BOREK O ADAMKU, SZPILCE I ZIMNOCHU

Mateusz Borek jest nie tylko dziennikarzem i wielkim kibicem pięściarstwa, ale również człowiekiem, który ma istotny wpływa na polski boks. Poznajcie jego opinię na temat przyszłości czołowych polskich zawodników wagi ciężkiej. Dowiecie się także, co myśli Borek o rywalizacji promotorów i poznacie plany Polsatu dotyczące promowania szermierki na pięści. Serdecznie zapraszamy.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 20-05-2013 14:08:15 
Powiem tak.Nie wiem jak sie dalej potoczy wspolpraca Babilona z Polsatem i czy przyniesie ona,nam kibicom boksu lepsza jakosc,niz to co bylo do tej pory,ale ciesze sie ze Polsat dal szanse Babilonskiemu.Bo pycha,argoncja i instrumentalizm z jakim Wasyl nas traktowal moze zostac ukrocona
Wiecej pokory przyda sie panu Wasilewskiemu,bo jego zagrywki czesto byly wkurwiajace
 Autor komentarza: JamesBraddock
Data: 20-05-2013 14:13:29 
@andrewsky

Pełna zgoda.
 Autor komentarza: 86viper
Data: 20-05-2013 14:39:11 
Gale Tomasza Babilońskiego w mojej ocenie zawsze były ciekawsze niż WBN Andrzeja Wasilewskiego. Bardzo cieszę się, że Polsat zdecydował się pokazywać Babilon Promotion.

Różnice między galami obu Panów:

- zawodnicy mają odpowiedni czas na przygotowania i nie wychodzą tylko po wypłatę,

- walki emocjonujące - z góry nie wiadomo kto wygra,

- ciekawa oprawa audio-wizualna.

Oczywiście na korzyść Babilona.

Ponadto Pan Tomasz sprowadza bardziej wymagających zawodników dla swoich pięściarzy.

Mam nadzieję, że ta konkurencja sprawi, że gale Pana Wasilewskiego staną się zdecydowanie bardziej atrakcyjne czego jemu, sobie oraz wszystkim kibicom pięściarstwa życzę.
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 20-05-2013 14:51:52 
Ja wiem jedno, ta jedna gala dała mi więcej emocji niż kilka ostatnich razem wziętych Wasilewskiego.
Także dla mnie jasne jest, że jestem za!
Dobre zestawienia. Tylko Grajewski widział tam nudę, albo pomyliły mu się gale...
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 20-05-2013 14:53:31 
A Borek znów dobrze gada, nie pierniczy się w tańcu, bije od niego szczerość, dystans, rozsądne spojrzenie. Nawet o Adamku mądrze mówi, mimo, że często powtarza jak jest zasłużonym bokserem, widzi co się teraz z nim dzieje.
 Autor komentarza: grzemill
Data: 20-05-2013 14:56:54 
"...gale Pana Wasilewskiego..."

ja bym napisał gale wielce szanownego Pana Wasilewskiego. Za taką uprzejmość Wasyl na pewno dostrzeże, że istnieją w tym całym geschafcie KIBICE boserscy, którzy nie lubią jak się ich robi notorycznie w konia.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 20-05-2013 14:56:58 
Autor komentarza: 86viper Data: 20-05-2013 14:39:11 Gale Tomasza Babilońskiego w mojej ocenie zawsze były ciekawsze niż WBN Andrzeja Wasilewskiego. Bardzo cieszę się, że Polsat zdecydował się pokazywać Babilon Promotion.








Prosze, prosze... jeszcze niedawno Tomasz Babiloński był na stronie bokser.org notorycznie wyśmiewany i obrażany, że przypomnę to najbardziej znane, "Tomasz is this true?".

Teraz wiele użytkowników docenia Pana Tomka i dobrą robotę, którą wykonuje dla polskiego boksu... cóż za odmiana. Porównałbym to do jeszcze 2 lata temu wyśmiewanego, obrażanego tu Mayweathera, teraz coraz więcej osób docenia klasę tego wspaniałego mistrza. Czyżby na bokser.org zmieniała się kultura wypowiedzi oraz poprawa poziomu merytorycznego użytkowników?
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 20-05-2013 14:58:30 
Że tylko przypomnę:

http://www.bokser.org/content/2010/01/03/105559/index.jsp
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 20-05-2013 15:05:39 
Pijany Tomasz
Zgasiłeś tutaj niektórych ;)
Masz absolutną rację. Sytuacja potwierdza to, że ludzie nie myślą samodzielnie ale są sterowani przez mainstream. Była moda na krytykę Babilona to go krytykowano, teraz trendy jest go klepać po plecach to i tak robią. Powiedz ludziom, że trawa jest niebieska i to jest fajne to trawa będzie niebieska.
Prawda jest taka że każdy orze jak może, Babiloński swoje odczekał, dostał szansę i zobaczymy jak pójdzie.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 20-05-2013 15:08:54 
Teraz na pewno kariera adamka jest niezaplanowana zgadzam się z Borkiem.Z Chambersem adamek wygrał bo miał farta ze ten nabawił się kontuzji a mimo tego dobrze radził sobie jedna ręką.Z USS był wałek cud w Betlejem prezent na gwiazdę adamek jest past prime i jego czas dobiegł końca chyba ze chce się rozmieniać na dobre i nadal siać propagandę żeby tylko zarobić bo o celach sportowych nie ma już mowy w tym wieku i przy takiej formie.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 20-05-2013 15:10:18 
nikt chyba nie kuma plaow adamka
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 20-05-2013 15:10:46 
Podoba mi się skromność na koniec Borka :)
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 20-05-2013 15:13:38 
Cooperek
Jest takie powiedzenie tylko świnia nie zmienia poglądów!
Ze ktoś 2 lata temu krytykował Babilońskiego nie oznacza ze teraz nie możne napisać słów uznania po tak dobrej gali proste i logiczne.
 Autor komentarza: coolpix
Data: 20-05-2013 15:16:52 
ta dyskusja z 2010 na temat babilona była sprowokowana żenującą decyzją po walce szota z cieślakiem,którego ten pierwszy ubił,a walki nie dodano do rekordu zawodników.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 20-05-2013 15:23:16 
Autor komentarza: WARIATKRK Data: 20-05-2013 15:13:38 Cooperek
Jest takie powiedzenie tylko świnia nie zmienia poglądów!
Ze ktoś 2 lata temu krytykował Babilońskiego nie oznacza ze teraz nie możne napisać słów uznania po tak dobrej gali proste i logiczne.








Jest też takie mądre powiedzenie o chorągiewkach i wietrze...
 Autor komentarza: xionc
Data: 20-05-2013 15:27:26 
Co do Adamka, to strategia jego sztabu wydaje sie oczywista - skoro Adamek zrzekl sie prawa do udzialu w finale eliminatora IBF z Pulewem, ktory moim zdaniem byl zupelnie w jego zasiegu, to znaczy, ze nie planuje walki z Wladimirem, tylko czeka na zmiany mistrzow glownych federacji.

Zeby byla jasnosc - gdyby Adamek dostal bezposrednia propozycje od Wlada, to niewykluczone zeby ja przyjal, ale ryzykowac walke z niebezpiecznym Bulgarem tylko po to, zeby dostac gwarantowany oklep od Wlada to slaba strategia.

Popatrzcie - wlasnie bokser.org napisal, ze Wlad moze nie zgodzic sie na walke z Powietkinem, a wtedy zostanie pozbawiony pasa i Adamek moglby walczyc o tytul z Sasza zamiast z Wladem. Moze tez czekac na zakonczenie kariery przez Witalija i sprobowac sie w walce o pas WBC.
 Autor komentarza: Oppdal28
Data: 20-05-2013 16:07:26 
Mateusz Borek bardzo inteligentny, obiektywny gość z dużym pojęciem o boksie, słucha się go naprawdę przyjemnie. Powinno być z nim więcej wywiadów redakcjo!
 Autor komentarza: Backslider
Data: 20-05-2013 16:12:17 
@NietrzezwyTomasz

Porównaj sobie nicki piszące wtedy z tymi piszącymi teraz, a potem pomyśl, wróć, i dopiero zacznij pisać.
 Autor komentarza: un4given
Data: 20-05-2013 16:13:51 
Myślę, żę Borek mógłby spróbować jako komentator boksu. Uważam, że dałby radę. Ma dobry głos i pojęcie o boksie.
 Autor komentarza: dzejmsblant
Data: 20-05-2013 16:25:34 
Borek to jest wg. mnie największy profesjonalista w Polsce jeśli chodzi o ludzi związanych ze sportem w telewizji. Trochę żałuję tego że powiedział że nie będzie komentował boksu w na antenie tv, szczerze mówiąc po cichu liczyłem na to iż spróbuje kiedyś swoich sił również w tej dziedzinie, no ale nici z tego wyjdą najwyraźniej, choć może jeszcze zmieni zdanie.

NiedopityTomasz

tamte komentarze były po wale jaki był na gali Babilona wystarczy je przeczytać żeby wiedzieć o co chodzi, nawet jak ktoś tego nie oglądał. Jak wg. ciebie powinni sie w takiej sytuacji zachować kibice na tej stronie? Nie znasz chyba sensu powiedzenia o chorągiewkach. panie daj pan spokoj

www.youtube.com/watch?v=LmVtfMPuugA#t=00m07s
 Autor komentarza: Artur1969
Data: 20-05-2013 16:48:19 
Zawsze lubiłem Borka. Spokojnie, rozsądnie rzeczowo.
 Autor komentarza: znawco
Data: 20-05-2013 16:52:15 
@kochamboks296

"A Borek znów dobrze gada, nie pierniczy się w tańcu, bije od niego szczerość, dystans, rozsądne spojrzenie."
Hm, wg mnie bije od niego mieszanka arogancji, pychy, i co najwyzej poza dystansu/rozsądnego spojrzenia. O Adamku też g. wie a jakieś brednie insynuuje. Slabe.
 Autor komentarza: boksjor
Data: 20-05-2013 17:09:20 
Znawo zgodzę się co do stworka bo został mianowany ekspertem od boksu a nie posiada należytej wiedzy. To, że wie więcej od nas w kwestiach kuluarowych nic nie oznacza, bo jako dziennikarz ma dostęp do informacji z dobrych źródeł. Zauważcie że mówi gładko i dookoła bez żadnych kategorycznych stwierdzeń. Łatwo się tak mówi
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 20-05-2013 17:31:36 
Borek spoko gość umie się wysławiać . A frustraci coś tam psioczą
 Autor komentarza: Chromek
Data: 20-05-2013 17:39:30 
Boksjor: no jeszcze tudno żeby prorokować zaczął.. kategoryczne stwierdzenia tiaaa.
 Autor komentarza: Wojciacho
Data: 20-05-2013 17:41:20 
Akurat Borek trzyma poziom i jego informacje są wiarygodne. Gwiazdorzy?
Gwiazdorzyć to może Najman, albo Bob Sapp. Nie zauważyłem u Borka żadnej pychy i arogancji, a na siłę to można do człowieka wszystko doczepić, bo przykładowo raz się krzywo spojrzał.

Co do Adamka: nikt nie wie, co obecnie porabia. Ponoć trochę trenuje, trochę wypoczywa i myślę, że przerwa dobrze mu zrobiła, ale należało by już coś zorganizować, bo Tomasz zardzewieje i nawet dobrej walki nie da na pożegnanie z poważnym boksem. Tylko jak się nie ma promotora, to ciężko będzie mu znaleźć dobrego przeciwnika za ładne pieniądze.
 Autor komentarza: coolpix
Data: 20-05-2013 17:56:08 
wkurwia mnie u borka tylko mizerna angielszczyzna i zangielszczone wstrzyki typu "sfokusować się na...",zróbmy dobry meczmejking"czy "prezentuje inny lewel".ogólnie profesjonalny typ.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 20-05-2013 18:29:09 
Borek wyowiedzial sie spoko ,zero wazeliny ,realna ocena sytuacji .
Wypominanie ze kiedys wielu userow krytykowalo Babilona a teraz go chwala jest chore .
Moim zdaniem swiadczy to dobrze o Babilonie ,ktory ewoluowal w dobra strone zadowalajac kibicow .swiadczy to dobrze o tych "choragiewach" ze nie as ograniczeni hejtowaniem ,ale potrafia docenic zmiany name lepsze.
 Autor komentarza: atmel
Data: 20-05-2013 19:21:54 
Fajny wywiad , Borek pokazał sie troszke bardziej z prywatnej strony .
 Autor komentarza: Norbert
Data: 20-05-2013 19:49:43 
Ten Pan borek to zaczyna się na wszystkim znać - taki ALFA i OMEGA się robi.
Expert od piłki a teraz robi się expertem od boksu i sportów walki .
Niech działkę BOKSU i sportów walki zostawi geniuszowi w tym temacie Januszowi Pinderze któremu do pięt nie dorasta w znawstwie tematu
 Autor komentarza: Norbert
Data: 20-05-2013 19:50:34 
Człowiek renesansu - szanowny Pan Borek , heeeh
 Autor komentarza: atmel
Data: 20-05-2013 20:03:56 
Norbert Data: 20-05-2013 19:50:34
...
To dwaj zupełnie inni ludzie zajmujący sie innymi sprawami .Borek jest od lat etatowym pracownikiem telewizji na dość wysokim szczeblu z ustalonym statusem a Pindera jest jedynie fachowcem najmowanym z doskoku który aby zarobić musi nieżle pocałować w tyłek .
 Autor komentarza: atmel
Data: 20-05-2013 20:11:42 
PS pocałować tego kto akurat płaci za wynajem .
 Autor komentarza: atmel
Data: 20-05-2013 20:15:17 
Naprawde przykro mi jest pisać takie słowa bo cenie fachowość Pana Pindery , cały problem w tym że ta fachowość znika kiedy ktoś płaci .
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 20-05-2013 21:06:51 
Mateusz Borek dobrze się sprawdza w obecnej roli tj. prowadząc wywiady, zadając pytania gościom, krótko podsumowując temat, natomiast jako komentator bokserski raczej może się nie sprawdzić. Myślę, że Kostyra, Gmitruk i Pindera jako komentatorzy są na właściwym miejscu, a Przemysław Saleta a także Janusz Pindera jako goście-ekserci również się sprawdzają i do tego Mateusz Borek jako prowadzący rozmowy również jest na właściwym miejscu. Jak dla mnie taki układ mógłby pozostać.
 Autor komentarza: Tarciu
Data: 20-05-2013 22:47:05 
NietrzezwyTomasz - w czym masz problem?
Jak Babiloński odwalił przekręt, to był krytykowany za przekręt.
Jak zrobił dobrą galę, to jest chwalony za dobrą galę.
Proste.
Jeśli Babiloński chce dalej pracować na dobrą opinię, to niech dalej robi dobre gale, bez przekrętów. Tyle.
 Autor komentarza: os8
Data: 21-05-2013 21:00:34 
Ja krytykowałem Borka dosyć intensywnie z powodu kilku, moich zdaniem nieco zbyt pochopnie wypowiedzianych sądów.

Także Panie Mateuszu, jeśli słowa, które Pan wypowiedział są szczere, to "no hard feelings". Może tak jest, że jeśli się stale żyje w świecie mediów, to czasem gdzieś się trochę zagalopuje, bo to stresująca i kurewska branża. Jeśli jednak potrafi się to dostrzec i cały czas podchodzić do życia i kibiców jak normalny człowiek, zachowując przy tym skromność i trzeźwy ogląd sytuacji- ma się szacunek kibiców. W tym mój :). Także wszystkiego dobrego Panie Mateuszu i powodzenia w nowej robocie :)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.