ciosem można nazwać! Dlatego podawanie argumentów bez znajomosci właściwej symboliki i znaczenia słów to dyskusja rozmyje sie tak jak ta która toczyła sie wojny ringowej, a odleciała w kierunku nic nie mającym wspólnego z konfrontacja dwóch pięściarzy w ringu.
Tęcza to tęcza i niech ja pozostanie i niemieszajmy do tego symbolu innych określeń bo to celowa niszczącą robota. Boks to boks i bądźmy zdyscyplinowani i chodźmy w temacie dyscypliny która tak każdy z nas sie interesuje.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 23-12-2013 10:11:30 
Srogi
ataki na kościół anty klerykalizm tego mogłem się spodziewać po takiej osoby jak ty.Kościół katolicki przetrwał ponad 2000 lat jeszcze większych nacisków i ataków wiec lewackie hasła i propaganda nie zwalcza go :)

dobrze wiesz że jest to udowodnione naukowo iż osoby homoseksualne maja częściej zaburzenia takie jak pedofilia twoje argumenty o osobach duchownych to słaba linia obrony....
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 23-12-2013 15:51:12 
Z tematu bokserskiego na kościelny, pedalski ...
W czym Ormianin który wychował się w Polsce przeszkadza wam ?
Wiara ta sama, mentalność podobna, frajerem nie jest no i reprezentuje Polskę.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 23-12-2013 18:32:17 
Mi tam nie przeszkadza, ale paru userów jest co koniecznie muszą wymienić swoje poglądy
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.