THOMPSON PRZEŁAMAŁ PRICE'A W REWANŻU

"Tygrys" po raz kolejny rozszarpał swoją ofiarę. Tym razem Tony Thompson (38-3, 26 KO) sam był przez moment bliski porażki przez nokaut w drugiej rundzie, ale w piątej udało mu się przełamać Davida Price'a (15-2, 13 KO) i być może zakończyć jego karierę, a na pewno zabić marzenia Brytyjczyka o tytule mistrza świata wszechwag.

W pierwszej rundzie nie wydarzyło się nic godnego uwagi, ale w drugiej przewagę zaczął zyskiwać Thompson, który dzięki swojemu doświadczeniu z dużą łatwością odnajdywał drogę do głowy rywala. W końcówce poczuł się jednak zbyt pewnie i przyjął mocny prawy, po którym zatoczył się na liny. Chwilę później Amerykanin chciał odpowiedzieć, ale w ataku nadział się na kontrę z prawej ręki i padł ciężko na deski. Zdołał powstać na "9", a gong uratował go przed nokautem. W trzecim starciu "Tygrys" znów miał kłopoty, bo Price odzyskał wiarę w siebie i zaczął boksować bardzo dobrze, a każdy jego cios robił wrażenie na weteranie.

W czwartej rundzie role się odwróciły. Thompson, który do tego czasu przegrywał walkę, zaczął wygrywać wymiany i rozbijać Price'a ciosami na korpus. W końcówce brytyjski kolos wyraźnie je odczuł i był przez moment zraniony, ale "Tygrysowi" zabrakło czasu na wykończenie roboty. Przez kilkadziesiąt sekund piątej odsłony Price toczył jeszcze równą walkę, ale potem dały o sobie znać braki w obronie, a doświadczony Amerykanin trafiał go z ogromną skutecznością, stopniowo rozbijając ambitnego, nie chcącego przyklęknąć rywala. Zamroczony Anglik był jeszcze liczony na stojąco, ale nawet w ten sposób nie dało się go uratować przed porażką, więc sędzia ringowy podjął słuszną decyzję o przerwaniu walki.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Whisper
Data: 07-07-2013 00:33:00 
Żałosne. Przecież Thompson to nawet nie jest TOP10. Price to chyba największy balon dekady.
 Autor komentarza: basu
Data: 07-07-2013 00:33:05 
princ ma tylko dobre warunki fizyczne nic wiecej
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 07-07-2013 00:33:10 
Teraz walka z Furym jeśli przegra z Hayem
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 07-07-2013 00:34:03 
Price emerytura hehe
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 07-07-2013 00:34:08 
Price miał jaja ze po dotkliwej porażce nie wziął na przetarcie na odbudowę ogórków parę tylko od razu rewanż za to szacun.

Dzisiejsza walka pokazała ze Price w ogóle nie ma kondycji po 4 rundach już oddychał rękawami jak to się mówi w żargonie piłkarskim.Porazka oznacza ze Price nie ma czego szukać w HW chyba ze z bumami na galach w salkach po 500 miejsc ale co to mu da?
 Autor komentarza: Emilio
Data: 07-07-2013 00:34:09 
Wiedziałem, że tak bedzie. Od początku stawiałem na Thompsona przed czasem.
 Autor komentarza: basu
Data: 07-07-2013 00:34:19 
szkoda wierzyłem w niego...
 Autor komentarza: fadfaa
Data: 07-07-2013 00:34:37 
Gratulacje dla Tonego. Już wiadomo kto będzie nastepnym przeciwnikiem Wlada po Povietkinie. Price powinien zmienic zawod bo z taka szczeka nic w HW nie osiagnie. Szybko opadl z sil, a Tygrys wcale nie zbieral się szybko, żeby wygrac. Zaluje, ze nie postawiłem kasy u buka, bo wiedziałem, ze Price znowu przegra. A kurs byl swietny.

Lennox niepotrzebnie się obciął. Dredy bardziej pasowaly do goscia, w którym plynie jamajska krew.
 Autor komentarza: Ania
Data: 07-07-2013 00:34:40 
Poziom widowiska żenujący. Już pierwsza walka Thomsona z Władimirem zwyczajnie mnie uśpiła. Dziś trwało to krócej żeby zasnąć, ale nie mogę zrozumieć jak można zadawać tak powolne ciosy ???
 Autor komentarza: fop
Data: 07-07-2013 00:34:48 
Zajrzyjcie na twittera Fury'ego :D
 Autor komentarza: rocky86
Data: 07-07-2013 00:35:19 
Nic już po angliku nie zostało. Jego kariera właśnie się zakończyła. Zero obrony, zero psychiki, zero odporności, Końcówka żenująca wręcz. Co to za zakończenie. Strasznie się na nm zawiodłem. Tony potwierdził, że wciąż jest ścisłą czółówką HW. Respect.
 Autor komentarza: Dixell
Data: 07-07-2013 00:35:20 
Tony wlasnie powiedzial, ze bedzie mial sex z zona i ze rozwali jej biodra, ze poczuje bol :D
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 07-07-2013 00:35:23 
Price jaka porażka. Taki Tony tutaj odważny, po dechach od razu do przodu, zero respektu. A na przeciwko Władka Kliczki pełne gacie. Thompson ładnie wyzwał Furego :)
 Autor komentarza: Undisputed
Data: 07-07-2013 00:35:23 
Mówiłem już dawno temu, że Price jest przereklamowany. Oczywiście pojawiały się głosy, że się nie znam, lub podobne do tego. "Triumfowałem" po pierwszej walce, bo w niej znalazłem potwierdzenie własnych słów. Dzisiaj ten "triumf" ma miejsce po raz kolejny. Gratulacje dla Thompsona za zwycięstwo pomimo trudności.
 Autor komentarza: TajemniczyCios
Data: 07-07-2013 00:35:25 
Najlepsze było jak Price odwrócił głowe w bok naroznika sędzia od razu powinien dać TKO
 Autor komentarza: malyboy
Data: 07-07-2013 00:35:28 
Dziura na dziurze i zesrany od początku walki. Podobnie skończy szpulka.

Zapowiada się 3 titleshot dla Thompsona :D ale trzy stówki wpadły
 Autor komentarza: canuck
Data: 07-07-2013 00:35:42 
No coz mozna powiedziec. W HW trzeba miec nie tylko cios, ale I szczeke, bo przeciwnicy sa duzi oraz silni.

Price obral zla taktyke, I poszedl na wymiane zamiast boksowac na dystans. Nie skonczyl tez przeciwnika jak do mial w tarapatach.

Zobaczymy jak sie potoczy jego dalsza kariera, ale przyszli przeciwnicy beda "polowac" na jego glowe.
 Autor komentarza: un4given
Data: 07-07-2013 00:35:43 
Price'a zjadł stres, nie wtrzymał presji. Nie ma psychiki do tego sportu na najwyższym poziomie.
 Autor komentarza: Veyron
Data: 07-07-2013 00:35:48 
ja tez wierzylem.. ale chyba nie ma charakteru do boksu.. tej zawzietosci.. szkoda..
 Autor komentarza: Karule
Data: 07-07-2013 00:35:57 
Thompson - siła, dobra praca nóg, technika, świetne kombinacje, ciosy z różnych płaszczyzn.

Dlaczego tak słabo z Władimirem? Albo oni wszyscy już po prostu totalnie siadają psychicznie przed Kliczkami, albo Wład to jakiś Bóg boksu.
 Autor komentarza: Hangagod
Data: 07-07-2013 00:36:46 
A więc Price to nie tyle papierek bez obrony, co bezmózg. Jak można było angażować się w takie szamotaniny, gdzie stał i zbierał wszystkie ciosy Tonyego, własnie na takie na jakie miał tylko siłę, czyli w półdystansie. Cóż, Tyson Fury to zupełnie inny poziom jednak. Price fajnie wyglądał tylko, ale jego skuteczność to kiepski żart. Dobrze, że jednak wstrzymałem się ze stawianiem na niego pieniędzy. W ogóle co ciśnie Thompson z żoną xD Cóż, może totalnie zjadł go stres, czy coś w tym guście, zobaczymy co będzie mówił po walce.
 Autor komentarza: ArktycznaMalpa
Data: 07-07-2013 00:36:48 
tak jak myslalem

w wadze ciezkiej nie ma nikogo bum buma pogania
 Autor komentarza: bak
Data: 07-07-2013 00:36:49 
@fop

Fury to pewnie orgazmu dostał jak sędzia przerwał walkę ;p
 Autor komentarza: dzikirysio997
Data: 07-07-2013 00:36:57 
Co tu dużo mówić - Price poza siłą ciosu i warunkami fizycznymi ma prawie wszystko do poprawy.
Ta walka obnażyła wszystkie jego braki i pokazała miejsce w szeregu. Muszę przyznać, że dużo więcej się po nim spodziewałem.
 Autor komentarza: noclipek
Data: 07-07-2013 00:37:23 
Kurczę, przed pierwszą walką z Thompsonem dałbym sobie rękę uciąć, że Price ma największe szanse na zdominowanie wagi ciężkiej po braciach. Dzisiejsza walka dała parę odpowiedzi. Price nie ma kondycji - pod koniec wyglądał jakby był już po 10 rundach. Wyglądało to tak jakby nie znał swoich możliwości. Price nie jest odporny na ciosy - wystarczyło kilka by był zamroczony. Price nie ma defensywy - pod koniec wyłapywał wszystko jak leci. Price wiedział, że były duże oczekiwania - nie udźwignął presji. Jedno jest pewne, po tej walce chętnych do walki z nim będzie jeszcze więcej. Fury na pewno.
 Autor komentarza: didier89
Data: 07-07-2013 00:37:31 
Psychika....gorsza niż u Gołoty
 Autor komentarza: voy
Data: 07-07-2013 00:38:00 
Dzidek Thompson wybil angolowi boks z glowy!!!!!!!!
 Autor komentarza: Vysogota
Data: 07-07-2013 00:38:05 
Brak woli walki, ten koleś ma problemy z psychiką, jest cholernie spięty, i niesamowicie szklany. Mam wrażenie, że boi się wychodzić do ringu i w nim myśli tylko jak najszybciej spier***ić. Przegrał wygraną walkę.
 Autor komentarza: przyczajony
Data: 07-07-2013 00:38:08 
2 runda była fajna. Price jest jednak słaby, rok temu myślałem, że daleko zajdzie, jednak z tą szczęką to nie ma już czego szukać. Szkoda, bo liczyłem na niego, miałem nadzieję że troche zamiesza.
Żałuję, że nie postawiłem na Thompsona.

Haye po znokautowaniu Furego powinien wziąć się za Thompsona - kolejny wysoki koleś na przetarcie przed rewanżem z Władymirem.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 07-07-2013 00:38:10 
Teraz bym zobaczył Thompson vs Fury :-) Myślę, że kolejny balonik by pękł:-)
 Autor komentarza: basu
Data: 07-07-2013 00:38:40 
nie ma sportowej złości agresji dynamiki...
 Autor komentarza: WRU
Data: 07-07-2013 00:38:59 
https://twitter.com/Tyson_Fury
 Autor komentarza: werus
Data: 07-07-2013 00:39:42 
jaro124 nie podnoś sobie ciśnienia Naprawde Price w porównianiu do dawnych mistrzów prezentuje marny poziom 2 razy z rzędu mu nie wyszło to nie przypadek
 Autor komentarza: basu
Data: 07-07-2013 00:40:08 
racja
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 07-07-2013 00:40:20 
nie kumam dlaczego nie którzy tak się cieszą taka przyjemność sprawia porażka Price?Przecież to nie Fury co mówi ze jest ever ever HW
 Autor komentarza: WoodyG
Data: 07-07-2013 00:40:45 
Price to brytolski Wawrzyk, absolutny brak charakteru do tego sportu
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 07-07-2013 00:41:12 
Wiedzialem, że będzie powtórka z rozrywki. A Price dzisiejszą postawą uświadomil chyba każdego, że ma nie tylko slabą szczękę, ale i brak mu przede wszystkim serca do walki i mentalności zwycięzcy. Gdyby nie ten narożnik w którym zamknąl go Tony to leżalby na środku ringu i zajęloby trochę czasu nim by go postawli na nogi! Szacunek dla Thompsona, nie podlożyl się, a obawialem się tego! Już w czwartej rundzie gdyby przyśpieszyl mógl skończyć Price'a który do narożnika wracal na miękkich nogach! Price jest skończony!
 Autor komentarza: lebkebuhalter
Data: 07-07-2013 00:42:25 
Właściwie to Price pokazał, że nie ma szklanki no bo troche tam jednak dostał na łeb, ale ustał bombardowanie, ale za to kondycja - masakra, obrona - masakra, serce do walki - brak, psychika - słaba.
Szacun dla Tygrysa, dla mnie przekoks, a Price ma po karierze.
 Autor komentarza: ramirez82
Data: 07-07-2013 00:42:54 
To nie ma Price powodów do zadowolenia w swoje 30-ste urodziny. Biorąc Thompsona na przeciwnika w ich pierwszej walce, myślał że zakończy go efektowniej niż Wład, i mocno się przejechał. Dziadek zakończył jego karierę zanim ta na dobre rozkwitła.
 Autor komentarza: basu
Data: 07-07-2013 00:43:30 
dobranoc
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 07-07-2013 00:43:42 
WARIATKRK
Pytanie gdzie się kończy odwaga a zaczyna głupota. Widać przynajmniej ja widziałem poprawę w pewnych elementach.
Gdyby poćwiczył z Lewisem ze 2 lata nauczył by się więcej niż w 3 miechy...
Rewanż był błędem bo była to zbyt wielka presja.
Tony tak naprawdę nie był super gotowy.
A to wystarczyło.
Co ogranicza Price? Przede wszystkim szczęka. Kilkanaście razy miałem wrażenie że po ciosach przez gardę bardzo mu mózg się w czaszce przekręcił.
Chyba za bardzo się podniecił że miał Tony'ego na dechach i dał się przez to przełamać.
Psychika słaba. Kondycja fatalna, jest okropnie wolny i cios wcale nie musi wszystkich tak z butów wyrywać. Po prawym Włada Tony'emu się oczy przekręciły o 180 stopni,
Price jednak ma już inną motorykę niż bracia. Nigdy by tyle nie osiągnął co oni. Cieszę się z zwycięstwa Tigera bo po wygranej Price byłby po prostu holowany na dobieranych rywalach.
A w ewentualnym spotkaniu z kimś takim jak Wład pada po pierwszym prawym który Wład zadałby kiedy tylko chciał nawet przez gardę.
O ile się nie mylę Price również za bardzo dawał obijać sobie bok bo chłopak wyraźnie odczuł jeden cios na te rejony.

p.s
Tony pokazał kawał mądrości. Ktoś pisał o Szpilce. Lol tylko tyle mogę napisać. Tony to twardziel bo nie spękał po deskach a dalej lał Price przez gardę co w końcu przyniosło skutki.
Solidny cios, solidna szczęka Tony to po prostu bardzo solidny pięściarz.
A co on wygadywał w wywiadzie :O Hehehehhe aż musiał przepraszać. O ile dobrze rozumiałem to pojechał po bandzie :P
Pozdrawiam
 Autor komentarza: KratoZ
Data: 07-07-2013 00:43:49 
Nie do wiary... po prostu nie do wiary. Ortiz to lita skala przy kims takim jak Price. Facet, ktory przez wielu(w tym mnie) calkiem na serio uwazany byl za nadzieje ciezkiej, stawia najwiekszego kloca w historii brytyjskiego boksu. Na srodku ringu. Szok. A mial Thompsona na dechach... Dlaczego nie boksowal dlugimi, prostymi ciosami z dystansu? Przeciez to jest to, co potafi. A on nie zadal chocby jednego soczystego ciosu. Prawy, czy jab... zaden nie byl dosc sztywny. Nie prostowal reki. Zaczal walke z przesadnym respektem. Lewy nie kasal tylko robil za wachlarz dla Tygrysa(bo chyba nie mial go zatrzymac przed wejsciem w poldystnas?), a prawa reke opuszczona byla zbyt nisko(w ogole nie chroniac szczeki). Wchodzil do bojki, co przy takim wzroscie jest po prostu absurdem. Walka w poldystansie przy takim zasiegu i takiej szczece to samobjstwo. Powtarzam, co on robil przez ostatnie 3 miesiace? Kto go tak ustawil? Przeciez ten facet zaczynal z dalece wyzszego pulapu niz Tyson Fury, a teraz prawdopodobnie zebralby od niego ciezkie lanie. Bo skoro nie dal sobie rady z 'presja' emeryta Thompsona, to co mialby do zaoferowania z o wiele mlodszym i silniejszym rodakiem? Tragiczny boks w wykonaniu Price'a. Powinien sie zaprzyjaznic z Khanem. Miliby sobie co opowiadac.
 Autor komentarza: bak
Data: 07-07-2013 00:44:04 
Dla Wacha walka z Price'm byłaby łatwymi pieniędzmi.
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 07-07-2013 00:44:25 
Więc dalej hooj wiadomo o wadze ciężkiej.. A kolejny pro hoook warty.
Fury dostaje lekcje od Cunna, Areolla dostaje baty, Banks się kompromituje, Wilder bije dalej 4 ligę, Powietkin ciężka walka z Hoockiem, Szpulka wali dla kolegi Czambers idzie do junior ciężkiej, Haye daley walczy z głośnymi boomami, Solis nie istnieje, Helenius kontuzja od dekady, Czgajew zostaje Jennings i chyba tyle. Obaj sznse mają baaardzo nikłe na dobre wali z braćmi. Adamek jeszcze pare walk fajnych może dać!!
 Autor komentarza: Hangagod
Data: 07-07-2013 00:44:42 
Lukaszz

Raczej wcześniej pierdoliłeś głupoty, że ktoś się będzie podkładał. Gdyby tak było, Tony podłożyłbym się w 1 walce. No i nie zesrajcie się z tym, że Price przegrał. Coś jest z kolesiem ewidentnie nie tak, bo mógł walczyć, tylko nie chciał. Dla mnie to niezrozumiałe, skoro ktoś zajmuje się tym sportem na poważnie, ale cóż, w duszy Price'owi nie siedzę i nie wiem co on sobie wtedy myślał.
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 07-07-2013 00:44:51 
Panowie Kliczko czarują mówie wam
 Autor komentarza: fadfaa
Data: 07-07-2013 00:45:11 
Taka szklanka jest glownie domena wysokich w HW. Uklad neurologiczny jest mniej odporny niz u piesciarzy fizycznie ubitych- takich typowych "nosorozcow". Wiadomo, ze zdazaja sie wyjatki. Wilder prawdopodobnie tez jest watpliwy, Price nam juz to udowodnil, Fury takze probowal(chociaz u Furego to inny rodzaj szczeki, on pada, ale nie odplywa, jak Price).
 Autor komentarza: Matitbg91
Data: 07-07-2013 00:45:18 
masakra
 Autor komentarza: jaro124
Data: 07-07-2013 00:46:15 
Ania jak nie możesz zrozumieć jak można zadawać takie wolne ciosy to obejrzyj sobie jakąś walkę Butterbeana albo powalcz z cieniem.
 Autor komentarza: Homer
Data: 07-07-2013 00:46:24 
"Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 07-07-2013 00:15:55
Price ma petarde juz Tygrysa naruszył ubije go :)))"
------------

hahahahaahahaha :D

tak Anię na orgu wyzywasz, wypierdalać jej każesz, bo się nie zna ponoć...a sam żeś pokazał, że hoho! malusiego zresztą. :)
 Autor komentarza: bak
Data: 07-07-2013 00:46:27 
Thompson pokonuje Szpilkę, Mitchella, Abdusalamova a z Wilderem ma jakieś szanse.
 Autor komentarza: paxo
Data: 07-07-2013 00:46:29 
Obejrzałem ta walkę i nie wiedziałem czy się śmiać czy płakać. Spotkały się w ringu 2 mega waciaki wolni jak żółwie po prostu żal było patrzeć. Nie wiem jakim cudem Thomson doczolgal się do czołówki,śmiem nawet postawić,że nasz Szpilens by go zmłócił! Obaj kompletnie bez szybkosci co po Thomsonie to jeszcze bym zrozumiał ale Price??????????
 Autor komentarza: przyczajony
Data: 07-07-2013 00:47:11 
Nie cieszę się spejalnie ze zwycięstwa Thompsona, ten dziadek i tak już nic nie osiągnie. W walce z Władkiem był przestraszony, w ogóle ta walka była taka nudna, że szkoda gadać. Szkoda ze Price się lepiej nie zaprezentował, niestety już nic niego nie będzie.
 Autor komentarza: lolek
Data: 07-07-2013 00:47:29 
Niestety ale Price musi szukać pracy gdzieś w jakichś pubach za bramkarza bo jego kariera pieściarza niestety sie zakończyła!
 Autor komentarza: Piotrowski
Data: 07-07-2013 00:47:58 
ciekawe jak sie musi teraz czuc taki czlowiek- cale zycie poswiecasz jednej rzeczy, szkoly zapewne nie konczysz, nie mowiac o fachu, a tu nagle, w polowie zycia okazuje sie ze niestety sie nie nadajesz. I co ? miazga..
 Autor komentarza: Owerfull
Data: 07-07-2013 00:48:37 
Price strasznie słaba kondycja. On powinien cały czas pracować jabem jak Władimir. Niestety tak już bywa :).
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 07-07-2013 00:48:55 
Homer
nie wiesz ocb to nie wpierdalaj się!!!chesz byc adwokatem to idź na studia prawnicze i tak wykaż się.nie będę jak udawał Tygrysa fana tylko dlatego ze każdy tak pisze a przez Władimirem tylko opinie ze Tygrys to dziad a teraz jest super same zachwyty
 Autor komentarza: addam23
Data: 07-07-2013 00:49:00 
Price nie padł kondycyjnie, Thompson mu korpus rozwalił pod koniec 4 rundy. Wtedy to walka się skończyła.

walka dobra do oglądania ale na bardzo niskim poziomie.

Widzimy teraz wszyscy, że nie wystarczy mieć 2 metry i kopać jak koń, żeby być mistrzem HW.
 Autor komentarza: Owerfull
Data: 07-07-2013 00:49:10 
Szczególnie w czasach kiedy pięściarze nie wiedzą, co to jest praca ponad własne siły, przekraczając granice i osiągać absolutny szczyt w treningu ...
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 07-07-2013 00:49:15 
Hangagod
To ty teraz pierdolisz glupoty! Pisalem, że obawiam się tego, że Tony który już dostal dwie wyplaty życia od Kliczków i który ma już przeszlo 40 na karku być może odpuści jak Banks w rewanżu z Mitchellem! Pisalem, że tego się obawiam! Czytaj ze zrozumieniem koleś!!! Nie wątpilem za to w to, że przy normalnej walce Tony po raz drugi skończy Price'a przed czasem!
 Autor komentarza: un4given
Data: 07-07-2013 00:49:25 
fadfaa


Fury odpłynie już niedługo ... :D Wilder padał podobnie jak Price już w amatorce gdzie mamy do czynienia z boksem poduszkowym i raczej nie ma w tym przypadku.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 07-07-2013 00:50:55 
Panowie rozumiem wyrażać swoja opinie i krytykować ale nie tak chamsko obrażać i od razu Tygrysem podniecać się popadać w taki zachwyt

Dobranoc
 Autor komentarza: Owerfull
Data: 07-07-2013 00:51:40 
Addam23. Oczywiście, że padł kondycyjnie. Cios na korpus go tylko dobił i przez to Price nie mógł złapać oddechu ...

Przecież on zadaje strasznie mało ciosów, a i tak sapał jak parowóz. Ktoś z takim wzrostem powinien trenować godzinami dziennie i ciężko wyrabiać wydolność. On myślał, że jak popracuje nad obroną( którą rzeczywiście trochę poprawił ), to wygra walkę. Niestety tak nie jest. Trzeba mieć wyrobione wszystko perfekcyjnie.
 Autor komentarza: fadfaa
Data: 07-07-2013 00:52:05 
@kapitanbomba

Albo pojawi sie ktos nowy w HW, moze kilku Kubanczykow ucieknie. Moze Haye bedzie panowal po Wladzie albo Jennings, ktory w mojej opinii ma najwieksze szanse(nie liczac Haye). Reszta tej "czolowki" bedzie watpliwej jakosci.
 Autor komentarza: un4given
Data: 07-07-2013 00:52:20 
A kto tu popada w zachwyt nad Thompsonem ? Tony to dziadek wolny jak żółw i to udowodnił w tej walce.
 Autor komentarza: gluton
Data: 07-07-2013 00:52:26 
prince ma psychę Gołoty.Widac było strach.Tomson wykumal że ma slaby korpus i madrze go wyboksował.Lennox se skopromitował jako trener....
 Autor komentarza: bak
Data: 07-07-2013 00:52:53 
@adam

Taki mit o 2 metrach powstał gdy bracia Kliczko objęli patent na wagę ciężką. Tylko wielu zapomina, że bracia to nie tylko 2 metry ale wspaniała technika, szybkość, potężna siła ciosu, wybitna odporność na ciosy (u Vitalija), serce do walki, wrodzony talent, godziny spędzone na sali treningowej. Tego wszystkiego nie mają Fury, Price, Wilder.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 07-07-2013 00:52:55 
Czy ja wiem Piotrkowski...
Oni znają ograniczenia Davida. Doskonale ale widocznie nie zmieniło to tego że się tego chłopak trzymał.
Można podziwiać go za jaja ale dla mnie to nie była dobra decyzja z tym rewanżem.
Chłopak mógł od tego uciec, wystarczy zobaczyć jak pięknie z dala od wyzwań trzymają bumobija ale nie chodzi nawet o to. Może i Lewis by mu pomógł przynajmniej trochę ale nie w tak krótkim czasie.
Tak samo liczyłem że skończy Mitchell bo też nic nie osiągnie ale niestety Banks z niewyjaśnionych przyczyn zawiódł na całej linii.
 Autor komentarza: ManiekZ
Data: 07-07-2013 00:53:09 
Jak dla mnie to zabrakło instynktu zabójcy. Nie pieprzcie wszyscy że Thomson wygra z każdym młodym.

Wilder by się po nim przejechał, bo jest znacznie bardziej agresywny i nie daje szans.


Price przegrał jak wielu innych którzy nie wykorzystali szansy.
Na co on czekał? Wystarczyło ruszyć po pierwszych dechach i zasypać ciosami, a Tony znów by klęczał.

Zamiast go znokautować to się bawił w dobrego kolegę i przegrał zasłużenie. Czuł że nie ma pary to powinien zaryzykować.
 Autor komentarza: Hangagod
Data: 07-07-2013 00:53:47 
Lukaszz

Dla mnie to po prostu zabrzmiało jak spiskowa teoria dziejów. Nie było mowy o podkładce i życie pokazało swoje. Tony jest zbyt uparty, poza tym, kto by mu za coś takiego płacił, skoro każdy obstawiał, że Price go jednak zdemoluje. Waste of money.
 Autor komentarza: mistrznokautu
Data: 07-07-2013 00:54:56 
Kurs 3,5 na Thompsona siadł pięknie.

Nie wiem czy też mieliście takie wrażenie, ale Price wydawał mi sie zagrożony przy każdej serii w półdystansie... Ktoś go tu przed walką porównał do Wawrzyka, myślałem, że aż tak źle nie jest, ale jednak trafne porównanie
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 07-07-2013 00:55:55 
Price'owi zostala jeszcze jedna dobrze platna walka. Warunek jest jeden. Fury dostaje ciężkie KO od Hayemakera i pomimo przegranych walk przez Davida i Tysona ich ewentualna walka i tak sprzedaje się bardzo dobrze na Wyspach!!!
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 07-07-2013 00:57:28 
mistrznokautu
Pisalem o jego podobnej odporności na ciosy jak i u Wawrzyka.
 Autor komentarza: jaro124
Data: 07-07-2013 00:58:25 
"Wilder by się po nim przejechał, bo jest znacznie bardziej agresywny i nie daje szans. "

Faktycznie nie daje szans, ale bumom. Jak było z Pricem zanim zawalczył z Thompsonem? Były same zachwyty co to nie on. Wilder póki co z nikim porządnym nie walczył więc nie wiadomo jak poszedł by mu taki test jak Thompson. Wszystko zależy od jego szczęki i jak poradzi sobie z kimś kto wychodzi walczyć, a nie po wypłatę.
 Autor komentarza: mistrznokautu
Data: 07-07-2013 00:58:44 
Zajrzyjcie na twittera do Furego jakie komentarze pisze haha, napisał, że Hughie Fury będzie gotowy na Prica we wrześniu
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 07-07-2013 00:58:57 
Tony udowodnił że na pewno testerem dla młodych go nikt nie uczyni.
Rekordu nim nabijać jeszcze nie będą.
Walczył mądrze, pokazał charakter i inteligencje ringową. Oczywiście nie da się nie zauważyć że jest wolny i kondycyjnie mógłby mieć poważne kłopoty ale nie zgadzam się z pomijaniem tego co wymieniłem na początku.
WARIATKRK/
Widzisz chodzi o zupełnie co innego. Nikt tu się nie podnieca i nie niszczy Price ale co go teraz czeka. Co czeka go w ogóle. Od początku byłem w nielicznej grupie która stawiałaby na Tysona jako lepszego z tej dwójki i sprawdziło się. Nie widzę go walczącego z Tysonem.
Tony zaś potwierdził tylko to że nie jest jakąś tam pipką i że wygrana nie była przypadkowa.
Musisz to przyznać i tyle.

Bak
Zgadza się. Od jakiegoś czasu był taki "bum" na wielkich wysokich pięściarzy. Problem jednak jest taki że bracia są wyjątkowi. Lewis też taki był. Mają motorykę , płynność ruchów której nie osiągnie się na zawołanie.
Przyznam że wkurzało mnie te pisanie że Price za dwa lata niszczy braci.
Nie wystarczy być większym i mocno bić.
Wład jak i Vitali by go zniszczyli w przeciągu 1, 2 rund. Starcie mogłoby mieć podobną historię do starcia Grant Lennox///
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 07-07-2013 00:59:14 
Kibicowalem Pricowi i nawet postawilem na jego zwyciestwo:(
Walki nie widzialem,wiec nie bede komentowal.
Brawa dla Thompsona,szkoda tylko,ze jego zwyciestwo w kwestiach atrakcyjnosci i przyszlosci wagi ciezkiej nic nie wniesie
 Autor komentarza: Dixell
Data: 07-07-2013 00:59:34 
Jedyne co zapamietam z tego wieczoru to epicki wywiad Tonyego po walce.
 Autor komentarza: Darxoon1
Data: 07-07-2013 00:59:43 
Dzis wygrał boks.
 Autor komentarza: bak
Data: 07-07-2013 00:59:51 
Bilans 15-2-0, dwie oznaczone na czerwono walki z tym samym przeciwnikiem na BoxRec nie będą z pewnością ładnie wyglądały u Price'a. Natomiast Thompson jest teraz w świetnej sytuacji dla boksera. 23 lutego leciał do Anglii w roli journeymana a dziś ma 2 wygrane pod rząd nad prospektem i jest w ścisłej czołówce wagi ciężkiej.
 Autor komentarza: Splint3rPL
Data: 07-07-2013 01:00:03 
No to Price chyba udowodnił, że nie ma czego szukać w zawodowym boksie. Podstarzały, wolny Thompson zniszczył go po raz drugi. Jasne, Tony to nie totalnie zgrzybiały dziad i co nieco jeszcze potrafi, ale uważany za wielką nadzieję prospekt HW powinien go zlać. David to kawał chłopa ze szklaną szczęką, tragiczną obroną i brakiem serca do walki. Wydaje mi się, że możemy wykreślić Brytyjczyka z listy bokserów, którzy mogą stanowić realne zagrożenie dla Władzia. Zostaje Jennings, Fury (chociaż dla mnie to żadna nadzieja...), Pulev, Wilder, ewentualnie Abdusalamov i... Szpilka :). Czekamy na pęknięcie kolejnego balonika. Haye wybije Fury'emu z głowy głupie pomysły o mistrzostwie świata.
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 07-07-2013 01:00:32 
Tweet Furego:
https://twitter.com/ScouserLA/status/353641426959073281/photo/1
 Autor komentarza: lucass77
Data: 07-07-2013 01:00:52 
Podsumowanie serwisu Bad Left Hook:

"It does not appear we have a new Lennox Lewis. We may have a new Audley Harrison." ;d
 Autor komentarza: Hugo
Data: 07-07-2013 01:01:15 
Price ma ogromny potencjał, ale jednocześnie zbyt duże luki, aby je naprawić w wieku 30 lat. Nie tylko szklana szczęka, ale rażące błędy techniczne w obronie i fatalna kondycja. Do tego psychika cienka, a taktyka do dupy. Chyba koniec kariery.

Dla Thompsona szczęśliwe zwycięstwo, bo w 2 rundzie inny sędzia spokojnie by go wyliczył. W 3 też wisiał na włosku, ale przetrwał. Gdyby nie jego zaawansowany wiek, to mógłby powalczyć o mistrzowskie pasy po odejściu Kliczków.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 07-07-2013 01:02:53 
Cóż mógłbym się teraz pośmiać z niektórych ale co to za radocha??

Ktoś pisze że Tyson chce by jego kuzyn walczył z Pricem. I w sumie dobrze, sam nie będzie ryzykował że coś by wyłapał a kuzyn poleciałby do przodu z rankingami ogromnie.
 Autor komentarza: Hangagod
Data: 07-07-2013 01:03:24 
Na upartego można by Tonyego poddać po tym knock downie, ale jednak koleś wstał w ostatniej sekundzie i był gotowy, także smród by pozostał. W zasadzie do 3 rundy myślałem, że wszystko co robi Price jest pokazem sił, że nie boi się jednak zbierać tych uderzeń, ale w 4 widać było, że Price jest już jednak zmęczony, pytanie - po co legł do Tony'ego jak pszczoła do miodu i wystawiał się na uderzenia? Tego nie rozumiem. Zamiast próbować boksować na dystans, gdzie Thompson miałby wyraźne problemy, to ten jakby ktoś mu kazał całkowicie ułatwić mu zadanie, podchodził do niego jak najbliżej i pozwolił zasypać się krótkimi ciosami. Chyba po prostu z nadmiaru stresu zwyczajnie zgłupiał i nie mógł się za cholerę odnaleźć w tej walce. Cóż, przynajmniej trochę się działo. Pzdr.
 Autor komentarza: bak
Data: 07-07-2013 01:03:37 
Teraz najlepszym rozwiązaniem dla Price'a byłby rewanż z Audleyem ;p
 Autor komentarza: DLH
Data: 07-07-2013 01:03:43 
Klątwa pierwszej porażki....pamiętacie Naseem'a Hameda, Coś mi się zdaje, że z Pricem będzie tak samo....
 Autor komentarza: rooop
Data: 07-07-2013 01:03:47 
Zauważyliście jak szybko sedzia liczył Thompsona?
 Autor komentarza: mistrznokautu
Data: 07-07-2013 01:03:55 
Autor komentarza: lucass77
Data: 07-07-2013 01:00:52
Podsumowanie serwisu Bad Left Hook:

"It does not appear we have a new Lennox Lewis. We may have a new Audley Harrison." ;d

dobre:D
 Autor komentarza: bambam
Data: 07-07-2013 01:06:12 
trzeba byc niewidomym albo ograniczonym intelektualnie, zeby myslec ze price ma cokolwiek z boksera, to przeciez widac jak na dloni, ze ten facet jest kompletnie pozbawiony talentu, trenowanie go przez lewisa, moglo tylko zaszkodzic lenoxowi. Szkoda mi chlopa bo widac, ze sie staral, ale od urodzenie nie nadaje sie do boksu, ale ze jest posucha w ciezkiej, to widac promotorzy kombinuja jak moga.
 Autor komentarza: bambam
Data: 07-07-2013 01:06:58 
hahahha
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 07-07-2013 01:07:11 
rooop
Ja myślalem, że go szybko wyliczy i przerwie walkę. Kiedy bylo 6 zmienili obraz i nie bylo widać co się dzieje z Tonym. Ten na szczęście zdolal się pozbierać. W kolejnej rundzie Thompsonowi pomogly liny, ale i w takim przypadku mógl go chyba sędzie liczyć...
 Autor komentarza: fadfaa
Data: 07-07-2013 01:09:23 
@DLH

Nie slyszalem o tej klatwie. Mozesz napisac o co w niej chodzilo??
 Autor komentarza: ManiekZ
Data: 07-07-2013 01:10:48 
@jaro124 nie jestem fanem Wildera, ale Price miał wygraną walkę, którą sam oddał. Wilder nie odda takiej okazji jeżeli się tylko nadarzy to skończy.

Była by inna sytuacja gdyby Price nie miał okazji do skończenia, ale sam się poddał.
 Autor komentarza: bak
Data: 07-07-2013 01:11:20 
Ale wiecie co? W sumie cieszę się że Thompson dał Lennoxowi małego pstryczka w nos :) Price miał stać się ringowym demonem, terminatorem tylko dlatego, że wielki Lennox Lewis go przygotowywał przez 3 miesiące a tak to Lennox przekonał się że z gówna bata nie ukręci ;p
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 07-07-2013 01:14:28 
Oby tylko Davidowi na psychę ta porażka nie siadła///
Choć mam wrażenie że nie był jakoś stosunkowy załamany w pierwszej chwili. Pewnie czeka go głęboka depresja.
Sam jest sobie winien. Bałem się że Tony zbytnio olał przygotowania ale całe szczęście starczyło to na zlanie Price.
Nie zgadzam się z ludźmi którzy piszą o gorszym dla boksu rozwiązaniu. Ja uważam że źle by było gdyby taki Price dojechał do np Władimira.
A Tony może jeszcze przetestować kilku chłopaków zarabiając sporą kasę. Choć nie wiadomo czy nie obsrają się przed nim i nie będą unikać z racji tego że jeszcze reprezentuje za wysokie progi.
W sumie każdy się tak śmiał gdy Wład mówił że Tony to tak naprawdę bardzo niewygodny i trudny rywal którego wszyscy omijają. Wspominał że rozprawił by się on z wieloma pięściarzami z czołówki. Widać miał sporo racji, a to dodatkowo pokazuje jak wiele brakuje reszcie do niego.
 Autor komentarza: lucass77
Data: 07-07-2013 01:16:12 
LINK do całej walki:
http://www.youtube.com/watch?v=nG0rScqbc_M
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 07-07-2013 01:17:23 
bak
Co innego gdyby miał trochę czasu. Trochę nowych trików Price pokazał które go ratowały.
Price raczej juz się z tego dołka nie podniesie. W przeciwieństwie do np Tysona F. nie ma czasu na takie porażki.
Tak właśnie kończą ogłaszani przez ludzi pogromcy braci. Za bardzo ludzie chcą porażki Włada i Vita stąd są lekko zaślepieni. Ja tam u Price nie widziałem tego "błysku geniuszu :D:D"
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 07-07-2013 01:18:00 
Zgadzam się z Wami panowie co do Lewisa. Wiadome, szkoda Price'a, no ale po prostu nie każdy nadaje się do tego sportu. A Lenox Lewis co o nim można napisać? Jak ten gośc, który stawia się za Pricem, nie tylko wspiera go mentalnie, ale także i trenuje i przygotowuje do walki może się teraz czuć??? Ogląda swojego rodaka, który poddaje się, najzwyczajniej w świecie brak mu serca do walki!!!
 Autor komentarza: bak
Data: 07-07-2013 01:18:02 
@BlackDog

Z pewnością. W 2008 sprawił duże problemy Wladimirowi. A jeśli tak świetny pięściarz jak on, z którym 2 razy walczył tak mówi to znaczy, że tak jest. Nie przepadam za Tonym ale pokazał w sumie mądry boks i psychikę starego doświadczonego weterana.
 Autor komentarza: anonimowy
Data: 07-07-2013 01:19:42 
Piotrowski
Data: 07-07-2013 00:47:58
ciekawe jak sie musi teraz czuc taki czlowiek- cale zycie poswiecasz jednej rzeczy, szkoly zapewne nie konczysz, nie mowiac o fachu, a tu nagle, w polowie zycia okazuje sie ze niestety sie nie nadajesz. I co ? miazga...


zgoda.
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 07-07-2013 01:22:15 
Nie pozostaje nam nic innego jak czekać na 20 lipca i dobrą dyspozycję Chisory! Liczę na 'Del Boya' który na pewno będzie mial ciężko ze 'liskim' Scottem, ale ciągla presja przy dobrym przygotowaniu kondycyjnym Derecka powinna wziąć górę!!!
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 07-07-2013 01:23:56 
*'śliskim'
 Autor komentarza: bak
Data: 07-07-2013 01:25:15 
Szkoda Price'a. Oby nie dostał depresji po tej walce. Przecież tak naprawdę tego dnia prysły największe marzenia jego życia i można powiedzieć że jest bliski wylądowania "na lodzie" :(
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 07-07-2013 01:29:35 
Na lodzie?
Nie nie nie. Niekoniecznie. Jest wielu bokserów na świecie i po prostu nie każdy nadaje się na mistrza świata w Hd. Tony Thompson był lepszy a też mistrzem nie został i nie zostanie.
Price może zarabiać na boksie tyle że o marzeniach wielkich pieniędzy i zdobycia szczytu może raczej zapomnieć.
W końcu wraków daje radę pokonywać.
Poradzi sobie tyle że musi się pozbierać psychicznie. Nie wiem czy dostał chłopak ultimatum że Thomspon wygrana albo do widzenia ale był to tragiczny błąd. Chciał być jak Lewis tyle że on jest jednym z najlepszych ever a Price. Ekhm.
 Autor komentarza: pankracy
Data: 07-07-2013 01:31:07 
Moja młodsza siostra zbiera takie porcelanowe figurki.Przed chwilą powiedziała mi, że widziałaby Price'a w swojej kolekcji.
 Autor komentarza: AnanRukan
Data: 07-07-2013 01:32:32 
Thompson dla Szpili albo Zimnocha
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 07-07-2013 01:34:00 
"Thompson dla Szpili albo Zimnocha"

Aż tak źle życzysz tej dwójce??
Tony jest zdecydowanie za dobry.
 Autor komentarza: OneManArmy
Data: 07-07-2013 01:37:21 
Fajną sytuacje teraz ma Thompson, kasa za rewanż wpadła + wygrana nad "nadzieją" HW. Dzięki tej wygranej Thompson może teraz w Anglii ładną kasę zarobić za następną walkę.

Ludzie narzekają na Braci Kliczko, a ja zadaje pytanie co jak oni odejdą? Przecież poziom w HW będzie żenującoooo niski... I nie widać żadnej wschodzącej gwiazdy HW.
 Autor komentarza: mistrznokautu
Data: 07-07-2013 01:38:15 
Sama walka była tragiczna, częstotliwość ciosów Prica niczym jak z karabinu maszynowego, a Thompson wolny jak ketchup (jak to mówi Kostyra). Price sie chyba już po tym nie pozbiera, jakby miał pare lat mniej to byłoby inaczej
 Autor komentarza: krajana
Data: 07-07-2013 01:41:08 
Z Anglika już nic nie będzie. Słabą szczękę i serca do walki nie da się "poprawić". Albo się z tym rodzisz albo nie. Dlatego może już sobie darować ten sport. Co do Thompsona to wolny jak ketchup. Nie ma co go zbytnio chwalić bo spotkał się z jeszcze gorszym gościem który ma gwiazdki przed oczami nawet po ciosie przez rękawice. Tysona Fury można nie lubić ale jakieś tam umjejętności posiada i bez problemu by położył Price , i myślę że z Thompsonem też by wygrał. Patrząc na tych prospektów to chyba zaczynam doceniać Szpilkę bo wcale nie prezentuje się gorzej od takiego Price a ma dopiero 23 lata. Ale musi nastąpić jedna zmiana czyli trenera i wtedy Artur może poważnie myśleć aby zostać mistrzem w przyszłości (jak odejdą bracia Kliczko )
 Autor komentarza: mistrznokautu
Data: 07-07-2013 01:41:52 
Autor komentarza: OneManArmy
Data: 07-07-2013 01:37:21

Ludzie narzekają na Braci Kliczko, a ja zadaje pytanie co jak oni odejdą? Przecież poziom w HW będzie żenującoooo niski... I nie widać żadnej wschodzącej gwiazdy HW.

No co Ty, przecież bracia Kliczko są NUDNI, a Vitali to już na emeryture powinien odejść bo nie ubił Chisory. Wszyscy jeszcze za nimi zatęsknią jak sie ogórki między sobą zaczną bić i pasy będą przechodziły z rąk do rąk, rąk niegodnych tytułu mistrza świata
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 07-07-2013 01:43:36 
Hugo:

"Dla Thompsona szczęśliwe zwycięstwo, bo w 2 rundzie inny sędzia spokojnie by go wyliczył."

Do teraz tego nie pojmuję. Thomson leżał jak zwłoki. Przecież sędzia mógł go poddać, wyliczyć - i uszczęśliwiłby całą gawiedź. Jak widziałem jak murzyn padł i jak leży, nie reagując na odliczanie, to już się pożegnałem z kasą.
 Autor komentarza: mistrznokautu
Data: 07-07-2013 01:47:58 
Dla mnie dobrze rokującym zawodnikiem jest Jennings, nawet pomimo tego, że zaliczył deski z Tupou. Ostatnio dobra walka z Fedosovem.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 07-07-2013 01:53:23 
Jennings to już top, zaliczył kilka testów co prawda jeszcze nie tak wielkich jak np Tyson Fury ale widać że nie jest bubkiem do zdjęcia.
Jest bardzo szybki, silny atletyczny, ma kapitalne warunki jeśli chodzi o zasięg, szczelną obronę i myśli w ringu. Będą z niego ludzie. Te jego ręce zasłaniają cały tułów bez specjalnego schylania :O
 Autor komentarza: bak
Data: 07-07-2013 01:54:05 
@Black

Kubrat Pulev pokona Jenningsa ;] Kubrata są w stanie zatrzymać tylko bracia Kliczko lub David Haye.
 Autor komentarza: mistrznokautu
Data: 07-07-2013 02:02:11 
Czekam na jakąś dużą walke Puleva
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 07-07-2013 02:03:42 
Nie wiem czy dojdzie do ich walki. Szczerze wolałbym nie bo obu traktuję jako wielkie nadzieje na fajne walki z braćmi.
Co do Haye vs Pulev nie byłbym tak przekonany że David by wygrał.
Jennings Pulev?
Wolałbym nie.
Obaj razem z Hayem wd mnie są w grupie pięściarzy klasy bardzo dobrej. Celujący są tylko dwaj pięściarze :O
Price i Fury :P
 Autor komentarza: bak
Data: 07-07-2013 02:07:53 
Kubrat nie jest już pompowanym prospekcikiem tylko pełnoprawym pięściarzem heavyweight. Najlepszy zawodowy mistrz europy wagi ciężkiej od lat. Lepszy od przeciętnego Sosnowskiego, śmiesznego Audleya, Dimitrenki bez pscyhiki i Helleniusa, który pas zdobył nieuczciwie. Jest bardzo odwaznie prowadzony i znakomity technicznie. Wgl mało o nim negatywów mogę napisać.
 Autor komentarza: bak
Data: 07-07-2013 02:17:22 
@One

Na szczęście będzie Pulev ;]
 Autor komentarza: Miezwinsky
Data: 07-07-2013 02:42:41 
jestem zniesmaczony. Odnisosłem wraźenie że byłem świadkiem ustawki która zwyczajnie się nie udała z powodu słabości rewanżującego się
Ale pewnie się czepiam
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjaa
Data: 07-07-2013 06:57:07 
ale jajca mistrz ufc anderson silva pajacowal pajacowal i pierwszy raz przegral:)
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 07-07-2013 11:40:18 
Autor komentarza: bak
Data: 07-07-2013 00:46:27
Thompson pokonuje Szpilkę, Mitchella, Abdusalamova a z Wilderem ma jakieś szanse.

Fury rozwala Thompsona, mógłby zaliczyć KO, ale on wstaje po deskach. Mitchel to nie wiem, na razie nie widzę w nim ''prospekta''. Abdusalamov by za**bał Tonego, on idzie na wyniszczenie, Wilder walczyłby na dystans i też by go ustrzelił. Szpilka nie wiem czy by wygrał, on nie musi walczyć jeszcze na takim poziomie, młody jest i dopiero zaczyna, jest Polskim prospektem, ale jeszcze nie światowym. Gabarytami Tony przypomina Saulsberrego, nie wiem kto by wygrał naprawdę ponieważ Artur nie był jeszcze sprawdzony z kimś takim. (dlatego walka z jakimiś dziadkami/journeymanami czasem jest dobra)
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 07-07-2013 11:43:26 
Autor komentarza: bak
Data: 07-07-2013 02:07:53
Kubrat nie jest już pompowanym prospekcikiem tylko pełnoprawym pięściarzem heavyweight. Najlepszy zawodowy mistrz europy wagi ciężkiej od lat. Lepszy od przeciętnego Sosnowskiego, śmiesznego Audleya, Dimitrenki bez pscyhiki i Helleniusa, który pas zdobył nieuczciwie. Jest bardzo odwaznie prowadzony i znakomity technicznie. Wgl mało o nim negatywów mogę napisać.

I kogo tu porównałeś? Samych średniaków, oprócz Audleya bo to już nie jego wina, że jest stary. Kubrat trochę właśnie lipę ma. Na rozkładówce mało znanych nazwisk, a teraz jest wysoko notowany i żeby sobie poboksować by się nierozboksować jacyś pięściarze poniżej 20stki rankignowej będą żądać niesamowitych sum, a czołówka nie chce walczyć pomiędzy sobą. Wszyscy sępią na pasy.
 Autor komentarza: DinamitaCK
Data: 07-07-2013 11:47:02 
moje pytanie. dlaczego według was sędzia miał przerwać pojedynek? reguły są takie że leżącego trzeba wyliczyć do 10. nie do 7, nie do 8,a do 10. po tym czasie ma byc gotów do ponownej walki. a co przed upływem tych 10 sekund zawodnik liczony robi jest mało ważne. może robić pompki, spać, albo grac w szachy(Montiel w pojedynku z Donaire.sędzowie w niektórych przypadkach zbyt pochopnie przerywają pojedynki. w tym przypadku sędzia zachował się bardzo dobrze.
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 07-07-2013 11:49:25 
Zresztą ja będąc w 30stce nie chciałbym z Pulevem walczyć, wolałbym obić dziesięciu z 20-40, nie to że dużo bym zarobił, miał wiele ciekawych nazwisk to jeszcze nabrał doświadczenia. A pokonanie Puleva co by mi dało? Wrzucili by mnie w pierwszą 15stkę. Dopiero przy rekordzie 25-0 celowałbym wyżej, ale nie uderzałbym już w bumów tylko w ciekawych zawodników. Pasy dobrze wyglądają na zdjęciach, w obecnej HW nie chciałbym walczyć Kliczkami, wolałbym obić Haye, Furego, Puleva i całą resztę, a jeśli by Kliczko złożył ofertę przyjąłbym ją i potraktował jako sparing chyba, że od Vita to dobrze bym się przygotował.

Tak powinni myśleć współcześni prospekci, a nie walka z Kliczko i emerytura. Taka prawda, że jak bracia odejdą to dzisiejsi ''prospekci'' będą Journeymanami, na których dopiero się wypromują świetni zawodnicy myślący tak jak opisałem to ciut wyżej.
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 07-07-2013 11:52:45 
... i powiem wam, że teraz przejrzałem trochę na oczy. Nie lubię Władimira, ale jego obóz praktycznie każdemu słał propozycje. (co innego, że te podziały 70-30 to debilizm, tym bardziej, że prospekt traci ogrom zdrowia) :D
 Autor komentarza: fadfaa
Data: 07-07-2013 13:55:50 
@Ernesto

70-30 to bylby swietny podzial w przypadku braci. Oni daja znacznie mniej. Haye udalo sie wyszarpac pol na pol. Powietkin jest narzucony przez federacje a dostanie 75-25. Thompson w drugim starciu z Wladem chyba tez byl obowiazkowy, a dostal 85-15. Ci nieobowiazkowi dostaja grosze.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 07-07-2013 15:27:43 
Nawet Fury by go pokonał.
Adamek mógł brać Price'a zawczasu, teraz gość jest skończony i walka nie byłaby tak ciekawa.
I on był stawiany w szranki z Władkiem. Kliczko by go złamał jak zapałkę.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.