PROMO: ADAMEK vs GRANO

Tomasz Adamek (48-2, 29 KO) zapowiadał, że najbliższą walkę, do której dojdzie 3 sierpnia w dobrze znanym polskim kibicom Mohegun Sun Casino w Uncasville, stoczy z przeciętnym rywalem, a dopiero jesienią zobaczymy go w ringu z kimś z czołówki wagi ciężkiej. Wybór padł na rzeczywiście przeciętnego, ale dość solidnego Tony'ego Grano (20-3-1, 16 KO), który ma koncie m.in. nokaut na dzisiejszym rywalu Artura Szpilki. W sieci pojawiło się właśnie pierwsze nieoficjalne video promujące pojedynek "Górala" z 32-letnim Amerykaninem.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 15-06-2013 17:23:18 
Jedziesz @hubosz, chłopaku szpili ;)
 Autor komentarza: Ozi1231
Data: 15-06-2013 17:28:31 
hahah dobre , trailer jakby walczyło dwóch niepokonanych mistrzów hw , a walczy średniak z średniakiem ;]
 Autor komentarza: MarshallMathers
Data: 15-06-2013 17:49:48 
@ AdamekFightPL

Jak zawsze dobra robota,krótko i na temat.No i ten mroczny klimat:)
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 15-06-2013 17:54:48 
Ozi1231 na szczęście w internecie Trolle są jeszcze pod ochroną, czyli masz status jak nasi Posłowie czyli "Niewiele w głowie, a najwięcej się udzielają"
 Autor komentarza: bezimienny90
Data: 15-06-2013 18:02:08 
Rywal jest idealny dla Adamka, nie widzę innej opcji jak wygrana 10:0 albo przez TKO pod koniec, jeśli tylko legendy o niebywałej tężyźnie Tomka są prawdziwe...
 Autor komentarza: Murzyn88
Data: 15-06-2013 18:02:50 
Szkoda, że dopiero teraz zawalczy z Grano, kiedy ten spadł w rankingu.
 Autor komentarza: Ozi1231
Data: 15-06-2013 18:03:24 
To jest moja opinia.
Zreszta masz tu troche komentarzy spod tego triailer na youtube
"r4inm4n90 4 godz. temu

Trailer ciekawszy niz sama walka."

"serekzks 2 godz. temu

Chyba nalepszy Twój trailer :P Szkoda, że walka nie zapowiada się tak efektowanie :D"
Trollem to jestes ty. Zreszta po co ja zaczynam z Toba dyskusję.
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 15-06-2013 18:09:50 
ZObacz sobie Trollu stare artykuły Justyny Kowalczyk czy Adama Małysza tam też pełno takich jak ty ;) więc komentarzy tam możesz kopiować takiej samej sorty mniej inteligentnych :)) tam będziesz spełniony, Onet, Wp tam takich jak ty jest na pęczki!
 Autor komentarza: atmel
Data: 15-06-2013 18:16:30 
Ironmen
Data: 15-06-2013 18:09:50
ZObacz sobie Trollu stare artykuły Justyny Kowalczyk czy Adama Małysza tam też pełno takich jak ty ;) więc komentarzy tam możesz kopiować takiej samej sorty mniej inteligentnych :)) tam będziesz spełniony, Onet, Wp tam takich jak ty jest na pęczki!
Nawet nie śmiej porównywać Małysza do Adamka , poprostu nie pluj na mistrzów .
 Autor komentarza: Ozi1231
Data: 15-06-2013 18:18:24 
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik Ozi1231 piszący z IP: 213.146.62.189 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.


IronMen
Nie wiem skąd przybyłeś , nie wiem co masz w butach(chociaż się domślam)
, nie wiem co tu robisz , ale powiem Ci jedno : To nie jest strona fanowska Adamka , tutaj ludzie mają podzielone opinie, zdania , po to ten serwis jest , żeby się nimi wymieniać. Także Wypierdalaj!
 Autor komentarza: tomekzzar
Data: 15-06-2013 18:19:35 
Ile ma kosztować perperwiu na to starcie kieliszka? Jestem ciekaw kto bedzie tym solidnym następnym, z tego co wiem audley h. żałuje decyzji o przejsciu na emeryturę.
 Autor komentarza: shwayze7
Data: 15-06-2013 18:24:16 
Święta racja. Walka dwóch średniaków wagi ciężkiej, Adamek to po prostu średniak o głośnym nazwisku. Ostatnie 3 walki to 2 przegrane z cruiserami i dechy z Walkerem.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 15-06-2013 18:26:53 
Ironmen

Nie wiem coś sie tak uczepił komentu Ozi1231.
 Autor komentarza: Ozi1231
Data: 15-06-2013 18:29:20 
shwayze7
Dokładnie , ale jak widać zawsze pod tematem o Adamku , zleci się kilku onetowskich januszy , którzy będą wychwalać dwukrotnego mistrza.
Bo przecież to POlak! , Ktoś jemu nie kibicuje (pomimo 100ty.s argumentów) jest zwykłym hejterem.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 15-06-2013 18:31:12 
@Ozi1231
Walki z rywalami ważącymi 10 kg mniej a także dużo szybszymi rzeczywiście nie były dobrym pomysłem. Natomiast zaliczyć dechy z przygotowanym Walkerem to nie wstyd. Zwłaszcza, że ten gość kopie jak koń, potrafił położyć min. Chrisa Arreolę. Nie warto jednak wyciągać z tych walk daleko idących wniosków. Zobaczymy jak Adamek zaprezentuje się w sierpniu. Jeżeli wygra z Grano, ale w kiepski sposób będzie można powiedzieć z czystym sumieniem, że Adamek się po prostu wypala i jest już tylko zwykłym średniakiem w wadze ciężkiej pokroju Johnsona czy Czagajewa.
 Autor komentarza: boksjor
Data: 15-06-2013 18:32:08 
Czy wam się podoba czy nie Adamek należy do 10 HW, więc nazywanie go średniakiem jest tylko hejtowaniem z waszej strony.
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 15-06-2013 18:37:25 
Ozi1231 bo nie masz pojęcia o Boksie, a z takimi się ciężko dyskutuje. Jeżeli dla ciebie Adamek to średnia to wystarczy mi na wyrobienie opinii o twojej wiedzy! Nie pisałem nigdzie i nie wychwalałem Adamka więc o fanostwie jakimś nie pisz....ale pisać ze jest średniakiem to zwykłe hejterstwo! Skąd tu przybyłem? Byłem tutaj jak jeszcze pewnie Mama ci pieluchy przebierała ;) ale pewnie wyskoczysz zaraz, że masz 35 lat i pieluchy nadal używasz :)
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 15-06-2013 18:39:13 
A co do twojej wypowiedzi w stylu .....wpier.... :) pokazuje jak niskim jesteś człowiekiem, ale nie schodzę do twojego poziomu bo pokonasz mnie doświadczeniem :)
 Autor komentarza: shwayze7
Data: 15-06-2013 18:45:33 
Czy Adamek należy do top10 HW?

Klitschko, Klitschko, Haye, Pulev, Povetkin, Wilder, Scott, Chisora, Price, Stiverne, Solis, Banks, Jennings a nawet wielkie drewna Fury, Helenius, Wach - dzisiejszy Adamek przegrywa z każdym z nich.

Wychodzi na to, że nie jest nawet w top15 obecnej (słabej) HW.
 Autor komentarza: Ozi1231
Data: 15-06-2013 18:48:12 
a redakcja coś dzisiaj się na mnie uwzięła z tym banowaniem.
jak tutaj amerykanski polaczek o nicku "cop" wrzucał naszemu narodowi , teksty "zaściankowi" itd.itp. były u niego codziennością , to jakoś nawet ostrzeżeń nie dostawał.
 Autor komentarza: Ozi1231
Data: 15-06-2013 18:52:48 
IronMen
Wracaj na onet Januszu ;]
Nie mam żadnego szacunku do typa , dzieki któremu w naszym kraju jest PPV , jego walka z Grano prawdopodobnie tez w PPV , i ostatnie 2 walki to wałki na jego konto , Adamka czas się skończył. Miał swoje 5 minut w Hw i tyle.
No ale ty masz dużą wiedzę o boksie. Pewnie uważasz że wlaka np. z Hayem byłaby bez faworyta? Albo że Adamek nie przestraszył się Pulewa?
I że drugą walkę z Cunnem wygrał bo przecież "to Adamek był mistrzem , i murzyn za mało zrobił" . Zgadza się?
 Autor komentarza: costa
Data: 15-06-2013 18:53:55 
@AdamekFightPL

Adamek ewidentnie sie wypala i to widac od dluzszego czasu, tylko to rownia pochyla z malym katem nachylenia. Wiele ciezkich walk robi swoje, Tomek tez mlodszy sie nie robi. Mysle ze to prawda ze nabral troche sily przechodzac do wagi ciezkiej tylko co z tego? Jest moze nieznacznie bardziej efektywny w przepychankach i to tyle by wynikalo. Sila, a cios to dwie rozne rzeczy. Na cios sklada sie zarowno sila jak i szybkosc, dynamika, a w tych elementach Adamek sie stacza i to zupelnie normalny proces. Parafrazujac klasyka "mamusie oszukasz, tatusia oszukasz, ale zasad fizyki nie oszukasz!"
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 15-06-2013 18:56:13 
@Ozi1231
To nie Adamek wprowadził PPV w Polsce tylko bracia Kliczko. A walka z Grano będzie pokazana za darmo na Polsacie lub Orange Sport.
 Autor komentarza: rumburak
Data: 15-06-2013 19:01:23 
Ozi1231
Zakładam się ,że walka nie będzie w PPV! z Cunningham była na orange sport...Ty masz z tego co pamiętam z 18 lat ,a mądrzysz się na wszystkie tematy ,a gówno w życiu przeżyłeś:)
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 15-06-2013 19:02:56 
Tomek wie co robi ,wybor rywala jest pod mozliwosci Adamka ,mierzy sily na zamiary ,poprostu na tyle go stac .Wiedzial ze Pulev zbyt niebezpieczny wiec ,odpuscil ,bo chce jeszcze zarobic ,wiec ,teraz obije Grano ,nastepnie lomot od Jeningsa i moze jeszcze Szpilkaw w PPV,a pozniej juz tylko rybki z Zygim i jazda po alco
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjaa
Data: 15-06-2013 19:05:56 
widac emocje przed sobotnimi walkami w narodzie :) dobrze dobrze widze ze brac orgowska w formie
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 15-06-2013 19:06:31 
Ozi1231 kłania się czytanie ze zrozumieniem, ale widać, że bardzo ciężko ci to idzie! Napisałem, że nie jestem trollo-fanem Adamka ;) ale uważam go za znakomitego zawodnika LHW i CW i dobrego HW. Średniak to jest Minto czy np. Chrisora którego Adamek ośmieszyłby jak Arreole. Adamek się wypala i to każdy widzi, ale pisać, że jest średniakiem to Trollowanie. Ozi1231 od ilu lat interesujesz się Boksem?
 Autor komentarza: Matys90
Data: 15-06-2013 19:06:35 
"Autor komentarza: rumburak Data: 15-06-2013 19:01:23
Ozi1231
Zakładam się ,że walka nie będzie w PPV! z Cunningham była na orange sport...Ty masz z tego co pamiętam z 18 lat ,a mądrzysz się na wszystkie tematy ,a gówno w życiu przeżyłeś:)"

Najśmieszniejsze, że wyzywa od Januszów promotora bokserskiego :))
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 15-06-2013 19:10:28 
AF
To Tomek nam sprowadzil PPV ,do walki z kliczko bylo dalko a Tomcio i Zygus juz mysleli o PPV ,Zygi wspominal udzielajac wywiadu
 Autor komentarza: Ozi1231
Data: 15-06-2013 19:10:40 
Matys90
jakiego promotora? o czym ty gadasz.
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 15-06-2013 19:14:13 
Matys90 nie przeszkadza mi to ;) ja po prostu uważam, że nie fair jest pisać o Adamku średniak. Uważam, że to znakomity zawodnik LHW i CW w cięzkej najlepszą walkę stoczył pod wodzą przygotowań Shieldsa i uwazam, ze jak Sields bylby trenerem z Adamkiem byloby wiele lepiej. Dzis Adamek to czolowka HW uwazam, ze poza 5-6 zawodnikami czyli bracia Klitschko, Haye czy Wilder każdy inny jest w jego zasięgu. A to tylko dlatego bo już wypala się, kilka lat temu uważam, że z Haye dałby naprawdę dobrą walkę ale to z formy z Arreolą gdzie jego nogi były znakomite.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 15-06-2013 19:14:22 
Autor komentarza: zeitgeist Data: 15-06-2013 19:10:28
AF
To Tomek nam sprowadzil PPV ,do walki z kliczko bylo dalko a Tomcio i Zygus juz mysleli o PPV ,Zygi wspominal udzielajac wywiadu

Ale za taka walkę, w dodatku w Polsce ppv jest zrozumiałe. Za KSW czy walki pseudobokserow z UKP już nie.
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 15-06-2013 19:19:37 
Śrdniak to miałem na myśli Charr a napisało mi się Chrisora. Parę postów powyżej. Co do PPV to uważam za przesade robic w roku 5-6 takich podejść. Rozumie jak była by taka świetna Gala jak Adamek - Gołota, gdzie bylo sporo super walk....
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 15-06-2013 19:26:41 
MrAdam

dla mnie nie bylo zrozumiale i cena zbyt wysoka ,ale np dla Ciebie bylo ok ,luzik, kazdy moze miec rozne gusta i poglady ale tu chodzilo o to kto nam sprowadzil ten luksus from America i nie o wartosc

swoja droga PPV Wasyla to juz porazka okrotna ,
 Autor komentarza: Matys90
Data: 15-06-2013 19:27:08 
"najlepszą walkę stoczył pod wodzą przygotowań Shieldsa i uwazam, ze jak Sields bylby trenerem z Adamkiem byloby wiele lepiej. "

Otóż to. Jestem tego samego zdania - żaden Gmitruk, chociaż w odróżnieniu od Rogera to przynajmniej dobry taktyk, a właśnie Ronnie Shields. Może był za drogi, poza tym pewnie za dużo wymagał - zbyt ciężkie przygotowania, sam Adamek wypowiadał się, że nie podobało mu się to jak dużo musiał się napracować w walce z Arreolą - w sensie nabiegać w ringu.

Adamek oficjalnie z pewnością jest w czołówce, realnie? Zobaczymy. Możemy się bawić w semantykę - co kto rozumie pod słowem "czołówka", ale jeśli Powietkin jest w czołówce, to czemu Adamek ma nie być? Jeśli Banks jest w czołówce, to czemu nie Adamek? A Helenius? Coraz gorszy - męczarnie z journeyem Sprottem, bliski nokautu z Williamsem. Itd,itp.

Trochę z tym Wilderem wyjechałeś, bo zupełnie nie wiemy na co go tak naprawdę stać, niech on najpierw dostanie przynajmniej jakiegoś twardego journeymana, bo do tej pory z "lepszych" przeciwników miał przećpanego Sconiersa, z którym leżał, futbolistę Price'a i przestraszonego, szklanego Harrisona.
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 15-06-2013 19:35:24 
Matys90 o to właśnie mi chodzi, że czołówka HW oprócz braci Klitschko i może Haye to dobrzy chłopacy ale żadni wirtuozi. Uważam, że Adamek tak czy siak jest w 10tce HW. Ale jak piszesz czas pokaże co zostało z Adamka.


WIlder. Oczywiście masz rację, ale dla mnie to przyszły Mistrz. Może się mylę, pamiętam jak oglądałem 1 czy 2 walkę Gamboy gdzie na Bokser.org nikt o nim jeszcze nie słyszał i napisałem, że to przyszły wielki Mistrz, wtedy się nie myliłem i z Wilderem mam przeczucie ze będzie podobnie. On nie miał kariery amatorskiej parę walk i zaraz dali go na Igrzyska. Czas pokaże
 Autor komentarza: Matys90
Data: 15-06-2013 19:41:31 
Ciekawe jest to jak łatwo zagranicznych pięściarzy umieszcza się w czołówce, dla przykładu taki Stiverne - sam na niego stawiałem w walce z Arreolą, (a kursy u buków ponad 5 zł na niego były) ze względu na zderzenie stylów, wiedziałem, że Arreola jak zawsze pójdzie na bitkę, a Stiverne kopie jak koń.

Tylko, gdyby za otłuszczonego Stiverne wstawić Adamka czy nawet innego polskiego pięściarza, to zauważylibyście (bo karierę Polaka się śledzi, obcokrajowców już raczej nie), że Arreola to jeden z większych balonów HW, że już lekko rozbity, że właśnie pasował stylowo Stiverne jak nikt inny.
Dalej - że męczył się z journeymanem Herringiem, męczył się z grubym past prime Austinem (przegrywał na punkty, a był wtedy 10 funtów lżejszy), że poza Austinem i Arreolą ma na rozkładzie właściwie samych bumów, że dostał TKO od journeymana Kinga. Teraz - wstawcie sobie w miejsce "Stiverne" - "Adamek" i pomyślcie co byście napisali, gdyby to Polak miał takie "resume", czy napisalibyście, że jest w czołówce? :)

Rozumiecie - Adamek po wygranej z 20 bumami, jednej porażce z lepszym bumem, męczarniach z Austinem i cruiserem - Herringiem, wygrywa z pasującym mu stylowo Arreolą. Czołówka.

PS Nie mówię, że Stiverne nie jest czołówką obecnej słabej HW, ale jeśli on jest, to i Adamek jest. Poza tym wielokrotnie sam byłem wyzywany od hejterów Adamka, bo broniłem Cunninghama po wale, a za samym Adamkiem nie przepadam, chociaż generalnie jak patrzę na tych naszych pięściarzy, to najlepiej byłoby w ogóle nie czytać, nie oglądać ich wypowiedzi :)
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 15-06-2013 19:59:39 
Matys90 tak samo było po walce Adamek - Cunn I gdzie Tomek po tej walce zaraz wziął Banksa.

Komentarze wyglądały tak: Co on robi, dopiero walczył ciężko walkę. Banks może go znokautować

Po walce: Banks to średniak, Banks to i tamto

Dziś Banks znów czołówka!

Userzy jak chorągiewki, nie piszę o wszystkich ale duża część
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 15-06-2013 20:31:05 
Grano to niezly bijok.Powinien maksymalnie pasowac Adamkowi,bo ani nie jest duzy,ani specjalnie szybki,czy silny czy blyskotliwy techniczne.Jego najwieksze zalety to walecznosc i timing.Zanosi sie na dobra walke
 Autor komentarza: klaudunia1997
Data: 16-06-2013 00:00:28 
Weźcie się odwalcie od Adamka , nie ma Cie szacunku do tego , że wraca na ring po porażce .

Ironmen :
Zazdrościsz czy jaki pies? Tylko na hejty Cię stać ?
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.