MAYWEATHER ZDEKLASOWAŁ ALVAREZA

Wielki Floyd Mayweather (45-0, 26 KO) potwierdził swój geniusz, w pięknym stylu odprawiając niepokonanego wcześniej Saula Alvareza (42-1-1, 30 KO). "Money" wygrał z 23-letnim rywalem wszystkie rundy, ale ślepi sędziowie starali się ze wszystkich sił sprawić, by ta bolesna porażka nie wyglądała tragicznie w rekordzie "Canelo". Karygodna punktacja: 114-114, 116-112 i 117-111.

Pierwsza runda była typowo rozpoznawcza. Sędziowie zapewne przyznali ją Floydowi za kilka celnych lewych prostych. Jakikolwiek "Canelo" przygotował plan, w pierwszych kilku minutach nie potrafił go realizować. W trzeciej odsłonie wciąż warunki dyktował "Money". Młodemu Meksykaninowi brakowało zdecydowania. Czekał, jakby oszczędzał siły na dalsze rundy i przebudził się dopiero po przyjęciu dwóch mocnych prawych sierpowych od Floyda.

Obraz walki nie zmienił się w czwartym starciu. Mayweather dominował i poczuł się nawet na tyle pewnie, że w pewnym momencie wyprowadził długą kombinację ciosów na tułów i głowę. Alvarez przy kilku okazjach starał się odpowiadać, ale do celu dochodził z rzadka jedynie pojedynczy lewy prosty. W piątej rundzie "Canelo" poczynał już sobie nieco śmielej. Trafił lewym sierpowym przy linach i chwilę później kontrował prawym podbródkowym, ale wywołało to jedynie uśmiech na twarzy Floyda. "Money" przejął inicjatywę w końcówce i znów na jeden cios Meksykanina odpowiadał trzema lub czterema swoimi.

W ringu okazało się, że Alvarez nie potrafi wywierać presji, dzięki czemu Mayweather mógł się czuć bardzo bezpieczny, bo sam doskonale chodził na nogach i kontrolował dystans. W siódmej rundzie Floyd ośmieszał Saula i kiedy całkowicie bezradny Meksykanin przyjmował kolejne ciosy, stojąc za nieszczelną gardą i czekając na cud, przez moment zdawało się, że walka może wkrótce zostać przerwana. Wtedy jednak "Canelo" musiał przypomnieć sobie o 80 milionach kibiów, którzy oglądają w go w Meksyku i trafił bezpośrednim prawym.

Alvarez przebudził się na dobre, jeśli można użyć takiego stwierdzenia, w rundzie ósmej. W końcu postanowił wziąć się do pracy i w niezbyt umiejętny sposób starał się skracać ring i wywierać pressing. Zebrał przy tym całe mnóstwo czystych ciosów Floyda, ale przynajmniej pokazał, że chce wygrać walkę i zamierza zrobić coś w tym kierunku. Nie było jednak mowy o żadnej diametralnej zmianie obrazu tej potyczki.

Saul przegrywał każdą sekundę każdej minuty każdej rundy i przed dwunastą rundą mógł jedynie liczyć na cud. Bokserski świat wątpił jednak w to, że "Canelo" może powtórzyć wyczyn legendarnego Julio Cesara Chaveza Seniora z walki z Meldrickiem Taylorem, czy chociaż jego syna Julia Juniora z ostatniej odsłony ubiegłorocznego pojedynku z Sergio Martinezem. Nic takiego nie miało jednak miejsca, a "Money" udowodnił swój niezwykły kunszt, wygrywając również dwunaste starcie.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: mapen
Data: 15-09-2013 07:27:55 
Floyd ograł Saula jak dziecko, ten sędzia to chyba ślepy na jedno oko i niedowidzący na drugie. Genialna walka Mayweathera, brawo!
 Autor komentarza: Overfull
Data: 15-09-2013 07:28:05 
Deklasacja ... Floyd ? Nieosiągalny.
 Autor komentarza: Krzych
Data: 15-09-2013 07:28:34 
To są jakieś jaja. To jest czyste 12-0. Jaki remis? Rozstrzelać tych sędziów.
 Autor komentarza: wszawypomiot
Data: 15-09-2013 07:28:52 
Zajebista walka. Ludzie będą o niej mówić przez lata. Było prawie tak ciekawie jak na walkach innego niepokonanego mistrza Svena Ottke.
 Autor komentarza: Overfull
Data: 15-09-2013 07:29:22 
Canelo nie wygrał żadnej rundy ... Nie tego się po nim spodziewałem :|.
 Autor komentarza: Adih4sh
Data: 15-09-2013 07:29:29 
Haha, Floyd patrzył czy nie urwała się lina :D:D:D:DD::D.
 Autor komentarza: Kronk
Data: 15-09-2013 07:29:42 
Floyd to absolutny geniusz !!!!
Facet ma 36 lat a nadal boksuje niesamowicie.
Dziś jak większość sądziła nie było niespodzianki.
Canelo dostał lekcję od starego mistrza.
Ten kto widział remis to chyba od Oscara wódkę dostał ;)
Ogólnie dobra gala idę spać
Pozdrawiam :)
 Autor komentarza: Lombard
Data: 15-09-2013 07:29:54 
WWalka do jednej mordy. remis ? sedziego bym rozstrzelal. gdzie te KO na Floydzie ??? canelo wygladal jak ze stajni Pana Wasyla.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 15-09-2013 07:30:07 
Z duzej chmury,maly deszcz,a raczej maciupenki
Najgorsza walka swiata
Alvarez to gamon,a Floyd to blazen
 Autor komentarza: Piotrowski
Data: 15-09-2013 07:30:15 
deklasacja, czekam na wymowke rudego.. No to co teraz wymyslicie hejterzy? Dlaczego Mayweather dalej nei jest najlepszy ? Jednak canelo jest slaby ?
 Autor komentarza: benwetz
Data: 15-09-2013 07:30:17 
w ogóle ta cała punktacja nie oddaje w ogóle przebiegu walki , nawet wynik 117-111 to skandal
 Autor komentarza: SpecjalistaodBoksu
Data: 15-09-2013 07:30:49 
Floyd zdeklasowal ta ruda malpe tak jak mowil rozstrzelaj go z defensywy. Ten sędzia co dal 114 : 114 nie powinien juz nigdy sedziowac walk. W ogole inne karty tez smieszne bo ruda kita wygrala gora 2 rundy
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 15-09-2013 07:30:57 
cała gala była do dupy , walki nudne w cholerę i na koniec deklasacja
 Autor komentarza: pankracy
Data: 15-09-2013 07:31:10 
Leszek Jankowiak 114-114.
 Autor komentarza: benwetz
Data: 15-09-2013 07:31:13 
Autor komentarza: andrewsky
A Szpilka ma bardzo mocny cios.
 Autor komentarza: oczi00
Data: 15-09-2013 07:31:16 
A slyszeliscie? ten sedzia co dal remis dal tez zwyciestwo bradle'owi w walce z pacman'em. Dożywotnie zawieszenie sie nalezy!!!
 Autor komentarza: djpioter
Data: 15-09-2013 07:31:35 
12-0 dla Floyda Panie Chmielarski lol :D
 Autor komentarza: mineciarz
Data: 15-09-2013 07:32:04 
No i Oscarek władował na minę Cynamona....
 Autor komentarza: benwetz
Data: 15-09-2013 07:32:49 
Łatwa robota , co tu dużo mówić ? Szykowany był wał, kompletnac dominacja, Alvarez spalony psychicznie.
 Autor komentarza: karpiomaniak
Data: 15-09-2013 07:33:10 
tzn. kto dał remis???
 Autor komentarza: BlacK1111
Data: 15-09-2013 07:33:11 
Szacun, to jest juz legenda
 Autor komentarza: Kronk
Data: 15-09-2013 07:33:24 
Bez przesady teraz się zacznie ze Alvarez to gamoń że jest jednak słaby
Nie deprecjonujmy notorycznie dokonań Floyda.
Fajerwerków nie było ale tak Mayweather po prostu boksuje.
Zneutralizował wszystkie atuty Meksykanina.
Zamiast krytykować Floyda trzeba mu oddać że on robi też wiele dobrego dla tej dyscypliny sportu.
 Autor komentarza: kubanczyk20
Data: 15-09-2013 07:34:43 
12:0, mozna sie pokusic o 1-2 runde dla Canelo. Floyd niszczy tym co pokazuje w ringu, niweluje wszystkie atuty przeciwnika jakikolwiek by on nie byl. Geniusz, Artysta Ringu, The ONE.

Walek sie szykowal. komentatorzy ST dawali 119:109 i 180:110. Golden Boy Promotion jest mocniejsze niz mi sie wydawalo.
 Autor komentarza: StewRoid
Data: 15-09-2013 07:34:54 
heh no nawet ja będąc zadeklarowanym fanem Saula widziałem max 2 rundy dla niego i to przy naprawdę przychylnym spojrzeniu.
Goldenboy musiało dobrze posmarować. Wyraźnie mają dość moneya. Gdyby Canelo nie zawalczył tak beznadziejnie to naprawdę by to na kartach punktowych wygrał bez problemu :D
 Autor komentarza: ApporteR
Data: 15-09-2013 07:35:28 
I niech ktoś napisze teraz, że Floyda nie jest najlepszym pięściarzem bez podziału na kategorie. Kto to jest Alvarez? No kto? Dla mnie nikt.
Nie pokazał dosłownie nic.
Floyd jest królem i królem pozostanie.
Te uniki, zwody, kontry Floyda- mistrzostwo. Alvarez ma pompowany rekord. Zwykły puncher bez umiejętności. Chwalił się, że jest tak szybki jak Money a okazuje się, że jest wolny jak ślimak.
FLOYDA NIKT NIE POKONA. Zapamiętajcie to w końcu.
Dziękuję, idę odespać. Peace.
 Autor komentarza: bartosz9122
Data: 15-09-2013 07:35:37 
jak garcia - matthysse oglądałem z zapartym tchem, tak na mayweather - canelo zasnąłem...
 Autor komentarza: ArktycznaMalpa
Data: 15-09-2013 07:36:13 
EAAAAAAAAAAAAAAAAAASYYYYYYYYYYYYY WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORK

Money zrobil z niego kompletnego durnia



werdykt to jakis pierdolony zart sedziowie powinni trafic do kryminalu
ide spac
 Autor komentarza: ApporteR
Data: 15-09-2013 07:37:04 
I niech ktoś napisze teraz, że Floyda nie jest najlepszym pięściarzem bez podziału na kategorie. Kto to jest Alvarez? No kto? Dla mnie nikt.
Nie pokazał dosłownie nic.
Floyd jest królem i królem pozostanie.
Te uniki, zwody, kontry Floyda- mistrzostwo. Alvarez ma pompowany rekord. Zwykły puncher bez umiejętności. Chwalił się, że jest tak szybki jak Money a okazuje się, że jest wolny jak ślimak.
FLOYDA NIKT NIE POKONA. Zapamiętajcie to w końcu.
Dziękuję, idę odespać. Peace.
 Autor komentarza: Matitbg91
Data: 15-09-2013 07:37:44 
Cholera szkoda Canelo, niestety deklasacja...
 Autor komentarza: Adih4sh
Data: 15-09-2013 07:37:47 
Spodziewałem się że będzie więcej uderzeń na korpus, w tułów.
Myślałem, że będzie jakiś plan Be ze strony piegowatego.
Mógł iść na żywioł to więcej by ugrał.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 15-09-2013 07:38:09 
Alvarez dał ciężko dupy, ja również zmieniając mój typ w ostatniej chwili z Floyd UD na Alvarez UD...

Floyd 37lat niesamowity

Skąd są sędziowie??? siłą zabrani z plantacji kukurydzy w meksyku??
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 15-09-2013 07:38:27 
Oddaję Floydowi to że jest najlepszy. Absolutnie nie twierdzę że Canelo by to wygrał ale///
No włąśnie. Canelo zabiło zbijanie wagi. Nie był w stanie zaatakować nawet 1 rundy. Zero energii, zero agresji a tak się z Floydem nie walczy.
Bez najmniejszego oporu oddał pierwsze 4 rundy a ogólnie może oprócz jednej wszystkie wygrał Floyd.
Kasa to jednak kasa. Canelo gubiąc kg stracił wszystko co mógł dziś zaoferować.
Dziwi mnie że Pindera który o tym mówił przed walką tak zachwycił sie Moneym że nie był w stanie o tym nawet wspomnieć.
Rozumiem przewagę Floyda ale nikt mi nie wmówi że Canelo był w optymalnej formie/ Przegrywając nie był w stanie zaatkować nawet przez moment.
No cóż swoje zarobił, a Maywethera juz nikt do końca kariery nie pokona/ Nawet gdyby ktoś się pojawił zajadą go limitami dokładnie jak Alvareza który był bez sił od pierwszego gongu i liczył na zabawe lewy na lewy/
Pozdro.
Szkoda bo spodziewałem się bardziej wyrównanego boju i niepotrzebnie zdrowie traciłem zarywając dwie noce pod rząd.
Warto było chociaz Garcie vs Lucasa obejrzeć.
 Autor komentarza: SpecjalistaodBoksu
Data: 15-09-2013 07:38:53 
Cotto o wiele lepiej wypadl na tle Moneya niz ten rudzielec. Ta kobieta co dala wygrana Bradleiowi i remis w tej walce to musiala cos zrobic pod stolem ze dostala licencje sędziego
 Autor komentarza: StewRoid
Data: 15-09-2013 07:39:11 
@Adih4sh
E tam co ty raczej zdecydowanie łatwiej by mu było wygrać walcząc tak jak na początku przynajmniej na kartach :D
 Autor komentarza: karule
Data: 15-09-2013 07:39:37 
Co tutaj można komentować? Absolutna DEKLASACJA.

GENIUSZ boksu, pięściarz DOSKONAŁY = Floyd Mayweather

Dożywocie dla dwóch sędziów i rozstrzelanie na miejscu należy się dla trzeciego - tego kretyna, co dał 114-114.


Macie swoją "nową erę boksu". Historyczny wpierdziel, zrobił z Canelo idiotę.
 Autor komentarza: maniott
Data: 15-09-2013 07:40:08 
Co oglądał sędzia który dał 114:114 chyba zabawiał sie swoim wackiem !!!!!!!!
 Autor komentarza: kubanczyk20
Data: 15-09-2013 07:40:15 
sporo polityki, floyd - showtime i al haymon i niestty tylko kilka walk pozostalo

canelo - oscar i gbp i przyszlosc

nie ma sie co dziwiac ze byl bias w strone canelo a jak mozna bylo dac remis ? taki sedzia to jawnie kradnie - zwykly zlodziej ktory powinien tracic licencje za skandaliczne decyzje i niszczenie sportu i bokserow.
 Autor komentarza: Lombard
Data: 15-09-2013 07:40:25 
ide spac i tak juz sie tutaj naspamowalem przez 2 miesiace ze canelo bd latwy jak rosol ;d
 Autor komentarza: WoodyG
Data: 15-09-2013 07:40:45 
Jak tam panie Darku, przereklamowany Floyd pokonał nowego Mesjasza boksu? Przecież to tylko wykreowany pięściarz, Zab Judah i Shane Mosley są na tym samym poziomie, prawda?
 Autor komentarza: Dominic
Data: 15-09-2013 07:40:54 
Mayweather jak MASZYNA - czapki z głów, robił co chciał !
Do Floyda aby z nim próbować wygrać, nie można tak dużo zbijać wagi, trzeba być zawodnikiem właśnie z wag Floyda.
Ale kasa robi swoje,zbijają na maxa - niedługo Władek Klitschko tam zapuka do Floyda :D
zostaje napisać tylko G-E-N-I-U-S-Z !
 Autor komentarza: benwetz
Data: 15-09-2013 07:41:10 
Żeby nie brał Garcii , bo będzie identyczna walka jak z Canelo.
 Autor komentarza: MoneyMay
Data: 15-09-2013 07:41:13 
Ten jeden sędzia to chyba był mathyse ze spuchnietym okiem :D
 Autor komentarza: Krzych
Data: 15-09-2013 07:41:42 
To się poważnie szykował potężny wał. Przekręt stulecia. Oscar posmarował punktującym i dał nogę na odwyk
 Autor komentarza: Overfull
Data: 15-09-2013 07:41:52 
Kubańczyk20. No weź nie opowiadaj takich rzeczy. Żadnej rundy Alvarez nie wygrał.

Jestem bardzo zawiedziony postawą Meksykanina. Refleks, defensywa z walki z Troutem nie miały tutaj miejsca, Floyd odesłał te zalety w dal dzięki swojej szybkości, pracy nóg i własnej defensywie. Jest po prostu nieosiągalny.

"Alvarez ma pompowany rekord. Zwykły puncher bez umiejętności." Co TY pierdzielisz, weź idź spać koleś. Że niby wygrana nad Troutem, to było pompowanie rekordu i nie pokazał tam żadnych umiejętności ?. Wątpię.

Ta walka pokazała tylko tyle, że Floyd Mayweather Jr jest nieosiągalny dla wszystkich pięściarzy aż po wagę junior średnią.
 Autor komentarza: kubanczyk20
Data: 15-09-2013 07:42:22 
a kogo floyd moze teraz wziasc ? musi zarabiac wiec tylko duze walki. wiec kto ? po tym co pokazal dzisiaj nie ma przeciwnikow... niestety
 Autor komentarza: karpiomaniak
Data: 15-09-2013 07:42:26 
114-114, 116-112 i 117-111 to jakieś jaja są...
 Autor komentarza: twojstary
Data: 15-09-2013 07:42:33 
Piekny pokaz boksu w wykonaniu Floyda. Ale rudy cos slaaaabooo sie pokazal, az dziwnie slabo... No nic, widac to nie byl jego czas i na taka walke sporo za wczesnie. Na szczescie moze sie powoli odbudowywac bo jest bardzo mlody wiec jeszcze cos z niego bedzie.

Floyd rzadzi!

Sedziowie do odstrzalu (zwlaszcza ten co dal remis...).
 Autor komentarza: lecho9
Data: 15-09-2013 07:42:37 
on nigdy nie przegra
 Autor komentarza: un4given
Data: 15-09-2013 07:43:11 
BOXING CLINIC ! Floyd robił co chciał, kiedy chciał i jak chciał. Całkowicie zdominował totalnie bezradnego Canelo Alvareza który był wyraźnie wolniejszy i nie miał pomysłu na tę walkę. Pisałem przed że jeśli nie Canelo to nikt i podtrzymuje to. Nie widzę nikogo kto mógłby zagrozić Mayweatherowi choć w najmniejszym stopniu !
 Autor komentarza: kubanczyk20
Data: 15-09-2013 07:43:19 
ide spac.

Legenda Trwa
 Autor komentarza: karule
Data: 15-09-2013 07:43:54 
OMG Ten sam koleś co dał 114-114 dał 115-113 dla Bradleya w walce z Pacmanem!

To jest chore! Powinien dostać zakaz sędziowania.
 Autor komentarza: SpecjalistaodBoksu
Data: 15-09-2013 07:44:26 
a ja caly czas sie zastanawiam co sie stalo z tą lina ? Aż biedny Floyd sie zmartwil czy beda mieli w kolejnej rundzie gdzie walczyc ... Teraz jedynie Floydowi zostaje unifikowac tytuły z Damianem Jonakiem ale sądze ze sie nie odwazy
 Autor komentarza: noclipek
Data: 15-09-2013 07:44:52 
Na miejscu komisji boksu stanu Nevada przyjrzałbył się temu sędziemu, który punktował remis. EWIDENTNIE był szykowany grunt pod wałek punktowy.
Lepiej sprawdzić, czy przypadkiem na konto tego sędziego nie wpłynęła jakaś większa kwota i czy przypadkiem De La Hoya nic nie kombinował. Wstyd
 Autor komentarza: karpiomaniak
Data: 15-09-2013 07:45:13 
Rudy jest dobry tylko przy Nim wszyscy tak kiepsko wyglądają chociaż patrząc na ostatnie Jego walki wypadł najgorzej.
 Autor komentarza: Overfull
Data: 15-09-2013 07:46:07 
Kogo dać teraz Mayweatherowi ?. Khan, Martinez to byłoby całkiem ciekawe. Bardzo ciekawą opcją byłby również odbudowany ( jeśli się odbuduje ) Manny Pacquiao.

Poza tym Broner - ale on z Floydem raczej nigdy nie zawalczy.

Pozostaje również ktoś z wagi średniej - Gołowkin, ale wątpię żeby Floyd się na to zgodził, bo Gołowkin to ktoś, kto może obijać zawodników nawet z wagi półciężkiej, nie mówiąc o półśredniej ...
 Autor komentarza: karpiomaniak
Data: 15-09-2013 07:46:56 
Rigo...?
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 15-09-2013 07:47:46 
No raczej jest przesądzone że nikt Floyda nie pokona do końca kariery bo nikogo już na horyzoncie nie ma. Pewnie wezmą Pacmana i w ogóle będzie że to anioł jak go obije.
Saul miał szansę dać dobrą walkę ale Maywether team doskonale wiedział co robi walcząc w tym limicie.
Canelo był pozbawiony energi i mimo iż by przegrał to absolutnie nie do zera jak to się stało. Gdyby był taki słaby nawet nie oglądałbym walki. to ewidentne zajechanie zbijaniem wagi. Już Guerrero walczył o niebo lepiej...
Nie zmienia to faktu że Floyd odejdzie niepokonany. Geniusz i tyla.
 Autor komentarza: Champion20
Data: 15-09-2013 07:48:50 
Overfull TAK? Może jeszcze Kliczków mu dać ? Zalosne takie szukanie na sile kogos kto pobije Floyda za chwile dojdziesz do wagi ciężkiej i tam będziesz wybierał. Opamiętaj się trochę. A walka była taka jak pisałem chyba z 10 komentarzy pod każdym newsem ze Floyd wygra pewnie na punkty bo ma doświadczenie to cwany lis a Canelo jest za młody . To każdy pier'''il o szansach Canalo w kółko.
 Autor komentarza: Adamis
Data: 15-09-2013 07:49:21 
I znów hejterom Floyda pozostanie jedynie deprecjonowanie Alvareza. Floyd P4P KING Mayweather zabrał Canelo do szkoły, wspaniały występ artysty ringu.
 Autor komentarza: KratoZ
Data: 15-09-2013 07:49:37 
Jedna, najwyzej dwie rundy dla Canelo. Choc 120-118 tez byloby uczciwe. Nad ta walka nie ma co sie rozwodzic, jednak gdyby ktos zechcial na jej kanwie oprzec scenariusz do opery baletowej, z pewnoscia zatytulowalby ja "PANTERA i KLOCEK".
 Autor komentarza: SpecjalistaodBoksu
Data: 15-09-2013 07:50:17 
Dawac mu Jonaka albo Magde Gessler
 Autor komentarza: Mateusz89
Data: 15-09-2013 07:50:32 
C.J Ross to ten sam sedzia ktory dal zwyciestwo Bradleyowi w walce z Mannym. Tak to jest jak sie baby biora za cos na czym nie maja bladego pojecia.......
 Autor komentarza: jasin
Data: 15-09-2013 07:51:14 
Floyd Maayterher poprostu ZGWALCIL Alvareza. Smutny gwalt.....
 Autor komentarza: Mateusz89
Data: 15-09-2013 07:51:25 
maniot malo prawdopodobne bo to jest kobieta:-)
 Autor komentarza: MoneyMay
Data: 15-09-2013 07:51:27 
Floyd ma nieludzkie umiejętności! Whoooose the one? MoneyMay. Hard work & dedication. All work is what? Easy work! The Money Team!
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 15-09-2013 07:51:42 
Khan, Martinez?? Błagam.
Pacman? Jeszcze większe błagam. Gość jest past prime i nic już wielkiego nie zdziała///
Broner? ekhm....
GGG nie zawalczy z Floydem za duże ryzyko. A nawet jeśli to zabije go zrzucanie wagi to bez sensu. Zresztą miałby tak ogromną przewagę że to nie do zoorganizowania w normalnym limicie.
Jedyny bokser który może dać jeszcze ciekawą walkę z nim to Bradley o ile wygra swój pojedynek. Ale i tak przegra.
 Autor komentarza: karpiomaniak
Data: 15-09-2013 07:52:00 
W tej chwili jest tylko jeszcze jeden geniusz boksu Rigo ale to inna kategoria wagowa innych kandydatów nie widzę.
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynktSNI
Data: 15-09-2013 07:53:23 
Czy ja dobrze zrozumialem ze Floyd w dniu walki wazyl 146 funtow ????
 Autor komentarza: piotr
Data: 15-09-2013 07:53:23 
Jak dla mnie 120-118. Ładna walka.
 Autor komentarza: parasol
Data: 15-09-2013 07:54:06 
Ten "koleś" sędzia to C.J. Ross, Cynthia J. Ross, ten "koleś" jest panią.

Zajechanie zbijaniem wagą u Canelo tak? Tylko, że na tle innych w tej samej kategorii wagowej Canelo tak nie wygląda. On zbija do każdej walki. Do tej musiał zbić 900 gramów więcej niż zwykle. Nie sądzę, by robiło to kolosalną różnicę.
 Autor komentarza: Dominic
Data: 15-09-2013 07:54:08 
Rigo jest za mały na Floyda !
 Autor komentarza: Overfull
Data: 15-09-2013 07:54:08 
Champion20. Wygrana nad Troutem to nie był przypadek. Canelo to świetny zawodnik, ale na Floyda nie ma nikogo, nawet w wadze junior średniej. Myślę, że nawet bez zbijania wagi Alvarez nie byłby faworytem.

Zresztą jest różnica pomiędzy widzeniem szans - które Alvarez miał, bo to świetny zawodnik, a widzeniem w nim ( Meksykaninie ) faworyta - faworytem starcia nie był, więc daruj sobie.

To kogo chcesz dać murzynowi ?, Pacmana, którego obije, a być może nawet skończy przed czasem ?, Martineza którego dopadł wiek ?, Bronera który siłuje się z Pauliem ?. Matthysse, który przegrał z Garcią ?. Garcię ?. W sumie Garcia byłby dobrym pomysłem, ale nie ma najmniejszego sensu upatrywania w nim jakichkolwiek szans.

Prawdą jest, że Alvarez szanse miał spore, większe niż Cotto, czy Guerrero.

Ja nie hejtuję ani murzyna, a nie Meksykanina. Taka jest prawda.
 Autor komentarza: Sajnal11
Data: 15-09-2013 07:54:54 
Panie Leszku,świetny dał pan wywiad:)
 Autor komentarza: piotr
Data: 15-09-2013 07:56:04 
Alvarez dusi od dawna wagę może miedzy walkami ważyć tyle co GGG. Wie ktoś?
 Autor komentarza: AliCiDowali
Data: 15-09-2013 07:56:10 
Wejść z tym czarnchuchem do ringu to jak rzucić się z nożem na gościa z obrzynem w dłoni... To jest równie niesmaczne jak dorosły bijący maluchy w piaskownicy.Jak tu to oglądać skoro wiadomo jak się skończy, może już czas dać mu kogoś kto chociaż wie jak rękawice założyć???? A Canelo to wyglądał jakby miał jaja związane drutem kolczastym i to bardzo ciasno...
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynktSNI
Data: 15-09-2013 07:56:22 
GGG ? Kolejny potwor co mialby zlacc Floyda? Dajcie spokoj... Rudy mial to zrobic... i co ? Deklasacja calkowita.
Z Golowkinem byloby podobnie.
 Autor komentarza: Overfull
Data: 15-09-2013 07:56:23 
BlackDog, Bradley jest po solidnym wpierdzielu od Provodnikova. Musi jeszcze wygrać walkę z Marquezem, którego Floyd zdeklasował.

Tak swoją drogą Pacman wygrał z Bradleyem ledwo, ale wygrał, więc w czym problem ?.

Khan z punktu widzenia biznesowego, Martinez również - masz lepsze propozycje ?.
 Autor komentarza: twojstary
Data: 15-09-2013 07:57:08 
@SkazanyNaInstynktSNI
Dobrze zrozumiales, Floyd byl lzejszy niz na wazeniu.

Czekamy na komentarze Canelo po walce, takie na spokojnie bo to co mowil do mikrofonu to bylo jedno i to samo - Floyd inteligentny i dobry zawodnik, tyle :D
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 15-09-2013 07:57:36 
Cytując klasyk pana Andrzeja Kostyry 'Canelo' byl "wolny jak keczap". FLoyd czasami sam uciekal pod liny, aby dać publice choć trochę emocji, bo kiedy walka toczyla się na środku ringu byl nieosiągalny dla Alvareza! Walka do jednej bramki!

Jedynym sensownym rozwiązaniem dla Floyda jest walka ze świetnie przygotowanym Pac-Manem. A wierzę w to glęboko, że nieco znudzony już mimo wszystko boksem Manny zrobilby raz jeszcze formę życia na tak wielką walkę! Na Floyda potrzeba kogoś szybkiego, kto mu nie będzie ustępowal w tym aspekcie, a także będzie wywieral stalą presję i mial atut silnego uderzenia! Jedynie Filipińczyk wpisuje się w tą koncepcję!

Ciekaw jestem sprzedaży PPV! Myślę, że rekord raczej nie zostanie pobity i zastanawiam się jednocześnie nad kolejnym krokiem 'Moneya', kto kolejnym razem? Myślę, że jednak Garcia zaslużyl na tą szansę pokonując dzisiaj kogoś, kogo nie tylko tutaj w Polsce, ale i za wielką wodą uznawalo za prawdziwą nokautującą maszynę! Alexander jest nudny, Khan niczym sobie nie zaslużyl na taką walkę po tych ostatnich niepowodzeniach. Zresztą obaj najprawdopodobniej spotkają się ze sobą w grudniu. I ciekaw jestem również sprzedaży pakietów PPV z kolejnej gali, czy ludzie będą jeszcze chcieli za to placić oglądając dzisiaj walkę do jednej bramki z teoretycznie bokserem, który do dziś mial być największym wyzwaniem i najgroźniejszym przeciwnikiem na chwilę obecną???
 Autor komentarza: dzejmsblant
Data: 15-09-2013 07:58:50 
Floyd do the job, as always! punktacja mocno podejrzana, oscar się w porę zmył pod pozorem odwyku - coś ewidentnie jest na rzeczy.

Mam pytanie co dałaby Floydowi walka z Pacmanem teraz? Łatwe zwycięstwo i wszyscy mówiliby że Pac past prime i tego typu rzeczy więc jak dla mnie to wcale nie potrzebna jest ta potyczka, najlepszy czas na nią minął bezpowrotnie i nie ma sensu tego teraz organizować
 Autor komentarza: piotr
Data: 15-09-2013 07:59:40 
@parasol
"Zajechanie zbijaniem wagą u Canelo tak? Tylko, że na tle innych w tej samej kategorii wagowej Canelo tak nie wygląda. On zbija do każdej walki. Do tej musiał zbić 900 gramów więcej niż zwykle. Nie sądzę, by robiło to kolosalną różnicę. "

Właśnie! Canelo zawsze dużo zbijał 0,9 kg różnicy, to nie dużo.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 15-09-2013 08:00:25 
Wieści głosiły że miał z tym problemy. Nawet Pindera o tym wspominał przed walką (podczas komentowania tak się w Floyda z Saletą zapatrzyli ze zapomniał dodać że może być to przyczyną.)
Rozumiem geniusz przewagę itp ale Canelo nie zaatakował mocniej oprócz może 5 momentów przez całą walkę a to na pewno nie zasługa Floyda.
Stres przyczyną nie był na pewno, słaby Canelo nie jest a jakiś powód musi być że przegrał do zera gorzej niż Guerrero itd. Tylko nie piszcie o rdzy Floyda. Po prostu Canelo nie miał na nic energi, co poskutkowało większą część walki wymiany lewy lewy w czym nie miał szans.
 Autor komentarza: parasol
Data: 15-09-2013 08:00:40 
@Lukaszz, co do wyników z PPV to zależy jaki rekord masz na myśli. Czy liczbę sprzedanych pakietów czy wpływy. Myślę, że ten pierwszy nie padnie, ale drugi, zważywszy na cenę gali, ma duże szanse paść.
 Autor komentarza: KnockKnock
Data: 15-09-2013 08:03:37 
To ta stara slepa lampucera dala 114-114 - I wlasnie dlatego kobiety powinny sie trzymac od sportow takich jak boks z daleka...

http://boxrec.com/media/index.php/C.J._Ross
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 15-09-2013 08:04:45 
parasol
Masz rację! Bo cena PPV byla wyższa niż ta przy okazji gali De La Hoya-Mayweather i byly już jakieś wyliczenia ile pakietów trzeba sprzedać, żeby zysk $ z tej gali byl podobny do tej z 2007r.

I zgadzam się z Tobą, że 2,5 mln sprzedanych pakietów chyba jednak nie pęklo!
 Autor komentarza: noclipek
Data: 15-09-2013 08:05:48 
@BlackDog

Pytanie tylko, co jeśli Canelo zaatakowałby mocniej? To woda na młyn dla Mayweathera. Prawdopodobnie zostałby ośmieszony jeszcze bardziej.
Canelo po prostu nie jest dość utalentowany by być kiedykolwiek godnym przeciwnikiem dla Floyda.
 Autor komentarza: KnockKnock
Data: 15-09-2013 08:05:53 
To ta stara slepa lampucera dala 114-114...wlasnie dlatego kobiety powinny sie trzymac od sportow takich jak boks z daleka...

http://boxrec.com/media/index.php/C.J._Ross
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 15-09-2013 08:06:29 
"Z Golowkinem byloby podobnie."
GGG to nie Canelo. To czystej krwi panczer z kastetami zamiast dłoni...
Człowieku jest on dużo lepszy od Canelo ale coś czuję że wd ciebie to i Klitschko by to przegrał.
GGG to już za duży zawodnik, i myślę że do tej walki dojdzie tylk jeśli GGG skusi się na ogromną wypłatę, a wtedy i tak będzie zaduszony limitem...

Co do Bradleya nie piszę absolutnie o wygranej tylko o w miarę dobrej ciekawej walce. Nikogo choćby ciekawego już nie widzę więcej. Obijanie trupów czy ściąganie ludzi z kilku wag niżej czy wyżej mija sie z celem. W swojej wadze Floyd jest nie do pokonania.
A Alvarez stracił na porażce dużo szacunku bo nie miał energii nawet na wywieranie presji już od pierwszej rundy.

p.s
Taka mała ciekawostka. Ktoś zwrócił uwagę jak naspeedowani byli Wayne i Bieber (swoją drogą wstyd z kimś takim do ringu wychodzić :O)
 Autor komentarza: karpiomaniak
Data: 15-09-2013 08:07:33 
Czapki z głów przed mistrzem. Można go nie lubić ale zdeklasował gościa uważanego za jego największe wyzwanie ostatnich lat. Tak wszędzie przed walką pisali ale umniejszyli chyba umiejętności bokserskie kilku poprzednich rywali bo Cynamom wypadł przy nich mizernie.
 Autor komentarza: dzejmsblant
Data: 15-09-2013 08:07:37 
BlackDog

zrozum że gra sie tak jak przeciwnik pozwala, to bardzo mądre powiedzenie i ktoś kto trenował jakiś sport oparty na rywalizacji wie o co chodzi. 0,9 kg nie ma tutaj nic do rzeczy, rudy zawsze zbijał, nie zaginaj rzeczywistosci po raz kolejny
 Autor komentarza: wrzeluk
Data: 15-09-2013 08:10:02 
Ta C.J Ross wgl nie powinna mieć prawa sędziowania. Stary babsztyl dał remis, brak słów po prostu. Jak można w tej walce widzieć remis to ja nie wiem. Zupełna dominacja Floyda.
 Autor komentarza: KnockKnock
Data: 15-09-2013 08:10:53 
I wlasnie doczyytalem w jej recordzie ze ta sama slepa lampucera sedziowala Pacquiao - Bradley...to juz zakrawa na gruby skandal - "dozywocie" dla tej Pani...

http://boxrec.com/media/index.php/C.J._Ross
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 15-09-2013 08:12:45 
noclipek. Zupełnie się nie zgodzę. I nie piszę tu że by wygrał bo pewnie nie ale kilka ataków na które znalazł siłę pokazały że przynajmniej inaczej by to wyglądało. Nie jak deklasacja punktowa. Wodą na młyn to jest kłucie się lewymi z Momeyem. Atak gdy ma się przewagę tych paru kg i siły ciosu to jedyne w czym Canelo miał szanse. Nie zrobił tego. Dlaczego? Ja mam na to swoje wytłumaczenie choć zawsze można robić z Canelo leszcza w porównaniu do FMj.
Tyle że wypadł on gorzej niż dużo słabsi pięściarze co dla mnie jest jasnym znakiem że coś było nie tak, i stracił dużo na odchudzaniu do ostatniej chwili.
Może organizm już odmówił posłuszeństwa?
Ale od razu napiszę coś by nie było że ze mnie hater Maywethera (może trochę bo muszę przyznać że jego sposób bycia + Bieber mnie obrzydzają momentami :) ) Floyd zdeklasował wyraźnie słabszego boksera a Canelo sam przyjął tą ofertę wiadomo dlaczego. Każdy ma swoją cenę i nie raz już to udowodniono. Choćby wiele walka Paca z odwodnionymi zwłokami.
To już sprawa Alvareza, nic by nie stracił na porażce gdyby była ona inna niż całkowita deklasacja.
Pozdrawiam i uciekam
 Autor komentarza: karpiomaniak
Data: 15-09-2013 08:13:46 
Raczej śledztwo powinni wszcząć przeciw tej sędzinie.
 Autor komentarza: Razparuk
Data: 15-09-2013 08:15:11 
Limit zadusił Canelo Zgoda na takie cuda dla wypłaty i lucky punch jest zrozumiała ale ogólnie nie dało się meksa oglądać .Ledwie człapał po ringu...
Uważałem że Floyd to wygra tylko że....Canelo team dał dupy Za wcześnie, za niski limit wagowy, za mała szybkosc Zrobił Alvarez co mógł lecz w takich okolicznościach i z takim oponentem wyglądał nędznie i tyle
Szacun dla czarnego za umiejętności ringowe, fenomenalną motorykę oraz świetny sztab promocyjny. Rigo tylko w kwestii umiejętnosci w ringu jest w stanie z nim walczyć ale to znowu koleś za mały.
 Autor komentarza: noclipek
Data: 15-09-2013 08:16:52 
Rozumiem, szanuję, ale również muszę się nie zgodzić:) Zaczął tak a nie inaczej bo widocznie wiedział, że w wysokim tempie nie da rady. Floyd to nie jakiś tam ogórek, tutaj pruł powietrze i bardziej się męczył. Moim zdaniem Canelo w każdej możliwej opcji kończy tak jak dzisiaj. Co muszą czuć Ci biedni Meksykanie w tej chwili
 Autor komentarza: parasol
Data: 15-09-2013 08:17:02 
Też uważam, że 900 gramów nie robi żadnej różnicy zawodnikowi, który między walkami zawsze i tak waży ze 180 funtów i musi mocno zbijać wagę i w ciągu 24 godzin wrzucić z powrotem kilkanaście funtów. Canelo robił tak nie pierwszy raz.

A z tym, że FMJ walczy teraz w swojej naturalnej wadze to też nie do końca tak. Owszem ta waga jest naturalna i tyle co na nią wnosi, tyle wnosi do ringu. Tyle, że mało kto w boksie zawodowym tak robi. Jego przeciwnicy z ostatnich lat suszą się pod limit, a w dniu walki są już więksi, bo po prostu są większymi facetami. Floyd mógłby robić taki sam cyrk jak w 135 funtach, tyle że tam już raczej zupełnie nie miałby z kim walczyć.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 15-09-2013 08:21:38 
"Zaczął tak a nie inaczej bo widocznie wiedział, że w wysokim tempie nie da rady"

Tylko jeszcze obalę tą teorię. Gdyby tak zakładał jak to chociażby sugerował Pindera zaatakował by co najmniej od połowy walki czego nie zrobił. A na połowę walki musiał mieć kondycję. Tu chodziło o zmęczenie organizmu i tyle, a by nie skupiać na moich wywodach zbytniej uwagi dodam że stawiałem na Ud FMJ i mimo wszystko jest on dużo lepszy. Nie zmienia to faktu że coś u Canelo nie zagrało dzis bo od Guerrero to spokojnie lepszą walkę dać powinien.
 Autor komentarza: qler
Data: 15-09-2013 08:25:59 
1-2 rundy remisowe i to raczej dla Mayweathera
reszta bez watpliwosci, to juz nie jest sport tylko biznes i kryminalisci...


dla Floyda z powaznych rywali zostal Pacman, jedyny bokser majacy realne, male, ale realne szanse na normalna wygrana a nie na wygrana przez cud w postaci przypadkowego ciosu i KO
dalej zostal Bradley, Garcia jak pojdzie w gore z waga, moze jeszcze Judah jak wygra ze dwie walki (przedostatnia walka i koncowka walki z Garcia pokazala ze jest jeszcze cos warty)
trudno juz ogolnie szukac kogokolwiek,
na sile moze jeszcze Alexander, Khan (warunkowo) daliby niezla walke

jak widac jedynie szybki bokser ma szanse nie zostac zdeklasowanym z Floydem
 Autor komentarza: noclipek
Data: 15-09-2013 08:27:04 
Tak jak mówiłem Floyd jest za dobry, może w Saulu coś pękło po prau rundach i zdał sobie sprawę z tego, że nic nie zdziała. Nie mógł walczyć tak jak zawsze, bo stał naprzeciw Mayweathera. Zbijanie do mnie nie przemawia, robi to ponoć cały czas więc nie powinien mieć z tym problemu.
 Autor komentarza: fadfaa
Data: 15-09-2013 08:33:13 
Zapraszam do czytania i komentowania moich najnowszych na szybko wpisów

http://www.bokser.org/content/blog/2013/09/15/080840/index.jsp

http://www.bokser.org/content/blog/2013/09/15/072629/index.jsp
 Autor komentarza: zin
Data: 15-09-2013 08:34:35 
Prawda jest taka, że Alvarez poza siłą i młodością nie miał nic do przeciwstawienia Floydowi. We wszystkim innym jest dużo gorszy, więc mógł wygrać jedynie przez KO, ale czysto trafić Floyda łatwo nie jest, więc się skończyło, jak się skończyło.
 Autor komentarza: Razparuk
Data: 15-09-2013 08:44:41 
Khan ze swoja szklanką...to będzie coś a'la Wład vs Adamek Sztuczne podtrzymywanie pretendenta aby kasa z reklam była. Sad but true.
 Autor komentarza: JasnieOswiecony
Data: 15-09-2013 09:56:34 
Kapitalna walka Floyda, zdecydowane zwyciestwo. Canelo urwał max 2 rd i to przy mocno subiektywnym odbiorze walki. Pytanie co teraz ? Canelo pewnie znów bedzie obijał szeroką czołówkę, z czasem pójdzie do średniej albo zrobią wielką walkę na Stadionie Azteca z Chavezem. Floyd ? JA widzę kilka opcji;

1.Danny Garcia. Pokonanie Khana, Judaha, Moralesa i zwłaszcza Lucasa Mathhysse stawia go bardzo wysoko. Dodatkowym elementem na jego korzyść jest show Angela. Już wyobrażam sobie ustne starcie Floyda ze starym Garcią.
2.Amir Khan. Ogromna popularność w Anglii, niezły rozkład i efektowność w ringu. Małe zagrożenie dla Floyda, ale kasa bardzo dobra. Najpierw jednak Amirek musi pokonać Devona, a faworytem raczej nie będzie...
3.Sergio Martinez. Zdrowy Maravilla jest w stanie zejsc nawet do tych 150 funtów i bedzie miał wiekszą przewagę fizyczności niz Canelo, będąc w dodatku lepszym bokserem niż Rudy. Najpierw jednak czeka na Argentyńczyka konieczna walka na przetarcie. Jednak 2014 comming soon...
4. Thimothy Bradley. Jak pokona Marqueza ( a pokona !) bedzie atrakcyjnym sportowo rywalem, jednak konflikt GBP vs TOP RANK niweluje szanse na pojedynek
5. Zawsze zostaje Pacman ;)
 Autor komentarza: milan1899
Data: 15-09-2013 10:07:24 
canelo zawlaczył jak debil , wiaodmo było ze jak bedzie łąził za Floydem to ten go wypunktuje i łaził za nim
druga spraw anawet gdyby zawlczył jako counter puncher z wczorajsza szybkosci a i agresja tez by to przejebał
dla Floyd aszacunek za wybór rywala i za lekcje która dał mlodemu
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 15-09-2013 10:55:12 
Tylko Pacman mógł pokonać Floyda 2-3 lata temu i chyba Mayweather zdawał sobie z tego sprawę, że byłoby bardzo cięzko. Teraz juz po frytkach, Canelo mnie bardzo rozczarował.
 Autor komentarza: hayabooza
Data: 15-09-2013 11:56:43 
I powalczone :)
Danny Garcia bardzo ładna walka. Myliłem się co do niego więc zwracam honor.
Floyd poza zasięgiem tak jak myślałem, był jeszcze lepszy i widać, że rdze zrzucił na Guerrero. Jakby sie z nim nie bawił to może nawet by go znokautował. Saul 0 energii i 0 pomysłu.

Tylko kto teraz dla Floyda ? Bradley, Khan, Garcia - bardzo mocni przeciwnicy, ale każdy zostanie ograny równie łatwo. Chciałbym zobaczyć Khana bo jest bardzo szybki, ale nie wierze, że Floyd go czymś nie złapie skoro złapał go Danny.
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 15-09-2013 12:04:59 
Canelo wyglądał w tej walce naprawdę źle pod względem dynamiki. Widać, że robienie wagi bardzo mocno go osłabiło. Nie twierdzę, że gdyby był lepiej dysponowany pod tym względem, to wygrałby z Floydem, aczkolwiek uważam, że w limicie 154 byłby w stanie pokazać się ze znacznie lepszej strony. Wbrew pozorom i obiegowej opinii, 2 funty to całkiem sporo. Co do werdyktu: szkoda, że tylko pani sędzina widziała remis, bo wpadłoby troszeczkę kaski :)
 Autor komentarza: owenn1988
Data: 15-09-2013 12:20:32 
Postawa Canelo to bedzie rozczarowanie roku w boksie. Mialbyc najtrudniejszym rywalem od lat a okazł sie najłatwiejszym. Gwiazda Alwarerza mocno przygasnie, po takiej beznadziejnej postaiwe . z Floydem moze wygrac zawodni szybszy, przeciwnikow juz brak wiec stary Pacman napewno dałby o niebo lepsza walke ze wzgledu na pozostała szybkosc nóg i rąk
 Autor komentarza: Drago
Data: 15-09-2013 12:41:23 
Floyd-LEGENDA, wielki Mistrz, który niezależnie od rywala robi w ringu co chce. NIELUDZKI refleks. moja punktacja 120:108(Na siłę 119:109).

Pytanie czy ktoś jest w stanie wygrać z FMJ? Mnie ciekawi jak zaprezentuje się Pacman w swej walce, bo tylko on moim zdaniem na obecną chwilę jest w stanie nawiązać jakąś walkę z Moneyem. Oczywiście nie wiadomo ile zostało ze świetnego Mannego po ciężkim nokaucie. Pacman to bokser ofensywny, ale był w tych ofensywach genialny!

Kiedyś wierzyłem że Khan mógłby być godnym rywalem(szybki jest), ale Khan był kreowany na gwiazdora a okazał się dobrym jak kilkadziesiąt innych bokserów.

Werdykty w boksie coraz częściej mnie załamują...114:114 w dzisiejszej walce to największy wał jakiego póki co doświadczyłem.

Floyd jest niesamowity, jednak ciągle niedoceniany przez wielu. Do dziś?
 Autor komentarza: amancik
Data: 15-09-2013 12:57:40 
Autor komentarza: amancik
Data: 13-09-2013 13:21:19
szczerze mowiac nie rozumiem dlaczego wszyscy sie ta walka tak zachwycaja i robia z tego nie wiadomo co, uwazam ze Floyd wygra jak zawsze i tyle bedzie z wielkiej walki. Zrobiona z Alvareza nie wiadomo co ale ludzie daja sie nabierac na ta promocje i jak to sie mowi ze klamstwo powtarzane wiele razy staje sie prawda tak jest w tym przypadku uwazam, Golden Boy Promotions potrzebowali gwiazdy to sobie ja stworzyli. Gosc ma nadmuchany rekord gdzie tylko jedno nazwisko jest godne uwagi, bo wczesniej to lał gosci o glowe mniejszych. Chlopak ma talent ale zostal wrzuce na glebie i utopi sie przy Mayweatherze jak kazdy.


pozwolilem sobie wkleic moj komentarz przed walka:)
 Autor komentarza: darekaa
Data: 15-09-2013 13:29:15 
Wszystkie ciosy:
Floyd Mayweather - 232/505 (46%)
Saul Alvarez - 117/525 (22%)
Ciosy proste:
Floyd Mayweather - 139/330 (42%)
Saul Alvarez - 44/294 (15%)
Ciosy mocne:
Floyd Mayweather - 93/175 (53%)
Saul Alvarez - 73/232 (31%)

Krótko:
Wielki dzień dla Mayweathera. Znakomite zwycięstwo, deklasacja młodego mistrza.
- wyrównanie rekordu Roya Jonsa. Pokonanie 19 mistrza świata.(łącznie byłych i aktualnych)
- pokonanie 10 aktualnego mistrza świata(11 jeśli licząc Corralesa który zrzekł się pasa IBF przed walką z Floydem)REKORD!!!!!
-pierwsza unifikacja

Floyd dzisiaj wskoczył kilka oczek wyżej w klasyfikacji P4P of All Time.
 Autor komentarza: Sugar78
Data: 15-09-2013 13:56:02 
prawda o Canelo jest taka i bylo to powtarzane przed walka ze

a) on wielkoscia przynalezy do 160 funtow i z wiekiem coraz ciezej bedzie mu zrobic limit 154

b)wydolnosciowo jest na slabym poziomie i wczoraj pod tym wzgldem nie bylo zadnego zaskoczenia . Wynika to z puntku a) czyli robienia nienaturlanie niskiej wagi a takze po prostu z jego takich a nie innych naturalnych predyspozycji
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 15-09-2013 14:00:30 
Canelo dał tragicznie słabą walke brakowało agresji na szybkościowo to Adamek by go wyprzedzał , a na nogach praca 3 razt gorsza. GDzie ta siła fizyczna ze takiego Floyda nie potrafił zepchnąć
 Autor komentarza: Jorn11
Data: 15-09-2013 15:21:35 
Mayweathera nikt nie pokona... najzwyczajniej wczoraj zdeklasował Canelo, na którego po cichu stawiałem
Mayweather to kasa sama dla siebie
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.