LEWIS PLANUJE WRÓCIĆ NA RING!

Brytyjski dziennik "Daily Mail" poinformował, że były niekwestionowany czempion wszechwag Lennox Lewis jest gotów wrócić na ring i zmierzyć się z obecnym zunifikowanym mistrzem królewskiej dywizji Władimirem Kliczką (61-3, 51 KO)! 48-letni Lewis był obecny w Moskwie na sobotniej walce Kliczki z Powietkinem i tam otrzymał propozycję powrotu na ring od grupy rosyjskich inwestorów, którzy gotowi są wyłożyć na ten cel 50 milionów dolarów.

Ta sensacyjna wiadomość pozostanie jednak prawdopodobnie wyłącznie faktem medialnym, gdyż 48-letni Lewis wielokrotnie podkreślał, że aby skłonić go do powrotu na ring, trzeba na ten cel przeznaczyć o wiele więcej. Teraz też potwierdził w rozmowie z "Daily Mail", że usatysfakcjonowałaby go kwota 100 milionów dolarów, gdyż jego dziedzictwo ma swoją cenę. Chciałby powtórzyć wyczyn Georga Foremana i powrócić na mistrzowski tron po wieloletniej przerwie, zostając przy tym najstarszym czempionem wagi ciężkiej w historii.

- Pokonałem Witalija, więc wolałbym zmierzyć się z drugim z braci, ale zobaczymy jak to się ułoży. Chcę przywrócić sweet science w wadze ciężkiej. Jestem w stanie przygotować się do tej walki w ciągu pół roku. Obecnie ważę w granicach 300 funtów, ale na wiosnę byłbym gotowy. Mogę wrócić w góry, jak przed wielkimi walkami w przeszłości, odizolować się, myślałem o treningu na Syberii - zapowiedział czempion, którego po raz ostatni oglądaliśmy w ringu ze starszym z braci Kliczków dziesięć lat temu. W 2011 roku Lewis odwiedził (nie pierwszy zresztą raz) Polskę, gdzie był gościem na gali Babilon Promotion na warszawskim Torwarze.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: weentM
Data: 10-10-2013 11:20:55 
to byłby chyba najgłosniejszy upadek powrotny w boksie :)
 Autor komentarza: Drago
Data: 10-10-2013 11:23:04 
Taaa przypomina się Tiger i jego teksty o grubej kasie za powrót na ring. Nikt nie da mu takiej kasy, zresztą kto chciałby oglądać starego Lewisa z nudnym Klinczko?
 Autor komentarza: Likers
Data: 10-10-2013 11:26:24 
a może najgłośniejszy skuteczny powrót w boksie? Nawet jak by przegrał to i tak nic by się nie stało, mógłby stracić trochę zdrowia i tyle (lub aż tyle). To co Lewis osiągnął i tak jest wielkie wiec niudany, jednorazowy come back nic by tu nie zmienił.
Umiejętności i zasięgu na Władka pewno by starczyło.
Pozostaje kwestia na ile Lewis mógłby przygotować się pod względem:
a) szybkości,
b) wydolności,
c) czy miałby ten sam timing co kiedyś

Uważam że itak Lewis byłby najgroźnuejszym przeciwnikiem Władka spośród wszytskich dziejsjszych kandydatów. :)
 Autor komentarza: arpxp
Data: 10-10-2013 11:26:25 
Chyba nie dacie się nabrać na powrót Lewisa?
 Autor komentarza: Likers
Data: 10-10-2013 11:27:40 
@Drago
Ja bym chciał. To byłby coś pięknego gdyby wrócił i spiuscił Władzi łomot.
 Autor komentarza: maniekz
Data: 10-10-2013 11:28:09 
Jego zabawki, jak chce wracać to niech wraca.

Przegra to sam skończy jak RJJ, a jeśli wygra to będzie jak Bernard Hopkins w HW.
 Autor komentarza: maniekz
Data: 10-10-2013 11:31:24 
Przypominam wam że to Lewis zapoczątkował klinczowanie które jest szkołą Stewarda.

Lewis z przed 10 lat zniszczył by młodego cwaniactwem i siłą ciosu jakiej jeszcze Władek nie przyjmował nigdy.

na walce w Witkiem tylko było słychać huk rękawic.
 Autor komentarza: wojadzer
Data: 10-10-2013 11:31:47 
Dawac go Szpilce, Artur pokaze mu miejsce w szeregu i obije te czarna konfiture jak jajko a potem na tygrysie za fraki powiesi.
 Autor komentarza: Likers
Data: 10-10-2013 11:33:35 
@arpxp
Oj tam oj tam. Pospekulować można. W sumie 100 baniek przemawia do wyobraźni. Pewnie walka byłaby kiepslkim przedsięwzieciem biznesowym bo zapewene Władimir też by rzucił nie małą kwotę. Ale np jakiś bogaty szejk, który chciałby zobaczyć widiwsko mógłby wyłożyć parę drobnych.:)
 Autor komentarza: Likers
Data: 10-10-2013 11:35:23 
Pamiętacie jak Szpila gadał z Lewisem?:)
 Autor komentarza: arpxp
Data: 10-10-2013 11:43:28 
Likers

Przecież on sam mówi, że waży ~300funtów, a do tego jest dziadkiem i nie walczył od ponad dekady. Bez sensu taki pojedynek, a do tego Lewis straciłby w oczach wszystkich kibiców. Za duże ryzyko, poza tym wątpię, że ktoś wyłoży kilkaset milionów dolarów (bo gaża dla Włada i organizacja całego przedsięwzięcia) tylko po to, żeby zobaczyć pojedynek, który nawet nie zwróci zainwestowanej kasy.
 Autor komentarza: czesier
Data: 10-10-2013 11:51:20 
VI część rocky'iego na żywo ?
 Autor komentarza: MAKAV3LI
Data: 10-10-2013 11:52:18 
Oby to nie była prawda przecież On już w boksie swoje zrobił i osiągnął.
 Autor komentarza: Likers
Data: 10-10-2013 11:56:08 
@arpxp

Czemu miałby tracić w oczach kibiców, jeżeli nie wraca z tego samego powodu co inni, czyli dlatego bo na chleb mu brakuje? Wróciłby tak jak mówi żeby przywrócić blask na chwilę i pokazać co to za mistrz z tego Władka, który pomylił ostatnio boks z zapasami.

48 lat to jeszcze nie dziadek, a przy tej klasie i doświadczeniu wierzę że mógłby się solidnie przygotować. Czy by wygrał? Nie wiem, może by przegrał przez nokaut w pierwszej rundzie, a ja i tak bym mu wybaczył bo byłbym pewein że 10 lat wczesniej i tak by zjadł młodego Piczkę
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 10-10-2013 11:59:31 
@maniekz
Twój cytat:"Przegra to sam skończy jak RJJ,..."

Nie jak Roy,tylko jak James J. Jeffries.
 Autor komentarza: Gogolius
Data: 10-10-2013 12:01:03 
Ahahahaha

co za wierutna bzdura, zero sensu spekulacji.

Daily Mail i ich wyssane informacje, ten tekst o 100mln przewija sie od kiedy Lewis skonczyl kariere.
 Autor komentarza: coolpix
Data: 10-10-2013 12:02:14 
Autor komentarza: maniekz
Data: 10-10-2013 11:31:24
Przypominam wam że to Lewis zapoczątkował klinczowanie które jest szkołą Stewarda.
???
 Autor komentarza: MarshallMathers
Data: 10-10-2013 12:03:56 
Go Lennox!
 Autor komentarza: Likers
Data: 10-10-2013 12:04:33 
@coolpix

Klincziwanie to nie jest wymysł Lennoxa tylko element boksu. KLincziwac a pokładac się na przeciwniku i rzucać nim po macie to trszkę coś inszego.
 Autor komentarza: Likers
Data: 10-10-2013 12:05:26 
Wladimir Klinczko :), powinno się przyjąć
 Autor komentarza: Matitbg91
Data: 10-10-2013 12:06:31 
Panowie co się z OZIM dzieje po akcji z księgową?
 Autor komentarza: arpxp
Data: 10-10-2013 12:07:04 
Skoro mu nie brakuje na chleb, to niech nie wraca. Przecież napisane wyraźnie, że za 100 milionów wróci. Nie dla kibiców, nie dlatego, że waga ciężka przeżywa kryzys, tylko dla pieniędzy. Nie szukaj drugiego dna na siłę.
 Autor komentarza: jasin
Data: 10-10-2013 12:10:53 
Lewis obecnie nie ma szans z wladkiem. Nie te czasy.
 Autor komentarza: Likers
Data: 10-10-2013 12:11:36 
nie doszukuje się 2 dna. Przecież można połączyć przyjemne z pożytecznym ,kasa, kibice i satysfakcja. I tak spodziweam się że z powrotu nic nie będzie. Szkoda że nie nie ma filmiku z tej wypowiedzi, bo można byłby odczuć czy Lewis mówił to żartobliwie czy całkiem na serio a teraz zrobił się news dnia z tego
 Autor komentarza: miagas
Data: 10-10-2013 12:11:37 
Fajny freak fight. Ale nie lepiej jak wróci na walkę z Hollym? Przynajmniej poziom będzie wyrównany.

Walka z Władkiem ehhh i jak on by chciał go pokonać? Może szybkością? albo siłą? Jasne :) Hopkins to sobie może w swojej wadze radzić ale HW to inna bajka.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 10-10-2013 12:15:13 
Lennox Lewis odszedł jako jeden z trzech niepokonanych mistrzów świata wagi ciężkiej i jako jeden z niewielu pokonał wszystkich,z którymi spotkał się w ringu,a to udało się naprawdę niewielu i to nie tylko w wadze ciężkiej,a we wszystkich wagach.

Jakby przegrał z Władkiem straciłby te rekordy,ale tu w grę wchodzi taka kwota,że kto wie co by się mogło zdarzyć,gdyby wyłożono Lennoxowi te 100 mln $.
 Autor komentarza: jasin
Data: 10-10-2013 12:16:12 
Poza tym dziedzictwo Lewisa nie jest warte 100 mln $. Zapamietalem z jego dziedzictwa glownie cios rahmana ktory zmiotl go z ringu. Padl jak dlugi.
 Autor komentarza: Likers
Data: 10-10-2013 12:22:22 
@Jasin
Szkoda ze masz wybiórczą pamięć. Obejrzyj sobie rewanż z Rahmanem.
 Autor komentarza: Likers
Data: 10-10-2013 12:25:35 
@miagas
W niższych wagach, przewaga szybkości jest jeszcze ważniejsza, a Hopkins nadrabia sprytem, timingiem i umijętnościami. W wadze ciżkiej szybkość też ma bardzi duże znaczenie, sczególnie jak dóch zawodników ma kowadło w łapie. Jednak nie aż takie jak w niższych wagach
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 10-10-2013 12:26:29 
Taaa... 100 baniek. Niech Lewis zejdzie na ziemię.
 Autor komentarza: Shogun90
Data: 10-10-2013 12:27:46 
No bez jaj ludzie . 48 letniego Lewisa to by znokautował Arreola i to już w 1 rd . Lewis kozaczy ,bo wie że nikt takiej kasy nie wyłoży . Poza tym , jak już ludzie narzekają na Władzie , to przypomne , że wiele pojedynków Lewisa to też było nudne gówno . Walka z Akinwande była jeszcze gorsza od Kliczki z Povietkinem . Nie umniejszam klasy Lewisa , jest lepszym bokserem od Kliczków , ale wielu pojedynków Lennoxa , także było nudnych .
 Autor komentarza: rocky86
Data: 10-10-2013 12:28:11 
Nikt mu 100 mln nie da za powrót. Taka walka by się nie zwróciła. Przecież Władek też musiałby zarobić przynajmniej z 50% tego co Lewis. Nie ma takiej opcji.

W moim przekonaniu jedyna walką w HW, która mogłaby zarobić tak wielkie pieniadze, jest walka WŁAD vs VIT.
Z marketingowego punktu widzenia, nie ma chyba łatwiejjszej walki do sporzedania i wypromowania. Oczywiście nigdy do niej nie dojdzie, ale myślę, ze by ją sprzedali.
 Autor komentarza: abrakadabrorr
Data: 10-10-2013 12:41:05 
Przecież on sobie jaja robi a wy wszystko łykacie.Co mu szkodzi zarzyczyć sobie takiej kwoty.Skoro i tak wie ,że jej nie dostanie a powiedzieć może zawsze i 150 mln.Jak Michalczewski dawniej rzucił 10 mln.
 Autor komentarza: Shogun90
Data: 10-10-2013 12:41:58 
+ Lennox miał też sporo szczęścia w swojej karierze . Na papierze ma imponujący rozkład , ale trzeba spojrzeć również na okoliczności tych walk i formę przeciwników ...

Ruddock - Rozbity wcześniej przez Tysona

Tucker - Pas Prime

Bruno - Lewis przegrywa walkę na lewe proste , ale na końcu dopada Bruno

Mccall - Przegrana przez K.O

Morrison - Miał już Hiv

Mercer - Walka mogła pójść w obie strony

Mccall 2 - Po odwyku narkotykowym

Gołota - Puszczony zaraz po wojnach Z Bowe

Briggs - Lewis w sporych opałach w 1 rd z 2 ligowym zawodnikiem

Mavrovic - Nuda . Lewis nie mógł naruszyć chudego ,aczkolwiek twardego Chorwata

Holyfield 1&2 - Pas prime Holyfield . W 1 walce wał na korzyść Holiego , w 2 wyrównana walka . Bowe gorzej uszkodził Evandera niż Lennox

Grant - Szklany i zweryfikowany przez Gołotę

Tua - Tua wyszedł do walki z pękniętym żebrem . Nudna walka i pewna wygrana Lewisa , ale bez deklasacji

Rahman 1&2 - Rahman urwał mu łeb jednym prawym i zgasił głupi uśmieszek . Rewanż piękny , ale forma Hasima kiepska

Tyson - Wrak ...

Klitschko - Chyba największa wygrana Lewisa . Pokazał w tej walce jaja , upór i determinacje . Oprócz walki z Mercerem , jedyna ringowa wojna Lennoxa .
 Autor komentarza: Matys90
Data: 10-10-2013 12:42:51 
Shogun, ale to z winy Akinwande a nie Lewisa.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 10-10-2013 12:43:26 
No i Akinwande za to ciągłe klinczowanie został zdyskwalifikowany.
 Autor komentarza: Shogun90
Data: 10-10-2013 12:43:43 
*past
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 10-10-2013 12:43:55 
Sprzedała by się takak walka na stadionie narodowym w Polsce hehe :D no a tak poza tym miałbym obawy o Włada
 Autor komentarza: HETFIELD
Data: 10-10-2013 12:44:22 
300 funtów!? Przecież to 136kg! A co do Daili Mail. Ja o tym czytałem już w nocy z innego źródła. Nawet linkowałem pod trash-talkiem Furego (właśnie stąd ta aktywność nagła tego troglodyty w kierunku LL)
http://bleacherreport.com/articles/1805375-48-year-old-lennox-lewis-in-discussion-to-fight-a-klitschko-brother-for-100m?utm_source=facebook.com&utm_medium=referral&utm_campaign=programming
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 10-10-2013 12:46:13 
@Shogun90

Przepraszam,ale kto w pojedynku Akinwande vs Lewis zachowywał się tak jak Klinczko?

Lewis czy Akinwande?

No właśnie.

To Akinwande klinczował,unikał walki i cierpiał na ta sama dolegliwość co Władimir,czyli BRAK JAJ.

Twój cytat:"...ale wielu pojedynków Lennoxa , także było nudnych ...."

Nie w wielu ,tylko w niewielu.

Wiele,tzn. większość pojedynków nudnych miał Władimir.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 10-10-2013 12:51:31 
@Shogun90

Twój cytat:"+ Lennox miał też sporo szczęścia w swojej karierze . Na papierze ma imponujący rozkład , ale trzeba spojrzeć również na okoliczności tych walk i formę przeciwników ...

Ruddock - Rozbity wcześniej przez Tysona

Tucker - Pas Prime

Bruno - Lewis przegrywa walkę na lewe proste , ale na końcu dopada Bruno

Mccall - Przegrana przez K.O

Morrison - Miał już Hiv

Mercer - Walka mogła pójść w obie strony

Mccall 2 - Po odwyku narkotykowym

Gołota - Puszczony zaraz po wojnach Z Bowe

Briggs - Lewis w sporych opałach w 1 rd z 2 ligowym zawodnikiem

Mavrovic - Nuda . Lewis nie mógł naruszyć chudego ,aczkolwiek twardego Chorwata

Holyfield 1&2 - Pas prime Holyfield . W 1 walce wał na korzyść Holiego , w 2 wyrównana walka . Bowe gorzej uszkodził Evandera niż Lennox

Grant - Szklany i zweryfikowany przez Gołotę

Tua - Tua wyszedł do walki z pękniętym żebrem . Nudna walka i pewna wygrana Lewisa , ale bez deklasacji

Rahman 1&2 - Rahman urwał mu łeb jednym prawym i zgasił głupi uśmieszek . Rewanż piękny , ale forma Hasima kiepska

Tyson - Wrak ...

Klitschko - Chyba największa wygrana Lewisa . Pokazał w tej walce jaja , upór i determinacje . Oprócz walki z Mercerem , jedyna ringowa wojna Lennoxa ."


--------------------------------------------------------------------


Hmmmm,no tak. To jeśli możesz sporządź taką listę Władimirowi i zobaczymy jak będzie wygladała.
 Autor komentarza: Shogun90
Data: 10-10-2013 12:52:13 
Povietkinowi te klincze za bardzo nie przeszkadzały , nawet sam często do nich dążył , w przeciwnym razie przegrałby przed czasem .
 Autor komentarza: HETFIELD
Data: 10-10-2013 12:53:45 
Dla mnie Lennox Lewis zawsze był o klasę lepszy niż Władimir. Wołodia zostanie zapamiętany jako skuteczny dominator, ale legendą jako taką nie będzie. ma charyzmę posła Kłopotka, czyli żadną. I nie piszę tego dlatego, że od soboty modne jest dojebać się do nudnego Władimira. P.S. Tak samo zawsze dla mnie lepszy był Vitali jako bokser. Każdy ma prawo mieć swoje zdanie.
 Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 10-10-2013 12:53:57 
U konkurencji kolejny odcinek telenoweli pt. M jak Masternak
 Autor komentarza: Likers
Data: 10-10-2013 12:54:12 
@shogun90
Jedyną walkę w której Lennox był rzeczywiście słabszy była walka z Oliviem Mc Callem. Był wolniejszy i niedoświdczony. Olivier miał atomową petradę w obu łapach, dynamikę i wykorzystał to wtedy w 100%. Szkoda że wpadł w inne problemy bo mógłbyć jednym tchem wymianiy właśnie z Leiwsem i innymi z topu.
Z bruno - wyrównana walka ale ważne jak się kończy.
Z merceem była wyrównana walka, ale mercer to niebył jaiś bum.
Rahmanowi pięknie się zrewanżował
W pozostałych walkach Lennox walczył sprytnie ale na pewno nie nudnie. A Mavrović był wtedy jednym z najlepszych ciężkich na świecie, szedł jak burza dopóki nie napotkał na Lewisa.

Od Lennoxa cenię wyżej tylko Joe Luisa, Muhamada Ali i według mnie najlepszego pięściarza wagi ciężkiej Teofilo Stevensona, którego niestety nie był dane nam oglądać w boksie zawodowym.
Pozdr
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 10-10-2013 12:56:24 
+ A poza tym ,tak zdeprecjonować można wielu,bardzo wielu mistrzów HW.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 10-10-2013 13:02:04 
@Likers

Twój cytat:"Od Lennoxa cenię wyżej tylko Joe Luisa, Muhamada Ali i według mnie najlepszego pięściarza wagi ciężkiej Teofilo Stevensona, którego niestety nie był dane nam oglądać w boksie zawodowym.
Pozdr"


Ja robiłem sobie kiedyś taki ranking i Lennox wypadł mi na 8 miejscu sposród wszystkich mistrzów HW.

Czyli bardzo,bardzo wysoko!
 Autor komentarza: Likers
Data: 10-10-2013 13:05:08 
Co do Masternaka. Niemcy, w tym Tiger Michalszczewski, namieszali mu w głowie. Zamiast zajmować się boksem to ten na jachtach luksusowych się skupił. Koniec końców Master powinien wiedzieć że kasa wielka przyjdzie ale tylko wtedy jak w parze będa szły wyniki.
Gmitruk też mi się nie podoba jako terener. W narożniku gadał głupoty o tym że Drozd słabnie... Ciągle słyszałem i ogładałem sceny:
1. Mateusz stoi - Gmitruk: "tak bardzo ładnie".
2. Mateusz lewy prosty co pół godziny - tak bardzo ładnie.
I wskazówki: lewy prosty, parwy krzyżowy i lewy sierp.
Powwienien wogóle jescze mówić mu kiedy ma puścić bąka i otworzyć usta i mrugnac lewym okiem. Takie prowadzenie chyba tylko destbilizuje pięściarza w czasie walki

Wydaje mi się ze powienien na niego krzyknąc, żeby wiecej chodził po ringu i odsuwał Drozda lewymi prostymi od czasu do czasu dodając prawe i klinczując żeby wyprowadzać z równowwagi przeciniwka. Zabrakło sprytu po obu stronach i wyczucia tego co się dziej w ringu. Oprócz umiejętności zabrakło mądrości ringowej.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 10-10-2013 13:07:09 
Autor komentarza: Shogun90 Data: 10-10-2013 12:41:58 + Lennox miał też sporo szczęścia w swojej karierze . Na papierze ma imponujący rozkład , ale trzeba spojrzeć również na okoliczności tych walk i formę przeciwników ...

Ruddock - Rozbity wcześniej przez Tysona

Tucker - Pas Prime

Bruno - Lewis przegrywa walkę na lewe proste , ale na końcu dopada Bruno

Mccall - Przegrana przez K.O

Morrison - Miał już Hiv

Mercer - Walka mogła pójść w obie strony

Mccall 2 - Po odwyku narkotykowym

Gołota - Puszczony zaraz po wojnach Z Bowe

Briggs - Lewis w sporych opałach w 1 rd z 2 ligowym zawodnikiem

Mavrovic - Nuda . Lewis nie mógł naruszyć chudego ,aczkolwiek twardego Chorwata

Holyfield 1&2 - Pas prime Holyfield . W 1 walce wał na korzyść Holiego , w 2 wyrównana walka . Bowe gorzej uszkodził Evandera niż Lennox

Grant - Szklany i zweryfikowany przez Gołotę

Tua - Tua wyszedł do walki z pękniętym żebrem . Nudna walka i pewna wygrana Lewisa , ale bez deklasacji

Rahman 1&2 - Rahman urwał mu łeb jednym prawym i zgasił głupi uśmieszek . Rewanż piękny , ale forma Hasima kiepska

Tyson - Wrak ...

Klitschko - Chyba największa wygrana Lewisa . Pokazał w tej walce jaja , upór i determinacje . Oprócz walki z Mercerem , jedyna ringowa wojna Lennoxa .









Wreszcie jakaś rozsądna ocena przereklamowanego Lennoxa! Niestety kolego, prawda, a tym bardziej tak niepoprawna politycznie boli innych, dla których Lennox jest ATG HW i musisz przygotować się na atak ze strony fanboyów Jamajczyko-Kanadyjczyko-Anglika.
 Autor komentarza: Likers
Data: 10-10-2013 13:09:28 
@LennoxLewisLion
Widać już po samym nicku żeś fan Lennoxa, tak jak ja, piąteczka :)

A jak tan ranking twój się przedstawia do tego 8 mijesca. Podejrzewam że tam umieściłeś jeszcze Marciano, Tysona?, Foremana, Larrego Holmesa. Tak?
 Autor komentarza: Likers
Data: 10-10-2013 13:11:36 
@NietrzeźwyTomasz
To podaj twojego ulubionego pięściarza to też będę w stanie wysnuć tak "rozsądną ocenę"
 Autor komentarza: Jabba
Data: 10-10-2013 13:14:30 
Shogun90
Jakie brednie. Pozwól, że poprawię.

Ruddock - Bzdura. A przed Tysonem rozbił go także Jaco... no i co z tego. Po przegranej przez KO z Tysonem w rewanżu przetrwał 12 rund. Ale według ciebie to już był pewnie wrak. Poza tym LL rozwala go w 2 rundy.

Tucker - To wciąż był solidny zawodnik.

Bruno - "Lewis przegrywa walkę na lewe proste , ale na końcu dopada Bruno" - ... ? To źle? i na jakim końcu - w siódmej rundzie.

Mccall - Przegrana przez K.O - Walka mogła być kontynuowana.

Morrison - Miał już Hiv - HIV to tylko uśpiony wirus, nie przeszkadza.

Mercer - Walka mogła pójść w obie strony - owszem, ale Mercer to żaden kelner.

Mccall 2 - Po odwyku narkotykowym - ? to wina Lewisa tak?

Gołota - Puszczony zaraz po wojnach Z Bowe - no i LL wygrał z nim tak jak powinien przez KO1

Briggs - Briggs był zawodnikiem szerokiej czołówki w tamtym okresie. A Lennox posłał go na deski 3 razy i znokautował w 5.

Mavrovic - Ale wygrał pewnie.

Holyfield 1&2 - W 1 walce NIEZIEMSKI wał na korzyść Holiego , w 2 pewna wygrana LEwisa . "Bowe gorzej uszkodził Evandera niż Lennox" raczej obaj się uszkodzili. Lennox zaś ani razu nie został uszkodzony przez Holiego

Grant - Szklany i zweryfikowany przez Gołotę - BUHAHA. LL rozwala go w 2 rundy tak jak mistrz powinien rozwalić takiego gościa.

Tua - Tua wyszedł do walki z pękniętym żebrem . Nudna walka i pewna wygrana Lewisa , ale bez deklasacji

Rahman 1&2 - Taaa urwał. Rahmanowi wyszedł cios życia i to by było na tyle. W rewanżu forma była tylko że obu tym razem.

Tyson - Wtedy czy wcześniej... tylko przed odsiadką Tyson mógł jakkolwiek zagrozić Lewisowi

Klitschko - Lennox wygrał tą walkę już będąc wyraźnie po swoim najlepszym okresie i z dużą nadwagą.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 10-10-2013 13:15:47 
Autor komentarza: Likers Data: 10-10-2013 13:11:36 @NietrzeźwyTomasz
To podaj twojego ulubionego pięściarza to też będę w stanie wysnuć tak "rozsądną ocenę"









Nie jestem fanboyem, który ma ulubionego pięściarza i może jeszcze jego plakat nad łóżkiem co? Po prostu oceniam na chłodno Lennoxa i większość z jego zwycięstw to mocno przereklamowane walki, a jego pozycja w ATG jest na tej stronie mocno zawyżana!
 Autor komentarza: HETFIELD
Data: 10-10-2013 13:18:06 
Mam pytanie. Wie ktoś, pamięta, o co chodziło w drugiej walce Lennox Lewis - Oliver McCall? Oglądam teraz jakiś fragment, i McCall chodzi po rongu zamiast walczyć, odwraca się plecami, Lennox go nie atakuje, jakaś dziwna akcja w narożniku, nie chce wyjść, potem wychodzi... WTF?
 Autor komentarza: Jabba
Data: 10-10-2013 13:21:15 
Dodam tylko, że LL brał tych gości pod rząd. Co walkę mierząc się z topowymi zawodnikami swojej ery.

Likers
Mieszanie Teofilia (pięściarza amatorskiego) z pięściarzami zawodowymi to nieporozumienie. Nie wiemy jak Kubańczyk zniósłby trudy 12 rundowej walki, nie wiemy jakby wypadł na tle zawodowców. Kubańczycy zawsze byli doskonałymi amatorami ale nie osiągali takiej dominacji na zawodowstwie.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 10-10-2013 13:22:59 
@Likers D

Szczerze to ja już nie pamiętam dokładnie kto tam był,bo robiłem to dawno temu.

Ali,Louis,Dempsey,Marciano,Tunney,Charles i potem już nie pamiętam.

Musiałbym to sobie odświeżyć ;)

Pozdro.
 Autor komentarza: Shogun90
Data: 10-10-2013 13:23:23 
Mccall był po odwyku narkotykowym i nie nadawał się do walki ,a jedynie do szpitala psychiatrycznego . Pomimo tego , nakoksowany Lennox nie potrafił nawet naruszyć Oliviera , chodzącego po ringu z opuszczonymi rękami . Ta walka to był istny cyrk
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 10-10-2013 13:24:13 
HETFIELD Nakoksowany był.
 Autor komentarza: Likers
Data: 10-10-2013 13:24:26 
@NietrzezwyTomasz

A ja jestem fanboyem Lewisa, bo był swietnym pięściarzem, ale plakatu nad łóżkiem nie mam i się w nim zakochałem, spokojnie :).
Dziwie się tylko jak można nie doceniać boksera, który oprócz zdobycia mistrzostwa olimpijskiego, często deklasował swoich rywali i wygrał z każdym (wyjatek stanowi jedynie Mc Call, który był w formie i wygrał zasłużenie.)
 Autor komentarza: HETFIELD
Data: 10-10-2013 13:25:37 
Oglądam dalej...McCall zaczyna płakać...Shogun(0 teraz już wiem o czym mówisz :) Ach te dragi... Ćpa się po zakończeniu kariery, jak de la Hoya :D
 Autor komentarza: baxx
Data: 10-10-2013 13:27:46 
Haha, nie róbcie sobie jaj. Lennox w szczycie formy z Władem to by było coś typu 50:50, na dzień dzisiejszy to by mogło się skończyć kalectwem Lewisa.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 10-10-2013 13:28:04 
Tak jak Lewis lał po mordzie McCalla ,a ten się nie bronił i nie padał to SZOK!!!

McCall ma jeden z najtwardszych łbów w historii HW.
 Autor komentarza: Likers
Data: 10-10-2013 13:29:46 
@Jabba
Ale zauważ że w wielu przypadkach mistrzowie boksu amatorskiego osiągają także dużo w boksie zawodowym. Biorąc pod uwagę warunki fizyczne Teofilo, jego szybkość i potężny cios można byłoby się spodziewać że namieszłaby konkretnie w wadze ciżżkiej, oczywiście po paru walkach z zawodnikami mnije wymagającymi od Alego czy Foremana.
Kiedyś widziałem fimik jak BigGeorge komentował jakiś turniej z udziałem teofilo i rozpływał się nad nim niesamowicie.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 10-10-2013 13:32:19 
Panowie.

Nie kłóćmy się.

Co by nie gadać Lennox jest jednym z najwybitniejszych mistrzów świata wagi ciężkiej w historii i śmiało można go umieścić w pierwszej 10-tce TOP HW EVER.
 Autor komentarza: wojt986
Data: 10-10-2013 13:32:29 
do tej walki nie dojdzie.. ale gdyby jednak to dziś deklasacja Lewisa który już jest na walki na najwyższym poziomie za stary... Ostatnia walka 10 lat temu Tamten Lewis i dzisiejszy Władimir to zupełnie co innego..Podejrzewam deklasacje tylko w drugą stronę...
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 10-10-2013 13:34:42 
No,ja bym chętnie zobaczył Teofilo z Alim,Foremanem i Frazierem.
 Autor komentarza: Likers
Data: 10-10-2013 13:35:33 
@baxx
Lenox w szczycie formy - wład według mnie 80/20 dla Lewisa.
Dlaczego, a no dlatego że Lennox był bardzo odporny i potrafił się dostosować do stylu rywala. W pewnym momencie złapał by Władka albo z dystansu, albo w klinczu np. podbródkiem z których Lewis słynął. Tak czy siak by go zabił.
Obecnie 80/20 dla Władka, dziś z dużą dozą prawdopodobieństwa Władek z ogromną przewagą szybkości złapałby jakimś czystym z dystansu i po paru bombach sędzia przewałby walkę.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 10-10-2013 13:39:28 
@Likers,pamiętasz jak Lewis trafił Vitka podbródkowym? Tak,że mu prawie głowę urwał?
I teraz wstawmy tam młodszego Brata.

Nawet wtedy,tzn. Past-Prime Lewis i dzisiejszego PRIME Władimira.

Jak myślisz co by się stało?
 Autor komentarza: Jabba
Data: 10-10-2013 13:39:59 
Likers
No oczywiście, że się rozpływał bo to był świetny pięściarz (genialny)... na ringach amatorskich. Niestety nigdy nie było dane nam zobaczyć jego talentu na ringach zawodowych. Nie mam żadnych wątpliwości, że nawet w okresie złotych lat wagi ciężkiej Teofilio sięgnąłby po Czempionat. Tylko, że to się nie stało, a OPINIE NIE SĄ RÓWNE OSIĄGNIĘCIOM. Dlatego Teofilio już na zawsze zostanie jednym z największych, najbardziej utytułowanych pięściarzy amatorskich ale nie można porównywać go z zawodowcami.
 Autor komentarza: Likers
Data: 10-10-2013 13:46:45 
Na koniec chciałbym jednak też obronić klasę braci Kliczko a szczególnie Vita, który nie walczy w nudny sposób. Trzeba przynać że obaj bracia dysponują na tyle silnym ciosem że rozwiązują wyniki walk często już w dówch pierwszych rundach. Trafiają kilkoma kombinacjami i nawet jak trfiają nieczysto to czynią spustoszenie w głowach preciwników, którzy nie dość że obrywają to niemogą dosięgnąć głów braci, przykład - Tomasz Adamek i wielu innych.
Uwazam że w latach 90 tych także byliby w czołówce, z tym że walki z topem byłyby bardziej wyrównane (pod warukeim że walczyliby z zawodnikami o zblióznych warunkach, 190 cm takimi jak: Foreman Akinwande, Bowe, Lewis, czy Brigss.)
No i Mike Tyson, który przed puchą mógł walczyć z niedźwiedziem polarnym i niemiałoby to większego znaczenia....:)
 Autor komentarza: wojadzer
Data: 10-10-2013 13:47:08 
Mysle ze nasz najlepszy i najbardziej utytulowany piesciarz wagi ciezkiej Tomek Adamke moglby byc rownorzednym rywalem dla Lewisa nawet takieg ze swego prime.

Gdyby Tomek zawalczyl tak jak z walki z Arreola to moglby wygrac z Lewisem na punktu poprzez UDD, ale pewnie hejterzy Tomka stwierdza ze byloby to niemozliwe.

Dodam ze chetnie obejrzalbym potyczke Tomka z Lewisem nawet teraz tylko ze Lewis pewnie nie dotrwalby nawet do 3 rundy majac przed soba szybkiego, gibkiego i szarżujacego Tomka, ktory potrafi wyprowadzac poterzne bomby z obu rak.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 10-10-2013 13:47:16 
@Jabba
Twój cytat:"Dlatego Teofilio już na zawsze zostanie jednym z największych, najbardziej utytułowanych pięściarzy amatorskich ale nie można porównywać go z zawodowcami."

No oczywiście,że nie można,bo jak widać było wielu mistrzów olimpijskich,którzy przegrywali z zawodowcami i to bez osiągnięc amatorskich....np.....hmmm....np.....

AAAAA MAM!!!

Choćby Mistrz Olimpijski wagi cieżkiej przegrał ostatnio z vice-mistrzem,ale swojego kraju.

Pytanie do Was,taka mała zagadka : kto to taki??? ;-)
 Autor komentarza: wojadzer
Data: 10-10-2013 13:49:19 
@LennoxLewisLion

"@Jabba
Twój cytat:"Dlatego Teofilio już na zawsze zostanie jednym z największych, najbardziej utytułowanych pięściarzy amatorskich ale nie można porównywać go z zawodowcami."

No oczywiście,że nie można,bo jak widać było wielu mistrzów olimpijskich,którzy przegrywali z zawodowcami i to bez osiągnięc amatorskich....np.....hmmm....np.....

AAAAA MAM!!!

Choćby Mistrz Olimpijski wagi cieżkiej przegrał ostatnio z vice-mistrzem,ale swojego kraju.

Pytanie do Was,taka mała zagadka : kto to taki??? ;-)"

Czy byl to Joshua 'Quick' Pitersburg?
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 10-10-2013 13:51:03 
@Likers

Twój cytat:" Foreman Akinwande, Bowe, Lewis, czy Brigss.)"

Prosze Cię mie wstawiaj Akinwande obok takich nazwisk...;-)
Bo to grzech;-)
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 10-10-2013 13:52:00 
@wojadzer

Kto?
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 10-10-2013 13:53:59 
Mistrz Olimpijski wagi ciężkiej przegrał niedawno z bardzo kiepskim amatorem,ale za to mistrzem zawodowców,no chłopaki przeciez to proste!!!!
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 10-10-2013 13:56:09 
Na dodatek ten Mistrz Olimpijski walczył u siebie,co nie miało znaczenia,bo został rozwalony i rozbity - 4 nokdauny.
 Autor komentarza: Likers
Data: 10-10-2013 13:56:55 
@LennoxLewisLion

Myśle że po takim odbródku Władek skończyłby karierę.
Past prime Lennox - nie wiem czy on był tak bardzo pas prime. Na pewno był cięższy, nie tak lotny na nogach, ale uważam że walka z Vitkiem nie mogła wyglądać inaczej niż wyglądałą. Lewis i tak musiał przyjąć klilka bomb i odgryzać się w rózny sposób, nawet poprzez trochę brudnej walki. W tym przypadku może te klika kilogramów więcej może nawet pomogło.

Uważam że nawet past prime Lennox dałby sobie radę z Władkiem, tylko tu z kolei byłoby ciężej bo Władimir bazuje na dystansie i szybkich ciosach. Ale Lennox też miał duży zasięg więc też mógłby wykorzystać to akcją lewy, prawy z doskoku jak z Rahmanem
 Autor komentarza: Likers
Data: 10-10-2013 14:00:47 
Proszę nie porownujmy Povitkina do Teofilo Stevensona bo to jescze większy grzech :)
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 10-10-2013 14:03:54 
@Likers

Povetkina jak Povetkina ,ale Solisa,jego rodaka...chyba się Toefilo w grobie przekręca widząc co Odlanier wyrabia.
 Autor komentarza: Jabba
Data: 10-10-2013 14:06:42 
@LennoxLewisLion

No tak tylko Czakijew przeniósł na ring zawodowy swój styl boksowania w amatorstwie. Dla niego to się wyraźnie nie sprawdziło ale na przykład Rigo walczy bardzo podobnie jak w amatorstwie i wygląda świetnie... no dla mnie przynajmniej.
 Autor komentarza: Likers
Data: 10-10-2013 14:09:30 
No wielka szkoda że Solis dał dupy. Od paru lat widziałem w nim jedyną szansę na Kliczki. Niestety, pewnie słaba wola no i chyba ten promotor który wyglada jak gangster nie pomogło w karierze. Ostatania szansa ze się przebudzi w turnieju WBC.
Co do obecnych kandydatów to jedyne szanse widzę Wildera i jestem ciekawy jak się potoczy kariera grubaska Andego Ruiza ale mimo szybkich łap jak i u Heya nie starczy zasięgu na braci.
Bardzo przejechałem się na Pricie, byłem pewien że sobie poradzi ale Thompson uświadomił mi że to wielka pomyłka.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 10-10-2013 14:13:46 
Dla mnie Rigo też walczy kapitalnie.

@Jabba ja się z Tobą oczywiście zgadzam ,że Mistrzostwo Olimpijskie nie oznacza zaraz zostania mistrzem świata.

Było wielu w historii mistrzów Olimpijskich,którzy nie radzili sobie na zawodowstwie,ale było wielu wybitnych,choćby Lennox:-)
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 10-10-2013 14:16:55 
Szkoda,że Kubańczycy zbojkotowali kapitalistyczną;) Olimpiadę w USA i nie pojechali do Los Angeles w 1984 r. ,bo Teofilo mógłby jako jedyny w historii zostać 4 krotnym złotym Mistrzem Olimpijskim,a tak to zostali nimi Tyrell Biggs i Henry Tillman,których na zawodowstwie rozjechał Tyson,a Tyrella Biggsa również Lennox Lewis.
 Autor komentarza: Likers
Data: 10-10-2013 14:17:04 
Wiadomo że boks amatorski i zawodowy się znacznie różnią. Tylko nie zapominajm że kiedyś nie walczyli w kaskach.
Amir Khan zdjął kask i dostawał KO od puncherów. To są realiza boksu zawodowego, w którym oprócz szybkości, celniości, taktyki liczy się także bardzo siła ciosu, wydolność, wytrzymałość, itp.
 Autor komentarza: Likers
Data: 10-10-2013 14:22:44 
A co sądziecie o tym angolu Anthony Joshua?
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 10-10-2013 14:29:01 
Nie wiem co o nim sądzić. Widziałem go tylko na Olimpiadzie z Cammarelle.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 10-10-2013 14:33:04 
Patrze teraz na BoxRec i widzę,że mu ładne tempo narzucili.
Druga walka w miesiącu,a potem znów za miesiąc.
 Autor komentarza: Likers
Data: 10-10-2013 14:48:22 
No narazie ogórki.
Biorąc pod uwagę że przy jakiejś 15-20 walce dostanie kogoś z top 15 można dopiero za jakieś 2 - 3 lata oczekiwać interesujących walk. Braci już chyba w boksie nie będzie.

Swoją drogą patrząc na rynek polski, to chyba największa nadzieja w Pawle Wierzbickim
 Autor komentarza: owenn1988
Data: 10-10-2013 14:50:45 
Shogun90
zgadzam sie z twoja opinia z Lewisie, był swietny, Ale w latach 90 lepszy był Holyfield toczył wieksze boje z lepszymi zawodnikami
 Autor komentarza: Miro
Data: 10-10-2013 14:54:17 
Shogun90
zrobiłeś analizę, ale jeżeli tak krytycznie będziemy patrzyli na dokonania w ringu to wyjdzie na to, że ten Lewis to byle jaki mistrz, taki fuksiarz trochę. Ale to tak samo można powiedzieć o Alim, że fuksem wygrał z Foremanem, bo ten go cały czas okładał przy linach a Aliemu wyszedł cios-nokaut życia.Jak zaczniemy dewaluować mistrzów, bo wygrywali, gdyż przeciwnik był źle przygotowany, past prime, za stary itd to dojdziemy do dziwnych wniosków a to takich, że mistrzowie wcale nie byli tacy wielcy a legendy o nich są zawyżone. .Możemy się doszukiwać, że Tyson po wyjściu z więzienia to już nie ten sam mistrz, Ali po powrocie za odmowę odbycia służby w Wietnamie to już nie Ali z walk z Listonem . To w końcu ,którzy mistrzowie byli równorzędni dla siebie a wynik był kwestią otwartą ? Tylko 3 walki Ali-Frazier ?
 Autor komentarza: Jabba
Data: 10-10-2013 14:54:26 
Joshua wygrał ostatnio ładnie walkę, ale tak jak w przypadku Ryoto Muraty z Japonii nie wygląda jeszcze na zawodowca. Obaj zniszczyli swoich przeciwników tylko za pomocą fizyczności. Joshua w wadze ciężkiej i z gorszym przeciwnikiem więc poszło mu szybciej, Murata z nr 1 w Japonii więc zajęło mu to dwie rundy.
Nie wiele jeszcze można powiedzieć bo walczyli z przeciwnikami nie potrafiącymi dotrzymać im kroku jeśli chodzi o czysto naturalne zdolności. No ale to dopiero początek ich kariery.
 Autor komentarza: ALiBudda
Data: 10-10-2013 14:56:57 
Za 100 mln baksów, to ja bym zza grobu wrócił na 1 walkę, więc nie dziwcie się Lewisowi że tak mówi.
A tego czego dokonał nikt mu nie odbierze ani nie umniejszy.
 Autor komentarza: Jabba
Data: 10-10-2013 15:05:17 
Miro

hej hej, Ali to akurat w walce z Foremanem prowadził wyraźnie. Wygrywał walkę i dokończył przeciwnika wyglądającego już bardziej na ciuchcię parową. "Analiza" shoguna to było wskazanie i wyolbrzymienie ciemnych stron. Analiza polega na pokazaniu argumentów obu stron i porównaniu. Zresztą nie wiem czego ona miała dowieść.
 Autor komentarza: Vroo
Data: 10-10-2013 15:48:35 
Coraz bardziej zastanawiam się nad kategorią weteranów dla boksu zawodowego. Wiek powyżej 40 lat, wcześniej przynajmniej rok przerwy.

Tua, Botha, Holyfield, Gołota, Tyson, Lewis i inni :D
 Autor komentarza: urodzonyekspert
Data: 10-10-2013 16:21:23 
Ja osobiście w opcję takiej walki absolutnie nie wierzę. Wladimir chętnie podjąłby takie wyzwanie tym bardziej iż po pokonaniu Povetkina nie ma obecnie dla niego eksluzywnych rywali pod względem finansowym i marketingowym. Jednak Lennox Lewis ma dziś zbyt wiele do stracenia- odszedł w świetle chwały, ostatnią walkę w karierze wygrał, nie stracił pasa po porażce tylko go zwakował, więc odszedł jako nienaruszony mistrz.

Stawiam iż Władimir z walki z Povetkinem przegrałby prawdopodobnie z Lennoxem z prime, jednakże dzisiaj ta walka byłaby jednostronna z korzyścią dla Władka. Dlatego też tylko astronomiczna kasa może zadowolić Lennoxa i zmotywować by w wieku 48 lat wrócił z bokserskiej emerytury a wygodnickie leniwe życie zamienił na salę treningową, katowanie się dietami i ponowne wylane hektolitry potów i godziny spędzone na sali treningowej. Po co mu to? Po to by Wladimir dopisał mu 3 do rekordu i 3 porażkę w karierze przed czasem?

Jestem zdania iż już żadne, nawet najlepsze przygotowania nie pomogą w wieku 48 lat przeskoczyć pewnych barier i oszukać zegaru biologicznemu Lewisowi, tym bardziej iż Władimir również zawsze przygotowuje się na 100 % i zawsze zostawia serce w ringu.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 10-10-2013 17:01:38 
"Pokonałem Witalija, więc wolałbym zmierzyć się z drugim z braci, ale zobaczymy jak to się ułoży."

Chcieć to sobie możesz. Po powrocie masz się dobijać do miana pretendenta przez dziesięć walk, a nie że wskoczysz sobie od razu w kolejkę bo kiedyś byłeś mistrzem.
Koniec z freakami, jak uważa że jeszcze jest dobry - niech to udowodni. Już to widzę jak mu manto spuszczają młodzi gniewni, średniej klasy. Nawet by nie dokulał się do czołówki a by poległ po drodze.
 Autor komentarza: urodzonyekspert
Data: 10-10-2013 18:19:22 
@Cooperek

Zgadzam się. Jeśli Lennox chce walki to powinien conajmniej stanąć do eliminatora IBF z Bryantem Jenningsem, lub stopniowo pokonywać innych rywali i wspiąć się na 1 miejsce w innych rankingach WBA i WBO czyli powinien przejść taką samą drogę jak wszyscy inni rywale Władimira.

Na takiej samej zasadzie to również mógłby również wrócić z emerytury George Foreman lub Muhamad Ali i domagać się walki z Władimirem tylko dlatego iż kiedyś tam był wielki. Na walkę z mistrzem świata zasługuje zawodnik, który jest wybitny obecnie, a nie za samo nazwisko i za fakt iż wygrywał 10 lat temu.

Narzekacie na sytuację w wadze ciężkiej a popieracie pomysł powrotu na ring Lennoxa i jego walkę z Władimirem Kliczko. Jakby rzeczywiście do takiej walki doszło i usankcjonowałyby to federacje to byłby dopiero dramat. Jedyna opcja jaką widzę dla Lennoxa: Vitali wakuje pas WBC i toczy 10 rundową pożegnalną walkę z Lennoxem w Kiev.
 Autor komentarza: endriu
Data: 10-10-2013 21:44:28 
100 baniek czy nawet te 50 zielonych a wy jeszcze dyskutujecie?
Oglądających znajdzie się do cholery, osobiście wolał bym aby do tego nie doszło
 Autor komentarza: PitersonJ
Data: 11-10-2013 14:26:42 
@urodzonyekspert

Jeśli Lennox chce walki to powinien conajmniej stanąć do eliminatora IBF z Bryantem Jenningsem, lub stopniowo pokonywać innych rywali i wspiąć się na 1 miejsce w innych rankingach WBA i WBO czyli powinien przejść taką samą drogę jak wszyscy inni rywale Władimira.


Na takiej samej zasadzie to również mógłby również wrócić z emerytury George Foreman lub Muhamad Ali i domagać się walki z Władimirem tylko dlatego iż kiedyś tam był wielki. Na walkę z mistrzem świata zasługuje zawodnik, który jest wybitny obecnie, a nie za samo nazwisko i za fakt iż wygrywał 10 lat temu.

Wszyscy rywale Władka? Na pewno? A Pianeta walczył jakiś eliminator? Albo Wach? A Mormeck? To są wybitni pięściarze?

Nie rób jaj ekspercie za dyche.

Dlaczego Lennox miałby nie dostać takiej walki? Jak dla mnie to Lewis zasługuje na taką walke bardziej niż Haye, Pulew, czy kogo sobie tam jeszcze wymyślisz "wybitnego obecnie"

A odnośnie walki to chciałbym zobaczyć jak Władzia przegrywa z 48 letnim Lennoxem Lewisem.
 Autor komentarza: PitersonJ
Data: 11-10-2013 14:29:14 
Ups zapomniałem dać cudzysłów jak cytowałem, ale myśle, że skapujecie o co chodzi... Sorry
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.