AJETOVIĆ PO WYGRANEJ NAD OPALACHEM

Geard Ajetović (23-8-1, 11 KO) pokonał wczoraj wyraźnie Przemka Opalacha (12-2, 11 KO), zgarniając przy okazji międzynarodowy pas federacji IBF kategorii super średniej. Zapraszamy do krótkiej, ale ciekawej rozmowy z Serbem przeprowadzonej tuż po zejściu z ringu.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 11-05-2013 21:37:16 
dziwne okrutnie dziwne tłumaczenia dlaczego miałbym go znokautować skoro on nie oddaje.Bo to boks jest i na tym polega!!!
 Autor komentarza: Tekimania
Data: 11-05-2013 21:58:49 
jak widze gowno wiesz na czym boks polega ^^

co to jest za satysfakcja jak sie worek treningowy obija? Czyli na kazdym sparringu trzeba facia znokautowac i sie potem cieszyc ze mu wpierdol dales? Dla niego to byl sparring i tyle. Nie chcial dac mu ko i tyle, przetestowal kombinacje, kondycje, ma wiecej z tego. Hujowy matchmaking i tyle
 Autor komentarza: Matys90
Data: 11-05-2013 22:00:47 
i tyle ;)
 Autor komentarza: Tekimania
Data: 11-05-2013 22:03:42 
wiem, pare razy za duzo "po tyle" dalem, ale sie troche wkorwilem, czytajac takie bzdety :P
 Autor komentarza: Bamber
Data: 11-05-2013 22:09:28 
Tekimania brawo za ten komentarz widocznie w Krakowie tylko na śmierć i życie się biją i to z rzadka na pięści. Mówił o takim fair play ś.p. Jerzy Kulej.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 11-05-2013 22:11:21 
Czemu bzdety - jedziesz na teren przeciwnika, to chcesz gościa znokautować. Poza tym to nawet byłby akt łaski, wystarczyłoby wydłużyć serię i po zabawie, a tak maltretował go 12 rund. Dziwne to, ale muszę przyznać, że dawno nie oglądałem walki z rodzimej gali 2 razy :D Za pierwszym razem byłem trochę znietrzeźwiony, aż musiałem sobie przypomnieć czy mi się to nie przyśniło ;)
 Autor komentarza: nanaehl
Data: 11-05-2013 22:11:54 
Tekimania,

Zgadzam się z tym, co napisałeś. Nie wiem, czy walka nie była ustawiona, ale po samym jej przebiegu nie można tego twierdzić, a tłumaczenie Serba jest dla mnie zupełnie przekonywujące. Na jego miejscu też nie dążyłbym do nokautu, bo nie miałby on dla mnie wartości. To tak, jakby dorosły zlał dzieciaka. Takie rzeczy w boksie się zdarzają, na przykład Pacman nie ubił Margarity, bo to było zbyt łatwe i w pewien sposób nie fair. Moim zdaniem walka taka jak ta Opalacha, powinna być zakończona poddaniem przez narożnik.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 11-05-2013 22:17:10 
Margarito przez tę litość skończył właściwie karierę, ale jest faktycznie sens w tym co mówicie. Mosleya też Pacman holował. Natomiast nie wyglądało to tak absurdalnie jak wczoraj...
 Autor komentarza: menkks
Data: 11-05-2013 22:22:43 
prawde powiedział:)

"Bardziej litościwa była tylko Matka Teresa"
 Autor komentarza: nanaehl
Data: 11-05-2013 22:23:56 
Matys90,

Dobrze to ująłeś. Otóż w tłumaczeniu Serba jest sens. Gdyby wczoraj z Opalachem spotkał się w ringu ktoś o mentalności Tysona, to Przemek po kilku minutach walki trafiłby nieprzytomny do szpitala. Ale nie wszyscy mają taką mentalność, na przykład ja i tak jak napisałem wyżej na miejscu Serba też nie miałbym "serca" znokautować Przemka. To byłoby jakieś takie niegodne, niesmaczne.
 Autor komentarza: Tekimania
Data: 11-05-2013 22:24:32 
Ajetovic do tego dalej chce w Polsce walczyc, jak by naszego za bardzo poskladal to kto ^^
 Autor komentarza: Bunktrek
Data: 11-05-2013 22:30:46 
No Wariat z Krakowa nie ma za wiele argumentów po ostatnich tam wydarzeniach. Ewidentnie Kraków dzisiaj, a Kraaków przed wojną to dwa różne miasta. Dzisiaj mieszka tam wielu mał zrównoważonych Polaków.
 Autor komentarza: nik
Data: 11-05-2013 22:34:57 
''Autor komentarza: WARIATKRK

Data: 11-05-2013 21:37:16


dziwne okrutnie dziwne tłumaczenia dlaczego miałbym go znokautować skoro on nie oddaje.Bo to boks jest i na tym polega!!! ''
..




WTF?????
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 11-05-2013 22:35:52 
Bunktrek
ale porównanie a co z stolica dopiero Warszawa przed wojna była zamieszkana przez warszawiaków mieszczaństwo teraz 70% to wieśniaki z całego mazowieckiego dziwne żeby się nie zmieniło nic jak tyle ludzi zginęło w czasie II wojny światowej.A w Krk to fakt maczety i kosy to okrutna prawda to jest chore ze akurat w mieście królów Polski w grodzie Kraka taka patologia się zrobiła!!!
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 11-05-2013 22:37:27 
nik
czego nie kumasz?
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 11-05-2013 22:48:38 
Pechowy Geard
Przyjechał przegrać...
Nie udało się
 Autor komentarza: nanaehl
Data: 11-05-2013 22:54:18 
AdamekFightPL,

A co ma powiedzieć Przemek? On to dopiero miał pecha- przegrał ustawioną walkę ;) Chociaż może powinien się cieszyć, że nie skończyło się tak, jak w Pulp fiction i Ajetovic przez pomyłkę go nie zabił ;)
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 11-05-2013 22:58:11 
AdamekFightPL
Nie zrobiłeś nawet takiego 1 minutowego promo Povetkin-Wawrzyk albo Zimnoch-McCall?Tak z ciekawości pytam bo Ciebie okrutnie rzadko tu widzę i dawno tez Twoich filmów nie było.
 Autor komentarza: costa
Data: 11-05-2013 22:59:00 
Nie wiem czy ktos juz to pisal czy nie, ale wielu ktorych znam na co dzien i troszke sie interesuja boksem bardzo patrza na rekordy. Tylko czy one cokolwiek znacza? Nie mowie tu o porazkach Gerarda, bo takich mocnych testerow jest paru jak chocby nasz Rusiewicz ktorego nigdy nie mozna skreslac, mam na mysli tutaj rekord Opalacha. Na 12 walk wygranych z czego 11 skonczyl przed czasem?! Po co sie tak oszukiwac, ludzi i zawodnika. Nigdy wczesniej nie widzialem tak slabego prostego, nie wiem czy pelna butelke piwa by nim przewrocil.
 Autor komentarza: Bunktrek
Data: 11-05-2013 22:59:25 
To przykre, że społeczność kibolowska Krakowa nie ma żadnych, powtarzam, żadnych zasad. I z tym utożsamia się Szpila?
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 11-05-2013 23:06:46 
Ajetović Sprawia wrażenie poukładanego, wzbudza sympatię. Trochę boli, że taki zawodnik musi walczyć na wyjeździe właściwie po to by nabić komuś rekord.
 Autor komentarza: voutan
Data: 11-05-2013 23:08:01 
Nie wiem co mają w głowie osoby, które twierdzą, że walka była ustawiona, może duża w tym wina pięknego Przemysława. Jakby Ajetović miał się podłozyć to bez problemu by to zrobił, uklęknięcie po ciosie na korpus nie wymaga ani wielkich zdolności koordynacyjnych, ani aktorskich.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 11-05-2013 23:09:01 
Bunktrek
Tylko osoby które wierzą zakłamanym mediom uważają ze chodzi o barwy o kluby tak jest ale jak się ma 15 lat...Nie będę się rozpisywał na ten temat powiem krótko chodzi o hajs tylko pieniądze się liczą
 Autor komentarza: Bunktrek
Data: 11-05-2013 23:13:07 
Wariacie z Krakowa.

Sugerujesz, że wbijanie noży w przyjezdnych to margines? Niestety. Ludzie. Spadliście na same dno. I tam pełzacie.
 Autor komentarza: Rasminho
Data: 11-05-2013 23:13:17 
ma ktoś link do walki Burns vs Gonzalez? nie mam orange sport...
 Autor komentarza: nanaehl
Data: 11-05-2013 23:17:22 
voutan,

Na wypadek gdybyś- pisząc o tych, co myślą, że walka była ustawiona- miał na myśli między innymi mnie (po moim poprzednim wpisie), to przyznaję się, że żartowałem ;)
 Autor komentarza: tomek9876
Data: 11-05-2013 23:23:30 
Burns
http://typertv.com/index-tv10.html
 Autor komentarza: Rasminho
Data: 11-05-2013 23:26:26 
danke Tomek!
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 11-05-2013 23:30:53 
Cholera, ile tych reklam ;/
Czekam na walkę 'Rickstera' i liczę na dobry boks w jego wykonaniu!
Szkoda, że redakcja nie dodala rubryki 'Waszym zdaniem'!
 Autor komentarza: Grande
Data: 11-05-2013 23:31:06 
Ricky Burns wychodzi na ring. Lubię wyspiarskie gale, bo tam zawsze jest konkretna "młócka" :)
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 11-05-2013 23:33:35 
Grande
Co to masz za streama? W sportklubie dalej reklamy ;/
 Autor komentarza: Grande
Data: 11-05-2013 23:36:01 
http://cricfree.tv/sky-sports-1-live-stream-online.php
 Autor komentarza: tomek9876
Data: 11-05-2013 23:36:55 
A tu po angielsku,walka się już zaczyna:
http://boxingguru.eu/gurutv3.html
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 11-05-2013 23:37:08 
W końcu!
 Autor komentarza: fightnight
Data: 11-05-2013 23:37:22 
tez ogladam gale z wysp;)
 Autor komentarza: tomek9876
Data: 11-05-2013 23:38:21 
Jest i na polskim już
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 11-05-2013 23:40:05 
Mam nadzieję, że 'Rickster' go ośmieszy!
 Autor komentarza: Grande
Data: 11-05-2013 23:41:56 
Let's get ready to rumble! :)
 Autor komentarza: tomek9876
Data: 11-05-2013 23:44:58 
Jak kogoś interesuje to dzisiaj są pojedynki również w HW:
Maddalone-Carmack
Giergiaj-Dominguez KO 3 runda
Hoffmann-Petkovic
 Autor komentarza: dzejmsblant
Data: 11-05-2013 23:49:14 
Calkiem nieźle sobie radzi Portorykańczyk, z takim technikiem jak Burns to na prawde dobrze swiadczy o nim. Zasięg ramion ogromny, na razie robi na mnie dobre wrażenie. Burns już kilka ciosów w tył głowy zadał
 Autor komentarza: Grande
Data: 12-05-2013 00:09:04 
Super runda.
 Autor komentarza: ManiekZ
Data: 12-05-2013 00:12:47 
Dla Przemka takie lanie jest lepsze niż nokaut. Dzięki temu zrozumiał jak daleko mu do takiego poziomu i ile pracy trzeba włożyć w walkę o pas, nawet ten mniej ważny. Szybki nokaut mógłby zaszkodzić.

hejterzy mieli okazji przelać swoje frustracje z dnia codziennego i ukierunkować je w stronę Przemka. Ulżyło im i czują się lepsi.

Mam nadzieje że Przemek się odbuduje, tylko trzeba solidnych i profesjonalnych przygotowań z dobrym sztabem szkoleniowym.

Jego obecny trener w narożniku mówi do niego z politowaniem, więc jeżeli tak go trenuje, bo pięściarza z niego nie zrobi.
Na sali trzeba przez treningi kształtować charakter i dostawać po dupie aż będzie haftował na lewo i prawo.
Oni go tam chyba głaskają, albo co gorsza sam trenuje, bo kompletnie żadnego pomysłu na walkę.

Uważam że chłopak zasługuje na kredyt 2-3 walk by udowodnić czy jest wstanie coś jeszcze ugrać na europejskim podwórku.
 Autor komentarza: dzejmsblant
Data: 12-05-2013 00:17:53 
Co jest kurwa? cos go po kolanie masowal w narożniku ale czy to o to chodziło?
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 12-05-2013 00:19:41 
Ricky nie zachwycil, choć rozkręcal się z każdą rundą! A ten typ ze sportklubu masakrycznie stronniczy! Kiedy Gonzalez się poddal jaki zdzwiwiony ;o Glupio mu. hahaha Taki byl pewny wygranej Gonzaleza!
 Autor komentarza: dzejmsblant
Data: 12-05-2013 00:21:52 
Lukaszz

na pkt Gonzalez u mnie wygrywał i to dość wyraźnie, coś mu kolano mocno masowali w narożniku chwile przed tym poddaniem, myślę że mogło chodzić o to, albo kolejna ustawka...
 Autor komentarza: darker
Data: 12-05-2013 00:23:08 
Prawda jest taka,ze najmocniejsze uderzenia jakie zadawał Opalach to te na poczatku kazdej rundy, kiedy stukał się rekawicami z Serbem.
 Autor komentarza: William
Data: 12-05-2013 00:24:05 
ale pech ,włączam streama a tam akurat podchodzi sędzia i poddaje Gonzaleza ,czytałem tylko coś że Burns nie radził sobie do momentu przerwania walki? to prawda?
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 12-05-2013 00:24:48 
dzejmsblant
Początek zdecydowanie dla Gonzaleza, ale odkąd walka zaczęla się w póldystansie to zacząl opadać z sil. Raz, że się wystrzelal, a dwa zacząl siadać kondycyjnie (tylko jedna 10-tka przeboksowana w calej jego karierze). Ostatnie rundy mogly być mega ciekawe i przewidywalem zwycięstwo Burnsa przez TKO!
 Autor komentarza: dzejmsblant
Data: 12-05-2013 00:34:31 
Lukaszz

No to jak przewidywałeś zwyciestow Burnsa (który pomimo że go lubię jest waciakiem) przez TKO to niezły z ciebie majster bo jak dla mnie to totalnie nic na to nie wskazywało, 9 rundę mógł odpoczywać Gonzalez a od 10 powinien znowu grać w swoją grę. Albo ustawka, albo rzeczywiście jakaś poważna kontuzja. Burns większość to niecelne wiatraki, albo równie niecelne jaby. Nie zachwycił w tym starciu, tutaj akurat zgadzam się z komentatorami że nie mógł znaleźć dystansu, a portorykańczyk bardzo dobrze wykorzystywał przewagę zasięgu. Chciałbym zobaczyć statystyki ciosów z tego pojedynku. 9 runda Burns na pewno, dałbym mu też 1 zapoznawczą bez wyraźnej przewagi i może coś jeszcze ale nie kojarzę...
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 12-05-2013 00:54:19 
:) fajnie miesza angielski z niemieckim
 Autor komentarza: Bogs
Data: 12-05-2013 06:46:57 
nie wierzę w takie tłumaczenie, dlaczego kręcił głową schodząc do narożnika? zakończenie walki przez ko byłoby aktem łaski, jak już ktoś napisał, ale ewidentnie miał nie nokautować i kręcił głową bo nie wiedział czy to się uda przy tak beznadziejnej postawie Opalacha. Poza tym w czasie walki przerywał serię i zachęcał Opalacha do ataku, jak przy zadaniówkach.
 Autor komentarza: Jedrusjestem
Data: 12-05-2013 07:33:07 
"Oni go tam chyba głaskają, albo co gorsza sam trenuje, bo kompletnie żadnego pomysłu na walkę."
Na sali trzeba przez treningi kształtować charakter i dostawać po dupie aż będzie haftował na lewo i prawo. "

Głupoty opowiadasz, trening powinien być ciężki ale równocześnie sprawiać radość, ile można pociągnąć jak ktoś bedzie cię katował ze aż wymioty będziesz miał, niestety często na samym początku młodzi prospekci trafiają na takich psychopatow trenerów i się poddają.
Chłopak był poprostu duuuuuzo gorszy i tyle, jak próbował coś robić to przeciwnik oddawał dwa razy mocniej, z czasem całkowicie opadł z sił i był na skraju utraty przytomności, słyszałeś jego wypowiedzi po walce, przeciez on niedal rady mówić, do charakteru bym się nieczepial bo się niepoddal mimo ze niewidzial szans na zwyciestwo.
 Autor komentarza: Jedrusjestem
Data: 12-05-2013 07:39:21 
W ostatniej chwili zmienili mu przeciwnika i to na dużo lepszego jak się sam przygotowywał, kto wpadł na taki pomysł wogole?

Zmiencie szpilce na dwa dni przed walką z jakimś Mollo na chociażby Jenningsa zobaczycie jak długo pociągnie na harakterze jak bedzie zbierał łomot.
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 12-05-2013 08:13:52 
Serb nie byl zagrozony i chcial sobie poboksowac przez wiecej rund i tyle. Moze cwiczyl jakies ustawienia, serie. Z Opalacha nic nie bedzie, facet nei ma talentu w ogole to skad on sie zalapal na walke wieczoru. Jesli Wilk wroci do ringu to bedzie ciekawiej, jest tez o klase lepszy niz Opalach, choc z Serbem walki nei wygral to byla to moim zdaniem walka remisowa, dali Wilczewskiemu wiec rewanz by sie przydal tylko czy to nie za pozno na Wilka?
 Autor komentarza: ListonSonny
Data: 12-05-2013 13:11:03 
Co tu gadac, walka ustawiona i tyle. Wstyd !! Umowili sie ze ma go nie nokautowac, to i tak zrobil. Nie myslal tylko, ze Polak bedzie az tak slaby i wyjdzie z tego wielka szopka. Dlatego tak krecil glowa zniesmaczony po kazdej rundzie. Tego nie mozna pochwalac, a widze ze znalazlo sie wielu kolegow, ktorzy probuja bronic Opalacha. Chyba jednak bardziej z przekory, albo znaja takie tematy z autopsji (swoj swojemu oka nie wykole). Dla mnie to kpina z kibicow i zenada. Jesli chcecie takie rzeczy ogladac w przyszlosci, to szukajcie dalej usprawiedliwien dla tego nieudacznika. Ciekawe co wymysli w nastepnych walkach.
 Autor komentarza: Jedrusjestem
Data: 12-05-2013 14:53:13 
Grzywa

Wilk to taki sam mistrz jak opałach, stevens pokazał jak się takich slabiakow fizycznie rozpierd...
 Autor komentarza: Jedrusjestem
Data: 12-05-2013 14:54:26 
Pamietam tą walkę jak dziś jaki zdziwiony był ze to koniec, a taką mieli dobrą taktykę ułożoną ;)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.