FOTORELACJA: KLICZKO I POWIETKIN NA TRENINGU MEDIALNYM

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: milan1899
Data: 02-10-2013 19:06:17 
ostatnie zdjecie najlepsze i niech mi ktos powie ze Wałdki nie mozna wyprowadzic z rownowagi
Sasza zrob swieto kibicom boksu w sobote i zmien warte z robotem
 Autor komentarza: boksfaner
Data: 02-10-2013 19:07:34 
Te łapy Władimira :O Patrząc na te treningi, to Povietkin lepiej niech nie wychodzi do ringu. Mimo, że Wład taki kloc, jest szybszy i ruchliwszy.
 Autor komentarza: cut
Data: 02-10-2013 19:09:14 
hahah, milan1899 ja wiem ze my Polacy to jestesmy naiwni, ale ty ..no coz... mini, chisory, i inne zagrywki wszystko runie, jak saszka poczuje pierwsza bombe, usra sie i siadzie na dupie i tyle bedzie.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 02-10-2013 19:10:32 
Ciekawe co on mu tam powiedział na ostatnim zdjęciu :D
 Autor komentarza: milan1899
Data: 02-10-2013 19:12:04 
cut
ameryki nie odkryłeś , aj licze na te 20 % ktore daje Saszy w tej walce , ze na chwile ten robot straci koncentracje i zlapie kombinacje ruska a wylapywac nie lubi i wtedy moze jego plan runac o czym marze , bardzo marze
 Autor komentarza: wojadzer
Data: 02-10-2013 19:14:15 
Ciekawe czy Wladymir tak jak Bradley tez przypadkiem nie jest weganinem bo w w przeciwnym razie trudno sobie wyobrazic skad mialby takie lapy - patrzac na przedostatnie zdjecie.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 02-10-2013 19:15:44 
up
ciezka praca i konskewnecja lol
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 02-10-2013 19:23:09 
Czy Povetkin ma czym znokautować Kliczke? Czy bije tak mocno jak Brewster, sanders czy Peter? Moim zdaniem nie. Nawet jak Kliczko zaliczy dechy ( co ma mniejsze prawdopodobieństwo od awansu patałachow na mundial ) to wstanie i sam znokautuje Saszke.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 02-10-2013 19:26:22 
MrAdam
przeciez Sasza nie glaszcze , a nogi mu sie ugiely od nieudolnego ciosu Wacha nawet wiecej wiary chlopaku hehe
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 02-10-2013 19:26:26 
Pamięć mięśniowa, ciężka praca, dobre prowadzenie, genetyka, warunki i nazwijmy to dobre suplementy ;D
Jednym słowem pełna profeska. Stąd u Włada takie ręce itd. Nie wiadomo a może Aleksander coś miłego na ostatnim zdjęciu mówi tylko Władimira akurat z taką miną złapało...
 Autor komentarza: PolakMaly3
Data: 02-10-2013 19:28:00 
Na konkurencji jest filmik już na tym zdjeciu sasza nic groźnego nie powiedzial...raczej zesrany sie wydawał....Kliczko siedzi jak na pikniku i oglada trening...lol
 Autor komentarza: PolakMaly3
Data: 02-10-2013 19:29:56 
Kliczko zdmuchnie jutro Povietkina taka prawda....Sasza juz psychicznie sobie nie radzi...
 Autor komentarza: PolakMaly3
Data: 02-10-2013 19:31:52 
jutro...lol w sobote
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 02-10-2013 19:32:11 
"a nogi mu sie ugiely od nieudolnego ciosu Wacha nawet"

Hmm. Po pierwsze to myślę że Wach może bić mocniej niż Aleksander, a po drugie to te ugięcie po tak czystym ciosie i tak nie było niczym wielkim. Pełna kontrola. Ale cios odczuł. No cóż nie nazwałbym tego ciosu nieudolnym.
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 02-10-2013 19:34:52 
?? Możecie coś wiecej powiedzieć o tej sytuacji Wacha z Povietkinem ?? jakiś filmik ??

Oczywiście że Wach bije mocniej od Povietkina, może jest troche drewniany, ale ma granitową szczenę i ma czym przypierdolić, i moim zdaniem czysto,dobrze trafiając znokautować każdego w HW.
 Autor komentarza: Szymonides22222
Data: 02-10-2013 19:37:40 
Walka jest bardzo ciekawa z powodów kilku Aspektów Kliczko bedzie walczył nie u siebie a wiadome ze Włodimir Kliczko miał słabsze wystepy kiedy nie walczył u siebie z bokserami teoretycznie słabszymi od Povietkina pozatym ta walka ma aspekty pozasportowe 23 miliony dolarów wyłozonych nikt takiej kasy nie wykłada zeby gładko przegrac,, a co zatym idzie Kliczko nie bedzie sie czuł komfortowo nie bedzie dyktował warunków pozatym jestem ciekawy czy sedzia bedzie pozwalał trzymac wyprostowana reke na czole povietkina zdaje misie ze raczej nie bo \Kliczko tutaj nie płaci takze bez wyprostowanej reki Władka co jest ewidentym faulem bedzie miał leprze dojscie do niego,,, Kliczko nie ma w narożniku Stowarda i jesli dojdzie do kryzysowej sytuacji w jego narożniku nie mówie ze tak bedzie ale jest taka możliwosc to nie wiadomo jak sie zachowa Banks i Sam Władimir a wiadome nikt Stowarda nie zastopi ,,, takze to bardzo ciekawa walka nawet ciekawsza moim zdaniem od Heya bo Kliczko nie walczy u siebie stowarda nie ma w narożniku a pozatym sedzie bedzie dla povietkina łaskawszy ,,,, takze sama walka i jej aspekty pozaringowe bedzie bardzo ciekawa dlamnie bardziej ciekawsza od ta z Hayem,...
 Autor komentarza: un4given
Data: 02-10-2013 19:40:18 
NATHAN

To sobie obejrzyj walke Wacha z szklanym Fieldsem. Jest moment gdzie Mario wkłada conajmniej 3-4 mocne siepry pod rząd a Fields co... tylko się smiał. P

Povietkin bije pododobnie do Adomka i nie ma najmniejszych szans wygrać z Władkiem. Jedynie co może zrobić to ładnie przegrać i pokazać serce do walki. Na wygranie ma 1% szans - kontuzja Władka, ewentualnie jakiś lucky punch i to wszystko.
 Autor komentarza: wielebny
Data: 02-10-2013 19:41:09 
Nathan
Chodzilo im o sytuacje kiedy Wach trafil Kliczke w koncowce piatej rundy
 Autor komentarza: Matys90
Data: 02-10-2013 19:43:47 
Jest i wideo z treningu:

http://www.youtube.com/watch?v=LAkhnoMX9kA&feature=share&list=UUlaGQV-VvFO4X1O-BXUp64g
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 02-10-2013 20:03:05 
Gdyby Powietkin przygotowywal sie do kazdej walki na sto procent tak jak to robi Wladimir i byl takim profesjonalista jakim jest Kliczko, wtedy wierzylbym, ze moglby to wygrac,bo jezeli na przeciwko siebie staje dwoch zawodnikow, ktorzy wylewali siodme poty na treningach i sa pewni siebie i swoich umiejetnosci, to wtedy szczegoly moga zadecydowac lub zespol szczegolow, ktore sie naloza na siebie,takie jak na przyklad przewaga fizyczna, forma dnia, plan taktyczny i wiele innych. Nie widze pelnego zaangazowania i profesjonalizmu u Saszy, dlatego musialby sie zdarzyc cud, zeby to wygral, co oznaczaloby straszna niesprawiedliwosc dla Kliczki, ktory lepiej wykonuje swoj zawod i widac, ze wklada w to serce.
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 02-10-2013 20:07:59 
A to sorry :) źle zrozumiałem, myślałem że to Povietkinowi podczas sparingu z Wachem.

un4 : masz trochę racji ale jednak zobacz co zrobił np. z Mcburgerem.
Fieldsa też w końcu powalił, wiem, że kumulacją, ale jednak.
Wszystko kwestia trafienia z odpowiednią siłą na punkt.

Nie uważam natomiast żeby Wach był waciany.

Co do ciosu Povietkina to zgadzam się, moim zdaniem bije troche mocniej od Adamka, ale nadal to nie jest i nigdy nie będzie puncher, i szanse daję mu podobnie jak Ty.
 Autor komentarza: mobil85
Data: 02-10-2013 20:11:31 
jakim prawem przywołujecie walkę Wacha z Kliczko,Wach był na sterydach,tylko dzięki sterydom ten drewniak Wach stał na nogach,oczywiście sterydy nie dają mocniejszej szczęki ale dają siłę,agresję,wytrzymałość,większą chęć do walki,bez sterydów Wach padłby na dechy obity i zmęczony,nie rozumiem tych którzy nie potępiają Wacha za doping i jeszcze sam Wach pieprzy głupoty jaki to on był dobry w walce z Kliczko.
bez spinki i pozdrawiam
 Autor komentarza: un4given
Data: 02-10-2013 20:20:24 
NATHAN

McBurger juz ledwo stał na nogach ze zmęczenia. Fieldsa trafiał dosyć czysto i sporo tych ciosów musiał włożyć żeby go skończyć. Wachowi brakuje szybkości, dynamiki i luzu. Za bardzo na siłe bije. Nie jest ani waciakiem ani puncherem - raczej coś pomiędzy tym.
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 02-10-2013 20:22:48 
un4 : pełna zgoda z tym że bije zbyt sztywno, i nie ma tego luzu.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 02-10-2013 20:35:33 
No i ja się zgodzę.
Przywołując Wacha i siłę jego ciosu miałem raczej na myśli porównanie. Myślę że od Aleksandra może przyłożyć jednak trochę mocniej.
Nie zmienia to faktu że nie jest jakimś wybitnym puncherem.
Aleksander może przyłożyć mocno ale też nie jest to wyrwanie z butów jak u najlepszych w tym względzie.
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 02-10-2013 20:43:09 
Autor komentarza: wojadzer
Data: 02-10-2013 19:14:15
Ciekawe czy Wladymir tak jak Bradley tez przypadkiem nie jest weganinem bo w w przeciwnym razie trudno sobie wyobrazic skad mialby takie lapy - patrzac na przedostatnie zdjecie.

rusz dupe sprzed komputera to tez bedziesz dobrze wyglądał, niski bf u włada to żelazna dyscyplina = trening i dieta
 Autor komentarza: canuck
Data: 02-10-2013 21:03:48 
Wladek ma niezwykle wytrenowany organism z minimalna zawartoscia tluszczu. Zobaczcie jego biceps na przedostatnim zdjeciu. Normalny wysportowany mlosy mezczyzna ma wskaznik tluszczu 12-15. Profesjonalny atleta 7-10. Wladek to jakies 5 albo 6. Tylko czolowi kulturysci maja ten wskaznik nizszy, okolo 3-4.

Co to znaczy? Ze Wladek to same miesnie, zyly oraz kosci, bez zadnego zbednego balastu. Przy prawie 2 meterach wzrostu oraz 245-250 funtow wagi, on z CZYSTO FIZYCZNEGO punktu widzenia jest fenomenem.

Dodajcie to tego technike, inteligtencje, niezla kondycje oraz potezny cios , no i mamy obraz Wladka.

Sasza zostanie "rozlozony" na czynniki pierwsze w dosc brutalny sposob!
 Autor komentarza: un4given
Data: 02-10-2013 21:20:25 
Władek może mieć bf na poziomie niższym niż 10% i to że jest w stanie utrzymywać ten poziom przez dłuższy czas świadczy o tym że ma bardzo dorba genetykę. Jest coś takiego jak krytyczny poziom tkanki tłuszczowej. Nie każdy zejdzie poniżej tych 10% bo organizm zacznie się buntować. Wątpie że Kliczko schodzi aż do 5% bo byłoby to zupełnie bez sensu ponieważ czy jest to 7% czy 5% nie ma większej różnicy w poprawie wydolności organizmu. A schodzenie do 3-4 % jest mega szkodliwe dla organizmu i nawet kultutryści tego nie robią - chyba że jakaś jednorazowa akcja.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 02-10-2013 22:22:04 
Wystarczy jedno zdjecie z bicepsem RoboWlada i zawsze te same osoby sie niezdrowo jaraja.Ilez mozna???!!!
Ale juz pisanie ze zawodowi kulkturysci maja 3-4% tkanki tluszczowej to totaln nieporozumienie
Tyle to oni maja,ale w dniu zawodow.Co poprzedza kilkumiesieczna dieta,treningi o ostatni etap trwajacy 7-10 dni w ktorym nie jedza nic poza produktami o sladowej ilosci tluszczy i weglowodanow,pijac 0,5 litra wody na dzien
Watpie ze zawodowy bokser tak cwiczy bo i po co
 Autor komentarza: up300
Data: 02-10-2013 22:25:15 
Tęgi wpierdol czeka Saszke, oj tęgi. Ko w 6 rundzie obstawiam. Kliczko myśle,że przygotuje się na 110% i będzie chciał usadzić ruska. Jest lepszy, wiec myśle, że da rade. Jedyny zawodnik obecnie w wadze ciężkiej, który może zagrozić jakoś Kliczce, to Haye.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.