RIGONDEAUX ODPOWIADA NA ZARZUTY HBO I SAMEGO BOBA ARUMA

- Ani trochę nie będę winił szefów HBO jeśli zdecydują, by już nigdy nie pokazać na antenie walki Rigondeaux - mówi wprost wieloletni komentator oraz analityk tej stacji, sławny Larry Merchant. Przypomnijmy, że Guillermo Rigondeaux (13-0, 8 KO) w sobotnią noc wyjątkowo łatwo uporał się z Josephem Agbeko (29-5, 22 KO), lecz pojedynek był na tyle nudny, że pod jego koniec trybuny świeciły już pustkami.

- Nie mam wątpliwości, że "Rigo" jest wybitnym zawodnikiem, tylko że chcąc zarabiać trzeba dawać widowisko - dodał Merchant. Kubańczyk jednak nie zamierza niczego zmieniać w swoim stylu boksowania. Utarł nawet nosa swojemu promotorowi, bo nieoczekiwanie sam Bob Arum trochę marudził po sobotniej potyczce.

- Walczę po swojemu. Opracowałem odpowiedni styl i robię co należy by wygrywać. Arum ma swoją robotę do wykonania. Jestem mu wdzięczny za możliwość zarobienia dotychczasowych pieniędzy, w tej kwestii nie mogę powiedzieć o nim złego słowa, ale jeśli tak bardzo jest niezadowolony z tego jak walczę, to może powinien rozważyć zwolnienie mnie z kontraktu i odejście do innego promotora? Jestem przekonany, iż znaleźli by się tacy, którzy zatrudniliby mnie z otwartymi rękoma - odpowiada mistrz świata federacji WBO i WBA kategorii super koguciej, czy też jak kto woli junior piórkowej.

- W ringu zawsze czułem, że kontrola nad tym co się dzieje należy właśnie do mnie. Moim celem jest kontrola nad pojedynkiem i nieustannie do tego dążyłem. Podobno każdy może pokonać każdego. Problem w tym, że jestem otwarty na spotkanie absolutnie zw wszystkimi, zaś nikt nie chce bić się ze mną - dodał pewny siebie Rigondeaux.

Jeszcze większa fala krytyki spadła na Agbeko, który miał fatalne statystyki zadanych i trafionych ciosów. Pięściarz z Ghany nie ukrywa, że jego słabsza postawa ma właśnie związek z niewygodnym stylem Kubańczyka.

- Niezwykle ciężko jest dobrać się mu do skóry. Jest strasznie szybki, a do tego kapitalnie porusza się na nogach - przyznał były dwukrotny mistrz świata.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 09-12-2013 17:43:43 
Rigo jest za dobry dla zwykłego oglądacza boksu . Ale to w niczym nie zmienia faktu że jest obok Moneya drugim najprawdziwszym czarodziejem ringu naszych czasów .
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 09-12-2013 17:45:22 
I na pewno nie jest nudny :)
 Autor komentarza: ARAS1234
Data: 09-12-2013 17:52:15 
Zależy po co kto ogląda boks. Amerykanie przychodzą na gale boksu czy MMA nie po to żeby zobaczyć niesamowite umiejętności tylko po to żeby się nażreć, napić i pooglądać napierdzielanke. I nie są w tym unikatowi wiele ludzi z polski pewnie też w tym celu ogląda np. gale. Rigo jest niesamowitym bokserem i jeżeli ktoś tego nie potrafi docenić to jego problem. Oczywiście wszyscy wiemy że gdyby w ringu stał Floyd z gumą i w tych swoich śmiesznych spodenkach za biliard dolarów i chodził by po ringu robiąc uniki i machając od czasu do czasu jednym ciosem to cały tłum byłby zafascynowany walką, łącznie z celebrytami.
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 09-12-2013 18:14:28 
ARAS1234 zobacz sobie rozkład zawodników jakich ma Floyd a jakich Rigo. Styl też mają odmienny i to bardzo, porównywanie w jakikolwiek sposób stylu walki Kubańczyka i Amerykanina to tak jakby porównywać style Riosa i PacMana. Rigo jest najnudniejszym zawodnikiem Topu jakiego w tym momencie mamy, walczy strasznie bojaźliwie, boks oparty na unikach bez ataku

Staty z ostatnich 5 walk:

Rigo:

Atak: 26%
Obrona: 15%
czyli +11
FMJ

Atak: 41%
Obrona: 17%
czyli +24
 Autor komentarza: KnockKnock
Data: 09-12-2013 18:16:12 



Dokladnie tak Rigo, nie bedzie ci zadny tepy zgred dyktowal jak walczyc. Rob dalej swoje, przejdziesz do historii jako jeden z najwiekszych i najbardziej utalentowanych zawodnikow w historii tego sportu. A Larry'ego Merchant'a i innych glodnych wrazen odsylamy do ogladania WWE...


 Autor komentarza: Overfull
Data: 09-12-2013 18:17:54 
Rigo zrobił w boksie już wszystko co mógł zrobić. Wystarczy jeszcze parę konkretnych walk i zakończy karierę, wtedy nie będzie już denerwował " wielkich koneserów " boksu zawodowego i jego niuansów.
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 09-12-2013 18:27:03 
Sierak2012 Data: 09-12-2013 18:14:28
///
nie obraż sie na mnie albo obraż jeśli chcesz ale pierdzelisz teraz od rzeczy jjak potłuczony schizofrenik . jak ? i jakim ograniczonym miłośnikiem boksu trzeba być aby powiedzieć że Rigo jest nudny ? Jakim szują trzeba być aby tak pisac o gościu który jest tak perfekcyjny że ogrywa innych niemalże na samym starcie ? I to nie ogrywa brudną walką , faulami czy też układami lecz Najczystrzą techniką , szybkością i talentem .
Bardzo mądrze Rigo odpowiedzaiał Arumowi , naprawde po mistrzowsku , jesli nie jesteś ze mnie zadowolony zwolnij mnie z kontraktu !!! To jest tak dobre jak perfekcyjne walki Rigo , jesli chcesz ze mnie robić szmate jak zrobiłeś z Pacmana to odpuść sobie !!!!! Rigo nie dość że jest doskonałym bokserem to jeszcze jest gościem który ma honor i dobrze myśli !.
 Autor komentarza: Tokio
Data: 09-12-2013 18:33:14 
ok wszystko spoko, ale zamiast zarabiać milionów zbiera ochłapy w porównaniu do innych
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 09-12-2013 18:37:07 
UsAtmel, Włodarczyk ma zajebistą technikę zadawania ciosów a jest nudny, że ja pierdole ;) Sorry ale dla mnie zawodnik który nie zadaje ciosów jest nudny, a Rigo właśnie ich nie zadaje. Wygrywa z rywalami gównie nogami i balansem, boks zajebisty technicznie ale typowo amatorski jest na zawodowstwie nudny
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 09-12-2013 18:37:30 
Tokio Data: 09-12-2013 18:33:14
///
Wiec jeśli ty chcesz być uległą zaszczutą suczką spełniającą widzimisie innych za pieniądze to twoja droga go go go !
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 09-12-2013 18:45:14 
Sierak2012 Data: 09-12-2013 18:37:07
oKI WYJASNIE CI ZEBYŚ nie miał wątpliwości , napewno nie chodzi mi aby tobie dokuczyć lecz o głos w temacie . Całkowicie niezgadzam sie z twoim stanowiskiem .Mam zupełnie inne zdanie na te tematy . A dowodem że jednak większość argumentów jest po mojej stronie są fakty , Rigo perfekcyjnie rozprawia sie z przeciwnikami a i przywołany przez ciebie
Diablo takrze w przypadku Diablo dodam iż jest to jedyny mistrz tej wagi który nie boi sie wyzwań i walczy na całym świecie i jak dlamnie jest na dziś Mistrz Wagi Cruser NR 1 na świecie , Huck czy Hernandez to myszy które są silne tylko w swoich norach , nie trzeba tłumaczyć dlaczego .
 Autor komentarza: KnockKnock
Data: 09-12-2013 18:51:33 



Zaryzykowalbym nawet stwierdzenie ze gdyby Rigo byl troche ciezszy i doszloby do walki z Floyd'em to przy uczciwym sedziowaniu Rigondeaux wygralby to na punkty....


 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 09-12-2013 18:52:34 
UsAtmel jakie fakty ? Nie dyskutuje z tym, że Rigo wygrywa jak chce z kim chce, chodzi o to w jakim stylu wygrywa. A styl ma nudny i niedający się oglądać, koleś zadał w ciągu 5 ostatnich walk 25.8% celnych ciosów !!! A co do Diablo, jest nudny. @ ciekawe walki w karierze nie czynią nudziarza showmanem ;)
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 09-12-2013 18:53:31 
PS refleksja drobna , kiedyś zaczynając czytać portal oraz dokonując pierwszych wpisów myslałem że tu są osoby pasjanujące sie boksem . tak naprawde myslalem .... Od jakiegoś czasu wiem że owszem są tu osoby kochające boks ale nie mniej jest psów agitatorów .No i mam to w zadzie :) Dwa H im w czule miejsca !!!!
 Autor komentarza: golabek
Data: 09-12-2013 18:54:57 
Ja uważam Rigo za profesora boksu. Po prostu, taki typowy stary wyjadacz, który wie wszystko i walczy bardzo mądrze. Bo w jego boksie przede wszystkim chodiz o to żeby nie oberwać, przy okazji robi to świetnie. Wystaczy popatrzeć na pracę nóg, to jak taniec, bez zbędnych kroków.

Przy okazji ten stary profesor jest zbyt nudny dla typowych niedzielnych kibiców.

Przynajniej nie skończy jak Mago albo inni "wojownicy"
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 09-12-2013 19:06:59 
UsAtmel, poziom kultury dyskusji naprawdę na niewyobrażalnie "wysokim" poziomie.
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 09-12-2013 19:38:13 
Sierak2012
:) i nie oczekuj kolego innego poziomu jesli piszesz takie bzdury !
 Autor komentarza: TonySoprano
Data: 09-12-2013 19:43:30 
I tak trzymaj Rigo,nie jest to mój ulubieniec,ale do licha,to bokser,sportowiec,skoro taki ma styl to niech się go trzyma i koniec,najlepiej niech go weźmie SHO i zorganizuje walkę z Leo,myślę że nudno by nie było.
 Autor komentarza: Gogolius
Data: 09-12-2013 20:16:04 
Sierak2012, jedyny argument jaki podales to statystki ciosow. Statystyki ktore sa absolutnie nic nie warte i niedoskonale. Bo nie ciosow nie liczy system tylko ludzie.
Pisalem o tym pod innem newsem ale powtorze: znikoma celnosc ciosow prostych Rigo (zdecydowana wiekszosc wszystkich jego ciosow najmocniej rzutujaca na statystyle) bierze sie z tego ze compubox liczy jego badanie dystansu: Rigo badajac dystans potrafi wyciagnac przednia reke 6-10 razy na 5-8 sekund i tak kilka razy na runde. To nawet nie jest cios tylko wyprostowanie reki.
I takich niecelnych ciosow Rigo ma kilkadziesiat na runde.

W ogole to sie wkopales z samym porownaniem Rigo z Moneyem. Dwie rozne wagi, dwa rozne style. Floyd ma lepsze resume bo duuuzo dluzej walczy plus kusi kasa. Z Rigo rywale maja male zarobki i pewna kase.
Tyle ze o ile rywale Floyda sa w stanie dac mu ciezsza walke (ODLH, Cotto, Mosley, a Castillo w pierwszej walce nawet z nim wygral - wg mnie) o tyle z Rigo bezradny jest nawet Nonito Donaire. Moze to tez kwestia zaledwie 13 walk Kubanczyka.
Dla mnie nie ma sensu ich porownywac ale na chwile obecna predzej widze jak Money traci zero w rekordzie: w super koguciej nie ma az takiej konkurencji.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 09-12-2013 20:35:00 
Od czasu do czasu pokazuje mojej żonie walki albo pięściarzy którzy na mnie wywarli wielki wpływ.Po obejrzeniu 2 rund stwierdziła przecież to salsa - casino.Nie zakumałem o co chodzi wiec wytłumaczyła mi że kroki zwłaszcza w tył i na boki to kroki właśnie tego rodzaju tańca.Jak usłyszałem że to na pewno Kubańczyk musi być uświadomiłem sobie że takie rzeczy od kobiety się dowiaduje ale to nie wstyd moja od 5 roku życia balet potem latynoamerykańskie tance wiec zna się doskonale
:)

Odnośnie kibiców ''elitarnych'' udowodnili na gali w NY że ich celem jest wypić xxl cole,zjeść xxl hamburgera i buczeć jak krew nie tryska.
 Autor komentarza: arpxp
Data: 09-12-2013 20:53:38 
Sierak2012
" Rigo jest najnudniejszym zawodnikiem Topu jakiego w tym momencie mamy, walczy strasznie bojaźliwie, boks oparty na unikach bez ataku

Staty z ostatnich 5 walk:

Rigo:

Atak: 26%
Obrona: 15%
czyli +11
FMJ

Atak: 41%
Obrona: 17%
czyli +24"



Tak to wygląda, gdy zamiast walki ogląda się statystyki. Rigo cały czas bada prawym prostym przeciwnika. Gdy przeciwnik tylko drgnie Rigo od razu wysuwa prawy prosty i karci lub tylko wytrąca z równowagi psychicznej. Żeby nie było, popatrz sobie na tzw ciosy mocne. Rigo zadaje ponad 40% a sam zbiera po 2-3 nieczyste ciosy na rundę :)
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 09-12-2013 20:55:22 
UsAtmel gdzie masz te bzdury ? Czy bzdurą jest, że Rigo jest zawodnikiem nudnym dla kibiców i przez to NIGDY nie zarobi wielkich pieniędzy ?


Gogolius co Compubox liczy jako ciosy to ja wiem, i myślę, że ty też wiesz, iż zawodników badających dystans jest bardzo dużo i np jednym z nich jest też ten który ma 41% celnych. No i nie porównuje FMJ do Rigo tylko odniosłem się do zarzutów, że FMJ jest nudniejszy. (zarzutów które są rzucane przez wielu w różnych tematach)

Rigo jest tak uwielbiany bo to biedny, malutki, nie charyzmatyczny, atakowany zewsząd uciekinier z Kuby. Wielu mniej nudnych bokserów jest tutaj mieszanych z błotem i nazywanych tchórzami
 Autor komentarza: rakowski
Data: 09-12-2013 21:00:40 
Rigo to nudziarz.Jest pięściarzem typowo amatorskim jak na te czasy.Po prostu pomylił sport.On to rozumie po swoich wypowiedziach i wie,że nie można tego zmienić,bo nikt tego nie zrobi od tak.Tutaj większość piesze głupoty.Piszą,że Marchant wygaduje głupoty.Sami siedzicie przed klawiaturą i nie rozumiecie dlaczego ludzie nie chcą go oglądać.Wydajcie kilkaset lub kilka tysięcy $ i pójdźcie na jedną,drugą walki i jestem ciekawe czy pójdziecie na trzecią?-szczerze mam wątpliwości.UsAtmel próbuje wbić ludziom do głowy,że Rigo to świetny pięściarz na zawodowstwie.Otóż moim zdaniem taki nie jest.Tobie się fajnie ogląda,bo siedzisz w domu i oglądasz i ponoć rozumiesz boks,widać nie do końca.Jeśli jest pusta hala na walce wieczoru,Larry,Bob i wielu innych osób wystawia podobno opinie,to raczej oni mają racje,bo za to płacą,odpowiadają itd.
Sierak ma racje.Takiego Floyda da się oglądać,bo jego walki wyglądają naprawdę inaczej i się różnią w wielu elementach.
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 09-12-2013 21:04:47 
arpxp, no tak to jest gdy się rzuca ślepymi argumentami. Coś macie problem ze zrozumieniem o czym pisze...lol... :D
Co do statów, badanie dystansu to jedno, ciosy to drugie. Rigo na 3 minuty rundy. 2.30 bada dystans i tańczy na nogach a 30 sekund walczy, nie dziwota trafiać dużo ciosów "mocnych" (Compubox liczy jako cios mocny wszystko poza prostym) gdy doskakuje się do rywala, wtedy ciężko karcić prostym jak się jest na kilka centymetrów przed nim. Warto sprawdzić ilość mocnych ciosów a ta w przypadku Rigo też jest żenująca
 Autor komentarza: un4given
Data: 09-12-2013 21:04:54 
Jak dla mnie Rigo nie jest nudny. Uwielbiam oglądać jego kunszt bokserski. Ale żeby nie był nudny dla mas potrzeba kontrakotwać mu odpowiednich przeciwników. Agresywnych, wywierających presję, wyrzucających dużo ciosów. No ale to już jest zadanie dla promotora...
 Autor komentarza: Sajnal11
Data: 09-12-2013 21:06:11 
Badz co badz,prawda jest taka że na walke Rigo niedlugo zaczna przychodzic tylko sami zagorzali bokserscy fani i to w niedurzych ilosciach zadna telewizja nie bedzie chciala go pokazywac i ciekawe co wtedy biedak zrobi,bo jest juz za stary zeby zmienic swoj styl walki.Arum bedzie musial umieszczac go w undercardzie,innej opcji nie ma
 Autor komentarza: un4given
Data: 09-12-2013 21:07:52 
Gogolius

Compubox to dwóch kolesi siedzących tuż przy ringu z odpiwiednimi urządzeniami do zliczania ciosów. Ich zadaniem jest naciaksanie odpowiednich przycisków gdy zobaczą celny cios. Wątpię więc że to badanie dystansu jabem przez Rigo jest zaliczane jako cios celny.
 Autor komentarza: rakowski
Data: 09-12-2013 21:08:28 
Rigo potrzebuje Donaire'a,a nie odwrotnie.Tylko czy tv będzie chciała zobaczyć ten rewanż?
 Autor komentarza: Sajnal11
Data: 09-12-2013 21:10:30 
un4given
Rigo walczyl przeciez z agresywnym bokserem,czyli z Donairem i walka i tak byla bez fajerwerkow,styl Rigo skutecznie stopowal wszystkie atuty Nonito przez co nie byl w stanie zadawac spektakularnych ciosow,zaczela ogarniac go frustracja,bo Rigo schodzi do tylu i na boki niczym gazela i cholernie ciezko go bylo upolowac,to moze sie podobac przez chwile ale jak sie to robi przez 12 rund to jest to niestety dla przecietnego kibica bardzo nudne.
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 09-12-2013 21:10:57 
Rigo jest wybitnym zawodnikiem, jego wartość sportowa to TOP3 bez podziału na kategorię, umiejętności Kubańczyka nigdy nie umniejszałem i umniejszać nie będę. Jednak jest to styl typowo amatorski, jakby walkę punktowały maszynki. Rigo to idealny przykład tezy COP-a, że aby być wielkim bokserem zawodowym trzeba mieć coś jeszcze oprócz umiejętności, boks zawodowy na największym poziomie to nie tylko walka w ringu i wartość sportowa a również marketing, umiejętność przyciągnięcia kibica itd.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 09-12-2013 21:13:01 
Sajnal11
przeczytaj mój komentarz powyżej a będziesz wiedział skąd u Rigo taka praca nóg.
 Autor komentarza: un4given
Data: 09-12-2013 21:14:20 
Sajnal11

Walka z Donairem na pewno była mniej nudna niż ta z Agbeko dla przeciętnego kibica. Problemem też jest to że w koguciej brakuje gwiazd lub trochę wypalonych gwiazd które Rigon ogrywałby do zera. Szkoda że jest taki mały ;)
 Autor komentarza: Krzych
Data: 09-12-2013 21:14:31 
Wszyscy pieprzą o jakimś dobru boksu i nie wiadomo czym a przed oczami i tak mają tylko i wyłącznie kasę. Boli ich, że zawodnik, na którym trudno zarobić deklasuje i ośmiesza ich bombki medialne. Jaki im się nie podoba to niech wypierdalają, kto im każe promować i pokazywać Rigondeaux? Niech go zwolnią z kontraktu i niech znajdzie sobie promotora boksu a nie objazdowego cyrku organizującego mistrzostwa gwiazd z pudelek.pl. Rigo nie dźwignie całej gali swoją walką wieczoru i tyle. Powinni go dawać na gale przed Pacquiao, Marqueza itp. Ale oni oczywiście muszą zarobić na nim bo przejął pozycje Donaire, który mógł wypełnić halę a przez porażkę z nim już nie ma raczej opcji. Cały problem polega tylko i wyłącznie na tym, że Arum zamiast dać go na undercard to chce zarobić na oddzielnej gali. Tak samo HBO. I to tyle. Niech zwolnią go z kontraktu i problem zniknie. Będą mogli zamiast niego zakontraktować sobie jakiegoś może kontrowersyjnego aktora skandalistę i mu organizować walki. Trybuny wtedy na pewno nie będą "świecić pustkami". Trybuny święcą pustkami wtedy gdy są na nich tylko ludzie, którzy wyszli z walki Rigo. Te trybuny z walki Rigo były pełne bo zostali tylko kibice boksu nie jacyś niedzielniacy co chodzą na galę bo "tak jest modnie" albo dlatego, że ktoś tam walczący wrzucił do internetu seks taśmę.
 Autor komentarza: Sajnal11
Data: 09-12-2013 21:16:05 
WARIAT
Czytalem twoj komentarz,nie martw sie :)
 Autor komentarza: un4given
Data: 09-12-2013 21:16:22 
Sierak2012

Nie zgodzę się z Tobą. W amatorce masz tylko 3 rundy tam musisz rzucać dużo dużo ciosów niekoniecznie mocnych. I walki zazwyczaj są w dość dużym tempie. Wystarczy zobaczyć jak walczył Floyd w amatorce. Zupełnie inny zawodnik.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 09-12-2013 21:18:09 
Sajnal11
to potwierdza że Rigo do geniusz skoro opanował tak perfekcyjnie każdy krok.
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 09-12-2013 21:18:54 
Przeciętnego kibica...Nie wierzę, że stanę w obronę ekspertów z USA ale Merchant, Rafael czy Frauenheimer to nie są niedzielni kibice. A wszyscy oni krytycznie wypowiadają się o Rigo. Amatorka to nie zawodowstwo, komuś się tu myli odwaga z odważnikiem
 Autor komentarza: un4given
Data: 09-12-2013 21:19:26 
*super koguciej
 Autor komentarza: un4given
Data: 09-12-2013 21:21:08 
Sierak

Amerykańscy eksperci krytycznie wypowiadają się o Rigondeauxie a takiego nudziarza jak Hopkins wychwalają :)
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 09-12-2013 21:24:10 
un4given
kellerman: "i dont understand the criticism of the rigo fight.....he is highly enjoyable.....this people are wrong..."

lampley: "that's true..."
 Autor komentarza: Sajnal11
Data: 09-12-2013 21:24:22 
un4given
Zapomniales jeszcze o amerykanskiej gwiazdce,Floydzie ktory rowniez jest nudny w ringu,a jak tylko podrapie sie rekawica po tylku to amerykance zaczynaja wyc:)
 Autor komentarza: un4given
Data: 09-12-2013 21:26:11 
Wariat

W taki razie Sierak pierdolnął gafę :D
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 09-12-2013 21:26:48 
WARIATKRK, To jest problem, dlatego powoływanie się na ekspertów ze stanów zawsze uważam ze złe ale ci bardziej niezależni wypowiadają się krytycznie. Dziwnie aby Kellerman z HBO walił między oczy, że walczy na ich stacji nudziarz

Sajnal11, wymień nudne walki Floyda
 Autor komentarza: un4given
Data: 09-12-2013 21:27:38 
Chociaż nie bo nie mówił o Kellermanie czy Lampleyu :) Ale jak widać nawet Ci niektórzy amerykańscy eksperci doceniają kunszt Rigo ;)
 Autor komentarza: Sajnal11
Data: 09-12-2013 21:30:50 
WARIAT
To że tak łatwo opanowal te kroki nie byloby mi potrzebne do tego zeby stwierdzic ze Rigo to bokserski geniusz,wystarczy tylko popatrzec jaki ma refleks i timing,zeby to stwierdzic,nie wiem czy sam Floyd mu w tym dorownuje.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 09-12-2013 21:31:11 
Sierak2012
ja nie cop który tylko wkleja opinie innych z Twittera po prostu tym razem nawet experci są innego zdania.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 09-12-2013 21:33:06 
Sajnal11
Pewnie że tak ale salsa - casino jest najbardziej skomplikowana potrzeba lat by ją opanować tylko na sucho.A co dopiero w ringu stosować gdzie nie można się tylko na nogach skupić.
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 09-12-2013 21:33:08 
Choć też trzeba pamiętać, że za styl walki odpowiada 2 zawodników i akurat Arum nie popisuje się w wyborach rywali dla Rigo, ciekaw jestem jego walki z Maresem który idzie do przodu, nie boi się, jest agresywny. Floyd walcząc z Canelo czy JMM też usypiał ale takich walk jak z Castillo, ODH, Judahem czy świniobucia z Gattim się nie zapomina.
 Autor komentarza: Sajnal11
Data: 09-12-2013 21:33:32 
Sierak2012
Dla mnie wszystkie jego walki są bez fajerwerkow,poprostu ja nie przepadam za counter-puncherami i dlatego nie ekscytuje sie ich walkami,ale ogladam ich bo doceniam ich niesamowity kunst czysto bokserski,ale zadnych wyzszych emocji we mnie ich walki nie wzbudzaja.
 Autor komentarza: un4given
Data: 09-12-2013 21:36:06 
IMHO Floyd przegrałby z Rigonem gdyby Kubańczyk chodził w półśrdniej. Właśnie ktoś taki może pokonać Floyda. Another chess player jak to mówił Hopkins. Wystarczy zobaczyć jaki problem miał Floyd z Judahem na poczatku walki. Rigo tez walczy z kontry, też ma szybkie ręce i też jest mańkutem z tym że jest dużo lepszy od tamtego Zaba...
 Autor komentarza: Sajnal11
Data: 09-12-2013 21:39:37 
un4given
Gdyby sie spotkał Rigo z Floydem to moglaby to byc najgorsza do ogladania walka stulecia,zawsze tak jest jak walczy dwoch counter-puncherow bo kazdy czeka az przeciwnik zrobi tuch zeby go skontrowac i w konsekwencji czego mamy bokserskie szachy przez cala walke.
 Autor komentarza: un4given
Data: 09-12-2013 21:45:37 
Sajnal11

Floyd to nie puncher ;d Poza tym w walce z Judahem Floyd właśnie atakował i nadziewał się na kontry szybkiego Zaba.

http://www.youtube.com/watch?v=G7a8YjHl3Hw
 Autor komentarza: un4given
Data: 09-12-2013 21:46:17 
P.S.

Myslę że Rigon zabrałby do szkoły boksu samego Floyda Mayweathera ;)
 Autor komentarza: Sajnal11
Data: 09-12-2013 21:52:15 
un4given
Piszac counter-puncher mam na mysli bokserski styl,charakteryzujacy boksera walczacego glownie z kontry,nie musi on miec silnego ciosu,to jest poprostu taka nazwa stylu:)
 Autor komentarza: un4given
Data: 09-12-2013 21:57:07 
Sjnal11

Pomyliło Ci się z counter-boxer. Puncher zawsze oznacza to samo czyli boksera który potrafi znokautowac jednym ciosem.
 Autor komentarza: Sajnal11
Data: 09-12-2013 21:59:33 
un4given
Moze i masz slusznosc:)
 Autor komentarza: kochamboks1
Data: 09-12-2013 22:28:04 
Rigondeaux jest za dobry, żeby idioci mogli widzieć w jego boksie poezję.

Ja jestem mądrym, inteligentnym, zajebistym człowiekiem i uwielbiam jego kontrolę nad rywalami :)
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 10-12-2013 00:30:23 
Merchant dlatego wlasnie nie komentuje juz bo czasem opowiada wlasnie takie bzdury, cytat przytoczony przez wariata to rozmowa miedzy lampleyem a kellermanem okolo 5-10 minut przed walka na hbo

rigo jest super i niech sie od niego odwala, gdybym mial 20 baniek to bym mu kazal walczyc u mnie w pokoju :)))))
 Autor komentarza: lukaszbiszczu
Data: 10-12-2013 01:59:30 
Jak ktos sie nie zna na boksie to moze myslec ze jest nudny a on jest swietny w tym co robi i niech tak zostanie,ma tez racje mowiac ze jak im nie pasuje to niech go zwolnia.
Mayweather wcale nie jest bardziej widowiskowy a jednak go ogladaja, nie wspominajac o Devonie ktory przegral w sobote.
Problem w tym ze nie jest Amerykaninem i o to chodzi.
 Autor komentarza: zbychter
Data: 10-12-2013 09:25:36 
Brak popularności Rigo wiąze się z tym, że nie robi on "szoł" dła tłumu. Floyd, którego styl nie daje ringowych wojen jest najlepiej zarabiającym bokserem świata, ponieważ jest geniuszem boksu, ale również swietnym "szołmenem" np. Walczy z Alvarezem, który jest od niego sporo większy, ale ważne są akcje poza ringowe. Po prostu każdy chciałby zobaczyć pokonanego Floyda. A Kubańczyk też jest świetny, kto wie może nawet lepszy od amerykanina, tylko to jest boks zawodowy, a nie amatorski. tu nie wystarczy tylko wygrać, to trzeba zrobić coś zeby ludzie chcieli Cię oglądać a z tym Rigo ma ogromny problem.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.