ADAMEK NA TRENINGU MEDIALNYM

Tomasz Adamek (48-2, 29 KO) znajduje się w bardzo dobrej formie przed zaplanowanym na 3 sierpnia powrotem między liny. Pierwotnie "Góral" miał zmierzyć się z Tonym Grano (20-3-1, 16 KO), ale ostatecznie jego rywalem będzie dawny partner sparingowy - Dominick Guinn (34-9-1, 23 KO). Zapraszamy do obejrzenia skrótu z treningu medialnego 36-letniego Polaka.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: rooop
Data: 22-07-2013 11:59:02 
Wrócił stary dobry Tomek!
 Autor komentarza: niehejter
Data: 22-07-2013 12:06:25 
hejty 3...2...1...
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 22-07-2013 12:09:11 
Gdzie jest tarcza ??
 Autor komentarza: Faraon
Data: 22-07-2013 12:11:15 
Nawet szybki jest Góral i szacunek mu się należy i mimo to że nieprzepadam za nim ale niestety na chwile obecną nie mamy lepszego od Tomka.
 Autor komentarza: rooop
Data: 22-07-2013 12:22:08 
@Faraon
jak to nie mamy lepszego? połowa osób tu się udzielających twierdzi, ze szpilka lub wach by go poskładali.
A szacunek mu sie jak najbardziej należy, za to że próbuje sił nie w "swojej wadze" i, że podchodzi zawsze profesjonalnie do tego co robi.
Oczywiście o osiągnięciach nie wspomnę bo to chyba oczywiste.
Adamek w HW bazuje na sprycie, szybkości i technice, bo nie ma co ukrywać ile by nie nabrał masy i nie ćwiczył siły mocarzem w HW nie będzie. Zawsze nawet ze średniakami będzie toczył wyrównane boje, co nie znaczy, że sam jest średniakiem, po prostu jest "za mały".
 Autor komentarza: Faraon
Data: 22-07-2013 12:23:50 
rooop
Otóż o to mi chodziło.
Pozdro.
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 22-07-2013 12:37:44 
Przyjdzie czas na Szpilke ... i jego fani się zamkną
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 22-07-2013 12:39:03 
Głupio tak, nawet jeśli Adamek dobrze zaprezentuje się w walce z Guinnem to i tak nic to nie znaczy.
 Autor komentarza: Osvald7
Data: 22-07-2013 12:42:04 
Przypomniał mi się post na ringpolska w którym gościu napisał, że jeśli Adamek znokautuje Grano to znaczy, że Tony to absolutny leszcz, jeśli będzie boksował 12 rund to znaczy, że Adamek się skończył. To jest dopiero hejt absolutny.
 Autor komentarza: Ziaro
Data: 22-07-2013 12:48:29 
Myślę ,że po ostatniej walce trenerzy i sam Góral wybili sobie z głowy pomysł pompowania jego wagi i wrócą do około 98 kg i bazować będzie dalej na tym co było jego atutem czyli szybkości.

Do dziś twierdzę ,że stać go może nie na wygraną , ale na pewno dużo dużo lepszą postawę z którymś z Braci niż to miało miejsce prawie dwa lata temu we Wrocławiu nie wspominając już o walkach z szeroko rozumianą czołówką.
 Autor komentarza: Blancos
Data: 22-07-2013 13:00:05 
No nieźle, spodziewałem się dużo wolniejszego Tomka. Mimo że Tomka to nie lubię to jednak ... WAR TOMEK!
 Autor komentarza: peter900
Data: 22-07-2013 13:01:32 
Adamek szacun walczy w USA w dodatku w wadze ciężkiej musi nadrabiać charakterem do pozostałych większych ciężkich. Pokażcie mi drugiego takiego w Polsce zawodnika
 Autor komentarza: rocky86
Data: 22-07-2013 13:03:16 
Wygląda znacznie lepiej niż w ostatnich występach, zdecydowanie przyspieszył. Mam nadzieję, że w dniu walki będzie ważył 97-99 kg. Jeśli wejdzie z taką wagą i okaże się, że wciąż słabo wypada, to będzie to oznaczać, że faktycznie już się zestarzał
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 22-07-2013 13:12:30 
oSVALD 90 % KOMENTARZY NA RING PL TO BANDA BUCÓW KTÓRZY ZESRALI BY SIE PRZED SWOJA DRUZYNĄ ZE SZPILKĄ I DIABŁEM NA CZELE KTO PRZYJDZIE TAM PISAĆ PRAWDE I TAK MA USUNIĘTE KONTO PO NIE DŁUGIM CZASIE
 Autor komentarza: Ajemdeczempion3
Data: 22-07-2013 13:33:58 
RingPL to banda oszołomów ,i tyle banują jak ino ktos cos napisze na tych swoich pupilków UKP12 Wasyla i Wlodarów Szpilków ...i cyców Wawrzyków ..


Swoja droga Wawrzyk mógłby tak choć pokazać sie mediom, nie wpsomne ze kibicom nalezą sie przeprosiny za brak szacunku do nich , bo jego walka z Povietkinem to walsnie brak szacunku do polskich kibiców , zero walki zero boju , mega cyc schował łeb w piasek i milczy ...msyli ze mu to któs zapomni...mam nadzieje ze da se spokoj z boksem bo na zdrowie mu to napewno nie wyjdzie , chyba ze juz mu p[sycha siadła ..

Adamek w tej walce pokaże czy stac go jeszcze na coś w ciezkiej , chodzi o to ze jesli po treningu medialnym mozna okiem kibica zobaczyc dobre lub gorsze prszygotowanie , lepsza lub gorsza forme , to w walce z nie wiem jakim bumem ( a takim nie jest Gunin) tez cos mozna pokazać, fajnie ze Tomek wraca nie wątpliwie dobrze ze odpoczał , od walki z Kliczka narzucil sobie za wysokie tempo ,

Tak juz nam teraz przyjdzie , wlasnie ogladac naszych z bumami , Adamkow z Guninem , Wlodarów z Frago , Masterów z ujemnymi rekordami ,

Boks to busines ale wyzej wymienionych przypadkach ten busines niszczy ten piekny boks !!!

a szkoda/...
 Autor komentarza: Calaf
Data: 22-07-2013 13:38:42 
po co się kłócić,przecież walka z takim kimś i tak niczego nie pokaże.Jej celem jest tylko zarobienie na fanatykach i nienawidzących Adamka.Poważna kariera bokserska się już skończyła.
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 22-07-2013 13:41:47 
Hehe wrócił stary dobry Tomek? Przecież on nie ma pracy nóg, u Adamka nastąpiła totalna likwidacja pracy nóg, ten przykurczony styl i dreptanie nazywacie starym dobrym Tomkiem?
 Autor komentarza: Ajemdeczempion3
Data: 22-07-2013 13:51:33 
Tomek nawet bez nog pokonałbym szpilke do 3 rundy .
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 22-07-2013 14:04:02 
Ktoś kto się zna na boksie od strony technicznej może mi powiedzieć po hooy Adamek opuszcza tą lewą rękę po mimo że dostał już milion prawych nawet od sredniaków?
Chodzi o to żeby sprowokować prawy sierp i skontrować?
Czy o co???
 Autor komentarza: glaude
Data: 22-07-2013 14:04:42 
Poza tym, ze Tomek schudł widzę same mankamenty:

1. Praca nóg polega na dreptaniu- czyli praktycznie na staniu w miejscu do rytmu melodii, która leci ze słuchawek. Gdyby zdjąć mu słuchawki prawdopodobnie nogi by się nie ruszały i tylko tułów wykonywałby wygibasy.

2. Jeśli schodzi- robi to tylko w swoje lewo, czyli przewidywalnie jak zawsze. Taki schemat czyta nawet niewidomy.

3. 2-3 razy zdarzyło się zejść Tomkowi w prawo- nieudolnie. Rozwinę tę myśl w następnym punkcie.

4. Obserwacje zgłoszone przeze mnie w pkt nr 3, najwyraźniej widać na worku, gdzie Góral też chodzi w lewo- ale z ciosami. Gdy schodzi w prawo ciosów już nie zadaje. To poważny błąd. Każdy doświadczony pięściarz to zauważy i wykorzysta. Powinien odchodzić w prawo z ciosem- koniecznie!

5. Potrójny lewy prosty to niepotrzebna strata sił, które powinny być oszczędzane w 12 rundowym pojedynku. Zwłaszcza jesli tylko pierwszy jest w miarę silny i precyzyjny, pozostałe to zwykłe, nieefektywne pchnięcia.


To tyle krótkiej analizy materiału. Jest źle, ale na Dominica powinno wystarczyć.
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 22-07-2013 14:06:40 
Co do szpilki to ostatnie walki pokazały że ma te same mankamenty co Adamek, tzn. słaby fizycznie + sredni cios ale przy tym nie ma tych zalet jakie ma adamek. Nie wiem na czym Szpika chce budować karierę w wadze ciężkiej? Miewa przebłyski niech mu będzie ale na razie nie widzę pomysłu na Szpilkę.
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 22-07-2013 14:53:13 
@glaude
Brawo za trzeźwią analizę.

@kapitanbomba
To chodzenie w lewo Adamka z opuszczoną lewą ręką jest najbardziej niewytłumaczalną rzeczą w całym tym cyrku.
 Autor komentarza: rooop
Data: 22-07-2013 15:03:18 
glaude
Praca nóg polega na dreptaniu- czyli praktycznie na staniu w miejscu do rytmu melodii, która leci ze słuchawek. Gdyby zdjąć mu słuchawki prawdopodobnie nogi by się nie ruszały i tylko tułów wykonywałby wygibasy.

Mylisz się Tomek nie słucha muzyki tylko instrukcji Rogera.. lewy,lewy,lewy, prawy, zejscie ....
Ma sie tego nauczyć na pamięć żeby jak zdejmie słuchawki zapi...ć jak robot Kliczko.
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 22-07-2013 15:05:44 
Adamek jakie postępy, jestem pod wrażeniem. Oby tak dalej. Nie lubię Tomka, jednak trzeba dać mu +.

Co do wypowiedzi rooopa powyżej to masz racje jeśli Łogeł chce z niego robota zrobić to się może sprawdzić w walkach. Najważniejsze jest zaufanie trenerowi.
 Autor komentarza: Osvald7
Data: 22-07-2013 15:11:39 
Adamek to bijok, opuszcza lewą by zaraz oddać, to zostało mu z niższych kategorii czego Gmitruk go nauczył. Guinn Adamkowi krzywdy nie zrobi, ktoś poziom wyżej już tak.
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 22-07-2013 15:23:56 
Zauważyliście dysproporcje w rękawicach Adamka i Głazkowa przed sparingiem w drugim filmiku? Rękawice Adamka są prawie tak małe jak 10 do walki, a Głazkow ma chyba 20'stki Everlasta, czy tylko mi się tak zdaje?
 Autor komentarza: Trolol0
Data: 22-07-2013 15:30:28 
Ten lewy zbyt krótki jak na moje.W cruzer Adamek normalnie bił ten cios a teraz to tak pyka tym lewym bez mocy.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 22-07-2013 15:36:44 
@Hubosz
Jestem fanem Adamka, ale zgadzam się z wszystkim co napisałeś.

Ludziska, nie łudźcie się, że Adamek wniesie na wagę mniej niż 100 kg... Niestety, prawda jest taka, że oni nic nie zmienili w sposobie przygotowania Adamka do walki. Tomek nawet diety nie trzyma a słyszałem również, że za kołnierz ostatnio nie wylewa... a odrobinę niższa waga to sprawa warunków atmosferycznych a dokładnie ciepła. Tomek bardziej się poci i spala więcej tłuszczu. Chciałbym aby Adamek jeszcze wyszedł do walki na prawdę świetnie przygotowany, jak stary dobry Tomek, ale obawiam się, że jest to już nie możliwe! czasu się nie oszuka. Fani Andrzeja Gołoty chyba wiedzą o czym mówię.
 Autor komentarza: slawekldz
Data: 22-07-2013 17:10:57 
jest info o adamku zlatuje sie zawsze troll hubosz bez kitu czlowieku te twoje kompleksy na punkcie adamka sa zabawne
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 22-07-2013 17:33:56 
@slawekIdz
Hubosz zwraca uwagi na szczegóły i są to mądre uwagi. Ja nie jestem trollem Adamka wręcz przeciwnie jestem jego fanem, ale też dostrzegam to samo co Hubosz.
 Autor komentarza: meskibokser
Data: 22-07-2013 18:29:44 
Na miejscu Rodżera, jako urozmaicenie, dołozyłbym do szerokiego spektrum umiejętności Tomka balans wahadłowy, z którego niscy bokserzy - unikając ciosów, mogliby dobierać się do skóry sierpami czy podbródkami z doskoku. Widzę dobrze zbudowane nogi u Adamka, a jak wiemy siła ciosu nie idzie z samej ręki. Czuję, że kilka ciosów doszłoby do celu. Żelazny Majk robił to perfekcyjnie, a że był piekielnie dynamiczny, kończył tym walki. A tu w rzeczy samej, nie da się nie zauważyć na filmiku dreptania w miejscu. Nie można całe życie blokować ciosów twarzą...
 Autor komentarza: Miro
Data: 22-07-2013 19:54:40 
Kto ma oczy ten widzi. Co tu dużo pisać. Nogi sztywne jak kołek.Wystarczy wyciągnąć z archiwum filmiki z treningu Adamka przed walką z Gołotą czy Arreolą. Czas biegnie nieubłaganie dla każdego. To nie jest już ten sam mobilny Tomek Adamek.Jest już past prime.Tak jak Gołota został rozbity przez Lewisa tak i Adamek został rozbity przez Kliczko. Po tych walkach obydwaj Polacy to już inni bokserzy.
 Autor komentarza: Nabuchodonozor
Data: 23-07-2013 01:39:36 
Zastanawiam się, czemu jak jesteście wszyscy takimi specjalistami od treningu mistrzów boksu, zamiast stać w narożniku, siedzicie z wielkimi bębnami przed komputerami. Sami specjaliści. Jeden mundrzejszy od drugiego.
Tomek stoczył prawie 50 walk, z czego tylko 2 przegrał. Walczył z najlepszymi w trzech kategoriach wagowych, w dwóch był mistrzem świata, w trzeciej stanął do pojedynku mistrzowskiego z najlpeszym bokserem w historii. A jeden z drugim potraficie mówić mu, jak ma trenować. Zejdźcie na Ziemie i nie kompromitujcie się.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.