CHISORA vs SCOTT: MEDIALNA WOJNA ROZPOCZĘTA

Jeżeli ktoś myślał, że przed walką Derecka Chisory (16-4, 10 KO) z Malikiem Scottem (35-0-1, 12 KO) obejdzie się bez kontrowersji, grubo się pomylił. ''Del Boy'' brutalnie zaatakował Amerykanina podczas konferencji telefonicznej. Scott nie pozostał dłużny, otrzymaliśmy potężną, dwudziestominutową dawkę niewybrednego trash-talkingu. Poniżej prezentujemy jedynie niewielki fragment. Do walki dojdzie 20 lipca w Londynie.

- Mówię ci, przyjedziesz tutaj jako niewolnik, zrobię z ciebie niewolnika. Zarobisz dla mnie pieniądze, dasz mi wielką wypłatę. Po prostu przyjedziesz i dostaniesz swoje grosze. Niewolniku... - rzekł Chisora.

- Całujesz mężczyzn. On jest p***łem. Jesteś znany z tego, co robisz poza ringiem, nie z tego, co robisz w ringu. Dostajesz po tyłku dla pieniędzy, żyjesz z tego. Całujesz mężczyzn na ważeniu, tam skąd pochodzę, nazywają takich jak ty p***łami. R***ebię cię - odpowiedział Scott.

- Masz problem z tym, że całuję mężczyzn? Dużo gadasz, jak wszyscy Amerykanie. Ale w ringu niczego nie robią. Jedynym, który popiera swoje słowa czynami, jest Floyd Mayweather - odgryzł się Chisora i obiecał, że pocałuje Scotta przed walką.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Mornex
Data: 23-06-2013 14:27:03 
Scott ma racje, won z pedalami, jak mozna facetow calowac na konferencjach, ludzie.
 Autor komentarza: tomek9876
Data: 23-06-2013 14:28:09 
Dla tych co nie widzieli wklejam jeszcze raz całość:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=RtoFreo2zYw
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 23-06-2013 14:30:34 
Pedoł ale bekowy xDDDDDDDDDDD
 Autor komentarza: ShaneMosley150
Data: 23-06-2013 14:37:25 
Chisora to moj ulubiony zawodnik :D przynajmniej bedzie sie cos dzialo
 Autor komentarza: Nabuchodonozor
Data: 23-06-2013 14:37:28 
Dwóch "mundrych" się spotkało. Intelektualnie siebie warci...nie będę rozwijał tematu, żeby nie posądzono mnie o rasizm. Scott to typowy bum , tak jak Chisora. Spotka się dwóch tempych cepiarzy i jest radocha dla bokserskich laików. Każdego z nich obije pierwsza piatka ze wschodu europy: Kliczko X2, Adamek, Povietkin, Pulev, czy chociazby Wach. Nie wymieniając pyszałkowatych angoli oczywiście. Muszą brechac ryjami żeby ktoś się zainteresował, który pierwszy padnie po obszernym cepie.
 Autor komentarza: tomek9876
Data: 23-06-2013 14:43:20 
Myślałem,że to pięściarzy ze wschodu dopiszesz również prospekta Glazkova
 Autor komentarza: Nabuchodonozor
Data: 23-06-2013 14:47:23 
nie znam, ale zaraz go poznam ;-)
 Autor komentarza: Nabuchodonozor
Data: 23-06-2013 14:50:35 
Poznałem. Remis z Mattem. Ale to druga wschodnioeuropejska liga.
 Autor komentarza: BadBoy
Data: 23-06-2013 14:56:43 
Nabuchodonozor
Data: 23-06-2013 14:50:35
Nawet nie widziałeś Scotta w akcji jak piszesz ze to cepiarz...
 Autor komentarza: milan1899
Data: 23-06-2013 15:03:01 
Autor komentarza: Nabuchodonozor
Data: 23-06-2013 14:50:35
Poznałem. Remis z Mattem. Ale to druga wschodnioeuropejska liga.

w 3 mi obejrzałes walke glazkowa ze scottem ??? lol

ile pkt brakuje mu do awnasu do pierwszej ligi wschodnieuropejskiej ?

OMG lol
 Autor komentarza: Nabuchodonozor
Data: 23-06-2013 15:04:32 
Z punktu widzenia i poziomu najlepszych cięzkich, to definitywnie jest cepiarz. Ot boks na amerykańskim poziomie :-) . Dwadzieścia lat temu tak sie walczyło, dziś to mięso armatnie dla europejskich mistrzów.
 Autor komentarza: Nabuchodonozor
Data: 23-06-2013 15:07:47 
Widziałem ta walke wcześniej, nie całą, bo usnąłem. A Głazkow jakoś nie zapadł mi w pamięci, tym bardziej po czymś takim, stąd musiałem zajrzeć. Ile punktów mu brakuje? Wszystkie :-)
 Autor komentarza: Kukiz14
Data: 23-06-2013 15:13:32 
Scott cepiarzem? Przecież to właśnie technik, lol XD
 Autor komentarza: StarszyBokser
Data: 23-06-2013 15:18:11 
Nabuchodonozor
Data: 23-06-2013 15:07:47

tak to jest gdy się nie ma ani trochę wiedzy,a chce się błyszczeć :) Gdyby wspomniany przez ciebie Wach miał taką technikę jak ,,cepiarz'' Scott to może nie musiałby w swoich walkach polegać tylko na blokowaniu ciosów twarzą
 Autor komentarza: Sajgonski
Data: 23-06-2013 15:21:40 
Dlaczego słowo pedał jest cenzurowane!?
 Autor komentarza: Nabuchodonozor
Data: 23-06-2013 15:25:24 
Dobrze, Wach nie ma techniki i wszystkie walki wygrał uderzajac twarzą w rękawice przeciwników, a Scott ledwie zremisował z otłuszczonym Ukraińcem, który z kolei dał "wspaniały" remis Bakhtovowi. Bakhtov to ten co przegrał z Wawrzykiem. Ot miszcze. Zaiste jest sie czym fascynować i gloryfikować.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 23-06-2013 16:01:39 
Trash talk to jedno, ale Scott ma rację. To jest parówa, już w dyskusjach z Witkiem coś o tym wspominał. Obleśny gość, dobrze mu Scott pojechał, tępić!
 Autor komentarza: Nabuchodonozor
Data: 23-06-2013 16:07:30 
Podpisuje się. Mówił, że "działa w dwie strony" afiszując się biseksualizmem. Oby go Malik wyboksował w ringu, a poza nim szkoda strzępić język na p....a. Niech się tam leją w drugiej lidze, niech ukazuja swój intelektualny kunszt przed walką, bedzie pożywka dla niedzielnych kibiców.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 23-06-2013 16:36:13 
moge tylko zywic nadzieje ze DelBoy bedzie rownie agresywny w ringu.Wtedy moze na powaznie myslec o zwyciestwie
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 23-06-2013 16:52:21 
Nabucho

Z całym szacunkiem,ale Powietkin pływał z cepiarzem Huckiem.Ostatnio była walka dwóch cepiarzy WŁodarczyk vs Czakijew.

Kliczko przegrywali z cepiarzami.Ile bym dał by zopbaczyć kogoś tak techniczniew dobrego jak TOmmy Morrison.
 Autor komentarza: atmel
Data: 23-06-2013 17:04:42 
HAMMERFIST
Data: 23-06-2013 16:52:21
Nabucho

Z całym szacunkiem,ale Powietkin pływał z cepiarzem Huckiem.Ostatnio była walka dwóch cepiarzy WŁodarczyk vs Czakijew.
...
następny mistrz ?
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 23-06-2013 17:06:43 
No,ale przecież,to cepiarze.Mike Tyson,to też był cepiarz.Każdy,kto nei walczy po Europejsku jest cepiarzem,ale Europejczycy ze wschodu,to nie cepiarze,to wybitni technicy.
 Autor komentarza: Mroczny
Data: 23-06-2013 17:13:36 
No przydał by się świetny biały bokser jak Morrison. Świetny sympatyczny zawodnik. Kliczki są ok jedna wada że to Ukraińcy :(
Fajnie że biali rządzą wagą cieżką, ale za Wołyń i te pogromy mam do Ukraińców awersję. Wolę jednach ich niż takich pyskatych murzynów jak Chisora. Jak ja go nie trawię to sobie nawet nie zdajecie sprawy.
Nie dość że jest prymitywnym murzynem to na dodatek homoseksualistą czy tam biseksualistą !!!!
Takich dożywotnio się powinno ze sportu eliminować. Co to za przykład dla młodzieży ?
Ta wstrętna homopropaganda oni nas wszystkich chcą zarazić homoseksualizmem !
Jeszcze te teksty pyszałka o niewolnictwie. Sam bym Cię Chisora wybatożył chętnie jak niewolnika. Już ja bym cię oćwiczył. Odechciało by Ci się pluć białym w twarz jak to zrobiłeś kiedyś, odechciało by ci się homoseksualizmu i cwaniactwa.
 Autor komentarza: Nabuchodonozor
Data: 23-06-2013 17:13:56 
Starszy Kliczko przegrał jedna walke przez kontuzje ręki, drugą przez kontuzje łuku brwiowego. W obu wypadkach wygrywał na punkty.Młodszy dał się zawadzić doświadczonemu Purrity, kiedy był sam na początku kariery. Z Brewsterem...wygrywał znacznie, kontrolował pojedynek, do momentu az zaczął pajacować. Jeden cios odebrał mu jaźń i do tej pory mysle,że Brewster musiał być na niezłym koksie, bo powalał jednym strzałem, a potem wszystko z niego zeszło i był cieniem siebie. A Ś.P Sanders...to był typowy puncher, ale on ich dziobał ciosami prostymi, obu braciom zalazł za skórę, Vit tez był w pewnym momencie w poważnych tarapatach. Teraz są zbyt doswiadczeni,żeby dac się tak zaskoczyć. Huck zaskoczył Povietkina dynamiką i siłą, nie po raz pierwszy i ostatni cruiserzy są niebezpieczni dla cięzkich. Przekonało się o tym wieeelu zawodników. Czakijew może zasługiwać na to miano, natomiast Krzysiek raczej wygrywa mądrością, obrona i precyzją. Faktycznie powininem odszczekać cepiarstwo Scotta, co nie zmienia faktu, że na dzień dzisiejszy odstaje od czołówki i obawaiam się, że Chisora, o ile nie wejdzie do rigu spasiony, może go zmęczyć i utłuc.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 23-06-2013 17:16:27 
Co do tematu,to trash talking Chisory i Scotta,to dno.
 Autor komentarza: Nabuchodonozor
Data: 23-06-2013 17:26:14 
Tyson faktycznie był cepiarzem. Szczególnie prawy mu pięknie wchodził. Ale cóż z tego, jak walczył z klesiami, którzy mu na to pozwalali. Dziś nawet by tą prawa nie sięgnął, bo zawodnicy sa 20 cm wyżsi od niego i mógłby im co najwyzej obijać ramiona, chyba żeby zaczął walczyc w koturnach ;-). Lewis to pokazał, wystarczy przykleić lewą rękawice do policzka i te sławne powalajace ciosy powaliły jego samego ze zmęczenia. Jeżeli wam sie podobały walki Tysona np. z Hollym to współczuję. Zero pomyślunku, dwa okładające się i przepychające barany a jaka widowiskowość!Od upadku żelaznej kurtyny boks sie zmienił, Czagajew,Wałujew,Lachowicz,Maskajew,Ibragimow,Kliczko,Povietkin...nie widzę tu żadnych Amerykanów. Oczywiście mozna szydzić z uogólnienia i uproszczenia, którego użyłem, ale wyniki konfrontacji stylu wschodu z zachodem mówią same za siebie, czy komus sie to podoba,czy nie.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 23-06-2013 17:42:21 
Jedna rzecz.Okej Kliczko,to dwu metrowe duże chłopy dobre technciznie oni by mieli szanse z każdym.Ok.

Ale Wałujew ?Przecież jego walka z Larry Donaldem,to rabunek w biały dzień.Holyfield bedący w najgorszej dyspozycji(w nast. walce sie rozsypał) dał mu szkołę boksu.

Czagajew ? 180 cm wzrostu ? gdzie on szybkością i motoryka do Tysona?

Liachowicz ?Z Harrisem,Briggsem i JEnningsem wpadki.Nie zaistnial w USA.

MAskajew ? To samo z cała czołówka baty (Tua,McCall,Whitaker,Johnson,Sanders).

Powietkin-dobierani rozpadajacy siezawodnicy.Sorry,ale dajeż zawodnikó niewysokich(mniejszych od Kliczkó itd,) którzy dostawali baty,okej był ten Ibragimov.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 23-06-2013 17:45:10 
Nie rozumiem twojej logiki...Dziś Tyson nei dalby rady...A Czagajew dawał,który jest boskerem o wiele gorszym.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 23-06-2013 17:45:42 
180 cm
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 23-06-2013 17:50:36 
Scott jaki wstrętny homofob a fu przecież to jest normalne że dwóch chłopców się kocha ale taki chłoptaś to zaściankowy ignorant powiedziałby poseł Biedroń :P
 Autor komentarza: Nabuchodonozor
Data: 23-06-2013 17:58:26 
Wysyp zawodnikówm wschodnich w ostatnich latach pokazuje trend. Nie chcę udowadniać,że ci są lepsi od tamtych,ale w konfrontacji z zawodnikami zza kałuzy wygrywali.Od 2006 roku, kiedy Brrigs wygrał z Liachowiczem, żaden amerykański zawodnik nie wygrał walki mistrzowskiej a to już 7 lat!!!! I ten kryzys się pogłębia, bo starzy mistrzowie i nowe amerykańskie nadzieje przegrywają, nie tylko w konfrontacji z Kliczkami. To efekt marnych pieniędzy w obecnym boksie, a te z kolei wynikają z innego, mniej widowiskowego dla laików stylu walki obecnych mistrzów. Kiedyś ludzie przychodzili obejrzeć jak urywaja sobie głowy, a obecnie Ci sami kobice obżerający się hamburgerami,nie widzą nic ciekawego w bokserskich szachach, bo nic z nich nie rozumieją. Nie przychodzą więc na walki i młodzi kolesie wolą kariery koszykarzy jak np. bokserów, bo są większe pieniadze i sława. I tu jest chyba pies pogrzebany.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 23-06-2013 18:22:31 
Nabuchodonozor
nie do konca potrafie Cie czytac

Tyson był cepiarzem ??? Tyson by dzisiaj nie trafiał ???
oczywiscie ze wzrost jest bardzo waznym czynnikiem ale siła , dynamika i własnie technika robiłby z niego czolowego zawodnika kazdego okresu w ktorym przyszlo by mu bokosowac

piszesz ze walka z LL pokzala ze wyciagniera reka niwelowala atutu Mike a ja ci napisze ze walka z lL pokazala tylko tyl ze Tyson sie skonczył
fakt Tyson byl dos jednowymiarowy ale elementy ktore opanował robil technicznie bardzo dobrze ,
 Autor komentarza: milan1899
Data: 23-06-2013 18:25:47 
jesli chodzi o sytuacje w HW to poza k2 i usa i europa nie ma sie czym szczycic na dzisiaj
europa jesli chodzi o perpsektywy jest jednak troche z przodu , jest Haye , Pulev , jest Powietkin ktorego bym jeszcze nie skreslał , mlodzi Fury i Price ( choc w tych 2 jakos sczegolne nie wierze ) , jest Bojcow ,
usa dla mnie an dzisiaj to tylko jennings i wilder
 Autor komentarza: milan1899
Data: 23-06-2013 18:26:36 
hammerfist
co sadzisz o Szpilce , o jego wadze , wogole o tym e walczy w hw
o style counterpunchera na ktory go ustawiaja ?
jak widzisz jego miejsce w swiatowej hw dzisiaj i za pare lat ?
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 23-06-2013 18:32:43 
Szpilka,to przyszły wieloletni czempion tej dywizji,a jego ostatnia walka,to majstersztyk i rodzynek na miarę Ali vs Frazier.Widziałeś jak Minto skracał dystans.

Myślę,że Szpilka będzie bokserem podobnego kalibru co Mike Tyson,ale jest większy i silniejszy od żelaznego i lepszy technicznie.

Do tego ta psychika,taka emulacja Listona i Foremana + Tysona.Za rok moze dwa ułozy do snu Kłyczków i zrobił porządek z panoszącymi się SuperCieżkim.

Artur ma beton i jaja.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 23-06-2013 18:34:35 
*SuperCieżkimi.

A,tak naprawdę,to tylko troche lepsza wersja Prime Mike'a Mollo,ale z lepszym sztabem.

Artur jest za słaby wy walić sierpami i iść do przodu i za dziurawy by walczyc na wstecznym.

Lepszy od Wawrzyka,moze mieć EBU,ale nie będzie poziomem nawet Powietkina.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 23-06-2013 18:35:25 
powqaznie sie pytam !!
ja widziałem go w realnej czołowej 15 scte swiata za kilka lat ale po ostatnich 2 walakch widze ze to wszystko idzie w zlym kierunku

przy tych 106 kg stracił na dynamice , sile ciosu , wydolnosc tez slaba , fizycznie tez odstawal od Mollo i Minto , troche mi jego akcje osoatnio polecialy w dol
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 23-06-2013 18:35:52 
Ale jest bardzo młody...Ciekawi mniew gdzie będzie za sześć lat.Może osiagnąć cos pomiędzy poziomem Sosnowskiego ,a Powietkina.
 Autor komentarza: Nabuchodonozor
Data: 23-06-2013 18:36:29 
On miał dwie trzy kombinacje, którymi wykańczał. Dobry balans ciałem, młodzieńcza szybkość i zwierzęca siła; tak. Ale, ale...kondycyjnie nie był krezusem, no i warunki fizyczne nie przystające do obecnych mistrzów. Przede wszystkim medycyna i suplementacja poszły tak do przodu,że zawodnicy tak wysocy, że kiedyś bujali się jak tyczki na wietrze, dziś mają niegorszą motoryke, szybkośc i siłę od tych mniejszych. A w połączeniu z taktyczną umiejętnością wykorzystania tych atutów sa nie do przejścia dla zawodników poniżej 190 cm. Tyson był na początku końca z lewisem, zgadzam się, ale z tego wynikała raczej słaba kondycja a nie zanik szybkości, siły czy techniki. Tyson wygrał chyba tylko 1 rundę, potem były becki. Prawy sierp nie wchodził, dużo szło na garde i się wystrzelał. Gdyby był u szczytu formy egzekucja była by dłuzsza, ale wiele by to nie zmieniła. Po prostu nadeszła nowa era.Zresztą już wczesniej Holy obnażył jego braki. A cepiarzem go nazwałem, bo starał się urwać łep, a w obecnych czasach to już nie działa,to wszystko. Wyżsi zawodnicy, dyscyplina taktyczna,prac na nogach,obrona i to wystarczy na małych silnych, jacy by nie byli. Nastała nowa era, w której o zwycięstwie decydują inne atuty. Nie chcę umniejszać Tysonowi i nie umniejszam. On sam powiedział o boksie wagi cięzkiej to samo; niedowiarkom proponuje przesledzić wywiady z nim. Z wiekiem nabrał pokory i szczerości i powiedział,że porównywanie obecnych mistrzów do starych nie ma sensu bo przygotowanie fizyczne jest na innym poziomie. Ludzie coraz szybciej biegaja, wyżej skaczą, taktyki ewoluują i nie ma sensu porównywac nowego ze starym.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 23-06-2013 18:36:59 
WG boxreca Szpilka jest juz TOP 30.Za dużo waży.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 23-06-2013 18:42:07 
Ludzie coraz szybciej biegaja, wyżej skaczą, taktyki ewoluują i nie ma sensu porównywac nowego ze starym.

No,tak ,ale są rodzynki pokroju rekordu Beamonta z 1968 r. do którego nikt nie może sie zbliżyć na IO.Poza tym wielu dzisiejszych małych Heavy odstaje od atletów lat 90 tych np. masą ciała i dynamiką.

Tacy piesciarze jak Larry Holmes i Lennox Lewis też nei chcieli urywać głów.Moim zdaniem zbyt generalizujesz.

Np. nasz Mariusz Wach miał fatalne przygotowanie nfizycznie o czym świadczy m.in. jego wpadka z koksem.Chyba winem,które bierze każdy zwyaczajny koksiarz z siłek.

MAriusz jeszcze jakiś czas temu stał na bramce.Chcesz nam wmówić,że MAriusz,który nie miał jakiś czas temu profesjonalnego sztabu jest lepiej "oszlifowany: od bokserów z innych epok,który ten sztab mieli lepszy ?
 Autor komentarza: Nabuchodonozor
Data: 23-06-2013 18:45:24 
Gdyby Szpila zgubił beben i cycki 13-latki, to ważyłby może 100 kg. Poszło by w szybkość i mobilność. Musi poprawić błedy w obronie, musi poprawić przygotowanie fizyczne, no i pracowac, zdobywac doswiadczenie i piąc sie w góre. A co z tego wyjdzie, zobaczymy. Na dzień dzisiejszy nie ma żadnych atutów na mistrza, ale jest młody i wszystko przed nim. Trochę pokory, mniej gwiazdorzenia i cięzka praca. Ale przede wszystkim myślenie w ringu i zbieranie doświadczeń w walkach ze starymi wygami.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 23-06-2013 18:45:33 
Musisz zrozumieć,że jeśli np. Kliczko walczyłby z Muhammadem Alim w 1973 r. to nie walczyłby dzisiejszy Kliczko,a Kliczko wątlejszy,mniejszy fizycznei oszlifowany treningami z lat 70,a gdyby walczyli w 2013 roku,to ALi byłby oszlifowany treningami z AD 2013
 Autor komentarza: milan1899
Data: 23-06-2013 18:49:35 
Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 23-06-2013 18:45:33
Musisz zrozumieć,że jeśli np. Kliczko walczyłby z Muhammadem Alim w 1973 r. to nie walczyłby dzisiejszy Kliczko,a Kliczko wątlejszy,mniejszy fizycznei oszlifowany treningami z lat 70,a gdyby walczyli w 2013 roku,to ALi byłby oszlifowany treningami z AD 2013

dokladnie
Tyson gdyby urodzil sie 20 lat pozniej tez mialby te pare cm wiecej , ciekawe jak wygladalby jego dynaimika i sila przy obecnym pozimiome suplemntacji i trenigów

najlepsze wejscie do ringu polecam ;)
http://www.youtube.com/watch?v=z1nVPIl_rfA
 Autor komentarza: Nabuchodonozor
Data: 23-06-2013 18:53:34 
Mariusz ma całkiem spory potencjał. Przez kontuzje jego kariera została przychamowana, ale trzeba pamietać, że do potyczki z Kliczką masakrował przeciwników bez problemu i to był błąd, bo nie walczył z nikim z najwyzszej półki. Sparingi z Wałujewem,Peterem,Povietkinem i paru innymi z czołówki na pewno duzo mu dały. Zresztą Povietkin zrezygnował ze sparingów z nim, bo Wach robił z nim co chciał. A jesli chodzi o przygotowanie fizyczne, to zgadzam się, że ktoś dał ciała. Prawdopodobnie specjalista od siedmiu boleści od przygotowania technicznego zawalił sprawę.Problem w tym,że w stanach mozna kupić specyfiki którę maja składniki niedozwolone w europie i na odwrót.brak profesjonalizmu. Widac było różnicę szybkości i ona zdeterminowała przebieg walki. Zabrakło właśnie przygotowania fizycznego i doświadczenia. Niemniej przewalczył 12 rund co udało siostatnio tylko Hayowi. Oczywiście że generalizuje, musze uogalniać żeby pokazac istotę trendu. A jesli chodzi o lekka atletyukę to są rodzynki jak Bubka czy rekordzista skoku w dal, nazwiska nie pomnę. Pozostaje pytanie o doping i skutecznośc walki z nim na przestrzeni lat, ale to juz inny rozdział.
 Autor komentarza: Nabuchodonozor
Data: 23-06-2013 18:57:51 
Dlatego napisałem że nie ma sensu porównywac pięściarzy z innych epok. Kiedyś był inny układ sił przez żelazną kurtynę, przebijali się przez nia nieliczni i nie bez sukcesów(Gołota). |Dziś wszystko się pozmieniało. Fakt,że boks zawodowy wagi cuięzkiej stracił swój prestiż i pieniadze, ale to wynika z innego charakteru widowiskowosci walk. Ludzie wola oglądać rzeźników jak szachistów.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 23-06-2013 18:59:05 
No właśnie Wach na jedna jedyna walke z Kliczko miał normalne przygotowania fizyczne gdzie wyglądał jak gladiator.W poprzednich walkach słabo.

Teraz wystarczy zadać sobei pytanie co by było gdyby Wach od wielu lat do każdej walki robił formę gladiatora.

Doping pozwolił m. in. rozwinać sie wysokim pięściarzom kiedyś wyniszczała takich zawodników kontuzjogenność.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 23-06-2013 19:01:09 
Wach ma warunki plus mocny łeb ( albo miał bopo Władzie to niewaidomo ile z tej odpornosci zostało ) i na tym jego potencjal sie konczy
ma pzrecietny cios , bardzo slaba technike , nie potarfi poprawnie bic ciosow prostych , nie widze w nim zadnego potencjalu to raz
dwa z tego co widze i slysze to mu juz sie chyba boksowac pomalu odechciewa
 Autor komentarza: milan1899
Data: 23-06-2013 19:03:40 
Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 23-06-2013 18:59:05
No właśnie Wach na jedna jedyna walke z Kliczko miał normalne przygotowania fizyczne gdzie wyglądał jak gladiator.W poprzednich walkach słabo.


nie wygladal jak gladiator
jak gladiator to wygladał Wład , Wach wygladał troche mniej źle niz normalnie
druga kwestia to przygotowanie fizyczne to jedna ze skaldowych zawodnika , u Mariusza najbarzdiej lezy praca nog i zadawanie ciosow , prez brak poprawnych ciosow prostych nigdy nie ustawi w ringu dobrego zawodnika
ja w nim zbawcy polskie hw niw widzialem i juz nie zobacze
 Autor komentarza: Nabuchodonozor
Data: 23-06-2013 19:06:54 
Przeciętnym ciosem nie wysyła się ludzi do szpitala, technike ma wystarczająca, by byc poza zasięgiem większości pięściarzy, proste ma wolne jak keczup, ale potrafią być przyczółkiem do destruktywnego prawego. Jeden taki rzucił Włada na liny. Niestety tylko raz, a to własnie przez braki szybkościowe. Dobry specjalista od przygotowania fizycznego, rok, dwa pracy i może wrócic na szczyt. Tylko, czy ma siłe, motywacje, chęci, też wątpię. A chciałbym sie mylic, bo to jedyny polski pieściarz o tak dobrych warunkach fizycznych w wadze ciezkiej.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 23-06-2013 19:07:33 
Ja,tam wogóle w żadnym Polskim bokserze nie widzę zbawcy.

Adamek,Włodarczyk-to porządni bokserzy,Włodarczyk błyszczy z agresywnymi bokserami jak Frago i Czakijew,Adamek jest twardy i dobry technicznie.

Wach ma twardy łeb,a to w HW dobry atut,Szpilka jest młody i zbiera doświadczenie.

Masternakj moze być kontynuatorem Admka/Diablo moze osiagnąć ich poziom.

Reszta słabo.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 23-06-2013 19:08:32 
Jeszcze Zimnoch jest ok.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 23-06-2013 19:11:35 
nabuchodonozor
do szpitala wysłał tylko McBride który chyba ze szpitala na te walkę wyszedł w takiej był formie , ustawił mu się idealnie na ten cios

reszta nokautów po kumulacji , walka ze szklanym Fieldsem najlepiej pokaząła ze Mario puncherem nie jest
 Autor komentarza: milosz762
Data: 23-06-2013 20:24:08 
Nie lubie Chisory to prostak cham i być może biskesualista ma zapędy homosexsualno ma nie pokolei w głowie jedne plus że miał jaja walczyć z Vitalijem 12 rund ale to co pozbierał to jego!
boksersko średni .
Malik z nim wygra i bedzię chisora jourmenem po tej walce nabijającym rekordy prospektom!
 Autor komentarza: bak
Data: 23-06-2013 22:44:26 
Ma rację Malik. Dereck wychodzi do ringu by dostać lanie, tylko poza ringiem dużo GADA ;)
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 23-06-2013 23:02:45 
tyson cepiarzem, malik scott cepiarz

czlowieku zamilcz bo wstyd......
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.