CHISORA: KOGO MI NIE DADZĄ, ZNISZCZĘ GO

Promotor Frank Warren ogłosił, że nie w grudniu jak pierwotnie zakładano, a już 30 listopada w Londynie wystąpi nowy mistrz Europy wszechwag, Dereck Chisora (18-4, 12 KO). Tego samego wieczoru na pewno zaboksuje również Billy Joe Saunders (19-0, 10 KO).

Charyzmatyczny i kontrowersyjny "Del Boy" już w najbliższą sobotę wybiera się do Moskwy, by obejrzeć w akcji Władimira Kliczkę (60-3, 51 KO) i Aleksandra Powietkina (26-0, 18 KO). Pewny siebie Anglik nie zna jeszcze nazwiska swojego najbliższego rywala, ale już teraz zapowiada kolejną efektowną wygraną.

CHISORA: CHCIAŁEM WALKI Z ADAMKIEM W POLSCE >>

- Mówiłem wam już, że zniszczę każdego kto stanie na mojej drodze i tak uczyniłem w dwóch ostatnich pojedynkach. Kibice z dziennikarzami wiedzą na ile mnie stać. Przed wami nowa wersja "Del Boya" i jego droga do mistrzostwa świata. Tak więc następnym razem znów kogokolwiek by przeciwko mnie nie postawili, to i tak zostanie on zniszczony - odgraża się Anglik.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: BlackCop
Data: 30-09-2013 14:31:07 
Dereck dał dobrą walkę Vitkowi tylko dlatego iż ten miał złamaną rękę...lol...
 Autor komentarza: DanseMacabre
Data: 30-09-2013 14:38:32 
To niech Warren pomysli nad Arreolą.Dwoch swarmerow w ringu,fajna bitka i pewnie Dereck na pkt.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 30-09-2013 14:42:23 
Gala w moje imieniny się szykuje,bilecik bylby idealnym prezencikiem:)
Jednak poczekam na rywala dla DelBoya
 Autor komentarza: c4ssini
Data: 30-09-2013 14:51:53 
Ciekawy bylby rewanz z Furym, gdyby tym razem Chisora potraktowal go powaznie. Poza tym Derek powinien zatrudnic jakiegos dobrego specjaliste od prawidlowego odzywiania i wydolnosci, np. Rodzera Bladworda, bo gdy ten element nie zawodzi to jest naprawde grozny dla swych oponentow ringowych.
 Autor komentarza: BlackCop
Data: 30-09-2013 15:00:05 
@andrewsky

Dereck obecnie ma watę w łapie. Jednakże sądzę iż gdyby pod czujnym okiem Rogera Bloodwortha nabrał masę 130 kg na american hamburgers lub skrzydełkach z Kenthucky Fried Chicken to automatycznie stałby się puncherem...lol...
 Autor komentarza: Sajnal11
Data: 30-09-2013 15:00:19 
Chwała niebiosom że jest w hw ktos taki jak Chisora,on naprawde wprowadza świeżość w tą kategorie i sprawia ze chce sie ogladac walki w tej kategorii wagowej...
 Autor komentarza: BlackCop
Data: 30-09-2013 15:00:39 
oczywiście post skierowany co c4ssini...lol...
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 30-09-2013 15:20:58 
Dereck Chisora ma mój szacunek. Prawdziwy wojownik, który nigdy nie kalkulował tylko wychodził do ścisłego topu! Dlatego też cieszę się, że po tych wojnach stoczył trzy lżejsze pojedynki i odbudował swoją karierę. Poprawa rekordu to jedna strona medalu, druga to świetna sylwetka, poprawa kondycji i zrzucenie zbędnego balastu.

Dla Chisory najlepsze opcje to rewanże bądź z Furym lub też z Helleniusem. Jednak zarówno jeden jak i drugi nie wyjdą do 'Del Boya'. Niektórzy mogą się śmiać z tego, ale tak na dobrą sprawę, to Chisora skończył karierę 'Fińskiego Listonosza'. Hellenius po tej dłuższej przerwie i kontuzji, którą zdaje się, że odniósł w tamtej pamiętnej walce przecierał się chwilę z bumami, z którymi toczył walki na pełnym dystansie. Kariera Helleniusa mocno przystopowała! Jestem pewien, że w rewanżu przy uczciwym sędziowaniu zostałby po raz drugi ograny jak dziecko!
 Autor komentarza: BlackCop
Data: 30-09-2013 15:40:52 
@Lukaszz

Helenius też dostał kontuzji i walczył ze złamaną ręką w walce z Chisorą, stądże takaż słaba dyspozycja Szweda...lol...
 Autor komentarza: rocky86
Data: 30-09-2013 15:44:14 
Dereck pewnego poziomu nie przeskoczy, niestety. Gdyby Del Boy dysponował mocnym uderzeniem, to byłby bardzo groźny, ale niestety jest dość waciany.
 Autor komentarza: xionc
Data: 30-09-2013 15:47:16 
jesli to bedzie dobrowolna obrona EBU, to lista nie jest dluga:

1 Kubrat PULEV (BG/AT) - odpada, oficjalny pretendent IBF
2 Robert HELENIUS (FI) - raczej odpada, kontuzja reki
3 Tyson FURY (GB) - odpada, zakontraktowana walka z hayem
4 Denis BOYTSOV (RU) - raczej odpada, chcial walke na przetarcie wczesniej
5 Richard TOWERS (GB) - odpada, zakontrakotowana walka z Browne
6 Alexander DIMITRENKO (DE) - pierwszy powazny kandydat
7 Artur SZPILKA (PL) - drugi powazny kandydat
8 Francesco PIANETA (IT/DE) - odpada, zakontraktowana walka z Minto
9 David PRICE (GB) - odpada, wraca po KO
10 Alexander USTINOV (BY/UA) - odpada, zakontraktowana walka z Tua
11 Erkan TEPER (DE) - trzeci powazny kandydat
12 Andrzej WAWRZYK (PL) - odpada, wraca po KO
13 Johann DUHAUPAS (FR) - czwarty powazny kandydat
14 Vyacheslav GLAZKOV (UA) - odpada, zakontraktowana walka z Adamkiem
15 Michael SPROTT (GB) - odpada, wraca po KO

czyli powinien byc Dimitrenko, Szpila, Teper lub Francuz
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 30-09-2013 15:49:01 
Ma przyzwoite uderzenie, bez szału, ale nie można mówić o nim, że jest waciany. Gerbera mocno porozbijał, który choć pomimo tego, że jeszcze stał na nogach to nie wiedział już gdzie się znajduje. Waciany to jest Adamek, Malik Scott, na pewno nie Chisora!
 Autor komentarza: rocky86
Data: 30-09-2013 15:59:01 
Lukaszz

Uderzenia nie ma nokautującego, a przy jego stylu, powinien takie posiadać. Chisora idzie do przodu, ciosy blokuje twarzą, wywiera ciągłą presję, ale nie bardzo ma czym uderzyć. Obicie Gerbera o niczym nie świadczy. Lubię gościa, ale niestety przy takim sposobie boksowania musiałby dysponować przynajmniej ponadprzeciętnym uderzeniem, a tak nie jest.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 30-09-2013 16:01:48 
DIMITRENKO - nie darady, już przed pierwszą konferencją zszedłby na zawał,

SZPILKA- ciekawa opcja, sprzedałbaby się w PL,ale gita nikt do walki z Chisorą teraz nie wystawi, samobójstwo.

TEPER, DUHAUPAS zupełnie anonimowi, zero zarobek żaden.
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 30-09-2013 16:07:55 
Chisora ma taki, a nie inny styl, który sprawia, że zawsze coś wyłapie. Dereck wcale nie blokuje wszystkich ciosów głową. Ma dobry balans, potrafi dobrze się gibać, a przyjmowanie ciosów to już ryzyko wliczone w jego ofensywny styl. Ciosu nokautującego nie ma, zgoda. Ale waciakiem nie jest na pewno!

A Szpilka to dostałby czasówkę od 'Del Boya' :) I może w końcu by zmądrzał, tyle dobrego z takiej walki.
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 30-09-2013 16:10:42 
Ktoś kto pisze że Chisiora blokuje ciosy głową (kilku tu takich jest ) w ogóle nie ma prawa się wypowiadać na stronie bokser.org są inne strony dla takich matołow
 Autor komentarza: BlackCop
Data: 30-09-2013 16:17:35 
@Krzyzak

Ależ to prawda, jednakże większość tego nie rozumie albo nie chce rozumieć. W walce z Witalijem szedł bezmyślnie do przodu, waląc swoimi cepami na oślep, a większość tych cepów pruła w powietsze i nie dochodziła do celu, natomiast on sam zbierał praktycznie wszystkie ciosy na łeb od Vitka, który walczył tylkoż swoją słabszą ręką, gdyż lewą miał złamaną.
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 30-09-2013 16:23:44 
BlackCop
Zapomniałeś jeszcze o przestrzelonym kolanie u Vitka w tamtej walce...
 Autor komentarza: BlackCop
Data: 30-09-2013 16:26:47 
@Lukaszz

Nie, jedynym utrudnieniem u Vitka była złamana lewa ręka a to już wystarczające usprawiedliwienie...lol...
 Autor komentarza: rocky86
Data: 30-09-2013 16:28:23 
Krzyzak Ty tu za cenzure nie rob. Obejrzyj jego walki z Vitem, Heleniuse, Fury'm. Przyjmuje wiekszosc na twarz, z jego gibania nic nie wynika. Styl ktory prezentuje w ciagu 3-4 lat zrobi z niego kaleke.
 Autor komentarza: BlackCop
Data: 30-09-2013 16:41:34 
@rocky86

Chisora został już rozbity po walce z Witalijem co widzieliśmy już w walce z Haye'm...lol...
 Autor komentarza: c4ssini
Data: 30-09-2013 16:57:18 
Chisora powinien podpatrzec troche naszego Tomka i jego niezastapionej techniki 'face roll' ktora byl skopiowal od samego Floyda Mayweathera Juniora. Adamek jednak, co nalezy zaznaczyc, owa technike zmodyfikowal i znacznie ulepszyl wychodzac ze slusznego zalozenia ze zamiast narazac na szwank barki, ktore przeciez sa uzywane do zadawania ciosow, lepiej jest amortyzowac uderzenia granitowa szczeka, skoro sie taka szczeke ciezkim treningiem wypracowalo. Jesli ktos ma inne poglady to jestem otwarta na merytorczna dyskusje tylko prosze bez obelg i tak ostatnio tu popularnego hejtu.
 Autor komentarza: Wesley
Data: 30-09-2013 17:15:47 
DanseMacabre
Od kiedy Koszmarny Chris to swarmer???
Dla mnie to typowy siłowy pięściarz.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 30-09-2013 17:25:02 
Lukaszz
"A Szpilka to dostałby czasówkę od 'Del Boya' :) I może w końcu by zmądrzał, tyle dobrego z takiej walki."

Tu się akurat w 100% zgadzam.
 Autor komentarza: c4ssini
Data: 30-09-2013 17:33:32 
@UP

Smiem watpic ze Szpilka dostalby KO od Dereka, poniewaz Chisora reprezentuje styl podobny do Brian'a Minto jak rowniez do Vinny'ego Maddalone a Artur calkiem niezle sobie z oboma radzil i wygral zdecydowanie. Przykre jest to ze niektorym hejterstwo w stosunku do Artura zaslania oczy no ale coz wielu jest niestety takich domowych frustratow.
 Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 30-09-2013 17:37:20 
Kiedy Szpila walczył z Medalionem bo nie kojarzę?
 Autor komentarza: c4ssini
Data: 30-09-2013 17:40:04 
@TomekNieAdamek

Faktycznie, pomylil mi sie z Mike'm Mollo. Posypuje glowe popiolem - czuwaj!
 Autor komentarza: Wesley
Data: 30-09-2013 17:40:22 
Szpilka nie umie przyjąć ciosu. Jakby dostał taką petarde jak Adamek z Grantem, Walkerem, Kliczko i kilkoma innymi cucili by go przez 4 dni.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 30-09-2013 17:45:41 
BOKSERZY PERSPEKTYWICZNI ranking z portalu:http://www.bokserzy.cba.pl/
Ciekawe nazwiska wiele na pewno bardzo anonimowych:



Artur Szpilka (Polska)

Niepokonany Szpilka ma w dorobku zwycięstwa nad takimi bokserami, jak Gonzalo Omar Basile, Jameel McCline, Brian Minto i Mike Mollo. Jego największym atutem jest szybkość poparta niezłym ciosem z obydwu rąk. Obawy natomiast wzbudzają dziurawa garda i niepewna szczęka. Szpilka jest naturalnym swarmerem, który to styl jest jednak zmieniany przez trenera w kierunku boksera dystansowego.

Andy Ruiz Jr (Meksyk)

Ruiz Jr jest wielką nadzieją Meksykanów w wadze ciężkiej. Pomimo sporej nadwagi jest skuteczny i odnosi wiele zwycięstw przed czasem, z czego największą wagę miała wygrana nad Joe Hanksem. Ruiz ma 188 cm wzrostu i walczy na pograniczu stylów swarmera i ofensywnego sluggera. Jego szybkość jest dość dobra, czego nie można powiedzieć o technice.

Christian Hammer (Niemcy)

Hammer ma w dorobku parę porażek (w tym ciężki nokaut z rąk Mariusza Wacha), ale jest bokserem czyniącym stałe i duże postępy. W sierpniu 2013 efektownie znokautował bardzo silnego fizycznie Leifa Larsena. Hammer jest niezły technicznie i stylowo najbliżej mu do boxera. Nie widać u niego ewidentnie słabych stron.

Erkan Teper (Niemcy)

Teper przekroczył 30., ale boksuje dopiero od 3 lat i w związku z tym można go uznać za prospekta. Ten reprezentant Niemiec tureckiego pochodzenia jest wysoki (195 cm) i potężnie zbudowany, za czym idzie duża siła fizyczna. Szybkość i technikę można ocenić jako dość przeciętne, a styl jako styk boxera i sluggera. Teper jest niepokonany, a w sierpniu 2013 już w 1 rundzie pokonał Michaela Sprotta.

Alexander Flores (USA)

Ten młody bokser meksykańskiego pochodzenia jest niepokonany i zdecydowaną większość stoczonych walk wygrał przed czasem. Flores jest dość wysoki i walczy chętnie jako boxer, ale czasami niepotrzebnie daje się wciągnąć do półdystansowej wymiany, w której nie czuje się najlepiej.

Arnold Gjergjaj (Szwajcaria)

Pochodzący z Albanii Gjergjaj jest bokserem wysokim (197 cm), potężnie zbudowanym i obdarzonym dużą siłą ciosu. Jest niepokonany, aczkolwiek nie walczył z wymagającymi rywalami. Ostatnich 9 walk wygrał przed upływem 3 rund. Techniką i szybkością nie błyszczy, a pod względem stylu można uznać go za sluggera.


Achror Muralimow (Uzbekistan)

Niepokonany Muralimow ma tylko 182 cm wzrostu i wygląda jak nowe wcielenie Davida Tuy. Jest szybki, ruchliwy i przedostaje się do półdystansu, stosując bardzo niskie uniki. Dysponuje też silnym ciosem i często nokautuje rywali uderzeniami na korpus.


Oscar Rivas (Kolumbia)

Niewysoki (185 cm), ciemnoskóry Kolumbijczyk odnosił duże sukcesy jako amator, a na zawodowym ringu też jest dotąd niepokonany. Rivas boksuje w Kanadzie i chociaż jest nieźle wyszkolony technicznie, to w ringu z reguły poluje na jeden kończący cios.

Matteo Modugno (Włochy)

Modugno ma 2 metry wzrostu i jest nową nadzieją włoskiej wagi ciężkiej. Chyba na wyrost, bo stylem boksu przypomina w dużym stopniu Andrzeja Wawrzyka. Najchętniej boksuje na dystans przy użyciu ciosów prostych, ale jest mało dynamiczny i popełnia błędy w obronie. Jest niepokonany, ale z nikim wartościowym nie walczył.


Joseph Parker (Nowa Zelandia)

Zaledwie 21-letni Parker ma w bilansie 6 zwycięstw, z czego 5 przed czasem, w tym jedno nad cenionym niegdyś Fransem Bothą. Oprócz mocnego uderzenia Nowozelandczyk dysponuje dobrą szybkością.


Jordan Shimmell (USA)

Ten 24-letni osiłek jest niepokonany i ma na rozkładzie kilku znanych journeymanów. Duża siła ciosu Shimmella idzie w parze ze słabą techniką.


Hughie Fury (Wielka Brytania)

18-letni kuzyn Tysona Fury'ego zdradza duży talent do boksu poparty dobrymi warunkami fizycznymi (198 cm wzrostu). Boksuje najchętniej na dystans, do czego predestynuje go poprawna technika ( w tym bardzo dobry balans).


Nikita Majsak (Białoruś)

Majsak ma 23 lata, 210 cm wzrostu i 8 zwycięstw (7 przed czasem) oraz 1 remis w bilansie. Od ponad roku nieaktywny
 Autor komentarza: Wesley
Data: 30-09-2013 17:45:55 
c4ssini
Jest różnica pomiędzy parciem bez pomysłu do przodu, a umiejetnym wchodzenie w półdystans.. Porównaj sobie takiego Mollo do Povetkina, a potem zobacz tez na Chisore.
Povetkin nokautuje Wodogłowego do 2 rundy, Chisora też ( do 8 rundy).
 Autor komentarza: c4ssini
Data: 30-09-2013 17:47:44 
@Wesley

Szpilka jest niepokonany i dla twojej wiadomosci zwyciezyl miedzy innymi z takimi tuzami jak przerazajacy monster Gonzalo Omar Basile, niepokonany owczesnie prospekt Ramiz Hadziaganovic, pogromca samego Lennoxa Lewisa - Jameel McCline czy tez Taras Bidenko, ktorego Artur zdemolowal, tak wiec troche wiecej szacunku prosze i bez hejtowania.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 30-09-2013 17:58:55 
Kiedy McCline pokonał Lnnoxa???
 Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 30-09-2013 18:02:24 
c4ssini pewnie myślał o Mollo są przecież podobni jak dwie krople wody ;)
 Autor komentarza: Wesley
Data: 30-09-2013 18:04:39 
Faktem jest że szpulka to straszny balon, pamietam jeszcze jak Kostyra mówił o petradzie jaka on ma rzekomo w łapie. Poza tym to cruiser, dlatego łapin przestawia go ze swarmera na outside boxera.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 30-09-2013 18:04:51 
@c4ssini

Jesteś trolikiem i to do tego bardzo niskich lotów.
Maddalone myli ci się z Mollo, McCline, niech zgadnę z McCall'em :-) ?

Nawet te idiotycznie trolowanie Ci nie wychodzi :-)
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 30-09-2013 18:13:27 
Lubie DelBoya i Szpilke i nie mialbym nic przeciwko ich walce
To pewnie byloby super widowisko.Obaj maja serce do walki i lubia sie bic.
Chisora jest duzo bardziej doswidczony,silniejszy fizycznie i twardszy.Jego mocna srona jest kondycj i wydaje sie miec mocniejszy pojedynczy cios.
Konfrontacja styli jest korzystniejszy dla Artura,bo jako kontr bokser obardzony mocnym ciosem,bylby bardzo wymagajacym rywalem dla Derecka
Kluczem do zwyciestwa Szpili bylaby praca nog
Mimo wszysko dzieki wiekszemu doswiadczeniu to Chisora w moim odczuciu bylby nieznacznym faworytem takiej walki
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 30-09-2013 18:14:38 
Sprostowanie
To Szpilka po mojemu ma mocniejszy cios niz Chisora
 Autor komentarza: BlackCop
Data: 30-09-2013 18:27:41 
Nie zgadzam się. Szpila ma podobno tak mocny cios iż podobno na sparingach podrzucał do góry 50 kilowy worek treningowy a gdy Monte Barrett to zobaczył to się przestraszył i uciekł. Pijaka by znokautował hehe hehe.
 Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 30-09-2013 18:55:29 
Szpilka ma przeciętny cios, marną obronę, podejrzaną szczękę, i zbyt rzadko używa prawego prostego. Jak taki bokser może być perspektywiczny? Szpila jedynie nieźle chodzi na nogach,ale tylko na tle przeciętnych zawodników. Chciałbym Go zobaczyć z kimś kto ma kondycję na całą walkę, chęć zwycięstwa i jako taką szybkość.
 Autor komentarza: Kiwi16V
Data: 30-09-2013 19:18:21 
Serio ??? HAHAHHA ja w tej walcę nie daje żadnych szans szpilce... Mollo w pierwszej walce też szedł do przodu i rzucił na deski szpilkę dwa razy! Chisora jest o niebo lepszy od Mollo do tego nie ma problemów z kondycją, Mocniej bije, celniej bije, jest bardziej dynamiczny, mocniejsza szczęka i wgl... Szpilka dziś ani za dwa lata nie dorówna takim jak Chisora, Haye czy Powietkin. Rok temu gadał... Za dwa lata powalczę o mistrzostwo świata.. Jego umiejętności stoją w miejscu, i co walkę robi te same błędy. ufff. ale się rozpisałem. ale taka prawda..Każdy z ręką na sercu mi to przyzna.
 Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 30-09-2013 19:39:21 
@Kiwi16V
Uwierz mi,że nie każdy. Co jakiś czas słychać tutaj o ciosie jak Tyson gibkości jak Floyd itd. Zaraz ktoś wyskoczy z wiekiem Szpili,ale tak jak napisałeś koleś drepcze w miejscu, zero progresu.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 30-09-2013 19:42:39 
Oczywiście dzisiejszy Mollo jest dużo łatwiejszym do boksowania zawodnikiem niz Chisora.Bo nie na nóg i kondycji.Ale jego pojedyncze akcje są dynamiczniejsze niz DelBoya i mocniej od niego bije.
Zresztą Bezlitosny to slugger,a Chisora jest swramerem.
Derck jest latwy do skintrowania.Ciężko też powiedzieć jak by mu się walczyło z southpaw,bo ja osobiście nie widziałem go w walce z mankutem
 Autor komentarza: cut
Data: 30-09-2013 19:57:59 
szpilka nie potrafi uderzyc podczas walki chocby 3ki, walczy z przeciwnikami, ktörzy ze zmeczenie sie poddaja. Obudzcie sie ostani sensowny przeciwnik zlamal mu szczeke, przy odrobinie woli maccalla i jeszcze 2 rundach artura by znosili z ringu. Jaki mocny cios, chlop wazy ponad 100 kilo to i cios nie jest slaby, silny cios to ma wlad, czy tyson, mocny cios to taki ktöry goscia twojej kategori wypierdala z butöw.
 Autor komentarza: cut
Data: 30-09-2013 20:01:16 
oczywiscie kiwi26v, a to gibanie sie to tez takie na pokaz, wogole nie wie co z czym i po co, tak samo jak lapin, wogole nie kuma po co sie rusza tlowiem i jak i kiedy i do czego. Tak sie szpilka giba i mysli ze bedzie dobrze, nie ma nic latwiejszego jak trafic goscia gibajacego sie za wolno i nie w tym momencie i nie w ta strone co trzeba,
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 30-09-2013 20:15:26 
cut
Tak sie sklada,ze Szpilka nawet ze zlamana szczeka potrafil wygrywac rundy,z tak doswiadczonym,duzym,silnym i umiejacym przylozyc rywalem,jakim byl McCline
Gdyby chodzilo o innego polskiego zawodnika,ktory nie ma tak duzego gremia niechetnych mu kibicow,to taka walka bylaby dowodem,na twardosc Szpilki,umiejetnos wyjscia zwyciesko z trudnej ringowej sytuacji,jaka jest kazda kontuzja dla boksera
Ale nie.Zlamana szczeka to kolejny pretekst,zeby wieszac na nim psy
Jezeli ktos prezentuje taka postawe,to trudno z nim o rozsadna dyskusje
 Autor komentarza: atmel
Data: 30-09-2013 20:17:03 
Może Chisora jakiegoś poziomu nie przeskoczy ale fajnie że jest gość z jajami . Nie tylko te oszołomy kliczki korzystający z pomocy prawników , lekarzy i sedziów . Chisora daje fajne walki na dobrym poziomie i właśnie takich trzeba więcej !
 Autor komentarza: atmel
Data: 30-09-2013 20:18:38 
A dwa w jednym czyli policzek i oplucie to ... za to powinni mu ufundować diamentowy pas :).
 Autor komentarza: BlackCop
Data: 30-09-2013 20:38:02 
@atmel

Za takiż karygodny i obrażający prawdziwy boks (i nie tylko boks, ale i sport) czyn Chisora powinien zostać że zdyskwalifikowany dożywotnio przez wszystkie federacje, organizacje, komisje, związki bokserskie, rankingi oraz powinni mu dożywotnio odebrać licencję bokserską. To cóż Chisora zrobił zasługuje na zniesławienie oraz brak szacunku w środowisku prawdziwych sportowców. Muhamad Ali, Joe Frazier, Larry Holmes, George Foreman, Evander Holyfield, Lennox Lewis, Vitali Klitschko, Wladimir Klitschko to byli wielcy bokserzy. Oni nigdy by nie posunęli się do takich kompromitujących posunięć jakimż było niewątpliwie spoliczkowanie jednego z największych miszczów w historii zawodowego boksu i oplucie obecnego dominatora królewskiej kategorii wagowej. On nie zasługuje nawet na to by oglądać na żywo walkę Wladimria z Povetkinem a co dopiero na to by dostać drugą szansę od któregokolwiek z braci. Wylansował się na tym iż wytszymał 12 rund z Witalijem, który walczył ze złamaną ręką...lol...
 Autor komentarza: un4given
Data: 30-09-2013 20:45:01 
Mollo to żaden slugger. Gość nie ma ciosu o czym dobitnie świadczy jego rekord jak i przebieg niektórych walk. Szpilka ma dobrą odporność ale przyjmuje ciosy cholernie czysto bo jego obrona nie istnieje momentami. Dlatego pada na dechy ale wstaje i szczerze mówiąc nie widziałem go jeszcze poważnie zranionego. Zobaczymy jak to będzie wyglądało z kimś kto naprawdę ma czym uderzyć. Del Boy to dużo lepsza wersja Mollo czy Minto i moim zdaniem łatwo rozbiłby Artura. I tak to na ten moment wygląda że Szpilka jest słabszy niż taki Chisora który przecież też nikim szczególnym nie jest i pewnego poziomu nie przeskoczy. Chciałbym zobaczyć walkę Derecka z Arreolą ale takie starcie jest raczej mało realne.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 30-09-2013 21:35:45 
Rekordy bywa mylace
Mollo walczyl ze Szpilka,jak slugger.Czyli silowo,polujac na jeden nokautujacy cios
Niektorzy zawodnicy z biegiem lat traca pewne cechy i umiejetnosco,w wyniku czego ich styl sie zmienia.Np.Tyson byl tego przykladem.Ktory za mlody byl typowym swramerem,a z biegiem lat i utrata,szybkosci,niesportowym trybem zycia itd. zmienil sie w punczera
 Autor komentarza: un4given
Data: 30-09-2013 23:13:15 
To że Mike polował na jeden cios nie czyni z niego sluggera :) I nie chodzi tylko o rekord. Mike po prostu ma co najwyżej przeciętny cios i już to wystarczy żeby nie kwalifikować go jako sluggera. Poza tym nawet ze szpilką był bardzo aktywny, szedł do przodu. Tymczasem sluger jest raczej ospały w ringu, nie śpieszy się nigdzie bo wie ze w każdej chwili może zakończyć walkę jeśli tylko dobrze trafi więc czeka cieprliwe na ten jeden cios.

Tyson zawsze był puncherem. Cios albo masz albo nie masz i tyle. Walczył jak swarmer cios miał jak slugger stąd był hybrydą styli.
 Autor komentarza: Matitbg91
Data: 01-10-2013 01:32:00 
Całym sercem za Dereckiem :)

Chłop wniósł naprawdę dużo ożywienia w nudną hv, ciekawe kogo zakontraktują mu na pierwszą obronę EBU.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 01-10-2013 12:26:16 
Un4given
Nie zgadzam się ze wszystkim co powiedziałeś
Po pierwsze to Mollo
W tych walkach które widziałem z jego udziałem,czyli Binkowskim,McBridem,Gołota i Szpilka pokazywał ze ma czym uderzyć.Procent nokautow może czasami bywać mylacy.Taki np.McCall ktory slynol z atomowego ciosu,ma porównywalny procent nokautow z Ruizem,ktory był klepaczem.To
raz.
Dwa,to ze nawet jeżeli jakiś zawodnik nie ma ciosu,automatycznie nie oznacza ze nie może walczyć jak slugger.Poprostu jest wtedy nieskuteczny i tyle.
Mollo musiał być aktywny,bo Szpilka był pasywny.Walczył na wstecznym i zeby Mollo mógł go upolować musiał isc do przodu.Co to zreszta za argument,że slugger nie może być aktywny.Zobacz jak walczył Foreman,w pojedynkach z zawodnikami walczacymi na wstecznym,albo Samuel Peter.
Co do Tysona,to może kiedyś będzie okazja,zeby podyskueowac i wtedy wyjaśnię Ci co miałem na myśli
 Autor komentarza: un4given
Data: 01-10-2013 15:27:27 
andrewsky

Mówiłem że nie chodzi tylko o rekord. Widziałem te walki Mollo co Ty prócz tej z Binkowskim i ja tam nie widziałem jakiegoś potężnego uderzenia u Mike'a. Ani w sposobie zadawania tych ciosów ani po reakcji rywali na jego uderzenia. Taki Gołota był łatwy do złamania i gdyby Mollo miał kowadło w łapie to pewnie skończyłby Gołego. Nie chce powiedzieć że Mollo ma watę ale na pewno nie jest puncherem. Cios ma średni/przeciętny. Oczywiście mogę się mylić ;)

Napisałeś że "Bezlitosny to slugger" i do tego sie przyczepiłem bo moim zdaniem On nim nie jest. Z tym że ze Szpilką walczył jak slugger też się nie dokońca zgadzam bo to że polował na jeden cios to za mało żeby go tak określić. W tych walkach które widziałem Mike walczył raczej jak swarmer i tak bym nazwał jego styl.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.