MICHALCZEWSKI: 'DIABLO' LECI NA POŻARCIE

- Powiem wprost - "Diablo" leci do Moskwy na pożarcie. Czakijew jest bardzo sprytny, lepiej wyszkolony technicznie. Nie po to Rosjanie robią u siebie walkę, by zakładać porażkę swojego bohatera. Z drugiej strony, Krzysiek ma też mocny cios. Potrafi zakończyć efektownie pojedynek. Życzę mu, żeby to zrobił w piątek. Będzie kozakiem, jak tego dokona - pisze Dariusz Michalczewski w swoim środowym felietonie w dzienniku ''Fakt''.

- Wiem, że Włodarczyk miał problemy pozasportowe, wiem, że z nich wyszedł. To dobrze, bo z głową pełną złych myśli nie wygrywa się walk. Psychika jest najważniejsza. Jeżeli wszystko jest poukładane, to od razu samopoczucie jest lepsze, wzrasta pewność siebie. Gdy wszyscy dookoła dmuchają w jedną trąbkę, to jest dobrze - oto kolejny fragment rozważań ''Tigera''.

- Przed walką w szatni następuje rachunek sumienia. Zwykle przychodzą czarne myśli. Gdy sumienie jest czyste, tych złych myśli jest mało. Gorzej jeśli sumienie jest nieczyste - coś źle zrobiło się w życiu, przygotowania do pojedynku były nie najlepsze. Wówczas nawet wsparcie osób w szatni nie wystarcza. Bo takie wsparcie jest potrzebne przez długie tygodnie, gdy trzeba ciężko trenować. W ostatniej chwili wszyscy klepią po plecach, mówią, że będzie dobrze. Ale nie będzie, jeśli wcześniej były problemy - twierdzi Michalczewski.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Norbert
Data: 19-06-2013 12:16:02 
Ty nam lepiej Dareczku opowiedz jak to było naprawdę z Twoimi DWOMA ostatnimi walkami w karierze , co ?

A z tym się zgadzam że Diabeł ,,padnie" w Moskwie.
K.O Panie i Panowie...ciężkie !
 Autor komentarza: grzemill
Data: 19-06-2013 12:18:04 
wrzucanie tu nam żałosnych komentarzy Dariusa "Deutsche Mark" Michalczewskiego traktuję jako złośliwość Redakcji. Szanowna Redakcja ma pełną świadomość, że ten człowiek jeszcze nigdy nie powiedział nic mądrego, za to jako cel wyznaczył sobie wkurwianie Polaków. Sieg heil herr Michalczewski, sieg heil!!!
 Autor komentarza: grzemill
Data: 19-06-2013 12:23:22 
Norbert
Nie ma mowy, żeby Diablo padł w Moskwie, co najwyżej oszukają go na punkty. Czakijew do tej pory "nie walczył z nikim", a gadanie o tym, że był w amatorstwie wybitny to trochę za mało, żeby uzasadnić tym znokautowanie Włodarczyka.
 Autor komentarza: gemba
Data: 19-06-2013 12:26:21 
michalczewski przewaznie mowi madrze a ze ktos woli slodkie klamstwo niz gozka prawde to jes twoj problem nie jego.ale prawda boli hehehehhe
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 19-06-2013 12:30:26 
Nie napiszę nic odkrywczego, że najbardziej prawdopodobny wynik to wygrana Czakijewa na punkty. Chociaż może Krzysztof znów przełamie rywala?...
PS A co głupiego powiedział tutaj Michalczewski? Mógłby któryś z Krytyków odnieść się bezpośrednio do tej konkretnej Jego wypowiedzi?
 Autor komentarza: Karule
Data: 19-06-2013 12:38:26 
Przynajmniej odważył się gdzieś "polecieć" w przeciwieństwie do "miszcza", który "mówi wprost" te bzdury.
 Autor komentarza: grzemill
Data: 19-06-2013 12:40:27 
gemba
Nie bądź taki pewny, prawda dopiero przed nami, w sobotę.
Michalczewski nie "przeważnie mówi mądrze", tylko zawsze mówi wg. z góry założonego klucza; polski boks to gówno, polscy bokserzy nie mają szans. Czy to mowa to Adamku, czy o Włodarczyku, czy o całej reszcie. A prawda jest taka, że niemiecki boks to gówno, zero Niemców w czołówkach rankingów (poza niemiecką legią cudzoziemską oczywiście). Niemcy mają tylko jedną rzecz - pieniądze. To trochę tak jak z Dariusem, tez tylko pieniądze mu już zostały. Poziom jego frustracji będzie się więc z roku na rok zwiększał, a ton wypowiedzi antypolskich zaostrzał.
 Autor komentarza: bak
Data: 19-06-2013 12:43:32 
Wielki ekspert, który od kilku lat istnieje medialnie tylko dzięki temu, że obraża wszystkich polskich bokserów. Nie mówiąc już o Andrzeju, bo to co o nim ten Niemiec wygaduje to już jest coś więcej niż obraza.
 Autor komentarza: Norbert
Data: 19-06-2013 12:48:51 
Nie wiem czy pamiętacie Panowie 2 ostatnie walki Dariusa...
To że w nich przegrał i stracił pas to prawdziwy...CUD
A może nie CUD , heeeh
Na szczęście jestem ateistą i w cuda nie wierzę , heeeh
A kasa jest kasa - jedyny prawdziwy BÓG wszystkich ludzi na ziemi...
 Autor komentarza: MirKiewicz
Data: 19-06-2013 13:04:20 
Witam, przez kilka lat Włodarczyk dostarczał nam emocji w walkach o tytuły. Toczył walki dramatyczne, ale i nudne. Ostatecznie szykowany był na jakąś gwiazdę w walce z dużą pulą w tle lub na walki o unifikacje w junior ciężkiej. Gdyby wczytać się w wiele komentarzy, to co było do tej pory to takie tam sobie ringowe potyczki. Taki Czakijew to dopiero prawdziwe wyzwanie. Ja uważam, że z dotychczasowych oponentów tylko USS miał papiery na tron. Kolejnym i groźniejszym jest Czakijew. Dobra walka z nim będzie dla mnie dowodem, że Włodarczyk ma ten tytuł zasłużenie.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 19-06-2013 13:05:07 
bak
No tak i widać zazdrość w nim bo nalatuje na swoich.
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 19-06-2013 13:19:39 
Włodarczyk w uczciwej walce ma szanse i to spore. Czy będzie wałek w przypadku braku nokautu? Pewnie tak bo Czakijewa kreują na wielkiego mistrza i ktoś sporo w niego zainwestował.
Ale rozumiem, że suma dla Diablo była tak kusząca, że ryzyko zostało podjęte.
 Autor komentarza: Shogun90
Data: 19-06-2013 13:21:26 
Rudy to dla mnie żaden mistrz . Mam nadzieję , że zostanie znokautowany ale znając jego szczęście , może mu wyjść jakiś lucky punch
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 19-06-2013 13:28:01 
Jeśli Włodarczyk wygra walke przez KO nigdy nie napisze o nim "miszcz" jesli wygra na punkty będe go uważał za prawdziwego mistrza!!!
 Autor komentarza: Monzon
Data: 19-06-2013 13:34:09 
Jak można być tak ociężałym umysłowo zjebem, żeby po wszystkim co zostało powiedziane o Michalczewskim nadal nazywać go Niemcem.
I taki idiota został wychowany na dumie narodowej z Chopina, Kopernika czy Skłodowskiej a o Wojtyle który też przyjął paszport Watykanu pewnie złego słowa nie da powiedzieć.
Zazdrosne półgłówki lepiej zwróćcie uwagę po której stronie nad Waszymi głowami wieszają flagę Polski obok flagi UE.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 19-06-2013 13:35:04 
Jeśli chodzi o psychikę Diablo to nie o złych myślach mowa. On miał depresję, a ta choroba nie odpuszcza. Może znów wpaść w depresję i żaden powód (kłopoty rodzinne itp.) nie jest tutaj konieczny.
Jest w nieciekawej sytuacji, bo doprawdy nie wiadomo jak zareaguje na stres przed walką, a ten jest zawsze. Może zamknąć się w sobie, stać za podwójną gardą i nikt, nawet wrzeszczący Fiodor, nie da rady.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 19-06-2013 13:37:34 
Monzon
Nie nazywaj wszystkich półgłówkami bo z tego co piszesz to ty wykazujesz się niezrozumieniem tematu. Nazwiska wymienione przez ciebie szanowane są na świecie jako Polacy. A Michalczewski, czyż nie jest znany jako bokser niemiecki? To jest ta różnica, nikt mu nie odbiera tego, że mieszkał i zarabiał za granicą.
Co do flagi UE masz rację.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 19-06-2013 13:39:11 
Darek jest bucem i czasem sie wyglupi zreszta jak kazdy tyle ze on na lamach prasy .Jednak czesciej wypowiada sie sensownie tak jak tym razem i uwazam ze nie ma potrzeby wyzywac sie na Michalczewskim ,gdyz ten tekst nie dotyczy jego kariery .Jest to jego opinia na temat walki Diablo i ma prawo do wypowiedzi niezaleznie od tego czy jest Niemcem czy Polakim
 Autor komentarza: bak
Data: 19-06-2013 13:42:20 
@Faraon

Jak widzisz ewentualną walkę Michalczewskiego z Calzaghe'm? Wg mnie Joe zrobiłby z nim co chciał :)
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 19-06-2013 13:46:24 
ja szanse Diablo widze slabo ,40/60
punkty odpadaja ,walczy na ternie rywala i wszyscy wiemy ze ciosow duzo nie wyprowadza , ale wrazie wygranej wieksza radosc
 Autor komentarza: bak
Data: 19-06-2013 13:50:00 
oczywiście w latach 90-tych lub na początku poprzedniej dekady *
 Autor komentarza: Jablo
Data: 19-06-2013 14:02:34 
Cooperek?

"Nie nazywaj wszystkich półgłówkami bo z tego co piszesz to ty wykazujesz się niezrozumieniem tematu. Nazwiska wymienione przez ciebie szanowane są na świecie jako Polacy. A Michalczewski, czyż nie jest znany jako bokser niemiecki? To jest ta różnica, nikt mu nie odbiera tego, że mieszkał i zarabiał za granicą. "

Nie prawda. Do Chopina i Skłodowskiej przyznają sie także francuzi. Do Kopernika Niemcy. Taki Mickiewicz, sam mówił o Litwie jako o ojczyźnie. Także nie jest ot takie oczywiste.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 19-06-2013 14:12:03 
Wypada zgodzić się z Michalczewskim. Najbardziej prawdopodobny przebieg walki to szybka egzekucja na Krzysiu. Czakijew jest lepszy technicznie, dużo szybszy i chyba także bije mocniej. Do tego dochodzi ta chwiejność psychiczna, z której znany jest Diablo.

Z drugiej strony Krzysio czasami sprawia niespodzianki na plus, jak z Greenem w Australii. Na obcym terenie walczy zwykle lepiej, niż u siebie. Ma lepsze warunki fizyczne i kondycję, więc jakaś tam nadzieja na zwycięstwo jest. Jeżeli przetrzyma 6-7 rund, to potem czas powinien działać na jego korzyść.

Najbardziej obawiam się kompromitacji. Wolałbym, żeby Diablo walczył i przegrał przez nokaut, niż żeby przetrzymał 12 rund, uciekając przed rywalem.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 19-06-2013 14:53:23 
Panowie jedna sprawa.Czakijew jest "prospektem" obiecującym zawodnikiem , ktry nie walczył do tej pory z żadnym poważnym rywalem.Dobrze wiecie ,że w dzisiejszych czasach nie wystawia się perspektywicznego zawodnika na tym etapie kariery na rywala z którym nie byłby on faworytem.Skoro wybór padł na Włodarczyka to nie stało się to bez powodu.Już oni tam maja specjalistów ,którzy są w stanie przeanalizować styl Włodara w kontekście umiejętności i możliwości Czakijewa.Gdyby nie byli pewni dużej przewagi swojego zawodnika to do walki by nie doszło na tym etapie kariery Czakijewa.Oczywiście to nadal jest boks a Włodarczyk obdarzony bardzo silnym ciosem może odmienić losy pojedynku w każdej chwili jednak w każdym innym aspekcie boksu to Czakijew posiada przewagę...
 Autor komentarza: grzemill
Data: 19-06-2013 15:10:09 
KOSTROMA
"Już oni tam maja specjalistów ,którzy są w stanie(...)"
Taaa, specjalistów to oni mają niechudych, Lebiediewowi przykładali do opuchlizny woreczek z lodem... Ruscy od kilkudziesięciu lat jadą na tym, że wszyscy myślą, że są o niebo lepsi niż są w rzeczywistości (od zimnej wojny poczynając na rosyjskich prospektach bokserskich kończąc).
 Autor komentarza: grzemill
Data: 19-06-2013 15:16:11 
"Najbardziej obawiam się kompromitacji" - jak czytam takie opinie to zachodzę w głowę skąd one się biorą. Czakijew nie walczył z nikim dobrym do tej pory, ale MÓWI SIĘ, że jest niezły. Kto to mówi? Pseudo komentatorzy bokserscy? Skąd takie opinie? Jak już jeden z drugim powie, że Czakijew wielkim bokserem jest to później rzesze powtarzaczy powtarzają na forach i tak powstaje prawda objawiona.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 19-06-2013 15:36:07 
bak
Joe by ośmieszył Darka i tyle w temacie!
 Autor komentarza: renovatio
Data: 19-06-2013 15:38:42 
Wie, co mówi. Jego przeciwnicy również wyruszali do Niemiec na pożarcie. Inaczej w jakim celu Niemcy organizowaliby te walki...
 Autor komentarza: Achilles93
Data: 19-06-2013 15:46:52 
Michalczewski już Świruję ,pierw Tysona zbluzgał a teraz Krzycha ojj Darek Darek byle kur#a moczem dziurkę w śniegu zrobić :/
 Autor komentarza: wszawypomiot
Data: 19-06-2013 16:06:08 
Faraon może by ośmieszył, może nie. W czasach kiedy walczył Michalczewski Joe walczył w niższej kategorii wagowej.
 Autor komentarza: gibon
Data: 19-06-2013 16:15:36 
El-bak
"To przygadal kocioł garowi"twój idol najman też istnieje medialnie tylko dzięki temu że obraża innych bokserów.Ale porównać osiągnięcia tigera a a najmana,sami wiecie
 Autor komentarza: bak
Data: 19-06-2013 16:16:14 
@renovatio

Zgadzam się. Wszyscy z wyjątkiem Griffina, Hilla, Halla czy Gonzaleza. Ale co to jest jak na 25 obron?
 Autor komentarza: bak
Data: 19-06-2013 16:16:36 
@gibon

el-srak ;)
 Autor komentarza: wszawypomiot
Data: 19-06-2013 16:16:51 
Włodarczyk jest drewniany, zadaje za mało ciosów, głowa mu się psuła ale to nie zmienia faktu, że jest szalenie niebezpieczny. Krzysztof na wyjeździe walczy lepiej niż w Polsce. Takich walk w których nie był faworytem, przegrywał a później wygrywał przez ko miał kilka. Czakijew to nie jest ktoś nie do trafienia. W poprzednich walkach słabsi rywale go trafiali. Nie ma powodu żeby Włodarczyk nie trafiał Czakijewa. Wątpię , żeby Czakijew zajechał naszego Krzyśka kondycyjnie.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 19-06-2013 16:25:11 
grzemill" Ruscy od kilkudziesięciu lat jadą na tym, że wszyscy myślą, że są o niebo lepsi niż są w rzeczywistości"
-Zarówno w boksie jak i w większości innych dyscyplin spotowych są o niebo lepsi niż np Polacy więc specjalistów mają przynajmniej niezłych...
 Autor komentarza: Hugo
Data: 19-06-2013 16:33:44 
@Grzemill

Obawa o kompromitację nie ma nic wspólnego z Czakijewem,tylko z psychiką Diablo. Nie chciałbym ponownie zobaczyć w ringu takiej wystraszonej niezguły, jak w pierwszej walce z Palaciosem.

Komentatorzy bokserscy tym się różnią od pseudokomentatorów, że potrafią dostrzec klasę boksera nawet w walce z kiepskim rywalem. Ja już po walce z Mogylewskim w marcu 2011 (nokaut po ciosie przez gardę) twierdziłem, że Czakijew ma papiery na mistrza świata i zdania dotąd nie zmieniłem.
 Autor komentarza: kuba2
Data: 19-06-2013 17:33:12 
Akurat na boksie Michalczewski zna się relatywnie słabo, natomiast na plus jest to ze nigdy nikomu specjalnie nie slodził, w jego wypowiedziach jest mało kurtuazji i w powyższej jego opinii nie widzę niczego obraźliwego. Pomijając fakt, że opowiada oczywiste banały i w tym co mówi nie ma niczego odkrywczego to pisze tak jak jest. Rudy nie jest faworytem, Czakijew to mocny bokser, na swoim terenie będzie tym bardziej niebezpieczny i szanse na sukces są mniejsze niż 50 na 50 mimo iż Rosjanin żadną wielka gwiazdą nie jest.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 19-06-2013 18:16:48 
wszawypomiot
Tu masz racje lecz jeżeli by walczył w jego kategori to o to mi chodziło.
 Autor komentarza: nik
Data: 19-06-2013 18:50:52 
Jesli jakiemus polaczkowi nie podobaja sie komentarze wielkiego Polaka Darka michalczewskiego to niech ich nie czyta.
 Autor komentarza: gemba
Data: 19-06-2013 19:05:10 
nik popieram
 Autor komentarza: milan1899
Data: 19-06-2013 19:29:11 
jak mozna na podstawie dotychczasowych rywali Czakijewa snuc terie ze to mistrz ringu , jak mozna snuc teroie ze mistrz swiata moze sie z Czakijewem skompromitowac ?

walka bedzie ciekawa nokaut bedzie sie unosił nad ringiem , Diablo ma lepsza garde i jest barzdiej konsekwnetny , wyczeka Ruska skontruje i dobije tak to widze
w bajki o kompromitacje nie wierze
 Autor komentarza: DanseMacabre
Data: 19-06-2013 21:12:18 
milan1899
Data: 19-06-2013 19:29:11
jak mozna na podstawie
dotychczasowych rywali
Czakijewa snuc terie ze to
mistrz ringu , jak mozna snuc
teroie ze mistrz swiata moze
sie z Czakijewem
skompromitowac ?
walka bedzie ciekawa nokaut
bedzie sie unosił nad
ringiem , Diablo ma lepsza
garde i jest barzdiej
konsekwnetny , wyczeka
Ruska skontruje i dobije tak
to widze
w bajki o kompromitacje nie
wierze
Idąc twoim tokiem myslenia to Tyson z Berbickiem lub Liston z Paterrsonem mieli przegrac bo niemieli takich przeciwnikow. I z tego co pamietam to w obu przypadkach byla rzeź.Docen talent i potencjal danego boksera
Pozdrowienia
 Autor komentarza: milan1899
Data: 19-06-2013 21:56:16 
stary nie porównuj Tysona do Czakijewa bo naprawde nie wyoada hehe
 Autor komentarza: ison
Data: 19-06-2013 23:43:13 
jak ja nie lubie Michalczewskiego :(
 Autor komentarza: canuck
Data: 20-06-2013 04:09:05 
Ten Michalczewski to ma poglady na wszystko oraz ciagle ma cos do powiedzenia. Tak jakby, nie mogl wszystkiego powiedziec, kiedy byl jego czas na mowienie (czy dokonaia), a teraz chce to jakos nadrobic.

Sam fakt, ze Diablo zgodzil sie na taka walke swiadczy o tym, ze sie nie boi nikogo. Nawet jezeli przegra, ale sie bardzo dobrze zaprezentuje, to nie zmieni to jego pozycji na rynku, bo jego przeciwnik to klasa swiatowa. Nikt nie powie o nich, ze wybrali latwa walke.

Diablo ma potezny cios, takze zawsze moze wygrac, nawet "przegrywana" walke. A do tego zarobi dobre pieniadze. Powodzenia "Diablo"!
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.