FOTORELACJA: ZIMNOCH vs McCALL

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Owerfull
Data: 19-05-2013 06:36:04 
Zimnoch vs Szpilka ciekawa walka. O ile Szpila nie przepieprzy z Mollo xD ...

Ehh, nasz boks jest na dość żałosnym poziomie. Trzeba coś jednak zrobić z tą amatorką, bo ona jest podstawą do jakiegokolwiek sukcesu w boksie zawodowym. Bo bądźmy szczerzy - w amatorstwie słabo, a w boksie zawodowym bida i przez to zawodnicy się nie rozwijają.

Młodzież musi spieprzać za granicę jeśli chce zrobić coś więcej, takie są niestety fakty ...
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 19-05-2013 06:45:50 
"Bo bądźmy szczerzy - w amatorstwie słabo, a w boksie zawodowym bida i przez to zawodnicy się nie rozwijają."

A tam bida, a za granicę to wyjeżdżają frajerzy z których tutaj i tak nie byłoby pożytku, to są fakty. Właśnie na antenie Polsatu zadebiutował nowy (dla Polsatu) promotor a przedwczoraj kolejny Polak walczył o pas HW. Nic tak nie rozwija jak konkurencja a więc i Wasyl będzie musiał wziąć się do roboty. Szczególnie że porażka Wawrzyka daje do myślenia, czy warto kontraktować samych bumów dla swoich bokserów.
 Autor komentarza: Owerfull
Data: 19-05-2013 07:06:23 
Cooperek.

Tomasz Adamek, Dariusz Michalczewski i Andrzej Gołota - wszyscy prowadzili karierę za granicą.

Karierę amatorską od biedy można robić i u nas, ale to nie to samo co kiedyś. Nawet mój trener który kiedyś walczył w boksie amatorskim skomentował obecną sytuację niezbyt przychylnie.

Jest bida i nędza, nie ukrywajmy tego, bo inaczej My jako fani - z pewnością w żaden sposób nie poprawimy sytuacji panując w obu odmianach boksu ...

Sam boksuję w amatorskim i chciałbym bardzo rozwinąć swoją karierę. Moje plany ?, jak mi się uda w amatorce dostatecznie, to wyjeżdżam za granicę i podpisuję kontrakt.
 Autor komentarza: Error
Data: 19-05-2013 08:24:18 
Kij tam. Krzysiu dał dobrą walkę i w miarę sprawdził się. Potrafi przyjąć i nie pada po byle czym. Kondycję da radę poprawić. Ciekawe czy Wasyl teraz zaryzykuje ze swoim balonikiem...
 Autor komentarza: LuckyLuke
Data: 19-05-2013 08:55:02 
,,niewyspany pan,, nie zaryzykuję.Będzie siedział cicho i dalej wypuszczał swe koniki na bezpieczne walki.Wawrzyk został mięsem armatnim .Ewentualna porażka Szpili z Zimnochem obniżyła by jego ,,marke,, o 70%. No i nowy promotor się pojawił ,dając bardzo dobrą gale. Poza tym ma za sobą Polsat wraz ze swoim nowym funflem Borkiem.
 Autor komentarza: twojstary
Data: 19-05-2013 09:11:29 
Z tym 'nowy promotor sie pojawil' to chyba mocno przesadziles ;) Babilon jest na rynku od dawna ;)

Widze, ze zdjecia coraz lepsze, Furmi tak trzymaj. I nawet pod ring Cie wpuscili, czasy sie zmieniaja ;)

Samej walki nie ogladalem (bo u mnie byl srodek nocy jak trwala gala :D) ale wnioskuje z fot, ze dzialo sie... gratulacje dla Krzyska.
 Autor komentarza: LuKeR
Data: 19-05-2013 09:44:24 
Pozwole sobie zacytowac tekst Pana Wasilewskiego na WP.PL

"- Nie mamy boksu amatorskiego. Jak to się więc dzieje, że w Polsce tak dobrze jest z boksem zawodowym? Cieszmy się, że jest Adamek, Wawrzyk, Kołodziej, Szpilka, Proksa, Masternak. Oni robią co mogą i to jest najważniejsze - podkreślił Wasilewski "

A to dzieje sie tak Panie Wasilewski z powodu sprowadzania na Panskie gale ogórków z Wegier, slowacji , Litwy i krajów podobnych ktorzy nie maja nawet swoich butów ani rekawic. Sprytnie wplatal Pan swoich bumów i nabijaczy rekordów pomiedzy nie swoich zawodnikow ktorzy nie chcieli by z Panem miec nic wspólnego i napewno nie zgodzili by sie na takie prowadzenie jakie mial Wawrzyk 27-0 i widzielismy ile jest wart jego rekord. Wawrzyk , Kolodziej , Szpilka to balony które pekna na pierwszym lepszym , zreszta Wawrzyk juz pokazal klase , teraz czekac na kolodzieja ktory nie mogl polozyc przez 8 rund Richarda Halla ktory juz w 2 rundzie mial dosc a Szpilka niech nie odbiega za bardzo w przyszlosc bo do walki z Zimnochem moze nie dojsc nie ze wzgledu na Zimnocha ale jesli Wuefista Mollo sie przygotuje to spusci mu sromotny łomot w Chicago bo ostatnia walka to nie cios szpilki a kondycja Mollo byla przyczyna wygranej Bialego Tysona. Moral tego jest prosty albo Pan zacznie prowadzic Swoich zawodników jak nalezy i przestanie Pan dbac o 0 w tym rekordzie albo daj sobie Pan spokój bo nam kibicom znudzilo sie ogladanie jednostronnych walk. Pisze to tutaj bo na ringpolska komentarz zostal by usuniety zanim ktos by zobaczyl zreszta tam konta nigdy nie zaloze, nie mam zamiaru wspierac gal bumów i ogórkow ktorymi jaraja sie tylko gimbusy i ludzie z zerowym IQ badz margines spoleczny dziekuje bardzo! Pozdrawiam
 Autor komentarza: LuKeR
Data: 19-05-2013 09:50:35 
Zarazem chciałbym podziekowac Panu Tomkowi Babilonskiemu za swietna gale, zyskal Pan nowego wiernego kibica który juz dzisiaj nie moze sie doczekac kolejnej panskiej gali i mysle ze takich jak ja jest o wiele wiecej po wczorajszym wieczorze. Jak nigdy nie bylem na Polskiej gali tak na nastepnej panskiej odrazu w ciemno wykupuje bilet bo po tym co zaobserwowalem to nie tylko gala ale i promocja gali jak i opieka nad McCallami byla na swiatowym poziomie i mozna Panu zaufac nie obawiajac sie ze po wykupieniu biletow zamiast amerykanina 2 dni przed gala jest zmiana na ogórasa z Wegier! Jeszcze raz dziekuje i prosze o wiecej a za gale taka jak wczoraj jestem w stanie zaplacic nawet PPV! Pozdrawiam
 Autor komentarza: przemekw33
Data: 19-05-2013 09:53:47 
Podobno 29 listopada ze Szpilką a wcześniej z Holym a Szpilka czerwiec z kimś moze z gunnem pozniej Mollo i listopad Zimnoch
Ciekawie by bylo tylko chyba troche zbyt dużą intensywnosc Szpilce narzucili
 Autor komentarza: LuKeR
Data: 19-05-2013 10:06:00 
Do walki Szpilki i Zimnocha nie dojdzie w tym roku na pewno , po wczorajszej walce jestem spokojny ze Zimnoch kladzie do snu Szpilke bo poprostu ma twardsza szczeke, obrone lepsza nie oszukujmy sie Szpilka to nie McCall i tych ciosow bylo by znacznie mniej na twarzy Zimnocha za to jeden porzadny cios i Szpila tak jak Cycu traci rownowage co widzielismy w walce z Saulsberrym , Mollo ktorzy trafili mocniej a Szpilka lezal, fakt podnosil sie po nich ale to dobrze nie wrozy na przyszlosc, dlatego wiem ze do tej walki nie dojdzie a jesli dojdzie to Pan Wasilewski straci swoja dojna krowe bo po porazce nikt juz nie uwierzy w zapowiedzi o super prospekcie zreszta kto ma cos rozumu w glowie ten wie ze Szpilka to otyly Cruiser i na wage ciezka ma za slabe warunki. Wspomnicie moje slowa, Krzysztof jest zawziety i Szpila bedzie musial go zabic w ringu aby tamten sie poddal walka bedzie podobna do Jonesa i Lebedeva. Szpilka sie wystrzela i w koncowych rundach KO na wieziennym gicie a uwierzcie mi ze nad Szpilka nie ciazy tylko presja zwiazana z 0 w rekordzie ale porazka z tak zwanym przez nich ( gitów ) frajerem jest ujma i automatycznie sam nim sie staje , Szpilka ma obsrana zbroje i on o tym wie najlepiej bo Zimnoch to juz zyskal a zyskac moze jeszcze wiecej a czy stracic? chyba w jego wypadku tylko zyskac! pozdrawiam
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 19-05-2013 11:10:24 
Też mi się wydaje, że do walki Szpilka-Zimnoch nie dojdzie (przynajmniej na razie). Za duże ryzyko dla promotorów.
Aczkolwiek nie podzielam zdania, że Zimnoch jest faworytem.
Od McCalla sporo przyjął ale to nie były jakieś zabójcze bomby. Obawiam się, że Szpilka mógłby go jakimś precyzyjnym ciosem jednak powalić. Choć zgadzam się, że na pełnym dystansie Zimnoch by był faworytem. Generalnie wynik trudny do przewidzenia, stąd niestety wynika że szanse na tą walkę są minimalne. A szkoda bo by była walka roku w polskim HW.
Przypomina się Janik-Masternak. Ten pierwszy praktycznie zakończył karierę. Obawiam się, że przegrany skończyłby podobnie.
 Autor komentarza: lysek29
Data: 19-05-2013 11:57:03 
Walki bardzo mi się podobały.Moje zdanie jest takie ze Rekowski czy Zimnoch dał by lepszą walkę z Powetkinem niż ten cały Wawrzyk,chodz i tak były by będzki.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 19-05-2013 12:17:06 
Autor komentarza: LuKeR
Data: 19-05-2013 10:06:00
Do walki Szpilki i Zimnocha nie dojdzie w tym roku na pewno , po wczorajszej walce jestem spokojny ze Zimnoch kladzie do snu Szpilke bo poprostu ma twardsza szczeke, obrone lepsza nie oszukujmy sie Szpilka to nie McCall i tych ciosow bylo by znacznie mniej na twarzy Zimnocha za to jeden porzadny cios i Szpila tak jak Cycu traci rownowage co widzielismy w walce z Saulsberrym , Mollo ktorzy trafili mocniej a Szpilka lezal, fakt podnosil sie po nich ale to dobrze nie wrozy na przyszlosc, dlatego wiem ze do tej walki nie dojdzie a jesli dojdzie to Pan Wasilewski straci swoja dojna krowe bo po porazce nikt juz nie uwierzy w zapowiedzi o super prospekcie zreszta kto ma cos rozumu w glowie ten wie ze Szpilka to otyly Cruiser i na wage ciezka ma za slabe warunki. Wspomnicie moje slowa, Krzysztof jest zawziety i Szpila bedzie musial go zabic w ringu aby tamten sie poddal walka bedzie podobna do Jonesa i Lebedeva. Szpilka sie wystrzela i w koncowych rundach KO na wieziennym gicie a uwierzcie mi ze nad Szpilka nie ciazy tylko presja zwiazana z 0 w rekordzie ale porazka z tak zwanym przez nich ( gitów ) frajerem jest ujma i automatycznie sam nim sie staje , Szpilka ma obsrana zbroje i on o tym wie najlepiej bo Zimnoch t


Zgadzam się i dodam że Zimnoch teraz powinienen mieć lepsze warunki do treningów i niech inwestują w niego bo wywiązał się chłopak i należy mu się jak psu buda za postawe itd.
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 19-05-2013 13:12:59 
Zimnoch co by nie było jest chłop waleczny trochę go presja pierwszej "dużej" walki przygniatała ale chłopak jest waleczny . I ja chce takich zawodników walecznych a nie wawrzyków Jonaków itp co cwaniakują tylko z dziadami zakontraktowanymi 3 tyg wczesniej
 Autor komentarza: Faraon
Data: 19-05-2013 13:16:23 
Krzyzak
Dokładnie o to mi chodziło i pozdrawiam!
 Autor komentarza: tomek9876
Data: 19-05-2013 15:55:58 
Tak pisałem kilka dni przed walką,poczekajmy do walki i będziemy mogli coś powiedzieć o Zimnochu,bo zachwyty nad nim były niewspółmierne do jego talentu.Okazuje się,że to przecięniak tak jak Szpilka.Myślę,że Szpilka by go upolował,bo Zimnoch ma jeszcze gorszą obronę.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.