CLEVERLY: DLA WALKI Z FROCHEM ZEJDĘ DO SUPER ŚREDNIEJ!

Mistrz WBO wagi półciężkiej, Nathan Cleverly (26-0, 12 KO) zgłasza gotowość do walki z Carlem Frochem (31-2, 22 KO). Walijczyk jest gotów poświęcić się i zejść kategorię niżej. Starcie z pewnością cieszyłoby się sporą popularnością na Wyspach.

- Wiem, że mogę pokonać Frocha. Oddałbym wiele, by zejść wagę niżej i pokazać kibicom na co mnie stać. Osiągnięcie limitu super średniej nie byłoby łatwe, jednak dla tego niesamowitego starcia poświęciłbym się. Tak bardzo chcę tej walki. Jeśli zrobimy to z głową, jest to możliwe z zachowaniem siły i energii - powiedział Cleverly.

Ostatnia wypowiedź "Kobry", w której Anglik stwierdził, że jest najlepszym pięściarzem w historii brytyjskiego boksu obok Lennoxa Lewisa, wywołała sporo kontrowersji. Sprawę skomentował również Cleverly.

- Carl przez swój sukces stał się bardzo arogancki. Twierdzi, że jest obok Lennoxa Lewisa największym pięściarzem w historii Wielkiej Brytanii. Tą wypowiedzią okazał brak szacunku dla takich pięściarzy jak Joe Calzaghe i Ricky Hatton - dodał Cleverly.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: PolakMaly3
Data: 01-06-2013 11:12:31 
obejrzałbym to
 Autor komentarza: shwayze7
Data: 01-06-2013 11:16:58 
Hopkins Cię ogrywa 12-0, a Froch nokautuje.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 01-06-2013 11:29:33 
shwayze7
Popieram izgadzam się.
No nie nie nie! jakaś moda wyzywać emerytów i lać się z nimi.

PolakMaly3
Z ostatniego pojedynku Joe z RJJ to Calzaghe by go zlał i tyle w temacie!
 Autor komentarza: BronuarKomuszenko
Data: 01-06-2013 11:40:19 
Froch nie jest taki kryształowy, ma porażki z Wardem, Direllem i Kesslerem, wygrywał z osiłkiem Pascalem, dziadkiem Johnsonem, wypalonym Taylorem który mu spuszczał w dodatku łomot, na szczęście zamroczył go i skończył, dodać trzeba że pokonał solidnego Abrahama no i mocnego Bute który był kreowany na wielką gwiazdę a okazał się tym kim Jeff Lacy przed laty, miał być tysonem a tu kupa

Natomiast co do Cleva to jest szybki ma świetną wydolność, jest mocno niedoceniany i myślę że Froch mógłby się zdziwić, jakby został wypunktowany
Faraon
Cleverly to nie jest tępy osiłek w Stylu Clouda, ja sądzę że walka była by dla Hopkinsa mega trudna i być może przegrałby na punkty, a w ogranie Cleva do zera przez beranarda to nie wierzę, już nie te nogi i nie ta szybkość co choćby 5 lat temu
 Autor komentarza: arp
Data: 01-06-2013 12:08:23 
Zobaczyłbym go z Kowaliewem
 Autor komentarza: Faraon
Data: 01-06-2013 12:17:13 
BronuarKomuszenko
Tępy napewno nie jest ale nieładnie tak o Joe pleść głupoty i podobnie tak jak Froch coś żal im że Calzaghe odszedł niepokonany.

Niech się skupią na Wardzie.
 Autor komentarza: PolakMaly3
Data: 01-06-2013 12:29:01 
Autor komentarza: Faraon
Data: 01-06-2013 11:29:33
shwayze7
Popieram izgadzam się.
No nie nie nie! jakaś moda wyzywać emerytów i lać się z nimi.

PolakMaly3
Z ostatniego pojedynku Joe z RJJ to Calzaghe by go zlał i tyle w temacie!



Nie wiem o kogo Tobie chodzi...ale moim zdaniem nawet dzisiaj Calzaghe leje Frocha, Cleverlego, B hopa...ze o wraku Rjj nie wspomne...
I za co ma mój szaunek to to ze wiedział kiedy powieśić rekawice na kołku...to samo tyczy się Lewisa. Zobaczymy jaką decyzje podejmie Vitali...ten Stiverne to kawał twardziela a walka z Chisorą pokazała ze Vitek jest już do przełamania...o Haye nie ma co wspominać bo Haye na dzień dzisiejszy pokonuje Vitalego.
Pozdrawiam
 Autor komentarza: Faraon
Data: 01-06-2013 12:42:32 
PolakMaly3
Jestem fanem Calzaghe i właśnie ma szacunek za te powieszenie rękawic na kołku.

A jego sposób pacania tak jak tu piszą to podobał mi się i co najważniejsze był skuteczny.
Walcząc z Kesslerem to Duńczyk był o wiele lepszy niż teraz i uważam że Joe by sobie poradził spokojnie z Frochem i Cleverlem.
Janusz Pindera kiedyś odniósł się do jakiegoś pojedynku tylko nie pamietam jakiego że Walijczyk za szybkie ręce coś w tym stylu.
 Autor komentarza: lebkebuhalter
Data: 01-06-2013 12:50:55 
@PolakMaly3
No nie wiem, według mnie Haye nie pokona Viatalija - jak już dojdzie do ich pojedynku to myśle że Haye będzie bał się zaryzykować - tak samo jak z Władkiem.
Nie rozumiem dlaczego ludzie tak wieżą w tego Haye'a, miał znokautować Włada - widzieliśmy co robił, z Waluewem też fajnie sie pokazał hahaha!
Haye to numer 3 lub 4 wagi ciężkiej (myśle, że Pulew pokonałby go).
A co do Frocha to on nie jest jest najlepszy na wyspach.
I chciałbym zobaczyć tą walke z Claverlym.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 01-06-2013 12:58:25 
lebkebuhalter
Ja właśnie ostatnio poruszałem temat Bułgara i powiem że ma u mnie kredyt zaufania.

Natomiast co do kwesti Frocha z Claverlym to sądze podobnie ale zobaczymy bo nie mam jak narazie się wypowiedzieć w 100%.
 Autor komentarza: bak
Data: 01-06-2013 13:08:06 
Jestem za. Cleverly jest lepszy technicznie od Frocza. Poza tym najlepszy mistrz w historii super średniej (którego Nathan naśladuje) na pewno pomoże mu w przygotowaniach do walki.
 Autor komentarza: bak
Data: 01-06-2013 13:12:24 
@lebke

Zgadzam się. Haye zawsze najlepszy i najbardziej ofensywny styl walki prezentuje na konferencjach i ważeniach a jak przychodzi co do czego to w walce z dwumetrowcami (Kliczko, Valuev, Harrison) jakoś boi się zaryzykować i zaatakować ;) Racja, że Vitali jest past prime i Chisora narobił mu trochę problemów, ale po prostu nacierający swarmer z twardą szczęką nie pasował zbytnio Vitkowi. Haye znając życie będzie walczył z dystansu a w tym Vitali spokojnie go wypunktuje prostymi i wygra wysoko i pewnie.
 Autor komentarza: bak
Data: 01-06-2013 13:21:44 
@lebke

Poza tym te porównywanie "Vitali tylko wysoko wypunktował Chisorę a Haye go ciężko znokautował. Wynika z tego, że Haye rozwali Vitalija!"

Nie rozumiem co to za porównanie. Nie chcę być już stronniczy i staram się wypowiedzieć obiektywnie, ale gołym okiem widać, że Chisora jest stworzony do walk z wysokimi i wolnymi pięściarzami. Chisora, który zbyt szybki nie jest (jak na heavyweight ok) pasował szybkiemu, dynamicznemu i młodemu Hayemakerowi. Klitschko czy Helenius byli po prostu stworzeni dla Derecka. Jaki krótki wniosek? Styl robi walkę.
 Autor komentarza: PolakMaly3
Data: 01-06-2013 13:23:06 
Każdy ma swoje zdanie....W mojej opinie Vitali juz nie wyjdzie nawet na Stiverna....Czas Go dogonił i tyle.
 Autor komentarza: PolakMaly3
Data: 01-06-2013 13:29:09 
bak w swojej opinii w ogóle nie biorę pod uwagę to ze Haye rozbił Chisorę...Masz też rację ze styl robi walkę....Ale nie zapominaj, ze haye juz walczył z jednym Kiczkiem i w następnej walce byłby już duzo mądrzejszy...Tak samo smiesznym jest argument, ze Mollo zbije szpilkę...przecież już z Nim walczył raz...ma nowe doswiadczenie i nie popełni pewnych błędów...ale to juz inna historia...szpila chce byc trochę jak Proksa a wg mnie powinien słuchac Łapina...i poprawić obronę bo za często się będzie wywracał...lol
Pozdrawiam
 Autor komentarza: bak
Data: 01-06-2013 13:30:02 
@Polak

No taką dyskusję rozumiem! Uszanowanie wypowiedzi drugiego a nie wyzywanie od psychofanów itd.
 Autor komentarza: PolakMaly3
Data: 01-06-2013 13:32:42 
utor komentarza: bak
Data: 01-06-2013 13:30:02
@Polak

No taką dyskusję rozumiem! Uszanowanie wypowiedzi drugiego a nie wyzywanie od psychofanów itd.


Szacunek dla innych oznacza również szacunek dla samego siebie...
Pozdrawiam
 Autor komentarza: bak
Data: 01-06-2013 13:34:27 
@Polak

Niby Vitali proponował dobrze płatną walkę w Moskwie Hayemakerowi, ale ten wybrał walkę z Dereckiem Chisorą. To okazała się najlepsza decyzja, jaką Haye mógł podjąć. Znokautował Chisorę czego nie udało się Vitkowi i dzięki temu dla większości użytkowników bokser.org (niestety) to Haye jest zdecydowanym faworytem walki z Kliczko.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 01-06-2013 13:36:15 
PolakMaly3
bak
Dokładnie i pozdrawiam!
 Autor komentarza: PolakMaly3
Data: 01-06-2013 13:39:28 
Autor komentarza: bak
Data: 01-06-2013 13:34:27
@Polak

Niby Vitali proponował dobrze płatną walkę w Moskwie Hayemakerowi, ale ten wybrał walkę z Dereckiem Chisorą. To okazała się najlepsza decyzja, jaką Haye mógł podjąć. Znokautował Chisorę czego nie udało się Vitkowi i dzięki temu dla większości użytkowników bokser.org (niestety) to Haye jest zdecydowanym faworytem walki z Kliczko.



tylko zobacz co robi Haye..bierze tych samych rywali co Vitali...Kliczki to są bardzo agresywani gracze w tym biznesie a o ich kontraktach krążą legendy....
Widzę po Twoich wpisach, ze bardzo lubisz Vitka...Ja niestety nie specjalnie jaram sie jego boksem...jest takim trochę dobrze wypromowanym kozakiem a sztuczki jakie stosują są bardzo podobne do sztuczek Kinga...ale tak się gra w tym biznesie....
Haye też jakoś nie uwielbiam...ale Vitali pokona na dzień dzisiejszy.
Pozdrawiam
 Autor komentarza: bak
Data: 01-06-2013 13:40:20 
Jak dla mnie Vitali nadal jest faworytem takiej walki. Logiczne, że nie tak zdecydowanym jak 3 lata temu, ale Vitali byłby za cwany na wybryki ringowe Haye'a. Chisora był zbyt głupi i nonszalancki w ringu by pokonać ich obydwu.
 Autor komentarza: PolakMaly3
Data: 01-06-2013 13:40:37 
Haye pokona go na dzień dzisiejszy.
Pozdrawiam
 Autor komentarza: bak
Data: 01-06-2013 13:42:45 
@Polak

No są, ale tylko tacy mają szanse na sukces w jakimkolwiek biznesie. Założyli własną grupę, wygrywają przetargi, są mistrzami i mają prawo dyktować warunki. Mnie też nie wszystkie się podobają (wbrew pozorom).
 Autor komentarza: bak
Data: 01-06-2013 14:09:49 
Fury prawdopodobnie wycofał się z walki z Pulevem ;]
 Autor komentarza: Faraon
Data: 01-06-2013 14:17:27 
bak
Ha ha ha!!!
Wogóle się nie dziwie a wiadomo dlaczego.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 01-06-2013 14:18:15 
1 to że mu się nie opłaca.
2 pewne baty.
 Autor komentarza: dyszel
Data: 01-06-2013 14:28:27 
Wedlug mnie Froch to zdecydowanie przereklamowany bokser,Andre Ward pokazał ile jest wart...

Jakim cudem wygral z bute ,nadal nie wiem choc widzialem ta walkę , bute po prostu zaspał...:( Taki rewanż chętnie bym obejrzał..

Co do Vitka to fakt ze po mału powinien konczyc ale i tak ograł by jeszcze Haye'a no chyba ze Haye zaboksował by tak jak z Chisorą czyli rzucił wszystko na szale a nie zachowawczy boks jak z Władymirem.. Myśle że haye gdyby miał inna psychikę mogłby wygrać z Vitkiem bo ma jako jedyny teraz wystarczajace warunki do tego : szybkosć,refleks ,siłę ciosu, niestety brak wiary we własne mozliwosci...
 Autor komentarza: dyszel
Data: 01-06-2013 14:34:33 
aha ,co do Puleva ,bardzo solidny według mnie... Tylko niestety trochę wbrew pozorom słaby cios.. Trafia pieknie tym prawym ale jakos rzadko sie przeciwnikom nogi uginają..:(
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 01-06-2013 14:39:37 
Cleverly na wadze w lhw zawsze wygląda na drastycznie wychudzonego, brzuch mu dotyka kręgosłupa.
Ja nie wiem jak on miałby zejść do 168 Funtów.
Co do samej walki to Nathan mógłby wygrać na punkty.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 01-06-2013 14:39:52 
dyszel
Zobaczymy w najbliszym pojedynku bułgara bo z tego co wiem bardzo ciężko trenuje w górach.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.