DIMITRENKO NIE CHCE REWANŻU, DLA PULEWA WIĘC THOMPSON BĄDŹ BOJCOW?

Jak widać Aleksander Dimitrenko (34-2, 21 KO) ma jeszcze w pamięci ostre lanie z rąk Kubrata Pulewa (17-0, 9 KO) sprzed czternastu miesięcy, bo będąc oficjalnym pretendentem do tytułu mistrza Europy wagi ciężkiej zrezygnował z rewanżu i tego statusu.

Tak więc Bułgar po raz kolejny został bez rywala i staje się jednym z najbardziej unikanych zawodników. Przypomnijmy, iż najpierw z walki eliminacyjnej z Pulewem do tronu federacji IBF zrezygnował nasz Tomek Adamek, potem Tyson Fury, a teraz właśnie Ukrainiec z niemieckim paszportem. Tak oto Kubrat stoczy najprawdopodobniej dobrowolną obronę pasa EBU z jakimś słabszym rywalem. Ale niekoniecznie... W kuluarach mówi się bowiem o potencjalnym spotkaniu Pulewa z Denisem Bojcowem (33-0, 26 KO) bądź opromienionym dwoma "czasówkami" nad Davidem Price'em, Amerykaninem Tonym Thompsonem (38-3, 26 KO).

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 18-07-2013 20:13:13 
Pulew niech lepiej dalej walczy ze średniakami bo jego 0 z rekordu szybko zniknie.
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 18-07-2013 20:19:13 
Opcja z Bojcowem bardzo ciekawa.
Wreszcie zobaczylibyśmy na co stać Bojcowa.
 Autor komentarza: xionc
Data: 18-07-2013 20:26:09 
Pulew ze sredniakami? Nie ma w wadze ciezkiej zawodnika, ktory dobiera trudniejszych rywali. Moze poza Chisora, tylko on z nimi przegrywa.
 Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 18-07-2013 20:31:17 
@xionc
rozumiem że chodzi Ci o Ustinova i Dimitrenko, rzeczywiście top topów. Pewnie patrzysz na rekordy, ale nie zapominaj,że Wawrzyk też był niepokonany.
 Autor komentarza: bak
Data: 18-07-2013 20:35:43 
I tak każdy się boi Kubrata więc po eliminatorze...
 Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 18-07-2013 20:37:19 
Jasne każdy drży przed tym drewniakiem bez ciosu
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 18-07-2013 20:43:16 
TomekNieAdamek
Nie kazdy
Jak narazie zbroje obsrali jedynie Adamek i Dimitrienko
Furego nie licze bo on wybral trudniejszego przeciwnika,za lepsza kase
 Autor komentarza: milan1899
Data: 18-07-2013 20:46:00 
Pulev nie jest drewniakiem , koordynacja na jego gabaryty jest ok , bardzo dobry lewy prosty ustawiajacy rywala , przyzwoita szybkosc , cios nie nokautujacy ale silny potrafiacy sie kumulowac
patrzac na to ilu solidnych bokserow juz odpuscial walke z nim musi to byc niebezpieczny rywal
 Autor komentarza: tomek9876
Data: 18-07-2013 20:48:10 
Jak już podajecie kto zrezygnował z walki to podajcie jeszcze Chagaeva bo widzę,że portale kopiują z siebie zapominając o nim.
Thompson prawdopodobnie zawalczy z Jenningsem.Natomiast Boytsov ? Od długiego czasu marzy mi się ich starcie.
 Autor komentarza: bak
Data: 18-07-2013 20:48:51 
@milan

Oooo bardzo mądrze napisane :)
 Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 18-07-2013 20:50:43 
@andrewsky
Nie rozśmieszaj mnie. Jakby kasa się zgadzała to Adamek wchodzi i ogrywa Pulewa do jednej bramki. Czy tylko ja widziałem jego walki? Nie ma ani ciosu,ani kondycji, a jego technika jest mocno średnia. Idąc Twoim tokiem myślenia to Adamek obsrał zbroję też przed Szpilką bo on też wyzywał go walki.Abdusalamow też się rwie i co Adamek ma brać każdego kto wyśle maila z propozycją walki? Może z Najmanem ma walczyć jak temu się zachce?
 Autor komentarza: voutan
Data: 18-07-2013 20:54:42 
tomek9876

No i jeszcze Jennings wymiękł przed Pulewem.
 Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 18-07-2013 20:54:54 
Pulew średnio wyglądał nawet z Walkerem który o walce się dowiedział 2 tyg wcześniej i w walce wyglądał jakby go siłą od piwa i kebabów odciągnęli.
 Autor komentarza: bak
Data: 18-07-2013 20:55:32 
Z walki z Pulevem zrezygnowali kolejno

-Tomasz Adamek,
-Tyson Fury (wybrał walkę z Haye'm),
-Bryant Jennins (dwukrotnie, za pierwszym razem proponowano mu 25 tyś dolców),
-Ruslan Chaghaev,

teraz negocjują z Thompsonem.
 Autor komentarza: Furmi (Redaktor bokser.org)
Data: 18-07-2013 20:55:32 
-tomek9876- nie do końca. Nie zrezygnował, bo do walki nigdy miało nie dojść, o czym pisal;iśmy jakieś 2-3 tygodnioe temu. Pulew chciał, ale obóz Czagajewa od razu odrzucił tę ofertę, ponieważ mają finansowo/promotorsko zupełnie inne plany. Nie można więc pisać, że Rusłan zrezygnował...
 Autor komentarza: un4given
Data: 18-07-2013 20:58:21 
Bojcow może się zgodzić bo On nie ma nic do stracenia praktycznie. No może poza zerem w rekordzie. Thomson będzie szukał raczej bardziej płatnych ofert z USA. Jak wiadomo obóz Puleva za bardzo nie chce płacić bo i nudnego Kubrata mało kto chce oglądać.
 Autor komentarza: tomek9876
Data: 18-07-2013 20:59:11 
voutan
No i jeszcze on,warto ich dodać do artykułu,a nie dyskredytować Tomasza.
Dajcie spokój z tym,że się go boją.Sauerland nie płaci,w dodatku na punkty nie ma szans z nim wygrać to do niego nie chcą jechać.

bak ładnie zrobił listę,dodaj jeszcze tego Dimitrenkę na koniec.
 Autor komentarza: tomek9876
Data: 18-07-2013 21:01:02 
@Furmi,nie trzeba pisać w artykule kto zrezygnował,a po prostu odrzucił propozycję walki.Będzie bardziej uniwersalnie.Jeden kontuzja,jeden chce więcej kasy,jeden się boi.
 Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 18-07-2013 21:04:01 
Przestańcie pisać,że ktokolwiek boi się Pulewa. Jak napisał tomek9876, nie ma dobrej kasy, a spora szansa na wałek więc każdy wybiera inną opcję i ma do tego prawo.
 Autor komentarza: un4given
Data: 18-07-2013 21:08:13 
Pulev jest tak samo unikany jak swego czasu Paul Williams. Wszyscy wiemy jak to się skończyło ;)
 Autor komentarza: Mikolaj82
Data: 18-07-2013 21:12:22 
Generalnie to nie jest tak, że Pulewa się wszyscy tak bardzo boją. Chodzi o to, że walka z nim nikomu z tych, którzy dotychczas odmówili nie dałaby specjalnie zarobić, co w połączeniu z ryzykiem przegranej z rąk Bułgara skutecznie wszystkich zniechęca. Gdyby Pulew był bardziej medialny i walka z nim byłaby korzystna finansowo to już dawno by się któryś zgodził. Nikt nie chce ryzykować wpadki za grosze. W boksie zawodowym liczy się głównie kasa skoro fakt, że byłby to eliminator nikomu nie wystarcza.
 Autor komentarza: tomek9876
Data: 18-07-2013 21:16:16 
Jakie są wasze typu na wielką walkę Adamka który zapowiada Duva na koniec roku ? Prawdopodbnie zajęci są już:
Fury-Haye
Thompson-Jennings
Arreola-Stiverne

Abdusalamov,Glazkov,Solis,Banks mimo wszystko ? Może Wilder albo Chisora ?
 Autor komentarza: bambam
Data: 18-07-2013 21:18:22 
hahha, najbardziej unikanym.... blagam litosci, jak sie komus 2 zl za walke oferuje, to wybacz. Ze w Bulgarii bida to jedno, ale ze ludzie nie beda sie po ryju lac za oklaski to juz musza skumac, bo nikt z nim nie bedzie sie bil, taka jest prawda.
 Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 18-07-2013 21:18:58 
@tomek9876
jeśli Chisora wygra z Mailikiem to stawiam,że będzie Del
 Autor komentarza: Norbert
Data: 18-07-2013 21:19:13 
Panowie !
Cała tajemnica jest taka że za walkę z Pulwem nie ma kasy.
Jak mi Tomek Adamek powiedział ile mu zaproponowano za walkę z Pulewem to nawet ja ( stary dziad ) bym nie wyszedł...
Kasa jak się zgadza to się wychodzi i walczy...
A Pulew ma tylko ,,drobne" ze skarbonki
 Autor komentarza: bambam
Data: 18-07-2013 21:22:21 
dla ciebie kmiocie Tomek9876 to nawet jak psy na wiejskim podwörzu szczekaja powinno starczyc. A ten sarkastyczny "podton" ..("wielka walke Adamka" sobie mozesz w niemyta dziure wsadzic.

Nie podoba ci sie to nie ogladaj prosta sprawa, co za kuzwa mentalnosc, tak samo ze szpilka kazdy sra, a pozniej ogladaja.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 18-07-2013 21:22:28 
Tu jest paradoks z tym Pulewem bo wszyscy liczą na lepsze gaże ale najrozsądniej by było zadać pytanie Jak długo to potrwa bo przeciesz nie może być tak długo stagnacyjnym przeciwnikiem.

Poprostu jest coś na rzeczy bo narazie kręcenie kota ogonem a uważam że nie powinno tak być bo ranking też do czegoś zobowiązuje.
 Autor komentarza: tomek9876
Data: 18-07-2013 21:24:13 
Jak Pulev chce walczyć to nie widzę problemu,niech przyjedzie do Prudential Center i walczy za 40000$
 Autor komentarza: Faraon
Data: 18-07-2013 21:25:21 
Zgadzam się że za pojedynek mało kasy.
 Autor komentarza: tomek9876
Data: 18-07-2013 21:26:49 
@bambam
sarkastyczny podton ? gdzie tam wyczułeś jakiś sarkazm ? Zapytałem poważnie,nie jestem hejterem Adamka ani Szpilki.
hehe jak ktoś chce to wszędzie hejtera wypatrzy.
 Autor komentarza: bambam
Data: 18-07-2013 21:26:50 
faraon

do czego niby zobowiazuje, te rankingi, pasy i caly reszta to tylko dodatek, najwazniejszy jest bokser i to ze on tam zyciem ryzykuje dla twojej rozrywki, wiec za to musi dostac pieniadz i to dobry pieniadz.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 18-07-2013 21:27:33 
Jak już pisałem wcześniej, niektórzy przedstawiają Puleva jako potwora , tak strasznego, że gdy tylko o nim usłyszy jakiś bokser, to zaczyna się moczyć w nocy ze strachu.

Kasa wręcz śmieszna, na gali Sauerlanda prawdobodobieństwo wałka niemal 100%, Pulev marketingowo to też nie Paris Hilton boksu, więc się tak nie podniecajcie tym, że ktoś nie przyjmuje oferty.

Pulev w moim przekonaniu jest jeszcze zupełnie nie sprawdzony, sorry, ale jego największym dokonaniem jest pokonanie obsranego wiecznie Dimitrienki i klocka Ustinova, który stał w miejscu i zbierał na twarz wszystko co mógł. Żaden z tych zawodników nigdy nie był topem, co najwyżej solidnym średniakiem.

Nie róbcie z niego supermana, bo jak narazie to można o nim powiedzieć, że ma potencjał i coś z niego może być, to wszystko.
 Autor komentarza: bambam
Data: 18-07-2013 21:28:33 
tomek9876, a bo mnie juz wsio wkurwia, dopierdalaja sie do ludzi za byle co i najgorsze ze byle kto, jak nie bylo nic ch..wego na mysli, to szczerze przepraszam.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 18-07-2013 21:29:29 
TomekNieAdamek
Adamek po wygranej z Cunnem mial sie zmierzyc w ostatecznym eliminatorze IBF z Pulevem
Walka sie nie odbyla i to dlatego,ze Adamek z niej zrezygnowal.Dlatego klasycznie obsral zbroje.Podobnie jak Dimitrienko.Ktory pomimo ze jest oficjalnym pretendentem EBU rezygnuje z walki o ten pas i tyle

Przyklad ze Szpilka z dupy wziety
 Autor komentarza: Norbert
Data: 18-07-2013 21:32:24 
Tomkowi Adamkowi dawali za walkę z Pulwem 20.000 $ !!!
Totalne jaja sobie robią , tym bardziej że za walkę z Kliczką Tomek wziął 5.000.000 $....
 Autor komentarza: Faraon
Data: 18-07-2013 21:33:29 
Autor komentarza: bambam
Data: 18-07-2013 21:26:50
faraon

do czego niby zobowiazuje, te rankingi, pasy i caly reszta to tylko dodatek, najwazniejszy jest bokser i to ze on tam zyciem ryzykuje dla twojej rozrywki, wiec za to musi dostac pieniadz i to dobry pieniadz.

Masz racje to wytłumacz mi po co te rankingi?
 Autor komentarza: Norbert
Data: 18-07-2013 21:34:01 
A ten Pulew to żaden bokser !
Z kim On walczył ????
Przeważnie kelnerzy...
Sami zobaczcie...
 Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 18-07-2013 21:34:47 
@andrewsky
ja do roboty za 2zł/h też nie idę tylko szukam lepszych ofert. I co jestem nierobem, czy szanuje swoje zdrowie i rodzinę?
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 18-07-2013 21:34:54 
Norbert
To nie bylo 20.000$,tylko 20.000 kubanskich peso...
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 18-07-2013 21:34:59 
Ten sredniak Pulew zardzewieje do konca jak będą tacy łapczywi
 Autor komentarza: Faraon
Data: 18-07-2013 21:35:06 
Norbert
Zgadzam się za mało kasy mogli dać wience lecz napewno nie tyle co z Kliczko bo od tamtej pory notowania Górala spadły.
 Autor komentarza: Norbert
Data: 18-07-2013 21:35:21 
Za przegraną walkę Tomka z kliczką , Tomek mógłby kupić Pulewa razem z miastem w którym mieszka , heeeh
 Autor komentarza: Norbert
Data: 18-07-2013 21:36:59 
Tomek poniżej ,, bańki " ( 1.000.000 ) do ringu nie wchodzi - trzeba się szanować bo szkoda zdrowia...
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 18-07-2013 21:38:26 
TomekNieAdamek
To szukaj dalej.Good luck
Moze znajdziesz rownie "intratna" oferte jak Tom Quick Hands ostatnio
Czyli 100.0002 do podzialu na dziesieciu zawodnikow...lol....
 Autor komentarza: Faraon
Data: 18-07-2013 21:38:46 
Norbert
Fakt że to wypłata życia ale pamietajmy że to nie Pulew jest odpowiedzialny za gaże a jak znajdzie się odpowiedni sponsor to będzie ciekawie.

Krzyzak
musze tobie przyznać racje tak też może być.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 18-07-2013 21:39:33 
100.000$
 Autor komentarza: Norbert
Data: 18-07-2013 21:41:12 
Panowie...
Ale z tym Tony Grano to mogą być ,, niezłe jaja "
bo gówniarz się nie boi , nie ma respektu , jest duży i silny
a nie ma nic do stracenia...boję się o Tomka...musi uważać bo to człowiek Dona Kinga a ten nie daje kasy byle komu...to może być pułapka dla Tomka przygotowana przez tę czarną siwą małpę... ( kurwa jak ja go nie nawidzę , yeeeh )
 Autor komentarza: Faraon
Data: 18-07-2013 21:43:08 
Norbert
Ja go nienawidze za Kid Dynamite.
 Autor komentarza: tomek9876
Data: 18-07-2013 21:47:38 
@bambam
Wyluzuj do nikogo sie nie dopierdalam,kibicuje wszystkim Polakom.Napisałem wielka walka bo taką zapowiada Duva,był artykuł na konkurencji ostatnio.
 Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 18-07-2013 21:50:14 
@andrewsky
o moją "gażę" się nie martw. Ale za psie pieniądze pracowałem tylko jako gówniarz, bo nie miałem wyboru.
 Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 18-07-2013 21:53:37 
@Norbert
Grano oprócz ciosu ma niewiele do zaproponowania. Musiał by mieć mega farta żeby znokautować Adamka. Oczywiście wszystko zależy od tego jakiego Tomasza zobaczymy w ringu.
 Autor komentarza: tomek9876
Data: 18-07-2013 21:54:53 
Na gali Chisora-Scott ma podbno wystąpić Luis Ortiz,co najlepsze na dzień przed walką przeciwnik nie jest znany.Obstawiam,że będzie to Gavern albo Beck.Obaj oczywiście w życiowej formie.
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 18-07-2013 21:57:37 
(17-0, 9 KO)

Jednej z, albo i najlepiej prowadzony zawodnik obecnego HW.
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 18-07-2013 22:01:50 
Jedynie 17 walk, niecałe 3,5 roku na zawodowstwie i takie nazwiska na rozkładzie jak :

- Zack Page
- Matt Skelton
- Dominick Guinn
- Paolo Vidoz
- Derric Rossy
- Travis Walker
- Michael Sprott
- Alexander Dimitrenko
- Alexander Ustinov

Brawo, życzę sobie więcej tak prowadzonych zawodników w HW.
 Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 18-07-2013 22:01:51 
@WonderBoy
Paweł Kołodziej
(32,0,17)
to jest najlepiej prowadzony zawodnik na świecie ;)
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 18-07-2013 22:02:51 
TomekNieAdamek nie będę ci tłumaczył osobno oczywistości.
 Autor komentarza: Norbert
Data: 18-07-2013 22:04:12 
Jak Don ( dżebany ) King wystawia Tony Grano to znaczy że jest przygotowany na Tomka w 250 % - trzeba uważać bo taki dupek nie ma nic do stracenia a jakby wygrał to ...GLORIA CHWAŁY i skok w rankach ...
Dla Tomka każda walka jest walką życia bo jak by przegrał to tytuł mistrza świata się oddala...a Tomek musi go zdobyć.
To nie Gołota ani Saleta to Tomek KING/GÓRAL Adamek !
Znam gościa to wiem że zdobędzie tytuł HW...amen !
 Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 18-07-2013 22:04:13 
Szczególnie Zack Page (19-25-2) powala na kolana ;)
 Autor komentarza: Norbert
Data: 18-07-2013 22:04:59 
Kołodziej = Wawrzyk = amen
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 18-07-2013 22:07:13 
Autor komentarza: TomekNieAdamek Data: 18-07-2013 22:04:13
Szczególnie Zack Page (19-25-2) powala na kolana ;)




Widać , że nie masz większego pojęcia o boksie zawodowym jeśli wymieniasz ze śmiechem rekord Page'a który był rywalem Puleva w jego czwartej walce na zawodowstwie. Pokolenie Boxrecu.
 Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 18-07-2013 22:08:21 
@Norbert
Trzeba pamiętać,że Adamek zawsze daje przeciwnikom czas na przygotowanie. Więc to,że Grano zrobi formę życia jest wiadome. Ja jestem dobrej myśli widząc jak Tomek zrzucił trochę balastu. Nie ukrywam, że liczę na TKO na Grano
 Autor komentarza: bak
Data: 18-07-2013 22:09:45 
Pulev chyba w 2-3 walce pokonał Oloukuna, który był jeszcze przed walką z Helleniusem!
 Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 18-07-2013 22:10:30 
@WonderBoy
tak żałosnej riposty jak żyje nie widziałem. 4 rywal Pulewa hahah klękajcie narody przed nim
 Autor komentarza: Faraon
Data: 18-07-2013 22:13:13 
WonderBoy
100% racji.
 Autor komentarza: pyra90
Data: 18-07-2013 22:16:41 
oj tak zawodnik o wzroście 194cm i wadzę blisko 108 kg a więc prawdziwy ciężki nie ma ciosu ,oj hejty hejty
walka Adamek vs Pulev miała być eliminatorem IBF , Adamek zrezygnował i nie dlatego że dostał by mało kasy ale dlatego że po porażce przekreślił by sobie plany na drugą wypłatę życia od K2 raz na zawsze
Adamek obecnie idzie najłatwiejsza droga ,chce być wybrany na dobrowolną obronę .
Pulev jest przebiegły jak lis i nie pokazuję do końca na co go stać ,w ringu jest wyrachowanym rzemieślnikiem i wzorowo wykonuje plan taktyczny
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 18-07-2013 22:18:28 
Autor komentarza: TomekNieAdamek Data: 18-07-2013 22:10:30
@WonderBoy
tak żałosnej riposty jak żyje nie widziałem. 4 rywal Pulewa hahah klękajcie narody przed nim




Niewłaściwie używasz wyrazów. Ma to zapewne związek w trochę komediowym i dusznym siedzeniu w jednym newsie i klepaniu w dziwacznym nacechowaniu na każdy post innych użytkowników. Nie widzę nigdzie riposty. Klękajcie Narody? Znaleźliśmy się nagle w przedszkolu ? To raczej strona internetowa o boksie. Nie masz pojęcia o boksie zawodowym nic a nic. Pulev to jednej z , lub najlepiej prowadzony zawodnik obecnego HW i wie to każdy człowiek interesujący się chociażby w średnim stopniu boksem zawodowym.
 Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 18-07-2013 22:20:35 
"Pulev jest przebiegły jak lis i nie pokazuję do końca na co go stać"
niezła teza, można pod każdego zawodnika ją podpiąć, większego g.ówna nie czytałem.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 18-07-2013 22:23:40 
Dajcie spokój chłopaki , ten NieAdamek dostatecznie się skompromitował tekstem o Zack'u Page'u , by mu odpisywać. Dopiero znalazłem tą dyskusję, ale widzę , że milan i wonder podnieśli te argumenty, które i ja zwykle podnoszę w temacie Puleva
 Autor komentarza: Faraon
Data: 18-07-2013 22:24:39 
WonderBoy
Dodam iż śledze Bułgara i zapewniam że nadal cięzko trenuje.

TomekNieAdamek
Kolega wyżej jasno wyjaśnił a jak masz problem z zrozumieniem to przykro mi bardzo i nic nie mam osobiscie do twojej persony.
 Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 18-07-2013 22:24:58 
"Pulev to jednej z , lub najlepiej prowadzony zawodnik obecnego HW"
pomijam fakt Twojej pisowni być może jesteś z Bułgarii, ja nie wnikam.
Ale brakuje mi argumentów na potwierdzenie Twojej opinii.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 18-07-2013 22:25:52 
Ja znalazłem jakiś dokument o Bułgarze, lecz niestety po Bułgarsku i nigdzie tłumaczenia nie mogłem znaleźć.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 18-07-2013 22:27:56 
Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 18-07-2013 22:24:58
"Pulev to jednej z , lub najlepiej prowadzony zawodnik obecnego HW"
pomijam fakt Twojej pisowni być może jesteś z Bułgarii, ja nie wnikam.
Ale brakuje mi argumentów na potwierdzenie Twojej opinii.

Jestem ślązakiem,polakiem a wystarczy poczytać zobaczyć na innych stronach to takie proste a nie wyciagać wnioski pisane na kolanie lub zasłyszne w knajpce.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 18-07-2013 22:29:22 
Autor komentarza: szansepromotions
Data: 18-07-2013 22:25:52
Ja znalazłem jakiś dokument o Bułgarze, lecz niestety po Bułgarsku i nigdzie tłumaczenia nie mogłem znaleźć.

Na rosyjskich stronach jest poszukaj ciężko ale znajdziesz.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 18-07-2013 22:35:54 
Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 18-07-2013 22:04:13
Szczególnie Zack Page (19-25-2) powala na kolana ;)

słabo sie robi jak sie ciebie czyta , ten zack page może spokojnie pokonac wielu młodych " prospektów " z zerem w rekordzie Adamek chce walki z Władem , nie było szybszej drogi do Włada jak walka z Pulevem do walki z Bulagarem nie wyszeł wnisoke jest prosty
stawuanie innych hipotez jest smieszne
a stawianie hipoetzy ze kasa sie nei zgadzala wogoel smieszy
a kasa za walke z Grano sie kurwa zgadza no litosci
 Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 18-07-2013 22:36:03 
Zawsze mi się wydawało,że matura z polskiego jest wszędzie taka sama.
 Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 18-07-2013 22:39:45 
@milan1899
Ja tylko czytałem,że chce walki o pas, nie wnioskował bym z tego, że chodzi o Włodzimierza. Według mnie Adamek poczeka na pas po Vitku.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 18-07-2013 22:45:24 
TomekNieAdamek
Ja górnik na emeryturze nie miałem czasu na mature a pisać na kompie sam się nauczyłem a ty zapewne miałeś informatyke a ja nie Gawarisz?
 Autor komentarza: Faraon
Data: 18-07-2013 22:46:33 
Panimajet i gawarisz pa rosku?
 Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 18-07-2013 22:49:24 
Zack Page przegrał ostatnio z 10 walk podrząd, głównie z kolesiami z 0 w rekordzie. Kogo on ma pokonać? Nie ukrywam,że kilku było niezłych, ale bez jaj. Z Cycem mógł by dać wyrównaną walkę, ale jego poziom jest bliski dna.
 Autor komentarza: owenn1988
Data: 18-07-2013 22:51:35 
trochę obiegając od tematu widziałem u konkurencji filmik z treningu Adamka i moim zdaniem szybkosc jest sporo lepsza niz przed ostatnia walka z USS.

Faraon
na jakiej kopalni pracowałes ?? :)
 Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 18-07-2013 22:55:00 
@Faraon
ja rosyjski miałem tylko 4 lata w podstawówce i uczyła go mnie Pani od polskiego więc znam podstawowe zwroty. Później dojebali mi francuski z którego pamiętam jeszcze mniej. Dobra wale w kimę bo jutro arbeit z rana. Gute nacht
 Autor komentarza: Faraon
Data: 18-07-2013 22:55:39 
owenn1988
kwk wieczorek.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 18-07-2013 22:56:17 
TomekNieAdamek
Dobranoc!
 Autor komentarza: owenn1988
Data: 18-07-2013 22:58:12 
Faraon
tak z ciekawosci pytam , bo zajmuje sie sprzedażą węgla
 Autor komentarza: Faraon
Data: 18-07-2013 23:00:45 
owenn1988
Syn teraz pracuje na kopalni a interes na węglu fajny biznes.
 Autor komentarza: owenn1988
Data: 18-07-2013 23:08:37 
Faraon
osobiscie nie narzekam, ale bardzo ciezko jest kupic wegiel z bardzo dobrych Polskich kopalni(np Wieczorek) i co raz częściej klienci wybieraja znacznie tanszy wegiel rosyjski
 Autor komentarza: Faraon
Data: 18-07-2013 23:37:54 
owenn1988
Przyjdzie sezon daj znać a pomyślimy o węglu z wieczorka.
Pozdro.
 Autor komentarza: xionc
Data: 19-07-2013 01:14:48 
Zack Page pokonal Manuela Charra, to dobry zawodnik
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 20-07-2013 15:12:09 
Co od powyższych komentarzy:

- Adamek z Grano nie powalczy
- Gaża Adamka będzie porównywalna do tej proponowanej przez Puleva
- Zack Page - kosa na pompowanych średniaków, journeyman
- Hejtujecie ''TomkaNieAdamka'' ale często ma racje, która sprawdza się po walkach
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.